Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kagawa nadal bez kontraktu z BVB

» 27 kwietnia 2012, 20:18 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Zainteresowanie Manchesteru United Shinji Kagawą z Borussii Dortmund nie słabnie. Japończyk w zeszłym tygodniu wraz z kolegami z drużyny świętował zdobycie kolejnego mistrzostwa Niemiec. Teraz musi jednak decydować o swojej przyszłości, gdyż dostał ultimatum od obecnego pracodawcy.
Kagawa nadal bez kontraktu z BVB
» Piłkarz Borussii musi szybko zdecydować, czy chce zostac w Dortmundzie
Kontrakt Kagawy wygasa w 2013 roku. Zawodnik nie wykazał jednak żadnych chęci jego przedłużenia. BVB oferowało mu nową umowę, który związałby go z klubem do 2016 roku. To jednak nie przekonało Japończyka.

Niemiecki Bild twierdzi, że Kagawa otrzymał ofertę 3-letniego kontraktu na Old Trafford wartego 18 milionów euro. Rzekomo termin na podjęcie decyzji w sprawie odnowienia kontraktu z Borussią mija w poniedziałek. Reinhard Rauball, prezydent BVB komentował: - Faktem jest, że Kagawa otrzymał ofertę już dawno temu i do tego pory nie dał nam odpowiedzi.

- To dobra propozycja, nie będzie zarabiał mało w Dortmundzie. Nadal nie było kontraktów z innych klubów. Z tego co wiem, nic nie zostało jeszcze postanowione, chociaż zaczynam skłaniać się w stronę negatywnej odpowiedzi Shinjiego.

Jeżeli Kagawa nie podpisze nowej umowy, klub będzie chciał go sprzedać za wszelką cenę, gdyż w 2013 roku będzie mógł odejść za darmo do dowolnego klubu. Piłkarz do Bundesligi trafił z Cerezo Osaka w 2010 roku za jedyne 350 000 euro.


TAGI


« Poprzedni news
Derby meczem podwyższonego ryzyka
Następny news »
Ferguson świadom siły rażenia Teveza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


Magic017: co wy chcecie od Kagawy? ostatnie mecze gral bardziej pod siebie a wczesniej gral dla druzyny i dobrze gra. mlody rozwijajacy sie talent jak dla mnie.
» 28 kwietnia 2012, 23:28 #47
sisinho: Zawsze gra pod siebie , w większym czy mniejszym stopniu. Pokazały to niektóre mecze z Bayernem czy w LM , gdzie mógł podawać ale wolał sam nieudolnie kończyć akcje.
» 29 kwietnia 2012, 09:55 #46
riv8: Kagawa wbrew obiegowej opinii to nie rozgrywający lecz drugi napastnik! Zauważcie, że cały czas gra wysoko na boisku i nie wraca się po piłkę w głąb pola. Pozycję drugiego napastnika u nas o wiele lepiej obsadza Rooney, a może jeszcze na tam grać Ashley, Welbeck i Berba. Pomijając, że wg mnie nie sprawdził by się w naszym 4-4-2 to na dodatek Japończyk gra bardzo samolubnie, 'pod siebie'. Nie podaje do lepiej ustawionych partnerów w idealnych sytuacjach i za wszelką cenę sam chce strzelić gola. Podobno też wyrobił sobie mentalność gwiazdora, że co to on nie jest za kozak i wszyscy klękajcie na kolana czym nie przysparza sobie raczej przyjaciół w zespole.

Podsumowując - nie chcę Kagawy w MU.
» 28 kwietnia 2012, 21:08 #45
Skorek90: Witam wszystkich kibiców Manchesteru United!! Z duma chce Wam zaprezentować mój kawałek o czerwonych Diabłach! Życzę miłego słuchania!!
Wystarczy w youtube wpisać "Dzieciaki Busby'ego"
» 28 kwietnia 2012, 20:11 #44
Lukixp: Jego wypowiedz o Lewym:
"Na pozycji wysuniętego napastnika występuje Lewandowski, który nie jest przykładem gracza o wysokiej technice.

- Gra Lewandowskiego nie polega raczej na dobrej grze kombinacyjnej z innymi zawodnikami, raczej sam próbuje w jakiś sposób strzelać bramki. Nie wykorzystuje najlepiej innych zawodników, więc często nie dostaję od niego podań zwrotnych kiedy tego chcę. Ale nic nie można na to poradzić. Jest to po prostu taki typ piłkarza.
W poprzednim sezonie, w jego pierwszej części, zanim odniosłem kontuzję, ja i Barrios strzeliliśmy po 8 bramek. To chyba wystarczające dane jeśli chodzi o to, kto potrafi lepiej mnie wykorzystywać podczas gry. W tym sezonie Lewandowski strzelił 20 bramek, ja 13. Różnica bierze się z tego, że nie współpracuje dobrze z innymi na boisku. Jestem pewny, że gdyby lepiej wykorzystywał moją grę na boisku, strzeliłbym więcej bramek."

Ja nie chce tego japonca u nas
» 28 kwietnia 2012, 19:48 #43
Sahaj: Jeżeli nie uda się ściągnąć Hazarda, Gaitana, albo Eriksena (co do tego ostatniego to prawie pewne) to jestem jak najbardziej na tak!
» 28 kwietnia 2012, 17:52 #42
Gall88: Jeśli to prawda to Kagawa będzie następcą Parka. Zawodnik poprawny ale nie wybitny i gwarantujący fanów z Azji...
» 28 kwietnia 2012, 11:33 #41
sisinho: Już Ronaldo jest mniejszym samolubem niż on . Chce się chłopak wypromować , ale czasami widzi siebie zamiast drużyny a u nas jest na odwrót wiec dziękujemy temu Panu.
» 28 kwietnia 2012, 11:32 #40
EsEsMaN: Guaitan niby jest nasz i Kagawa jak by doszedł do nas ewentualnie i jeden z panów z tej trójki Modric Hazard i Eriksen......--> to klasowe wzmocnienia tylko że Ci Panowie najbardziej pożądani są bardzo drodzy ale słaby występ w LM myślę wymusi na Glezerów kupno jakiegoś kreatywnego gracza jak chcą by klub szedł do przodu... Może Kagawa bd rezerwowym albo będzie grał w 11 pożyjemy zobaczymy
Za Darmo lub prawie darmo brać go ....
» 28 kwietnia 2012, 11:21 #39
EsEsMaN: nie rozumiecie może do nas przyjść za darmo albo za niewielką kwotę jestem na tak
» 28 kwietnia 2012, 11:14 #38
Baster: Nie jestem fanem/zwolennikiem tego transferu.

Jak chodzi o najbliższe okienko to najbardziej ucieszyłbym się z Hazarda. Jak dla mnie on ma potencjał by dostać #7.

A jeżeli chodzi stricte o środek to tak jak ktoś niżej wspominał: też chętnie bym zobaczył w drużynie pana imieniem Kevin-Prince Boateng.. Byle go kontuzje mijały (:
» 28 kwietnia 2012, 10:40 #37
iceblast007: nie wiem czy go chcemy... podobno to drugi balotteli
» 28 kwietnia 2012, 13:02 #36
inekk10: Boateng to skrzydłowy więc o czym Ty mówisz ?
» 28 kwietnia 2012, 16:53 #35
kenyy: najbardziej samolubny gracz BVB..
» 28 kwietnia 2012, 10:09 #34
Bartoosh21: jeżeli miałby odejść Park, a w jego miejsce przyjśc japończyk to jestem na tak, Kagawa jest bardziej bramkostrzelny i ma o wiele lepszą technikę niż kiedykolwiek miał Park.. nie wspominam o różnicy wieku..

wiadomo że plotki są, były i będą.. poczekajmy do lata a przekonamy się jak będzie wyglądało United w przyszłym sezonie..
» 28 kwietnia 2012, 08:47 #33
wiktorg104: Kagawa się bardziej przyda w BVB
» 28 kwietnia 2012, 07:47 #32
master10: dobry transfer potrzeba nam kreatywnego pomocnika
» 27 kwietnia 2012, 23:39 #31
RooneyMU: Nieeeeeee!!
My chcemy najpierw Hazarda, a późnniej się zobaczy.
» 27 kwietnia 2012, 23:08 #30
alaSz97: a ja bym chciał Cheicka Tiote..
» 27 kwietnia 2012, 23:52 #29
iceblast007: a najlepszy interes to zrobiło Newcastle sciągając Pappis'a Cisse... W ogóle Newcastle ma znowu fenomenalny skład. Jak dla mnie. Nawet jak przegry z City. To the citizens nie dadzą radzy Srokom. Nie ma szans.
» 28 kwietnia 2012, 13:04 #28
inekk10: NO sroki właśnie pokazują swoją klasę w meczu z Wigan
» 28 kwietnia 2012, 16:54 #27
Widera: co oni się tak jarają tym Kagawą oglądałem kilkanascie meczy BVB w tym sezonie i powiem że Kagawa = Park nie widać dużej różnicy między nimi , dlatego wolałbym aby Mu powalczyło o eriksena i Hazarda . No ale zobaczymy co wymysli Ferguson , tylko żeby znów nie kupował kogoś jak Bebe albo kogoś kto załata skład , a kupi kogoś kto WZMOCNI skład
» 27 kwietnia 2012, 22:46 #26
iceblast007: nie ma różnicy? co ty gadasz. Chyba jesteś ślepy. Przez większość sezonu Kagawa robiła taką robote że masakra. Nawet jak nie strzela bramek to sieje niezły zament
» 28 kwietnia 2012, 13:05 #25
Roo10ney: O co chodzi z tym Kagawą? Przecież to nie zawodnik dla United. SAF, sprowadź Boatenga z Milanu - jak dla mnie byłby to transfer w dziesiątke. Doświadczony pomocnik w kwiecie wieku z dobrym strzałem z dystansu i czytaniem gry.
» 27 kwietnia 2012, 22:20 #24
szajba7: Też cicho o tym marzę, ale szczerze wątpię :P Lubię Prince'a
» 27 kwietnia 2012, 23:46 #23
iceblast007: macie pojęcie... a to że to drugi balotteli wam nie przeszkadza? ja nie chce takie gracza w tym zespole. Widać że oglądaliscie tylko dwa mecze na krzyż z nim a tak to nic o gosciu nie wiecie.
» 28 kwietnia 2012, 13:07 #22
oldtrafford: Młody, dobrze wyszkolony zawodnik , ale ja wolałbym Eriksena jest to pewniejsza marka.
» 27 kwietnia 2012, 22:11 #21
barcatocieniasy: Zgadzam sie Zupełnie nie trafiony transfer dawać hazarda i eriksena
» 27 kwietnia 2012, 21:36 #20
Kodziro: Wy "kibice"...niech ktoś da artykuł albo sam go napisze jaka jest polityka transferowa Man Utd.Zapomnijcie o Hazardzie,Pastore,Gotze,Snaider i innych oszlifowanych juz gwiazdorach.Alex zawsze rzezbi piłkarza i robi z niego gwiazde.Poza tym Berbatow był ostatnim piłkarzem który został kupiony za duże pieniądze i ma ponad 25 lat.Tak Alex rzekł.Kagawa ?nie lubie japończyków ani nie mam do nich przekonania ale byłby bardziej nam oddanny niż wszystkie gwiazdeczki które chcecie a to właśnie oddanie dla drużyny jest u nas motywem przewodnim
» 27 kwietnia 2012, 21:35 #19
Bartolek05: Słuszny komentarz. Może ktoś następnym razem pomyśli nim napisze: "HAZARD HAZARD ERIKSEN ERIKSEN"
» 28 kwietnia 2012, 07:14 #18
iceblast007: ta ale hazard to jeszcze nie gwiazda na wielką skale. Młody perspektywiczny utalentowany piłkarz. Ma tylko 21 lat, w MU mógł by się rozwinąć. To najbardziej odpowiedni piłkarz dla nas i jedyny który zasługuje na nr.7
» 28 kwietnia 2012, 13:31 #17
eXtremista: Niestety, ale Kagawa przypomina mi nieco Parka z gry. Dużo robi, kombinuje ale nie zawsze coś z tego wychodzi. Wprowadza sporo chaosu. Jak dla mnie zupełnie nietrafiona propozycja.
» 27 kwietnia 2012, 21:28 #16
messengerUTD: Nie chcę go. Hazard z Eriksenem i w 7 niebie.
» 27 kwietnia 2012, 21:24 #15
lukas0970: Jakoś Kagawa mnie nie przekonuje. Może ma technike, ale jeżeli mamy kogoś kupować jako ŚP to zdecydowanie nie jego. Shinji miewa także problemy ze stabilnością formy, potrafi zagrać mega mecz a nazajutrz totalną padake, bo nic mu nie będzie wychodziło. To jest tylko moje opinia i nie musicie się z nią zgadzać.
» 27 kwietnia 2012, 20:52 #14
n17ban: może być, ale tylko jeśli dojdzie Eriksen. Jak będzie ta 2 w United, to też będę zadowolony. Jak dojdzie sam Kagawa, to weeee daj spokój.
» 27 kwietnia 2012, 20:44 #13
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2012 20:42

Myślę, że Kagawa byłby świetnym transferem i możliwością taktyczną dla SAFa. W tym momencie nie ma w kadrze MU takiego piłkarza jak Japończyk. Typowy ofensywny pomocnik grający na środku, zawieszony za napastnikiem. Nawet jeśli to tylko plotki to zdecydowanie tak, dla koncepcji! Bo potrzebujemy ofensywnego pomocnika, którzy strzela gole i dogrywa.

Dodam jeszcze, że to kluczowy piłkarz mistrza Niemiec, więc o czymś to świadczy.

Oglądam wiele spotkań BVB i Kagawa zawsze jest zagrożeniem dla bramkarzy. Uwielbia grać kombinacyjnie, lekko samolubny (ale Rooney by go utemperował do spółki z SAFem xD). Potrafi zrobić coś z niczego.
» 27 kwietnia 2012, 20:41 #12
n17ban: Dryblerek, takich już mamy. Nani, Young, trochę Antek. Nam trzeba nowego Scholesa, nie widziałem zbyt wielu crossów w jego wykonaniu.
» 27 kwietnia 2012, 20:45 #11
Bartolek05: dryblerki mamy na skrzydłach a w środku mamy świetnego Carricka, no ale niestety trochę drewnianego, bądź Scholes'a który dryblingiem też nie błyszczy, moim zdaniem to jest dobre wyjście.
» 27 kwietnia 2012, 20:54 #10
hitman90: Tak się składa, że: Nani, Young i Antek (co do niego się nie zgodzę, z tym 'dryblerek') to sami skrzydłowi i żaden z nich nie gra na środku. Kagawa to atakujący pomocnik, zawieszony za napastnikiem.

Pozwoliłby na inny typ ustawienia: 4-2-3-1 z ofensywnym kwartetem np: Nani, Kagawa, Valencia, Rooney. Źle?:) SAF wyraźnie dał do zrozumienia, że szuka właśnie takiego typu zawodnika. Nie wiem, czy Kagawa dojdzie, ale na pewno byłby wzmocnieniem.
» 27 kwietnia 2012, 21:07 #9
Pauleta77: Valencia dryblerem? Co jeszcze? Może świetnie ładuje bramy lewą nogą?
» 27 kwietnia 2012, 22:41 #8
hitman90: Hehehe, Antek jest super, ale lewą nogą to on piłki nawet nie dotyka ^^
» 27 kwietnia 2012, 22:52 #7
TykiMikk: Zgadzam się z n17ban.
Potrzeba nam zastępcy dla Scholesa. Kogoś, kto będzie przez wiele lat pełnił jego rolę w drużynie. To obecnie nasz priorytet. Kagawa nie potrafi zwolnić tempa gry, uspokoić, po czym posłać genialne podanie na 40 metrów. To raczej typ, który chce goli.
» 27 kwietnia 2012, 23:01 #6
hitman90: Jasne, naszym priorytetem przy statycznej, monotonnej i przewidywalnej grze, jest ktoś kto będzie 'uspokajał' tempo gry. Ja bym raczej szukał kogoś kto potrafiłby w końcu przyśpieszyć tempo.
» 28 kwietnia 2012, 00:28 #5
Bartolek05: A po co przyśpieszać tempo, trzeba je jeszcze bardziej zwolnić, żeby za dużo tych strzałów na bramkę przeciwnika nie było...
» 28 kwietnia 2012, 07:15 #4
iceblast007: Sahin jest na wylocie z Realu. A to typowy środkowy pomocnik. Idealny zastępca Scholes'a jak dla mnie.
» 28 kwietnia 2012, 13:35 #3
Dzunglasty: nie jestem ekspertem tym bardziej trenerem ale jakos go nie widze ewentualnie w ManU
» 27 kwietnia 2012, 20:41 #2
maciek300626: Mam nadzieje że to tylko plotki z tym Kagawą ...
» 27 kwietnia 2012, 20:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.