Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Brak konkretnych ofert za Berbatowa

» 18 sierpnia 2012, 20:18 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Do Manchesteru United nie wpłynęła jeszcze żadna konkretna oferta za Dymitara Berbatowa.
Brak konkretnych ofert za Berbatowa
» Kluby pytają o Dymitara Berbatowa, ale na razie żaden nie przedstawił interesującej propozycji Manchesterowi United
Nie ma tygodnia, aby bułgarski napastnik nie był łączony z transferem do innego klubu. Angielskie media w gronie potencjalnych pracodawców wymieniały już Paris Saint-Germain, Zenit Petersburg, AC Milan czy Queens Park Rangers.

– W sprawie Dymitara Berbatowa nic się nie dzieje. Oczywiście jest kilka klubów, które się nim interesują, ale nie przedstawiły one oferty, która zachęciłaby do sprzedaży zawodnika – mówi sir Alex.

Według angielskich mediów kwota odstępnego za Dymitara Berbatowa wynosi 5 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson niewzruszony słowami Manciniego
Następny news »
Giggs pełen podziwu dla van Persiego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


24MALY242: w tym sezonie celujemy we wszystkie trofea wiec zobaczycie ze jeszcze nasz Berba sobie pogra - postrzela i bedziemy my zadowoleni klub jak i on sam:)
» 20 sierpnia 2012, 17:14 #50
Klimaa: Śmiesznie mała kwota jak za napastnika który jeszcze może wiele bramek strzelić. Mam nadzieję że do końca sierpnia jakiś klub uratuje Bułgara przed sezonem spędzonym na trybunach..
» 20 sierpnia 2012, 15:35 #49
ManUtdFan94: Bardzo cenię tego piłkarza,ale trzeba przyznać,że po przyjściu Van Persiego nie ma dla niego miejsca. Trudno trzeba na nim zarobić cokolwiek bo w sumie ma 31 lat i jeszcze jakby teraz siedział na ławce i mało grał to jego cena systematycznie by szła w dół. Jednakże bardzo cenię to co zrobił dla Manchesteru bo jednak strzelał kilkanaście bramek i pokazał dużo efektownych zwodów i podań :)
» 19 sierpnia 2012, 22:04 #48
Kubaa: O nie na pewno niech nie idzie do Psg. nie cierpie PSG tam to już wogóle nie powącha murawy. JAk już to do Zenitu
» 19 sierpnia 2012, 10:02 #47
devious: 5mln to jest jakiś żart, i jeszcze nie ma chętnych??

no kutwa, ten świat oszalał - za przereklamowanych gówniarzy płaci się kosmiczne pieniądze a za geniusza, króla strzelców Berbatowa marne 5mln i nikt nie chce...

kurde rozumiem tygodniówka za wysoka dla niektórych ale taki Tottenham czy Milan to powinien z pocałowaniem ręki Berbę brać i cieszyć się z transferu dekady...


genialny piłkarz za 5 czy 7mln to jest śmiech... co jest nie tak z tym Berbą, że SAF go nei chce i inni też? bzyka żony trenerów po treningach czy jak?? bo serio tego nie rozumiem :)
» 19 sierpnia 2012, 04:55 #46
Pomarancz: Zdecydowanie przesadziłeś z Milanem.
» 19 sierpnia 2012, 15:12 #45
Fabio: A szkoda:( ,niech On już stąd odejdzie !!
» 19 sierpnia 2012, 00:09 #44
optimus111111: troche szacunku... lecza mnie tacy jak ty... buc!
» 19 sierpnia 2012, 01:33 #43
Fabio: To ,że gra w United to nie znaczy ,że muszę go obowiązkowo lubić ,lub szanować !!
Nie trawiłem i nie trawię Bułgara !!
Wolałem nawet Owen'a od niego ,a teraz wolę każdego tylko nie berbę !!
Kretynizmem SAF'A było zostawienie go już na poprzedni sezon w zespole ,bo i tak 95% sezonu przesiedział na ławie ,lub trybunach !!
Więc po co ma zajmować miejsce w kadrze ?!
» 21 sierpnia 2012, 01:29 #42
TheGiggsy11Boy: Szkoda mi Dimitara. :(
Świetny z niego zawodnik i stracił najlepsze lata swojej kariery. Będę tęsknił za tym gościem!!
Nie ważne gdzie pójdzie będę mu życzył jak najlepiej!! :D
» 19 sierpnia 2012, 00:08 #41
ciawa: ja tak samo... brakowac bedzie tych jego niekonwencjonalnych zagran :), patrz mecz z Liverpoolem :D
» 19 sierpnia 2012, 12:00 #40
adamus6: Dla mnie Berba to jeden z najlepszych napastników na świecie, chłopak jest magikiem, bez szybkości, a może minąć każdego, ja mu współczuje, bo wedlug mnie zasługuje na więcej gry...
» 18 sierpnia 2012, 23:45 #39
jarasek1991: mam podobna opinie na temat tego gracza. jestem jego absolutnym fanem, gosc jest tak wybitny technicznie, ze to glowa boli! a te 5 mln, o ktorych tu wyczytalem, to jest to obraza dla pilkarza tej klasy! Dymitar to geniusz!
» 19 sierpnia 2012, 21:57 #38
jamaj05: do wszystkich niemogących doczekać się odejścia Bebry i tak cieszących się z zastąpienia go przez genialnego RvP

po pierwsze bułgarowi za bramki, emocje, szacunek do klubu i brak narzekań nalezy się szacunek

po drugie poczekajcie z pisaniem ze RvP 100 x lepszy w miejsce Berbatova gdy holender dopiero coś w MU osiągnie

bo póki co nie zagrał ani jednej minuty w Manchesterze=nawet mu jeszcze nie dorównał, co mówić o przeskoczeniu go...
» 18 sierpnia 2012, 23:30 #37
Adam11: Bardzo mądry komentarz. Zgadzam się w 100%.

Jestem ciekaw czy ktokolwiek przewidział katastrofalny spadek formy u Torresa kiedy Hiszpan przechodził do Chelsea. Pamiętam jak dziś, że duet Drogby z Torresem miał być potęgą przed którą miały klękać kluby świata. Dopiero bramka przeciwko Barcelonie nieco zmazała blamaż jednego z największych niewypałów transferowych w ostatnich latach.

100% szacunku dla Berby! Dzięki jego fantastycznej grze zdobyliśmy historyczny 19 tytuł. Momentami irytował? Oczywiście, ale czy Rooney lub Welbeck momentami nie irytują, że o Nanim, który cieszy się mega szacunkiem nie wspomnę?

Rozumiem, że można nie lubić piłkarza. Rozumiem, że można mieć swoje preferencje jeśli chodzi o styl gry. Możemy o tym dyskutować, spierać się.

Ale jak ktoś odkleja się od rzeczywistości i nie potrafi zrozumieć jak ważnym zawodnikiem był Berba ile razy nas ratował z tarapatów to ręcę opadają.

Dziś każdy pamięta wygraną z Liverpoolem i jakiś tam wkład Berby z 3 bramkami, ale mało kto pamięta, że United dało wówczas strasznie ciała i mogliśmy nawet ten mecz przegrać. Dwa razy oddaliśmy prowadzenie w tym meczu. Berba nas uratował.

Że o meczu z Blackpool nie wspomnę.

Jakiś inteligent napisał ostatnio nawet, że Berba nie trafiał w ważnych meczach.

Gdyby Ferguson dał Bułgarowi szansę gry od pierwszej minuty w jednym z tych "nieważnych meczy" z ostatniego sezonu, to z pewnością strzeliłby kolejną "nieważną bramkę", która dałaby jedno zwycięstwo więcej i tym samym tytuł mistrza.
» 19 sierpnia 2012, 00:03 #36
ermac: Odniosę się do tego postu tylko, dlatego,że byłem tym albo jednym z tych inteligentów, który pisał, że nie strzelał w ważnych meczach a strzelał w tych mało ważnych. I podtrzymuje to co napisałem. Nie zrozumiałeś chyba o co w tym chodzi. Przykładem będzie mecz gdzie Berba strzelił 5bramek.
Mecz wygrany 7:1 więc wystarczyłaby jedna bramka Berby i tak zwycięstwo by było.
No fajnie strzelił, ale wolałbym w tym meczu 2bramki i 2 w następnym i jeszcze jedną w kolejnym. Chodziło o rozłożenie tych goli na większą liczbę meczy. Chciałbym, żeby ktoś podał mi ilość meczy, które wygraliśmy dzięki bramkom Dymitara. Ale nie takich jak ten z Blackburn tylko takich jak z Liverpoolem.
» 19 sierpnia 2012, 00:18 #35
Adam11: Odezwały się nożyce.:-)

Berba jest bezapelacyjnie jednym z najważniejszych architektów historycznego sukcesu z sezonu 2010/2011.

KAŻDY kibic UNITED powinien być mu za to wdzięczny. Fajnie byłoby też, docenić jego profesjonalizm i to, że nigdy nie schodził poniżej pewnego poziomu co np zdarza się nagminnie takiemu zawodnikowi jak Nani. To nie jest cios wymierzony w Portugalczyka tylko wyraz ogromnego zdziwienia jak dalece można popaść w absurd oceniając piłkarzy tak rozbieżnymi miarami.

Dlaczego Dimitar nie schodził poniżej pewnego poziomu? Odpowiedź jest prosta: to niezwykle inteligentny piłkarz a nie jest to cecha powszechna nawet u tych, którzy są bardzo utalentowani - patrz Nani czy Welbeck.

Nie chcę nikogo przekonywać do tego żeby polubił Berbę. Ale na miłość Wszechmogącego miejmy do niego szacunek i bądźmy wdzięczni za to co zrobił dla klubu a zrobił naprawdę sporo.

Inną jest rzeczą to czy pasował do United, do stylu gry wypracowanego przez lata.

Jeśli ktoś mówi, że Berba jest drewnem i niewiele dał klubowi to przepraszam albo musi go strasznie nienawidzieć, albo na głowę upadł.

Ze swojej strony powiem, że transfer Berbatova jest w pewnym sensie wtopą. Ale nie przez grę Bułgara tylko przez to jak go Ferguson poprowadził.

Przecież jeśli nie miał w stosunku do niego planów to trzeba było go sprzedać już rok temu. Za króla strzelców ligii dostalibyśmy zdecydowanie więcej.

Ferguson w jednym z wywiadów mówi o tym, że młodzi zawodnicy będą mogli czerpać z doświadczenia RVP zwłaszcza po odejściu Scholesa i Giggsa.

A z doświadczenia Berby, który jak do tej pory osiągnął w profesjonalnym futbolu więcej od Holendra to czerpać nie można?

Nonsens goni kolejny nonsens.

Największy z nich polega na tym, że zawodnik, który mógłby stanowić wsparcie dla młodych piłkarzy i zakończyć karierę w United odejdzie za rok całkowicie za darmo.

Jeśli chodzi o inwestycję i zarządzanie to jest to wtopa na całej linii.
» 19 sierpnia 2012, 00:41 #34
jamaj05: rany, w taki sposób z każdego wyniku powyżej 2 bramek zwycięskich wolelibyśmy jedną bramke dołożyć np na mecz który remisujemy

to jest banalne i takie niemożliwe że aż głupio o tym pisac...

a co pokazał ostatni sezon każda bramka jest ważna i nie ma spotkań superważnych i mniej ważnych, każde spotkanie powinno sie grać o wygraną i tyle w temacie

O_o
» 19 sierpnia 2012, 00:44 #33
adriann1986: juz nie moge sie doczekac chwili kiedy ten drewniak odejdzie, nigdy nie pasowal do MU, mial krola bo wpakowal duzo goli slabeuszom, RVP zrobi wielką roznice, ma ciąg na bramke, dobrą technike i wali gole na zawolanie, rzuty wolne ma kapitalne :D
» 18 sierpnia 2012, 22:59 #32
TheGiggsy11Boy: Miej szacunek do tego świetnego zawodnika!!
Nie wierzę że masz 26 lat bo zachowujesz się jak pryszczaty 11 latek!
Do Bułgara trzeba mieć szacunek bo:
1. Jest zawodnikiem United a każdy zawodnik United to nasz wzór do naśladowania.
2. Jest profesjonalistą i nawet gdy nie grał nie skarżył się na mało występów.
3. Strzelił dla nas multum goli(między innymi dzięki niemu wygraliśmy dwa lata temu ligę a nawet w tym roku jak grał to spisywał się bardzo dobrze)
4. Jest człowiekiem a każdemu należy się szacunek a drewniakiem to może ty jesteś a nie Dimitar!
» 19 sierpnia 2012, 00:06 #31
Axel: Słaby troll jest słaby.
» 19 sierpnia 2012, 21:58 #30
Axel: W du*ie mam co on myśli o kim i co robi poza boiskiem. To jest piłka nożna i oglądam to co zawodnik pokazuje na meczu a nie poza nim. Jak chcesz się jarać telenowelą to włącz Polsat.
I dobra rada - idoli nie szukaj na boisku w telewizji, tylko w życiu.
» 20 sierpnia 2012, 17:40 #29
Axel: To ogarnij się i albo cytuj w poście (nawet dziecko wie jak), albo nie pisz postów do ludzi skoro jak widać masz z tym problemy. Poza tym widać jak dzisiaj się popisał 'nowy' skład napastników. ;) N/c.
» 20 sierpnia 2012, 23:08 #28
ermac: AfroDracula pisze:


Berba to nasz najlepszy napastnik imo. Roo ostatnimi czasy jest niewyraźny, a o młodych nawet nie będę wspominał (Welbeck klasa, ale Chicharito...) - tak więc jakbt Bertbatov grał regularnie, to mistrzostwo byłoby w naszych rękach :]
Po mojemu zostawić i dawać więcej szans w meczach PL i LM. Roo, Robin, Danny and Berba - 4 świetnych napadziorów, Hernandez to ławeczka i końcówki niestety.


HAHAHHAHAHAHHAHA DOREEEEEEE!! A poważnie zmień dilera.

Co się musi stać z Berbatovem, żeby niektórzy zrozumieli, że koleś jest wolny drewniany i kompletnie w ogóle nie pasuje do Manchesteru. Strzelał dużo bramek ze słabiakami a w najważniejszych meczach piach i zero z jego strony. Ludzie otwórzcie oczy. Tak jak ludzie piszą niżej trzeba było go upchnąć rok temu albo najlepiej w ogóle go nie kupować totalny niewypał. I nie piszcie mi, że król strzelców bo tak jak pisałem ładował wtedy dużo bramek w pojedynczych meczach i to w tych mniej ważnych. I w ogóle się nie dziwie, że nikt go nie chce a jak już odejdzie to albo do średniej klasy klubu albo do Milanu czy innego włoskiego klubu tylko po to żeby podobnie jak w United grzać ławeczkę i dojechać do końca kariery.

pzdr
» 18 sierpnia 2012, 22:14 #27
ermac: Antypatią? No popatrz Ferguson też kieruje się antypatią do Bułgara sadzając go na ławce przez większość zeszłego sezonu? Tą antypatią, która teraz kończy przygodę Berby na OT? Czy może jednak to obiektywizm, brutalna prawda z którą nie potrafią się pogodzić niektórzy kibice?
Może to niektórzy kierują się właśnie sympatią do Berbatova, który co prawda jest miłym skromnym człowiekiem i nikomu za skórę nie zalazł ale nie potrafił nic wnieść do United.
W sumie fakt zastąpmy Roo Berbatovem bo ten pierwszy jest niewyraźny. Może sprzedajmy Roo a Berba niech weźmie jego ciężar na siebie i mistrzostwo będzie w Naszych rękach. Heh....
» 18 sierpnia 2012, 22:47 #26
TykiMikk: Sam fakt że nazywasz go drewnianym sprawia, że nie warto z tobą dyskutować.
» 18 sierpnia 2012, 23:08 #25
ermac: Po Twoich miażdżących argumentach stwierdzam, że z Tobą za to można prowadzić dyskusje na poziomie.
» 18 sierpnia 2012, 23:16 #24
ermac: Kibicuję 14lat i pamiętam akcje z Becksem ze Stamem itd.
Nie pisałem o tym, że Ferguson jest obiektywny tylko moja wypowiedź i to, że Berbatov nie wnosi do United tyle ile się od niego oczekuję poza tym fakt, że zapłaciliśmy za niego tyle kasy daje Nam prawo do tego żebyśmy od niego wymagali. SAF nie jest obiektywny i akurat często krytykuje jego decyzję. Ale myślę, że stawiając na Javiera podpierał się genialnym występem meksykanina w pierwszym sezonie na OT i wierzył w to, że Chicharito rozwinie się bo jest piłkarzem młodym. Na korzyść Javiera składa się też to, że jest dużo szybszy. Tak jak pisałem SAF wierzył w rozwój Javiera i wierzy bardzo w Welbecka a Oni mają wiele lat gry przed sobą nie to co Berba, poza tym bez przesadnego słodzenia Berbatov też nie zawsze wykorzystywał swoje szanse.
Rację masz, że Berba siedzi cicho nie skarży się i ogólnie jest pewnie w porządku facetem ale nie jest na tyle dobry, żeby stanowić o sile tego klubu. I tak naprawdę nigdy nie był na tyle dobry żeby o tej sile stanowić. Dużo bardziej podobał mi się Tevez, który teraz jest opluwany bo gra w City dlatego, że Ferguson nie wykupił jego karty mimo tego, że sam Tevez chciał zostać na OT i z tego co pamiętam Rooney się za Nim wstawiał ale i tak nic z tego. (tą decyzje właśnie krytykowałem).
» 19 sierpnia 2012, 00:07 #23
ziomboy777: może Legia by się o niego pokusiła:P
» 18 sierpnia 2012, 22:13 #22
optimus111111: nie stac by ich bylo nawet na jego buty
» 19 sierpnia 2012, 01:35 #21
19th: Toche mi szkoda Berbatova ale w sumie sam sobie jest winien.Ten transfer,za taka kwote pozostawia duzo niedosytu.Uwazam ze nie do konca spelnil pokladane w nim nadzieje.Sadze ze Alex sie troche na nim zawiodl.Dowodem czego bylo zrezygnowanie z niego juz w zeszlym sezonie.Bulgar jest swietny technicznie.Fajnie sie go oglada.Ale chyba gral u nas za bardzo efektownie a nie efektywnie!Patrzac na cale 4 sezony to tylko pierwsza polowa 2010/2011 byla na miare oczekiwan.Kiedy Rooney nie gral przez zawirowania z jego kontraktem.Po odejsciu Ronaldo Bulgarowi mimo wszystko nie udalo sie znaczaco odciazyc Rooneya w zdobywaniu goli.
Mimo to powinien bez problemu znalesc jakis inny klub.Bo ma jeszcze duzo do zaoferowania.Problemem moga byc jego wymagania finansowe...
» 18 sierpnia 2012, 22:08 #20
19th: Jest sobie winien....bo mial 4 sezony by pokazac troche wiecej a w konsekwecji przekonac SAF do pozostania w klubie na dluzej.Nie zrobil tego wiec odchodzi.Jak by u boku Rooneya regularnie strzelal po o.k 20 bramek dostal by dluzszy kontrakt i mysle ze RVP ni bylo by teraz z nami.SAF pewnie sie spodziewal wiecej po nim.
Mam duzy niedosyt po tym transferze.Jego umiejtnosci wskazywaly duzo na wiecej.
» 18 sierpnia 2012, 23:33 #19
19th: Niewiele ale zawsze.A ze nie gral tyle co Rooney....widocznie SAF mial ku temu jakies powody.
» 19 sierpnia 2012, 00:09 #18
19th: Ja cudow po nim sie niespodziewalem ale nie ukrywam ze z jego przyjsciem na Old Trafford wiazalem wieksze nadzieje i spodziewalem sie od niego wiecej.A nie gral wcale malo.Napewno mniej niz Rooney.Przez pierwsze 3-y sezony mial wystarczajaco duzo czasu by przekonac do siebie SAF i zaistniec w klubie na dluzej.Nie zrobil tego a SAF zdecydowal sie kupic RVP.
O ktorym powiedzil "Van Persie jest piłkarzem, którego potrzebowaliśmy w ostatnich kilku latach"
Widocznie Berbatov nie mial tego czegos...
A tak podsumowujac to jego kariera w MU przypomina mi troche Verona.Dwoch naprawde swietnych pilkarzy ale jednak cos stanelo im na drodze by zostac ikonami klubu.Dla mnie obaj ci pilkarze pozostawili niedosyt na Old Trafford.
» 19 sierpnia 2012, 09:13 #17
19th: W sumie to masz racje.W zeszlym sezonie dziwilem sie mu ze tak pokornie siedzial na lawce patrzac jak slabsi od niego koledzy graja w podstawowej 11-ce.Czekal na swoja szanse ktora tak naprawde nie nadeszla nigdy.A co mnie juz rozwalilo ze zgodzil sie przedluzyc jeszcze swoja umowe o rok.
» 19 sierpnia 2012, 12:35 #16
monnie: Berbatov na swoim fanpage'u na facebooku napisał:
"Enjoying the good weather in Manchester, and waiting for my agent to call me:)))..What has to happen, will happen:)).."

więc pewnie ma jakieś plany.
będę potwornie tesknić za tym gościem < 3
» 18 sierpnia 2012, 22:04 #15
Joker7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2012 21:13

Trzeba bylo go sprzedac rok temu gdzie dawali 18-20 mln bo teraz to juz w ogole nie bedzie gral...
» 18 sierpnia 2012, 21:10 #14
anester: szkoda berby, darze go ogromna sympatia
» 18 sierpnia 2012, 20:49 #13
jamaj05: dziwie się klubom, które szukają wzmocnień w ataku

dla takiego ac milanu, juve, ba nawet arsenalu czy QPR mógłby zostać ze swoim doświadczeniem bardzo cennym nabytkiem za 5mln + pewnie wcale nie taka duża tygodniówka

rzeczywiście Berba sie nie nadaje do przynajmniej dobrych klubów już?
nie sądze, MU jakoś ostatnio nie może zrobić dobrej reklamy zawodnikom, których chce sprzedać
może everton? sporo nabrał już zawodników United
» 18 sierpnia 2012, 20:43 #12
wlodekzlc: Gdyby był to Everton, to mogłoby nam to ułatwić zakup Bainesa. Jednak Berba podobno chce zmienić klub tylko na zagraniczny.
» 18 sierpnia 2012, 21:14 #11
funManUtd17: I jeszcze byśmy zaoszczędzili pieniądze z 2 lat z zarobków Berbatova. Pewnie z 15mln łącznie. Więc 15 + 12 = 27mln. Akurat na Robina.
» 18 sierpnia 2012, 21:12 #10
marian123: Fajnie jakbyś my dostali za niego 5 mln, powiedzmy sobie szczerze nie ma żadnych szans na grę, z drugiej strony nie jest jakiś rewelacyjny,
tak miał tam króla strzelców, ale nigdy mi jakoś szczególnie nie pasował :)

a poza tym ma już swoje lata, są młodsi i na pewno nie gorsi :)
» 18 sierpnia 2012, 20:24 #9
jamaj05: tylko 2 lata młodszy RvP przeszedł za prawie 25mln do MU...

tak, też miał tam króla strzelców i nie wiadomo czy też będzie pasował
» 18 sierpnia 2012, 20:41 #8
Diabelred: tylko ze Robin po 1 jest mlodszy po 2 lepszy i bardziej pasujacy do wizji SAFa :)
» 18 sierpnia 2012, 21:04 #7
AfroDracula: Twój post nie jest jakiś rewelacyjny...
Berba to nasz najlepszy napastnik imo. Roo ostatnimi czasy jest niewyraźny, a o młodych nawet nie będę wspominał (Welbeck klasa, ale Chicharito...) - tak więc jakbt Bertbatov grał regularnie, to mistrzostwo byłoby w naszych rękach :]
Po mojemu zostawić i dawać więcej szans w meczach PL i LM. Roo, Robin, Danny and Berba - 4 świetnych napadziorów, Hernandez to ławeczka i końcówki niestety.
» 18 sierpnia 2012, 21:54 #6
marian123: no tak tylko,
szkoda ze jak jest taki super i ekstra to nie ma nawet za niego ofert, czy zapytan z powaznych klubow :)
» 18 sierpnia 2012, 22:33 #5
Bartoosh21: w sumie się nie dziwie.. nie grał praktycznie w ogóle w zeszłym sezonie.. nawet nie kojarzę kiedy ostatnio gola strzelił..
» 18 sierpnia 2012, 20:22 #4
Pauleta77: nic nie grał, a strzelił 9 bramek, ledwie 3 mniej niż Chicha i Welbeck, którzy grali ciągle
» 18 sierpnia 2012, 20:55 #3
Diabelred: no Welbeck to gral ciagle ale Chicha to ciagle kontuzje ,a jak juz gral to praktycznie od polowy i nawet nie calej zwykle ;p,nie pamietam aby wogole wyszedl w jakims meczu w podstawie i dogral go calego;d
» 18 sierpnia 2012, 21:06 #2
Joker7: Dokladnie Welbeck non stop praktycznie gral a i tak strzelil tyle co groszek i berba gdzie chicha byl kointuzjowany co chwila..
» 18 sierpnia 2012, 21:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.