Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: FC Barcelona 3:1 Man Utd

» 29 maja 2011, 00:00 - Autor: rogi - źródło: manutd.com, MEN
Poniżej przedstawiamy oceny, jakie piłkarzom wystawiły odpowiednio serwisy manutd.com oraz Manchester Evening News.
Oceny pomeczowe: FC Barcelona 3:1 Man Utd
» Rooney najlepszy w ataku, Vidić w obronie wg MEN
Edwin van der Sar
manutd.com - Zaliczył kilka udanych interwencji, najlepszą po strzale Alvesa. Został przechytrzony przy pierwszej bramce, a przy trzeciej nie mógł nic zrobić. Bramkarz jego klasy powinien jednak obronić strzał Messiego, tym bardziej, że był to jego ostatni mecz w karierze.

MEN - Przy pierwszej bramce mógł zachować się lepiej, przy pozostałych bez szans. Ocena 7

Fabio
manutd.com - Miał ciężko, kryjąc Pedro. Gracz Barcelony czasami skutecznie zostawiał go w tyle. Odważnie wybijał piłkę z linii bramkowej w drugiej połowie, co przypłacił urazem. Został zmieniony przez Naniego.

MEN - W obronie świetnie sobie radził, ale w ataku nie miał szansy się pokazać. Ocena 5

Nemanja Vidic
manutd.com - Przez cały mecz świetnie odbierał, szczególnie fenomenalnie zatrzymał Messiego w 22. minucie. Trochę zaspał przy pierwszej bramce, ale ogólnie najsilniejszy punkt Czerwonych Diabłów.

MEN - W najlepszej dyspozycji, jednak przy tylu atakach, w końcu musiało coś wpaść... Ocena 5

Rio Ferdinand
manutd.com - Wziął odpowiedzialność za ustawianie obrony. Odbiory piłki Pedro i Villi były typowe dla Anglika.

MEN - Nie potrafił nic zrobić, gdy Barca oddalała grę, ponadto nie zrobił nic specjalnego. Ocena 5

Patrice Evra
manutd.com - Miał ręce pełne roboty na własnej połowie, więc nie bardzo miał możliwość atakowania, jak to zwykle robi. Zaliczył kluczowy blok przy strzale głową Messiego, ale dał się ograć przy trzeciej bramce.

MEN - Jeden z najsłabszych meczy Francuza. Zawalił na całej linii, szczególnie zgrywając piłki do środka. Ocena 4

Antonio Valencia
manutd.com - Zmuszony do częstej gry w obronie, gdzie wyglądał solidnie. Tylko raz mógł wykonać swój drybling, znajdując się oko w oko z Abidalem.

MEN - Abidal wyglądał dziś na jedno ze słabszych ogniw Barcelony, ale mimo wszystko Antonio nie zdołał go przyćmić. Nie wrócił jeszcze do dawnej formy, poza tym jeszcze nigdy tyle nie faulował. Ocena 4

Ryan Giggs
manutd.com - Harował chcąc rozdzielać piłkę, jako że z Carrickiem często musieli grać w obronie i pilnować, żeby Barca za długo nie miała piłki. Czuł się dobrze przy piłce i celnie dogrywał, jak również dość skutecznie dryblował. Asystował przy golu Rooneya.

MEN - Jak na człowieka jego kalibru, zbyt często oddawał piłkę, czasem też nie bardzo wiedział co z nią zrobić. Ocena 5

Michael Carrick
manutd.com - Dobra postawa w pomocy, grał solidnie, najpierw bronił, później atakował. Był zaangażowany w akcję, w której Rooney strzelił bramkę. Pozytywnie zapisał się w tym meczu.

MEN - Co można zrobić, gdy tylko goni się hiszpańskie cienie przez cały wieczór? Rzadkie podania do przodu nic nie zdziałały. Ocena 5

Ji-sung Park
manutd.com - Pracował niestrudzenie – to trzeba przyznać, pomagał też Evrze w obronie. Zostawił serce na boisku, miał też szansę na strzelenie ważnej bramki.

MEN - Dał Manchesterowi zastrzyk energii na początku, później cały mecz dużo biegał, niestety najczęściej bez piłki. Ocena 6

Wayne Rooney
manutd.com - Przygotował się do tego meczu, nie ma wątpliwości. Ciężko pracował, wygrywał główki i był największym zagrożeniem w ataku United. Rozpoczął i wykończył akcję na 1:1.

MEN - Świetna bramka, przez cały mecz wyglądał na groźnego. Ocena 7

Javier Hernandez
manutd.com - Zaczynał błyszczeć na początku spotkania, grając tuż przy obrońcach. Gdy Barca przejęła inicjatywę, stał się drugoplanową postacią. Nie przestawał walczyć.

MEN - Niestety za często łapany na spalone, a jego kontakty z piłką były nerwowe. Ocena 4

Zmiennicy:

Paul Scholes
manutd.com - Miał za mało czasu, żeby wnieść coś do gry.

MEN - Miał za mało czasu, żeby wnieść coś do gry. Ocena 5

Nani
manutd.com - Wszedła akurat, gdy Barca tworzyła sytuację na 3:1. Później był pozytywną postacią na prawym skrzydle, wygrywał z Abidalem, oddał jeden niecelny strzał.

MEN - Jedno dobre wyjście pod pole karne, ale zawinił przy trzeciej bramce. Ocena 4

A jak Wy oceniacie Czerwone Diabły? Czy przegrana dwiema bramkami jest zasłużona? Kto zagrał najlepiej, a kto najsłabiej? Prosimy o wyrażanie opinii w komentarzach.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Liczyliśmy na więcej
Następny news »
Van der Sar: O jeden mecz za dużo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


irek78: a dla mnie evra byl najlepszym piłkarzem united w finale był tam gdzie potrzeba czyli powinien dostac 1010 a chicharito dla mnie 2 i malu plusik szkoda ze nie bylo berby ani owen nie wszedl gloru glory man united
» 31 maja 2011, 23:48 #119
b90: VDS - 7
Vidic - 5
Rio - 6
Evra - 4
Fabio - 4
Valencia - 3
Park - 3
Carrick - 5
Giggs - 5
Rooney - 6
Chicharito - 4
» 30 maja 2011, 16:58 #118
pawel030690: VDS - 4
Vidic - 5
Rio - 5
Evra - 2
Fabio - 4
Valencia - 2
Park - 5
Carrick - 6
Giggs - 4
Rooney - 7
Chicharito - 4
Nani - 3
» 30 maja 2011, 16:00 #117
lukas2011: Ale przyznajcie, że karny dla MU powinien być przy ręce villi... Ja wiem z pewnych żródeł, że barca sypnęła sporo kasy przed maczem UF-ie... I choć wygrała barca to i tak ich nie lubie i dalej jestem za diabłami..;(
» 30 maja 2011, 15:44 #116
Klimaa: Vidic grał gorzej od Ferdinanda..przy pierwszej bramce strasznie zawalił. Ale cała drużyna nie grała tak jak do tego przyzwyczaiła ;-(
» 30 maja 2011, 15:16 #115
satan23: Możemy tu panowie gdybać debatować a prawda jest taka że nie mamy wystarczająco dobrej ekipy aby pokonać tak dobrze i równo grającą machinę z Katalonii... Nie od dziś wiemy że są potrzebne zmiany szczególnie w środku pola i czy chcecie czy nie to muszą się na nowo zgrać po odejściu CR.. Jak się pojawią nowi zawodnicy to też będą musieli się zadomowić, więc czekajmy z niecierpliwością co pokaże kolejny sezon ;] Pozdrawiam.. United till I die :)
» 30 maja 2011, 11:16 #114
crstiano7pl: strasznie szkoda przegranej, bo po bramce Roo myślałem, że są w zasięgu... nie wiem czemu tak późno zobaczyliśmy Naniego na boisku i czemu nie pojawił się Anderson... Nasz Groszek nie wytrzymał presji, później brakowało już siły, też był do zmiany... ehh bardzo szkoda, drugi finał z nimi boli jeszcze bardziej....
» 30 maja 2011, 09:02 #113
dardiel: vds najgorszy mecz w sezonie...
a co do obrony to niestety messi nas kroił...
ale jak prawdziwe czerwone diabły walczyliśmy do końca....
» 29 maja 2011, 22:08 #112
b90: gdyby nie VDS to byśmy skończyli jak Real na Camp Nou w lidze :)
Co on mógł poradzić przy bramkach? to nie jest jego wina że dostaliśmy 3 bramki tylko reszty drużyny, która biegała po boisku i dała tyle szans Barcelonie pod bramką.
» 30 maja 2011, 17:01 #111
dardiel: dla mnie rooney znowu pokazał co potrafi..od pierwszych minut powinien zagrać nani...
zupełnie pod formą giggs,park i carrick...
na ławce zabrakło też berbatova (najlepszy strzelec naszego zespołu,nawet nie był na ławce) i fletchera...
» 29 maja 2011, 22:06 #110
FanaticMU: Valencia widoczny tylko przy faulach...zaledwie jedno dośrodkowanie - poza boisko ;/
» 29 maja 2011, 20:52 #109
djgodzilla: zgadzam się z wypowiedziami innych, brakuje nam piłkarzy klasowych, mamy solidnych zawodników w pomocy ale oni są po prostu solidni a to za mało na geniusz pomocników barcy taka jest prawda
» 29 maja 2011, 20:23 #108
Rogacz7: VDS dostał gola w sam środek bramki z 20 metrów, to jest wstyd. Chicharito wogule był na boisku?
Na lewej pomocy grał Evra, bo gdyby grał w obronie to nie szło by tyle akcji lewą stroną.
Równie dobrze mogliby zagrac w 4 obrońców, dwóch bocznych pomocników i reszta na atak, bo środka pomocy przez cały mecz nie widzialem
» 29 maja 2011, 20:07 #107
Tomasson10: Edwin - 5.5
Fabio - 5
Vida - 6
Rio - 5.5
Evra - 5.5
Antek - 4.5
Carrick - 5.5
Giggs - 5
Park - 6.5
Roo - 7
Javier - 5

Zmiennicy:
Nani - 4.5
Scholes - 5.5
» 29 maja 2011, 19:45 #106
HuiSton: ahah nie rozśmieszajcie mnie, Vidić zagrał wspaniałe spotkanie, grał najlepiej z wszystkich zawodników, wiele ważny piłek odzyskał, nie wiem czemu On i Rio mają taka samą notę, naprawde nie wiem, Barca niestety w tym sezonie i w poprzednich sezonach jest najsilniejszą drużyną całego piłkarskiego światka, i mam już gdzieś te wszystkie kontrowersje co niby sędzia im pokazał, ponieważ wczoraj udowodnili że zasłużenie są uznawani za najlepszą drużynę piłkarską świata. Gratulacje. Ja wam już teraz piszę że za rok w tym samym miesiącu, Man Utd po diametralnej przebudowie składu będzie na Allianz Arenie/ Fusbal Arenie grał z Barceloną i mam nadzieję że odgryziemy się za to wczorajsze upokorzenie.
Wciąż nie mogę uwierzyć w to że przegraliśmy, Valencia, fatalny mecz w jego wykonaniu, powinien po pierwszych 2 faulach dostać kartkę, od początku powinien grać Nani, choć nie wiem czy On by sie wracał tak jak Roo, chociaż współczuję Nani'emu za to że nie pamiętam Kto, ale zaraz po wejściu na boisko założył mu siatę, denerwowało mnie to że 4 zawodników było na połowie Barcelony gdy Barcelona przejeła piłke, dopiero gdy było już bardzo gorąco pod naszym polem karnym to oni raczyli się cofnąć , (Carrick,czasem Roo,Park i Valencia) według mnie od początku zamiast Chicarito powinien zagrać Owen, ale podsumuję to co napisałem.
Jaki to ma sens to co piszę skoro już jest po meczu, mądry polak po szkodzie.
Glory Glory Man United, wierzę! i moją przyszłość będę wiązać włąśnie z Tą drużyną.
To znaczy nie chodzi mi że będę tam grać, ale będę wspomagać klub poprzez pracę dla niego.
» 29 maja 2011, 18:52 #105
nesz1: Van der Saar bardzo nie pewnie i przy golu Messiego się spóźnił. Dałbym mu max 4. Rooney najlepszy wśród graczy MU 8. Fabio odważnie w defensywie i ofensywie 6.

Reszta ok.

Ogólnie słaby mecz w wykonaniu graczy MU.
» 29 maja 2011, 17:53 #104
Olo: Van der Sar był zasłonięty, to był gol Vidica.
» 29 maja 2011, 19:05 #103
pezdzin: To był gol Carricka, bo Messi nie był przez nikogo naciskany, a w przypadku ataku rywali 20-30m należy do środkowych pomocników. Według mnie Vidic najlepszy na boisku z Czerwonych Diabłów. Mimo wszystko Barcelona wygrała zasłużenie, bo zagrali po prostu lepiej.
PZDR
» 30 maja 2011, 00:34 #102
HKS: Mi się wydaje że w tym meczu brakło jednego typowego walczaka w środku pomocy
Roy Keane takim był!
byłby nim pewnie także Scholes!
może byłby nim w tym meczu Fletcher...
jako środkowy pomocnik wiem że w tym meczu bardzo dużo zależalo od pomocy, akcje powinny być kasowane wyżej, nawet faulami... szachowanie zawodników takiej klasy zazwyczaj nic nie daje zwłaszcza jeżeli dzieje się to 25-20metrów od bramki. :-/
» 29 maja 2011, 17:15 #101
tozpl: Rooney jako jedyny dobrze zagrał, bo jako jedyny jest naprawdę wybitnym piłkarzem (nie licząc Vidica i Ferdinanda). Kerik to kerik, nie ma co po nim jeździć bo wiadomo, że nie jest utalentowany. Jest solidny, ale tylko tyle. Na inne drużyny może i starcza, ale na te pokroju Barsy już nie. Giggs jest geniuszem, ale ma już swoje lata, i teraz w głowie skandal który przeniknął do mediów. Antek jest zmęczony sezonem, ale on też nie jest wybitny, jego akcje są przewidywalne. Nani nie miał czasu pograć, więc jego trudno oceniać. Park? Solidny, dużo biegający, ale talentu z pewnością nie ma.

Brakuje nam graczy wybitnych, graczy którzy w takim meczu potrafią pokazać to co Rooney. Mam nadzieje, że Fergi to zrozumiał.
» 29 maja 2011, 16:31 #100
emil123: a co ten VDS miał zrobić przy golach... świetny mecz zagrał rooney, ale on sam nie przejdzie przez obronę barcy(zagrali świetnie w defensywie) bardzo żałuję też, że z carrickiem nie zagrał flecher. ale trzeba przyznać, że gdyby sędzia odgwizdał nam karnego,a my byśmy go wykorzystali, mecz mógłby potoczyć się inaczej :/// spróbujemy w następnym sezonie...będzie dobrze
» 29 maja 2011, 15:55 #99
emil123: a co ten VDS miał zrobić przy golach... świetny mecz zagrał rooney, ale on sam nie przejdzie przez obronę barcy(zagrali świetnie w defensywie) bardzo żałuję też, że z carrickiem nie zagrał flecher. ale trzeba przyznać, że gdyby sędzia odgwizdał nam karnego,a my byśmy go wykorzystali, mecz mógłby potoczyć się inaczej :/// spróbujemy w następnym sezonie...będzie dobrze
» 29 maja 2011, 15:53 #98
SiukeroMan71: Prawda jest taka że cały zespól zagrał poniżej swoich możliwości .... Po prostu nie poradzili sobie z presją która ich przygniotła ...
» 29 maja 2011, 15:23 #97
wolfp: moje ocenki:
VDS- 5 - kilka dobrych interwencji, ale spokojnie mógł coś zrobić przy 1 i 2 bramce. szkoda, że w taki sposób przyszło mu zakończyć karierę. duży szacunek dla niego za całokształt.

Fabio- 5- w obronie całkiem nieźle, ale w ofensywie raczej niewidoczny. w ogóle jakoś prawa strona średnio funkcjonowała.

Rio- 6- przy takich huraganowych atakach barcy zagrał bardzo dobrze, gdyby nie para naszych stoperów to wpadłoby wiele więcej.

Vida- 6- tak samo jak Rio, wiele klasowych interwencji.

Evra- 5- nie był to jego najlepszy mecz, nie można mu odmówić woli walki, ale niestety brakowało trochę w ofensywie i spóźniał z kryciem.

Carrick- 6- dla mnie zagrał przyzwoicie, prawdziwy rzemieślnik, udało mu się przerwać parę istotnych podań.

Giggsy- 5,5- też harował w środku pola, ale jak na tak wielkie doświadczenie za szybko pozbywał się piłki, kilka prób rajdów, chyba jednak życie prywatne odbiło się trochę na jego poczynaniach na murawie.

Valencia- 3- dla mnie najsłabszy zawodnik na murawie, totalnie bezproduktywny, chyba z jeden rajd na cały mecz. za słaba technika na barcelonę, Nani powinien zagrać od początku.

Park - 5- jak zwykle zostawił serce na murawie, starał się szarpać, ale na nic się to zdawało.

Rooney- 7- zdecydowanie najlepszy zawodnik United, widać było, że chce coś zmienić, brał grę na siebie, często cofał się, aby wspomóc tylne formacje w defensywie. chyba jako jedyny starał się dłużej przetrzymywać piłkę.

Groszek -4,5- początek nie najgorszy, potem prócz paru spalonych całkowicie nie widoczny, rozumiem, że grał na szpicy i był uzależniony od podań kolegów, ale mógł się trochę angażować w grę defensywną jak Rooney. chyba tylko z 2 razy się głębiej wrócił. Berba powinien grać od początku.
» 29 maja 2011, 15:16 #96
zajonc: Właśnie mi się przypomniała szopka z Rooney'em z połowy sezonu i jego pretensje o brak transferów klasowych graczy. Mogę skomentować tylko w jeden sposób: Rooney jest głupi, że takie rzeczy mówi głośno i obraża kolegów z drużyny, a co gorsza ma jeszcze rację!!
» 29 maja 2011, 14:44 #95
mervel: niestety tak. nie powinien mówić tego głośno, ale ma rację.
sporo ruchów transferowych powinno być w to lato. minimum3-4 a totalny priorytet to środek pomocy. ale gracz OFENSYWNY
» 29 maja 2011, 15:01 #94
mervel: czy tylko ja widziałem że jednym z najsłabszych na boisku wczoraj był Van der Sar ??
szanuję gościa, podziwiam od lat, ale nie oszukujmy się: wczoraj zagrał delikatnie mówiąc kiepsko.
przy pierwszej bramce-brak reakcji. pewnie strzał był nie do wyjęcia, ale brak interwencji już o czymś świadczył.
no i druga bramka w 100% jego: fatalne ustawienie i piła w siatce po strzale w środek...
szkoda. rewanż zagrali bardzo podobnie jak 2 lata temu. niby walka ale biegali jak dzieci we mgle

chyba najwyższy czas na klasowego środkowego pomocnika ??
» 29 maja 2011, 14:32 #93
EsEsMaN: Dla mnie najlepsi to VIdic , Rafeal , Evra z obrony z pomocy jedynie park coś próbował bo Valencja chyba myślami był gdzie inndziej a Rooney też bardzo dobrze zagrał to jak mieliśmi z nimi wygrać 2 ofensywnymi zawodnikami ??
» 29 maja 2011, 14:12 #92
Altair: Manchester United prezentowany, przez niektóre media jako faworyt konfrontacji, było całkowicie nie na miejscu, co sami zawodnicy z Anglii udowodnili wczoraj. Aby liczyć w United trzeba było zacisnąć mocno kciuki i wierzyć na taki sam cud, który miał miejsce w biblijnej walce pomiędzy Dawidem i Goliatem, bo tak prezentują się składy obu zespołów na papierze.
BTW identycznie wyglądamy w porównaniu do innych czołowych europejskich drużyn, bo nikt mi nie wmówi, że mamy lepszych zawodników od Realu, Chelsea, Milanu, Interu czy nawet "nowego" L'poolu oraz City.

Wg mnie obecny zespół jest o wiele gorszy od tego znanego nam z '99. Brakuje zawodników, którzy byliby w stanie wziąć ciężar gry na siebie, którzy swoją obecnością robili różnicę na boisku na naszą korzyść.
Beckham, Giggs, Keane i Scholes to zawodnicy, którzy stanowili ważne ogniwa nie tylko u nas, ale również w swoich reprezentacjach, a dzisiaj? Zadajcie sobie pytanie, czy jest w United jakiś zawodnik, bez którego reprezentacja nie byłaby w stanie się obyć? Wszyscy wskażą na Wayne, który w ciągu ostatniego roku bardziej Angoli osłabiał, ale dobra, kto po nim? Czy jest inny zawodnik?

Jeżeli się spojrzy zboku na zespół, to widać kto stwarza przewagę na naszą korzyść. Ferguson. Trenerów, którzy poradziliby sobie tak samo z tym składem jak to zrobił sir Alex można policzyć na palcach jednej ręki. Już sobie wyobrażam jak Guardiola gra te swoje "trójkąty" mając w środku Carricka, Fletchera czy kogokolwiek innego..
Manchester United wygrywa nie dlatego, że ma super piłkarzy tylko, że jakimś cudem Ci przeciętniacy tworzą dobry kolektyw, uzupełniając się nawzajem. Nie zawsze przynosiło to świetne rezultaty, ale w końcu szczęśliwie zagraliśmy w finale na Wembley, gdzie ostatni mecz sezonu zwieńczyliśmy blamażem i łzami.
Kto był najsłabszym ogniwem w tym sezonie?

1)Kontrowersyjny Carrick, który większość odbiorów zalicza po przecinaniu podań. Nie jest ani Roy'em w defensywie, ani nawet Fletchem w ofensywie. Jest co najwyżej przeciętny jeżeli chodzi o ogół umiejętności.
Ważny do odnotowania fakt dla jego zwolenników: dużo biega..
Ważny do odnotowania fakt dla osób, które chcą zwycięstw: popełnia dużo błędów, czy to w grze obronnej, czy też w wyprowadzaniu piłki do przodu

2)Anderson. Czy ktoś wie jaką rolę on pełni w zespole? Za słaby na rozgrywającego i za słaby na defensywnego pomocnika. Chociaż zazwyczaj, beznadziejne ustawienie nadrabia późniejszym (faktycznym) odbiorem piłki z pod nóg przeciwnika. Wg mnie nie różni się w niczym od Verona, który został okrzyknięty największą transferową wpadką Fergusona. Kiedy to samo nastąpi z Andersonem?

3)Fletcher, do którego podobnie jak duża część kibiców mam sentyment (w końcu wychowanek i w ogóle), ale trzeba na niego spojrzeć obiektywnie. Pracuś z przebłyskami i nierówną formą. Wg mnie najlepszy pomocnik jakiego mamy, ale jak dwójka wyżej, jest przeciętny. Typowy środkowy, który nie jest wybitny ani z tyłu, ani z przodu.

4)Scholes. Trudno jest mi to pisać z szacunku do niego i patrząc na poprzednie lata jego kariery, ale trzeba to puścić w niepamięć. W tym sezonie osłabiał swoją osobą drużynę podczas spotkań i jeżeli miałby grać to samo w następnym sezonie, to lepiej aby skończył karierę już teraz, pozostawiając pozytywne wrażenie we wspomnieniach kibiców.

5)Nani, którego po prostu nie lubię. W mojej opinii najsłabszy prawy pomocnik od ponad 20 lat w United. Miał spotkania gdy sam mógłbym się rozpływać nad jego grą, ale można je policzyć na palcach jednej ręki.
W całej lidze angielskiej nie ma piłkarza, który oddałby większą liczbę niecelnych strzałów na bramkę. Egoistyczna gra i zwalnianie tempa akcji, bo może uda się minąć przeciwnika, a fani będą się później spuszczać na powtórki tricku.
18 asyst w lidze angielskiej to imponujący dorobek, ale gdyby w tych samych sytuacjach umieścić Antonio, to mielibyśmy identyczny wynik.

Przeciwnicy w każdym okienku wzmacniają swój zespół, w czasie gdy my liczymy na cudowne formy naszych obecnych zawodników. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy, kto z was naprawdę wierzy, że do United kiedykolwiek przeszliby zawodnicy pokroju Sneijdera, Kaki czy nawet Ronaldo (zapominamy, że grał wcześniej)? Jest ktoś taki w ogóle? Jeżeli tak, to wróć do rzeczywistości. Co Ferguson może takiemu piłkarzowi zaoferować? Grę wśród najlepszych zawodników? :D Odhaczone u Chelsea. Niesamowite zarobki? Odhaczone u City.
Czym my, jako United możemy skusić najlepszych? Co najwyżej osobą Fergusona i dobrą atmosferą w drużynie.

Scott Parker i Charlie Adam, to jak najbardziej realne transfery i patrząc na obecnych zawodników, wielkie wzmocnienia na środku.
» 29 maja 2011, 13:14 #91
zajonc: Zgadzam się niemal całkowicie z Altairem. Do tego uzupełnię jeszcze jego wypowiedź o moją opinię co do pozostałych pomocników:

Giggs - nadal przydatny zawodnik (w środku pola), ale pomimo iż to mój ulubiony gracz United, to może pograć jeszcze 1 sezon w ramach wsparcia dla nowych zawodników i nic więcej - to już nie ten sam zawodnik, co choćby 10 lat temu.

Valencia - solidny skrzydłowy... i nic więcej. Daleko mu do klasy jaką prezentował Beckham. Jeśli wstawiać by go zamiennie z Nanim na prawe skrzydło, to może jakoś to będzie.

Park - zawodnik, którego można stawiać za wzór waleczności... i co z tego - drużyna, która myśli o kolejnych mistrzostwach kraju, jak i pozostałych pucharach, musi mieć graczy o klasę lepszych - przyzwoity jako zmiennik i chwyt (nie bójmy się tego głośno stwierdzić) marketingowy jeśli chodzi o rynek azjatycki.

Gibson - nawet nie będę pisał. Podobnie o pozostałych graczach typu Hargreaves, Bebe i Obertan - śmiech na sali.

W latach dziewięćdziesiątych trzon drużyny tworzyli pomocnicy - to były talenty - napastników mieliśmy średnich, ale z takimi, jak wtedy graczami drugiej linii nawet ci średniacy dawali radę.

Konieczne jest sprowadzenie graczy pokroju Sneijdera, ale obawiam się, podobnie jak Altair, że dużo za wysokie progi, jak na United nogi.
» 29 maja 2011, 14:27 #90
thrall87: bardzo slabo - valencia, evra

slabo - carrick, fabio

srednio - van der sar, giggs, chicarito( ale tu ja nie mam pretensji bo byl na szpicy a skoro pomoc nic nie grala to co on mogl zrobic?)

dobrze - ferdinand, park

bardzo dobrze - rooney i vidic
» 29 maja 2011, 13:11 #89
paul1011: Jedyny zawodnik, który nie bał się gry to Rooney.
» 29 maja 2011, 13:06 #88
javier10: ŻDZIERSTWO BYŁY 2 RECE BARCY I BYŁY BY 2 KARNE KTO WIE MOZE UNITED MIAŁO BY WTEDY WDECH WPIERSIACH I ZDALI BY SIĘ TO POKANANIA BARCY.


NIE UWAŻAJCIE MNIE ZA JAKIEGOŚ ZADUFANEGOW SOBIE KIBICA MENIU ALE PORAZ KOLEJNY MECZ BYŁ W CAŁOŚCI OSZUKANY WEDŁUG MNIE BYŁO BY JUZ DAWNO 3:3!
» 29 maja 2011, 13:00 #87
fan11: A reka Evry? A gol ze spalonego? Suma szczescia wynosi 0, wiec nie krzycz tu.
» 29 maja 2011, 13:08 #86
zajonc: Wg tego co piszesz to 4-3 dla Barcy. W początku meczu Evra w polu karnym też zmacał piłkę ręką. Wynik oddał niestety umiejętności i możliwości obu rywali. W tej chwili United jest (wiem, że pozornie to wygląda inaczej) średnią drużyną europejską, za słabą na triumf w LM. I tak jestem zaskoczony, po tym jak męczyliśmy się w fazie grupowej, że tak daleko zaszliśmy.
» 29 maja 2011, 14:33 #85
Devil7United: Hmm... Moim zdaniem gdyby nie ta bramka Messiego (spójrzmy prawdzie w oczy, bramkarz klasy Van Der Sara powinien to obronić bez problemu) mecz wyglądał by zupełnie inaczej. No ale cóż, możemy tylko gdybać. Tak w ogóle to cała obrona United mnie zawiodła. Przyzwyczaiłem się do solidnej, twardej i skutecznej obrony United a to co zobaczyłem wczoraj po prostu mnie rozczarowało. Luk w obronie było wiele, Barcelona nas usypiała podając sobie na naszej połowie po czym 3-4 podania i sytuacja bramkowa. Tak w ogóle to zauważcie, że od 50' do 70' gra wyglądała następująco: Piłka znajdowała się przez prawie cały czas na naszej połowie, Barcelona konstruowała kolejne akcje bramkowe, a w dodatku, kiedy już udało nam się coś przejąć, to United bezmyślnie chcąc podać do przodu, podawało pod nogi rywala. I właśnie w tych 20 minutach padły 2 bramki, w ogóle to tutaj mógł być nawet większy wynik... No cóż, szansa została zaprzepaszczona, zwłaszcza żałuję tutaj VDS, bo to m.in. z jego winy przegraliśmy. W dodatku teraz Barcelona zdobędzie +100% kibiców jak co sezon.
» 29 maja 2011, 12:53 #84
RedDevil1878: Jak dla mnie jedynie Rooney wczoraj chciał wygrać ten mecz. Reszta kompletnie bez żadnego polotu, werwy.
Ja Hernandezowi wystawiłbym po tym meczu 3. Przecież ten chłopak miał chyba 5 razy piłke przy nodze a podanie do nieogo to była albo strata albo spowolnienie akcji. Zdecydowanie "spalił się" tym finałem.
Nie jestem jakimś filozofem futbolu, ale wydaje mi się, że w drugiej połowie dużo korzystniej byłoby zagrać 4-5-1. Także ze względu na słabą dyspozycję Chicharito, ale tez z uwagi na to, ze nasz środek w ogóle nie istniał.
Barca była lepsza w każdym calu. 3 strzały na bramkę mówią same za siebie, szczególnie, że oddał je Rooney, powtórze to: "jedyny któremu zależało na wygranej.
Szkoda mi naszej drużyny, bo miała być potrójna korona, a zostaliśmy z samym mistrzostwem, to na prawdę rozczarowujące.

Może to będzie typowa wypowiedź pseudofana, ale na prawdę potrzeba nam wzmocnień, bo choć bez Ronaldo gramy bardziej drużynowo, to nie widać większych efektów. Ostatnie 2 lata były na prawdę marne pod względem trofeów. 1 mistrzostwo i 1 Tarcza Wspólnoty. Jak na nasz klub troszkę za mało.

Pozdrowienia dla fanów MU i nie załamujmy się, bo następny sezon będzie nasz ! :)
» 29 maja 2011, 12:49 #83
Bovver: śmiac mi sie chce z tych ocen obie sa przeciwstawne pierwsze ukazuja światło pozytywne a drugie negatywnym. Szanowni dziennikarze gdzie jest podstawa waszej pracy - obiektywizm?
» 29 maja 2011, 12:47 #82
mario8: ta bramka Messiego na 2-1 to była na prawdę szmata
» 29 maja 2011, 12:40 #81
SzYnA: hy hy ? czy nie mowiłem o tym ze za duzo gadaj o groszku ze to on ma byc drugim messim i przewazac o losach meczu? ze sie spali ? no i się stałosie...
» 29 maja 2011, 12:35 #80
ManUtdFun: Wielka szkoda, znów nie umielismy z nimi grać jak równy z równym. Tak jak dwa lata temu, początek meczu nasz, potem pełna dominacja Barcy. Myślałem, że po golu Rooneya coś się ruszy - niestety, myliłem się. Co do zawodników: jestem zawiedziony Valencią, nie grał tak jak nas do tego przyzwyczaił, Nani wszedł i więcej zrobił w ofensywie. Moim zdaniem ta zmiana powinna być zrobiona dużo wcześniej. Vida i Rio dużol świetnych odbiorów czy to Messiemu czy Inieście. Chicharito się starał, ale chyba za dużo od niego wymagaliśmy, to był dopiero pierwszy jego sezon w United.
No cóż, pozostaje powiedzieć: Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce.
GLORY MAN UNITED!! za rok będzie lepiej :)
» 29 maja 2011, 12:27 #79
eKB: Nie rozumiem za co ta 7 dla VDS mimo tego że bardzo go lubię to wczoraj nie pokazał się z najlepszej strony Roo na tle całego zespołu to powinien 10 dostać za walkę do końca
» 29 maja 2011, 12:16 #78
Rooney345: Zdziwił mnie brak Berby w finale , może gdyby na boisku od poczatku byli - Scholes, Nani , Fletcher i Berbatow to mozliwe że mielibyśmy remis i wygralibyśmy w rzutach karnych , ale nie warto tego już bardziej roztrząsać...
Słaby mecz w wykonaniu Manchesteru.
» 29 maja 2011, 12:00 #77
piter097: mówiłem że naniego brakuje , valencia co grał na tym skrzydle to parodia - tyle powiem , walczył rooney , obrona nie grała najgorzej , jak fabio zszedłto wszystko się posypało , i oczywiście zawiódł środek pola ..
Ale mówi się trudno ! gramy dalej ! GG MAN UTD !
» 29 maja 2011, 11:38 #76
sssexton90: zgadzam się, ta zamiana była beznadziejna za fabio. Trzeba było wprowadzaić Naniego ale za Giggsa !
» 29 maja 2011, 11:45 #75
grobla95: Tyle ,że Fabio doznał kontuzji...
» 29 maja 2011, 11:55 #74
kaczan777: Dziwie się wam ,że najeżdżacie na sędziego który moim zdaniem dobrze prowadził te zawody. Mówicie o karnym dla United, ale w pierwszej połowie ile się nie mylę też była ręka w polu karnym, z tym ,że w polu karnym MU nie mówiąc już o bramce Rooneya zdobytej z minimalnego spalonego. Jedyne co można mu zarzucić to ,że gwizdną kilka fauli których w lidze angielskiej na pewno nikt by nie odgwizdał. Powiedzmy sobie szczerze nie zasłużyliśmy na zwycięstwo w tym meczu, nie wiem nawet czy zasłużyliśmy na bramkę, możemy się cieszyć ,że nie było 5-0. Wystarczy spojrzeć na statystyki. MU zagrał bardzo słabo, jak nie oni. Byli bardzo przestraszeni, nie poskładani i chaotyczni w rozgrywaniu akcji czy nawet w sytuacjach kiedy posiadali piłkę. Żal było patrzeć na to jak piłkarze potrafiący wygrywać z wielkimi drużynami takimi jak Chelsea, Arsenal, Inter, na tle piłkarzy Blaugrany wyglądali jak zagubieni chłopcy, nie wiedzący po co w ogóle znaleźli się na boisku. Chyba znowu przegraliśmy w szatni i przez złą taktykę. Trzeba liczyć na wzmocnienia i na kolejny mecz z Barcą którego ja wyczekuje z wielkim utęsknieniem i wielką nadzieją ,że tym razem to my będziemy górą. Pozdrawiam, Glory Glory MAN UNITED!!
» 29 maja 2011, 11:16 #73
Paps: Tylko Rooney utrzymal poziom u nas do fantastycznej gry Barcelony,reszta nie miala w tym meczu jak to sie mowi,nic do gadania.Ciezko oceniac zawodnikow poszczegolnych,gdy ogolnie druzyna zostala zrownana z ziemia,wiec ja osobiscie ocenianie sobie daruje.
» 29 maja 2011, 11:14 #72
Dodek798: Ja Vidicia bym ocenił na 6, grał uważnie w obronie, kilka świetnych odbiorów. Niestety zaspał przy jednej z bramek... Najlepiej grał Rooney, widoczny był w defensywie jak i w ofensywie. Walczył jak zwykle ale nie miał z kim klepać piłki.
» 29 maja 2011, 10:44 #71
plinio18: Ej co maja stroje do gry ? pomysl ? A Evra sie nie kiwał tylko Carrick go nabil.
» 29 maja 2011, 10:40 #70
Green: 10 idiotów i Rooney...

jakoś do Hernandeza nie mam żalu bo on bez podań nie może nic zrobić
Najsłabiej Valencia. Nie mam pojęcia jakim cudem przez jego skrzydło przeszło może z 5 akcji i dlaczego nie mógł dać rady Abidalowi po chorobie a miażdżył Cole'a
Dźwięk wyłączałem ponad 10 razy bo Bońka nie dało się słuchać 0 obiektywności
Nie wiem czy to jest konieczne ale bajka, że tylko środkowy jest nam potrzebny odbiega do rzeczywistości.Potrzebny jest albo dobry defensywny pomocnik albo Darren w formie
Przydało by się wzmocnić prawą obronę nie mówię, że bracia są słabi ale to jeszcze nie ten poziom.
I doprowadzić Evrę do formy bo to co robi to tragedia.
Nie płaczemy wrócimy za rok.
GGMU !!
» 29 maja 2011, 10:38 #69
Haniel: Żenująco zagrali. Myślałem, że Ferguson wyciągnie wnioski z tamtego finału, a tu nic. Hernandez na początku był trochę widoczny, od drugiej połowy powinien go Berba zastąpić, tak jak Giggsa Fletcher/Anderson. Obrona kilka masakrycznych błędów, czasem wpuszczali Barce w pole karne, nawet nie podchodząc do nich... Valencia też słabiutko, jak zawsze jestem pod wrażeniem jego gry, to wczoraj żal było patrzeć, chyba ani jednej akcji nie miał, w której by przeszedł choć jednego zawodnika. Przykre to jest, bo szczerze myślałem, że spuszczą Barcy tęgie lanie... No to za rok ;)
» 29 maja 2011, 10:38 #68
aris019: piszecie takie bzdury ze sie czytac nie chce!
hernandez-zjadly go nerwy?mozliwe jak kazdego mlodego w takim meczu,ale co on mogl zrobic jak dostal 3 pilki w calym meczu,rooney?najlepszy?ha strzelil bramke zapoczatkowal piekna akcje ale co potem?walczyl ale jak tracil pilke to raz sie wrocil a 3 razy odpuscicl,valencia nic nie pokazal,park jedyny biegajacy punkt po boisku choc pozniej odpadl juz z sil,Giggsa widzialem tylko przy bramce i raz w srodku pola a poza tym chyba gral na innym boisku,vds to nie byl jego dzien zawalil druga bramke.
a zeby grac z berba w takim meczy trzeba byc wyszkolonym technicznie mowie tu o calym zespole prawie tak jak barca,a my daaleko jeszcze od nich odbiegamy.
powinnismy sie cieszyc ze bylo 3-1 a nie 6-0!Glory Glory Man United!
» 29 maja 2011, 10:33 #67
lukzim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 10:36

wzyscy w Mu grali na niskim poziomie ale przeciez grali i KRÓLAMI FUTBOLU :) VEB
» 29 maja 2011, 10:35 #66
AJEP: Nie no gosciu przesadziles jak by sie skonczyk final bz Roo a moze z Berba i Hernandezem ?? Messi zostal najlepszym zawodnikiem meczu ale dla mnie to Roo byl najlepszy... myslisz ze jaka oni maja kondycje ?? biegales po boisku czy tylko przed tv sobie piegasz ? wiem jak jest zeby biegac od bramki do bramki trzeba miec naprawde forme Barca nas zmiotla a Roo jedyny potrafil zrobic grozna sytuacje
» 29 maja 2011, 11:28 #65
login1899: Barca mogła wygrac wyżej, bo miała jeszcze kilka 100% sytuacji. Uważam, że Hernandez dostał ocenę zawyżoną, bo prawie nie grał
» 29 maja 2011, 10:19 #64
lukzim: Koledzy może tego nie wiecie ale Napastnik taki jak Groszek musi mieć podania ,jesli nie bedzie miał podan to nie bedzie automatyczie grał . Berba przesież on ledwo biega (chyba 4 lata bramki w LM nie strzelił ) .Jak napastnicy mieli byc widoczni jak Barca miała posiadanie piłki 75 . Myslcie.
Pozdro. VeB :)
» 29 maja 2011, 10:24 #63
RooFan: Po co Ferguson wystawił Chicharito ? On upełnie nie radził z piłką ! Fergie powinien wystawić za niego Berbe ! Takie jest moje zdanie !
» 29 maja 2011, 10:14 #62
RooFan: Po co Ferguson wystawił Chicharito ? On upełnie nie radził z piłką ! Fergie powinien wystawić za niego Berbe ! Takie jest moje zdanie !
» 29 maja 2011, 10:12 #61
MCR93: VDS - 6
Fabio - 5
Ferdinand - 5
Vidić - 5
Evra - 4
Valencia - 2
Carrick - 5
Giggs - 4.5
Park - 5.5
Rooney - 7
Hernandez - 4
» 29 maja 2011, 10:12 #60
wayne96: VDS - 5
Vida - 5
Rio - 4,5
Evra - 4
Fabio - 5
Valencia - 3,5
Park - 5
Carrick - 5,5
Giggs - 4,5
Roo - 6,5
Groszek - 4

Nani - 5
Scholes - za krótko grał
» 29 maja 2011, 10:07 #59
przemekk28: No chyba tylko Roo nie zawiódł wczoraj..
» 29 maja 2011, 10:18 #58
lukzim: EVRA 2--Jak na tek klasowego obrońce nie miłosiernie ogrywany przez Messiego.
VALENCIA 2- dwa razy Messi przepuścił mu piłkę miedzy nogami .

Podstawowa wada MU .Brak klasowego środkowego pomocnika Giggs( już za stary) Carrick (ztłamszony przez Xaviego i Inieste ) Scholes (cień samego siebie podobnie jak Giggs już powinien odpocząć )
» 29 maja 2011, 10:18 #57
Melquiaves: VDS - 6.5
Vidic - 5.5
Rio - 5
Evra - 4
Fabio - 5
Valencia - 3
Park - 6
Carrick - 6
Giggs - 5
Rooney - 7
Chicharito - 4.5
Nani - 4
» 29 maja 2011, 10:20 #56
Joint: tu sie zgodze z toba trzeba manchesterze wymienic srodek na mlodsze modele ^^
» 29 maja 2011, 10:36 #55
Paps: Obojetnie na kogo wymienimy naszych swietnych zawodnikow to niewiele da,ludzie zrozumcie w koncu,ze barcelona ma najlepszych pilkarzy,kto wczoraj ogladal ten mecz to chyba nie ma watpliwosci.
» 29 maja 2011, 11:16 #54
iwan: Trener nie mial wogole pomyslu na zmiany, siedzial i moim zdaniem nie wiedziel co robic i kogo zmienic.
» 29 maja 2011, 09:58 #53
iwan: Ten kto pisal te oceny to chyba ogladal inny mecz... Wstyd-tylko tyle mozna napisac. Pozdrawiam
» 29 maja 2011, 09:56 #52
Yggas: Błędem było wystawianie Chicharito... Może i w ligowe mecze się wpasował ale finał LM to już za duża presja... Berbatov powinien grać na jego miejscu od samego początku. W dodatku środek też mi coś nie pasował... Fergie wyglądał jakby wiedział, że nie wygramy tego meczu...
» 29 maja 2011, 09:31 #51
sisinho: Berba by tam nic nie zrobił. Skoro szybki Hernandez nie miał piłek to i Berba by ich nie dostawał , a nawet by o nie nie walczył(nie biegał między obrońcami). Nic by nie dało gdyby SAF wystawił Berbatova zamiast Chicharito.

Dziwią mnie tylko tak późne zmiany + brak 3 , tak jakby Ferguson już nie miał nadziei na wygranie tego meczu.
» 29 maja 2011, 10:00 #50
Bacek: Myśle, że Berba mógłby być dobrym ogniwem na ten mecz, przetrzymywanie piłki, technika. Mógłby sprawić wielkie kłopoty, jego brak nawet na ławce był naszym osłabieniem...
» 29 maja 2011, 10:19 #49
Bella15: Ji-sung Park z oceną 6 ? To jest po prostu śmieszne. Latał jak głupi po boisku, a gdy przyszło co do czego podawał do przodu (gdzie nikogo z manchesteru nie było). Kto te oceny wystawiał ? Jakaś ślepa osoba ? A może oglądałam inny mecz niż oni ?

Ogólnie piłkarze manchesteru się nie popisali. Niestety z ręką na sercu muszę to powiedzieć, ale zawiodłam się na nich. Przy Barcelonie wypadli jak dopiero zaczynający karierę nastolatkowie. Podania często oddawane bez sensu. Jedyną rzeczą co poprawiło mi samopoczucie to gol Rooneya. Reszta meczu wyglądała jak zabawa, ze strony Manchesteru. Co mnie najbardziej boli. Z przykrością też stwierdzam, że Barcelona swoja grą zasłużyła na puchar.
» 29 maja 2011, 09:24 #48
luk1920: Szkoda porażki, ale trudno żyje się dalej, za rok będzie lepiej ;) Śmieszą mnie Ci którzy narzekają na grę Chicharito oraz Valenci. Chicharito fakt był łapany na spalonych, ale chłopak się starał, a Valencja nie miał zbyt okazji pokazać się z swoich koronnych sytuacjach, bo często pomagał obrońcą, więc nie wiem dlaczego na Nich narzekacie, w jednym meczu nie pokazali się z tej swojej doskonałej strony i już jak to oni słabo grali, zaraz ktoś napisze, że trzeba Ich sprzedać.

Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce !
Glory Glory Man United !
» 29 maja 2011, 09:22 #47
xandir94: Rooney najjaśniejszy punkt druzyny. Po jego frustracji przy nieudanych akcjach czy bledach sedzowskich, bylo widac ile wlozyl serca w ten mecz. Park walczyl na poczatku bardzo zacięcie, lecz po pewnym czasie, jakby się wypalił. Nani wszedł i przypadkowo pilka odbila mu sie wprost pod nogi Villi. Hernandez kilka spalonych, asysta, ale nic po za tym. Bardziej by sie im oplacila gra 5 pomocnikami, darren lub anderson za javiera.
» 29 maja 2011, 09:15 #46
koles: Chicharito graczem meczu :) zagał fenomenalnie zresztą jak w całym sezonie.
» 29 maja 2011, 09:02 #45
szajba7: Chyba nie ten sam mecz oglądaliśmy człowieku. Ile razy spalił? 5? 6? A może 7? Nic nie wnosił do gry. Tak jakby nie było go na boisku. Co dostał podanie to grał tak elektrycznie, że aż iskry szły. Nie ten sam zawodnik co w meczach ligowych.
» 29 maja 2011, 09:17 #44
UnitedForEver: szajba7 podejrzewam, że to była ironia ... wiesz co to ?
» 29 maja 2011, 09:27 #43
koles: Ja to sobie tak o napisałem.Bo przed meczem porównywaliście go do Messiego , już złotą piłke mu chcieliście dawac.
» 29 maja 2011, 09:29 #42
szajba7: Sorry, ale ja tu ironii nie wyczułem ;)
» 4 czerwca 2011, 09:37 #41
karas2011: Valencia - Nie wrócił jeszcze do dawnej formy, poza tym jeszcze nigdy tyle nie faulował. Ocena 4 - kto to ku....rde pisał!?



Nie wrócił do formy? Przecież on gra fenomenalnie, może nie tak jak przed rokiem ale niektórzy spuszczali się na jego gre, a teraz zagrał słabo i już go macie gdzieś... Co do fauli - podziwiam go za to... W końcu ktoś pobił te dziewczynki z Barcy. Większość fauli symulowana, np. Iniesta lekko Valencia go popchnął a ten już na murawe... Szkoda gadać, widać że... a dobra nic nie będę juz pisał bo szkoda nerwow
» 29 maja 2011, 09:02 #40
szajba7: Zasłużona 4. To chyba jego najsłabszy mecz w tym sezonie. Nie poznawałem go. Co ja gadam... Wszystkich naszych diabłów nie poznawałem..
» 29 maja 2011, 09:19 #39
RooneyWazza: Najlepsi zawodnicy Manchesteru w finale to : Park (Niesamowita wola walki,serce do gry,i agresja która jest tak potrzebna w meczu z Barceloną),Rooney (Strzelił bramke,miał 2 sytuacje z Valdesem,ale ten wychodził z bramki i wybijał piłke,dużo biegał,walczył),Carrick (Napewno lepszy od partnera ze swojej lewej strony Giggsa,miał kilka przechwytów,mało faulował,a defensywny pomocnik jest skazany na faule).Najgorszych było dużo,ale najbardziej zawiedli mnie : Giggs (Wgl nie widoczny na skrzydle,nie potrafił sobie znaleźć przestrzeni,tracił piłke),Valencia (Brak jakich kolwiek aspektów ofensywnych,stanie w miejscu,straty piłki,bezsensowne oddania jej do tyłu) Chicharito (Cały czas łapany na spalonym,mało walczył).To tyle ode mnie.Glory Glory Manchester United !!
» 29 maja 2011, 08:18 #38
michal190798: Najlepszy zawodnik. ? Vidić i Rooney , Najsłabsi . ? Valencia i Chicharito
» 29 maja 2011, 07:53 #37
batsu92: ty oglądales mecz ?
» 29 maja 2011, 08:53 #36
szajba7: Podzielam to zdanie.
Najlepsi : Rooney, Vidic z tym, że wskazałbym tu jeszcze Parka. Najsłabsi to bez wątpienia Hernandez i Valencia.
» 29 maja 2011, 09:21 #35
Deluxe: Najlepszy zawodnik United? Rooney. Najgorsi zawodnicy United? Chicharito i Valencia. Ale mimo to wydaje mi się, że wystawione powyżej oceny są za niskie. Nieadekwatne do treści. Np. ,,MEN - W najlepszej dyspozycji, jednak przy tylu atakach, w końcu musiało coś wpaść... Ocena 5''. To o Vidicu. Moim zdaniem, słowa te bardziej świadczą o skuteczności Barcy, a nie o słabym (jak na ocenę 5) występie Serba ;)
» 29 maja 2011, 07:38 #34
master24: zgadzam się. zostawili serce na boisku. w obronie wszyscy bardzo ciezko pracowali. ale barca to barca
» 29 maja 2011, 08:28 #33
skiman1: Zgadzam się, Hernandez nie wytrzymał presji, dużo nerwowości, no i muszę sie wyżalić, Evra tak mnie denerwował, że jestem za tym żeby go sprzedać, niestety
» 29 maja 2011, 08:32 #32
szajba7: Brakuje, to transferów, bo chociaż jesteśmy co sezon w czołówce, to zawsze trochę, troszeczkę brakuje i myślę, że nowy zawodnik z renomą na pewno w takich meczach o stawkę by się przydał.
» 29 maja 2011, 09:26 #31
skiman1: Po prostu jestem zdenerwowany na Evre, może do poniedziałku mi przejdzie:)))
» 29 maja 2011, 11:01 #30
robkar9: zagrali cienko zalosnie nedznie. osmieszyli siebie a co gorsza klub ktory kocham . ferguson popelnil poraz kolejny fatalne bledy w ustawieniu druzyny.
» 29 maja 2011, 07:33 #29
skiman1: Tu też sie zgadzam, tak samo jak dwa lata temu, sądziłem że coś się zmieni
» 29 maja 2011, 08:33 #28
Kam8043: Nani mógł grać od 1 minuty, a Ferguson wsadził nie wiadomo poco tego Valencię.
» 29 maja 2011, 07:32 #27
roza4MU: on zasluzyl sobie na ten final!!po ciezkiej kontuzji wrocil i pomogl druzynie w koncowce sezonu...kazdy pilkarz ma jakis slabszy dzien a jego wypadl na ten final...wiec dzieciaku nie tym tonem,odnos sie z szacunkiem!!
» 29 maja 2011, 09:43 #26
H2O1994: Valencia powinien mieć 5.
» 29 maja 2011, 07:15 #25
Daro13: Ehh... nadal ubolewam nad tym, ze nie grał Nani, w ogólnie nie wiem po co został desygnowany Valencia, który od swojego powrotu nie zaliczył ani jednego spotkania na 100%. Szkoda mi Luisa, cały sezon harował, zapracował nam na finał i tak mu się odwdzięczył Ferguson ze wepchnął niezgranego, całkowicie bez formy Valencie a to właśnie Naniego nam brakowało cały mecz... ale cóż za sezony to my wygramy LM!!
» 29 maja 2011, 07:04 #24
kris9: VDS - po raz kolejny i ostatni stawił czoła wielkiemu wyzwaniu, spisał się dobrze, mimo tego że wpuścił 3 gole - 6
Fabio - pokazał, że nie ma lęku przed wielkimi meczami mimo swojego niewielkiego doświadczenia, dobrze spisał się w obronie, próbował zaskoczyć w ataku - 5.5
Vidic - bronił kapitalnie, ale nie potrafił wpłynąć jako kapitan na drużynę - 6
Rio - wydawał się pewny w obronie, ale nie miał wpływu na wypracowanie ofensywnej gry, mimo chęci i próby dokładnych podań - 5
Evra - walczył zażarcie, ale był bezsilny wobec rywala - 5.5
Valencia - próbował siłowo i skutecznie rozbijać akcje rywali, jednak jego rolą było otwieranie oskrzydlających ofensywnych akcji, co w ogóle mu nie wyszło - 4
Carrick - najlepszy nasz zawodnik dziś swoją grą zamknął usta krytykom, szkoda, że ofensywa nie wykorzystała jego odbiorów i podań - 6.5
Giggs - wypalony, niewidoczny, przebłyski dobrej gry i tak były zamykane przez skuteczne interwencje obrońców rywala, miał jedną chwilę w meczu, kiedy zaliczył asystę - 4.5
Park - walczył za trzech, jednak nie starczyło sił i determinacji - 5.5
Rooney - mecz dobry w jego wykonaniu, piękna bramka, kilka prób, ale nawet taki geniusz nie był w stanie w pojedynkę wygrać nam tytułu - 6.5
Chicharito - mimo udanego sezonu, dziś nie podołał presji wielkiego meczu - 4.5
Nani - za późno wszedł na boisko, wziął ciężar gry na swoje barki, jego umiejętności sprawdziłyby się w rozciągłości całego meczu, ale nie mogły w ciągu 20 minut przy stanie 3:1 dla rywala - 6
Scholes - nie czarował, nie był w stanie niczego zagrać poza uspokajaniem gry przy presji rywala - 5
» 29 maja 2011, 02:25 #23
Adamczik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 01:52

Możemy narzekać na Wayne'a, ale to jest zdecydowanie najlepszy piłkarz Manchesteru. Gdyby nie on, zostalibyśmy dzisiaj z niczym. Biegał, walczyć, odbierał piłki, podawał i strzelił bramkę. Jak dla mnie murowane 8. Miał jedną jedyną okazję i ją wykorzystał. Reszta drużyny zagrała fatalnie. Daliśmy się zepchnąć Barcy, która dała nam się wyszaleć przez dziesięć minut jak w Rzymie a potem dopierodliła nam trzy gole. Niestety obrona, skrzydła, środek pola i co najbardziej boli- VDS zagrali dziś po prostu źle.

I co najbardziej było widać- w MU nikt nie gra na środku. Carrick i Scholes w porównaniu do Iniesty i Xaviego to jak maluch przy mercedesie, ośmieszyli naszych. Paul był genialny kiedyś, dziś już niestety brakuje mu siły na grę na pełnych obtonach z taką ekipą jak FCB. A co do Carricka? Tutaj brak umiejętności. Potrzebujemy dwóch gigantów w środku, bo za rok możemy nic nie wygrać.
» 29 maja 2011, 01:50 #22
Tomekk93: Moim zdaniem Berbatov powinien wystąpić w Diabelskiej 11,szukałby pozycji do strzałów..za dużo bezsensownych górnych piłek..
..As the reds go marching up up up!!
» 29 maja 2011, 01:06 #21
michalt9: nie widziałem meczu ale w*****a mnie to co czytam. jeżeli rzeczywiście tak to wyglądało jak opisują (a cały mecz i tak sobie ściągnę) to Manchester nie zasłużył sobie na grę w finale. Tam trzeba było zjeść Barcelonę i pokazać oczywistą dla mnie wyższość angielskiego footbolu!!
» 29 maja 2011, 02:34 #20
Joint: Dla mnie zdecydowanie najlepszym zawodnikiem meczu byl Wayne Rooney walczyl o kazda pilke, natomiast slabo pokazali sie Valencia i Chicharito od ktorych wymagano zdecydowanie wiecej .
» 29 maja 2011, 00:53 #19
jasiu500: evra tylko 4 ? jestem rozczarowany ... po za tym oceny takie sobie
» 29 maja 2011, 00:48 #18
Sorata: Ja dziś oglądałem mecz River Plate (czasem oglądam, bo lubię tą drużynę), i szczerze, na 5 meczy które widziałem z udziałem E. Lameli, 5 zagrał fantastycznych. 19 albo 20 latek, środkowy ofensywny pomocnik. Wydaje mi się, że można by go spróbować do nas ściągnąć - szczególnie, że w wieku 13 lat miał grać w Barcy i być nowym Messim, tylko rodzice mu nie pozwolili na wyjazd :p.
» 29 maja 2011, 00:36 #17
DevilUnited: Park za słaby,Nani za duzo kiwa, Valencia sam niczego nie zrobi.Po prostu Valencia nie miał z kim grać , sam pod pole karne wejść jest ciężko.Nie mieliśmy w tym meczu i prawie w ogole nie mamy dobrych srodkowych pomocników.Z nimi Valencia móglby sklepać i mielibyśmy po meczu ubaw z Barcy , a nie oni z nas.Potrzeba nam 2/3 klasowych graczy.Jak nie trzech , to jeden młody , szybki piłkarz któremu klei się piłka do nogi

A Sanchez to przereklamowana gwiazdeczka której agent tylko krzyczy , a tak na prawdę to nie jest az taki dobry.
» 29 maja 2011, 00:32 #16
woj92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 00:44

Gareth Bale to jego ty i ja masz na myśli idealny do United, zadziorny waleczny szybki i dobry technicznie. Nie chcę Younga to taki drugi Nani tylko że starszy chce Bale'a i zupełnie inaczej wyglądać będą takie mecze. Teraz jest teoretycznie do wzięcia tylko trzeba sypnąć kasą tak z 30-40mln. ale warto.
» 29 maja 2011, 00:42 #15
SzYnA: sanchez wlasnie sam wchodzi w pole karne bo ma wikrzy wachlarz trików a nie to co valencia ktorego lubie i szunuje ale wolalbym kogos innego na jego pozycje - wyszscy go czytają jak bajeczke dla dzieci
» 29 maja 2011, 12:33 #14
Endorfina: mnie osobiście zadziwiło najbardziej to JAK!! ?? do kurczaka nędznego zawodnik, który gra w podstawowym składzie czołowego zespołu w europie ma tylko prawą nogę ? No jak widziałem jak Valencia mota się żeby przełożyć na prawą i dopiero podać to mnie chusteczka chciała strzelić.....
» 29 maja 2011, 00:32 #13
Krzychu342: Liczyłem na dobry finał i finał był dobry, pokazaliśmy się z dobrej strony i nie murowaliśmy bramki. Prawda jest taka że Barcelona gra ładniejszy football, rozbija każdego większy klub i ma dużo silniejszy skład. A my no cóż kibice są (chociaż na meczu jednak lepsi byli fani Barcelony) i wola walki jest, ale chyba Europy tym nie zwojujemy. Ale jednak doszliśmy do Finały, mamy srebro jestem dumny i gratuluje. Szczerzę nie liczyłem na nic więcej, wiadomo było że wygra lepszy i lepsza od początku aż do końca była Barcelona. Dziękuje dobranoc życzę udanej nocy.
» 29 maja 2011, 00:32 #12
kawkader: Pomoc zawaliła ... cała, może prócz Parka. Sam bym wystawił Hernandeza w wyjściowym, ale jak teraz patrze to chyba lepszym rozwiązaniem byłby Berbatow - m.in. lepiej radzi sobie ze strzałami z daleka.
» 29 maja 2011, 00:24 #11
shaolin: I wy siebie nazywacie kibicami??Wybiegnijcie sami na boisko i pokarzcie co potraficie bo krytykować to każdy potrafi i każdy mądry przed telewizorem,ale jakoś w składzie was nie ma dla czego??Dlamnie każdy DIABEŁ zagrał fenomenalny mecz biorąc pod uwagę przeciwnika z jakim pszyszło się zmierzyć.GLORY,GLORY!!
» 29 maja 2011, 00:23 #10
woj92: Graliśmy tylko jednym napastnikiem i nie był nim Hernandez, spalił się w tym meczu trudno. Śmieje się z tych którzy najejzdrzają na Carricka, bo wy to chyba robicie z przyzwyczajenia. Podobnie jak w meczu z Arsenalem został osamotniony w środku pola, mimo to starał się przesuwać i zagęszczać w pojedynke. Wybaczcie co znaczy jeden Carrick przeciwko Xaviemu i Inieście. Jak dla mnie drugi po Rooney-u gracz United który cały czas walczył i zasłużył na conajmniej 6,5, gdyby miał choćyby Darrena to były w stanie z powodzeniem zablokować tą niekończącą się wymiane piłki.
» 29 maja 2011, 00:15 #9
SirManUtd: dla mnie Evra za nisko... teraz można gdybać dlaczego nie Nani, patrząc na to ile grał zrobił więcej od valencii (było widać że chłopak się posrał, grał kał jakich mało, moim zdaniem najgorszy na boisku) :/ cóż trudno
» 29 maja 2011, 00:15 #8
Yaur: Valencia najsłabszy na boisku ://
Słabo Carrick, Giggs, Hernandez i Van der Sar
» 29 maja 2011, 00:13 #7
Baku95: Zdecydowanie zawodnikiem meczu w MU był Rooney biegał od bramki do bramki dwoił się i troił ale jego wysiłek poszedł na marne ...
» 29 maja 2011, 00:13 #6
kosciak: Men chyba pisał to w złości :)
» 29 maja 2011, 00:09 #5
Cleverley: gdyby Nani grał od 1 albo wcześniej wszedł , wszystko wyglądało by inaczej..
» 29 maja 2011, 00:08 #4
scholsey18: Giggs, Park i Carrick zdecydowanie za wysoko. Moim zdaniem zagrali bezndadziejnie. Valencia też. Tylko sie przygladali jak Barca rozgrywa piłke.. ; / z taką grą jak dzisiaj nie da sie wygrac meczu..
» 29 maja 2011, 00:05 #3
wrobel1992: Vidic za nisko, Chicharito za wysoko....
» 29 maja 2011, 00:04 #2
Rooni126: Z calym szacunkiem dla vds ale za wysoko zdecydowanie patrzac na oceny innych to napewno nie byl lepszy od takiego ferdinanda czy vidica
» 29 maja 2011, 00:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.