Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Kupimy trzech zawodników

» 19 maja 2011, 10:45 - Autor: rogi - źródło: Daily Mail
Wczoraj David Gill kazał kibicom Manchesteru United przygotować się na pracowity okres transferowy w wykonaniu klubu. Dzisiaj sir Alex Ferguson dodał kilka szczegółów.
Ferguson: Kupimy trzech zawodników
» Coraz więcej konkretów w sprawie transferów napływa z Old Trafford. Wczoraj David Gill powiedział, że będą zakupy, dziś sir Alex Ferguson mówi już o liczbach. Ciekawe kiedy poznamy nazwiska!
Kilku graczy Czerwonych Diabłów ma przed sobą niepewną przyszłość. O ile pewne jest, że Edwin Van der Sar zakończy karierę po meczu z Barceloną, tak nie wiadomo co dalej z Paulem Scholesem, Wesem Brownem, Michaelem Owenem czy Owenem Hargreavesem.

Wiele wskazuje na to, że pewnym wzmocnieniem dla klubu będzie powrót z wypożyczeń Danny'ego Welbecka i Toma Cleverley. Ta dwójka szczególnie dobrze prezentowała się w tym sezonie. Mimo to Gill zapowiedział już, że kibice mogą oczekiwać przynajmniej jednego znanego nazwiska na Old Trafford oraz paru mniej znanych, młodych talentów.

Spójrzmy zatem kto może przeprowadzić się latem do Manchesteru. Brytyjskie media wśród zastępców dla Van der Sara najczęściej wymieniają Davida De Geę z Atletico. Ten transfer byłby jednak pewną niezgodnością z zasadami Fergusona - w kwestii bramkarzy Szkot stawia na duże doświadczenie, którego trudno oczekiwać u 20-latka.

Wśród graczy z pola Ashley Young jest od długiego czasu obserwowany przez skautów Czerwonych Diabłów. Od jakiegoś czasu głośno zrobiło się wokół Wesleya Sneijdera, który również przymierzany jest do Teatru Marzeń. Holender, który w zeszłym roku zagrał w finale mistrzostw świata, wygląda na znakomitego następcę dla odchodzącego Paula Scholesa.

- Mamy kilka pomysłów - powiedział Ferguson. - Wierzymy, że uda się wprowadzić je w życie. Ryan Giggs i Paul Scholes są coraz bliżej zakończenia kariery, Gary Neville już to zrobił, a Edwin Van der Sar odejdzie latem. Powstają zatem dziury w składzie, które chcemy załatać, aby mieć spokojnych kilka następnych lat.

- Oczywiście mamy młodych, zdolnych piłkarzy, kilku z nich poczyniło olbrzymie postępy. To sprawia, że dysponujemy świetnym, silnym składem. Nastawiam się na kupno trzech piłkarzy, którzy jeszcze podnieśliby jakość naszej gry.

Kiedy Fergie przybył na prezentację zawodnika sezonu (wg piłkarzy United - Nani), nie mógł nie dopiec Liverpoolowi. Dzień wcześniej grupka odważnych kibiców wniosła na Anfield Road banner z napisem MUFC 19 times. Następnie śmiałkowie rozwiesili go na trybunach i wyszli ze stadionu.

- Chciałbym wziąć ten banner na Anfield w niedzielę - stwierdził Ferguson. - Założę się, że jest 76 tysięcy fanów, którzy chcieliby to zrobić.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić: Nie będzie taryfy ulgowej
Następny news »
Nani zdradza sposób na pokonanie Barcy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (200)


Kapitan77: DeGea
Adam
Sneijder
» 22 maja 2011, 19:06 #181
Redo: Dobrze że SAF stawia głównie na młodych i utalentowanych zawodników nie jak nie które kluby, tylko skupują największe gwiazdy innych drużyn. Ale co mają robić z takimi pieniędzmi ci szejkowie ? :( Sneijder w United, to marzenie. Marzenie które teraz może się spełnić i mam nadzieję że już niedługo będzie z nami! De Gea to wg. mnie dobry następca Van Der Sara. Oczywiście wiele mu do Edwina brakuję, wszyscy narzekają na brak doświadczenia. Ale dlaczego tego doświadczenia De Gea nie może nabrać u nas? Co do Younga niezbyt wiele wiem na jego temat więc wole się nie wypowiadać lecz dodam tylko że jeżeli SAF uważa go za godnego do tego by grać dla "Czerwonych Diabłów" ja również! Manchester!
» 22 maja 2011, 00:52 #180
ReMo8: De Gea
Sneijder
i obojętne kto xD
» 21 maja 2011, 21:08 #179
Mefistofeles: nie rozumiecie ,że prawie na pewno kupimy De Geę ,gdyż Atletico ma dwóch dobrych bramkarzy więc może jednego sprzedać ,Ajax tylko Stekelenburg ,Olympique Lyon tylko Lloris to już jest prawie przesądzone
Dla mnie:
De Gea
Modric (w marzeniach Alonso szkoda , że w marzeniach)
jakiś młokos typu Hernandez( nie chodzi o pozycję)
» 21 maja 2011, 11:47 #178
argreto: Myślę że dobrym ruchem byłby zakup Llorisa .

Chętni zobaczyłbym w koszulce diabłów też Pastore, Sahina(to już chyba nie możliwe) lub Bale na skrzydło.
» 21 maja 2011, 10:03 #177
BarenS: Ja zawsze marzyłem o zobaczeniu w koszulce diabełków Sergio kun Aguero bo jakby nie patrzec dobry zawodnik jak na United no i jesli czysto hipotetycznie myslac nie moglby grac Roo ani Groszek to atak mamy raczej ubogi ;)

a co do 'realniejszych' transferów powiedziałbym
Stekelenburg
Sneijder
Sanchez
» 20 maja 2011, 10:47 #176
zubrosy: de gea
Sneijder
sanchez

:)
» 20 maja 2011, 11:41 #175
Cleverley: ja tak samo , Stekelenburg, Sneijder i Sanchez ;)
» 20 maja 2011, 15:57 #174
grobla95: moje marzenie... Zobaczyć Snejdera w koszulce diabłów !
» 21 maja 2011, 02:06 #173
Kowal27: Nie ma co gdybać kto zostanie kupiony SAF na pewno wie lepiej ode mnie kogo sprowadzić.
» 20 maja 2011, 10:47 #172
Rarian: Nie wypowiadam się na temat transferów, bo to Sir Alex i cała skautowska "aparatura" wie lepiej niż ja kogo ściągnąć, jedyne na co mam szczerą nadzieję, to na to, że między słupkami stanie nie kto inny jak David de Gea.

A tak, poza tematem, to, tak jak nie lubię Messiego tak, poniżej cytowana wypowiedź bardzo mi się podoba, miło wiedzieć, że Argentyńczyk tak bardzo docenia nasz klub: "Lionel Messi wypowiedział się na temat finału Ligi Mistrzów, odnosząc się przy tym do Realu Madryt. - To wymarzony finał. Manchester United to jedyna drużyna, która obecnie osiąga nasz poziom. Nie będą chcieli niszczyć naszej gry tak, jak robił to Real Madryt w półfinałach. United będą grać swoją piłkę, więc to będzie piękne spotkanie - stwierdził Argentyńczyk."
» 20 maja 2011, 09:58 #171
18Lukasz78: Ten sam Messi po losowaniu mówił że nie mamy szans z Chelsea ...
» 20 maja 2011, 11:20 #170
pfalowski: a mi się dzisiaj śniło, że były trzy transfery, bramkarza nie kupili i numerem jeden był Kuszczak O_o
» 20 maja 2011, 08:57 #169
dreddx: Pewnie byl. Taki bez traby. A wiadomo, slon bez traby sie tak nagle zaczyna...
» 21 maja 2011, 09:27 #168
melawen: G.Neville napisał dzisiaj rano na twitterze, że Beckham potwierdził swoją obecność na meczu pożegnalnym!
» 20 maja 2011, 08:04 #167
damiosa: Ja bym HCIAL messiego, kristiano ronaldo, sznejdera, szwajnsztajgera, Younga, balea , torresa i moze sergio ramosa, a sprzedac berbe, hernandeza, naniego, carricka, fletchera, vidica, ferdinanda. I wtedy mozna grac taktyka 3-1-2-5
» 20 maja 2011, 07:43 #166
czqu: nie zapomnij o Benzemie, Szawim i Ibrahimowicu. I olać zakup nowego bramkarza, jest John O'Shea!
» 20 maja 2011, 08:17 #165
kriss001: ty z jakiej planety ty jestes?? jesli wolisz torrresa od hernandeza...to ta planeta musi byc bardzo,bardzo daleko....:)
» 20 maja 2011, 20:47 #164
rooney80: Kupił by Ferguson C.Ronaldo i De Gea a jak im jeszcze kasy wystarczy to Sneijdera
» 20 maja 2011, 07:25 #163
Jack1987: Przespali Sahina.. szkoda, bramkarz na pewno nie De Gea bo za słaby jest.
» 20 maja 2011, 01:50 #162
DevilUnited: Po co skrzydłowy?Za dużo ich !
» 19 maja 2011, 23:32 #161
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 23:22

Az 3? Bramkarz,srodkowy pomocnik i....? Hmmm no jestem bardzo ciekaw,ktoz to tez zasili ekipe mistrzow:)

Mam rowniez cicha nadzieje,ze pewni grajkowie odejda od nas;)
» 19 maja 2011, 23:20 #160
Baku95: Nie muszę się obawiać o transfery wiem że Ferguson ściągnie tych którzy są
potrzebni i dadzą coś drużynie dobry przykład ... "Chicharito" ...
» 19 maja 2011, 23:16 #159
jedrek: Stekelenburg young sneider
» 19 maja 2011, 23:02 #158
ziomboy777: a tak na poważnie to co ja bym dał żeby SAF sciągnął Sancheza;/.... bardzo marzy mi się ten zawodnik w koszulce United... sam zresztą podobno nie raz w wywiadach podkreślał , że chciałby grać na OT! ... jest młody i baaardzo , bardzo dobry. Jedynym problemem jest kwota odstępnego....
» 19 maja 2011, 22:57 #157
ziomboy777: Cristiano Ronaldo , Messi i.... może Robben?.... co wy na to?....
» 19 maja 2011, 22:40 #156
Rudyy3: hehe, czekam aż cię pojadę dzieci czytające brabo sport.
» 19 maja 2011, 22:57 #155
lukas0970: Moze mi ktos powiedziec kiedy zaczyna sie okienko transferowe ?
Z gory thx .
» 19 maja 2011, 22:21 #154
Luelle: od 1 lipca.
» 19 maja 2011, 22:28 #153
hantas: Poproszę o tranfery:

De Gea
Modric
Rodwell

i myślę że możemy już obstawiać finały LM iż w nich znajdzie się MU przez nabliższe 5 lat :)
» 19 maja 2011, 21:40 #152
hantas: Ewentualnie zamiast Modricia bo o to było by ciężko Sneider(jeśli chodzi o tego jednego "znanego" zawodnika)
» 19 maja 2011, 21:42 #151
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 23:25

Modric to byloby dobre posuniecie,bardzo lubie patrzec jak dogrywa pilki,jednak nie sadze zeby Redknapp,czy jak sie go tam pisze, go puscil:)
» 19 maja 2011, 23:25 #150
damiosa: Na miejscu czy na wynos?
» 20 maja 2011, 07:40 #149
KaroManchester: - Igor Akinfeev
- Mario GĂśtze
- może Hulk. ale tutaj ma być młodziak , a SAF lubi takich z nie wiadomo skąd ściągnąć i robić z niego gwiazde. ;)
» 19 maja 2011, 21:30 #148
Luelle: Hulk przedłużył kontrakt z Porto do 2016 r. Gdyby 24-letni Hulk chciał odejść z Porto, zainteresowany klub musiałby zapłacić odstępne w wysokości 100 mln euro.
» 19 maja 2011, 22:31 #147
KaroManchester: No z tym Hulkiem to trochę pofantazjowałem .; )
» 21 maja 2011, 10:17 #146
vip14: Bardzo chciałbym aby mój ulubiony klub pozyskał Sneijdera i wszyscy by byli ucieszeni. Bardzo bym też chciał poznać nazwiska tych piłkarzy którzy przyjdą do MU
» 19 maja 2011, 21:25 #145
Taurus: Ja już się doczekać nie mogę okienka transf.
» 19 maja 2011, 21:06 #144
dreddx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 20:20

Swoja droga, jak patrze na te wasze typy, to poprostu smiac sie chce. Niekiedy to poprostu science fiction. Wszyscy dobrze wiemy, ze skonczy sie na De Gea, Young i Sneijder. A jesli nie wypali ktos z dwojki Sneijder/Young, to na jego miejsce sciagna jakiegos perspektywicznego mlodzika za naprawde male pieniadze. A wy snujecie tu jakies domysly i wypowiedzi w stylu "ja bym chcial...". Na pewno Sir Alexa obchodzi to co wy chcecie. Ew. calkiem realny jest tez transfer Sancheza.
» 19 maja 2011, 20:19 #143
iamarctic: @prot Lubi to! ;d Czyż nie?
» 19 maja 2011, 20:45 #142
prot: @iamarctic - wręcz kocham ;-)
» 19 maja 2011, 21:39 #141
dreddx: A czy ja tu stwierdzam, ze znam sie najlepiej, czy cos? :P Ja poprostu stwierdzam, ze bezsensowne sa stwierdzenia "Ja bym chcial...", a swoje "typy" opieram w 99% na tym co najczesciej przewija sie w serwisach sportowych i tutaj, na DP. Podaje najbardziej realne mozliwosci.
» 19 maja 2011, 23:44 #140
prot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 19:42

Obawiam się, hmm szkoda ale to chyba najlepszy moment wd organów wyższych instancji, aby podjąć decyzję o nieprzedłużaniu kontraktu z Berbatovem - szkoda. ( nie kojarzę stanu na dziś, Dymitar ma nowy kontrakt czy nie, jeśli tak - oznacza to ewentualnie zielone światło na transfer )

Prawdopodobnie na spółkę z Tevezem zostanie królem strzelców PL a to oznacza, że jego notowania na rynku wzrosną latem. Wiązać się to będzie z nie tak bardzo małą kwotą pieniężną za transfer. Uważam iż zasługuje na ogromny szacunek ze strony obojętnie którego pracodawcy. W United musiałby strzelać 5 bramek w każdym meczu, żeby nie szły na niego gromy.

Jeśli z Benzemą to plotki to nie zmiania faktu, że jest presja na klub, być może na samego zawodnika (ze strony szeroko rozumianej widowni) że coś nie trybi na szpicy w tej maszynie. Ale jako zawodnik ostatniej szansy w meczu - zmiennik WR10 i Grocha - byłby lepszy niż Benzema, który pewnie nie zgodzi się zamienić ławki Realu na ławkę United. Lud kocha Grocha, Sir Alex uwielbia WR10 - jakby nie patrzeć, ciężko się przebić.
» 19 maja 2011, 19:41 #139
dreddx: Ja tam np. Dymitara bardzo lubie, jest to wg mnie najlepiej wyszkolony technicznie zawodnik United. Bardzo lubie patrzec na jego gre, robi to z gracja, bardzo spokojnie. Uwazam, ze strata Berbatowa bedzie ogromna strata dla klubu. I naprawde nie potrafie zrozumiec kibicow, ktorzy go nie lubia i nie szanuja. Dla mnie osobiscie zawodnik lepszy od Chicharito.
» 19 maja 2011, 20:17 #138
devilmaster: dojście Benzemy oznaczało by granie 4-3-3 WR, Groszek i Benzema w napadzie za nimi Valencia-Giggs-Nani ultraofensywna szóstka
» 19 maja 2011, 20:47 #137
fjoord: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 20:51

ja bym to widzial 4-3-1-2 - groszek-benzema z przodu i za nimi cofniety rooney :)

przy takim ustawieniu i naszej obronie + dobry bramkarz - czuje ze bylaby miazga w przyszlym sezonie co mecz :)
» 19 maja 2011, 20:50 #136
damiosa: Ja nie chcial bym widziec berbatova w innym klubie.
Po 1 go lubie, co jest argumentem nijakim, ale wyrazam tylko swoja opinie.
Po 2 jest swietnie wyszkolony technicznie i zawsze sie moze przydac w klubie, co pokazal strzelajac duza ilosc bramek, w tym wiele waznych. (liverpool, blackpool itd.)
Po 3 widac jak kocha grac w tym klubie . Cieszy sie i nie narzeka nawet gdy musi siedziec na lawce.

Podsumowanie to zostawic berbe, wroci welbeck, coraz lepszy joshua king.
Transfery ewentualnie na pomoc i obrone. O bramkarzu nie wspomne bo to oczywiste
» 19 maja 2011, 21:06 #135
mcis: hahaha. hej mistrzu taktyki. a kto tej 6 bedzie pilki podawal skoro zadna akcja nie przedostanie sie poza 40. metr?? bez defensywnego pomocnika sie nie da. wiec musi sie znalezc miejsce dla Fletchera/Carrica. mozemy grac 433 ale roo na skrzydle mnie nie przekonuje (patrz wyjazd z Marsylia)
» 19 maja 2011, 21:40 #134
OnlyRedDevils: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 19:41

Przed finałem LM najbardziej boję się tego: youtube.com/watch?v=p1UihUqHKbU&feature=related
» 19 maja 2011, 19:40 #133
kocio10: Moim zdaniem:

Marco Reus
David De Gea/ Hugo Lloris
Lass Diarra

Można by sie skusić też o Taye Taiwo. Za darmo odchodzi, chociaż niewiem ile pogra jeszcze Evra a jaką formą będzie dysponować Fabio
» 19 maja 2011, 19:20 #132
blejd7: taiwo jest juz w milanie
» 19 maja 2011, 20:01 #131
devilmaster: Benzema
DeGea
i ten młodziak z Southampton
» 19 maja 2011, 19:10 #130
patrykmufc: de gea
hamsik
pastore

zgadzam sie !
» 19 maja 2011, 18:58 #129
kubaproq: jeśli o mnie chodzi to chciałbym Diarrę i Sneijdera. Taki środek pola robi wrażenie
» 19 maja 2011, 18:56 #128
mcis: 3pilkarzy:

-De Gea
-Hamsik
-Hazard

-20mln
-30mln
-35mln

-bramkarz
-rozgrywajacy
-lewy skrzydlowy

fajnie by bylo....
» 19 maja 2011, 18:43 #127
EVANS: De Gea, Sanchez i Pastore
Myśle, że taka trójka by była wyśmienita ;)
» 19 maja 2011, 18:41 #126
mcis: za Pastore'a chca 50mln...
» 19 maja 2011, 18:44 #125
JabolMU: stekelenburg, bo reszta sie zgadza... Tylko tak mowia ma przejdzie potem za 25-30mln
» 19 maja 2011, 19:50 #124
felix43: Napisze coś nie w temaćie o sondzie według manie SIR ALEX powinien postawić oby dwóch na skrzydłach
» 19 maja 2011, 18:38 #123
prot: Musicie wybaczyć mi ale to doskonały moment na parodię pewnego typu komentarzy jakie goszczą przy tego typu newsach. Pozwolę sobie na coś, czego przy sprzyjających warunkach atmosferycznych bym nie wykonał, uwaga:

Śmieszą mnie wasze komentarze. Wielcy znawcy piłki. Piszecie o transferach jak o zakupach w zieleniaku. Ja chce tego i tego. Jak w sklepie z zabawkami: Fergie kup mi to, Fergie kup mi tamto. Fanatycy fify. Tylko Ja wiem najlepiej kto może a kto nie znaleźć się w składzie United. Tylko Ja znam się na piłce i nie gram w fife na kodach. Nikt nie napisze niczego mądrzejszego niż Ja, więc darujcie sobie.

LoL - taki komentarz to było moje marzenie ;-) Mam nadzieję, że mistrzowie ciętej riposty wrzucą na luz. A nawiązując do tematu: AS7.
» 19 maja 2011, 18:24 #122
damiosa: Zgadzam się, nie wiem dlaczego ale zawsze pod takimi newsami znajduje się lista transferowa...
» 19 maja 2011, 18:40 #121
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 19:00

aż tak Was serce boli?
po to jest możliwość pisania komentarzy komentarze w newsach żeby je komentować i wyrażać własne zdanie. Jak Wam to przeszkadza to czytajcie tylko newsy bez komentarzy, i problem z głowy.
» 19 maja 2011, 18:59 #120
prot: @spOntan - chodzi mi o to, że najciekawsze są właśnie te komentarze, które podsumowują ułomność wszystkich dotychczasowych komentarzy. Mam na nie uczulenie. Wpada koleś na impreze - wszyscy się bawią - on paruje, patrzy na zegarek - 23:00 i zaczyna gasić światła.

Taki komentarz właśnie udało mi się zamieścić w drugim akapicie mojego :-)
» 19 maja 2011, 19:46 #119
fala1992: Panowie gdzie będziecie oglądać finał LM? Szukam fajnego miejsca w Warszawie.
» 19 maja 2011, 18:12 #118
misiu: Stekelenburg, Adam/Sneijder ,Sanchez
» 19 maja 2011, 18:02 #117
WOJTEK1234: Niewie ktos gdzie będzie można zobaczyć pożegnalny mecz Garego Nevila ??!! prosze o ODPOWIEDZ
» 19 maja 2011, 17:51 #116
keano89: W tym momencie najbliżej transferu do MU jest środkowy obrońca (albo defensywny pomocnika) Lens - Raphael Varane. Chłopak ma 17 lat i zrobił furorę w lidze francuskiej, podobno trwają teraz negocjacje w sprawie jego przejścia n OT.

Więcej można się dowiedzieć np. na stronie internetowej Guardiana (linka nie wrzucam bo i tak zostanie usunięty).
» 19 maja 2011, 17:50 #115
DjBosiL: link nie zostanie usunięty jak www skasujesz:)
» 19 maja 2011, 17:56 #114
skoda037: Zapewne przyjdzie jakiś bramkarz, więc postawiłbym na Stekelenburga.
Nie jest to już młodzieniaszek, nie jest to również dziadek.
W Ajaxie zbiera dobre noty, gra regularnie w reprezentacji, więc i jego doświadczenie na arenie międzynarodowej jest dosyć spore.
De Gea niewątpliwie ma talent, lecz czy w takim wieku jest w stanie utrzymać równą formę przez cały sezon ?? Nie jestem do końca przekonany.

Następnym nabytkiem powinien być środkowy pomocnik.
Wszyscy chcą Sneijdera, ale czy jest to dobry wybór ?
Faktycznie, jest to znakomity rozgrywający. Potrafi huknąć z daleka, czego w tym sezonie nie widziałem w wykonaniu środkowych pomocników MU (pamiętam jak ktoś po którymś meczu ocenił strzał Carricka jako przyczynę wypadku TU-154). Sneijder również jest piłkarzem, który wahania formy w ciągu sezonu ma spore. Porównałbym go do Schweinsteigera, obaj z wielkim potencjałem - gdy mają dobrą dyspozycje są najlepsi na swojej pozycji na świecie.
Nie mniej jednak chciałbym go zobaczyć w United, ale czy zdecyduje się opuścić Mediolan rezygnując ze statusu gwiazdy ? Czas pokaże.

Trzeci transfer, hmm. Skrzydłowy ?
Jeśli tak to Bale lub Sanchez.
Tego pierwszego każdy zna doskonale, jako kibic ligi angielskiej. Musiałby się często godzić z rolą rezerwowego, bo SAF lubi rotować na skrzydłach, więc raczej mało prawdopodobny jest to transfer, gdyż w lidze uchodzi również za gwiazdę.
A Sanchez ? On ma jeszcze czas, jest młody. Przypomina mi trochę Robbena, dobrze zbudowany, bardzo szybki z niezłym pokrętłem w nodze.
We Włoszech sam potrafi tworzyć akcję dla partnerów z drużyny, więc dlaczego nie miałby robić tego w Anglii ?? Chciałbym go zobaczyć u nas.

Znając SAFa kupi nie więcej jak dwóch zawodników z głośnym nazwiskiem.
Nie zdziwiłbym się wcale, jakby przyszedł tylko bramkarz z uznaną marką.
» 19 maja 2011, 17:44 #113
matdevil: Wytlumaczcie mi dlaczego wszyscy chcecie Snejder'a nie powiem swietny gracz ale po :
1. Nie gral w lidze angielskiej nie wiadomo jak sie tu spr
2. Inter bedzie chcial za niego wielkie pieniadze
3. Ma juz 27 lat wiec do najmlodszych nienalezny

Czemu nitk z was nie dostrzega talentu Luki Modricia? WIelki pilkarz byc moze o tych samych umjejetnosciach co Wesley, mlodszy ograny w lidze angielskiej i wydyje mi sie ze do wyjacie za mniejsze pieniadze.
» 19 maja 2011, 17:31 #112
Cyryl: Sneijder ma pewną wrodzoną umiejętność i potrafi używać identycznie prawej jak i lewej części swojego ciała przez co jest niesamowicie wszechstronny.
» 19 maja 2011, 17:48 #111
dreddx: Torres tez jest ograny w PL, a jakos wielkiego pozytku Chelsea z niego nie ma. Wiec sredni argument jak dla mnie.
» 19 maja 2011, 20:24 #110
suzer7: Kurde, co wy się tak czepiacie tej ligi angielskiej. Ronaldo też nie był ograny w lidze angielskiej a sobie poradził. Poza tym to 27 lat to nie jest aż tak dużo. Scholes ma dużo więcej a szukamy doświadczonego następcy ;). A przede wszystkim godnego. Liga angielska jak liga. Każda liga jest inna. Każda ma swoje wymogi. To tak jakby mówić, że gracz z polskiej ligi nie sprawdzi się w Niemczech. Nigdy nic nie wiadomo. Sneijder jest wszechstronny, doświadczony. Umie grać równie dobrze obiema nogami. Moim zdaniem to jest transfer numer 2 (1 oczywiście bramkarz).
A to są 3 transfery, które chciałbym w United:
1. De Gea bądź Stekelenburg
2. Sneijder
3. Sanchez :]
» 19 maja 2011, 20:56 #109
gacthx: Tak Snejder byłby bardzo dobrym zakupem :) Doświadczony i nadal doskonały !!

Skoro mówią że jedno znane nazwisko to czemu nie on ?..? ;)
» 19 maja 2011, 17:30 #108
maciej1878: A może Stekelenburg,Hamsik,
» 19 maja 2011, 17:30 #107
kubcio77: Droga redakcjo devilpage.pl proponuję ogłosić konkurs kto trafnie odgadnie transferu MAN UTD w lecie.Co do jednego znanego nazwiska, które zapowiedział Gill będzie to pewnie Lloris lub De Gea.
» 19 maja 2011, 17:26 #106
spOntan: 'Mimo to Gill zapowiedział już, że kibice mogą oczekiwać przynajmniej jednego znanego nazwiska na Old Trafford oraz paru mniej znanych, młodych talentów.'

pewnie sprowadzi bramkarz któregoś z tych co tu byli wielokrotnie wymieniani(to te głośne nazwisko) i pewnie środkowego pomocnika i skrzydłowego jakiegoś mniej znanego, młodego.
Co do opuszczenia OT to odstrzeliłbym Obertana, Gibsona, dwóch Owenów, i pewnie Brown będzie chciał odejść.
» 19 maja 2011, 17:23 #105
dreddx: Z Gibsona bym jeszcze nie rezygnowal. Meczem rewanzowym z Schalke pokazal dobitnie, ze drzemie w nim potencjal, ktory trzeba z niego wydobyc. Dajmy mu jeszcze szanse. Tez do niedawna go nie lubilem i jak widzialem Gibson w wyjsciowej, albo jak wpuszczal go Sir Alex na boisko to juz chory bylem. Ale powtarzam, mecz z Schalke pokazal, ze cos moze jeszcze z niego bedzie. Nie mamy tak szerokiej kadry, zeby byla koniecznosc pozbywania sie kilku zawodnikow aby zrobic miejsce dla nowych. Co do Obertana, to nie wiem co ten koles w ogole robi w United. Przeciez w meczach rezerw to on sie o wlasne nogi potyka. Z Owenami ciezko sie nie zgodzic. Michael na pewno nie odgrywa takiej roli u nas jaka sam by chcial i na jaka liczyli kibice wraz z jego przyjsciem. Na pewno nie zapomnimy mu bramki na 4:3 w koncowce derbow w zeszlym sezonie. Hargo? Teoretycznie nie ma szans na powrot do dobrej formy po tak dlugim rozbracie z pilka, jesli oczywiscie jeszcze kiedykolwiek wroci na boisko. Z drugiej strony, przypomne Ole, ktory tez ponad 2 lata nie gral z powodu kontuzji, a wrocil i byl przez pewien czas postacia wrecz pierwszoplanowa w United. Brown? Chyba jego czas na OT dobiegl konca. Nie wnosi nic swoja gra, mamy lepszych zmiennikow od niego. Mozna by w jego miejsce wprowadzic do skladu jakiegos mlodziana, zeby sie juz ogrywal. Nie wymieniles Bebe i to w sumie dobrze. Mysle, ze z niego tez jeszcze United moze miec pozytek. Poki co w rezerwach spisuje sie o dziwo naprawde dobrze. No i niestety OT zapewne opusci tez Tomek. Czyli potrzebny bedzie pewnie tez 3-ci bramkarz. Ciekawe swoja droga, czy Lindegaard pogodzi sie z rola zmiennika. A moze Sir Alex poprostu kupi zmiennika i postawi na Andersa? Nie raz pokazywal, ze potrafi zaskakiwac swoimi decyzjami. Spekulowac mozna bez konca. teraz poczekajmy na ruch bossa.
» 19 maja 2011, 20:32 #104
danielo17: Najlepszym transferem United dla mnie byłby Snejder lub Modrić są świetnym pomocnikami którego potrzebuje United, nie wiadomo czy Paul przedłuży kontrakt. Jeśli jednak Totenham i Inter nie chcieliby sie pozbyć ich z chęcią mile bym zobaczył na Old Trafford Guarina ;]
2 transfer to Alexis Sanchez dla mnie jest świetnym piłkarzem mającym drybling szybkość wykończenie wszystko czego sie wymaga od skrzydłowego/napastnika
3. transfer to bramkarz ale ja zaakceptuje każdy wybór Fergusona jednak
de Gea lub Stekelemburg wydają sie najlepszym możliwym wyborem obsadzenia bramki

***
Licze że Ferguson w przyszłym sezonie będzie więcej kożystal z młodzieży. Chciałbym zobaczyć w kilku meczach Morrisona który ma być nowym Royem Keanem. Także mile bym zobaczył Noorwoda, Tunnicliffe, Pogbe Kinga Browna ( brata Wesa jego gol z wolnego dla młodzików byl na prawde niezły ) i innych w końcu te chłopaki mają za kilka lat rządzić w Angli!
» 19 maja 2011, 17:11 #103
DjBosiL: ta i do tej 3 może Messi Villa Ronaldo Kaka i Falcao?
» 19 maja 2011, 17:00 #102
Arothq: zapomniałeś o de gei i akinfeevie - przecież musimy mieć rezerwowych bramkarzy. Chyba, że o Lehmanna sie postaramy, dość perspektywiczny zawodnik
» 19 maja 2011, 17:06 #101
Koksu: ''Gracze Barcelony trenowali dziś rano na obiektach Ciutat Esportiva. Po zajęciach piłkarzy znów odwiedziły wampiry - kontrola antydopingowa UEFA.'' tekst z Visca el barca xD widzę że te kontrole strasznie ich bolą.
» 19 maja 2011, 16:52 #100
sianek: Napewno przyjdzie bramkarz- widzi mi się Hugo Lloris . A co do zawodników z pola widziałbym Javiera Pastore z Palermo ;)
» 19 maja 2011, 16:50 #99
PrzemoManUtd15: Marzy mi się:
Br: Sebastian Frey
ŚP: Wesley Sneijder
i młody wielki talent: Paulo Henrique( Ganso )
:)
» 19 maja 2011, 16:48 #98
danielo17: Z tym Freyem to przyszalałeś hehe
» 19 maja 2011, 17:14 #97
skoda037: dodaj, że młody wielki talent w FM czy FIFIE :>

W FIFIE 06 to nawet Kieran Richardson miał ponad 90 w sezonie 2011/12, wiec zejdz na ziemie.
Frey też z fify wziety.
» 19 maja 2011, 17:20 #96
PrzemoManUtd15: Frey jest doświadczony. Napewno lepszy wybór niż De Gea. Jeśli nie Frey to jedynie Lloris. Ganso jest świetny widziałeś mecz jakikolwiek z jego udziałem, jak nie to się nie wypowiadaj proszę. Jak nie pasuję wam Ganso to oprócz niego Eden Hazard :)
» 19 maja 2011, 17:56 #95
felix43: Marco Marin z Werderu bardzo dobry lecz nie potrzebny co do bramkarzy to Loris lub De Gea
» 19 maja 2011, 16:41 #94
Luelle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 18:32

tak to są oficjalne stroje na przyszły sezon. prezentacja powinna się odbyć w przeciągu najbliższych dni.
» 19 maja 2011, 18:25 #93
BerbaFan: a są jakieś oficjalne info czy tylko coś w stylu wp.pl
» 19 maja 2011, 21:43 #92
Luelle: nie czytałam tego na portalach newsowych typu: onet, interia czy wp.
czytam różne strony poświęcone United i tam znalazłam info.

fuckyeahmanchesterunited.tumblr.com/post/5246435111/kennymufc-so-its-official-this-is-the-new
» 19 maja 2011, 22:23 #91
paniOla: Widzę, że kibice się rozszaleli ze swoimi propozycjami. To i ja dorzucę swoją, podobnie jak Matdevil marzy mi się Luka Modrić, taki gracz to był by strzał w 10,on jest fenomenalny, bardzo inteligenty. Tylko kto by go chciał sprzedać, Tottenham go nie puści, więc to tylko marzenie. Na pozycję bramkarza: Muslera/ de Gea/ Stekelenburg - zależy jak bardzo doświadczonego bramkarza chciałby mieć u siebie Fergie
» 19 maja 2011, 16:36 #90
iamarctic: Harry ostatnio krzyknął za Lukę bodajże miliard funtów ^^ aczkolwiek to byłby transfer nie do przecenienia, taki rozgrywający przydałby się u nas, uważam, że potrafiłby się świetnie wkomponować w drugą linię United, dodatkowo pewnie miałby okazję współpracować z Roo, co wygląda na papierze niezwykle zachęcająco. Szkoda, że Modrić jest w zasadzie nie do ściągnięcia.
Fergie lubi doświadczonych bramkarzy podobno, ale od kiedy upadł temat Neuera to nie mam jakiegoś zdecydowanego faworyta, czekam na rozwój wydarzeń.
» 19 maja 2011, 18:16 #89
paniOla: Nie wiedziałam, że Redknapp tak wycenił Lukę - widać świadomy jest tego jakiego klasowego piłkarza posiada, dlatego pół żartem pół serio klapnął taką cenę. Ale teoretycznie pięknie by to wyglądało, bo bokach Nani z Valencią lub Giggsem w środku Modrić i któryś z defensywnych pomocników a w ataku Roo z Czikoritą bądź Berbą. No nic, pofantazjować dobra rzecz.
Szkoda, że już nie możemy wiedzieć kto na 100% będzie następca van Der Sara, bo czytanie kolejnych informacji na ten temat tylko nadbudowuje coraz to więcej wątpliwości i niepewności.
» 19 maja 2011, 19:41 #88
Marcel1106: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 16:35

Ja bym chciał :
-Dawida De Gee
-Snejdera
-Sancheza
» 19 maja 2011, 16:35 #87
FanManUtd93: też marzą mi się akurat ci trzej grajkowie:-)
» 19 maja 2011, 17:05 #86
michalSTG: wzięło mnie na wspomnienia;
pod koniec zeszłego sezonu SAF mówił o tym że nie kupi żadnego zawodnika a kupieni zostali Smalling i Hernandez to zastanawiam się jakie to transfery tym razem przeprowadzi Fergie skoro zapowiada 3
» 19 maja 2011, 16:31 #85
kckMU: Jak dla mnie kolejno - Marten, Young, Sneijder.
» 19 maja 2011, 16:26 #84
Javierfan: Ferguson dobrze wie, kto tak na prawdę jest potrzebny w United.
» 19 maja 2011, 16:26 #83
mat23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 16:24

bramkarz De Gea lub Stekelenburg (choć do obu nie jestem przekonany), poza tym oczywiście chciałbym Sneijdera, a trzeci to A. Young lub Sanchez :)
» 19 maja 2011, 16:20 #82
eKB: Jeżeli Sneijder to po co Pastore?
» 19 maja 2011, 16:18 #81
eKB: No ale na pewno nie kupimy gracza za 50 baniek na ławkę stary pomyśl trochę.
» 20 maja 2011, 14:42 #80
eKB: Jeżeli sam SAF tak powiedział to musi być to prawda już nie mogę się doczekać okienka.
» 19 maja 2011, 16:07 #79
leito276: Eden Hazard, Javier Pastore bądz miło byłoby zobaczyć niedocenianego Yoanna Gourcuffa i bramkarz (De Gea bądz Lloris).

Tych "grajkuf" chciałbym u nas zobaczyć!
» 19 maja 2011, 16:05 #78
matdevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 16:00

Bramkarz a reszta to dwie WIELKIE niewiadome bo kto przewidzi co ma na mysli Sir Alex :D nie ma takiego Kozaka. Ja dalbym wszystkie pieniadze za Luke Modricia
» 19 maja 2011, 16:00 #77
fjoord: Jak podaje wp i brytyjska prasa - MU zlozylo oferte za Benzeme - a Mourinho chce zeby klub ja zaakceptowal. To moze byc jeden z trzech naszych transferow tego lata
» 19 maja 2011, 15:46 #76
AgEnT: Na pewno ...
» 19 maja 2011, 16:01 #75
iamarctic: wolę żeby to była tylko plotka
» 19 maja 2011, 16:21 #74
fjoord: a co mam ci zrobic xero gazety ? :)
tu masz dwa linki:

totalfootballmadness.com/2011/05/18/manchester-united-prepare-35-million-offer-for-karim-benzema/

click-manchester.com/sport/manchester-united/1212917-jose-mourinho-happy-for-karim-benzema-to-join-manchester-united.html
» 19 maja 2011, 16:40 #73
FanManUtd93: po co on nam?? Chicaro, Wazza, Welbeck, MAcheda, lepiej ściągnąć ofensywnego Sancheza:-D
» 19 maja 2011, 17:07 #72
fjoord: jesli to prawda to pozostaje pytanie co ze skladem planuje zrobic SAF.
Ja tam bylem i jestem zwolennikiem talentu Benzemy - zreszta SAF tez - przeciez chcial go kupi, tylko real przebil jego oferte.
Kto wie moze atak Benzema - Groszek z cofnietym Rooneyem? :)
» 19 maja 2011, 17:17 #71
Klimaa: Bramkarz i rozgrywający to dwie pozycje na które mam nadzieję sprowadzone zostaną głośne nazwiska.
» 19 maja 2011, 15:39 #70
Tomasson10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 15:32

Co do transferów, to:

Bramkarz: Jak jakimś cudem wyciągniemy Neuera, to niech on będzie. Jak nie to Steklenburg.
Playmaker: Ja bym tu postawił na Snijdera, ale jest raczej nieosiągalny. Marek Hamsik, Luka Modrić, Mario Gotze? Nie zapominajmy też, że Scholesa może zastąpić młody Tom Cleveley..
Skrzydłowy: tutaj spodziewam się, że boss kupi jakiegoś młodzika, bo skrzydła jak na razie mamy b. dobre :)
» 19 maja 2011, 15:30 #69
Tomasson10: Na skrzydło może być ten Oxalde-Chamerelin ze Southampton, ma chłopak potencjał.
» 19 maja 2011, 19:18 #68
GaRoo: sport[.]wp[.]pl/kat,1750,title,Mourinho-chce-sprzedac-Benzeme,wid,13423178,wiadomosc.html?ticaid=1c54f

Czyżby Benzema?
» 19 maja 2011, 15:24 #67
wladek22: opierajac sie na wp dlugo nie postoisz
» 19 maja 2011, 15:30 #66
DahDah: Naucz sie linki wklejać :F

sport.wp.pl/kat,1744,title,Mourinho-chce-sprzedac-Benzeme,wid,13423178,wiadomosc.html?ticaid=1c54f
» 19 maja 2011, 15:40 #65
diablo114: Moim zdaniem przydał by się
Bramkarz Lloris lub Akinfiev
Pomoc Sneijder (Moje marzenie)
Skrzydłowy Hulk
Świetny zawodnik to co wyprawia w Porto narmalnie palce lizać
» 19 maja 2011, 15:21 #64
chomik18: Maartena Stekelenburga bym chciał ujrzeć na Old Trafford - 29 lat - doświadczony, Holender, a co za tym idzie gra nogami nie jest mu obca, gdyż w holenderskich szkółkach kładą bardzo duży nacisk na grę nogami co widać po Edwinie... Pozatym pamiętajcie, że bramkarz ma wyjąć swoje 'piłki', a nie wpuszczać babole, a wyjmować setki. Pewny chwyt, dobra gra nogami, ogranie przemawiają za Maartenem, sam Edwin poleca swojego rodaka. ;)
Poza nim Ashley Young - świetny piłkarz, oglądając go kilkakrotnie można zauważyć, że cieszy go gra w piłkę, przebojowy, błyskotliwy, dynamiczny - nie przedłużył kontraktu z Aston Villą.
Poza nimi z dwie młode perełki by się przydały, ale to już liczę na skautów i Fergusona bo lepiej znających się ludzi na świecie od nich nie ma.
» 19 maja 2011, 15:01 #63
mefp: Zgadzam się w pełni z Twoim postem!
» 19 maja 2011, 15:37 #62
DahDah: Zgadzam się z Tobą kolego.
Racjonalne wytłumaczenie dlaczego Maarten a nie De Gea -
Jestem stuprocentowo pewny iż tym razem Ferguson postawi na DOŚWIADCZENIE w bramce.
» 19 maja 2011, 15:42 #61
Kajdan: Bardzo prawdopodobne jest to, ze na Old Tafford zawitaja bramkarz, playmaker i skrzydlowy. Na nastepce Edwina to bym widzial De Geę. Na srodek to chyba najlepszy bylby Wesley Sneijder, genialny gracz a po tym nieudanym sezonie dla Interu na pewno sa wieksze szanse na pozyskanie Holendra. Na skrzydlo to albo Alexis Sanchez albo Young i by byla niezla paka na przyszly sezon.
» 19 maja 2011, 14:59 #60
MpawulonU: De Gea , Sneijder i czytałem ze Benzeme chcą kupic :P Ale wątpie 3 to bym wziął Sancheza
» 19 maja 2011, 14:53 #59
18Lukasz78: Stekelenburg bądź Muslera na bramkę,Snejder i może Young :) i niech SAF kupi z 2 dobrze rokujących młodzików jak co roku i będę zadowolony :)
» 19 maja 2011, 14:51 #58
Rooni126: Ja jako bramkarza nie mam zdania bo żadnego nie obserwowalem szczegolnie ale podobal mi sie ten rusek.Do srodka marzenie sneijder i do tego sanchez,nie chce tak jak wszyscy piszecie younga bo powiedzcie mi po co on nam skoro na skrzydlach mamy 4 napewno nie gorszych a juz sie nie rozwinie bardzo w porownaniu do sancheza ....
» 19 maja 2011, 14:50 #57
DevilUnited: Sanchez - Po co ? Jeżeli Giggs nie przejdzie na emeryturę to mamy aż 7 bocznych pomocników (jeśli przyjdzie Sanchez) Sneijder-Jak najbardziej.De Gea - Wolę Stekeleburga ale może być. Więcej zawodników nie potrzeba.
» 19 maja 2011, 14:49 #56
kozzy: BUFFON !! Doświadczony, w pewien sposób legenda klubu, znający się z wieloma naszymi zawodnikami ze spólnych potyczek. Dobry na linii, przedpole do opanowania doświadczeniem. Jest przy nim mało szumu, a Sir Alex lubi niespodzianki. Może właśnie to będzie to wielkie nazwisko ? Buffon ma dopiero 33 lata !
» 19 maja 2011, 14:34 #55
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 14:39

Wszystkie te epitety dodaj sobie w czasie przeszłym. Obecny Buffon nie broni tego co kiedyś , a nawet popełnia błędy w takiej mało emocjonującej lidze jaką jest Liga Włoska.
» 19 maja 2011, 14:39 #54
jarekbrylu: Dla mnie bramkarzem na miejsce VDS jest Stekelenburg lub Adler. Co do środka to by mógł być Sneijder a i by się przydał też Sanchez z Udinese Calcio
» 19 maja 2011, 14:17 #53
kkkamil: w 100% Cie popieram i tak samo myślę w sprawie transferów, Stekelenburg dla mnie od początku był numerem 1 na VDS i środek by sie przydał ale cięzko będzie z Sneijderem
» 19 maja 2011, 14:26 #52
woj92: Ja chciałbym w stroju z diabełkiem na piersi zobaczyć Bale'a, co do bramkarza to zdam się na zdanie SAF'a, ale mam mieszane uczucia co do Sneijdera- nam by sie przydał ktoś o lepszych warunkach fizycznych mogący grać środkowego pomocnika w systemie 4-4-2, no ale wszystkiego mieć nie można.
» 19 maja 2011, 14:02 #51
sisinho: Tylko że nie ma dobrego rozgrywającego , a zarazem zawodnika o dobrych warunkach fizycznych. Oczywiście takiego , którego da się wyciągnąć za 20-30 mln euro .
» 19 maja 2011, 14:40 #50
Marcinwp91: A Maourane Fellaini z Evertonu? Bardzo dobry rozgrywający, przy tym z niesamowitymi warunkami fizycznymi, silny, skoczny, wygrywa wszystkie przebitki i głowy w środku boiska, potrafi uderzyć, dobrze podać i znaleźć się w polu karnym. Do tego ma chyba 22 albo 23 lata... To byłby gość dla Manchesteru...
» 19 maja 2011, 16:26 #49
jarekbrylu: A Fellaini nie gra przypadkiem w ataku?
» 19 maja 2011, 21:02 #48
Marcinwp91: Przypadkiem nie, to jest środkowy pomocnik z krwi i kości ;)
» 20 maja 2011, 12:53 #47
sisinho: Ile ma kończących zagrań (asyst) w tym sezonie? Fellaini jest bardziej środkowym pomocnikiem , ale coś w rodzaju Carricka - w destrukcji , a rzadko zagrywa dobre piłki do napastników jak Paul.

A my szukamy właśnie kogoś pokroju Scholes'a , kogoś kto potrafi zagrać piłkę przez całe boisko z dokładnością do milimetra. Takim kimś jest Modrić , ale nie ma dobrych warunków fizycznych , a w dodatku Tottenham go nie puści.
» 20 maja 2011, 16:20 #46
kamil08111992: w pełni popieram zdanie Wojtka 1234
» 19 maja 2011, 13:56 #45
szefo: lioris na bramkarza
» 19 maja 2011, 13:52 #44
karik: bez obrazy ale dla mnie lloris to nie jest bramkarz ktory ustawi druzyne i na nich 'nawrzeszczy'.

wolalbym juz takiego stekelenburga, albo .. buffona ? :p
» 19 maja 2011, 14:42 #43
kolekk: Mam nadzieje ze bramkarzem będzie Stekelenburg, moim zdaniem godnie zastąpi Edwina. Było by świetnie gdyby udało się sprowadzić również Sneijdera, ale wątpię żeby Inter sprzedał serce swojej drużyny, bez niego kompletnie nic nie grają. Zobaczy się jak będzie, ale tych 2 piłkarzy by pasowało idealnie
» 19 maja 2011, 13:47 #42
WOJTEK1234: Ja myslę ze VDS zastąpi Stekelenburg przydali bys się też tacy piłkaże jak Snajder i Sanchez snajder świetny przegląd pola a Sanchez jak to na niego mówią nowy CR7(AS7)
Z takich zakupów byłbym w 100% zadowolony!!
» 19 maja 2011, 13:45 #41
Deluxe: Hm. Ja chcę Sneijdera i chyba nie przestanę, póki nie zawita na Old Trafford ;D Dobrze, że będą zakupy. Przydadzą się.
» 19 maja 2011, 13:30 #40
delgado: Fredy Guarin - Poprawka :)
» 19 maja 2011, 13:17 #39
delgado: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 13:16

Ja stawiam na:

Fernando Muslera (Bramkarz)

Afellay (Pomocnik) lub Jeremy Menez (Pomocnik)

Oraz chętni bym widział "Fredy Guari­n"
» 19 maja 2011, 13:15 #38
satan23: No bardzo ciekawa propozycja kolego :) bardzo pozytywnie zaskakuje mnie Afellay, ciekaw jestem czy go tak łatwo oddadzą..
» 19 maja 2011, 13:48 #37
HuiSton: heheh
fifa działa na mózg
» 19 maja 2011, 14:36 #36
delgado: Fifa? Z czego wywnioskowałeś to? Nie gram w gry komputerowe, gdyż studiuje i mnie to nie rajcuje.
» 19 maja 2011, 16:50 #35
Kend30: Muslera? Oglądałeś MŚ? Katastrofa na przedpolu i proste błędy w łapaniu piłek, słowem bramkarz nie dla Utd. Wolałbym De Gee lub Akinfeeva. i na środek pola Sneijder koniecznie. Środek pola Fletch - Sneijder to było by coś :)
Afellaya Barca raczej nie odda. Stawiam że da mu przepracować sezon przygotowawczy i wtedy pewnie jego talent eksploduje.
» 19 maja 2011, 16:54 #34
FanManUtd93: kend30 zgadzam się z Tobą:-D od trzech lat marzę o takim środku w United:-)
» 19 maja 2011, 17:10 #33
Skurch: Oglądam Serie A na bieżąco (jestem też fanem AS Romy). Niestety Menez(przy całej sympatii dla tego zawodnika) jest za słaby(nie tylko fizycznie) na Man Utd. Muslera popełnia dużo głupich błędów więc raczej zostanie w Lazio, które prawdopodobnie zagra w przyszłym sezonie w LM i raczej będzie się wzmacniać a nie sprzedawać zawodników.
» 19 maja 2011, 19:03 #32
H2O1994: Na pewno bramkarz i środkowy pomocnik a trzeci to zobaczymy.
» 19 maja 2011, 13:07 #31
froto90: Davis de Gea, Alexis Sanchez, Javier Pastore i była by jazda tylko za wszystkich trzeba było by wyłożyć około 60 mln euro
» 19 maja 2011, 13:06 #30
nyczu7: Stekelenburg lub De Gea;) do tego Sneijder lub Modrić a trzecim Young:)) i miodzio;]
» 19 maja 2011, 13:05 #29
Cleverley: Stekelenburg, Sneijder, Sanchez - trzy S . ;)
» 19 maja 2011, 13:03 #28
DahDah: 33,3333 % się zgadzam z Tobą , chodzi tylko o Stekelenburga w bramce ;)
» 19 maja 2011, 15:45 #27
Tennant: Lloris to moje bramkarskie marzenie :)
Glory Glory MU
» 19 maja 2011, 12:47 #26
JohnPieklo: Jeśli nie Kuszczak, to Gigi Buffon! + Sneijder i CR7/LM10.
» 19 maja 2011, 12:34 #25
Cleverley: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 13:02

Ronaldo albo Messi ? możemy pomarzyc
» 19 maja 2011, 13:02 #24
nyczu7: co ty chlopie piszesz wogóle takich piłkarzy to sobie możesz w fife w managerze kupić a nie tutaj głupoty wypisujesz
» 19 maja 2011, 13:07 #23
madd: Hehe to była ironia ;)
» 19 maja 2011, 15:21 #22
jerome25rothen: Igor Akivieev-czy jak to sie pisze, Charlie Adam, Ashley Young
Po zakończeniu okienka możecie mi podziękować że już teraz znacie tych na których Ferguson się skusi.

Pozdrawiam
» 19 maja 2011, 12:19 #21
jimmyyy8: byłoby świetnie!
» 19 maja 2011, 12:33 #20
jerome25rothen: wspomnicie moja slowa:) zobaczycie.
» 19 maja 2011, 22:17 #19
pumbiks17: Lloris/De Gea ... do tego Sneijder i jakis jeden mlody talencik ktorego wypatrzyl scout United i bylbym w siodmym niebie!:)
» 19 maja 2011, 11:48 #18
kozzy: A co powiecie na Buffon’a ?
» 19 maja 2011, 11:44 #17
paczek666: NIGDY!!
» 19 maja 2011, 12:07 #16
satan23: Szkoda pieniędzy na starego bufona.. ;]
» 19 maja 2011, 13:46 #15
matemufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2011 11:27

licze na zakup - hazarda,sancheza,younga i oczywiscie dalej mam nadzieje choć wiem ze jest to juz niemal nie mozliwe - neuera . ktos z nich musi wpaśc
» 19 maja 2011, 11:26 #14
jimmyyy8: przepraszam za pytanie zupełnie z innej beczki ale kiedy będą zaprezentowane nowe stroje united na przyszły sezon? :) jak to było w tamtym roku, kiedy ogłoszono?
» 19 maja 2011, 11:16 #13
matemufc: tak już sa ,nie mal identyczne są całościowo czerwone bez wstawek
» 19 maja 2011, 11:25 #12
jimmyyy8: wspomożesz mnie linkiem? nigdzie nie mogę znaleźć
» 19 maja 2011, 11:28 #11
jimmyyy8: dzieki, lekko się rozczarowałem ;)
» 19 maja 2011, 11:37 #10
matemufc: mnie tam sie podobają ,przynajmniej prosta koszulka a nie tak jak ma sReal jakieś kwadraty czy chelsea obrzydlistwo ,na boisku wygladaja jak dzieciaki a my mamy jednolity z ładnymi numerami
» 19 maja 2011, 14:40 #9
Klimaa: Jeśli to oficjalna to naprawdę ładna. Fajnie że zostaliśmy przy kołnierzyku, dobrze wygląda ;d
» 19 maja 2011, 15:41 #8
mefp: Oficjalna prezentacja - 3/06/2011
» 19 maja 2011, 15:42 #7
mefp: Stroje domowe raczej się już nie zmienią. Wyglądają całkiem nieźle.

Problemem są kontrowersyjne wyjazdówki - granatowe z poziomymi, czarnymi pasami.

Dziś jednak natknąłem się na stronę, gdzie stroje wyjazdowe wygladają bardziej prawdopodobnie.

Polecam zerknąć:
footballstore.fr/en/views/?Manchester-United-Away-kits-2011-12-1475.html
» 19 maja 2011, 15:53 #6
oscarosa: hahahaha Glory United!! :D ale psikus dla liverpollu, brawo chłopaki!! :) moim zdaniem żaden z bramkarzy typu de gea , stekelenburg czy neuer nie przyjdzie do nas. SAF jak zawsze zaskoczy , ale na pewno bedziemy zadowoleni z nowego bramkarza. Nie sugerujcie sie mediami bo g...o wiedza kogo Alex chce ściągnąć. Mam nadzieje że jakiś nowy zdolny alachicharito do nas przejdzie na wakacje i za małe pieniadze. Jesli odejdzie Brown, to oprocz śr pomocnika i bramkarza poninien przejsc do nas jakis obronca na prawą flanke w razie gdyby rafael miał kontuzje ( bo troche kontuzjogenni są bliźniacy;/) pozdro
» 19 maja 2011, 11:12 #5
Blejck: Zgadzam się z kolegą, media mogą jedynie spekulować , a to w obecnych czasach nic nie daje :)
» 19 maja 2011, 11:50 #4
Giampaolo: Zarówno na prawej, lewej oraz na środku obrony może grać o'Shea, a on rozwiązuje większość problemów jeśli chodzi o obsadę defensywy. Można narzekać na brak błyskotliwości i efektowności w jego grze, ale wypełnia stawiane przed nim zadania (niezależnie od tego jakie to zadania) i póki co przewyższa braci da Silva.
» 19 maja 2011, 12:53 #3
oscarosa: owszem john jest świetny ale tez moze miec kontuzje i wtedy wyjdzie na to ze znowu środkowi obroncy beda grac na skrzydlach i nerwówka będzie. Juz nie raz mielismy takie sytuacje, a jak już mówiłem obaj bliźniacy często mają te urazy i jesli przyjdzie moment że wszystkim im sie to trafi to lezymy i kwiczymy jak w poprzednim sezonie.
» 19 maja 2011, 13:05 #2
Zywo08: A z tym bannerem to nie wiedziałem ;D
» 19 maja 2011, 10:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.