Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: United oferuje 12 milionów funtów za Zahę

» 9 stycznia 2013, 23:33 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Jak donosi angielska prasa, Manchester United jeszcze w zimowym okienku transferowym chce sprowadzić Wilfrieda Zahę na Old Trafford, oferując władzom Crystal Palace 12 milionów funtów za utalentowanego gracza.
Prasa: United oferuje 12 milionów funtów za Zahę
» Wilfried Zaha wkrótce może trafić na Old Trafford
Liderzy Premier League od dłuższego czasu starają się o 20-letniego piłkarza, jednak do tej pory oferowana przez nich kwota była odrzucana przez obecny klub Wifrieda, który chciał otrzymać za swojego zawodnika 20 milionów funtów.

Władze Crystal Palace szybko zrozumiały, iż nie otrzymają od żadnej drużyny takich pieniędzy, dlatego też zdecydowały się na obniżenie swoich żądań finansowych i jak informuje Daily Mail, przyjęcie oferty Manchesteru United.

Czerwone Diabły są obecnie jedynym klubem starającym się o Zahę, bowiem Manchester City nie jest zainteresowany 20-letnim graczem, Arsenal bardziej skupia się na zatrzymaniu Theo Walcotta, a Tottenham do tej pory nie złożył żadnej oferty.

Wilfried po dołączeniu do ekipy z Old Trafford miałby zostać wypożyczony do swojego byłego klubu, aby w zespole Crystal Palace ogrywać się do końca obecnego sezonu.


TAGI


« Poprzedni news
"Mecz z Liverpoolem wciąż największy w sezonie"
Następny news »
"Jonny ma ogromny autorytet wśród piłkarzy"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


Bro: Gość jest fantastyczny. Zobaczcie:
transfery .info /55969,wilfried-zaha-20-latek-za-ktorym-szaleje-cala-pilkarska-anglia
» 11 stycznia 2013, 18:56 #68
Nani1900: Liczę, że zastąpi Valencie na prawej stronie, bo on potrafi wszystko czego Valencia nie potrafi czyli strzały, dośrodkowania i drybling. Valencia tylko pracuje na boisku, szkoda, że bezużytecznie.
» 11 stycznia 2013, 19:04 #67
Klimaa: Przyda się świeżość na skrzydła. Trzymam kciuki za transfer.
Po sezonie powinniśmy zawalczyć o Fellainiego i środkowa formacja wiele zyska.
» 10 stycznia 2013, 23:49 #66
wladek22ban: Mam nadzieje że dojdzie do transferu i Nani wyleci
» 10 stycznia 2013, 22:52 #65
Caspa: inna pozycja LP PP to jednak nie to samo
» 11 stycznia 2013, 12:50 #64
JacexMU: Fellaini i Zaha... co to by było za okienko! ^^
Obejrzałbym sobie wtedy niezły mecz na Old Trafford z nowymi nabytkami. ^^
Wybieram się do Manchesteru na 10 lutego, więc za miesiąc a już na dupie nie mogę usiedzieć.
» 10 stycznia 2013, 22:04 #63
kocio10: Gdyby Zaha został kupiony zapewne od razu zostałby wypożyczony do końca sezonu do Crystal Palace, więc byś go nie obejrzał raczej :)
» 11 stycznia 2013, 20:08 #62
Taurus: Z początku, na pierwszy rzut oka, myślałem że to Welbeck i jego chcą sprzedać za 12 milionów ;ddd, starość nie radość ^^
Co do Zahy, ciekawe co z tym będzie, ale podobno transferów ma nie być..
» 10 stycznia 2013, 19:56 #61
Nani1900: Pierwsza zasada - nigdy nie wierzyć Fergiemu ;)
Chodziło mu raczej o to, że nie będzie próbował kupować nikogo na "siłę", a jeśli pojawi się okazja taka jak ta to pewnie będzie próbował.
» 10 stycznia 2013, 19:59 #60
mikifiki: Coś mi się wydaje, że w ostatniej chwili wkroczy City i da im te 20 milionów..
» 10 stycznia 2013, 18:46 #59
Nani1900: Miejmy nadzieje, że nie. Chociaż nawet nie wiadomo czy my tą ofertę złożyliśmy...
» 10 stycznia 2013, 19:27 #58
Raphael10: Ja jestem za.Chłopak ma talent, na co czekać.
» 10 stycznia 2013, 18:24 #57
messengerUTD: Za 12 milionów? Ktoś chyba na głowę upadł. Dołożyć 10 i mamy Isco.
» 10 stycznia 2013, 16:37 #56
RamirezMUFC: Nikt na głowę upadł, on jest wart więcej, poważnie.
» 10 stycznia 2013, 17:03 #55
Nani1900: Tylko po co nam kolejny SPO? Na tą pozycje, jest Rooney, Kagawa. A teraz i tak gramy atakiem Van Persie-Rooney, wiec SPO nie jest potrzebny...
Potrzebny jest skrzydłowy, na prawą strone za patałacha Valencie.
» 10 stycznia 2013, 17:10 #54
messengerUTD: Patałach? Trochę szacunku. To, że obecnie nie ma formy - a twój Nani również nią nie błyszczy - to nie znaczy, że masz prawo obrażać Antosia, tym bardziej, że w tamtym sezonie wymiatał i pewnie go wychwalałeś i nosiłeś na rękach. Valencia to typ pracusia i on swoją formę znajdzie, akurat tego jestem pewna.

Isco to nie jest taki SPO. On operuje bliżej linii, jakby na skrzydło schodząc do środka - coś jak Silva. Taki fałszywy skrzydłowy. Isco - Rooney - Kagawa - RvP - Cleverley i Gruby mogą zrobić niezłą furorę i grać fajną, techniczną piłkę. No i do tego można dodać podania Carricka.
» 10 stycznia 2013, 17:29 #53
Nani1900: Czemu MÓJ Nani ? Nie poślubiłem go. Obecnie Valencia nie ma formy ? Obecnie to znaczy od początku sezonu, jest najbardziej przewidywalnym skrzydłowym, nie ma nic oprócz prawej nogi, chociaż nawet ją teraz ma słabą. Podaj mi chociaż jeden dobry mecz Valenci...Można mieć chwilową obniżkę formy, ale 6 miesięcy to za dużo, to jest Manchester United, nie byle jaki klubik tylko jeden z najlepszych na świecie. Co do Naniego to tak, ale ten Nani nawet bez formy potrafi przynajmniej jedną czy dwie akcje na mecz zrobić, a Valencia nic...Ja nie jestem przeciwnikiem Valenci, nic z tych rzeczy. Nie dawno go jeszcze broniłem, ale chyba każdemu się już nerwy wyczerpały. Z tym patałachem przesadziłem, ale już na niego patrzyć nie mogę.

Co do Isco to też bym go chciał, dobry grajek, ale teraz potrzebny jest nam bardziej prawdziwy skrzydłowy, a nie fałszywy. Hiszpańskie talenty to podstawa w każdym klubie teraz :
Arsenal - Cazorla
Chelsea - Mata
City - Silva
Barcelona - większość Hiszpanów
Real - tak samo jak Barca

Każdy czołowy klub ma teraz takiego świetnie technicznego Hiszpana, tylko my nie mamy. Nam by się bardzo taki ktoś przydał, ale bardziej już w letnim okienku. Są takie genialne talenty jak Muniain i właśnie Isco. Najpierw skrzydłowy, później jakiś Hiszpański talent.
» 10 stycznia 2013, 17:41 #52
65432123456: Kim jest "Isco", bo wszyscy o nim mówią?
» 10 stycznia 2013, 17:47 #51
RadsonRadson: Ja właśnie wyczytałem, że Wilfriend Zaha to skrzydłowy .
» 10 stycznia 2013, 19:18 #50
roofiUNITED: Bardzo dobrze! Lepiej żeby on przeszedł niz jak miał przejść w wakacje ten Lucas Moura... Zaha chociaż ograny juz jest w lidze ang. i jest to anglik. Manchester bedzie miał same korzysci z tego transferu.
» 10 stycznia 2013, 16:24 #49
MDuch7: Masz rację... jednak znając życie w tym PSG zacznie grać taką piłkę, że będzie wielki lament i płacz czemu go nie kupiliśmy.. tak samo było z Robinho.. wielki talent, w Realu średnio do City przeszedł - kompletne 0...
Zaha, Fellaini i będzie git ;)
» 10 stycznia 2013, 16:32 #48
roofiUNITED: Tak , tak za Fellainim tez jestem ; p
I moim zdaniem juz te dwa transfery by wystarczyły mamy wystarczająco mocny skład.
» 10 stycznia 2013, 16:36 #47
Robal: Ja osobiście bym zainwestował. Mamy tylko Naniego na skrzydło: /
» 10 stycznia 2013, 16:09 #46
Kozzie: Za 12 mln brać jak najbardziej. Szybki, bardzo techniczny zawodnik, z mocnym strzałem to może być recepta na poprawę gry naszych skrzydeł. W przeciwieństwie do Valencii gra obiema nogami i zna więcej niż jeden zwód. Czarodziej jeśli chodzi o drybling. Jeśli jeszcze Nani by się ogarnął i wrócił do dawnej dyspozycji to na skrzydłach mamy komplet, bo Antonio jakby wypalił się kompletnie, a Young to trochę nieporozumienie jest.
» 10 stycznia 2013, 15:17 #45
artix206: Chętnie w naszych szeregach zobaczyłbym Wilshere z Arsenalu . Wiem że ten transfer jest mało prawdopodobny , ale ten chłopak jest świetny .
» 10 stycznia 2013, 15:08 #44
Domestos: nie znam tego piłkarza, ale jak united się nim interesuje to myślę, że jest obiecującym piłkarzem
» 10 stycznia 2013, 14:36 #43
tomajunited: Był Saha. Będzie Zaha ;P
» 10 stycznia 2013, 13:33 #42
trikos: Dokładnie :) Saha też niby był za słaby na United a dał zespołowi co mógł :)
» 10 stycznia 2013, 13:45 #41
marcinutd: Ja osobiście wyłożyłbym tę kaskę na Taarabta.
» 10 stycznia 2013, 12:12 #40
Rasiak: Taarabt słabo gra na skrzydle. Na ŚPO/ŚN to my mamy Kagawę i Rooneya, a i Ando z Clevem też tam mogą grać od biedy.
» 10 stycznia 2013, 12:52 #39
spOntan: Wydaje się on być skrzydłowym tak samo 'surowym' jak Valencia. My potrzebujemy jakiegoś crack'a, wiem że Taarabt to nie skrzydłowy, ale gdyby go tak przesunąć na skrzydło to byłby idealnym wzmocnieniem. Myślę, że z jego umiejętnościami asystowania i strzelania nie było by to dla niego problemem. A cena podobna, jak nie mniejsza.
» 10 stycznia 2013, 12:12 #38
inek10: Masz 100% racje ale można przecież kupić Zahę i Taarabta no i Felainiego jak typowego środkowego . ;D
» 10 stycznia 2013, 12:17 #37
marjo: Zaha w przeciwieństwie do Valencii gra obiema nogami
» 10 stycznia 2013, 12:53 #36
RamirezMUFC: Uwierzcie, Zaha nie jest skrzydłowym typu rzemieślnik, jak Valencia. Nie można go porównywać do Ekwadorczyka. To nieprzewidywalny, świetnie wyszkolony technicznie, nietuzinkowy piłkarz. W dodatku jest młody i ma niesamowity potencjał. Naprawdę mogą być z niego ludzie.
» 10 stycznia 2013, 13:19 #35
SkakajMUFC: WG. Sport Orange Felaini już w tą niedziele może być zawodnikiem Czelsi
» 10 stycznia 2013, 14:15 #34
Miszcz1908: Do kogo jest podobny ? Surowy jest ? Ty widziałeś tego człowieka w akcji?. o jest taki Nani tylko , że z lepszymi warunkami.
» 10 stycznia 2013, 15:07 #33
Bro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2013 19:40

Miszczu zgadzam się z Tobą. Ja bym powiedział, że nawet Cristiano przypomina. Śmieszne jest mówić o nim "surowy". Oto dowód:
transfery .info/ 55969,wilfried-zaha-20-latek-za-ktorym-szaleje-cala-pilkarska-anglia
» 11 stycznia 2013, 19:39 #32
inek10: Zaha+Taarabt+Fellaini robiąc takie wzmocnienia mielibyśmy ekipę jeszcze świetniejszą niż teraz.
Tylko nie wiem jakim ustawieniem wtedy musielibyśmy grać.

Obrona i bramka wiadomo natomiast nie wiem jak wyglądała by linia pomocy, według mnie stawianie Kagawy na pozycji skrzydłowego to marnowanie Jego potencjału, powinien Shinji być wystawiany za napastnikami i wtedy jednak musielibyśmy grać diamentem, chociaż mi się wydaję że lepiej sprawdzamy się w ustawieniu 4-4-2 z dwoma klasycznymi skrzydłowymi, sam nie wiem jak to powinno wyglądać ale napewno nie tak jak jest teraz że Kagawa gra na skrzydle a Rooney gra ofensywnego napastnika, poprostu obaj nie wykorzystują w 100% swojego potencjału .
» 10 stycznia 2013, 12:01 #31
lolis: mirror, daily mail i telegraph trąbią, że jest o krok od United. I tak nie uwierzę dopóki nie będzie oficjalnie potwierdzone.
» 10 stycznia 2013, 11:53 #30
mcis: ciekawy zawodnik. urodzony w WKs, ale gra dla Angli. mimo mlodego wieku ma juz na koncie debiut w seniorskiej reprezentacji...
» 10 stycznia 2013, 09:30 #29
bani: Fellaini'ego do środeczka i będzie git
» 10 stycznia 2013, 08:23 #28
naniLuis: Tak! Chcę tego. 12 mln to nie dużo na takiego utalentowanego zawodnika. Do końca sezonu by został w Crystal Palace i się dalej ogrywał. Jestem na tak :)
» 10 stycznia 2013, 07:43 #27
bartoszjan: Mógł to być dobry transfer ale wciąż potrzebujemy kogoś kto będzie kreował grę, narzucał tempo, kirował drużyną czyli klasycznej 7. Owen i Valencia nigdy nie powinni mieć tego numeru....
» 10 stycznia 2013, 02:25 #26
Kordrian10: haha sracie się o ten numer jak by miał nie wiadomo jakie znaczenia. David Villa w barcelonie dyktuje tempo gry? Żenada.
» 10 stycznia 2013, 07:47 #25
GaRoo: Chyba tylko w Manchesterze numer 7, odgrywa tak znaczącą rolę.
» 10 stycznia 2013, 07:58 #24
wiruch: @Kordian10
jesteś młody więc masz prawo nie wiedzieć ale w każdym klubie jest jakiś specjalny numer z którym grali legendarni zawodnicy i u nas to jest właśnie numer 7 więc srają się wszyscy o to że jak spojrzymy 20 lat wstecz to grali z tym numerem wybitni zawodnicy a teraz gra Valencia..no comment
» 10 stycznia 2013, 08:24 #23
mcis: 7 zostanie z Antonio. SAF mu jej ie odbierze, bo to bylo by chamstwo...
» 10 stycznia 2013, 09:27 #22
Budewajn: mcis podejrzewam, że jest jedna hipotetyczna sytuacja w której SAF zabierze Antonio 7. Do ManU musiałby wrócić CR.
» 10 stycznia 2013, 14:17 #21
Miszcz1908: Albo Beckham , albo Cantona.
» 10 stycznia 2013, 15:02 #20
maxunited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.01.2013 00:36

Pamiętam jak wkręcał naszych zawodników w ziemię w FA Cup w 2011r. Zapamiętałem sobie go wtedy i w Football Managerze zawszę go kupuję ;]. Nie wiem jakie postępy poczynił ale Park i Fabio sobie z nim bardzo nie radzili.
» 10 stycznia 2013, 00:32 #19
RamirezMUFC: Jeżeli informację podaje Daily Mail to naprawdę może być w tym dużo prawdy. Gdyby transfer doszedł do skutku, to byłoby to, powiem szczerze, niesłychane wzmocnienie. Zaha, zarówno w Crystal Palace, jak i młodzieżówce Anglii robi takie rzeczy, że ręce same składają się do oklasków. A ma dopiero 20 lat.
» 10 stycznia 2013, 00:08 #18
charnas: obiecujący zawodnik, chciałbym go u nas zobaczyć.
» 9 stycznia 2013, 23:51 #17
redmati: Ja powiem szczerze, że nie wiem jak gra. Dużo szumu medialnego, ktoś może potwierdzić czy faktycznie jest taki dobry ?
» 9 stycznia 2013, 23:51 #16
Nani1900: Na pewno ma dobre uderzenie, nie tak jak nasza "7" która w piłkę nie trafia.
» 9 stycznia 2013, 23:53 #15
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2013 23:51

Dobra wiadomość :)
Daily Mail jest na pewno bardziej wiarygodnym źródłem niż "The Sun". To byłby dobry ruch z naszej. Jest nam bardzo potrzebny skrzydłowy, szkoda, że dopiero od następnego sezonu. Jeśli interesował się nim Arsenal, Chelsea, United i Toottenham to oznacza, że jest wart tej ceny. Liczę na ten transfer.
» 9 stycznia 2013, 23:50 #14
Rasiak: Sneijdera jak już. Gościu, typ w ogóle nie gra w klubie, dopóki nie przedłuży kontraktu, więc jego forma to jedna wielka zagadka. Poza tym to człowiek szklanka. Wolę Ando/Cleva.
» 9 stycznia 2013, 23:49 #13
charnas: van Persie też jest uważany za 'człowieka szklankę'
» 9 stycznia 2013, 23:54 #12
Diabelred: Ando i Clev to taki sam typ pilkarza jak Sneijder(jak to okresliles ,,czlowiek szklanka'') ,wiec jak mam miec do wyboru kogos z tej trojki to,zdecydowanie wole pilkarza swiatowej klasy jakim jest Wes...
» 10 stycznia 2013, 00:11 #11
SapphirUnited: Dokladam cegielke wszedzie gdzie mowa o Sneijderze. Niestety Alex woli Lamparda sciagnac. Czytalem, ze prowadzimy w wyscigu o Zahe. Nie widze przeszkod, niech biora mlody talent.
» 10 stycznia 2013, 01:10 #10
sisinho: @Diabelred

Jeśli nie obniżył swoich oczekiwań (ponad 200tys/ tygodniowo) to nie ma na co liczyć. 2 ostatnie sezony słabiutkie, a tygodniówka wygórowana jak za wielką gwiazdę. Może kiedyś nią był, na tą chwilę gra jak średniak (jeśli w ogóle gra co ostatnio rzadko się zdarza).
» 10 stycznia 2013, 11:56 #9
mickb: wg mnie 12mln to trochę dużo, fakt, że młody i perspektywiczny, ale podobną kasę zapłaciliśmy za Smallinga, a wg mnie Chris jakoś tak nie wart tych pieniędzy był
» 9 stycznia 2013, 23:42 #8
DonKedzior: nie byl wart ? pogadamy za 2-3 lata i sie przekonasz :)
» 9 stycznia 2013, 23:46 #7
Arecki: Fajnie by było jakby do nas trafił :)
» 9 stycznia 2013, 23:40 #6
Halas1234: przyda sie ;) jak zarząd wykłada pieniądze to czemu nie ... ale w sumie przydało by sie kupić jakiegoś środkowego pomocnika taki jak schooles ;)
» 9 stycznia 2013, 23:40 #5
Gibkikuba: Na jakiej pozycji ten "młodzieniec" gra?
» 9 stycznia 2013, 23:36 #4
iamarctic: jest skrzydłowym
» 9 stycznia 2013, 23:38 #3
Devilfaan: Skrzydło :)
» 9 stycznia 2013, 23:39 #2
Gibkikuba: Lewe, prawe? W sumie dobrze, osobiście nie sprawdzałem go nawet w yt, ale gdyby przeszedł mógłby podziałać na skrzydła jak Buttner na Evrę :D
» 10 stycznia 2013, 07:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.