Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lewandowski na celowniku United

» 14 maja 2012, 10:13 - Autor: 10wazzar10 - źródło: SkySports.com
Agent Roberta Lewandowskiego potwierdził zainteresowanie jego klientem ze strony Manchesteru United.
Lewandowski na celowniku United
» W niedawno zakończonym sezonie, polski snajper zdobył 30 bramek dla Borussi Dortmund
Sir Alex Ferguson wraz z Mikem Phelanem pojawili się na sobotnim finale Puchary Niemiec pomiędzy Borussią Dortmund a Bayernem. Od dłuższego czasu angielski obserwuje bowiem pomocnika klubu z Zagłębia Ruhry, Shinjego Kagawę i niewykluczone, że Japończyk latem trafi na Old Trafford.

Niemieckie media donoszą jednak, iż Czerwone Diabły zainteresowane są także sprowadzeniem Mattsa Hummelsa i polskiego napastnika, Roberta Lewandowskiego.

Agent popularnego "Lewego", Maik Barthel potwierdził ostatnio, że jego klient odrzucił propozycję nowego kontraktu ze strony Borussi, ujawniając także zainteresowanie ze strony United.

- Mogę potwierdzić, że umowa proponowana przez Borussię Dortmund jest nie do zaakceptowania - oznajmił Maik Barthel w wywiadzie dla Bild.

- Również mogę powiedzieć, że Lewandowskim interesuje się Manchester United.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: Sunderland vs United
Następny news »
Ferguson: Zasłużyliśmy na uznanie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (218)


devil444445: w sumie to chcialbym go widzieć w bluzce z diabłem na piersi ale borussia sie nie zgodzi bo sprzedali już kagawe .PO za tym jak piszczka do realu nie puścili to jego też nie puszczą
» 19 maja 2012, 19:40 #191
winqu: Lewandowski, o ile nie eksplodowałby talentem w przedsezonowych sparingach, byłby jedynie rezerwowym. Od dłuższego czasu widać u SAFa tendencję do ponownego stawiania na młode wilczki z akademii, zwłaszcza, że ma w ostatnim czasie ma w kim przebierać. Welbeck rozwija się całkiem ładnie, jest o 3 lata młodszy od Lewandowskiego i związany z klubem od początku swojej kariery. Z tych powodów wydaje się bardziej perspektywiczny i godny wystawiania w pierwszej jedenastce zespołu.
» 17 maja 2012, 14:40 #190
kap: Jeden mecz i tak wszyscy podniecają się nim..
» 16 maja 2012, 05:47 #189
guodzilla: Czy jego agentem nie jest przypadkiem Czarek Kucharski?
» 15 maja 2012, 22:38 #188
mateusz98: Fajnie jakby gral z Roo w ataku
» 15 maja 2012, 19:30 #187
SqUaRe: cóż, żeby nie było bardzo go lubię ale nie chce żeby stało się z nim jak z Kuszczakiem :)
» 15 maja 2012, 01:47 #186
JohnnyP: Z jednej strony w BVB jest (było?) mniejsze ciśnienie niż w ManUtd, więc nie wiadomo czy "Lewy" by wytrzymał. "Lewy" z ekipą BVB jest lepiej zintegrowany. W ManUtd mogłoby być różnie. Ale z drugiej strony jest napastnikiem nieco w typie Berbatowa, ale o niebo lepszym technicznie, lepszym jeżeli chodzi o grę zespołową, zdecydowanie szybszym i - co najważniejsze - mentalnie mocniejszym - bardziej zdecydowanym. Ma dużo energii, jest ruchliwy - zwyczajnie chce mu się grać. Berbatow na boisku nie nadaje się do szybkiego ataku, z którego zawsze słynął ManUtd - leni się, nie chce mu się biegać, a przede wszystkim podejmuje koszmarne i niezrozumiałe decyzje w pobliżu bramki przeciwnika (strefie pola karnego), jak np. w czasie niezłej akcji potrafi nagle głupio podać do tyłu lub bezsensownie spowolnić akcję. Pewnie dlatego sir Alex raczej nie wiąże z nim dalszych nadziei. "Berba" miał przebłysk w poprzednim sezonie ale z jego strony dla ManUtd to już raczej wszystko. "Lewy" wydaje się być wolny od takich wad jakie ma "Berba", a widać na każdym kroku, że ManUtd potrzebuje wysokiego, dobrego technicznie, dobrze grającego głową i rozumiejącego szybką kombinacyjną grę wysokiego napastnika, który niepotrzebnie nie kalkuluje pod bramką, tylko robi to co do niego należy, niezapominając przy tym o innych na boisku. Czyli musiałby to być ktoś właśnie w typie van Nistelrooy-a, czy Berbatowa (choć oni nie mają raczej tej ostatniej cechy!). I kto wie, czy wziąwszy pod uwagę cenę jaką ManUtd musiałby zapłacić BVB - "Lewy" nie byłby idealnym kandydatem na takiego napastnika ManUtd ?
» 15 maja 2012, 00:40 #185
MRN: img29.imageshack(.)us/img29/790/manchesterunitedkitpatt.jpg Lewy w United
» 14 maja 2012, 23:51 #184
TheGiggsy11Boy: Niech przyjdzie Lewy a po odejściu SAFa Klopp. :D
» 14 maja 2012, 21:29 #183
Maciek89: Klop już jest na Old Trafford, jak byś nie wiedział to już w każdej szatni jest przynajmniej jeden klop - co daje nam w sumie kilka klopów :-)
» 15 maja 2012, 00:26 #182
hitman90: Ale dla mnie najcenniejszy z tej trójki byłby Matts Hummels. Po cichu miałem nadzieję, że dołączy do ekipy SAFa, ale ilość środkowych obrońców jest już na prawdę spora... Ale taki środeczek Hummels - Vida....:D
» 14 maja 2012, 21:21 #181
Bartex1309: Tak naprawde wszystko zależało by od SAFa czy by go wystawiał czy nie.
P.S. to nie jest ściema, wszyscy już o tym gadają że MU chce Lewego
» 14 maja 2012, 21:11 #180
Maciek89: Taka szansa zdarza się raz w życiu. Dortmund fajna ekipa, ale United. Kurde to by było spełnienie marzeń Roberta. Jeśli będzie oferta, to raczej Lewy nie będzie się długo zastanawiał...
» 14 maja 2012, 21:09 #179
hitman90: Na miejscu Roberta Lewandowskiego poważnie zastanowiłbym się w ogóle nad odejściem z BVB. Miał tam fantastyczny sezon i wydaje się pasować idealnie do koncepcji Klopp'a i tego zespołu.

Przenosiny do MU? Dlaczego nie? Wielu ludzi nie wierzy w niego tylko dlatego, że to Robert Lewandowski, z Polski! Ale koledzy i koleżanki...:) My mówimy o NAJLEPSZYM piłkarzu Bundesligi sezonu 2011/2012, który w najważniejszych meczach sezonu grał najlepszą piłkę a nie strzelał bramki ogórkom.

Jako jego kibic (tak jak każdego innego Polaka za granicami naszego kraju) jednak trochę bałbym się, że po prostu nie dostanie szansy na pokazanie się, a co za tym idzie załamie się jego kariera. Ale myślę, że byłby w stanie sobie poradzić! Świetnie umie się zastawiać, jest dosyć szybki, silny i bramkostrzelny. Technikę ma też niezłą (a na pewno lepszą od Groszka xD). Ale jak napisałem wcześniej, wolałbym, żeby w swoim klubie grał regularnie a w MU nie wiem, czy dałby rade wbić się do pierwszej 11.
» 14 maja 2012, 21:02 #178
mervel: bez zbędnej podniety. agent powie wszystko i włączy 'zainteresowane' kluby tylko po to by podbić nowy kontrakt dla Lewego. nie ma szans by odszedł w tym sezonie
» 14 maja 2012, 20:56 #177
anelka: Myślę, że Robert ma odpowiednie umiejętności by trafić do United, skoro sam Sir się nim zainteresował. Moim zdaniem ma szanse się rozwinąć i poprawić to co jest do poprawienia w United.
» 14 maja 2012, 20:51 #176
Maciek89: Kibol, Yankees i inni z dołu :)

Beckie podpadł mi przede wszystkim tym że obiecał wszystkim, że w tym sezonie nadejdzie czas Chicharito - no bez jaj. Strzelił sobie tym twierdzeniem w stopę. Meksykanin jest dobry na ligę meksykańską i na reprezentację tegoż kraju. Anglia i Old Trafford to nie miejsce dla niego. Kłócenie się i wyzywanie innych, którzy słusznie tego grajka krytykują, uważam za głupotę. Jednak co do De Gei to miał i ma 100% racji. To klasowy bramkarz i na prawdę trzeba mieć jakieś problemy natury psychicznej by to kwestionować. Dla mnie jest numerem 2 w Anglii, ustępuje jedynie Hartowi, ale ma potencjał by zdetronizować nie tylko Anglika ale również legendę Casillasa. Co do Evansa to zgodziłbym się w połowie.

Lewy w United ? Jestem jak najbardziej na tak ! Lewy to na prawdę dobry piłkarz, jego rodacy z BVB już nie do końca. Piszczek jest przereklamowany a Kuba po prostu bardzo słaby. Ale Lewy jako snajper, mógłby nam pomóc.

We still belive !
Come on United !
» 14 maja 2012, 20:51 #175
Vervvis: Pasuje do stylu United więc jestem za ;d
» 14 maja 2012, 20:47 #174
kap: ty chyba chory jesteś... On jest za słaby jak na taki klub.
» 14 maja 2012, 20:06 #173
FanUnited69: A ty chyba chory jesteś że myślisz że Robert jest za słaby na United. Za słaby na United to w tym sezonie był Chicha , którego Robert wciąga dupą. :)
» 14 maja 2012, 20:10 #172
kap: Nikt mu nie da tylu szans co dał mu Klopp w BVB..
» 14 maja 2012, 20:46 #171
zenio17: Klopp mu nie dał szansy, Robert ją sobie sam wypracował, a ja kibicuje United od 6 lat, i moim zdaniem Robert Poradził by sobie w każdym klubie, a do United pasuje w 100% waleczny a takich gości w lidze Angielskiej szukają. Ja tam wieże w Roberta i nie tylko w niego, niech pokaże na co go stać na Euro 2012, razem z resztą zespołu. Zobaczymy co będzie dalej:)
» 14 maja 2012, 22:15 #170
czupi: Zdaje mi się że w Man jest za dużo napastników, a wam ?
» 14 maja 2012, 19:48 #169
SkoraMU: Berba pewnie odejdzie w tym okienku, Chicharito nie miał aż tak dobrego sezonu jak poprzedni, co do Welbeck'a to kariere ma jeszcze przed sobą, Owen ma już swoje lata i na pełno etatowym napastnikiem już nie bedzie, no i jest jeszcze Macheda.

Moim zdaniem to, że Ferguson był na meczu gdzie Robert ustrzelił hat-tricka nic konkretnego nie znaczy, myślę jednak, że Robert swoim stylem pasowałby do PL, jednak są to narazie tylko spekulacjie. Musimy poczekać, wkrótce wszystko sie okaże.
» 14 maja 2012, 19:59 #168
Maciek000000: Nie przepadam za nim, ale talent ma.
» 14 maja 2012, 19:08 #167
czupi: zabardzo mnie to nie interesuje, wole żeby został w BVB bo w Man Utd grzał by tylko dupsko, a w Niemczech by się jeszcze trochę rozwiną. Takie jest moje zdanie.
» 14 maja 2012, 19:47 #166
TaloMU: Vidić Hummels pięknie brzmi ;d
» 14 maja 2012, 18:55 #165
devilboy: BVB go nie wypusci za 2 lata jego wartosc wzrosnie 3 krotnie jak sie bedzie dalej tak rozwijal. I wtedy bym myslal o jego sprzedazy:P
» 14 maja 2012, 18:54 #164
SkowronUNITED: Jak ja czytam te wasze durne komentarze to aż niewierze że Polacy są tak perfidnie frajerscy
Tak mu zazdrościcie że jest najlepszym piłkarzem Bundesligi.
Po Pierwsze: Napastnik jest nam potrzebny bo Danny grał w kratkę a Chicha miał najgorszy sezon w United.
Po Drugie: Lewandowski Bez wątpienia powiem że na tą chwile jest lepszy od tych dwóch wyżej wymienionych.
Po trzecie: Lewy z Roo zgrali by się bardzo szybko z systemem 4-4-1-1, z Lewym na szpicy.
Po czwarte:Robert myślę że jest lepszy również od berby.Zgranie, zimna krew, główki,szybkość,zastawianie się itp
Po Piąte:Nie Wincie polaka za to że coś osiągnął i za to że chce go man Utd.
Dziękuje.
» 14 maja 2012, 18:33 #163
Crisyne1: wszystko ok, oprócz po czwarte .
» 14 maja 2012, 19:54 #162
MrKubinho: żeby nie popełnił tego samego błędu co Kuszczak, po co ma grzać ławę ? Powinien się rozwijać (bynajmniej na razie) w mniej znanym klubie
» 14 maja 2012, 18:02 #161
FanUnited69: Błędu ? Kuszczak przyszedł i gdy trzeba było godnie zastępował Edwina . Nie zrobił w United kariery tylko ,dlatego że w naszym klubie był "Latający Holender".
Robert mógłby się bardzo rozwinąć pod okiem Fergusona. Ja jestem za tym transferem życzę Robertowi , aby ten jeżeli trafi do United ,żeby stał się legendą naszego klubu, ponieważ bardzo bym chciał jako polak aby mój rodak został legendą naszego klubu.
» 14 maja 2012, 20:08 #160
vip14: Oj to byłby transfer roku. Lewandowski i United?? Idealne zgranie :P
» 14 maja 2012, 17:47 #159
Swinkapeppa: To sie szykuje porządne okienko. Lewy u nas, Hazard u nas(opamięta się jeszcze i Ferguson ma dar przekonywania), 2 środkowych pomocników typu Sneijder i Modric. Zapomnieć o takich jak Gaitan czy Kagawa, zresztą SAF mówił, że nie podoba mu się gra Japończyka. Kupimy jeszcze Bainsa i będzie gitt. Skład 12/13: De Gea; Rafael(też chcą się wzmocnić w tej formacji), Vidic, Ferdinand, Evra; Nani/Valencia, Sneijder/Carrick, Modric, Hazard; Roo, Lewy i jedziemy po LM
» 14 maja 2012, 17:43 #158
Crisyne1: Lewy,hazard,Sneijder, Modrić no i może jeszcze Messi Ronaldo może Cantona z emerytury
» 14 maja 2012, 19:53 #157
Man10Utd: Nie mam nic przeciwko, żeby Lewandowski dołączył do Czerwonych Diabłów :)
» 14 maja 2012, 17:39 #156
lukas0970: Nie wydaję mi się żeby to był dobry pomysł dla obu stron. Lewandowski to znakomity piłkarz, ciągle się rozwija, więc po co miałby odchodzić z Dortmundu ? ma zagwarantowane miejsce w podstawowej 11, ma obok siebie dwójke polaków, którzy się świetnie rozumieją. Zdobywa sukcesy zarówno klubowe jak i indywidualne, a transfer do tak dużego klubu jakim jest ManUtd mógłby jemu zaszkodzić, ponieważ nie miałby zagwarantowanego wyjścia w każdym spotkaniu, a poza tym potrzebowałby czasu na obeznanie się w lidze angielskiej (tak mi się bynajmniej wydaję). Wszystko okażę się po Euro. jeżeli dobrze wypadnie na turnieju z pewnością wzbudzi jeszcze większe zainteresowanie. Pamiętajmy że MU nie jest jedynym klubem który chcę ściągnąć polaka w swoje szeregi.
» 14 maja 2012, 17:26 #155
Urbi123: Ten chłopak się rozwija ale nie jest jeszcze taki dobry żeby grać w United . Życzę mu jak najlepiej :) . Dobrze by było żeby pograł jeszcze w Borussi . Jeśli mu się tam nie podoba to niech przejdzie do innego klubu ale na takie kluby jak United , i kilka innych z Wysp albo z Hiszpanii nie ma co liczyć .
» 14 maja 2012, 17:15 #154
antydrewniak: A kto z obecnej kadry jest taki dobry żeby grać w United ?
wielu z obecnych nie zasługuje na ten zaszczyt a SAF ich trzyma z lubością w składzie
» 14 maja 2012, 17:29 #153
unitra7: tak na pewno Borussia puści trzech zawodników na raz!!
» 14 maja 2012, 16:59 #152
Lonquasto: Jeśli przejdzie, to wydaje mi się, że będzie siedział na ławce. Mamy Welbecka, Rooneya, Berbatova i Hernandeza, więc nie wiem po co kolejny napastnik, przecież nam potrzeba dobrego rozgrywającego.
» 14 maja 2012, 16:41 #151
Bacek: Berbatow odchodzi, Chica w tym roku pokazał swą wszystko stronność, a Welbeck to Welbeck pewnego poziomu nie przeskoczy, ale fakt siedziałby na ławce.
» 14 maja 2012, 16:49 #150
Sowka: Szczerze mówiąc to nie chciałbym go w United. Mamy Chicharito, Wayne'a i Danny'ego. Lewy grzałby ławkę i ze względu, że jest moim rodakiem chcę dla niego jak najlepiej, ale przyznajmy, iż jest za słaby jak na United.
» 14 maja 2012, 16:36 #149
damianz5: Mnie zastanawia bardziej kogo nie bedzie w kadrze na nastepny sezon, szykuje sie wielka wyprzedaz
» 14 maja 2012, 16:10 #148
FanUnited69: Chciałbym wam powiedzieć że coś może być na rzeczy bo nie tylko "Skysports" , ale także "Bild" piszą że United są zainteresowani usługami Roberta. Ja osobiście bardzo chciałbym zobaczyć polaka w United. Za słaby na wicemistrza Anglii to on na pewno nie jest. Jeżeli z United odejdą Berba, Owen, Macheda i Will Keane na wypożyczenie to zostajemy z 3 napastnikami. Więc tym bardziej wydaje mi się ta wiadomość wiarygodna bo Ferguson na pewno nie chciałby zostać z 3 napastnikami , którzy jak znają życie i tak przez jakiś czas będą kontuzjowani(czego im osobiście nie życzę)
» 14 maja 2012, 16:09 #147
lukas24: Jak czytam te wasze komentarze to śmiać mi się chce.
Tak się składa, że w tym sezonie oprócz United oglądałem wszystkie mecze BVB z powodu Polaków i uważam, że Lewy sprawdziłby się w United. Gra naprawdę bardzo dobrze, według mnie jest lepszy od Welbecka i Hernandeza, a z Rooneyem współpracowałby świetnie (oprócz bramek miał dużo asyst w tym sezonie). Tak więc ja szczerze to chciałbym go w Manchesterze.
» 14 maja 2012, 16:08 #146
zygman: Boje sie sytuacji (zakladajac ze to nie plotki) ze mogloby sie tak zdarzyc ze Lewy by w United duzo siedziec
» 14 maja 2012, 15:58 #145
HetManUtd: Może Lewy by w United mało siedzieć, bo dużo grac. Kali pozdrawiać!
» 14 maja 2012, 19:45 #144
jasiu500: HAhahah leze i kwicze :D
» 14 maja 2012, 20:15 #143
zygman: hahahaha :p miało być Lewy MUSIAŁby w United duzo siedziec :P haha najs :D
» 15 maja 2012, 20:02 #142
7iverson7: Najlepszy zawodnik Bundesligi,bramkostrzelny napastnki potrafiący samemu stworzyć sobie sytuacje.Dla większości tutaj pewnie jego największą wadą jest to,że jest z Polski przez co nie potrafią docenić tego co osiągnął.
Na 90% to tylko plotki jakich będzie wiele,ale ja bym się bardzo cieszył gdyby jednak Lewandowski trafił od nas,jest i będzie lepszy od Hernandez o parę poziomów,a przynajmniej póki co także Welbeck jest od niego zdecydowanie słabszy.
Zresztą skoro Borussia chciała Berbatova,to czemu im nie dopłacić i nie wziąć Lewego?
» 14 maja 2012, 15:52 #141
MANUADDICTED: Brba po tym sezonie za darmo moze odejsc.
» 14 maja 2012, 16:06 #140
FanUnited69: MANUADDICTED Berba ma kontrakt ważny do końca następnego sezonu więc za darmo nie odejdzie do innego klubu
» 14 maja 2012, 16:13 #139
sisinho: FanUnited69

Czegoś nie wiem?

Dymitar Berbatow 9 Tottenham Hotspur czerwiec 2012 r.
» 14 maja 2012, 17:11 #138
7iverson7: no tak zapomniałem,że Berbie jednak kontraktu nie przedłużyli.
Mylący był news w którym Ferguson mówiło tym,że Berbe sprzeda tylko jeżeli dostanie dobrą ofertę.
» 14 maja 2012, 17:57 #137
sisinho: Miał w kontrakcie zapisane że po xx spotkaniach automatycznie kontrakt zostanie przedłużony , ale zagrał ledwo kilka meczy , dlatego może odejść za free.
» 14 maja 2012, 19:31 #136
FanUnited69: On miał w kontrakcie klauzule że klub może przedłużyć jego kontrakt o następne 12 miesięcy. Ferguson skorzystał z tej opcji i dlatego Dimitar nie odejdzie z United za darmo.
» 14 maja 2012, 19:55 #135
NorekDoktorek: Najlepiej kupmy kube piszczka i lewego xD
» 14 maja 2012, 15:38 #134
reazel: Zgadzam się :D
» 14 maja 2012, 16:35 #133
Klimaa: Z Polaków bardziej od Lewego widziałbym w United Piszczka, bo jest naprawdę świetnym obrońcą, który również w ataku świetnie sobie radzi.
» 14 maja 2012, 15:35 #132
alaSz97: No, no piszczek i jedziemy..
» 14 maja 2012, 16:44 #131
Artur4h: zgadzam się, miałby dużo większe szanse na pierwszy skład u nas niż Lewy, prawa pomoc nie jest jakoś mocno obstawiona w United
» 14 maja 2012, 20:40 #130
zico32: To raczej plotki, żeby lepszy kontrakt wynegocjować w Dortmundzie, Lewandowski jest dobry, ale powinien zostać jeszcze w Borussi, zresztą na tej pozycji obecnie można kupić lepszych zawodników min. Cavaniego, Llorente, Pato czy Hulka. A Lewandowski niech zostanie w Dortmundzie i tam dalej się rozwija piłkarsko to może w przyszłości trafi do topowego klubu w Europie, powinien swoją karierą kierować jak Berba też był gwiazdą Leverkusen z którą grał o ile pamietam w finale LM, potem Tottenham i MU, Lewandowski powinien iść podobną drogą.
» 14 maja 2012, 15:07 #129
paweldorynek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 15:06

Nie róbcie z Lewandowskiego gwiazdora na miarę United po jednym udanym sezonie w lidze niemieckiej..Liga angielska go zniszczy, nie ten poziom, nie ta bajka.. Nie chciałbym oglądać w Manchesterze kolejnego polskiego piłkarza..Tutaj potrzeba klasowych ludzi, Lewandowski ligi nam nie wygra
» 14 maja 2012, 15:05 #128
zielson23: Nie wywyższaj PL nad inne ligi na siłe... ten sezon udowodnił gdzie można wsadzić te teorie. Gdyby nie Chelsea żaden klub z PL nie grałby w Europejskich pucharach od 1/8 LM i LE.
» 14 maja 2012, 16:00 #127
paweldorynek: LM tez nie jest wyznacznikiem a własnie bardziej liga..
Chelsea to chłopcy do bicia w tym sezonie..Real, Barcelona na pewno są zespołami lepszymi a mimo wszystko nie ma ich w finale..

Sezon angielski jest najtrudniejszy ze wszystkich, nie ma co do tego dyskusji..

Pan Lewandowki ma kosztowac ponad 20 mln ? Za kogo? Za jednen sezon w BVB?
Za te pieniadze mozna kupic naprawde lepszych piłkarzy
» 14 maja 2012, 16:27 #126
TevezC: Ignoranci! Sprawdźcie sobie z jakiej ligi przyszli napastnicy do Newcastle! Cisse i Demba Ba robią szał, a wy krytykujecie lewego. Jest to napastnik bardzo dobry! Śmiem twierdzić, że lepszy od Hernadeza i Welbecka.
» 14 maja 2012, 17:14 #125
MANUADDICTED: A czy agentem Lewego nie jest Cezary Kucharski?? Przynajmniej tak bylo jeszcze ze 2 dni temu. Na wyspach codzienie pojawia sie wiele plotek tak jak ktos juz to powiedzial, lecz mam nadzieje ze to nie plotka. Lewy pokazal w tym sezonie ze potrafi strzelac, asystowac jest dobrze wyszkolony technicznie. W dodatku ten chlopak jest jeszcze mlody, a napastnika nam potrzeba jak odejdzie Berba, Owen, Macheda. Zostaje Rooney,Chicha, Welbeck. Mlodzi z rezerw maja sie ogrywac w innych klubach w nastepnym sezonie. 3 napastnikow na caly sezon to jest troche za malo, chyba ze nowu chcemy grac od grudnia tylko w PL. jesli chodzi o Borussie dajmy im 40mln za Lewego Kagawe i Hummels`a.
Pozdrawiam.
» 14 maja 2012, 14:56 #124
19barnaba87: 40mln to oni sobie krzycza za samego Lewego. Kagawa kolo 15, a Hummels nie jest na sprzedaz choc mysle ze za okolo 35mln powinni go puscic...
» 14 maja 2012, 16:23 #123
FanUnited69: Kagawa za 7 mln chyba miał do nas przyjść .Za Lewego to max 30 bo za 40 mln to City kupiło Aguero w tamtym roku. Za Hummelsa to też musielibyśmy zapłacić z 25-30 mln .
» 14 maja 2012, 20:14 #122
19barnaba87: Zapominasz ze to Borussia. Klub ktory za Piszczka chce 30mln euro. Oni wystawiaja ceny zaporowe by nie pozbywac sie zawodnikow. Wiem ze Lewy, Kagawa i Hummels nie sa warci tych sum.

ps. Na tej stronie czytalem ze za Kagawe 15 :/
» 14 maja 2012, 20:24 #121
brylaant: duet Kagawa i Lewandowski byłby wspaniały.! w marzeniach niestety tylko ..

z plotek wynika,że ma pół składu Dortmundu grać w United
» 14 maja 2012, 14:49 #120
jack1066: nie przesadzajmy,mamy Roo:D

ale co do tych plotek to racja,ale teraz koniec ligi to coraz więcej tego będzie.
» 14 maja 2012, 15:04 #119
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 17:31

Dwa Trolle sie dobraly (chodzi mi o avki :D )
» 14 maja 2012, 17:30 #118
brylaant: no + Rooney to już mega, ta trójka by miała spokojnie 50 bramek ;)
» 14 maja 2012, 20:37 #117
Scrito: Moim zdaniem duetu Rooney & Welbeck nie powinno się rozdzielać. Jeśli Lewandowski trafiłby do United to tylko na ławkę, a rolę marnego, nieprzydatnego rezerwowego pełni już Hernandez.
» 14 maja 2012, 14:41 #116
RobvanKlu5i: Co?? Lewandowski bije na głowę koślawego Welbecka kolego!! i para Lewandowski & Rooney jest jak najbardziej na miejscu, szczególnie patrząc na liczbę asyst Lewandowskiego i strzelonych bramek, więc zanim zaczniesz komentować to trochę się zastanów. Dodatkowo Lewandowski ma idealne warunki i sposób poruszania się w polu karnym na Premier League.
» 14 maja 2012, 14:45 #115
badbull: Gdyby wierzyć tym wszystkim plotkom, Ferguson interesuje się połową Borusii ;)
» 14 maja 2012, 14:37 #114
Olo: Może chce Jurgena Kloppa na swojego następcę? ;)
Ja bym się nie obraził, za jakieś 3 lata... :)
» 14 maja 2012, 14:44 #113
Olo: Ogólnie, Niemcy nie lubią opuszczać swojego kraju (choćby Neuer w zeszłe wakacje)...
» 14 maja 2012, 15:06 #112
19barnaba87: Wystarczy ze 1 wrzesnia 1939 opuscili
» 14 maja 2012, 16:28 #111
zielson23: Śmiejcie się śmiejcie z naszych piłkarzy ;). Za słabi na United... on i tak zostanie w BVB i to najlepsza z możliwych decyzji.. Mają tam wszystko, młodość, polot, zgranie, grają piękną dla oka piłkę. Tam jest coś budowane, to świetna drużyna, nie wiem dlaczego wszyscy cisną z takich plotek, jeszcze się zdziwicie za jak Borussia skopie nam tyłki. Bayern ma wielki team a przegrali z nimi 5 razy pod rząd. Nas stłukło Basel i Bilbao :). No ale tak tak, jest za słaby do nas :)
» 14 maja 2012, 14:36 #110
zielson23: Borussia grała 1szy sezon w LM od lat. Poza tym, była słabsza jesienią (wpływ na to miała strata Sahina, który był ostoją tej drużyny poprzednie sezony), po tym jak wypełniła lukę grała już swoje, o ile nie straci czołowych graczy mają duże szanse w LM, na dzień dzisiejszy większe od nas ;).
Ps. z tym Bayernem i Basel to przesada, w rewanżu padła różnica bodajże 6 bramek. ZZ Ajaxem u siebie to też wypadek przy pracy ? Z Bilbao oddaliśmy bez walki ? Co za pieprzenie... przegraliśmy będąc gorszym zespołem, skoro oddajemy jakiekolwiek mecze o stawke tak jak mówisz "bez walki" to tylko świadczy o mentalności zespołu. Gówno prawda, tutaj nigdy nic nie oddaje się bez walki.
» 14 maja 2012, 15:53 #109
zielson23: Gówno wiesz o piłce ;). To cały czas jest puchar Europejski, wygranie go, gwarantuje mecz o Superpuchar Europy, kolejne trofeum, kolejny 'kibic', który nie rozumie, że piłka poszła do przodu... nazwa klubu nie czyni United nie wiadomo kim, gra się o wszystkie trofea, gra się dla kibiców, którzy przyszli na ten mecz, którzy pojechali chociażby do Bilbao przez dużą część Europy, wstyd to, że tacy jak ty kibicują temu klubowi, ot co
» 16 maja 2012, 13:52 #108
bojhaaker: Ferguson ustawiałbym go jak Berbe , z tyłu za głownym szpicem ataku ( Rooney , Chicharito ) . Tak Lewy nie strzela bramek. My potrzebujemy genialnego asystenta , bo Rooney , Welbeck , Chicharito wg mnie są genialni , ale samo nic sie nie stanie. Pomocnik panowie :).
» 14 maja 2012, 14:34 #107
RooneyMU: Ale sezonowców przybyłoby na stronie .
» 14 maja 2012, 14:31 #106
tomasz1at: on jest za słaby na united
» 14 maja 2012, 14:06 #105
KibolManUtd: Tak, tak najlepszy gracz Bundesligi jest za słaby, za to przeciętniak ligi meksykańskiej był wystarczająco dobry :-) Nieopierzony młokos Welbeck też :-) Śmiechu warte takie gadanie. Lewego trzeba było brać gdy był jeszcze w Lechu ! Teraz będzie to trudne, ale uważam że nawet za 20 mln euro warto kupić Roberta, mam tez nadzieję że jego wartość wzrośnie po Euro :)
» 14 maja 2012, 14:22 #104
michalmisiu: Sam w to nie bardzo wierzę, ale Sky jest bardzo wiarygodny w UK, więc coś musi być na rzeczy...
» 14 maja 2012, 14:05 #103
Dagorian: Haha dobre, dobre :D Lewy w United... ciekawe kto by mu miał podawać ?
» 14 maja 2012, 13:59 #102
dancyk07: Jeżeli jeszcze Kagawa by przyszedł to wszytko jasne :]
Zobacz jakie oni mają z Lewym zgranie w Borussii
» 14 maja 2012, 14:26 #101
KibolManUtd: A nie mówiłem !? Lewy to jest gość ! To nasza duma narodowa i skarb ! BECKIE gdzie jesteś ? Beckie przyjdź tu i powtórz te same farmazony, które kiedyś pisałeś jak to Lewy się nie nadaje do United a mała, meksykańska grochówka tak... Pokaż się teraz "znafco futbalu"... :-)
» 14 maja 2012, 13:20 #100
Amarylis: Nawet Franz Beckenbauer jest zachwycony Lewym i go chwali, ale co on tam może wiedzieć. Beckie wie najlepiej.
» 14 maja 2012, 14:25 #99
Olo: Jezu, zejdźcie z chłopaka!
Pisze felietony, ma swoje poglądy, jak każdy i każdy może je publicznie wygłaszać! Ok, można się nie zgadzać, ale grzecznie i kulturalnie!

Jeśli napiszę że nigdy nie lubiłem van Nistelrooya (to zresztą prawda) to co mi zrobicie? Proszę, ciśnijcie po mnie skoro tak was to jara.
» 14 maja 2012, 14:39 #98
mariusz92: poprostu...gamoŃ :P
» 14 maja 2012, 15:08 #97
bzowy21: Jego najlepsze stwierdzenie: "Idźcie kibicować City".
» 14 maja 2012, 15:36 #96
ZuczekUnited: Dokladnie! Niech sie pokaze nasz "filozof futbolu"...

@Yaankes bez kitu,z ust mi to wyjales. Dokladnie to samo mnie wkurza w tym fachowcu.
» 14 maja 2012, 17:27 #95
Widera: pewnie Fergi chciał oglądać Kagawę a bardziej spodobał mu sie pomysł transferu lewego
według mnie to nie ważne nazwisko czy to Raiak czy lewy czy RvP z arsenalu ( choć tego ostatniego bardzo bym chciał ) najważniejsze aby dużo bramek strzelał
» 14 maja 2012, 13:20 #94
tomManUnited: Kolejna plotka?
Lewandowski zostań w Borusii bo w Anglii nie pograsz a w Manchesterze będziesz siedział na ławce.
» 14 maja 2012, 13:15 #93
Fabio: Chyba Cię głowa boli !!
Chicharito i Berbę wygryzł by z palcem w nosie ,więc zostałby tylko Roo i Welbeck ,a ta 2 wiecznie grać nie może ,więc zastanów się co mówisz Tomek ,bo chyba coś piłeśxD
Inna sprawa ,że Lewy raczej by nie odszedł z BVB ,chodź jakby się zgłosiło United ,to kij go wie jaka byłaby decyzja Roberta
» 14 maja 2012, 13:48 #92
ForeverUnited3: Spoko może być ciekawe czy by u nas się sprawdzil no ale raczej wątpie w ten trasfer
» 14 maja 2012, 12:52 #91
dkmanu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 12:30

Jeśli ktoś łączył Lewego z United w okienku zimowym, zaczynałem się śmiać, ale po całym sezonie Bundesligi i występach Roberta, bardzo optymistycznie podchodzę do tego transferu, powinniśmy oddać "BerbaBoy'a " do BVB, i myślę, że Robert jest bardziej wartościowy na boisku od Welbecka, Robert świetnie się ustawia, gra dobrze w tempo, sam uwielbiam jego styl gry .
» 14 maja 2012, 12:30 #90
Olo: Moim zdaniem Lewy i Danny to bardzo podobni stylem zawodnicy, z tym że Robert ma lepsze wykończenie, a Welbeck jest silniejszy. Ale bardzo ładnie by się uzupełniali, a i Rooney mógłby sobie wtedy częściej odpoczywać :)
» 14 maja 2012, 12:43 #89
dkmanu: może i jest Danny silniejszy, bo faktycznie twardziej na nogach stoi, a w lidze angielskiej liczy się to. Robert troszkę przypomina mi Torresa, oczywiście gdy jeszcze grał dobry football :D.
» 14 maja 2012, 13:03 #88
Olo: Coś w tym jest :)
Serio, ja jestem zwolennikiem takiego duetu :)
» 14 maja 2012, 14:40 #87
bossik21: Jeśli SAF sprowadziłby Lewandowskiego do United i prowadziłby w dalszym ciągu taką politykę wystawiania składu jak w obecnym sezonie, to była by to najgorsza możliwa opcja dla Lewandowskiego w jego karierze...Już wyjaśniam : Cały sezon SAF stawiał na Rooneya i ech...Welbecka, ktory jest średniakiem i nie wiem co chce nasz trener osiągnąć. Bo jeśli Robert by przeszedł na Old Trafford i byłby tylko zmiennikiem Welbecka to byłaby to tragedia...Cały sezon wystawiany był w ataku średniak, kiedy na rezerwie był gotowy Berbatov i wg mnie lepszy od Welbecka Chicharito... Zatem , proszę,drogi SAF-ie nie psuj Robertowi kariery i nie sprowadzaj go do United.
» 14 maja 2012, 12:18 #86
bossik21: Chicharito grał słabo w tym sezonie, bo wystąpił tylko kilka razy.
Lewandowskiego lubię, uważam go za dobrego piłkarza, ale przy takiej "myśli" Alexa to Lewandowski może przestać się u nas rozwijać, a tego mu nie życzę.
» 14 maja 2012, 13:19 #85
wazza89: podobno mamy 100 mln na transfery

Hazard Modrić Baines

tyle w temacie
» 14 maja 2012, 12:15 #84
wlodekzlc: a po co na baines skoro evra jak narazie nie wymaga zastapienia ?
» 14 maja 2012, 12:44 #83
iceblast007: Może mi ktoś wytłumaczyć co wy się tak na tego Modricia uparliscie?!!??!
Ja rozumiem Hazard (podstawa), Baines na lewą obronę ok, Clyne na drugą ok, teraz sie mówi Hummels, z jednej strony rozumiem że Ferdinand się powoli kończy a z drugiej w takie cuda nie wierze...
no i Modrić... gość ma 28 lat praktycznie ile on pogra? jak on ma się wpisywać w tę nowy żywy, dynamiczny futbol młodych zawodników w utd? Dajcie już spokój Redknapp nigdzie nie odchodzi to wątpie żeby puścił kogoś oprócz Bale'a ze swojego składu. Czymś musi grać a sam też chce wygrywać tym bardziej że Tottenham ma ligę mistrzów.
» 14 maja 2012, 12:47 #82
Olo: Pogra z 5-6 lat; medycyna i fizjoterapia poszły do przodu, to już nie te czasy kiedy 31-32 letni zawodnicy kończyli kariery.
Już nie mówię o Giggsie czy Scholesie ale popatrz chociażby na Drogbę, Xaviego, nawet na Gronkjaera, Olica... Grają aż miło. Modric też by mógł. Faktycznie, nie jestem zwolennikiem tego transferu ale chcę Ci wytłumaczyć jedno - metryka nie gra.
» 14 maja 2012, 13:00 #81
wazza89: wlodekzlc - Evra to kapitalny koleś. Jednak nie ma zastępstwa. Baines kosztuje ok 10 mln więc waro aby francuz wreszcie poczuł konkurencje. NO i ja myśle, że w przyszłym sezonie pogramy do końca na kilku frontach także na każdej pozycji powinna być rywalizacja. Poza tym mnóstwo bramek padło w tym sezonie po rajdach przeciwnika skrzydłem na którym powinien panować Evra. Zmiennik jest niezbędny dla naszego kapitana.
» 14 maja 2012, 13:18 #80
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 13:22

yaankes Modric ma dołek i to dobrze! Cena spadła;) W united u boku Carricka pod okiem fergusona chorwat na pewno by odżył. Przed nimi ustawiony młody Hazard. Kapitalny talent bez cienia wątpliwości. Nawet jakbyś napisał esej na temat "Hazard jednak nie tak dobry" to ślepy nie jestem i swoje wiem.
Baines nie jest już tak młody. 27 lat na karku. Ale gra tak wspaniale, że metryka nie gra tutaj większej roli.
pozdro

Środek:
Carrick Modric
Hazard
» 14 maja 2012, 13:20 #79
DrunkenBear: To i ja sobie pomarzę: Cavani, Hamsik i Arturo Vidal ;)
» 14 maja 2012, 13:24 #78
wazza89: dlaczego my kibice United transfery głośnych nazwisk musimy rozpatrywać w sferze marzeń? Transfery to część futbolu a w United czas na porządne zakupy. Owszem doceniam ruchy typu kupno Chicharito czy Jonesa ale w tym roku czas na gwiazdy z najwyższej półki
» 14 maja 2012, 13:31 #77
DrunkenBear: Bo wyciągnąć tych piłkarzy będzie trudno. O Hazardzie zapomnijmy, bo z City nie wygramy. Będzie z nim jak z Nasrim.
» 14 maja 2012, 13:40 #76
wazza89: po co hummels skoro jest Rio Evans Vida Smalling oraz Jones?
» 14 maja 2012, 14:23 #75
Olo: Ja nie widzę u nas miejsca dla Hummelsa. Jak dla mnie to on wcale nie jest lepszy niż Smalling, o Evansie (w takiej formie już nie wspominając. A Jones ma 20 lat więc jest wzmocnieniem na najbliższe 15 :D Nie ma dla niego miejsca w gospo... tzn w Manchesterze :)
» 14 maja 2012, 14:42 #74
ZuczekUnited: @olo hahaha Smalling i Evans lepsi od Hummelsa? Bez komentarza...
Nie rozumiem, po co piszesz tak o zawodniku, skoro jak widac po wypowiedzi nic o nim nie wiesz...?
» 14 maja 2012, 17:21 #73
Olo: Jak już się zupełnie nie wie co powiedzieć to się mówi "bez komentarza" :P

Hummels niewiele pokazuje. Nie napisałem że Smalling jest lepszy, tylko że "nie jest gorszy" - to różnica. A po co nam kolejny taki sam zawodnik, który tylko obciąży budżet? Dla mnie bezsensowny transfer. Naprawdę, zobacz co mamy fajnego w United i wtedy się rozglądaj. Cudze chwalisz, swojego nie znasz.
» 14 maja 2012, 20:14 #72
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 21:29

Ja nigdzie nie napisalem ze potrzeba nam na gwalt stopera, bo sa inne pozycje na ktore potrzeba transferow.
Napisalem bez komentarza, bo nie ma o czym rozmawiac. Gdybys widzial Hummelsa troche wiecej w akcji, to bys doskonale wiedzial ze to jeden z najlepszych stoperow w Europie i najlepszy pilkarz Borussi tego sezonu, filar obrony reperezantacji niemiec, swietnie czytajacy gre, dysponujacy najlepsza technika i dokladnoscia podan wsrod stoperow w europie, najlepszy obronca Bundesligi. Porownywanie rok mlodszego tylko Smallinga do Hummelsa to dziwactwo. Smalling to nie ta klasa (przynajmiej w tym momencie, miejmy nadzieje ze sie szybko zacznie rozwijac).
» 14 maja 2012, 21:27 #71
AgEnT: cocobooo - a co United pokazało w Lidze Mistrzow w tym roku ?
» 14 maja 2012, 12:09 #70
dubfire86: no własnie nic nie pokazało:/ to był DRAMAT!!
» 14 maja 2012, 12:10 #69
dubfire86: Wszyscy się śmieją z tego newsa ale fajnie by było gdyby Lewy trafił do MU. Ale raczej to fikcja:/ A może by się sprawdził w PL. Ogólnie to super sprawa ze o naszych zawodnikach głośno w mediach:) GG MU
» 14 maja 2012, 12:08 #68
queky: i wcale bym sie nie zdziwil widzac lewandowskiego w koszulce united.
» 14 maja 2012, 12:15 #67
Olo: Ja też. Chłopak jest młody, zdolny i nie jest jeszcze gwiazdą, więc spełnia kryteria Fergusona :D
» 14 maja 2012, 12:44 #66
pablokks: Chyba bym sie, za przeproszeniem, zesral ze szczescia. Prywatnie oprocz wspierania United jestem od dziecka kibicem Lecha i wciaz pamietam jak wiele radosci dawalo mi chodzenie na stadion i ogladanie jak Lewy prowadzi druzyne do ukochanego mistrzostwa. Wciaz sie tu go pamieta. To bylby tez dobry znak bo gdzie nie przechodzi tam jest majster. No, ale czy ten news jest w ogole wiarygodny to inna sprawa...
» 14 maja 2012, 12:07 #65
Olo: To przyznaję, jako (mniejszy od United oczywiście :P ) kibic Wisły Kraków - Poznań zawsze miał wiernych kibiców i są oni faktycznie tym "dwunastym zawodnikiem". Nie to co u nas, jak na mecz przychodzi powiedzmy 5000 osób... :(
» 14 maja 2012, 12:46 #64
spOntan: Kupa kupa kupa. Swoja drogą fajnie, że głównymi tematami sportowych plotek na zagranicznych portalach jest nasz Robercik :> Duma!
» 14 maja 2012, 12:01 #63
Rarian: A jaką Lewy ma klauzulę odstępnego w obecnym kontrakcie? Bo może się okazać, że Borussia nie miałaby nic do gadania.
» 14 maja 2012, 12:00 #62
SapphirUnited: Dziekuje za opowiesci z krypty.
» 14 maja 2012, 11:56 #61
Cielii: I juz wiadomo ze Lewy nie trafi do United. Jesli Ser Alex kogos sciaga do klubu jest to zalatwiane cicho a nie ze juz agent rozglasza ze chce go united ;] czyli bajeczka z Lewym
» 14 maja 2012, 11:55 #60
TykiMikk: Też prawda :)
» 14 maja 2012, 11:59 #59
trikos: Bardzo bym sie cieszył nawet swiadomoscia ze moge go widziec w skladzie a z jego umiejetnosciami wszystko mozliwe klasyk nr"9" z tym ze polski napascior wiec niektorzy powiedza nie da rady...ehh
» 14 maja 2012, 11:52 #58
Olo: 9 - Lewy
7 - Hazard

Faajnie ;)
» 14 maja 2012, 12:46 #57
Diabelred: Tylko czekalem na taki news hahahah,po tym jak dowiedzialem sie ze SAF byl na tym meczu ;D
» 14 maja 2012, 11:43 #56
NanoUnited: Miejmy nadzieje że to było zainteresowanie Kagawą, kolejny napastnik na ławkę nam już nie potrzebny.
» 14 maja 2012, 11:30 #55
kujawa: chudy czytanie ze zrozumieniem nie boli ;)
» 14 maja 2012, 11:25 #54
satan23: Ktoś tu upadł na głowę z takim niusem ;]
» 14 maja 2012, 11:25 #53
trikos: wes wyjdz
» 14 maja 2012, 11:40 #52
Arothq: weź słownik...
» 14 maja 2012, 11:42 #51
trikos: :D najlepiej jarac sie lliterowkami niz tym co zawarte w slowach :)
» 14 maja 2012, 11:44 #50
DevilFan: tak, wasz poziom w pisaniu i posługiwaniu się polszczyzną jest żałosny, tragiczny, beznadziejny więc lepiej weź słownik w rękę.
» 14 maja 2012, 12:08 #49
damianz5: Widze że macie problemy ...
Przejscie Lewandowskiego do United jest mało prawdopodobne ponieważ tak jak wspomnial majkeloo Borussia nie pozwoli sobie na stratę 3 czolowych zawodnikow, takie zeczy tylko w Polsce gdzie wyprzedaje sie wszystkich najlepszych graczy, nie myslac o przyszlosci .
W dortmundzie pracuja ludzie myslacy i dlatego co sezon beda sprzedawac jedna ze swoich gwiazd i promowac nastepne nie tracac duzo na jakosci.
Pewniakiem do odejscia jest Kagawa wiec na bank zgodza sie na wyzsza pensje dla lewego dla ktorego pozostanie jeszcze 1 sezon w klubie w ktorym wyrobil juz sobie szacunek, w klubie ktory zagra w lidze mistrzow nie jest problemem i na pewno nikt o nim nie zapomni z wielkich jesli zagra na swoim obecnym poziomie.
» 14 maja 2012, 11:23 #48
TykiMikk: Nie napalajcie się zbytnio.
Ferguson był na meczu Borussii, oglądać Kagawę. A że cały zespół BVB wypadł świetnie, to tylko czekałem aż pojawią się plotki, że Manchester United chce pozyskać 11 zawodników z Niemiec.

Co do Lewandowskiego, oczywiście bardzo chciałbym go w United. Jest fenomenalny. Jeżeli ktoś zostaje piłkarzem roku w bundeslidze i nie przekracza 25 lat, to automatycznie staje się celem wielu klubów na całym świecie. Zbliża się Euro 2012, gdzie Lewan musi udowodnić swoje umiejętności, a będzie z pewnością bacznie obserwowany przez niejednego scouta. Proszę jednak, abyście nie porównywali go do Berbatova. Każdy piłkarz ma własny styl, Berbatov to Berbatov, Lewandowski to Lewandowski.
» 14 maja 2012, 11:23 #47
kKkKkK: Ciekawi mnie bardzo na jakiej podstawie jego manager twierdzi ze United sie interesuje lewym?:P SAF podszedl do niego i powiedzial swietny mecz jaka twoja cena?XD
A tak troszke bardziej serio... Kurde jesli do United przejdzie Lewy to ja bylbym bardzo szczesliwy;) baaa od razu bym zakupil koszulke z jego nazwiskiem!:D
a co po niketorzy... darujcie sobie wpisy typu ja wole tego ja wole tamtego... to nie jest koncert zyczen!! jak macie ochote zobaczyc dane nazwisko w United to odpalcie sobie fife managera pesa i Bog wie w co wy tam jeszcze gracie!
» 14 maja 2012, 11:23 #46
lecho: Lewy to klasyczna "9", United nie miało takiej od odejścia van Nistelrooya. Pytanie, czy przestawienie się na system ataku z jednym wysuniętym napastnikiem i cofnięcie Rooneya na stałe wyszłoby drużynie na dobre, czy nie, bo o jego poziom sportowy to raczej nie ma się co martwić.
» 14 maja 2012, 11:19 #45
iceblast007: tak się składa że Lewy na szpicy nie musi grać, najlepszym piłkarzem bundesligi nie został dlatego że tylko noge przykładał do ostatniej piłki, 10 asyst i wiele pracy przy konstruowaniu akcji dało mu ten tytuł. To że ma 9 na koszulce nie znaczy że, taką ma role.
» 14 maja 2012, 12:52 #44
RaveDave: Taaa MU chce pozyskać 3 zawodnikow z jednego klubu hehe dobre
» 14 maja 2012, 11:17 #43
Bartoosh21: jakaś ściema..
» 14 maja 2012, 11:08 #42
Krzyyyk: Jakaś nieścisłość w tym artykule, czy agentem Lewego nie jest Kucharski?
» 14 maja 2012, 11:07 #41
slavkoo91: To jest drugi, niemiecki agent Roberta :)
» 14 maja 2012, 11:16 #40
Krzyyyk: dzięki ;)
» 14 maja 2012, 21:47 #39
majkeloo: Na pewno nie w tym sezonie, Borussia nie pozwoli sobie na stratę Swoich kluczowych graczy z każdej formacji, a takimi z pewnością są trzej w/w gracze. Tak na prawdę to nic nie będzie wiadomo dopóki na głównej stronie United nie doczekamy się informacji przy której będzie zdjęcie nowego piłkarza MU z koszulką na sobie.
Wracając do tematu o Lewandowskim, jeżeli ktoś tutaj uważa że ten facet jest za słaby na United to ma prawdopodobnie klapki na oczach i nie widział co ten piłkarz prezentuje w Bundeslidze. Bardzo dobrze porównał 10wazzar10 naszego reprezentanta. To jest Berbatov tyle że 9 lat młodszy. Jest silny, świetnie walczy o górne piłki, posiada bardzo dobrą technikę jak na zawodnika przy Swoim wzroście, do tego jest szybki. Czego można chcieć więcej od napastnika? z obrońcami Bayernu robił co chciał(odbijali się od niego jak od ściany).
Z jednej strony chciałbym aby kiedyś gracz z Polski zagrał w koszulce United, z drugiej zaś, patrząc na grę Borussi nie chce się widzieć jak ten klub zostaje rozsprzedawany "kawałek po kawałku".
» 14 maja 2012, 11:00 #38
Bartoosh21: chciałem się odnieśc tylko do tego co piszesz o jego wzroście
Lewandowski ma 181cm wzrostu.. Rooney - 178.. faktycznie kolos przy Waynie..

co do techniki.. CO TECHNIKA MA DO WZROSTU?? Berbatov ma 188 cm i ma świetną technikę, Park 175 i zero techniki najprostszy przykład:)
» 14 maja 2012, 11:11 #37
majkeloo: dane z wiki pokazują że Robert ma 184cm wzrostu, nie wiem na ile jest to prawdą. Co do techniki, łatwiej prowadzi się piłkę mniejszą stopą( a takie właśnie posiadają osoby z mniejszym wzrostem i krótszymi nogami), zauważ że jest wielu graczy niskich dobrze grających technicznie, znacznie trudniej znaleźć piłkarza o sporym wzroście, który opanowanie piłki ma na wysokim poziomie. Wyjątki to np. przez Ciebie wymieniony Berbatov, lub Ibrahimovic. Uwierz technika ma bardzo dużo do wzrostu:)
» 14 maja 2012, 11:32 #36
szalik666: A tak poza tym wolałbym Llorente jednak a nie Lewego nie Polak zagra jeszcze jeden taki sezon jak ten wtedy udowodnbi swoja wartosc takich pilkarzy blyszczacych przez jeden sezon były ttysiace ale jestem pelen podziwu dla niego za to co zrobil w tym sezonie
» 14 maja 2012, 10:58 #35
leesiuu: wiesz ile zrozumiałem z Twojej wypowiedzi? O! Napiszę to w jednym zdaniu:
fbduibiuadsbiubiosubiuabs sezonie. :)
» 14 maja 2012, 10:59 #34
szalik666: Problemy z czytaniem ze zrozumieniem?:)
» 14 maja 2012, 12:16 #33
szalik666: Gdzieś wczoraj przeczytałem że Hazard niby powiedział że teraz gra w czerwonej koszulce i w nastepnym sezonie tez bedzie grał w czerwonej nie wiem ile w tym prawdy czytałem to chyba na jakiejs angielskiej stronie wiecie cos o tym ludziska?:)
» 14 maja 2012, 10:57 #32
SoSa9: podaj adres strony ;)
» 14 maja 2012, 11:07 #31
szalik666: Kur..a własnie szukam i znalezc nie moge
» 14 maja 2012, 12:17 #30
Rarian: Lewy nie - bo?

Bo jest najlepszym piłkarzem Bundesligi? Bo jest jednym z najbardziej perspektywicznych napastników świata? Na całym piłkarskim świecie jarają się Lewandowskim jak dziki, jeden z najgorętszych towarów tego okienka jeśli zdecyduje się odejść, ale oczywiście w Polsce jak zwykle niedoceniony bo Polak :). Pewnie gdyby był wtedy internet to w 82 też by pisali "że co? Boniek w Juventusie? ale jak, że niby taki piłkarz obok Platiniego? śmiech na sali!".

Lewy zjada Welbecka i Chichę na śniadanie, nie wiadomo czy przystosowałby się szybko do Anglii, ale jeśli tak to mógłby być topowym napastnikiem ligi.
» 14 maja 2012, 10:55 #29
Zyvold: Moim zdaniem przystosowałby się do Anglii szybko - potrafi grać tyłem do bramki, dobrze sie zastawia, nie jest patykiem.
» 14 maja 2012, 11:18 #28
SkowronUNITED: Zgadzam się z tobą w 100 %
Ja bym osobiście cieszył się z tego transferu.
United potrzebuję kogoś kto wykańcza akcje z zimną krwią, A Groszek lub Danny nieraz boją się strzelić i ładują na pałę aby wpadło.
» 14 maja 2012, 11:40 #27
redmati: Z Welbeckiem bym nie przesadzał... chłopak ma 20 lat i olbrzymi potencjał, zresztą udowodnił już, że nie jest przypadkowym grajkiem i 'pseudo talentem'. Jeśli będzie się rozwijał jak do tej pory, to moim zdaniem za 2-3 lata będzie podstawowym napastnikiem w United.
» 14 maja 2012, 11:52 #26
SoSa9: Mam nadzieje ze Hummels przyjdzie ;) on z Vidiciem bedą nie do przejścia :) a co do Lewego to niech sie jeszcze ogra jeden sezon w BVB a potem zobaczymy :) z Kagawa to sam nie wiem jak wyjdzie ;d ale przydałby sie taki czysty snajper na szpice ala Lorente, Cavani oraz oczywiście pomocnicy na środek min dwóch :)
» 14 maja 2012, 10:53 #25
Olo: Hummels nam nie potrzebny, wśród stoperów mamy dobrobyt, a sam Hummels aż tak rewelacyjny nie jest...
» 14 maja 2012, 11:04 #24
norbi23: Ale po co nam Napastnicy ?? Środek Pomocy jest nam potrzebny...
» 14 maja 2012, 10:30 #23
cocobooo: oprócz ROO i powiedzmy Welbecka atak nie istniał w tym sezonie
przy odejściu Drewnatova zostaje jeszcze Chicharito i Owen
» 14 maja 2012, 10:47 #22
chudy1948: @up może trochę szacunku do najlepszego technicznie zawodnika w zespole ?. Berbatov i Owen odchodzą. Więc zostajemy z Roo, Welbeckiem, Chicharito i Macheda z tym że ostatni ma odejsc. Ale maja być wprowadzani bracia Keane razem z Tunnicliffem. Wiec nie oczekujcie mega transferów.
» 14 maja 2012, 10:56 #21
Olo: Napastnicy są nawet bardziej potrzebni...
» 14 maja 2012, 11:05 #20
AgEnT: cocobooo - szkoda tylko, że reszta napastników (nie licząc Rooneya) jest bardziej (jak ty to określasz, po obejrzeniu filmiku z Rasiakiem "drewniana" od Berby.
» 14 maja 2012, 12:06 #19
Enorel: City kupi Hazarda, a my - Lewego;p haha;p oby to jednak belg wybrał czerwoną i jedyną słuszną stronę Manchesteru:)
Ave Marszałek - wierzymy w Ciebie :)
» 14 maja 2012, 10:22 #18
DevilFan: Fajny żarcik, Hummels ok bo jest dobry, z prespektywami ale Lewy i Kagawa nie,
» 14 maja 2012, 10:21 #17
chudy1948: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 11:06

To już masz problem bo Japończyk jest na 90% u nas i ma zastąpić Parka :).
» 14 maja 2012, 11:04 #16
ZuczekUnited: @Yaankes

yyyy generalnie to sie z toba zgadzam, ale po co zes wyskoczyl z tym Modricem? Modric po pierwsze jest innym typem zawodnika od Kagawy, a po drugie jest bardzo dobry i lepszy od Japonczyka.
» 14 maja 2012, 17:09 #15
MRSSS: hahaha! dobre! naprawde dobre!
» 14 maja 2012, 10:20 #14
Metal: Zarzucasz Lewemu, że nie jest napastnikiem klasy światowej? Jak z kolegami ogrywa taki klub jak Bayern Monachium, który jest w finale LM? Jeśli według Ciebie to nie jest klasa światowa to jaka ona jest? :)
» 14 maja 2012, 10:20 #13
10wazzar10: dokładnie :)
» 14 maja 2012, 10:27 #12
WOJTEK1234: Człowieku ty chyba nigdy ligi niemieckiej nie oglądałeś zobacz jaki spokój Robert ma w polu karnym jak potrafi minąć bramkarza świetnie się zastawia i przyjmuje piłkę , ma dobre wykończenie potrafi też ładnie sklepać a także dużo walczy w powietrzu o górne piłki i większość pojedynków wygrywa i ja chciałbym go zobaczyć w trykotach MU i moim zdaniem mógł by się sprawdzić
» 14 maja 2012, 10:32 #11
10wazzar10: jak dla mnie Lewy jest lepszą kopią Berbatowa - dużo szybszy i ma lepsze przyspieszenie - a tego właśnie Bułgarowi brakuje najbardziej...
» 14 maja 2012, 10:37 #10
miko29: jego agentem jest nie tylko kucharski ale również Maik Barthel który podał tę wiadomość
» 14 maja 2012, 10:38 #9
remass666: zgadzam sie-od 25 lat czekam na zawodnikow klasy swiatowej z Polski..o Lewym mozna juz tak powiedziec no i Piszczek blisko..ostatnio na Skysports Rybusia zachwalali nawet..ze bardzo perspektywiczny i ogromny talent:)
Pozdro
» 14 maja 2012, 10:43 #8
cocobooo: dopiero jeden sezon zagrał dobrze spokojnie ma aspirację , ale jeszcze mu daleko . Dobra ugrał w Niemieckiej dużo co pokazali w LM ? no właśnie ...

Wojtek

TO DOPIERO JEDEN SEZON !! niech pogra tak w LM czy nawet na Ojro z reprezentacją PZPN
To tak samo mogę powiedzieć że Frankowski to klasa światowa chociaż to tylko polska kartoflanka

miko

Możliwe trochę dziwne mieć dwóch managerów z czego jeden jest zachłanny jak Grzesiu L
» 14 maja 2012, 10:46 #7
chudy1948: @10wazzar10 Berba niGdy nie był typem który ma przyśpieszenie zawsze bazuje na kapitalnej technice i spokoju w grze. Widać że mało wiesz o piłkarzach United
» 14 maja 2012, 11:06 #6
10wazzar10: Haha, dobre...mało wiem, kibicując im 12 lat. Zdziwiłbyś się :) A pisałem o Berbie, że był kiedyś szybki? Sam sobie coś ubzdurałeś kolego... Berbatow owszem, ma wspaniałą technikę, ale w PL to za mało na pozycję napastnika w takim teamie jak United...
» 14 maja 2012, 11:41 #5
wazza89: remass666
Szczesny
Piszczek Glik Salomon( chyba we włoszech gra) ....
Matuszczyk Żyro
Błaszczykowski(Grosicki) Wolski Rybus
Lewandowski

nie jest tak źle z naszą kadrą. Może w Brazylii coś z nich będzie
» 14 maja 2012, 11:45 #4
wazza89: 10wazzar10 w zeszłym sezonie berba właśnie udowodnił, że technika wystarcza. Może nie był on wart 30 baniek ale dawał rade kiedy grał. Zawsze Bułgara broniłem i bronić będę
» 14 maja 2012, 12:08 #3
tomManUnited: Lewandowski jest światowym zawodnikiem i nie bredź jeden z drugim tyle bramek w jednym sezonie, w LM teraz odpalą zobaczycie
» 14 maja 2012, 13:16 #2
ZuczekUnited: @cocobooo

aha, czyli idac twoja logika to Aguero, Silva, Yaya Toure, Kompany, Hart to tez nie sa zawodnicy klasy swiatowej bo nie wyszli zgrupy w LM?
» 14 maja 2012, 17:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.