Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona

» 24 maja 2012, 22:50 - Autor: matheo - źródło: click-manchester.com, goal.com
Manchester United złożył oficjalną ofertę za Shinjiego Kagawę z Borussii Dortmund. Działacze mistrza Niemiec nie przystali jednak na propozycję opiewającą na 13,6 mln funtów.
Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
» Manchester United złożył oficjalną ofertę za Shinjiego Kagawę z Borussii Dortmund. Działacze mistrza Niemiec nie przystali jednak na propozycję opiewającą na 13,6 mln funtów.
Czy Shinji Kagawa jest wart 16 milionów funtów?
Czerwone Diabły postanowiły działać szybko, po tym jak zainteresowanie młodym pomocnikiem Borussii wyraził Arsenal. Sir Alex Ferguson nie chce licytować się z Kanonierami, stąd szybka oferta za Japończyka.

Obecny kontrakt Kagawy z Borussią Dortmund wygasa po zakończeniu przyszłego sezonu. 23-latek niemal na pewno odejdzie z klubu w letnim oknie transferowym. Działacze Borussii nie zamierzają na siłę zatrzymywać swojego zawodnika, ale chcieliby otrzymać za niego około 16 milionów funtów.

– Miałem spotkanie z agentem Kagawy, który poinformował nas, że Shinji nie przedłuży swojego kontraktu. Teraz czekamy na oferty, będziemy je rozważać i negocjować – przyznał w ubiegłym tygodniu Michael Zorc, dyrektor sportowy Borussii Dortmund.

Kagawa do Borussii trafił w 2010 roku za niespełna 300 tysięcy funtów. Japończyk rozegrał 71 spotkań dla klubu z Zagłębia Ruhry, w których strzelił 29 goli.


TAGI


« Poprzedni news
Szkółki gotowe na pracowite lato
Następny news »
Cleverley mierzy w olimpijskie złoto

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (165)


Matejko: Wg mnie nie potrzeba nowych zawodnikow dla MU. Jezeli w przyszlym sezonie wroci Fletchech to srodek pola mamy zalatwiony ( nienawidze opinii, ze Carrick jest slaby). MU poradzi sobie z kazdym, jezeli tylko pozwoli na to sklad (nie bedzie zadnych kontuzji). Czerwone diably!
» 27 maja 2012, 01:38 #162
Damianos500: Środek pola u nas leży.. Nie ma zawodnika kreatywnego. Carrick moim zdaniem jest bardzo dobry,ale to DP,a nam potrzebny playmarker :)
» 27 maja 2012, 10:38 #161
czerwony1: Niech zapłacą za niego bo podobno Hazard wybrał United :D :D :D i to będą dwa wielkie transfery ostatnich lat :D
» 26 maja 2012, 16:47 #160
ferdek: Kagawa jest wart ponad 20 mln nie dziwie się że borussia odrzuciła tę propozycjię.
» 26 maja 2012, 13:02 #159
kunegunda232: Kagawa w tym okienku odejdzie na pewno, bo jak nie to później będą musieli go oddać za darmo. Więc jak nie United, to może hapnie go jakiś Inter, Milan, może Tottenham jakby oddali komuś Modrica. Zobaczymy.:D
» 26 maja 2012, 12:58 #158
vip14: Nie to nie! Borussia łaski nie robi. Jeśli się nie podoba to żegnamy!
» 26 maja 2012, 12:56 #157
Damianos500: Nie jestem do niego przekonany.
» 26 maja 2012, 12:31 #156
BAX222: W tym sezonie chciałbym zobaczyć u nas Kagawę i Modricia
» 26 maja 2012, 10:13 #155
MANUGLORy: pewnie Fergie zaś go nie kupi i tyle będzie
» 26 maja 2012, 10:07 #154
MANUGLORy: w pełni cie popieram ale nie wiem czy Fergie go kupi
» 26 maja 2012, 10:08 #153
inekk10: Jeżeli złożył za Niego ofertę to chyba znaczy że chcę Go kupić a jak Alex kogoś chce to Go kupuję.
» 26 maja 2012, 21:03 #152
gaham1: Jest to dobry zawodnik który na pewno dużo wniesie do drużyny ale jednak myślę że na jego pozycje eriksen byłby lepszy. Jestem przekonany że za dwa lata za Eriksena będzie trzeba płacić tyle co dziś za hazarda ;p
» 26 maja 2012, 01:08 #151
Damianos500: chłopie... Eriksen to cm taka pozycja Rudego,a Kagawa to OP czyli jest zawieszony za napastnikiem.. Czyli to 2 różne pozycje.
» 26 maja 2012, 12:30 #150
Roo543212: słyszeliscie ze Hargravers odszedł z City? ;D
» 25 maja 2012, 21:31 #149
Diabelred: hahah a dziwisz mu sie chyba tylko przez 3 min u nich zagral ;D
» 25 maja 2012, 23:11 #148
boger: Ale gola strzelił , i to ładnego :D
» 26 maja 2012, 08:06 #147
oldtrafford: Fakt jest to młody , utalentowany piłkarz , ale cena jaką BVB za niego żąda jest dość duża.Mam nadzieję , że 16 mil im wystarczy.
» 25 maja 2012, 21:28 #146
User44too: Zachwycacie się tymi modricami i snajderami, a ja tam wolał bym japońca, jego gra w Dortmundzie wyglądała b. dobrze, jego drybling, zwinność, potrafi ładnym podaniem obsłużyć, no i ofc strzelić bramkę, ma wizje, i jest młody w stosunku do tych dwóch wymienionych wyżej, w ich wieku to dopiero będzie maszyna jak ominą go kontuzje. No i ofc profity z dalekiego wschodu, pomoga podreperować budżet. Już widzę jak holendrzy i chorwaci masowo wykopują koszulki z nazwiskami wyżej wymienionych -_-.
» 25 maja 2012, 19:49 #145
zico32: w Bundeslidze to 35 letni Raul był gwiazdą i jednym z najlepszych napastników czy teraz Diouf... Sneijder i Modrić gracze topowi na swoich pozycjach, a Kagawa wielka niewiadoma i może być wielki niewypał... Liga Angielska to nie Bundesliga
» 26 maja 2012, 11:22 #144
Diabelred: zico swego czasu Obraniak czy Jelen bylo gwiazdami ligi francuskiej i co z tego?
Tak samo Liga Angielska to nie Liga francuska,ktora jest jeszcze gorsza niz niemiecka ;d.Podobnie jest z Hazardem ,ktory jest jeszcze wieksza niewiadoma ok ogrywa zawodnikow z ligi francuskiej ale co jak przyjdzie grac z taka Chelsea ,natomiast Kagawa pokazal e potrafi grac z topowymi zespolami co najlepiej pokazuja jego mecze z Bayernem .
» 26 maja 2012, 16:14 #143
zico32: nie pamiętam żeby Jeleń czy szczególnie Obraniak byli gwiazdami ligi francuskiej...a interesuje się piłką nożną już dość długo, czy liga francuska jest gorsza od niemieckiej wątpie, francuska jest bardziej techniczna i trudniejsza, zresztą Marsylia pokazała to w meczach z Dortmundem, Hazard to inny poziom niż Kagawa 38meczy 20 bramek i 15 asyst... z drużyn niemieckich jedynie Bayern coś znaczy w europie, a Kagawa co pokazł w LM?? wszyscy napiszą że Borussia słabo grała, ale Kagawa był najsłabszy z zawodników ofensywnych
» 26 maja 2012, 22:18 #142
kujawa: Kagawa geniusz boiskowy, mimo ze czasami nie podaje to i tak jego ilosc asyst jest imponujaca. swietna technika i dynamika a cena 16mln? prezent
» 25 maja 2012, 19:45 #141
zico32: wystarczy dołożyć 10 mln funtów i będzie Modrić lub Sneijder... Kagawa może i jest dobry ale ciekawe jak się sprawdzi w systemie 4:4:2 gdzie środkowy pomocnik musi też grać w defensywie, zresztą za rok kończy musi się kontrakt i odejdzie za darmo, więc i tak za dużo zaproponowali jak dla mnie max 10 mln funtów jest wart
» 25 maja 2012, 18:47 #140
DevilsPoland: Ciekawe czy przyjdzie do nas... to dobry piłkarz widziałbym go w United ;D
» 25 maja 2012, 18:30 #139
Fabio: Maxymalnie 25mln i ani centa więcej:D
» 25 maja 2012, 18:22 #138
messengerUTD: 25 mln? dorzucić 15 tyle i mieć Hazarda..
» 25 maja 2012, 18:51 #137
Fabio: tylko nie wiadomo ,czy Eden nie woli koloru niebieskiego ,od czerwonego. Belg jest mniej pewny ,niż Azjata
» 25 maja 2012, 19:16 #136
Locker: Ja nie wiem czy wy nie czytacie newsow czy czytacie tylko tytuly? Nie ma dokladania za Hazarda! Oferta zostala zlozona, przyjeta ( bodajze 32 mln ojro ) teraz czekamy na decyzje samego Edena. Tak samo City i Chelsea zlozyly swoje oferty. Wszystkie 3 sa przyjete i tylko " widzimisie" Hazarda zdecyduje o jego losie. Wiec nie piszcie, zeby wylozyc 40 mln i brac Edena. Juz ludzie od tych spraw z OT wiedza jak postepowac w takich sytuacjach. Wy byscie przeplacili z tymi 40 mln a tak zostanie kilka mln na inne wzocnienia :) pozdroo
» 25 maja 2012, 19:41 #135
kuba949: Mądrze!
» 25 maja 2012, 21:25 #134
messengerUTD: Kagawę z Borussii Dortmund. Działacze mistrza Niemiec nie przystali jednak na propozycję opiewającą na 13,6 mln funtów.


I dobra, więcej nie dawać za niego. Nie chcę go i tyle.
» 25 maja 2012, 17:48 #133
jari13: Tylko, ze jak MU byl klubem rzadzonym przez rade nadzorcza to wiekszosc zysku byla dla klubu a nie dla akcjonariuszy. Wlasnie dlatego nie bylo problemow z pozyskaniem Verona czy RVN co dzisiaj jest nie do pomyslenia skoro mamy problem z kupieniem Kagawy nie mowiac o Hazardzie czy wczesniej Sneiderze. Jak CR odchodzil to Real go chcial wymienic na Robbena Sneiderea i Huntelaara. Ale wtedy Glazerowie chcieli za niego kase. Ci ludzie nie rozumieja, ze klub sie stoczy bez transferow, a nasza akademia jest do bani, wiec na wychowankow tez nie ma co liczyc.
» 25 maja 2012, 17:21 #132
remass666: Świetny gracz- bede bardzo sie cieszył jak do nas dołączy..jeszcze samuraja nie mieliśmy w United.To taki stuningowany Scholsy:)Walelczny,świetny balans i kontrola piłki,dobry przegląd pola i podania na centymetr..do tego potrafi walnac z dystansu.Pod okiem SAFa bedzie jeszcze lepszy.
» 25 maja 2012, 16:34 #131
ReMo8: Nie lucas to jakis mlodzik
» 25 maja 2012, 16:20 #130
Elventar: nie kagawa to hazard nie hazard to lucas ;]
» 25 maja 2012, 16:09 #129
pmax122: Moim skromnym zdaniem, całemu kryzysowi w United winni są Glazerowie, którzy wszystkim każą siedzieć cicho i mydlić oczy fanom że skład jest silny i nie wymaga wzmocnień, lub Ferguson który jest zafascynowany dziwnymi piłkarzami. Oficjalnie Ferguson ma nieograniczony budżet na piłkarzy, a Manchester United potrzebuje ogromnych wzmocnień. Skrzydłowych mamy w porządku, atak w miarę ale jeden napastnik by się przydał (o ile Roo i Hernandez nie złapią kontuzji, Wellback- może i dobry zmiennik). Środek pola moim skromnym zdaniem to dno. Ciekawe ile lat jeszcze Scholes i Giggs będą w stanie trzymać środek. A cała reszta potrafi zagrać coś w szczycie formy, forma się zakończy i grania koniec.
» 25 maja 2012, 15:26 #128
padre: kryzys to ma liverpool, nie wiem czy kolega pamieta, ale przegralismy lige STOSUNKIEM BRAMKOWYM, obecnego mistrza LM rozpykalismy u siebie jak chcielismy, a po remisie 3:3 na wyjezdzie schodzilismy smutni. Kryzys? Przebudowa jak juz. Glazerowie wyprowadzaja ten klub w genialny sposob. Mamy najwieksza wartosc, zyski netto praktycznie sie nie zmienily w tym roku (a pamietajmy, ze nie dostalismy kasy za faze pucharowa LM, za bilety sprzedane na te mecze itd). Co jak co, ale amerykanie odwalaja kawal dobrej roboty.

SAF zawsze lubil "dziwnych" pilkarzy i na tym polega sila tego zespolu.
» 25 maja 2012, 15:36 #127
ReMo8: Mówicie że on jest daremny, a jak przejdzie i bd walił bramy i bd mial asyst duzo to powiecie ze spoko jest
» 25 maja 2012, 15:21 #126
Rooni126: mnie on nie przekona nawet golami i asystami juz mniejsza o jego umiejetnosci nie wiem z jakiego powodu inni go nie chca ale ja go nie lubie po prostu
» 25 maja 2012, 16:16 #125
spOntan: 'Mówicie że on jest daremny, a jak przejdzie i bd walił bramy i bd mial asyst duzo to powiecie ze spoko jest'- słuszne spostrzeżenie... %)
» 25 maja 2012, 19:23 #124
Lukixp: Kagawa pewnie i jest wart tych 16mln funtow, ale pamietajmy ze ma rok do konca kontraktu.
» 25 maja 2012, 15:01 #123
koniu21: ale pamientajmy ze kazdy klub go moze kupić np. arsenal ktory podobno interesuje sie z tym piłkarzem
» 25 maja 2012, 16:29 #122
Naskrzydle: Kagawa to jedynie początek, zaproszenie do prawdziwej ofensywy transferowej, która jak nigdy jest konieczna. Wszyscy wiemy jakie nazwiska wymienia sie jako potencjalne cele transferowe. Fergie dobrze wie ( a przynajmniej do niedawna wiedział) jacy piłkarze dadzą jakość drużynie. Na perspektywicznej młodzieży nie dojedziemy po żadne trofea ( Arsenal jest najlepszym tego przykładem).
» 25 maja 2012, 14:59 #121
Edge17: Popieram słowa Grobla95. Ma racje. Jeśli ktoś wyrazi swoje zdanie od razu wszyscy go poprawiają. Wszyscy uważają się za wielkich znawców piłki nożnej. Ludzie ogarnijcie się trochę. Pozdrawiam:D
» 25 maja 2012, 14:58 #120
Shoen: Szczerze to ta wiadomość mnie nie zasmuciła. Nie widzę Japończyka u nas, ale nie zmienia to faktu, że to dobry gracz.
» 25 maja 2012, 14:37 #119
Mirkowski: szczerze mowiac panowie za Kagawe max 16mln funtow mozna dac, to odpowiednia kwota bo chlopak moze taki drugi Park, ale lepsza ma technike i potrafi dobrze wykanczac akcje. Ji to taki typowy zawodnik od brudnej roboty, duzo zrobi w obronie i ofensywie, szybki, silny i wytrzymaly, bedzie biegal i biegal cale 90min. dlatego 16 brac a za wieciej nie...
» 25 maja 2012, 14:24 #118
EdenHazard: Z Niemcami niestety tak jest zawsze, ciężko kogoś od nich wyciągnąć a jak już to podobnie jak Hiszpanie i Portugalczycy żądają astronomicznych kwot... Chłopak nie przedłuży wygasającego kontraktu, ma oferty z lepszych zespołów niestety pazerni włodarze BVB będą targować się i sztucznie podbijać stawkę. Kto wie czy zainteresowanie ze strony Arsenalu nie jest ich wymysłem ? Skoro Japończyk chce odejść, BVB czuje się zbyt mała żeby walczyć z największymi w Europie, więc zachowuje się instynktownie, czyli podbija ceny. Obecnie rynek jest przegrzany, za piłkarzy płaci się niebotyczne kwoty, oferując im ogromne pensje, niekiedy nieadekwatne do ich umiejętności, dodatkowo "agenci" też chcą dorwać się do koryta... Kluby toną w długach i spirala się nakręca. Na miejscu Sir Alexa nie przepłacałbym za Kagawe ;)
Pozdrawiam wszystkich fanów "Red Devils" :)
EH.
» 25 maja 2012, 14:20 #117
dr96chicharito: Bierze mnie po prostu! Jeszcze u nas nie ma Hazarda i w ogóle nie wiadomo czy będzie, a niektórzy się tak podniecają, że zakładają konta na DevilPage ze zdjęciem Edena i nazwą,,EdenHazard"....ehhh.... Ogarnijcie sie troche ludzie.!
» 25 maja 2012, 15:21 #116
EdenHazard: Gościu nie spinaj się :) Konto założyłem ponad 2 lata temu i jakbyś umiał czytać to byś wiedział, że w swoim komentarzu nie wciskam Hazarda do MU tylko wypowiadam swoje ogólne zdanie na temat transfery Kagawy, do którego zresztą mam pełne prawo :)
» 25 maja 2012, 15:30 #115
dr96chicharito: Ale nie chodzi mi o to że wciskasz go do MU tylko o Twoje zdjęcie i nazwe...Po prostu denerwuje mnie ta mocno przegieta szajba na punkcie Hazarda, bo pójdzie do Shity i potem bedzie wam głupio że tak za nim srallliście...xd
» 25 maja 2012, 15:51 #114
azir7: hahahah 'EdenHazard"
» 25 maja 2012, 16:10 #113
redmati: dr96chicharito - koleś jest tutaj od 770 dni, więc lepiej się już nie udzielaj z tymi bzdurnymi komentarzami...
» 25 maja 2012, 16:42 #112
EdenHazard: @redmati: Nareszcie ktoś pofatygował się sprawdzić kiedy rejestrowałem się a nie rzuca mięsem. A po drugie nic Wam do loginu i avataru hejterzy, nie ustawiłem zdjęcia teraz tylko 2 lata temu, czyli jestem jego kibicem już jakiś czas, a to że łączy się go z MU to nie moja sprawka :) Poza tym rozmowa tyczy się Kagawy, więc wypowiadajcie się na temat.
Kibicujemy temu samemu zespołowi ludzie i mamy we wspólnym interesie jego dobro, tym się zajmijmy a nie kto jaki ma login i zdjęcie :)
Pozdro!
» 25 maja 2012, 19:29 #111
szajba7: Czuję się urażony tą "szajbą"...
» 25 maja 2012, 19:40 #110
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 13:53

Tą kasę co zaproponowało United jest śmieszna jak za takiego zawodnika !!
Przecież to było wiadomo ,że BVB nie puści taniej Kagawy niż jakieś 18mln jak na Moje oko.
Niech SAF w końcu zrozumie ,że jak kogoś chce mieć na OT to musi się wysilić i sypnąć groszem !!
A nie ośmieszać się taki propozycjami ,ale z 2 strony żeby też nie przepłacał:P ,chodź u szkota dusigrosza to bardzo wątpliwe:P
» 25 maja 2012, 13:52 #109
LeszczuOfficial: O co chodzi z "oficjalnymi" ofertami ? Bo nie rozumiem.
» 25 maja 2012, 13:38 #108
Bartolek05: Że jest to potwierdzone przez klub albo pośredników lub coś w tym stylu. A oferty bez"oficjalny" z przodu są wyssane z palca :)
» 25 maja 2012, 13:56 #107
grandes: bartolek nie do końca, oficjalne oferty to takie "na papierze" przygotowane przez prawników. Nieoficjalne nie muszą być wyssane z palca bo np SAF może zadzwonić do Kloppa i nieoficjalnie zawrzeć umowę.
» 25 maja 2012, 14:20 #106
LeszczuOfficial: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 14:21

Dzięi koledzy bardzo.
Ale skąd o tym pismaki wiedza ? Tzn goal.com clickmanchester ;)
» 25 maja 2012, 14:21 #105
Matys13R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 13:37

Nie wiem po co nam lavezzi, lepiej by wzieli i się postarali o Hazarda a nie jakiego średniaka
» 25 maja 2012, 13:37 #104
Roo10ney: 16 milionów? Pfff... Brać Hazarda i Powella póki co!
» 25 maja 2012, 13:37 #103
PanTadeusz: Za Hazada to by trzeba ziomek z 40 mln funtów wyłożyć bo Lille na pewno ma oferty inne, np. z City, Realu, Chelsea czy Barcelony a jeżeli chodzi o finanse to z tymi kklubami walczyć raczej nie będziemy i dobrze. Kagawa jest wart moim zdaniem 14 - 15 mln funtów bo ma ostatni rok kontraktu. Ewentualnie 16 można dać to wielka strata nie będzie, ale an tym transferze nie można poprzestać bo potrzebujemy jeszcze innych wzmocnień.
» 25 maja 2012, 13:51 #102
designer: hazarda owszem ale po co Powell. Tak sie zauroczyles ta jego bramka wynikajaca z fartu? Ja nie ulegam takim emocjom i informuje cie, ze bedzie to wielki niewypal typu Bebe czy Macheda jesli ten caly gosc z "okregowki" przejdzie do RD. Chyba ze ma on zasilic rezerwy, to juz inna bajka, ale w Premiership nie ma na co on liczyc...
» 25 maja 2012, 13:52 #101
AgEnT: Pan Tadeusz ofety z Realu ani Barcy na pewno Lille nie ma, ponieważ Hazard chce grać tylko w Anglii
» 25 maja 2012, 14:20 #100
PanTadeusz: Ronaldo mówił, że t jest Jego dom itp i odszedł, Tevez gadał jak to oddaje serce dla United i odszedł, zawodnicy mówią różne rzeczy, ale później weryfikują to tak na prawdę pieniądze. Po co tak Ronaldo mówił ? Na 100% nie wiem, ale być może SAF Go od tego namówił, aby Real dał więcej i podobnie może robić Lille z Hazardem bo gdy On mówi, ze chce grać w Anglii automatycznie zwiększa to cenę w przypadku klubów z innego kraju. Pozdrawiam.
» 25 maja 2012, 15:40 #99
osakar29: Tylko, że taki Cristiano Ronaldo mówił, że chce grać dla Realu Madryt.
» 27 maja 2012, 10:32 #98
RobvanKlu5i: Wyłożyć te 16 mln i już. Krótko mówiąc - "Ka(ga)wa na ławę" :)
» 25 maja 2012, 13:08 #97
sprinter07: nie Kagawa To Hazard!! :)
» 25 maja 2012, 12:58 #96
funManUtd17: Tylko, że Kagawa i Hazard nie rozwiązują dalej naszych problemów. Potrzebujemy kogoś do środka pomocy, napastnika i bocznego obrońcy. A wątpię, że aż tylu piłkarzy zakupimy. Mówiło się o 3 max 4 a z nimi dwoma, razem potrzeba 5. Chyba, że wróci Fletcher i zostanie Anderson to środek pomocy na rok może jeszcze zostać.

A Kagawa to świetny piłkarz, i czekam niecierpliwie na niego. Nie mamy w drużynie nikogo z takimi umiejętnościami.
» 25 maja 2012, 12:32 #95
tomManUnited: Mając kasę SAF powinien go kupić , Arsenal wyciągnie 16 i nam ucieknie spod nosa KAGAWA.
» 25 maja 2012, 12:29 #94
Diabelred: nom a potem bedzie placz jak nam bedzie strzelac bramki,ze trzeba go bylo jednak kupic ;d
» 25 maja 2012, 12:32 #93
tomManUnited: Sam osobiście płakać nie będę, trzeba być cierpliwym po za tym SAF jak kogoś upatrzy to byle g nie kupi.
» 25 maja 2012, 12:39 #92
Diabelred: tom no polenizowalbym nad tym ze byle kogo nie kupi ;D przyklad Bebe
» 25 maja 2012, 12:51 #91
oscarinho: Coś ty :D Wenger nie wyciągnie 16 mln, prędzej mu ręka uschnie :D
» 25 maja 2012, 13:22 #90
charlie102: Moim zdaniem pozyskanie Kagawy to tylko kwestia czasu, co do Hazarda uważam że skusi się na pieniądze City lecz obym się mylił bo chciałbym go widzieć w czerwonych barwach. Temat pozyskania napastnika do United ostatnio zszedł na dalszy plan, bo mówiło się o Lewym czy Llorente. Ja będę zadowolony jak pozyskamy i Shinjego i Edena :)
» 25 maja 2012, 11:41 #89
przema: i oby tak dalej
» 25 maja 2012, 11:37 #88
18kamil78: Kagawa może sie nam przydać ale nie bardzo widze go na jakiejś pozycji w naszym systemie gry ... To Hazard powinien być naszym priorytetem i o niego powinnismy walczyc na tyle ile sie da i wtedy magiczny numer "7" był na jego plecach ! Wydac 60 baniek ale zrobic 2 konkretne transfery które cos daja naszej druzynie i cos zmienia np. Hazard i Modrić ! Mysle ze oba sa realne jesli bysmy sie postarali
» 25 maja 2012, 11:06 #87
ptaq: Wy naprawdę chcecie go w Man Utd kolejnego samograja co nie podaje na czysta pozycje nie wiem czym się tu zachwycać wykorzystaniem 1 z 6 szans na gola i to ciągłe sępienie na bramki
» 25 maja 2012, 11:02 #86
Diabelred: CR7 tez jak do nas przychodzil byl jak to okresliles samograjem,a zobacz jak sie u nas rozwinal ;)
» 25 maja 2012, 12:31 #85
szalik666: Jak on u nas bedzie odwalał taką manianę z sępieniem to murawy szybko nie powącha SAF się nie szczypie z piłkarzami
» 25 maja 2012, 12:51 #84
dralex: 6te miejsce w BL w statystykach asyst, pierwsze w Borussi D Poza tym jego asysty to majstersztyki. Tyle w kwestii olewania kolegów.
» 25 maja 2012, 18:14 #83
szalik666: Angielskie i francuskie media podają że na dniach mamy ogłosić pozyskanie Hazarda i Kagawy
» 25 maja 2012, 10:59 #82
zico32: drugiej oferty nie będzie i za rok odejdzie za darmo hehe, prawie 14 mln funtów to i tak dużo, co do Parka to jak on przychodził do United wiązałem z Nim spore nadzieje bo to była gwiazda mundialu w Korei, gwiazda PSV z którą grał w półfinale LM z mocnym Milanem, a Kagawa wielka niewiadoma, w LM nic nie pokazał, a w Bundeslidze gwiazdą jest już Mame Birma Diouf, który u nas nawet na ławce rezerwowych się nie łapał.
» 25 maja 2012, 10:09 #81
miko29: jestem podobnego zdania ten piłkarz nie jest wart więcej pieniędzy niż wynosiła oferta United.
» 25 maja 2012, 10:32 #80
kuba949: Ogladaliscie mecze Dortmundu?
» 25 maja 2012, 10:45 #79
kuba949: A Falcao ?:D
Wyobrażacie to sobie?
» 25 maja 2012, 10:54 #78
zico32: oglądałem mecze Dortmundu w LM i Kagawa nic nie pokazał, już bym wolał Valbuene z Marsylii albo Gaitana który kręcił obroną Chelsea w LM, zaraz ktoś napiszę że Dortmund debiutował w LM.... i co z tego, 2 lata temu grali w LE i też nic nie pokazali...co do poziomu Bundesligi się nie wypowiadam... tylko napiszę, że Krzynówek kiedyś też był tam gwiazdą czy Smolarek... jeśli Dortmund nie zaakceptował oferty ich straty moim zdaniem drugiej nie będzie 14 mln to bardzo dużo za tego zawodnika, Montolivo przechodzi do Ac Milan za darmo.
» 25 maja 2012, 10:58 #77
kuba949: ale tematem nie jest dortmund tylko Kagawa!
Ja ogladałem praktycznie kazdy mecz i wiem co potrafi. Poczytaj komentarz nizej tam kolega napisał wszystko :)
» 25 maja 2012, 11:14 #76
m1ch4l: @Zico32

A wiesz że poziom bundesligi jest wysoki!!
To jedna z najlepszych lig swiata i wydaje mi się
Że Kagawa to bardzo dobry zawodnik i ja uważam
że to okazyjana cena na takiego zawodnika
» 25 maja 2012, 11:49 #75
PanTadeusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 13:56

Dziwne, ze poziom Bundesligi jest niski a jej przedstawiciel (i to nie mistrz tej ligi) o mało co nie wygrał LM po drodze eliminując Real a w finale dochodząc od rzutów karnych. Chciałbym jeszcze przypomnieć jak dobrze radzili sobie w grupie a tam był m.in. aktualny mistrz Anglii i Napoli, które ostatnio wygrało Puchar Włoch a Chelsea, która LM wygrała miała z Nimi duże problemy. Pomyślcie trochę i skojarzcie fakty przed komentowaniem newsa, pozdrawiam myślących ludzi.
» 25 maja 2012, 13:56 #74
zico32: co do poziomu Bundesligi nie będe wypowiadał, jak grał mistrz Niemiec w LM wszyscy wiedzą, co do Bayernu to jedyny klub z Niemiec, który w przeciągu około 5 lat znaczy coś w Europie no może Schalke coś jeszcze grało w Europie w ostatnim czasie, Budensliga to 3 dzięki Bayernowi głównie a może 4 najsilniejsza liga w Europie... jeżeli 14 mln funtów to cena promocyjna za zawodnika któremu za rok kończy się kontrakt, który w LM nic nie pokazał to coś chyba nie tak, dla przypomnienia Mesut Ozil po udanym mundialu odeszdł do Realu za około 15 mln euro.
» 25 maja 2012, 18:42 #73
Diabelred: zico w LM akurat cale BVB dalo ciala ;p
» 25 maja 2012, 23:14 #72
Falconell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 09:57

Niektóre wasze komentarze pseudo znawcy są tak idiotyczne że po prostu chcę się płakać.

Park=Kagawa?? Co wy ludzi urwaliście się z choinki?? Kagawa to niesamowity technik, szybki, zwinny, inteligentny, ma bardzo dobry zwód zupełne przeciwieństwo drwala Parka.
Takiego zawodnika UTD potrzebuje jak tlenu, inaczej znowu nas zleje Barca albo co gorsza z grupy nie wyjdziemy.
Nie ma co liczyć na Ando a i Paul gra z przymusu, taki transfer to dla UTD zbawienie. Wreszcie możemy mieć na środku pola niesamowity motor napędowy, który w połączeniu ze skrzydłami, Rooneyem i być może Hazardem stworzy taką siłę ofensywną o której jako fan UTD marze od 4 lat.

A co do ceny to tylko przez zbyt krótki kontrakt w Borussi mamy UWAGA OKAZJĘ kupić go za +/- 20 mln euro. Jak czytam komentarze że 15 mln funtów za takiego zawodnika to za dużo to śmiać mi się chcę. To jak świąteczna okazją w hipermarkecie, tylko zła, za krótka konstrukcja kontraktu w Niemczech spowodowała że możemy go wyrwać już teraz i za takie pieniądze. jakby miał jeszcze powiedzmy 2 lata ważną umowę to za mniej niż 25 milionów włodarze BVB nie puścili by tego zawodnika. Ale z drugiej strony kto by się spodziewał że zawodnik z 2 ligi japońskiej zrobi taką furorę.

I zanim zaczniecie krytykować Kagawe Panowie EKSPERCI, pooglądajcie sobie chociaż kilka meczów BVB(np. mecz finałowy puchar Niemiec) bo taka okazja i tu nawet nie chodzi o cenę bo 20 milionów ojro to w sumie aż tak mało też nie jest, ale chodzi o zawodnika którego nie interesuje żaden inny klub tylko UTD, a ofert z innych krajów miał sporo...
» 25 maja 2012, 09:52 #71
hitman90: Falconell, po przeczytaniu tego zdania "Park=Kagawa?? Co wy ludzi urwaliście się z choinki??", nie chciało mi się dalej czytać, bo.. masz rację :D 100% popieram. Kagawa dodałby tej świeżości i polotu grze MU, którego brakuje od odejścia CR7.
» 25 maja 2012, 10:25 #70
kuba949: Dokładnie!! Wart jest 17 baniek! Najmniej 17:)
» 25 maja 2012, 10:48 #69
Diabelred: coz poczac dla dzieci i tak najwazniejsze jest to ze Kagawa jest azjata i bedzie nastepca parka ,a umiejetnosci i technika schodza na drugi plan :)
» 25 maja 2012, 12:29 #68
Tristan: Opcja hardcore jest wielce prawdopodobna :P Tylko, że na miejsce nazwisk Hazard, Kagawy może nagle wskoczyć ktoś inny o którym do tej pory prasa nie mówiła ani słowa :)
» 25 maja 2012, 09:39 #67
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2012 09:45

Myślę, że Kagawa i Hazard to transfery niezależne. MU stara się o obu, więc jeśli zawodnicy się zdecydują na przyjście, to MU kupi jednego i drugiego. To chyba nie będą jakieś straszne sumy. Kagawa pewnie ok 16 mln, Hazard pewnie do 30 (piszę to w oparciu o sumę, jaką Barca zapłaciła za Sancheza rok temu, kiedy media pisały nawet o 40 mln). W zeszłym roku MU na Jonesa, Younga i de Gee wydało ok. 56 mln, więc chill out.

Aaa, co do Naniego - wątpię żeby chciał odchodzić.
» 25 maja 2012, 09:44 #66
skoryMU: porównanie Parka z Kagawą mija się z celem Park swoje najlepsze lata ma już za sobą i nic więcej nie wniesie do drużyny z roku na rok będzie grał coraz większy piach... Natomiast Kagawa świetny moim zdaniem ofensywny pomocnik Borussie w tym sezonie wielokrotnie pociągnął do zwycięstwa więc jak mamy wydać 16 mln za zawodnika który już jako piłkarz jest ukształtowany to jestem na tak bo ten chłopak jest po 1 bardzo młody jeszcze a po 2 pod okiem SAF'A się rozwinie na gwiazdę wielkiego kalibru i co do tego przynajmniej ja nie mam wątpliwości...
» 25 maja 2012, 09:18 #65
1878MU: Jak przyjdzie Kagawa to lepiej by nie dali mu numeru 7 , bo za słaby na ten numerek .
» 25 maja 2012, 07:49 #64
ziomboy777: czyli rozumiem , że Owen jest lepszy od Kagawy Twoim tokiem rozumowania:|... widziałeś chociaż kilka meczów Borussii w tym sezonie , że robisz z siebie takiego znawce?....
» 25 maja 2012, 08:00 #63
NanoUnited: jakie to ma w ogóle znaczenie? niech gra 11
» 25 maja 2012, 08:39 #62
1878MU: ogladalem wiekszosc meczów Borussi w tym sezonie, a Owen dostał ten numer pewnie ze wzgledu na ukoronowanie kariery. Ale wracając do Kagawy to jest zawodnik pokroju Parka czy Hondy, pewnie szału nie zrobi, ale obym sie mylil ;)
» 25 maja 2012, 08:41 #61
hitman90: Coś mi się zdaje, że jak były te mecze Borussii, to na plastyce siedziałeś, albo odrabiałeś pracę domową. Ręce mi opadają, Kagawa pokroju Parka.. ^^
» 25 maja 2012, 09:40 #60
sisinho: Gdyby jego Egoizm był mniejszy to byłby wielkim piłkarzem. Tak - gra świetnie w Borussi ale tylko dla siebie , aby się wypromować. Jeśli miałby tak grać w United to podziękował , Ronaldo też był egoistą ale w ważnych momentach potrafił podać lepiej ustawionemu partnerowi.
» 25 maja 2012, 10:43 #59
przema: sisinho Final LM w 2009 cos ci mowi ??
» 25 maja 2012, 11:36 #58
Swinkapeppa: Ludzie, wysoki poziom w tym sezonie pokazywał tylko Valencia ze skrzydłowych. A tak to nikt. Sprowadzenie Hazarda i Modrica są nieuchronne chyba że nie chcemy walczyć o LM to ok, Young może być.
» 25 maja 2012, 07:24 #57
satan23: Widzę że niektórzy się wciąż łudzą.. Potrzebujemy 2 takich graczy..
» 25 maja 2012, 08:36 #56
Diabelred: Ehhh jestem pewien na 100 % ze gdyby Kagawa nie byl azjata tak jak Park tylko np europejczykiem jak Hazard wtedy nie byloby takiego zniechecenie wobec Kagawy...A c0 do ceny to nie jest ona specjalnie jak za takiego wciaz mogacego sie jeszcze bardziej rozwinac grajka.Mam tylko nadzieje ze Ars nas nie ubiegnie :/
» 25 maja 2012, 06:30 #55
Bartolek05: Nie rozumiem właśnie tych porównań... Co ma jeden wspólnego z drugim? to tak jak by ganić Kanadę, że wypuścili Biebera, chociaż wypuścili jeszcze kilka moich ulubionych zespołów.
» 25 maja 2012, 06:34 #54
Olo: No, wreszcie pojawiło się słowo "oficjalny" toteż można czytać :)
» 25 maja 2012, 01:02 #53
evilrase: O Hazardzie nie ma nawet co marzyć. 30mln ? Please... Boss nie wyda takiej kasy za jednym zamachem,a Hazard zmarnuje się w Chelsea albo City wchodząc wyłącznie z ławki, zresztą u nas też. Mamy Younga, Naniego i Valencię, myślę że to wystarczy żeby nawiązać walkę o wygranie ligi.
» 25 maja 2012, 00:40 #52
ForeverUnited3: Niby czemu ma się zmarnowac w Chelsea i CVity bo co to nie United nie rozumiem ludzi piszacych że zmarnuje się w CHelsea albo City przeciez to 2 swietne kluby . No ale ja chciałbym widzieć go w tym najlepszym czyli United
» 25 maja 2012, 08:03 #51
evilrase: Lepsze jest porównanie Kagawa > Anderson.
» 25 maja 2012, 00:37 #50
napster92: Kagawa > Hazard
» 25 maja 2012, 00:36 #49
tyranus: "slabiutkiej lidze francuskiej"

Kolego, słabiutka to jest nasza Ekstraklasa. Liga francuska jest bardzo mocną ligą, jedną z najlepszych na świecie.
» 25 maja 2012, 07:23 #48
ziomboy777: Diabelred---> idac twoim tokiem rozumowania Ronaldinho i Drogba też nie mieli prawa sprawdzić się w swoich ligach bo błyszczeli "tylko w słabiutkiej lidze francuskiej"... skoro Hazard jest tak słaby jak wielu twierdzi nie biły by się o niego te 3 ekipy , które się o niego biją....
» 25 maja 2012, 08:02 #47
ForeverUnited3: okazal ze moze zagrac bardzo dobrze z takim Bayernem . Z takim Bayernem? ty wogóle myślisz co piszesz przypomne ci Bayern to Wicemistrz Europy a więc nie wiem z jakim klubem vbyś chcial żeby się dobrze prezentował.
» 25 maja 2012, 08:05 #46
nosiema: polecam obejrzec chociaz jeden mecz lille, ktore prezentuje najfajniesza pilke we francji i bije na glowe szejkow z psg. a liderem lille i wgl calej ligi francuskiej jest hazard, ktory gra genialnie. widzialem tylko kilka meczow lillle ( te, ktore c+ pokazywalo) ale w kazdym gral na naprawde niesamowitym poziomie. sam jest w stanie pociagnac zespol do zwyciestwa. wiem, ze jakby przyszedl do nas to zrobilby sie tlok, ale wtedy nani moglby odejsc za te 20+ mln. hazard wciaga go nosem
» 25 maja 2012, 08:33 #45
Diabelred: tyranus ok ale porownaj poziom PL a ligi francuskiej :)
ziomboy dlatego tak jak juz kiedys pisalem albo wypali albo nie ,a Maloudy podalem jako przyklad zeby dzieci wkoncu zrozumialy ze jak ktos jest gwiazda we Francji nie koniecznie musi nia byc w Anglii ;)
Forever nie rozumiem o co Ci wlasciwie chodzi :O,chyba nie dokonca zrozumiales mojej wypowiedzi...
» 25 maja 2012, 12:24 #44
evilrase: Ważne że w ogóle SAF kogoś chce kupić. Znając jego kupiłby za tą cenę trzech 18-latków z niższych lig angielskich, a tak przyjdzie do nas ktoś przyzwoicie wyszkolony.
» 25 maja 2012, 00:32 #43
cisnecesna: od kiedy kibicujesz United skoro twierdzisz ze za taka cene kupilby kogos innego?! przypomnij sobie ile kosztowal nas Young De Gea Jones transfery robione rok temu dalej mi sie nie chce wymieniac bo po co
» 25 maja 2012, 07:54 #42
Maciek89: To są jakieś kpiny ! Za 13 mln to oni go powinni lekką ręką oddać... Nie wiem na co oni liczą i nie rozumiem włodarzy United, ze w ogóle chcą go kupować :/

Kagawa = Park. Tyle w temacie.
» 25 maja 2012, 00:29 #41
Diabelred: hahahahah i tyle co do twojej wypowiedzi :d.Ciekaw jestem czy wogole widziales choc kilka meczy Borussi z udzialem Kagawy...
» 25 maja 2012, 05:59 #40
kuba949: Taaaa....
Podwojne Mistrzostwo Niemiec puchar Niemiec w kazdym z dwoch sezonow strzeleił po ponad 10 bramek a o asystach nie zapominajac!
Nie warto? WArty jest 17mln
» 25 maja 2012, 09:50 #39
m1ch4l: Kagawa=Park
Co?
Jak tak uważasz to obejrzymy może sobie mecze Kagawa i parka
» 25 maja 2012, 11:54 #38
TykiMikk: Oby przyszedł Kagawa, a nie Hazard.
» 25 maja 2012, 00:13 #37
Diabelred: popieram
» 25 maja 2012, 06:23 #36
koniu21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:57

Moim zdaniem jak wszyscy będą mówić o tym że jak Hazard przejdzie do city, wyłącznie dla kasy, to hazard tego nie zrobi bo będzie myślał ze popsuje mu to opinie. Hazard to świetny piłkarz a w dodatku młody i ciągle się rozwija, chciałbym go w United.

p.s wiem ze nie o tym news ale nie mogłem się powstrzymać :P
» 24 maja 2012, 23:55 #35
Diabelred: Niby czemu mu to popsuje opinie ze chcialby wiecej zarabiac? czasy kiedy do City szlo sie tylko dla kasy juz niestety minely.Teraz oprocz kasy sa w stanie rowniez zagwarantowac realna walke o trofea co pokazal ten sezon.Prawda jest taka ze tylko pilkarz ,ktoremu podaba sie gra United ,ma sentyment lub jest jego kibicem nas wybierze,bo przeciez w City ma wszystko to co u nas by mial( no oprocz historii,ale w XXI wieku juz sie na to nie patrzy tym bardziej,ze Hazard nie jest Anglikiem),tylko ze zdecydowanie wieksza tygodniowka.
» 25 maja 2012, 06:40 #34
SqUaRe: nie będę udawał żadnego eksperta bo nie oglądam Bundesligi(głownie z tego powodu że nie ma na Cyfrze+ :) i chce się spytać kogoś normalnego czy jest wart 16mln ??
» 24 maja 2012, 23:34 #33
boger: Ja śledzę Borussie uważnie i powiem Ci że jest naprawdę świetny i co najważniejsze on się ciągle rozwija , już niedługo może być dla nas jak Silva dla City . To moje zdanie więc nie chce tu komentarzy typu "Gdzie Ty masz oczy" . Pozdrawiam Normalnych .
» 24 maja 2012, 23:39 #32
dralex: Wart więcej moim zdaniem i do tego niezwykle perspektywiczny - póki się nim nie zainteresowałem naprawdę byłem bardzo sceptyczny - ale jak obejrzałem kilka jego meczy to szczena mi opadła. Facet ma szybkość, drybling, strzał, podanie, kreatywność i oczy naokoło głowy. Asysty jedne z lepszych jakie widziałem.
» 24 maja 2012, 23:45 #31
boger: @dralex , dokładnie i moim zdaniem ta cena to okazja , a Ferguson dobrze o tym wie .
» 24 maja 2012, 23:47 #30
Klimaa: Prawdziwą wartość poznamy go zagra na angielskich boiskach ;-) 16mln to dużo, ale jest młody i się rozwinie. Jednak czy jest to zawodnik pokroju Scholesa..
» 24 maja 2012, 23:53 #29
koniu21: SqUaRe już ci to mogę odpowiedzieć.

Nie, to nie jest zawodnik pokroju Scholesa, co nie zmienia faktu że kagawa to naprawdę świetny zawodnik.
» 24 maja 2012, 23:57 #28
Maciek89: Bundesliga jest na cyfrze +, na eurosporcie, chyba że cyfrą + nazywasz kanał telewizyjny "Canal+". Powinny być ostrzeżenia za pisanie takich głupot...
» 25 maja 2012, 00:32 #27
lecho: Za 16 baniek nie sprowadzisz lepszego, młodszego, bardziej perspektywicznego i mimo wszystko już doświadczonego ofensywnego pomocnika. Biorąc pod uwagę fakt ile kosztowały United zeszłoroczne transfery Younga i Jonesa, ta cena za Kagawę to w sumie półdarmo.
» 25 maja 2012, 00:45 #26
dralex: Byłem sceptycznie nastawiony do Kagawy, póki nie zobaczyłem kilku meczy z jego udziałem - bez niego Lewandowski nie prezentowałby takiego poziomu - podania Kagawy otwierające drogę do bramki to mistrzostwo. Znajdźcie sobie byle kompilację z bramkami Lewandowskiego to zobaczycie błysk geniuszu.

A skrzydła faktycznie mamy słabe - Nani, Young, Valencia - potrzebny 4ty klasowy skrzydłowy jak nic. Choć nie ukrywam, że chętnie bym zobaczył Hazarda w miejscu Naniego, którego fanem nigdy nie byłem, tak Kagawa jest naprawdę potrzebny.
» 24 maja 2012, 23:27 #25
swistek: Nie jesteś jego fanem to chociaż nie psuj humoru innym. Bramki Naniego na najwyższym poziomie, powiedz kto strzela lepsze ?
» 24 maja 2012, 23:35 #24
dralex: Wole efektywność gry od efektowności i choć w tym sezonie Nani faktycznie przestał zachowywać się jak Kobe Bryant, tak nadal mam wrażenie, że gra raczej po to, żeby wypromować siebie, niż dać klubowi punkty. Ale to tylko moje wrażenie - a skoro Nani taki dobry to po co nam Hazard? zamiast Valencii, który więcej wnosi do gry od Naniego? czy na ławę? i co z Youngiem?

Hazard to fanaberia - uważam go za lepszego piłkarza od naszych skrzydłowych, ale skrzydła i tak mamy silne - Kagawa to konieczność.
» 24 maja 2012, 23:42 #23
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:12

Kagawa czekamy!
» 24 maja 2012, 23:12 #22
Castway: a jeszcze lepiej hazarda i kagawe :)
» 24 maja 2012, 23:14 #21
orchi650: Jeśli się nie znacie na Bundeslidze to proszę nie odzywajcie się...
» 24 maja 2012, 23:15 #20
karik: jestem sceptycznie nastawiony nastawiony na ten transfer, ale mam nadzieje, ze jezeli dojdzie on do skutku, bede mile zaskoczony ;)
» 24 maja 2012, 23:20 #19
Bartoosh21: @orchi650 true story...
» 24 maja 2012, 23:21 #18
Kuiczysty17: nie dał bym za niego 16 mln funtów...
» 24 maja 2012, 22:57 #17
aris019: a ja bym dal i to spokojnie..jest 3 lata mlodszy i pare mln tanszy do np younga...a poziom utrzymuja podobny
» 24 maja 2012, 23:00 #16
SqUaRe: bo nigdy nie będziesz tyle miał :P
» 24 maja 2012, 23:01 #15
Castway: Jakie 16 mln funtów? Wyraźnie jest napisane 13,6 mln funtów. Na stronie BVB można wyczytać 16 mln ale euro!
» 24 maja 2012, 23:02 #14
Kuiczysty17: Nawet gdybym miał to bym nie dał,kosztował 300 tys funtów a chcą za niego 16 żałosne,nie jest tyle wart...
» 24 maja 2012, 23:03 #13
Kuiczysty17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:04

Castway Czytaj kolego ze zrozumieniem :^^
» 24 maja 2012, 23:03 #12
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:08

Przepłacony to był young ... kagawa często kombinacyjne napędza atak a i gdy trzeba to indywidualnie robi różnice.

PS. Ja mam czytać ze zrozumieniem? Gdzie popełniłem błąd?
» 24 maja 2012, 23:06 #11
EnergyN17: Kuiczysty czepiasz się kogoś a sam piszesz jakoś dziwnie. Pozwól, że Cię zacytuję.
"kosztował 300 tys funtów a chcą za niego 16" 16 czego tysięcy? Chcąc by dokładnym sam dawaj przykład :)
» 24 maja 2012, 23:08 #10
Kuiczysty17: To nie jest piłkarz dla United,bo oni mają inną filozofie gry,ale jak widać,mało jest tutaj znawców :>
» 24 maja 2012, 23:10 #9
Castway: Ferguson też się nie zna ... dlaczego nikt nie pyta o zdanie Kuiczysty17 zanim złoży za kogoś ofertę? co ten SAF wie o filozofii united ...
» 24 maja 2012, 23:13 #8
Kuiczysty17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:17

Kagawa jest dobry,ale w Borussii,w Anglii by sobie nie poradził :^^
» 24 maja 2012, 23:13 #7
Kamo: No właśnie nie rozumiem jak to działa, że kupili za 300 tysięcy a teraz jest wart 16 milionów. Kiedyś myślałem, że cena wzrasta gdy zawodnik się rozwija, jednak teraz wiem, że to głupota. Dziękuje Ci Kuiczysty za uświadomienie mi tego. Zapamiętam na zawsze, że gdy kupię coś za x zł, to będzie to warte owe x zł po wsze czasy. A tak na serio. Cena w miarę niska jak na takiego zawodnika.
» 24 maja 2012, 23:14 #6
Hubzi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:21

jak by ktoś nie wiedział to SAF chce przyspieszyć grę United i moim zdaniem taki Kagawa się do tego nadaje może nie aż za taka sumę ale ja go widzę w trykocie United :)
» 24 maja 2012, 23:20 #5
Bartoosh21: skoro taki Park na Anglie jest dobry to czemu nie japończyk? taki Mata czy Silva gabarytowo są tacy jak Kagawa i robią różnice w swoich zespołach.. czasy gdzie w Anglii grali piłkarze tacy jak chociażby w Stoke odeszły w zapomnienie.. piłkarze w Anglii mają średnio ok 180 wzrostu i wcale nie są takimi brutalami i siłaczami jak panuje przekonanie, denerwuje mnie już to pierdzielenie.. w Anglii 2/3 piłkarzy jest z poza Wysp Brytyjskich, 20 lat temu było co najwyżej kilku takich zawodników
» 24 maja 2012, 23:24 #4
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.05.2012 23:51

Ale mi sie śmiać chce jak czytam wasze genialne konwersacje. Każdy sie tylko wychwala, jakim to on jest prawdziwym znawcą piłki nożnej, każdy każdego poprawia, jeszcze inni nie potrafia czytac ze zrozumieniem. I taki sposobem jest tutaj 50-60% dyskusji o niczym. :)
» 24 maja 2012, 23:50 #3
Diabelred: na szczescie nie tb to oceniac Kuiczysty...Domyslam sie ze pewnie wolalbys Hazarda ,skad niby wiesz ze taki Hazard,ktory gra w slabszej lidze fran by sobie poradzil.Malouda tez wkoncu swietnie sie zapowiadal grajac we Francji...
» 25 maja 2012, 06:06 #2
aris019: czyli real tez przeplacil bo my sprowadzilismy C ronaldo za 10 mln jakos tak a sprzedalismy za 96mln euro!
» 25 maja 2012, 09:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.