Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

SAF: Henriquez będzie ostatnim transferem

» 24 sierpnia 2012, 12:44 - Autor: JRI - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson powiedział, że Ángelo Henriquez, czyli piąty nabytek Manchesteru United będzie ostatnim wzmocnieniem tego lata.
SAF: Henriquez będzie ostatnim transferem
» Sir Alex Ferguson w tym okienku transferowym zakupił już pięciu piłkarzy
Chilijski napastnik wyznał, że pożegnał się już ze swoim byłym klubem, co spowodowane jest jego przenosinami na Old Trafford. Szkoleniowiec Manchesteru jest pod wrażeniem dokonanego przez ostatnie lata progresu Henriqueza.

- Henriquez jest w drodze powrotnej do Manchesteru – zaczął Szkot. – Musiał na chwilę polecieć do Chile. Mieliśmy możliwość pozyskania go, gdy miał 14 lat, grał wtedy przeciwko naszej akademii.

- Po raz kolejny spotykaliśmy się, kiedy miał 15, a następnie 16 lat. Utrzymywaliśmy z nim bliski kontakt. Czekaliśmy, kiedy tylko stał się pełnoletni. Wtedy już musieliśmy się zdecydować czy czekamy kolejny rok, czy też postaramy się o podpisanie z nim kontraktu. W kadrze Chile do lat 20 miał bardzo owocne lato, przez co stwierdziliśmy, iż czekanie mija się z celem.

- Swoją dobrą grą przykuł uwagę innych klubów. Mieliśmy dla niego pewną opcję, ale trwałoby to zbyt długo, więc postanowiliśmy czym prędzej go pozyskać. Jest szybki, dobrze wykańcza akcję, a oprócz tego ma niesamowitą psychikę jak na 18-letniego chłopaka. Powinien tu być już w niedzielę.

Mimo, że mało prawdopodobnym jest by prasa zaprzestała spekulacje na temat wzmocnień United przed końcem okienka transferowego, sir Alex podkreślał, iż nie będzie już więcej nowych twarzy w jego drużynie.

- Na pewno już nikogo nie kupimy – zakończył Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson martwi się kontuzjami
Następny news »
"Evra prawdopodobnie zagra jako stoper"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


iviridius: zgubilem wene;d
z tym bebe to chodzilo mi o to czemu nie v. Der vaart. Cena podobna. A cisokho zamiast butnera
» 25 sierpnia 2012, 20:42 #56
iviridius: srednie te transfery..atak ok..na miare tak wspanialego klubu jakim jest MU. Przestancie traktowac SAF'a jak nieomylnego. Wiemy ile zrobil dla tego klubu ale to tez tylko czlowiek. Buttner to raczej uzupelnienie. Obym sie mylil. Ale dlaczego nie Cissokho? 6mln euro..dlaczego nie w tamtym roku badz dwa zamiast bebe? Potrzebowalismy rozgrywajacego a cena podobna..czemu nie Rodwell ktory ma sie bedzie marnowal w city 13mlnE. Czemu nie Hazard/Jovetic? Uniwersalna wielopozycyjnosc tych pilkarzy..wiadomo cena...ale v.Persie nie najmłodszy w przeciwienstwie do owych zawodnikow i tyg.ponoc wysoka...
» 25 sierpnia 2012, 17:40 #55
neymar11: manchester rzeczywiście dokonał dużych transferów henriqez będzie ostatni. myślałem żee dadzą radę evertonowi ale cóż szkoda teraz trzeba wzmocnić skład ostatnim transferem :)
» 25 sierpnia 2012, 14:11 #54
Klimaa: I tak kupiliśmy wielu zawodników jak na standardy Fergusona. Skład jest wzmocniony, a jeśli tylko opanujemy plagę kontuzji do maksymalnego minimum ten sezon będzie lepszy od poprzedniego.
W zeszłym sezonie młodzi się ograli - zdobyli niezbędne doświadczenie, więc teraz powinno to przynieść nam korzyści.
» 25 sierpnia 2012, 12:23 #53
Olo: Jezus Maria, jeszcze jakiegoś ŚO należy kupić w trybie pilnym. Fajnie mieć pięciu, ale jak widać to nadal za mało (cały zeszły sezon nam kogoś brakowało + teraz już mamy wakat)
» 24 sierpnia 2012, 22:09 #52
messengerUTD: A ja jestem bardzo zadowolona. W poprzednim sezonie nie kupiliśmy nikogo do środka i co? Przegraliśmy tylko liczbą bramek. Mimo iż mieliśmy multum kontuzji, a Fergusonowi w środku sezonu zachciało się eksperymentów. Teraz pozyskaliśmy dwóch kapitalnych grajków którzy będą stanowić o naszej sile - Kagawa i Robin. Shinji będzie głównym motorem napędowym drużyny, będzie zaliczał asysty, a van Persie z Rooneyem wezmą się za strzelanie goli. Do tego będziemy wprowadzać grajków jak Petrucci, Tunnicliffe czy Lingard. Ten pierwszy zasługuje wg mnei na 10-15 meczów w sezonie. Nie mówię, że będzie stanowił o naszej sile, ale na ogony i ogórki powinien się łapać. Jest już dojrzały piłkarsko i psychicznie by grać w podstawie.

Powell, Henriquez to grajki na przyszłość. Ferguson zrobi z nich zaczepistych piłkarzy z czego Szkot słynie.

A Buttner będzie rywalizował z Evrą o LO, więc lewego obrońcę też mamy.

I dajcie spokój z Kaką, Moutinho, Modricem i innymi. Żałuję tylko, że nie kupiliśmy jakiegoś DMa. Gościa który zastąpi Carricka, albo będzie mógł grać koło niego(Dembele). Ale nie ma co płakać. O mistrza jestem spokojna :)
» 24 sierpnia 2012, 19:58 #51
lukas0970: Szkoda :( miałem ochotę poczytać jeszcze jakieć ploteczki, a tak bedzie nudno...
» 24 sierpnia 2012, 18:44 #50
jelonq1: to chyba młodych graczy będzie wprowadzał w linie obrony, cóż zobaczymy co pokażą
» 24 sierpnia 2012, 17:40 #49
Devil007: Troche się martwie...Liczyłem na więcej.Sczególnie,że Chelsea się uzbroiła...Oscar,Marin,Moses,Azpilicueta...no i Hazard,który niestety spisuje sie doskonale,bo oglądałem mecze Czwelsi.2 mecze i 5 asyst...
No i znowu Niestety przyznaje,że grali ładnie :(
To będzie ciężki sezon.
GG ManU !!
» 24 sierpnia 2012, 17:31 #48
spOntan: 5 transferów, a tak naprawdę, transfery które zmienią coś w naszej grze i wprowadzą trochę świeżości sa 2, Persil i Kagawa. Powell, to melodia przyszłości, i pewnie będzie ogrywał się w pucharach krajowych, Henriquez to samo, a tego Buttnera to w ogóle nie uważam, nie jest to żadne wzmocnienie, co najwyżej uzupełnienie, w razie kontuzji Evry.

Wszyscy ostrzyli sobie zęby na kupno jakiegoś uznanego środkowego pomocnika i ja zwykle jedno wielkie rozczarowanie. Nie wydaje mi się, że Ferguson nie widział w tej pozycji żadnych problemów, po prostu po raz kolejny chce pokazać że jest mądrzejszy od wszystkich, nikogo nie sprowadzając. Pomijam już naszych grajków (Cleverley, który jest podobno młodymstarym talentem w wieku Kagawy, który jest od niego miliard razy lepszy w każdym aspekcie gry, no może ustępuje mu tylko jeśli chodzi celebrityfame, no i Anderson któremu jedyne co wychodzi, to robienie głupich min :D ) to jeśli Carrick wypadnie to leżymy( mecz z evertonem i brak Carricka w środku pola= wchodzenie na naszą połowę jak do siebie). Na tą chwilę nikt nie jest w stanie go zastąpić. Brakuje nam jakiegoś zmiennika dla niego. I oby to się nie obróciło przeciwko Szkotowi, bo tak naprawdę na tą chwilę np. taki Everton ma silniejszy środek pola od nas, a nie wspominając już o klubach z czołówki.
Istnieje jeszcze możliwość, że talent Cleverley jak i Andersona nagle eksplodują, Carrick rozegra tyle meczów ile Evra w poprzednim sezonie :)

jeszcze coś mi tak świta, czy przypadkiem te Vitesse z którego przyszedł Buttner nie jest takim klubem córką United? Wydaje mi się że obydwa kluby współpracują ze sobą.
» 24 sierpnia 2012, 15:59 #47
luk1920: I teraz się zacznie komentowanie dzieciaków jakie to złe transfery zrobiliśmy i gdzie środkowy pomocnik. Dla mnie okienko bardzo udane, pięć transferów. RVP wiele osób pisze, że kupiliśmy go tylko dlatego, że była okazja, a napastnik nie jest Nam potrzebny, owszem była okazja, ale napastnik takiej klasy jest Nam potrzebny, Rooney póki co nie ma takiej formy do jakiej Nas przyzwyczaił lecz o niego jestem spokojny i spokojnie można grać 2 napastnikami, ale Welbeck jak było widać w ostatnim spotkaniu jest bez formy i sobie niezbyt radzi, co do groszka nie wiem jak tam z formą. Kagawa tu przyznam trochę się obawiałem, ale jestem pozytywnie zaskoczony jego grą na pewno dobry transfer. Powell, Buttner, Henriguez jeśli się u Nas ograją mogą stworzyć coś fajnego. Uważam, że okienko bardzo się Nam udało i jestem zadowolony, owszem sam chciałem jakiegoś środkowego pomocnika, ale cóż jest jak jest, damy rade, może Powell się pokaże z dobrej strony na środku.
» 24 sierpnia 2012, 15:59 #46
Danny19: Moda na brak następcy Scholsa trwa w najlepsze.
Dobra Ferguson, przyznaj poprostu, że nie kupisz nikog nowego, bo Glazerowie nie chcą dać kasy lub sam tradycyjnie poskąpiłeś 2 miliony. W trakcie sezonu jak zwykle usłyszymy jak to połowa dobryh zawodników było już na testach, kiedy nagle ktoś inny złożył ofertę o 1mln większą i pozamiatane. Ferguson będziesz żałował starty Hazarda jak cholera, tego, że nie chciałeś dać tych 6mln agentowi. :) Narazie wygląda na to, że Hazard był prawdziwym strzałem w 10.
Ale teraz coś o składzie United:

Bramka-wiadomo jest wspaniale.

Obrona: PO i ŚO mamy dobrych podstawowych i rezerwowyach, mam nadzieję, że Ferguson nie będzie znowu się bawił w ustawainie Jonesa na boku kiedy mamy Rafaela, on tam może być tylko alternatywą, jak Smalling. Największy proble to LO, Evra jest już poprostu słaby, jego gra od zeszłego sezonu jest tragiczna, mam nadzieję, że Buttner będzie dobrze grał, oraz, że SAF wyrzuci tą świętą krowę z podstawowej 11.

Pomoc: Skrzydła są ok, ale środek to już tragedia, a oto dlaczego:
Kagawa-on jest ofensywnym, to nie jest rozgrywający, on ma obowiązek rozgrywać piłki to napastników lub skrzydłowy, a jeżeli będzie ustawiany jako typowy ŚP straci dużą część swoich zalet, i będzie kimś takim jak Anderson.
Anderson-kiedyś był dobry, ale SAF zmarnował jego talent, kiedy do nas przychodził był kimś takim jak Kagawa, ale Ferguson dawał mu za dużo zadań defensywnych, mam nadzieję, że Japończyk sobie poradzi. Ale teraz o Ando, on jest słaby, po tym dużym przytyciu nie wiem, czy będzie w stanie grać całe 90minut w meczu, do tego okroponie podatny na kontuzje.
Cleverley-on gra w United chyba tylko dlatego, że jest wychowankiem, nasz wspaniały wieczny "młody talent" On ma już 23lata, w tym wieku dobry piłkarz ma grać co tydzień oraz jeżeli jest naprawdę dobry to ten wiek jest najlepszy, w tym wieku pokazuje swoje najlepsze umiejętności, a jeżeli to co teraz gra Clev jest jego max, to on powinien grać dla średniaków Europejskich jak Sporting Lizbona, Hannover czy Napoli bez urazy dla tych drużyn), ale na MU jest poprostu za słaby. On ani dobry w defensywie, a jak ma rozgrywa to pokazał w meczu z Evertonem, podania do tyłu, do obrońców lub oddanie piłki Sxholsowi, on nie podał piłki dalej niż 10mtrów, nie wiem czy wogóle to potrafi.
Scholes-nasz najlepszy rozgrywający, ale on ma jedną istotną wadę-WIEK. On ma 38lat, kondycja nie ta, szybkość to już nie to samo co kiedyś, w meczu z Evertonem po 70min. Fellaini biegał wokół niego, a Scholes tylko za nim chodził i według mnie powinien być rezerwowym, on jest dobry, żeby wejść uspkoić naszą grę w trudnym momencie, ale nie jako podstawowy, już od roku powinien mieć godnego następce, ale jak widać Fergusonowi i w tym roku na tym nie zależy. Ach te sentymenty.
Carrick-defensywny, jest dobry, ale nie ma na jego miejsce rezerwowego, po za tym nie mam do niego pretensji, ale mam do SAFa, że stawia go do obrony gdzie się nie nadaje.
Giggs-może grać jako ŚP, ale on jest lepszy jako skrzydły, a pozatym znowu wiek i te same problemy co ze Scholsem.

Atak; jest rewelacyjny, ale co zrobią napastnicy kiedy nie będą dostawać podań od pomocników. no nic.

Najbardziej chciałbym Axela Witsela lub Christiana Eriksena.
Belg to świetny walczak jakiego na potrzeba, nie odstawai nogi. Nie piszcie Witsel beee, bo złamał nogę Wasylowi, że nie potrzebujemy tu brutali, a ku*wa, Keane to był święty, Scholes nigdy nikogo nie przewrócił, Vidic, to nikog nie popchnał, Rooney może był święty, nie pierdzielcie takich głupot, potrzeba nam walczaka.

SAF przejrzyj na oczy, bo United zaczyna się staczać, jak dalej będziesz taki sentymentalny skończymy jak Arsenal lub co gorsza Liverpool. Zapomnij o sentmentach i wrzuć z 11 Scholesa i Evra, a daj szanse młodszym lub dokonaj jakiego porządnego transferu i nie licz każdego grosza jakiego wydasz, czasy się zmieniły, zapomnij o latach 90. Patrz co dzieje się tu i teraz, a nie pierdziel głupot.

No to czekam teraz na komentarze zakochanych w MU, dla których każde słowo Safa to świętość. Czekam na komentarze typu: "Jak ci się nie podobva to idź do City", lub " Won z tej strony". Czasami trzeba spojrzeć trzeźwo na sytuację w drużynie, ale przez różowe okulary. Czy wy widzicie co się dzieje, zeszły rok pojechaliśmy na wielkim farcie, miliśmy tylko ogromne szczęście, że mieliśmy szanse do samego końca, gdyby nie krótka słabość City, to już przed derbami wszystko by się roztrzygnęło, a w tym roku nadal możemy liczyć tylko na farta, tym bardziej, że bardzo silna w tym roku będzie także Chelsea.
» 24 sierpnia 2012, 15:27 #45
cisnecesna: Szczerze? przeczytalem tylko poczatek i dalej dałem sobie spokoj widzac co za glupoty wypisujesz mode to wy macie piszac naokrete ze fergie skapi itd... i wystawia sklad inny niz wam pasuje... wracajcie do szkoly dzieciaki!!
PS. jak chcesz mi odpowiedziec to na priv bo mi zwisa co mi odpiszesz
» 24 sierpnia 2012, 15:43 #44
listek007: Danny zgadzam się całkowicie. Od dwóch lat nie widać w tej drużynie jakości, brak rozgrywającego, wymęczone zwycięstwa itd. 2 lata temu był mistrz, chociaż gra na wyjeździe była tragiczna. Teraz Chelsea się wzmocniła, City też i w dodatku są zgrani, a SAF traci rzetelną ocenę sytuacji. Jego wypowiedzi po meczu z Evertonem, jak to świetnie zagraliśmy to kpina w żywe oczy. Już rok temu po dennych meczach w LM był z siebie zadowolony, a ten entuzjazm minął po odpadnięciu z LM. Jak widać niczego się nie nauczył. W tym roku z grupy wyjdziemy, ale obawiam się że potem zwyczajnie w świecie nas zmiażdżą. I nie mówcie mi że mam iść do City, albo Chelsea bo mnie to nie rusza. Kibicuję United od 12 lat i jak każdy mam prawo do krytyki. Jak ktoś podaje Giggsa jako kandydata do gry w środku to chce mi się śmiać.
» 24 sierpnia 2012, 17:02 #43
devious: Co do analizy składu MU to zgadzam się w 100%, nie podoba mi się tylko pisanie, że poprzedni sezon był słaby w lidze bo zdobyliśmy multum punktów (najwięcej w historii ligi wicemistrz ugrał tyle pkt) - po prostu City było o włos lepsze...

I wkurzają mnie teksty, że niby Glazerowie nie dają pieniędzy - jak widać po transferze RvP pieniądze są i zawsze były, problemem są Ferguson, Gill i jakaś dziwna niechęć zawodników do MU - inne kluby jakby bardziej ich przyciągały - nie rozumiem tego... Taka sytuacja trwa już od dawna, kiedy np. młody Ronaldinho wolał Barcę od MU, C. Ronaldo też uciekł do Realu - i tutaj się jeszcze nie dziwię.... ale wybrać PSG, City albo Chelsea? dziwne... Chyba potrzeba w MU nowego dyrektora sportowego, jakiegoś Guardiolę (skoro nie chce trenować, może pobawił by się w dyrektora? :) czy inne znane nazwisko z charyzmą, które będzie przyciągało nowych piłkarzy... Już wiem - Cantona mógłby pełnić taką rolę! Kto by mu odmówił? :) Gill mógłby dalej robić swoje ale Cantona mógłby przyciągać zawodników, mamić ich jakie to United jest wspaniałe...

A tak mamy co mamy - nawet Pogba uciekł, Pogba, który wydawał się zbawieniem dla United, chłopak mógł być następcą Carricka - ba, ma papiery na grę lepsze od Michaela bo nie dość, że ma warunki do gry w defensywie to jeszcze nieźle radzi sobie w grze do przodu... Ale wypuszczenie takiego zawodnika z rąk to niestety wina SAFa, który wolał ustawiać w środku pola Parka (np. z Blackburn) lub Berbę (w Pucharze Ligi) niż dać kilka minut Pogbie - to było żenujące... I nie dziwię się, że chłopak uciekł...

I tak niestety ten środek pomocy ciągle kuleje - i co najgorsze nei widać perspektyw... Owszem, Scholes, Ando czy Clev wspomagani solidnym Carrickiem pewnie zalicza kilka fantastycznych meczów ale w skali sezonu, gdzie mamy 38 spotkań w lidze i kilkadziesiąt w pucharach - na tym środku po prostu może nam znowu zabraknąć jakości... I transfery RvP czy Kagawy nic tu nie zmienią bo nadal nie mamy piłkarzy od wypracowywania przewagi w środku pola, od tłamszenia rywali... skrzydła i atak mamy fantastyczne, obrona jak wszyscy są zdrowi jest mocna (tylko ten Evra cieniuje ale może Buttner coś pokaże?) tylko ciągle ten środek pomocy... Jak przyjdzie listopad czy grudzień i mecze co 2-3 dni i Carrick ze Scholesem nie będą mogli grać w każdym meczu - to będzie ciężko...

no chyba, że faktycznie Cleverley i Anderson W KOŃCU eksplodują a Fletch wróci do formy sprzed kilku lat (czyli sprzed choroby) - tylko szanse na to są małe...

Ogólnie pewnie w tym roku United znowu będzie mocne, znowu powalczymy o mistrza i może coś ugramy w pucharach ale podejrzewam kiepskich meczów bez stylu znowu będzie dużo... Bo niestety przy obecnej pomocy MU ta znana kiedyś z dominowania i ofensywnego stylu gry ekipa będzie zmuszona kurczowo trzymać się swojej połowy i grać z tzw. kontry... Co ostatnio skończyło się porażką z City 0:1 po żałosnym meczu - i porażką 0:1 z Evertonem już w obecnym sezonie... To droga donikąd dla tak wielkiego klubu :/
» 24 sierpnia 2012, 19:30 #42
chicharito111: I znów bezsensowne komentarze
ZROZUMCIE KAGAWA będzie odpowiadać za rozgrywanie a nie nowy pomocnik !!
Nawet jakby był nowy ŚP gdzie byście go ustawili skoro w środku gra 2 pomocników ??
Grubas , Cleverley , Scholes , Carrick do tego Fletcher , Lingard , Giggs , Powell po co wam kolejny ?
Optymalnie będzie to wyglądać

De Gea
Rafael Vidic Rio Evra
Valencia Kagawa Carrick Nani
RVP ROO
» 24 sierpnia 2012, 14:41 #41
remass666: podpisuje sie-tez tak mysle:)pozdro
» 24 sierpnia 2012, 19:25 #40
orchi650: Dokładnie :)
» 25 sierpnia 2012, 00:27 #39
ReVo: Kupić nie kupimy, ale może być Kaka na wypożyczeniu. ;>
» 24 sierpnia 2012, 14:14 #38
orchi650: W końcu ktoś to zauważył :)
» 25 sierpnia 2012, 00:27 #37
daCunha17: Liczylem na jakiegos ŚP...
» 24 sierpnia 2012, 13:50 #36
naniLuis: Tak czy siak SAF zaszalał. 5 transferów jak na jedne lato to coś nie w stylu Fergusona , widać ,że myśli poważnie o odebraniu tytułu.
» 24 sierpnia 2012, 13:40 #35
madd118: Moim okiem to SAF bardziej realizuje swój własny plan pt. Zostawić United za kilka lat w takim stanie aby nawet beze mnie klub zdobywał tytuły.
» 24 sierpnia 2012, 19:22 #34
orchi650: Tak jest jak mówisz... Najlepszym transferem będzie wymiana składu medycznego.
» 25 sierpnia 2012, 00:29 #33
DarkTwistedRoni: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2012 13:19

Bękę mam z niektórych z was .. Okienko transferowe jest bardzo udane.
Nawet bardziej niż zakładaliśmy, i gdyby nie kontuzję większości obrońców i lepszy wynik z Evertonem to na bank większość z was dostałaby zwodu ..
Ogarnijcie się.... I tak United poszalało jak nigdy.
W mojej opinie dokonali 2 bardzo mocne wzmocnienia, Kawaga i RvP.
Jedno dobre - Buttner i 2 perspektywicznę czyli wspomniany już Rodriguez i Powell.
Oczywiścię, dla większości z was marzą się potężne lub co najmniej bardzo dobre wzmocnienie środka, bo potrzeba gwiaaaaaaazdy.
Ja się pytam PO CO?
I tak mamy już kompletny skład. Wrócą obrońcy, Carrick wróci do środka pola. Fletcher wyzdrowieje (oby) i wszystko zacznie się układać.
SAF jest mistrzem od tego, więc spokojna głowa ludzie :)
» 24 sierpnia 2012, 13:17 #32
DarkTwistedRoni: Henriquez*

:)
» 24 sierpnia 2012, 13:19 #31
hitman90: Zgadzam się z Tobą. Kagawa i RvP to super transfery. Co do Buttnera chyba nie można go oceniać jeszcze jako dobry/zły transfer. Nie zagrał nawet sekundy jeszcze, więc z oceną poczekajmy.

Ja uważam, że środek mamy najsłabszy wśród najmocniejszych zespołów ligi.
» 24 sierpnia 2012, 13:22 #30
listek007: Nie mamy kompletnego składu, bo środek jest tragiczny, co pokazał poprzedni sezon i dość prymitywny futbol, jak i pierwszy mecz z Evertonem. Z Fulham raczej wygramy jeśli SAF nie da RVP i Rooneya na bok tylko normalnie na szpicę, ale poza tym może być ciężko.
» 24 sierpnia 2012, 13:26 #29
sisinho: Zgodzę się jedynie co do Kagawy i RVP - to wzmocnienia. Buttner to uzupełnienie składu bo na tą chwilę nie zawojował w Holandii a ma przecież 23 lata, więc Fabio>Buttner. Uzupełniliśmy ofe pomocnika i napastnika, z którymi raczej problemu nie było bo zazwyczaj graliśmy 4-4-2 więc typowego ofe nie mieliśmy a Welbs+Groch mimo słabej skuteczności strzelili ponad 20 bramek.

Tylko że dalej środek pola nie istnieje(a tu powinniśmy zrobić jeden dobry transfer) co pokazał mecz z Evertonem.
» 24 sierpnia 2012, 13:35 #28
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2012 13:57

wystarczyło nie kupować Powella, Butnerra i Henriqueza tylko w ich miejsce jeden transfer DP np. Strootmana czy M'Ville których koszt spokojnie zamknąłby się w kwocie powyższych trzech i mielibyśmy super okienko. Powell znając życie skisi się w rezerwach i Henriquez tak samo bo mamy przed nim w kolejce 4 napastników, a pomocników jak na lekarstwo ( nie liczę Scholesa i Giggsa bo to już jest przeginka że nadal grają i gdzieniegdzie można wyczytać brednie w stylu że mogą grać do 40 czy tam 50tki) Carrick ma swoje lata, Fletch wielka niewiadoma, Clev jest słaby, a Ando kontuzjogenny i tak naprawdę przez to nie ma płynności w grze. Zeszły sezon jak i mecz z Evertonem pokazał dobitnie że u nas nie ma kto odebrać piłki w środku pola że o minięciu kogoś jeden na jeden nie wspomnę i w rezerwach wcale nikt nie puka do pierwszego składu...
» 24 sierpnia 2012, 13:57 #27
saharicus: Też uważam, że okienko jest bardzo udane, ale ja po prostu bardzo lubię Kake i chciałem, żeby dołączył do Czerwonych Diabłów.
» 24 sierpnia 2012, 14:12 #26
Wade: Mogło być lepiej,bo ktoś na środek typu M'Vila czy Moutinho by się bardzo przydał,ale i tak jest świetnie,bo takich transferów nie zrobiliśmy od lat.Odeszli też 2 kompletnie bezużyteczni zawodnicy-Park i Owen-chociaż w tej kwestii liczyłem na więcej,może jeszcze odejdzie Berbatov,czego mu życzę,bo go lubię.Za rok liczę,że pozbędziemy się kolejnej partii bezużytecznych zawodników (Cleverley, Hernandez, Anderson, Young),a zastąpimy ich kimś wartościowym.
» 24 sierpnia 2012, 13:09 #25
Kamixxx: i jeszcze Rio,Evre,Giggsa bo są starzy juz...

prosze Cie -.-
» 24 sierpnia 2012, 13:17 #24
czerwonydevil: Obstawiam, że jak Hernandez strzelił 20 bramek w debiutanckim sezonie, albo jeszcze nie kibicowałeś United, albo zachwycałeś się, jakim to on jest doskonałym transferem... Ehh. Co za ludzie...
» 24 sierpnia 2012, 13:28 #23
daCunha17: Z tej 4 wywalilbym tylko Cleva. No i moze Younga, ale pod warunkiem, ze ktos w jego miejse przyjdzie. Co do transferow. Kupno Mvilli/Tiote, lub tego kenijczyka z Celticu (nie pamietam nazwiska) i sklad mamy idealny na kilka lat.
» 24 sierpnia 2012, 13:38 #22
Wade: @czerwonydevil kiedy zaczynałem kibicować United miałeś 3 lata,a Hernandezem się nie zachwycałem gdy strzelał te bramki,owszem byłem i jestem mu wdzięczny za to,że je strzelił,ale on partolił i wtedy i teraz jakieś 90% akcji swoją nieporadnością i zerową techniką. Jeśli komuś wystarczało to,że z 2 metrów dokładał nogę do pustej bramki(czego już nawet nie potrafi zrobić) to spoko.
» 24 sierpnia 2012, 14:31 #21
MDuch7: Człowieku czego ty chcesz ? Kagawa jako playmaker idealnie sie sprawdza. Robin z Roo na ataku i w środku mamy Carricka i Toma w dośc dobrej dyspozycji - Fletcher i Anderson też mogą zagrać więc nie wiem czy tego więcej chcesz... Obrona wróci do normalności i będzie git.
» 24 sierpnia 2012, 13:07 #20
hitman90: 1. Kagawa to nie ŚP.
2. Co ma Roo i Robin do środka pomocy?!
3. Carrick, jest solidnym zawodnikiem, ale nie jest to najwyższa półka a rozgrywać to na pewno nie umie.
4. Fletcher to DMF.
5. Anderson to przeciętniak, który zagra 1 dobre spotkanie na 10 + częste kontuzje.
6. Cleverley to po prostu kiepski zawodnik. Uważam, że jest gorszy od Andersona i w dodatku kontuzje łapie jak Brazylijczyk.
7. Jedyny ŚP światowej klasy to 38 letni Scholes, który najlepsze lata ma za sobą a i tak jest lepszy od całej reszty. Umie rozgrywać tak jak nikt w United z obecnych zawodników nigdy nie będzie umiał.
8. Można jeszcze p0odciągnąć Giggsa do środka ale podobnie jak Scholes jest już stary. Mimo to, uważam, że jedynie Paul jest od niego bardziej zaawansowany technicznie spośród zawodników środka pola. Niestety motoryka już nie ta.
» 24 sierpnia 2012, 13:17 #19
daCunha17: Tom to jeszcze wiekszy niewypal id Gibsona, bo ten to przynajmniej nie gwiazdorzyl i nie byl polamany cale zycie. 3 lata mlodszy Jack z AFC zjada nasz 23letni superhiperultra utalentowany odksztalcony genetycznie odpad z akademii na sniadanie bez przezuwania.
» 24 sierpnia 2012, 13:43 #18
kckMU: SAF mówi ostatni to ostatni. 5 to i tak za dużo jak na niego ;)
» 24 sierpnia 2012, 13:00 #17
Damianos500: lato jak najbardziej udane. 2 podstawowych piłkarzy (Robin i Kagawa) 2 młodych na rezerwy (Powell i Henriquez) i wciąż młody konkurent Evry. Noo brakuje mi kogoś do środka po Clev co widać w ostatnim meczu mocny nie jest,a Rudy? Rudy ma swoje lata. Tak czy inaczej trzeba się zgrać i jazda po mistrza :D
» 24 sierpnia 2012, 12:59 #16
MDuch7: Mocny nie jest ? Zagrał dobre zawody..
» 24 sierpnia 2012, 13:08 #15
Wade: Tak jest,nikt tak nie podaję do tyłu jak Cleverley.
» 24 sierpnia 2012, 13:10 #14
sisinho: Jeśli mamy patrzeć na Cleva pod kątem defensywnego pomocnika to ok - zagrał dobre spotkanie ale Carrick na tej pozycji go "zjada". Jeśli mamy patrzeć pod kątem środkowego pomocnika, to same podania do tyłu to za mało.
» 24 sierpnia 2012, 13:31 #13
daCunha17: Jesli patrzymy na Cleva jako DM to Carrick go miazdzy. Calkowity brak czytania gry. Malo odbiorow, przejec. Jak ma byc playmakerem to jeszcze gorzej.
» 24 sierpnia 2012, 13:47 #12
lydto: "Na pewno już nikogo nie kupimy" a Kaka miał być wypożyczony... myślę że coś może jeszcze byc na rzeczy w tym temacie.
» 24 sierpnia 2012, 12:58 #11
gruby3001: A co z tym młodym meksykaninem? Znowu nie będziemy mieć nikogo dobrego na rozegraniu... Gra znów będzie stała w miejscu nieporadnie...
» 24 sierpnia 2012, 12:54 #10
michal98: No i dobrze, że ostatni transfer, trzeba kasę oszczędzać :D
» 24 sierpnia 2012, 12:54 #9
Boss: Ja dla mnie udane lato. Nie spodziewałem się że SAF kupi jeszcze kogoś po Kagawie i Powellu a tu jebs Pesrie, Buttner i Henriquez.
» 24 sierpnia 2012, 12:52 #8
Hubzi: jeszcze ten herrera ostatecznie by sie przydal ale takze jestem zadowolony oby to przynioslo rezultaty
» 24 sierpnia 2012, 12:58 #7
RockyMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2012 12:50

Lewandowski jest przereklamowany,Moutinho to była plota i zostaje pewno w Porto,Kaka to cień piłkarza sprzed kilku lat i jest nam niepotrzebny.
» 24 sierpnia 2012, 12:50 #6
Guzikoos: Też miałem nadzieje ze kaka na wypozyczeniu przejdzie ;)
» 24 sierpnia 2012, 12:50 #5
NaniN17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2012 12:48

Aha czyli Lewandowski Mouthino Kaka to ploty?
» 24 sierpnia 2012, 12:47 #4
Akwinata: Kuźwa od miesiąca wiadomo, że Lewandowski NIE PRZEJDZIE. Nawet zarząd Borussi się na ten temat wypowiadał. Tak samo z Moutinho. Co do Kaki - to byłoby nieporozumienie - ogromna pensja, wypożyczenie i brak pewności czy by się sprawdził.
» 24 sierpnia 2012, 13:40 #3
saharicus: Kurde, a liczyłem też na Kake.
» 24 sierpnia 2012, 12:47 #2
bartek: tak samo zgadzam sie
» 24 sierpnia 2012, 17:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.