Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Złoty Puchar CONCACAF: Fantastyczny gol Chicharito

» 19 czerwca 2011, 10:58 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Piękna bramka Javiera Hernandeza dała reprezentacji Meksyku zwycięstwo 2:1 nad Gwatemalą i awans do półfinału rozgrywek o Złoty Puchar CONCACAF.
Złoty Puchar CONCACAF: Fantastyczny gol Chicharito
» Piękna bramka Javiera Hernandeza dała reprezentacji Meksyku zwycięstwo 2:1 nad Gwatemalą i awans do półfinału rozgrywek o Złoty Puchar CONCACAF. Dla Chicharito było to już szóste trafienie w tym turnieju.
Hernandez na listę strzelców wpisał się w 66. minucie, kiedy to technicznym uderzeniem z bliskiej odległości oszukał gwatemalskiego bramkarza.

– Ten mecz różnił się od poprzednich, bo jako pierwsi straciliśmy gola. W drugiej połowie ciężko pracowaliśmy na sytuacje strzeleckie. Moje trafienie było instynktowne. Zauważyłem piłkę przy nodze i umieściłem ją w siatce – cieszył się po spotkaniu Chicharito, który na swoim koncie ma już sześć goli w turnieju.

W półfinale Meksyk zmierzy się na Reliant Stadium w Houston z Hondurasem.


TAGI


« Poprzedni news
Transfer Ashleya Younga tuż-tuż
Następny news »
Park na celowniku Atletico i Sevilli

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (152)


najlepszy: witam kiedy jest ten mecz meksyku
» 21 czerwca 2011, 21:02 #140
Rarian: Dwie ciekawostki, skysports podaje, że Villas Boas wcale nie jest ugadany z Chelsea, a Lassana Diarra ponoć jest bliski przejścia do nas. Fajnie, Francuz bardzo by się przydał, choć, wiadomo, lepiej sprowadzić rozgrywającego (ach, czemu nie walczyliśmy sezon temu bardziej o Van der Vaarta albo Ozila).
» 20 czerwca 2011, 19:43 #139
xandir94: Widzać napis Fantastyczny gol. Spodziewalem sie jakiegos strzalu z daleka czy rajdu mijajac przy tym kilku zawodnikow. Ten gol był winą znikomego refelksu bramkarza
» 20 czerwca 2011, 18:38 #138
JazzyDevil007: Dokładnie, nie ma co się podniecać na zapas, przecież to Gwatemala...
» 20 czerwca 2011, 23:22 #137
Janczar: Trzeba być bardzo pewnym siebie żeby zdobywać takie bramki brawo!
» 20 czerwca 2011, 16:04 #136
OnlyRedDevils: No to jesteśmy bez środkowego, Sneijder zostaje w Interze.. Przegraliśmy finał LM, bo nie mieliśmy sprawnych środkowych. Co z tego wynikło? Obrońca i Skrzydłowy...
» 20 czerwca 2011, 14:45 #135
najlepszy: kiedy jest półfinał tych rozgrywek
» 20 czerwca 2011, 08:29 #134
kckMU: w najbliższy czwartek jest półfinał.
Honduras - Meksyk.
» 20 czerwca 2011, 10:16 #133
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2011 01:03

kckMU - litości... Capello amatorem? Proszę Cię... To trener, który po SAFie osiągnął w piłce najwięcej, zanim zaczniesz komentować, może poczytaj jego CV, choćby na wikipedii, to jest genialny, powtarzam, genialny szkoleniowiec. To nie tu tkwi problem, po prostu seniorska reprezentacja Anglii jest średnia (co pokazują jej żałosne wyniki), ma tendencje bycia chyba najbardziej przereklamowaną kadrą narodową świata. Dlaczego? Ano dlatego:
a) obsada bramki, teraz co prawda jest Hart, ale wcześniej, na mundialu i przez wiele, wiele lat na bramce stali bramkarze, którzy ledwo łapaliby się do składu reprezentacji Polski (Green, James i inni)
b) obsada 1/2 ataku - obok genialnego Rooneya, biegają wyrobnicy jak Heskey, Defoe, Carroll, teraz jest trochę lepszy Bent, ale to mimo wszystko za mało, popatrz na atak, dajmy na to, Argentyny z Tevezem, Higuainem, Messim, Milito i Aguero...
c) kolejny, koronny argument - przebrzmiałe gwiazdy w środku pola, które lata świetności mają już za sobą. Bawi mnie wymienianie Gerrarda i Lamparda w gronie najlepszych rozgrywających świata - jasne, należeli do tego grona - 3 lata temu.

Jedyne co może uratować Anglię to zmiana warty, wywalenie Gerrardów i Lampardów. Jest niesamowity Wilshere, jest Adam Johnson, na obronę, za coraz starszego i coraz słabszego Terrego może powędrować Smalling, który stanąłby obok, nieustannie wyśmienitego, Ferdinanda. Ale tak czy siak nie ma kim obsadzić prawej obrony, a dobrych skrzydłowych jest raptem dwóch (Young i Milner). Ta reprezentacja jest po prostu średnia i choć ją bardzo lubię, to jeszcze długo się naczekamy aż Synowie Albionu coś ugrają.
» 20 czerwca 2011, 01:00 #132
Adamczik: Co do Capello, to właśnie jego i Gusa Hiddinka widziałbym jako następców Fergusona w MU.
» 20 czerwca 2011, 01:12 #131
kckMU: hehe człowieku. rozmawiamy o reprezentacji Anglii a nie o jego CV i przeszłości.
Rarian, dobrzy trenerzy się nie kończą. Może i osiągnął bardzo dużo, ale to nie znaczy, że wykonuje dobrą robotę w tym zespole. Bo nie robi nic. Chciałbym, aby Anglia odnosiła sukcesy na ME oraz Świata i uczyła gry w piłkę inne teamy.

Słuchaj, jedyne co on robi w tej drużynie na razie to wybiera formacje, piszę skład na kartce i nic więcej. Anglia gra jak Real Madryt sprzed kilku lat, gdzie nawali wszystkich najlepszych i puszcza na boisko.

Po co wymieniasz mi ten skład? Ja wszystkich Anglików znam na pamięć. Ta reprezentacja na każdą pozycje ma geniusza. Ale nic po tym, jak nikt nie potrafi tego ułożyć. Od tego jest kuźwa trener i temu nie zaprzeczysz.
Całe Wembley wypełnia się po brzegi by podziwiać projekt Capello -.-
MŚ nie będę komentował.

Możesz mi na pewno wmówić, że Capello to był dobry taktyk, ba, nawet wielki - ale teraz nie udowodnisz mi, iż robi dobrą robotę w rep. Anglii bo byś się ośmieszał.

Wiesz czemu nigdy Capello nie będzie równy Fergusonowi? Nie przez liczbę trofeów, a przez stabilizacje, nigdy nie brakującego pomysłu, inteligentne rotowanie składem, wprowadzanie młodych i MILIARD innych rzeczy.

Co do ostatniego akapitu zgodzę się z każdym słowem. Ale Terry pogra jeszcze na ME 2012 u nas i koniec, myślę, że Ferdinand tak samo, skupią się na wykończeniu kariery w Chelsea i United. A MŚ w Brazylii czeka zupełnie inna linia obrony Anglii.

Podsumuję to tak, jakby Anglię przejął teraz Hiddink, Ferguson bądź Mourinho to zrobiłby z nich pożytek. Mieliby warunki, piękne stadiony, wsparcie zarządu, wspaniałych kibiców a przede wszystkim co najważniejsze - graczy.

Dla mnie Fabio Capello jako trener Anglii jest błędem, zmienię zdanie jak osiągnie sukces. a jestem pewny, że nie doczekamy się tego za jego kadencji.
» 20 czerwca 2011, 02:45 #130
tomczak888CFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2011 09:16

no to ladna przemowa panie Rarian... skoro uwazasz ze JT jest coraz slabszy to tylko swiadczy o Tobie... moze boli Cie to ze odzyskal opaske?? na to by wychodzilo. Co do Lampsa i Gerrarda sie zgodze to juz nie to samo, jednak idac tym tokiem wyleciec powinien niepewny Carrick, a w jego miejsce chociazby Rodwell? A co do "genialnego" Rooneya i slabego ataku to nie zapominaj ze Wayne w reprezentacji gra na poziomie tych Crouchow, Heskeyow itd wystarczy przypomniec sobie ostatni Mundial... ile Roo strzelil goli?? Moze mi przypomnisz??
Prosze o nieco wiecej obiektywizmu bo jak patrze na Twoja wypowiedz to przez laptopa czuje smrod zapastrzenia we wlasny klub.. Pozdr

P.S. O Guusie mozecie pomarzyc;]
» 20 czerwca 2011, 09:15 #129
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2011 10:28

Jak zwykle najlepiej krytykować Rooneya. Odwal się od niego bo miał kryzys, Drogba nigdy takiego nie miał? Poza tym kto wam strzelił bardzo ważnego gola - radziłbym sobie przypomnieć. Łyso kuźwa?

Co do opaski to na pewno nikt się nie gniewa, Terry i Ferdinand to faceci a nie dzieciaki. I z pewnością teraz John nie kozaczy z tego powodu.

A Hiddinka sobie bierzcie, my mamy Fergusona i to wy o takim możecie pomarzyć. Zobaczymy za parę lat, gdy Mourinho przyjdzie na Old Trafford, się przymkniecie.
» 20 czerwca 2011, 10:27 #128
tomczak888CFC: zacznijmy od tego ze mowa jest o wystepach w reprezentacji.. zarowno drogba jak i rooney maja dolki, chodzi mi o to ze nazywanie go geniuszem, szczegolnie reprezentacyjnym to gruba przesada.. to fakt, SAF to trener wybitny i raczej kazdy klub o nim "marzy" ;] na koniec, to watpie zeby Mou do was przeszedl, wiele razy podkreslal ze jezeli wroci do PL to z pewnoscia nie do najwiekszego rywala The Blues:)
» 20 czerwca 2011, 11:41 #127
dark: "za coraz starszego i coraz słabszego Terrego może powędrować Smalling, który stanąłby obok, nieustannie wyśmienitego, Ferdinanda."

Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Terry dwa lata młodszy od Ferdinanda, a w dodatku kapitan. Jeszcze Ferdinand który pół sezonu spędza u lekarza... komedia
» 20 czerwca 2011, 11:49 #126
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2011 12:20

1. tomczak888CFC i dark - nie ma sensu dyskusja na temat wyższości Terrego nad Ferdinandem i na odwrót, bo ani Wy mi nie przyznacie racji, ani ja Wam. Obejrzałem w tamtym meczu jakieś 20 meczów Chelsea i praktycznie wszystkie mecze United i wydaje mi się, że to solidna podstawa bym mógł stwierdzić, ze obecnie Rio, który w United był niemal bezbłędny jest lepszym obrońcą niż Terry, któremu zdarzają się coraz częściej głupie błędy. Wiem, że Ferdinand jest starszy, tylko, że w jego przypadku wraz z wiekiem nie przychodzi spadek formy, jak ma to miejsce w przypadku JT.

2. kckMU - ja też bardzo lubię reprezentację Anglii i zawsze to numer 1 do kibicowania na wszystkich imprezach, na których nie ma naszej reprezentacji (czyli na większości), ale wydaje mi się, że ich obecny skład uznać należy za dobry, ale nierewelacyjny i nawet taki geniusz jak Capello niewiele jest w stanie z niego wykrzesać. Mówisz o geniuszu na każdej pozycji - nie zgadzam się. Wystarczy rzucić takimi nazwiskami jak Glenn Johnson, Gareth Barry, James Milner czy Darren Bent, aby zobaczyć, że na wielu pozycjach (wszyscy wymienieni to praktycznie podstawowy skład) Anglia ma co najwyżej solidnych piłkarzy. W dodatku wiecznie brakuje im zgrania, zrozumienia i nie tworzą kolektywu. Można mówić, że to wina Capello, ale jeśli tak, to dlaczego za Erikssona sprawa wyglądała dokładnie tak samo. Baaaa, ona tak wygląda od 1966.
» 20 czerwca 2011, 12:19 #125
tomczak888CFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2011 14:13

Nie twierdze ze Terry jest lepszy od Rio i na odwrot bo to ciezko stwierdzic, klasa swiatowa w obu przypadkach.. moje zdziwienie budzi Twoja wypowiedz ze JT jest coraz slabszy O.o w sumie to Twoje zdanie i nie mam zamiaru sie klocic, tylko zanim cos powiesz to spojrz chociazby na bilans straconych bramek w PL i wtedy mowmy o dobrych obroncach;] no i mozesz rowniez rozwazyc ilosc goli strzelonych przez tych defensorow jak i wplyw jaki maja na postawe druzyny:)

P.S ponoc Villas Boas obejmuje CFC:)
» 20 czerwca 2011, 14:13 #124
AJEP: Czy ty myslisz ze nie strzelone bramki to wina Roo a moze widziales mecz Anglii ??z kim kolwiek Roo robil za playmakera bez niego akcja im nie wychodzila wiec wez przestan chrzanic bo twoja wiedza jest slaba..A wiedziales moze ze Mou zawsze marzyl o trenowaniu UNITED ?? Ferguson z Mou to kumple i wiele razy na ten temat rozmawiali. Mou ma kontrakt ktory podkresla ze w kazdej chwili moze odejsc z Realu wlasnie do Manchesteru :)
» 21 czerwca 2011, 19:51 #123
Rarian: Hughes strzelił bardzo podobną i to przeciwko Barcy. No i Nani na 2-0 z Bayernem rok temu. Poza tym jeszcze chyba Ronaldo i Tevezowi się takie bramki zdarzyły podczas pobytu u nas, więcej nie kojarzę.
» 20 czerwca 2011, 00:47 #122
sssexton90: No to dlaczego Freguson nie wybierze się na zakupy do lig hiszpańskich, portugalskich, włoskich ??

P.S Sanchez przejdzie do Barcy za 54 MLN $ czyli około 30 MLN funtów :)
» 20 czerwca 2011, 00:16 #121
Exigo: Skompromitowali się, papierowe gwiazdeczki, a szkoda - chyba kazdy spodziewał się po nich dużo więcej.
» 20 czerwca 2011, 00:12 #120
DjBosiL: ma ktoś link do bramek z meczu Anglii młodzieży ? usunąć www wystarczy:)
» 19 czerwca 2011, 22:49 #119
DEPE: to jest wina cen w anglii, wywindowanych do niebotycznych granic. ale zgadzam sie, hiszpanscy pilkarze w porownaniu do angielskich wygladaja na mega kozakow, a przeciez ci z anglii to sa same prawie gwiazdeczki ligi...
dla przykladu herrera kosztowal teraz bilbao 10mln euro... henderson 20 ale funtow :)
» 19 czerwca 2011, 22:47 #118
jakjakub: Anglicy mają świetnych piłkarzy, ale nie mają zespołu, bo w środku są przeciętniacy w stylu Hendersona. Wilshere pokazałby kto rządzi na boisku, ale po co pakować go do juniorów, skoro w seniorach gra pierwsze skrzypce.
» 19 czerwca 2011, 22:57 #117
K2SO4: średnio kojarzę skład Anglików, ale skład Hiszpanii U21 na dzisiejszy mecz to zlałby niejedną dobrą drużynę.
Trzej panowie M- Mata , Muniain i Martinez to ważni zawodnicy drużyn z czołówki ligi, Botia- filar trzeciej w lidze obrony Sportingu, De Gea to wiadomo a Thiago to talent najczystszej wody.
» 19 czerwca 2011, 23:12 #116
kckMU: Do kolegi wyżej.
Młode gwiazdy Hiszpanii U-21 nie mają prawa równać się z naszymi.

Henderson (Liverpool), Rodwell (Everton), Cleverley, Smalling, Jones, Welbeck (United), Sturridge (Chelsea), Wilshere (Arsenal)

Wiesz czym oni się różnią? Zgraniem!
Tego brakuje i młodym i seniorom, stąd te wyniki i bezradność w ostatnich latach wszystkich reprezentacji Anglii.
» 19 czerwca 2011, 23:37 #115
kckMU: Widzisz, w naszym kraju nigdy nie będzie Xaviego bądź Iniesty.
Czemu? Bardzo proste, w tym kraju inaczej wychowuje się piłkarzy. W grze dorosłej Anglii nigdy nie było wielkich i pięknie dogrywających "no lock pasy" - chyba dobrze powiedziałem.

Tak, można się przyczepić bo w końcu jest Gerrard, Lampard, był kiedyś Scholes i wielu innych geniuszy, ale to nie ma się nic do rzeczy. To są potężni środkowi, ale w innej roli piłkarza. Anglia nigdy nie będzie grała tak jak Hiszpania i na odwrót. Tak już się szkoli w tym kraju i tyle, ja to szanuje.

Lwy mają najlepszych piłkarzy globu, a mimo tego bez zgrania są niczym. Wina tu Capello największa, ale nie będę się rozwodził nad tym amatorem.
» 20 czerwca 2011, 00:28 #114
Lukixp: Henderson i Muamba grali masakrycznie, nie dziwota ze Smalling i Jones nonstop musieli pilke rozgrywac. szkoda ze wilshera nie bylo z nimi.
» 19 czerwca 2011, 22:37 #113
piokrop: No pomoc nic nie grała. Jones co chwila rajdy od jednej bramki do drugiej, bo nie było komu piłki rozegrać.
» 19 czerwca 2011, 22:42 #112
grobla95: No i Anglia pograła...
» 19 czerwca 2011, 22:35 #111
piokrop: Ale się Angole zbłaźnili....
» 19 czerwca 2011, 22:35 #110
sqrwsn7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2011 22:36

1-1 i Anglia do domu.
Wtopiłem na nich 80 zł.
I to jeszcze przy straconej bramce piłka minęła Welbecka, Jonesa i Smallinga ;p

Edit: 2-1 ;p
» 19 czerwca 2011, 22:34 #109
abcd89: to smiesznie sie zrobilo, co? ale przynajmniej Jones,Welbeck i Clev beda mieli wiecej czasu na zgranie sie z druzyna ;) kazdy z nich dzisiaj b.dobrze zagral, szczegolnie ten 1.
» 19 czerwca 2011, 22:34 #108
skoda037: I Anglicy wracają do domu :(
» 19 czerwca 2011, 22:32 #107
tomciocr7: A ogląda ktoś mecz Hiszpanów?? Chciałbym się dowiedzieć jak broni De Gea ... ;]
» 19 czerwca 2011, 22:30 #106
DEPE: karnego obronil, po swoim faulu, a poza tym nic wielkiego, bo hiszpanie mieli przewage ogromna, mogli z 8 goli wsadzic. ukraincy nieistnieli.
» 19 czerwca 2011, 22:44 #105
mateuszr20471: Ten Jones to ma lepszy drybling nisz wielki gwiazdor , magik Loosrepoolu Henderson.
» 19 czerwca 2011, 22:05 #104
ironia: ma ktoś linka do meczu młodzików?
» 19 czerwca 2011, 21:51 #103
ironia: Przestańcie się jarać tym, że Sanchez przechodzi do Farsy. I dobrze, niech tam idzie, będzie grzał ławę z Affellayem.

Ja tej przereklamowanej gwiazdy Sancheza nie widzę w Manchesterze United. Może talent i potencjał ma, ale według mnie jest za bardzo przereklamowany - to samo Rodwell. Alexis będzie grzał ławę w Barcie bo wątpię, ze wygryzie innych z podstawowego składu. Wolałabym dać szansę jakiemuś młodzikowi z Akademii niż kupować gościa za 30 mln. Sanchez jest napastnikiem albo pomocnikiem to lepszy Young który gra na tych samych pozycjach, jest ograny na wyspach i doświadczony.


Dlaczego nie chcę Sancheza? Bo na jego pozycjach mamy wielu świetnych młodzików z akademii i podstawowego składu co sprawia, że jest nam niepotrzebny. Jest szybki i ma dobry drybling, co może wpłynąć na losy meczu.

Dlaczego chcę Younga? Bo to ograny na wyspach i doświadczony piłkarz. IMO Young może dać nam dużo więcej i z pewnością jest to pewniejsza inwestycja. Young jest bardziej wszechstronny. Ashley ma więcej zalet. Ma świetne dośrodkowania - stałych fragmentów gry, czy akcje ze środka pola, dobry drybling, dobry strzał z dystansu, dobrze wykonuje rzuty wolne no i ograny w PL. Nie można tego powiedzieć też, że Young jest słabszy od Sancheza, bo co? nie jest gwiazdą, ale ma więcej zalet i jest ograny na wyspach? ...

Zdania są podzielone, ale ja jestem murem za Ashleyem i nie mogę się doczekać gdy zobaczę go, oraz jego wstępy w trykocie Manchesteru.
» 19 czerwca 2011, 21:29 #102
tomciocr7: Co Smalling wymiata w meczu z Czechami !! ;]
» 19 czerwca 2011, 21:20 #101
kocio10: Jones i Cleverey tez niezle. Welbeck troche w cieniu
» 19 czerwca 2011, 21:25 #100
piotrek8553: dokladnie zajebistych obroncow mamy!! tom na razie slabo
» 19 czerwca 2011, 21:38 #99
eKB: no zapowiada się świetnie nie mamy się martwić co o obronę za kilka lat: Fabio-Smalling-Jones-Raffael.:P
» 20 czerwca 2011, 15:00 #98
sylvia: brawoo Chicharito !!
» 19 czerwca 2011, 20:49 #97
Cooyava: Kiedyś Mark Hughes strzelił prawie identyczną bramkę... Stare dobre czasy.
Świetny instynkt. Gratulacje :)
» 19 czerwca 2011, 20:20 #96
DAMINOS: piękna bramka :) ^ ^
» 19 czerwca 2011, 19:53 #95
golbus: nie przesadzaj^^
» 19 czerwca 2011, 21:26 #94
OsKi17: Fantastic Goal...! Javier ma ogromny talent :P
» 19 czerwca 2011, 19:09 #93
Paps: Było wielu roznych zawodnikow i nadal sa,ktorych lubie w United,ale tego goscia ledwo co przyszedl i zrobil piorunujace wrazenie,gra dosc krotko w Manchesterze, a juz jest moim ulubionym zawodnikiem,glownie podoba mi sie jego zachowanie i skromnosc.Jestem przekonany,ze to bedzie typowy diabeł,ktory bedzie grał u nas jeszcze wiele sezonow.
Wg mnie jest to jeden z najlepszych transferow w historii tego klubu:)
» 19 czerwca 2011, 19:09 #92
ironia: czasami mam takie wrażenie, że Chicha urodził się na boisku..
» 19 czerwca 2011, 18:18 #91
lukasz891989: Nani w tamtym roku z Bayernem Monachium też tak strzelił w lidze mistrzów jak Hernandez w tym meczu ;)
» 19 czerwca 2011, 18:01 #90
Camrall: Nani jednak strzelił ładniej. Idealnie wbiegł i uciekł kryciu i jeszcze od słupka po długim
» 19 czerwca 2011, 20:46 #89
tomczak888CFC: joe cole na OT tez podobna bramke strzelil w sezonie 09/10 ;]
» 20 czerwca 2011, 09:22 #88
misiek98: no wspominaj wspominaj bo szybko już żaden czelsowiec na OT nic nie ustrzeli (chyba że samobuja)
» 20 czerwca 2011, 13:47 #87
spOntan: ale ten chłopak ma instynkt strzelecki :)
» 19 czerwca 2011, 17:59 #86
preluki: Niesamowity piłkarz a bramka cudna bravo javier.
» 19 czerwca 2011, 17:53 #85
b90: Chicharito jest fantastyczny :) Zdobył zwycięską bramkę i przedostał Meksyk do półfinału. Mam nadzieje że Meksyk wygra cały Gold Cup, a Chicharito z 6 trafieniami ma już pewną koronę króla strzelców.
» 19 czerwca 2011, 17:39 #84
kagens03: Kto nie wierzy, że Chicharito w przyszłości będzie królem strzelców Premier League ten d**a
» 19 czerwca 2011, 17:31 #83
przemekk28: Meksyk zasługuje na wygranie tego pucharu, bo idzie jak burza :] No i bramka Hernandeza miodzio !
» 19 czerwca 2011, 17:05 #82
Deluxe: Brawo, Javier! ;> Kurczę, normalnie mam maksymalny zaciesz, jak tylko patrzę, że ten chłopak nie spoczywa na laurach (a po tak wspaniałym sezonie nie jeden już by stracił swoją skromność) i ciśnie cały czas do przodu. Oby tak dalej! Nasz Diabełek! ;d
» 19 czerwca 2011, 16:34 #81
gabka: Piękna bramka Chicharito, dobrze piszecie Ferguson miał nosa.... Rośnie nam nowa wielka gwiazda.
Tak poza tym jeśli ktoś byłby zainteresowany mam ORYGINALNĄ koszulkę wyjazdową Manchesteru #18 Scholes Gg 6998382 (niewidoczny)
» 19 czerwca 2011, 15:56 #80
reddevilsx3: Geniusz no geniusz ;) . A ten komentator to po prostu hardcore ; d. Szkoda , że my takich nie mamy ; d.
» 19 czerwca 2011, 15:34 #79
Ave: W Polsce by to nie przeszło - nie strzelamy goli :x
» 19 czerwca 2011, 15:55 #78
kckMU: Właśnie w tym sęk, że byłoby się o co drzeć. Bo te gole strzelamy raz na parę miesięcy.
» 19 czerwca 2011, 15:57 #77
reddevilsx3: No ja bym się darła jakby strzelili ; d. W końcu jakiś powód do radości ;) .
» 19 czerwca 2011, 16:10 #76
jacaKONA: dla mnie to przegięcie z tym darciem gęby. wcale mi się to nie podoba. najlepszy komentarz to komentarz angielski a nie jakieś araby turki czy mexe drące ryja. to ciekawe co by zrobił na gola Roo vs city. chyba by się rozdarł na pół.
» 19 czerwca 2011, 17:44 #75
jakjakub: No przecież ostatnio z Francją strzeliliśmy gola, Jodłowiec bodajże...
» 19 czerwca 2011, 21:57 #74
misiek98: eee strzelamy ! Jakby sie Jodłowiec rozstrzelał to by komenttor nie nadąrzał
» 20 czerwca 2011, 13:48 #73
reddevilsx3: Nie wspominajmy tego gola Jodłowca , bo aż idzie się załamać . Ja osobiście miałam ochotę w tym momencie wyłączyć telewizor .
» 20 czerwca 2011, 18:16 #72
grobla95: Brak mi słow żeby go chwalić... Geniusz. Ale ten komentator wymiata. ^^
» 19 czerwca 2011, 15:23 #71
18Lukasz78: Genialna bramka :)
» 19 czerwca 2011, 15:19 #70
sl4v: ten komentator jest KOSMICZNY!! czemu wszyscy nie mogą tak się emocjonować?
» 19 czerwca 2011, 14:58 #69
misiek98: No a ile sie można golami Jodłowca emocjonować??
» 20 czerwca 2011, 13:49 #68
Alpinek: Gol ładny, fantastyczny to był gol Berby czy Roo.
» 19 czerwca 2011, 14:30 #67
Jack1987: z tymi peanami o Barcelonie to fakt.. ale chyba nie zniósłbym gdyby Szpakowski zaczął tak zawodzić :P
» 19 czerwca 2011, 14:19 #66
monnie: czemu polscy komentatorzy zamiast gadać bzdury (peany o Barcelonie) nie potrafią sobie pozawodzić przez pół meczu jak ci latinoamerykańscy?
» 19 czerwca 2011, 14:02 #65
aveiro123: http:// www. goldcup .org /page/GoldCup/Schedule/0,,12802,00.html
» 19 czerwca 2011, 13:58 #64
DahDah: usuwamy tylko http i www ;)

goldcup.org/page/GoldCup/Schedule/0,,12802,00.html
» 19 czerwca 2011, 14:16 #63
aveiro123: 1 jest HernĂĄndez 6 goli 1 bramka z karnego

2 jest costly 3 bramki

i chyba 4 innych chłopków z 3 trafieniami
» 19 czerwca 2011, 13:57 #62
grobla95: chyba tak...
» 19 czerwca 2011, 15:22 #61
Mati9202: na pewno tak ,chyba sezon 2007/08
» 19 czerwca 2011, 16:35 #60
misiek98: No to już wiadomo czemu w Bełchatowie nie został:P
» 20 czerwca 2011, 13:50 #59
sl4v: Ma ktoś klasyfikację strzelców z tego pucharu? Ciekawi mnie, czy Hernandez ma szansę na Króla ;]
» 19 czerwca 2011, 13:49 #58
Mati9202: chica ma 6 trafień i prowadzi ale kto na 2 miejscu tego nie wiem
» 19 czerwca 2011, 16:36 #57
Bovver: poezja ;)
» 19 czerwca 2011, 13:48 #56
preluki: Super 6 gol w 4 meczu. Świetny wynik
» 19 czerwca 2011, 13:40 #55
Kajdan: Ogladalem wieczorem ten mecz, ladnie zagral Chicharito. A bramka swietna, podobna do tej ktora strzelil ze Stoke City.
» 19 czerwca 2011, 13:35 #54
bunio3219: Cudny goal !!
» 19 czerwca 2011, 13:35 #53
vip14: Nie ma się co dziwić. Dobry piłkarz zawsze kilka bramek trafi.
» 19 czerwca 2011, 12:45 #52
bambam1100: chapeau bas - Czapki z głów . "Maleńki jesteś Wielki"
:)
» 19 czerwca 2011, 12:43 #51
hitman90: Chlopak ma prawdziwe czucie pilki i bramki. Wie, gdzie i kiedy ma stac i tyle. Ci, ktorzy krytykuja go za to, ze strzela tylko z 2 metrow, to naprawde smieszni ludzie ^^ Mysle, ze za rok albo dwa lata, bedziemy mieli telenowele pod tytulem: 'Cicha w Realu, Chciia w Barcelonie, Chcica w Interze itd' :)
» 19 czerwca 2011, 12:34 #50
Szaman0: podobna to seedorf strzelil nam xD
» 19 czerwca 2011, 12:44 #49
designer: tyle tylko ze ta "psuedo-telenowela" zakonczy sie na niekorzysc tych ekip, bo do zadnej z nich nie pojdzie Chicharo. On jest calkowicie oddany United i sadze ze zostanie on kiedys zywa legenda klubu z OT.
» 19 czerwca 2011, 13:39 #48
metju95: goldcup.org/page/GoldCup/StatsCenter/0,,12802,00.html

Javier już chyba ma pewny tytuł króla strzelców ;)
» 19 czerwca 2011, 12:29 #47
Taurus: Ładna bramka :) - widać że to prawdziwy diabeł:D
A bramkę podobną gdzieś widziałem, bodajże Naniego z .. Bayernem ?
» 19 czerwca 2011, 12:25 #46
Borubar: no oni (komentatorzy z meksyku) są zajebiści...

PS. oglądaliście mecz z arabskim komentatorem??
» 19 czerwca 2011, 12:26 #45
adisman17: Bramka Naniego z Bayernem to było Mistrzostwo ! Do dziś mam ja przed oczami z komentarzem Polsatu. Magia :) Ale ten gol nie wiele gorszy :)
» 19 czerwca 2011, 12:32 #44
JasonS: jak już o komentarzach to w głowie mi tylko siedzi przewrotka Rooneya w derbach i komentarz na C+sport :)
» 19 czerwca 2011, 13:10 #43
bzowy21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2011 17:19

Masz rację. Komentarza pana Twarowskiego przy golu Rooneya, nie da się zapomnieć :)
» 19 czerwca 2011, 17:18 #42
axel52: należałoby zapytać kiedy jakiś polski komentator zbliży się poziomem do tego na tym filmiku.Bo takie udawane i nienaturalne krzyki co niektórych to żenada
» 19 czerwca 2011, 12:21 #41
JasonS: dokładnie, jak np. na Nsport :) tylko jak messi strzeli cos albo chociaz głupio poda to go wychwalają.. komentatorzy w tv powinni być bezstronni i obiektywni..
» 19 czerwca 2011, 13:11 #40
Hellsing: Hahaha, hiszpańskojęzyczni komentatorzy rządzą xd, a obejrzenie całego meczu po hiszpańsku, to dopiero przeżycie :D
» 19 czerwca 2011, 12:20 #39
designer: ogladam od poczatku Gold Cup i rzeczywiscie z tymi komentatorami spotkanie nabiera "rumiencow". Przy nich jest zupelnie inna atmosfera niz z naszymi co niektorymi komentatorami, ktorym sie tylko wydaje ze sa dobrzy w tym co robia
» 19 czerwca 2011, 13:42 #38
eKB: Javier pokazuje jaki ma talent jak dla mnie w następnym sezonie może być królem strzelców PL.
» 19 czerwca 2011, 12:00 #37
PanTadeusz: Panowie moim zdaniem to nowy van Nisterlooy i tyle w temacie ;) Takiego gracza nam było trzeba od dawna. Moim zdaniem powinniśmy sprzedać Berbe póki jeszcze można pieniądze dostać za niego i tyle bo i tak sie nie przebije do składu jak Chicha będzie tak strzelał.
» 19 czerwca 2011, 11:57 #36
witek: Sprzedać wszystkich i zostawić tylko pierwszą jedenastkę. Niech grają 55 spotkań w sezonie.

Berba był królem, teraz jest nikim. Gratuluję.
» 19 czerwca 2011, 12:03 #35
manooch: tak to działa, żeby wejść na szczyt trzeba strzelać , przestajesz grac i strzelać spadasz ze szczytu w jeszcze szybszy sposób niż tam dotarłeś, to jest piłka a futbol nie ma skrupułów.
» 19 czerwca 2011, 12:22 #34
jimmyyy8: ale do jasnej cholery czy berba przestał strzelać? Pod koniec sezonu nie występował, miał Wam trafiać bramki z ławki rezerwowych czy trybun?
» 19 czerwca 2011, 12:54 #33
sisinho: Dostawał szanse w wielu meczach , przestańcie mówić że siedział na ławce bo skoro miał spadek formy to siedział - logiczne. To tak jakby nie wystawiać VDS w Finale czy półfinale po to aby Kuszczak pokazał że gdyby grał cały sezon to też by dobrze bronił. Berba nie jest systematyczny , nie strzela bramek w każdym meczu , miewa nawet 4-5 meczy bez bramki. Co z tego że strzela po 5 bramek z Blackburn , skoro w ważnych meczach nie potrafił się odnaleźć . Pokazał to sezon poprzedni i pokazuje to ten sezon , że oprócz meczu z Liverpoolem gdzie zagrał dobre spotkanie to w meczu z czołówką wypada blado i jaki jest sens trzymania napastnika za 30 mln na ławce?

Jeśli Roo i Hernandez bd w dobrej formie to ja nie widzę miejsca dla Berbatova w 1 składzie , a w takim wypadku jego cena maleje a kontrakt się kończy za rok więc SAF ma 3 wyjscia , albo trzymać Berbe do końca sezonu jako rezerwowego i oddać go za darmo , albo sprzedać teraz albo przedłużyć kontrakt o max 1 rok , ale po roku bez gry Berba i tak odejdzie.
» 19 czerwca 2011, 13:15 #32
DevilFan: to cholera jest jasna ?
» 19 czerwca 2011, 18:02 #31
misiek98: Będę wyjątkowy:P

Cholera ciemna:PP
» 20 czerwca 2011, 13:53 #30
xandir94: Na jakiej stronie mozna sledzic wydarzenia z Copa America?

Naniego gol z Bayernem ładniejszy :)
» 19 czerwca 2011, 11:56 #29
1993greg: To z jaką regularnością Hernandez zdobywa bramki w United i Meksyku jest niesamowite. Dużo ludzi mówi że on tylko z dwóch metrów potrafi strzelić... ale myślę że każdy trener na świecie chciałby mieć kogoś takiego w drużynie. To jest najprawdziwszy napastnik, zawsze wie gdzie się ustawić, gdzie najprawdopodobniej kolego pośle piłkę. Czasami są drużyny które przez cały mecz mają z 25 groźnych akcji ale nic z tego nie wynika bo niema w polu karny kogoś takiego jak Chicharito , który tylko czeka na każdą piłkę.

Kieruje tego posta dla tych którzy mówią że Hernandez strzela tylko z 1,2 metrów!!
» 19 czerwca 2011, 11:51 #28
witek: youtube.com/watch?v=InfMRsA2HD8

ten gol i tak zmiata system
» 19 czerwca 2011, 11:46 #27
bober89: kozacki:D
» 19 czerwca 2011, 11:56 #26
Klimaa: Hernandez nie przestaje strzelać ;d.. niesamowity, mam nadzieję że Meksyk będzie triumfatorem mistrzostw ;d
» 19 czerwca 2011, 11:38 #25
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2011 11:38

Wymarzyło mi sie przed tym meczem aby Chicharito strzelił 1 bramkę w tym meczu , 1 w kolejnym i 2 w finale z USA.

Zobaczymy czy się to sprawdzi ;d
Jak na razie cel nr 1 osiągnięty ;d
» 19 czerwca 2011, 11:38 #24
Cleverley: Modric jest stracony. po 1 Tottenham nie chce go puscic ( to wiemy .. ) a po 2 sam zawodnik chce grac dla.. Chelsea.. ; (

transfery.info/news-full-15116.html
» 19 czerwca 2011, 11:38 #23
DevilFan: Gooolaso Golaso aso aso aso hahaha xD
Chicha ładnie ładnie może będzie królem strzelców :)
» 19 czerwca 2011, 11:36 #22
chudy1948: No nieźle, Bravo Chicharito :)

Sorki za offtop zna ktoś stronkę gdzie są napisane ostanie wyniki meczy pomiędzy jakimiś zespołami chodzi mi konkretnie o pojedynki pomiędzy United a Realem byłbym bardzo wdzięczny.
» 19 czerwca 2011, 11:32 #21
witek: soccerway.com

a z Realem :

pl.soccerway.com/teams/comparison/?team_ids[]=662&team_ids[]=2016
» 19 czerwca 2011, 11:50 #20
chudy1948: dzięki wielkie
» 19 czerwca 2011, 17:36 #19
karos123: I tak nic komentatora nie przebije xD
» 19 czerwca 2011, 11:27 #18
xardas: Niczym Nani w meczu z Bayernem :D
» 19 czerwca 2011, 11:21 #17
Carrambucho92: Diabelski Groszek:)
» 19 czerwca 2011, 11:16 #16
jutrenka: Ho, ho rośnie nowy Ronaldo!Widać,że gra dla najlepszej drużyny na świecie:DMówię wam z chłopaka będą ludzie.
GGMU
» 19 czerwca 2011, 11:14 #15
Zywo08: Ale w sensie że Ronaldo a nie że Cris? :D
» 19 czerwca 2011, 11:38 #14
Gierojek12: z tego chłopaka to już są ludzie :p
» 19 czerwca 2011, 11:45 #13
jutrenka: Masz rację:pŹle się wyraziłamxd
» 19 czerwca 2011, 17:36 #12
rafal017: Niesamowite :P
» 19 czerwca 2011, 11:12 #11
klikas: Goolasso :)
» 19 czerwca 2011, 11:09 #10
misiek98: aso aso aso
» 20 czerwca 2011, 13:52 #9
AJEP: No oby Mexico wygral turniej a Chicharo byl krolem strzelcow
» 19 czerwca 2011, 11:08 #8
designer: oby oby. Kocham Meksyk i choc wczoraj mialem nieco skwaszona mine po szokujacej bramce do Gwatemali to dwie bramki dla Meksyku pokazaly tylko jaki charakter ma ta ekipa a bramka Chicharo to jednym slowem bajka :)
Vamos Vamos Mexicoooo!!
» 19 czerwca 2011, 13:44 #7
AgEnT: Bramka wyrąbana w kosmos, oby tak dalej !
» 19 czerwca 2011, 11:07 #6
00NANI00: 07 Sierpnia jeżeli dobrze pamiętam :)
» 19 czerwca 2011, 12:35 #5
rafa410: Przepiękna bramka!!jakie czucie ma ten chłopak w polu karnym to coś niesamowitego!!Mam nadzieję chłopaki że nie będzie za bardzo wypalony po tym sezonie...ale jestem optymistą i już nie moge się doczekać wznowienia premier league.
» 19 czerwca 2011, 11:07 #4
zenio17: Brawo :)
» 19 czerwca 2011, 11:06 #3
pacino123: To jest piłkarz klasy światowej.
» 19 czerwca 2011, 11:03 #2
N3xt: Nice!
» 19 czerwca 2011, 11:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.