Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Wigan: Oceny pomeczowe

» 15 września 2012, 20:36 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Danny Welbeck, Alexander Büttner i Paul Scholes zostali najwyżej ocenieni przez dziennikarzy Manchester Evening News w sobotnim meczu przeciwko Wigan Athletic. Manchester United pokonał The Latics 4:0 (0:0).
Man Utd - Wigan: Oceny pomeczowe
» Paul Scholes należał do wyróżniających się piłkarzy Manchesteru United w meczu z Wigan Athletic (4:0)
Anders Lindegaard – Nie miał zbyt wiele pracy, ale kiedy musiał wkroczyć do akcji, to wyglądał bardzo pewnie. Ocena: 7

Rafael – Kilka znaków zapytania w defensywie. Znów chętnie podłączał się do ataków. Ocena: 7

Rio Ferdinand – Był kręgosłupem defensywy, którego szukał w tym sezonie sir Alex. Ocena: 7

Nemanja Vidić – Tak jak Ferdinand dobrze dowodził kolegami. Ocena: 7

Alexander Büttner – Zdobył sympatię publiczności swoją determinacją. Ciężka praca przyniosła mu też gola w debiucie. Ocena: 8

Nani – Obie części meczu zaczynał bardzo żywiołowo. Szkoda, że nie potrafił utrzymać wysokiego poziomu do końca w żadnej z nich. Ocena: 7

Michael Carrick – Nieskazitelne podania przez większość meczu. Wniósł kreatywność do pomocy Manchesteru United. Ocena: 7

Paul Scholes – Po raz kolejny wyróżniał się spokojnym dowodzeniem linią pomocy i zdobył charakterystycznego dla siebie gola. Ocena: 8

Ryan Giggs – Nie wszystko wychodziło, ale sporo pozytywów w pierwszym meczu w podstawowym składzie w tym sezonie. Ocena: 7

Danny Welbeck – Gra w ataku zdecydowanie lepiej mu pasowała niż ostatnie próby na skrzydłach. Był nieustannym zagrożeniem dla Wigan. Ocena: 8

Javier Hernandez – Pracował niezmordowanie. Doskonale wie, jak wykorzystać nawet trudne sytuacje strzeleckie. Ocena: 7

Zmiennicy

Robin van Persie (za Scholesa 71') – Prawie wpisał się na listę strzelców. Ocena: 6

Nick Powell (za Giggsa 71') – Fantastyczne wykończenie akcji. Ocena: 6

Jonny Evans (za Vidicia 77') – Spokojna zmiana. Ocena: 5


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson chwali Büttnera i Powella
Następny news »
Martinez: Czerwona kartka dla Welbecka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


TheGiggsy11Boy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2012 15:18

Oceny wystawiają osoby które albo nie oglądały meczu albo nie znają się na piłce. :/


Anders Lindegaard- Nie miał zbyt wiele pracy, ale kiedy musiał wkroczyć do akcji, to wyglądał bardzo pewnie. Ocena: 7

Rafael- Grał bardzo pewnie i jak zwykle dołączał do ataków. Kolejny dobry mecz w jego wykonaniu. Ocena: 7.5

Rio Ferdinand- Był kręgosłupem defensywy, którego szukał w tym sezonie sir Alex. Ocena: 7.5

Nemanja Vidić- Jak zwykle ostoja defensywy i kapitan zespołu ale nie miał też zbyt dużo do roboty. Ocena: 7

Alexander BĂźttner- Świetny mecz Holendra! Asysta, piękny gol po dryblingu ala Ryan Giggs. Przypominał mi troszkę naszego Łukasza Piszczka a o Evrze chyba będzie trzeba zapomnieć Ocena: 9

Nani- Grał najlepiej ze wszystkich poprzednich meczy ale kilka razy denerwował mnie swoimi strzałami które i tak nie dojdą do bramki. Ocena: 7

Michael Carrick- Nieskazitelne podania przez większość meczu. Wniósł kreatywność do pomocy Manchesteru United. Ocena: 7

Paul Scholes- Obok BĂźttnera najlepszy zawodnik meczu! Ponownie pokazał że mimo 38 lat na karku jest w stanie pociągnąć United do przodu. Ocena: 9

Ryan Giggs- Grał na wysokim poziomie, podał świetnie między obrońcami do jednego z zawodników(niestety zapomniałem kto to był), po raz kolejny zachwycał dryblingiem. Ocena: 8

Danny Welbeck- W pierwszej połowie był najlepszym graczem MU. W drugiej nie był aż tak potrzebny ponieważ reszta załatwiła to za niego. Ocena: 8

Javier Hernandez- Niewykorzystany rzut karny w 100% odpracował! Piękny gol po świetnym podaniu BĂźttnera. Zaliczył również asystę przy golu Powella. Ocena: 8

Zmiennicy

Robin van Persie (za Scholesa 71)- Nie grał nie wiadomo jak dobrze, był bliski strzelenia gola, ale United było już pewne zwycięstwa więc mógł spokojnie grać bardziej w środku. Ocena: 6

Nick Powell (za Giggsa 71)- Świetny debiut młodzika. Piękny gol(bardzo podobny do wielu bramek Paula Scholesa). Plus za to że grał dopiero od 70 minuty a potrafił wpisać się na listę strzelców. Będzie świetnym zastępcą Scholesa . Ocena: 8

Jonny Evans (za Vidicia 77)- Nic specjalnego. Wszedł aby mieć występ zaliczony. Ocena: 5
» 16 września 2012, 15:10 #65
Diabelred: Gibson,Clev(choc tu jeszcze w 100 % nie mozna przekreslac Anglika) ,tez mieli byc hehe ;)
» 17 września 2012, 03:42 #64
RdS21: No nie moge... gol Chicharito slaby, banalny? Chyba w fifie. Z takiego "podania" cos zrobic to uwierzcie mi- majtersztyk.
» 16 września 2012, 13:47 #63
kacpersky: Słuchajcie dziubaski może mi któryś odpowiedzieć na pytanie jak wypadł Powell? Strasznego mam na niego hype'a a widzę/czytam, że zagrał średnio. Meczu nie widziałem w całości stąd prośba o obszerniejszą charakterystykę jego wczorajszej gry.

Dzięki!
» 16 września 2012, 11:16 #62
Nani1900: Dużo nie pograł, bo wszedł na końcówke, ale strzelił gola i to ładnego.
Parę dobrych zagrań i parę niecelnych. Według mnie w miarę dobrze zagrał.
» 16 września 2012, 11:35 #61
Jadzia: Kocham ten klub i tych piłkarzy
» 16 września 2012, 11:12 #60
vip14: Bardzo dobre oceny. Oby tak dalej chłopaki. Glory, Glory Manchester United :]
» 16 września 2012, 10:52 #59
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2012 01:03

Lindegaard - 7. Przyzwoity występ Duńczyka. W kilku interwencjach wykazał się opanowaniem. Pewny w swoich interwencjach.

Rafael - 6,5. Przeciętny występ. Irytowało mnie to że w defensywie zamiast walczyć do końca na prawej stronie, odpuszczał przeciwnikowi i zbiegał do środka, mimo że na lajcie mógł z nim powalczyć. W 2 połowie już lepiej, lecz w przekroju całego widowiska - średnio.

Rio - 6,5. Kilka wpadek i nie pewność. Jednak i na szczęście bez kontuzji i na czysto.

Vidić - 7. Ostoja naszej defensywy. Jeszcze to nie ta forma ale powoli powoli do przodu :)

Buttner - 8,5. Bramka i asysta w debiucie. Do tego na czysto. Czego chcieć więcej? Kilka zbyt prostych błędów, ale to jego pierwszy mecz i do tego na czysto, co najważniejsze :) Patrice, lepiej zakasaj rękawy ;D

Nani - 7. Solidny lecz w wahaniami występ Portugalczyka. Kilka mądrych zagrań przeplatał w totalnymi niewypałami (strzały w 2 połowie). Jednakże motor napędowy w czasie całego meczu.

Carrick - 7,5. Niby niewidoczny ale wykonywał swoje zadania bardzo dobrze. Na dodatek kilka fajnych piłek do przodu i dobry przegląd pola.

Scholes - 8. Bramka w świetnym jubileuszu. Do tego jak on to zawsze, genialny przegląd i opanowanie. Do tego nie odpuszczał jak to zawsze ma w zwyczaju.

Giggs - 6. Obok Dannygo najsłabszy dzisiaj gracz. Nie wyczuwał tempa m.in kilka zbyt mocnych piłek. Legenda przyzwyczaiła nas jednak do czegoś innego. Miejmy nadzieje że to tylko słabszy dzień a nie ... oznaka starości :)

Welbeck - 5. Co najwyżej średni występ. I co z tego jak większości z was się podobała jego gra jak znacznie więcej akcji spartaczył czy to bawiąc się w drybling czy potykając się o własne nogi. Do tego symulka i powinna być czerwień na koniec spotkania.

Chicharito - 7. Karny niewykorzystany. Lecz zrehabilitował się w drugiej połowie. Nie tylko bramką ale i też grą w .. defensywie. Często wracał i pomagał kolegą w odbiorze piłki. Jemu się chciało, w przeciwieństwie do kolegi z napadu.


Zmiany:

Van Perfect -6,5. O mały włos a wpisałby się na listę strzelców. Do tego kilka fajnych zagrań i trzeźwość w grze.

Powell - 7. Bramka w debiucie i do tego prawie (oprócz 2 błędnych zagrań do przodu) bardzo dobry występ.

Evans - 6,5. Niczym nie zaistniał szczególnie. Wprowadził już na koniec spokój i opanowanie.
» 16 września 2012, 01:01 #58
Gosia87: Mógłbyś chociaż spróbować być obiektywny jak już się zabierasz za ocenianie zawodników albo oglądałeś jedynie highlights z meczu.

Hernandez nie zasłużył na wyższą ocenę od Welbza i pisanie, że często wracał i pomagał kolegOM (!) w odbiorze piłki oraz "że jemu się chciało, w przeciwieństwie do kolegi z napadu" jest co najmniej głupie. Szczególnie, że tym kolegą jest Danny Welbeck. Anglik już w pierwszej minucie spotkania przybiegł na własną połowę aby pomóc rozegrać atak pozycyjny i robi podobnie w każdym spotkaniu. Do tego zawsze dokłada parę odbiorów i przechwytów w każdym spotkaniu. Hernandez raz się wrócił do obrony i od razu wszyscy mają z tego podnietę.

Groszek w pierwszej połowie nie zasłużył na to aby w ogóle wspomnieć o jego obecności na boisku. W drugiej pokazał się z lepszej strony, ale nikt przy zdrowych zmysłach nie powiedziałby/napisał, że Meksykanin wypadł lepiej na tle Danny'ego.

Ocena Powella, to już w ogóle z kosmosu się u Ciebie wzięła.

Wszyscy się zachwycają grą Welbza w dzisiejszym meczu, a u Ciebie otrzymał najniższą z teamu. Musisz specjalnie robić z siebie kretyna, bo na prawdę trudno to wyjaśnić.
» 16 września 2012, 02:09 #57
Bartolek05: to żeś Gosia87 nie zabłysnęła. Jeśli mówisz w liczbie mnogiej to dobrze napisał, czyli kolegOM, w lp. poj. jest ą na końcu.
» 16 września 2012, 08:03 #56
Lynryx: Kolego, błagam Cię, czytaj ze zrozumieniem.... Ja wiem, że 86% ludzi w naszym kraju ma z tym kłopoty, no ale...
» 16 września 2012, 10:22 #55
kuba7887: Hahaha, bez kitu, zabłysnąłeś stary..
» 16 września 2012, 11:31 #54
DarkTwistedRoni: Droga Gosiu, napastników rozlicza się z bramek i okazji które kreują.
Taki Hernandez który może jak dla mnie zawsze grać piach, wystarczy że dogra i ustrzeli i jest u mnie wyżej niz Welbeck.
Chicharito zaliczył asystę i bramkę.
A drogi Danny co? a no czerwień powinna być. No i nie ma Younga na boisku to ktoś musi symulkę walnąć :D

Nie spinaj sie oks?
Kazdy ma prawo do wyrażania tego co chce.
Możesz krytykować ale bez chamstwa, bo chyba tego rodzice Cie powinny nauczyć co nie? ;)
» 16 września 2012, 12:27 #53
Gosia87: @Bartolek05
Nie udało Ci się zabłysnąć.


@DarkTwistedRoni
"Droga Gosiu, napastników rozlicza się z bramek i okazji które kreują.
Taki Hernandez który może jak dla mnie zawsze grać piach, wystarczy że dogra i ustrzeli i jest u mnie wyżej niz Welbeck.
Chicharito zaliczył asystę i bramkę.
A drogi Danny co?"

Jak się nie znasz na piłce, to po co zabierasz się za ocenianie zawodników? Rozumiem, że Welbeck będzie walczył przez cały mecz o każdą piłkę, jak to zresztą za każdym razem robi, a Hernandez raz wbije piłkę do pustej bramki i ma u Ciebie ocenę wyżej od Danny'ego? Zabawny jesteś.

Javier, to poziom niżej od Welbza, 2 pod Rooneyem i 3 pod RvP. Jeszcze rok "postępów" i wyląduje na półce z Włochem, który odcina kupony od strzelenia najważniejszego gola w drodze po mistrzostwo Anglii kilka lat temu.
» 16 września 2012, 13:41 #52
Nani1900: Gosia87

Chyba na odwrót, 2 pod RvP a 3 pod Rooney'em ;)
Mianowaniem Van persiego lepszym od Rooneya jest w tym momencie bezpodstawne. Takie oceny można wystawiać na koniec sezonu a nie teraz. Van persi zagrał dopiero jeden świetny sezon, reszta przeciętnie. Rooney co najmniej od 4 sezonów błyszczy na Angielskich boiskach. Rooney jest teraz w słabej formie, ale wierze, że wróci i pokaże, że jest lepszy.
» 16 września 2012, 16:32 #51
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2012 19:17

Gosia87, tyle żeby nie wyszło jak zawsze, że Javier gra piach a na koniec sezonu bd miał więcej bramek niż Danny, mimo że Hernandez to joker :)
Jak dla mnie i tak Danny nic wielkiego nie pokazał i nie ma się czym jarać a trzeźwo patrzyć co i kiedy strzeli (bo strzeli co nie Gosiu?)

GLORY United :D
» 16 września 2012, 19:15 #50
SkowronUNITED: Lindegaard-6. Nie miał za wiele do roboty.
Rafael-7. Ostatnio cały czas na wysokim poziomie, oby tak dalej.
Rio- 6. Kilka błędów miał np: niepodyktowany rzut karny.(bezmyślne wejście, nie potrzebne.)
Vidić-7. Dobra gra w obronie.(Good Job)
Buttner-9. bardzo waleczny, szybki, zdecydowany w przeciwieństwie do Evry.
Nani-7. widać że wziął do serca sobie odpowiedz zarządu na temat nowego kontraktu. Zaczął w końcu interesować się grą, nieźle mu to wychodziło ale brakowało. dobrego celnego strzału.
Carrick-8. świetnie wraz z Scholesem Dyrygowali grą, świetne zagrania, oraz spokój i opanowanie.
Scholes-8. Bardzo dobry mecz. i do tego bramka w jubileuszu.
Giggs-6. zdecydowanie to nie ten Giggs z przed kilku lat. słabo rozpoczął grę.
Welbeck-8. Dziś udowodnił że nazywanie go drewnem, nie jest prawidłowe.Świetnie walczył w ofensywie.
Chicha-6.Niewykorzystany rzut karny go przyćmił. Widać że potrzebuje więcej gry.
RvP-5. Nic nie wniósł. Miał kilka zagrań i prawie strzelił gola.
Powell-7. Świetne wprowadzenie się do zespołu, jedynym minusem jego jest chyba szybkość.
Evans-4.W ogóle nie zaistniał. moim zdaniem nie potrzebna była zmiana za Vidicia.

Co do meczu.I połowa to była straszna nuda.W drugiej było już znacznie lepiej.
» 16 września 2012, 00:29 #49
limak007: nareszcie ManU zagralo dobrze, szczegolnie druga polowa
» 16 września 2012, 00:24 #48
Rabona: Nani 6 maks :? to samo Giggs z Groszkiem. Carrick 6,5; Welbeck 7,5
» 16 września 2012, 00:22 #47
wazza89: zawyżone oceny. dziękuje dobranoc

ps. brawo pudzian
» 16 września 2012, 00:09 #46
brodzio94: pudzian rules!
» 16 września 2012, 00:17 #45
Klimaa: Dobrze że nasi pomocnicy po przerwie ruszyli do przodu. Gdy nie ma Robina bądź Rooneya nasi napastnicy nie potrafią się odnaleźć. Jednak uważam że 3 napastnikiem (w hierarchii) powinien być Welbeck - pomimo że chłopak ma problemy ze skutecznością to jest szybki i ma dobrą technikę i w porównaniu do Hernandeza sam potrafi stworzyć sobie sytuację. Martwi trochę postawa Groszka, który nie jest w optymalnej formie ;/
» 15 września 2012, 23:58 #44
Kajdano: Buttner nawet 9 powinien dostac. Powell gorzej niz Chicharito to chyba sa jakies zarty...
» 15 września 2012, 23:41 #43
10wazzar10: Pierwsza połowa dobra w naszym wykonaniu, ale zabrakło spójności w przedniej formacji, druga połowa to już bardzo ładne akcje i bramki...

Poszczególnych zawodników nie będę wyróżniał, czy krytykował, ale...

Vidić dalej to nie ten sam piłkarz co rok temu, musimy poczekać na powrót formy, Giggs na skrzydle to niezbyt dobre rozwiązanie, Ryan ma już swoje lata. Nani dobre zagrania przeplata fatalnymi, musi wyrównać poziom swojej gry, bo na chwilę obecną często irytuje swoimi zagraniami, czy też strzałami. Chicharito w pierwszej połowie dosyć słabo, ale co mi się podobało u tego chłopaka - mimo, że zmarnował karnego i nie szło mu z przodu, nie obijał się, tylko zapylał pod własne pole karne i pomagał odbierać piłkę, nie raz, nie dwa walczył do upadłego - to się ceni, dawał z siebie wszystko i na szczęście trafił w końcu do siatki. Na plus zdecydowanie Buttner, który biegał przez całe spotkanie i wspomagał swoich kolegów, przypominał trochę Rafaela - trzeba go nieco "ogarnąć" w defensywie i mamy świetnego zastępcę Evry. Na plus także Welbeck, Carrick i oczywiście niesamowity Scholes
» 15 września 2012, 22:06 #42
ama88th: Mnie szczególnie irytują te niewłaściwe decyzje podejmowane przez Naniego... Dzisiaj próbował przelobować bramkarza Wigan z 9 metrów chyba, będąc ustawionym tyłem do bramki... W drugiej połowie natomiast zamiast pięknie wyłożyć piłkę Welbeckowi na 10. metr to strzelił lewą nogą od niechcenia w trybuny... Jak mu się włączy tryb "nie coś strzelić" to uważam, że jego przydatność dla drużyny zdecydowanie spada...
Popieram Kolegę co do Hernandeza - przyzwoity występ. Cieszy bardzo, że każdy z napastników wchodzi na jeden mecz (po dłuższej przerwie, czy wchodzeniu na ostatnie minuty) i potrafi strzelać bramki.
Buttner widowiskowy, ale uważam, że jest zbyt wcześnie żeby popadać w zachwyt. Słaby przeciwnik, był praktycznie bez obowiązków w defensywie, a mimo to nie ustrzegł się błędów.
» 15 września 2012, 22:12 #41
10wazzar10: no ten lob to tragedia, po którym chyba wszystkie wulgaryzmy wypowiedziałem :D
» 15 września 2012, 22:29 #40
messengerUTD: Mnie szkoda Naniego. Bo nie zagrał źle, ale po raz kolejny pokazał, że nie myśli na boisku. To jest przykre i przykro się na to patrzy. Ten mega nieudany lob + strzały na pałę i straszenie gołębi na dachu.. Ogólnie dobry mecz, parę ciekawych rajdów + 90% udział przy bramce Scholesa, ale jego bezmyślność mnie przeraża.
» 15 września 2012, 23:27 #39
ama88th: Nani fatalny moim zdaniem. Nie może przestać strzelać z każdej pozycji... nie widzi przy tym lepiej ustawionych partnerów... Mam wrażenie, że postępując w ten sposób musi sobie podbudować ego... Kiedyś darzyłem go większą sympatią. Zgadzam się z przedmówcami, że dużo bardziej pożyteczni są Young i Valencia.
Odnośnie Welbecka to uważam, że zawodnik meczu. Pokazał to czego należy wymagać od zawodnika United. Zaangażowanie, determinacje, walkę do końca i grę zespołową. Zdecydowanie najlepszy jego mecz w tym sezonie, zasłużył na bramkę.
» 15 września 2012, 21:46 #38
Nani1900: haha Young, nie żartuj. On gra straszny piach. Tak może i Naniemu nie wychodziły strzały, ale to nie są zadania skrzydłowego. Nani zadania skrzydłowego wykonywał. Czyli dośrodkowania i drybling. Skończcie z tą bezpodstawną krytyką Naniego.
» 15 września 2012, 22:07 #37
bartkoz: Nani w tym meczu był wraz z Scholesem najjaśniejszą postacią w pomocy chłopcze.
» 15 września 2012, 22:30 #36
Petrozza52: bartkoz - Nani najjaśniejszą postacią jak na niego przyświeciło po robieniu dziury w dachu piłką
» 16 września 2012, 00:07 #35
Szejp: Welbeckowi oczko w dół, Nickowi oczko w górę i jest git.
» 15 września 2012, 21:32 #34
DanWel19: Dlaczego Dannemy oczko w dół? A Nick może strzelił gola ale miał też 2 naprawde głupie straty (niedokładne podanie na 10-15 metrów)
» 15 września 2012, 22:06 #33
dralex: Możecie mnie zjechać, ale moim zdaniem czas Ferdinanda i Vidica minął - darzę ich wielkim szacunkiem i moim zdaniem parę lat temu tworzyli najlepszy duet na świecie i drugiego takiego nie zobaczymy przez kilka kolejnych lat, ale obecnie to cienie, jak widzę jak Vidic drepce z piłka i próbuje ją rozegrać to żołądek podchodzi mi do gardła, jak widze Ferdinanda który przyjmuje piłkę twarza do bramki kiedy 2 metry za plecami ma napastnika i zwleka z podaniem do ostatnich chwil, jak mija się z dośrodkowaniami... jak Scholesowi i Giggsowi błędy w środku pola można wybaczyć, tak złe rozegranie między obrońcami - ostatnią linią - jest już niestety zagrożeniem dla zespołu.

Bezpieczniej się czuję jak Evans jest na obronie i mam nadzieję, że wkrótce na stałe wejdzie do składu. Ferdinand w tym meczu więcej jak na 5 nie zasłużył.
» 15 września 2012, 21:09 #32
Marasisonlyone1: nalezy cie zjechac :) moze rio i vidic nie graja jak kiedys masz z tym racje ale pamietaj co kiedys gral evans pierw super wtedy kiedy rio i vidic mieli wielka forme potem kiedy przyszedl czas sprawdzianiu gral slabo teraz rozegral pare dobrych spotkan ale ja bym mu nie ufal niestety wole stara dobra pare moze troche slabsza niz kiedys ale doswiadczona... a swoja droga kiedy vidic wprowadzal super pilke do gry? hummelsem on nigdy nie byl ... wiecej go widizlem w polu karnym przy stalych fragmentach
» 15 września 2012, 21:15 #31
showdark: pierdzielisz jak pobity ;o
» 15 września 2012, 21:15 #30
Desstin: Ja już jakiś czas temu pisałem że Rio nie jest już tak szybki i pewny jak kiedyś.Oczywiście można go gloryfikować za zasługi gdyż wielkim piłkarzem jest ale pamiętajmy czym skończyło się dla Milanu uparte stawianie na Maldiniego...Ja nie wiem czy właściwy mecz oglądałem ale jak dla mnie to w I połowie centymetry dzieliły United od tego by 2 bramki wpadły do naszej siatki po wpadkach Rio.Ale było na zero więc obrona jest super i w ogóle.Troszkę obiektywizmu, ludkowie :)
» 17 września 2012, 16:25 #29
Samuelikson: 4 mecze PL i 2x Man of the Match należy do Scholesa.

Szkoda mi tylko, że ludzie w większości przypadków zamiast się nim zachwycać, chwalić i po prostu cieszyć nim woli pisać po raz tysięczny, że Scholes już jest stary i trzeba kogoś kupić.

Czuję jakby trochę takie gadanie odbierało Anglikowi zasłużonej chwały na mecie.
» 15 września 2012, 21:07 #28
Wade: No bez jaj Giggs tyle samo co Nani?Giggsa w pierwszej połowie nie było wcale w drugiej parę razy się pokazał,ale zagrożenia nie stworzył.
Nani za to praktycznie cały mecz tworzył nam sytuacje.
» 15 września 2012, 21:06 #27
Sanitarium: No jasne, strasznie je tworzył... robił tyle co giggs - tylko, dodatkowo ma cholernie rozregulowany celownik bo w pierwszej połowie powinien strzelić gola, w drugiej też miał szanse.

Jeśli to jest wszystko na co stać Naniego, to można mu podziękować bo Valencia z Youngiem więcej wnoszą, ale mam nadzieję, że Naniego stać na więcej.
» 15 września 2012, 21:19 #26
Wade: Ta,Young jak chce coś wnosić do drużyny to niech się zajmie wnoszeniem piłek na treningi,bo na więcej go nie stać.

Co Giggs takiego stworzył?Lewe skrzydło istniało tylko za sprawą Buttnera.
Po akcji Naniego padła natomiast pierwsza bramka,a pewnie padło by kilka więcej po jego podaniach gdyby nie kanciasty łeb i chęci strzelania spektakularnych bramek gdy wystarczy dołożyć nogę do piłki Welbecka.Praktycznie każda wrzutka Naniego trafiała do któregoś z naszych zawodników.Co z tego,że 3 razy mu strzał nie wyszedł?Każdy był zresztą oddawany lewą nogą która jest jego gorszą więc nie zawsze będzie to dobrze wychodził dziś zwyczajnie nie miał dobrego dnia z uderzeniami.A gola w pierwszej połowie to powinien Hernandez z karnego strzelić,sytuacja którą miał Nani w pierwszej połowie nie była jakąś setką,powinien lepiej zakończyć tamtą akcję,ale to nie była sytuacja po której musiał paść gol.

Ogólnie pierdzielisz jak potłuczony bez żadnych argumentów.Więc proponuje obejrzeć powtórkę meczu i liczyć ile sytuacji stworzył Nani a ile Giggs.
» 15 września 2012, 21:37 #25
84cantona7: chyba oglądałeś inny mecz
» 15 września 2012, 22:42 #24
Gosia87: Nani miał większość zagrań nieudanych. Co z tego, że celnie podawał jak za plecy? Te ciągłe strzały na bramkę Portugalczyka, to z minuty na minutę robiły się co raz bardziej żałosne. Nie zasłużył na to aby go wymienić wśród najlepszych zawodników.

Valencia z jedną nogą zjada Naniego na śniadanie. Trudno napisać coś pozytywnego o Youngu, bo razem z Portugalczykiem są siebie godni, ale Anglik umie przynajmniej dośrodkować i widzi swoich partnerów, a nie tylko czubek swojego buta.
» 16 września 2012, 02:26 #23
Nani1900: Widzę, że krytycy Naniego to po prostu fachowcy. Liczą każde zagranie, tylko szkoda, że tylko te niecelne. Nani gra samolubnie? Jak za to jest oceniany piłkarz to Ronaldo był słabeuszem. Widzieliście ile wrzutek doszło do Welbecka tylko on tego nie wykorzystywał. A wy oceniacie skrzydłowego na podstawie strzałów.
A z tym Valencią to dajcie spokój...może i teraz jest lepszy. A co będzie np. $ity będzie dalej wbiegał na skrzydło i dośrodkowywał?
To już każdy zna na pamięć. A Valencia nic innego nie potrafi..
Nani jest bardziej uniwersalny.
» 16 września 2012, 10:20 #22
Marasisonlyone1: ja nie rozumiem kto te oceny wystawia sa strasznie zachowawcze ... w ogole to ze zawodnik wchodzi z lawki oznacza zawsze ze ma gorsza ocene ... nie rozumiem czemu np Javier ma 7 a Evans 5...? Powell 6?... ludzie jak oceniacie to troche zdecydowania WIADOMO ocenia sie zespol ale indywidualnei takze sa lepsi i gorsi....
Lindegaard 7
Rafael 6 Ferdinand 7
Vidic 7
(Evans 6 )
BĂźttner 8;
Nani 6,5(tak 6,5 co z tego ze sei kiwal i nawet mu wychodzilo co 2 drybling skoro chyba strzalami chcial zabic jakiegos kibica... i z jego gry zespol malo co zyskal)
Carrick 7 ,
Scholes 8,5
(van Persie 71' 7
), Giggs 6
(Powell 71')7;
Chicharito 5,5 ,
Welbeck 7,5.
» 15 września 2012, 21:03 #21
aris019: hahaha Chicharito najslabszy na boisku?bo strzelil bramke i zaliczyl asyste?walczyl ile mogl wiec ta ocena co do niego jest z kosmsu Welbeck pol w gore reszta moze byc.
» 15 września 2012, 21:18 #20
Marasisonlyone1: tak najslabszy na boisku .. kto byl od niego gorszy? no moze jedynie rafael ... co z tego ze walczyl? zobacz 1 polowe i porownaj sobie jego gre i welbecka :) roznica klasy ... a co do tej asysty to zobacz co on chcial zrobic a ze z tego wyszla PRZYPADKOWA asysta to inna sprawa :) lubie groszka ale strasznie slaby sie zrobil do tego karny...
» 15 września 2012, 21:23 #19
sadraku1: Welbeck może i dochodził do sytuacji często i to dobrze o nim świadczy jednak ja bym oczekiwał od napastnika żeby wpisywał się na listę strzelców a to Danny'emu nie wychodzi ewidentnie. Mnóstwo prób i żadnego gola:/ Miejmy nadzieję że w dalszej części sezonu będzie lepiej.
» 15 września 2012, 21:43 #18
Nani1900: Nani mało robił dla drużyny?
Nie żartuj...Może i po nicku widać, że go lubię, ale chyba każdy kibic co oglądał ten mecz powie, że zagrał dobre spotkanie.
Zaznaczasz tylko minusy jego gry czyli tragiczne strzały, a na resztę nie popatrzyłeś...
» 15 września 2012, 21:52 #17
DanWel19: Welbeck zdecydowanie najlepszy dzisiaj na boisku był wszedzie w obronie jak i w ataku.
» 15 września 2012, 22:13 #16
Marasisonlyone1: prawda o nanim jest krotka i niektorym znana:) rozpedza sie na chama... ilu minie tylu minie zauwazcie ze nani jak ma pilke przy nodze i nie odda jej w przeciagu 2-3 kontatkow z nia i zdazy sie rozpedzic to juz jej nigdy nie poda bedzie lecial az do momentu oddanai strzalu... dla tego tez ma wielu fanow bo jak mu wejdzie strzal po takim rajdzie to ladnie to wyglada a strzal z dystansu ma solidny
» 15 września 2012, 22:41 #15
84cantona7: bo poza tragicznymi strzałami reszty nie było
» 15 września 2012, 22:44 #14
messengerUTD: Buttnerowi dałabym 9. Występ niemalże idealny. No może ta żółta kartka trochę nie pasuje, ale to mało istotne. Polubiłam gościa i to strasznie. Podoba mi się jego zaangażowanie, zasuwa za piłką nawet jak ją straci, w ofensywie dużo daje zespołowi, w defensywie czyści, jego zadziorność i agresja, drybling, przyśpieszenie, balans ciałem i do tego ta cudowna bramka. Potrzebowaliśmy grajka z jajami, a nie taka pipkę jak Evra.

Lubię Patrice'a, ale jest coraz bardziej mnie irytuje. Nie zdziwi mnie to wcale jak Alex wygryzie Evrę. Z tym co pokazał dzisiaj Holender, Pat niech się przyzwyczai do siedzenia na ławce/trybunach.

van der Gouw miał rację, że kibice pokochają Alexa od razu.
» 15 września 2012, 20:53 #13
pizduszka: Aż 9 razy byś mu dała? A chłopak co na to?
» 15 września 2012, 20:57 #12
demektczew: Hahahaha!! Dobre.
» 15 września 2012, 21:27 #11
messengerUTD: ''Aż 9 razy byś mu dała?''

Nie wyjmuj mojego zdania z kontekstu. Nigdzie nie napisałam słowa 'razy'
» 15 września 2012, 21:48 #10
DanWel19: Groszka też wszyscy kochali po pierwszym sezonie, a teraz jaki on słaby, jaką on ma słabą technike. Buttner zagrał bardzo dobre spotkanie ale nie oszukujmy się przeciwnik nie był najwyższych lotów.
» 15 września 2012, 22:18 #9
Gosia87: Buttner w jednym meczu zrobił więcej od Evry w całym zeszłym sezonie, ale Wigan, to nie chociażby L'pool, który ma teoretycznie o wiele większą siłę ataku.

Alex zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, ale sama gra defensywna nie była najwyższych lotów. Mimo to, trzeba pamiętać że to był jego debiut i po raz pierwszy miał szansę wystąpić przed 75-tysięczną publiką. Trema się na pewno udzieliła.

Najbardziej mi się podobało w nim, to samo co Tobie. Widać, że ma jaja i przy wielu okazjach nie bał się odstawić nogi. Chociaż robienie wślizgu w polu karnym gdy Di Santo oddawał strzał było bardzo ryzykowne.
» 16 września 2012, 02:36 #8
RdS21: mess albo masz kompleksy, albo jesteś jakaś samotnie chowana, bo co sobie z ciebie nie pożartować to z miejsca spina.
» 16 września 2012, 17:38 #7
grandes: Oceny zbyt niskie dla:
Naniego +1, Carricka,+0,5

Zbyt wysokie:
Chicharito -0,5
Wellbeck- 0,5
Ferdinand - wcale nie był kręgosłupem, po jego faulu mógł być karny oraz źle przeciął dośrodkowanie i Wigan miało 100% sytuacje. -1
» 15 września 2012, 20:50 #6
aris019: Jakbysmy wygali 4'0 z Chelsea to oceny moglyby takie byc ale to tylko Wigan,ktore w pierwszej polowie moglo nas wyslac do szatni ze stracona bramka.Pierwsza polowa fatalna,po strzeleniu bramki zobaczylem Manchester taki jaki kocham,i wielki plus ze nie cofneli sie jak to robia przy wyniku 1;0 tylko nieustannie parli do przodu gdzie w swietnym stylu zdobyli jeszcze 3:) czekam co diabelki pokaza juz w srode i za tydzien z L'pool;em:)
Glory Glory Man United!!
» 15 września 2012, 20:46 #5
NaniN17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.09.2012 20:43

No i takie coś chcę widzieć w Derbach Manchesteru pewne zwycięstwo nad City to moje marzenie jeżeli będziemy tak grać dalej no może będzie mistrz ale przed nami bardzo trudny 18-krotny mistrz Anglii nasz najbardziej znienawidzony klub Liverpool z taką grą obstawiam 3-1 dla Man Utd ale to jeszcze troszkę czasu najpierw Galatasaray Stambuł ktoś powie bu jakieś cienkie bolki a tu bęc męka i piekło ale ja wieże w Man Utd wieże w naszych zawodników
» 15 września 2012, 20:42 #4
Sorata: "Wieże w naszych zawodników"?! Wieże to mogą stać przy zamkach, a w zawodników/klub to możesz wieRZyć.
» 15 września 2012, 23:31 #3
RdS21: Ziomus, wjesz co to pszecinki?
» 16 września 2012, 13:48 #2
grobla95: Cieszy to, ze nawet bez takich zawodników jak Rooney, Van Persie, Young, Valencia, Kagawa potrafimy tak wygrywac i ma kto strzelac. :)
» 15 września 2012, 20:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.