Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea na celowniku Realu Madryt

» 30 grudnia 2012, 21:55 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United może otrzymać 22 miliony funtów, jeśli zgodzi się na sprzedaż Davida de Gei do Realu Madryt. Młody Hiszpan na Santiago Bernabeu miałby zostać następcą Ikera Casillasa – takie rewelacje możemy przeczytać w niedzielnym The Sun.
De Gea na celowniku Realu Madryt
» Według angielskiej prasy David de Gea może zastąpić Ikera Casillasa w Realu Madryt
Prasa zaczęła rozglądać się za nowym bramkarzem dla Realu Madryt po tym jak Iker Casillas został posadzony na ławce przez Jose Mourinho w przegranym meczu z Malagą.

Casillas wielokrotnie podkreślał, że chciałby zakończyć swoją karierę w Realu Madryt. Konflikt z Jose Mourinho może jednak skłonić go do zmiany zdania.

De Gea natomiast został sprowadzony do Manchesteru United jako następca Edwina van der Sara. Sir Alex Ferguson zapłacił za Hiszpana ponad 18 milionów funtów w 2011 roku. Choć na razie nic nie wskazuje na to, aby 22-latek miał opuścić Old Trafford, to angielska prasa pisze o pogłoskach, które miałyby sugerować, iż De Gea tęskni za rodzinną Hiszpanią.

– Mourinho z pewnością chciałby De Geę, ale dużo będzie zależeć od jego przyszłości w Realu. Przyglądał się jednak uważnie formie Hiszpana i jest nim bardzo zainteresowany – mówi na łamach The Sun osoba blisko związana z Realem Madryt.


TAGI


« Poprzedni news
Evra: W ostatnim sezonie defensywnie byliśmy słabsi
Następny news »
Henriquez zostanie wypożyczony do Wigan

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (124)


Taurus: Niech spadają od Davida.., zresztą to bzdury ;P
» 2 stycznia 2013, 17:53 #114
kawkader: Cock Sparrer - The Sun says , polecam piosenke ;)
» 1 stycznia 2013, 20:27 #113
9273460: Nie odejdzie. To nasz nr.1 na bramce. Niby Lindegard jest ale David według mnie jest lepszy
» 1 stycznia 2013, 17:42 #112
oldtrafford: Takie ploty tylko w The Sun.De Gea i Real,śmiech na sali , to nasz numer jeden ,kupiony z myślą o zastępstwie wielkiego Van Der Sara , zostaje w United i tyle w temacie.
» 1 stycznia 2013, 13:41 #111
Mazi1989: The Sun to nie jest najbardziej wiarygodne źródło informacji. Wątpie aby coś było na rzeczy. Prędzej Mourinho zostanie zwolniony, niż Iker opuści Real ;)
» 31 grudnia 2012, 21:21 #110
Fabio: Jesteś w WIELKIM BŁĘDZIE !!
Jeśli chodzi o dział sportowy to właśnie " The Sun " posiada najlepszy na całych wyspach !!
» 1 stycznia 2013, 13:42 #109
Mazi1989: Możliwe, ale ostatnio podają dosyć często jakieś śmieszne informacje...
» 1 stycznia 2013, 15:08 #108
pakasiedlce: prawdopodobnie te wiadomości są wyssane z palca, ale coraz częściej odnoszę wrażenie że United staje się klubem ''przystankowym'' do innych bardziej szastających kasą klubów. Piłka nożna traci sens, niestety, ktoś kto zarabia 300 tys funtów lub euro tygodniowo odchodzi do innego klubu żeby tam zarabiać 310 tys... Poza tym czy Real musi wykupować nam najlepszych zawodników? Bardziej jednak boli to że odchodzą od nas bez wahania, a przecież to nasz Manchester jest najbardziej utytułowanym klubem ostatnich lat i po Barcelonie najbardziej utytułowanym w Europie. Po co odchodzić z takiego klubu?
» 31 grudnia 2012, 17:51 #107
LoveMUFC: A na onecie jest taki news ze Cr7 do Manchesteru wzamian za 60 mln i DeGea oraz Nani na wymianę.
Zobaczyłem tego newsa to mnie rozśmieszył. Ale to co na onecie to już ... Jak można tekie bzdury pisać... Ale przynajmniej pośmiałem się :)
» 31 grudnia 2012, 17:39 #106
Lezba: Poco im to ślepcze ?
» 31 grudnia 2012, 17:09 #105
piaskun223: Haha, się uśmiałem :)
» 31 grudnia 2012, 16:14 #104
nyczu7: nie ma opcji nawet... ;/ De Gea zostanie :D!!
» 31 grudnia 2012, 16:08 #103
ElRooney: Idąc Twoją teorią - Tevez nie powinien być w City.. A jednak, teraz w futbolu wszystko jest możliwe. I najbardziej bezsensowne zdarzenia mają jednak miejsce.
» 31 grudnia 2012, 18:57 #102
mycka86: lol. Zdaje się, że prima aprilis jest w kwietniu. A tak serio to prędzej Mou zostanie wywalony na kopach niż puszczą Casillasa.
» 31 grudnia 2012, 14:02 #101
nomati666: Bitch please :P
» 31 grudnia 2012, 13:40 #100
Arecki: The Sun... i wszystko jasne :D
» 31 grudnia 2012, 13:28 #99
slavkoo91: ""The Sun": Ronaldo może kosztować Man United tylko 60 milionów funtów. Pod warunkiem, że na Santiago Bernabeu trafią Nani oraz De Gea"
» 31 grudnia 2012, 12:55 #98
mcis: no prosze mialo byc 150 teraz jest 60, czyli Nani i David sa warci 90mln... kolejna bzdura suna...
» 31 grudnia 2012, 13:29 #97
Triiinity: @mcis - Nani i De Gea warci 90?!?!

Nie pij jeszcze, do północy trochę czasu :D
» 31 grudnia 2012, 14:26 #96
danio14kw: Triiinity matematyk to Ty nie jesteś... mcis napisał, że na 150mln jest wyceniony ronaldo, ale dojdzie za 60mln, Naniego i De Geę więc odejmij dobie od 150 60 i wyjdzie ci 90 mln czyli wychodzi na to, że jakaś gazeta (pewnie The Sun) wyceniła ich na tyle. Więc najpierw się wczytaj potem komentuj.
» 31 grudnia 2012, 14:40 #95
Triiinity: danio14kw - Ty za to ironii nie wyczuwasz, nie chodziło mi absolutnie o różnicę.. a o to, że jak można stwierdzić, że Nani i De Gea są warci 90mln...
» 31 grudnia 2012, 14:50 #94
diabelek1: teraz piszecie że to tylko The Sun a jak pisali o tym że CR7 ma przejść albo ktoś inny to wierzyliście im jak nie wiem co ...
» 31 grudnia 2012, 12:39 #93
lukiton0589: Ta już to widzę. Wątpie, żeby sam de Gea chciał iść z pierwszego składu United na wieloletnią ławkę w Realu. Jak nic pomoże mu w rozwoju siedzenie na ławce Realu.
» 31 grudnia 2012, 12:36 #92
vip14: Nie ma mowy. De Gea jest podstawowym bramkarzem United i ciężko byłoby go zastąpić.
» 31 grudnia 2012, 12:33 #91
swiderski4: Zobaczcie to:http: //eurosport. onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska /c-ronaldo-coraz-blizej- manchesteru-united,1,5381961,wiadomosc. html ciekawe co następnego wymyślą:D już mi się rzygać chce od tych plotek.
» 31 grudnia 2012, 12:18 #90
Tomi71Wro: The Sun - informacje od nich tylko spamują tą piękną stronę...
» 31 grudnia 2012, 12:16 #89
cris342: Karta przetargowa dla CR7 i nie mam nic przeciwko :D
» 31 grudnia 2012, 11:31 #88
Damianos500: Matko co ta prasa już wymyśla..
» 31 grudnia 2012, 11:18 #87
kap: właśnie ...
» 31 grudnia 2012, 12:21 #86
rooney121: Oby nie a jeśli już to ja na miejce Davida chciałbym Rui Patricio. Ale wolałbym żeby De Gea u nas został !!
GGMU!!
» 31 grudnia 2012, 11:13 #85
Gl4D: "Prasa zaczęła rozglądać się za nowym bramkarzem dla Realu Madryt"

Nic dodać, nic ująć.
» 31 grudnia 2012, 11:01 #84
lukaszek9000: dokładnie :)
» 31 grudnia 2012, 11:14 #83
barteq91: Jak dla mnie może odejść, bo nie umie dobrze bronić. Lindegard też może sobie iść gdzie chce. W United potrzeba solidnego bramkarza, a Ci których my mamy , to słabiaki. Stekelenburg, Lloris - to są bramkarze dla United a nie takie średniaki jak degea czy lindegard
» 31 grudnia 2012, 10:53 #82
lolis: Lloris? hahahaha ten pajac który puszcza babole w Tottenhamie i grzeje ławkę? Brawo dla ciebie!
» 31 grudnia 2012, 11:19 #81
Drenus: ale prosze nie karmic tak marnego trolla
» 31 grudnia 2012, 11:24 #80
jacomanufan: Nie ma to jak 22 letniego bramkarza od razu stawiać na przegranej pozycji ;) pragnę przypomnieć, że oczywiście nie zawsze, ale dosyć często nie zachowywał czystego konta, ponieważ to obrona dawała ciała. Wg. mnie Stekelenburg czy Lloris to inwestycje kompletnie nieopłacalne, lepiej inwestować w talent Davida i mieć w swojej drużynie świetnego bramkarza doszlifowanego w stu procentach i trzymającego jeszcze wyższy poziom niż teraz.
» 31 grudnia 2012, 11:58 #79
tikorr: I po co zamieszczać takie news'y??
» 31 grudnia 2012, 10:10 #78
jacomanufan: Po to, żeby gimbaza miała powód do użycia gąbek podczas kąpieli, kiedy spocą sie siejąc ferment :D
» 31 grudnia 2012, 12:03 #77
MenToS0295: Jak ja nie lubię tego "gimbaza", "gimbus" itp. Co w z tym do cholery macie? Takie to fajne? Większość z was pewnie jeszcze nie dawno była w gimnazjum a używacie takich sformułowań. Posrana moda tak jak jakieś "jestę kaskaderę"... Zwątpiłem w ten świat... Do czego to zmierza?
» 1 stycznia 2013, 11:58 #76
DelPiero: Czuje dokladnie to samo co ty mentos, chociaz akurat z tymi gimbusami to nawet dobrze że ich cisną. Gimnazja kojarzyly mi sie zawsze z burzą hormonow, bojkami, sexem i alkoholem, a teraz przynajmniej jak troche gimbusow ścisną to się może ogarną smieciarze nieletnie ;p
» 2 stycznia 2013, 01:15 #75
pat123e: no chyba nie oni se jaja robia
» 31 grudnia 2012, 10:09 #74
tomManUnited: 1,5minuty stracone
» 31 grudnia 2012, 09:49 #73
ReedSnakee: The Sun- i wszystko jasne.
» 31 grudnia 2012, 09:32 #72
sensi: Aytot tekstu nabił sobie Newsa i jest zadowolony bo odrobiło swoje zadanie... pomyje
» 31 grudnia 2012, 08:55 #71
sensi: Autor*
» 31 grudnia 2012, 09:05 #70
ZdzichuKrecina: Bzdurne newsy nawet nie ma sensu o tym pisać ...
» 31 grudnia 2012, 08:24 #69
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2012 05:54

Casillas tam jeszcze kilka lat pogra. Tyle odpowiedzi w temacie, nie wiem po co od razu się śmiać
» 31 grudnia 2012, 05:53 #68
Fisher45: Przepraszam ale już sam tytuł artykułu brzmi śmiesznie a co dopiero treść newsa. A no i jeszcze to zacne źródło ;) nic dodać, nic ująć.
» 31 grudnia 2012, 01:54 #67
IceBox: Haha .. De Gea jest jednym z lepszych bramkarzy a może być najlepszy na świecie ..mam nadzieje ze bedzie bronil bramki MU do konca swojej DALEKIEJ kariery :P... MU
» 31 grudnia 2012, 00:56 #66
Zyvold: Manchester United >>>> De Gea
Ferguson >>>> De Gea
A ty wbij sobie do głowy to ;P
» 31 grudnia 2012, 12:24 #65
dominikMU: Hahahhahaahaa
A tak z drugiej strony to real tylko umie gwiazdy podkupywac.. te gazety sa bynajmniej żałosne robia afere z niczego.
» 31 grudnia 2012, 00:35 #64
mikifiki: Nie będę zdziwiony, jeśli jakiś hiszpański potentat zastawi sidła na Dawida.
Casillas nie jest już młody, mimo, że nadal to klasa sama w sobie. Razem z Buffonem najlepsi bramkarze na świecie, moim skromnym zdaniem. Z kolei Valdes jest po prostu przeciętnym bramkarzem, który na tle reszty zawodników Barcy wygląda blado. Nawet fani Barcelony piszą, że ma on zagwarantowane miejsce w pierwszym składzie tylko dlatego, że jest wychowankiem. A do tego, że DDG to wielki talent, jeszcze nie do końca oszlifowany, i każda drużyna może mieć z niego duży pożytek nie muszę nikogo przekonywać.
» 31 grudnia 2012, 00:11 #63
Klimaa: Powiedzmy sobie tak, De Gea to wychowanek Atletico więc nigdy w życiu tam nie przejdzie. Z resztą będzie grać u nas przez wiele kolejnych lat więc nie warto nawet dyskutować o tym transferze.
» 31 grudnia 2012, 00:09 #62
alaSz97: Może zastąpić Casillasa na bramce, ale w reprezentacji Hiszpanii, kiedy w końcu Reina też pójdzie na emeryturę.. Ja myślę że De Gea w przyszłości będzie najlepszym bramkarzem świata i obym się nie mylił. MU
» 31 grudnia 2012, 00:05 #61
przema: Iker do nas a on do nich i po klopocie!
» 31 grudnia 2012, 00:02 #60
NicPozytywnego: Nie wiesz synu co piszesz ! Traniste ad Inferos !
» 31 grudnia 2012, 00:27 #59
misiu: Redakcja The Sun już pije :) Zamiast na Sylwestra :D
» 31 grudnia 2012, 00:00 #58
IJ09: padłem xd polać MU !! :D
» 31 grudnia 2012, 01:23 #57
SapphirUnited: Marzenia Realu jesli to prawda.
» 30 grudnia 2012, 23:51 #56
Maor: de Gea i Courtois to 2 największe bramkarskie talenty. Mamy jeden z nich, więc lepiej się go nie pozbywać. Nie zniósłbym wizji Lindegaarda w bramce na stałe.
» 30 grudnia 2012, 23:48 #55
1996kutno: Po co ta szopka skoro Iker nigdy Realu Madryt nie opuści.
» 30 grudnia 2012, 23:42 #54
slavkoo91: Ha hah ah ahahahahah aha. Podejrzewam, że kilka takich komentarzy już padło. De Gea jest wychowankiem Atletico więc t o już jest jedna z rzeczy obniżających prawopodobieństwo tego newsa. Druga jest taka, że to bzdura i tyle.
» 30 grudnia 2012, 23:11 #53
gosc1234: hmh a jakby odsprzedać Davidka a za te pieniążki kupić Marca Andre Ter Stegena
» 30 grudnia 2012, 23:07 #52
gosc1234: nie no co ja pieprze, mamy super bramkarza z wielkim potencjałem a on ostatnio zaczyna coraz lepiej grać przy wrzutkach... tylko niech będzie NUMERO UNO
» 30 grudnia 2012, 23:09 #51
Maor: Tego co psa ostatnio zgubił i kibice mu szukali?
» 30 grudnia 2012, 23:42 #50
t0mi17: @ Maor
dokładnie ;D
» 31 grudnia 2012, 00:18 #49
wlodekzlc: Jeżeli SAF zamierza dalej kontynuować tą głupią rotację to nie zdziwię się jak niedługo David powie "Do widzenia". Ja marzę o tym, żeby bronił u nas do końca kariery,ale za dużo traci kiedy nie gra.
» 30 grudnia 2012, 22:59 #48
Latar: Nic dziś nie piłem, a po przeczytaniu tego newsa nie wiem czy na pewno nic nie piłem.
» 30 grudnia 2012, 22:57 #47
Kamixxx: hahaha hahahah ahahaha :D

tyle w tym temacie ^^


PS.
jak dolozą jeszcze z 10 mln to damy im jeszcze Vide w prezencie :D
» 30 grudnia 2012, 22:49 #46
IMMM: A za kolejne dziesięć premia - Rooney i Robin Van Persie.
» 30 grudnia 2012, 23:46 #45
Maor: Albo wymieńmy się z Realem po prostu składami.
» 30 grudnia 2012, 23:49 #44
miko29: to niech MOU daje Ronaldo i Casillasa w zamian :P
» 30 grudnia 2012, 22:47 #43
Wade: De Gea u nas do 40-stki ciśnie.
» 30 grudnia 2012, 22:45 #42
1996kutno: De Gea zostaje, a jak nie to ja pojadę do Manchesteru i zrobię armagedon :)
» 31 grudnia 2012, 10:46 #41
lolis: The Sun to już chcę na siłę robić transfery... nam pakują Lewego do składu, Realowi Davida a Naniego do Arsenalu to śmieszne :) ale nie ma to jak dobre żarty The Sun z których można mieć dobrą beke
» 30 grudnia 2012, 22:44 #40
xxxcichy465xxx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2012 22:41

Jakoś nie dawno David się wypowiedział ,że jest szczęśliwy w United , a rotacje Fergusona sprawiają ,że jeszcze bardziej De Gea nad sobą pracuje .
» 30 grudnia 2012, 22:41 #39
Adam11: Gdybym miał dziś postawić pieniądze na to czy on będzie grał dla Realu to w ciemno bym to zrobił.

Pisałem już o tym, zaraz po transferze Davida do United. Wtedy podobnie jak dziś pojawiło się kilku cwaniaków, którzy wypisywali brednie o tym, że wychowanek Atletico Madryt nie zagra dla Realu. Oczywiście fakt, że taki Raul Gonzalez zaczynał swoją przygodę z piłką w szkółce Atletico Madryt mało kogo interesuje.

Jeśli Ferguson chce marzyć o tym, żeby go zatrzymać to jak najszybciej powinien wskazać na niego jako pierwszego bramkarza. Przeciąganie tej całej sytuacji jest groteskowe, szkodliwe dla drużyny i klubu a skończyć się może zaczynaniem wszystkiego od zera, czyli poszukiwaniem nowego bramkarza.

Osobiście nie byłem za transferem Davida, ale jak już się powiedziało A to trzeba być konsekwentnym. Tym bardziej, że za 5 lat może być to jeden z najlepszych bramkarzy na świecie.
» 30 grudnia 2012, 22:31 #38
Wedge: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2012 22:27

To nie pierwsza taka wiadomość. Z miesiąc temu był podobny news. Chociaż pisze to The Sun zainteresowanie ze strony Realu jest prawdopodobne z kilku powodów:
1. Iker ma 31 lat a nie każdy bramkarz gra do 40stki.
2.Konflikt Ikera z Mourinho może spowodować wcześniejsze opuszczenie klubu przez Ikera.
3.Real ma dobre wspomnienia z transferami z ManU.
4.W Realu nie ma dobrych bramkarzy którzy mogli by go zastąpić.
Trzeba wspomnieć jeszcze o tym że De gea tenschni za ojczyzną a ciągłe rotacje w bramce Manchesteru powodują że ma mieszane uczucia.W Realu zarobki pewnie terz pewnie miał by większe. Przeszkode może stanowić jedynie to że grał w Atletico Madryt.
» 30 grudnia 2012, 22:26 #37
lolis: konflikt z Jose? bo Ikera posłał na ławkę? O boże nie ma to jak posuwać się wiadomościami z Marki... Tak poza tym David na temat tamtych odpowiedział, że jest szczęśliwy w MU i że rotacje mu nie przeszkadzają tylko wciąż go uczą bo jest młodym bramkarzem... Hiszpańska Marca to jak Angielski The Sun
» 30 grudnia 2012, 22:30 #36
Keyen: Jeśli ktoś miałby opuścić Real to na pewno nie Iker tylko Mourinho. Kibice i władze klubu nie zgodziliby sie na odejście Casillasa.
» 30 grudnia 2012, 22:33 #35
Pakol: Casillas to legenda tego klubu, więc wątpliwe by odszedł, ma 31 lat i dalej dobrze się prezentuje a to, że kilka razy nie zagrał to konfliktem tego nazwać nie można tym bardziej że za dużo się o tym nie słyszy.
» 30 grudnia 2012, 23:55 #34
lewd13: Mówicie, że legenda to Casillas, a co było z Raulem? Też legenda i co?
» 31 grudnia 2012, 00:48 #33
Keyen: Z Raulem to faktycznie Real nie postąpił najładniej, ale z jednej strony to ich rozumiem, bo Raul już najmłodszy nie był i forma już nie ta, a oni chcieli mieć dobry atak, jak na taki klub przystało. Z Ikerem sytuacja jest trochę inna, bo to bramkarz i może jeszcze pograć parę lat, ale też nie wiadomo co będzie.
» 31 grudnia 2012, 01:27 #32
DevilFan: Aha, wątpie, żeby zrobił takiego psikusa Athletico.
» 30 grudnia 2012, 22:23 #31
Keyen: Athletic to jest Bilbao, w Madrycie jest Atletico.
» 31 grudnia 2012, 01:28 #30
simix: kluby zamiast zatrudniać skautów , to zaczną przeglądać gazety chyba
» 30 grudnia 2012, 22:23 #29
ZdzichuKrecina: I po co taki bzdurny news ? Redakcjo ogarniamy się
» 30 grudnia 2012, 22:20 #28
swiderski4: Kolejna plotka,już nie mają o czym pisać.Żal mi już tych gazet.
» 30 grudnia 2012, 22:15 #27
1996kutno: Haha, 22mln funtów
» 30 grudnia 2012, 22:14 #26
Diabelred: Czytalem o tym juz na wp,teraz wiadomo ze De Gea nie odejdzie,ale za nie zdzwiwilbym sie jakby za 8-10 lat nagle zatęsknił za ciepla Hiszpania...
» 30 grudnia 2012, 22:11 #25
Vilen: Taa, gosc ktory gral w Atlethico przejdzie do Realu xd
» 30 grudnia 2012, 22:09 #24
lolis: Atletico* też tak myślę, i się z tego śmieję, że wychowanek AM miałby grać w Realu :)
» 30 grudnia 2012, 22:12 #23
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2012 22:08

Casillas + 22mln to DeGea jest ich.... bardzo lubie Davida, ale to bylby dobry interes....
» 30 grudnia 2012, 22:07 #22
lolis: Casillas? Który od 2 sezonów nie pokazuje największej klasy jaką pokazywał kiedyś? David ze swoim talentem i jak się rozwinie będzie lepszy od Ikera.
» 30 grudnia 2012, 22:09 #21
mcis: moze jest jakis powod dla ktorego nie pokazuje klasy? Casillas moglby odzyc w MU i spokojnie grac tu do 40 roku zycia. tak jak v der Sar...
» 30 grudnia 2012, 22:12 #20
Vecrius: Mówiąc prawde to Casillas ostatnio dobrą forme miał na Mundialu w RPA
» 30 grudnia 2012, 22:13 #19
lolis: to obejrzyj jakiś mecz Realu... to będziesz wiedział co wpuszcza. Po 2 Iker jest za niski na ligę angielską
» 30 grudnia 2012, 22:13 #18
lolis: Vecrius - racja ostatnio to Iker pokazywał klasę w 2010 na mundialu od tamtej pory to już nie ta sama klasa.
» 30 grudnia 2012, 22:14 #17
1996kutno: wszystko po oknach idzie :)
» 30 grudnia 2012, 22:14 #16
mcis: z pewnoscia nie gralby gorzej od naszych obecnych bramkarzy, moglby zapewnic spokoj w bramce a za pare lat wykorzysaloby sie te 22mln i kupilo jakiegos kolejnego bramkarza.

btw. ta wersja z Ikerem to tylko na wypadek, gdyby David naprawde powiedzial, ze chce wracac do Hiszpani, w innym wypadku mozemy nadal na nim polegac...
» 30 grudnia 2012, 22:15 #15
lolis: myśl trochę realistycznie, wychowanek AM miałby zasilić największego rywala AM? Trochę to nie logiczne.
» 30 grudnia 2012, 22:22 #14
mcis: nawet bym sie nie zgziwil. wrocilby do Hiszpani do Madrytu, do rodziny, do klubu, z ktorym moze walczyc o najwyzsze cele to moze by przelknal to, ze gra dla RM.

w koncu jesli swojego czasu Joe Hart i M. Richards zastanawiali sie nad przejsciem do MU, a RvP (prawie jak wychowanek A.) przechodzi do MU to juz chyba wszystko jest mozliwe
» 30 grudnia 2012, 22:34 #13
lolis: to chyba jesteś w sprawie Harta nie doinformowany bo akurat Hart nie jest wychowankiem MC :) SAF chciał go kupić przed transferem do MC ale z niego zrezygnował :)
» 30 grudnia 2012, 22:38 #12
mcis: SAF chcial kupic Harta, gdy wszystko wskazywalo na to, ze v der Sar przejdzie na emeryture, a Hart nie mial zapewnionego miejsca w bramce. przez pol sezonu przegrywal rywalizacje z Givenem i SAF mial go kupic zima, zeby v der Sar go poduczyl przez pewien czas. jednak Hart dostal super formy i nic z tego nie wyszlo. to bylo 2 sezony temu

Hart jest prawie jak wychowanek MC gra tam od 2006 roku
» 30 grudnia 2012, 23:27 #11
pakasiedlce: a w United gra o jakie cele? Gra w Hiszpanii ma jedyny plus że jest tam ładna pogoda i mała konkurencja dla Realu i Barcy ( doszła Malga, + Athletico i Valencia które grają o 3 miejsce). Bardziej chwalebne dla piłkarza jest mistrzostwo Anglii niż Hiszpanii
» 31 grudnia 2012, 17:56 #10
Vecrius: DDG nigdzie nie pójdzie real myśli tylko żeby kupić kogoś czym by był real bez kasy? Bez CR7?
» 30 grudnia 2012, 22:06 #9
Nani1900: "...mówi na łamach The Sun osoba blisko związana z Realem Madryt.''
The Sun
Ja też mogę być blisko związany z Realem Madryt ?
» 30 grudnia 2012, 22:05 #8
thetalar: The Sun moze zacząć pisać baśnie z Andersenem
» 30 grudnia 2012, 22:03 #7
Filet: Muszą coś pisać. O lewym też dużo pisali. Taki mają zawód:P nie można brać tego poważnie.
» 30 grudnia 2012, 21:59 #6
50cent: Mam nadzieje że DDG nigdzie nie pójdzie. Chociaż może brakuje mu tego doświadczenia, szkoda by było gdyby ktoś nam podkradł Davida który własnie się rzowija i zrobił niebywałe postępy w stosunku do ostatniego sezonu. Leave DDG Alone !
» 30 grudnia 2012, 21:58 #5
lolis: THE SUUUN! po prostu padam po tym newsie :) aż mi się humor poprawił od tego żartu :) wychowanek AM miałby zasilić największego wroga AM to chyba są jakieś kpiny :)
» 30 grudnia 2012, 21:58 #4
orchi650: Haha hahaa hahahahah aha... tyle do tego artykułu !
» 30 grudnia 2012, 21:56 #3
buli93: to samo chciałem napisać
» 30 grudnia 2012, 21:59 #2
Oskar190: Ja również podobnie ustosunkowuję się do tego newsa z pierwszej ręki xD
» 30 grudnia 2012, 22:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.