Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kibice zaatakowali Gibsona

» 25 kwietnia 2011, 22:50 - Autor: matheo - źródło: Sports Illustrated
Przygoda Darrona Gibsona z portalem społecznościowym Twitter trwała zaledwie dwie godziny. Pomocnik Manchesteru United postanowił usunąć swoje konto po tym jak zaczęły pojawiać się w nim obraźliwe komentarze.
Kibice zaatakowali Gibsona
» Darron Gibson konto na Twitterze miał zaledwie przez dwie godziny
Czy Darron Gibson powinien odejść z Manchesteru United tego lata?
Gibson chciał dołączyć do Wayne’a Rooneya, Michaela Owena i Rio Ferdinanda, którzy od dawna komunikują się ze swoimi kibicami za pośrednictwem Twittera. Internauci okazali się jednak wobec Irlandczyka bezwzględni.

„Nic nie uszczęśliwiłoby mnie bardziej, niż twój transfer tego lata” – napisał jeden z sympatyków Czerwonych Diabłów.

Konta sportowców na Twitterze często są wykorzystywane przez kibiców drużyn przeciwnych. Rzadko zdarza się, aby fani obrali za cel ataku zawodnika swojej drużyny. Co ciekawe tuż po decyzji Gibsona część kibiców rozpoczęła kampanię, która ma na celu przywrócenie konta Irlandczyka. Wątpliwe, aby ten chciał jednak wrócić do pisania.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź meczu: Schalke 04 – Manchester United
Następny news »
Van der Sar marzy o wygraniu Ligi Mistrzów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


slowak: hahahha a po co mu to nie jest taki dobry zeby tam pisac :D
» 26 kwietnia 2011, 20:12 #91
diabelski100: teraz go wyzywają a jak szczelił piekna bramke przeciwko milanowi to muwili co innego
» 26 kwietnia 2011, 19:41 #90
Cleverley: chyba Bayernowi .
youtube.com/watch?v=Cpyr4sMz5l4
nie piękny gol, zwyczajny
» 26 kwietnia 2011, 19:56 #89
power: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2011 18:58

Niech lepiej znajdzie sobie klub w którym będzie podstawowym zawodnikiem bo talentu mu nie brakuje
» 26 kwietnia 2011, 18:57 #88
blejd7: Mam pytanie do tych, którzy w ankiecie głosują na "Nie" : co pijecie przed meczem lub w trakcie, że nie widzicie słabej gry Darrona? Strzał z dystansu to za mało jak na pomocnika najlepszego klubu na świecie.
P.S. Ja na trzeźwo nie jestem w stanie oglądać jego gry
» 26 kwietnia 2011, 16:58 #87
Powell: To nie oglądaj.
» 28 kwietnia 2011, 20:44 #86
DevilxDevil: Gibson ma potencjał, ale nigdy nie pokaże go w Manchesterze United, bo gołym okiem widać, że boi się brać ciężar gry na siebie. Moim zdaniem ma kompleks bycia tym "mniejszym" względem Scholesa, Andersona czy innych dobrych piłkarzy.
Brakuje mu silnej psychiki, niech odejdzie.
» 26 kwietnia 2011, 16:16 #85
fuss1985: Daron jest jeszcze mlodym pilkarzem, potrzebuje obycia i napewno pod skrzydlani sir Alexa zrobi postepy. jak kolega wspomnial na poczatku wychowankowie sa jak skarb. Calkowicie oddaja sie klubowi i staraja sie dla niego z calych sil. wierze ze opanuje srodek pola i dorowna Poulowi jak nic. pozdro dla was wszystkich
» 26 kwietnia 2011, 16:16 #84
kojotihno: 24 lata to juz nie taki mlody zawodnik. Ale jeszcze moze sie rozwinac. Fletcher czy o'shea tez nie mieli byc przydatni a chwilami ratowali nam wrecz dupsko. Jeszcze dalbym mu szanse, bo taki np. pique czy rossi puszczeni za bezcen robia niezla kariere.
» 26 kwietnia 2011, 14:17 #83
united007: dajcie mu jeszcze troche czasu, on jest jeszcze młody
» 26 kwietnia 2011, 12:04 #82
qlop: wszyscy puknijcie sie w glowe. co ma do tego wszystkiego szacunek do pilkarza?? poprostu jest za slaby na ta druzyne i zdajcie sobie z tego sprawe!! moze w koncu ferguson tez zda sobie z tego sprawe i przestanie tego czeladnika wystawiac do skladu...
» 26 kwietnia 2011, 11:22 #81
7iverson7: JPD...Gibson to srodkowy pomocnik nr 5 w naszym zespole!Kogo ty oczekujesz na jego miajscu?Gra tylko wtedy gdy sa klopoty z zestawieniem srodka pola lub jest mniej wazny mecz i podstawowi zawodnicy musza odpoczac!
Gwarantuje ci,ze na jego miejsce nie znajdziesz lepszego zawodnika ktory dodatkowo nie zarabia duzo,praktycznie nigdy nie ma kontuzji i nie płacze,ze za malo gra.
» 26 kwietnia 2011, 12:28 #80
jab0l: ODejdz !
» 26 kwietnia 2011, 10:25 #79
Taurus: Sam sobie odejdź.
» 26 kwietnia 2011, 10:42 #78
FanaticMU: Ja myślę też tak - wszyscy przyzwyczaili się do konstruowania akcji przez Scholesa i sobie za bardzo nadzieje zrobili że Gibson to ta sama glina! a tu nie... i nagle rozczarowanie i wrzuty...
» 26 kwietnia 2011, 10:06 #77
karas2011: Jejku po co ten news daliście.. Teraz znowu nasi POLSCY kibice.. Na meczach piszą: Gibson wyp...., Sprzedajcie go! itp.. ja też go nie lubię ale się do tego przyznaje.. Większość ludzi która tutaj dała komentarze typu: niech zostanie, po co go tak najeżdżacie?.. Tylko się błaźnicie bo na meczu wyzywacie go ile wejdzie a potem oszukujcie że jest dobry.,. Taka jest prawda, ja nei jestem idealny w piłkę, ale Gibson jest za słaby.. Uda mu się strzelić jakąś bramke ale to za mało!!
» 26 kwietnia 2011, 09:54 #76
whiteNani: WY TO K**WA JESTESCIE OD NIEGO WSZYSCY LEPSI NIE ? irytujace neokidy co pilki kolo nogi w zyciu nie mialy a jezdza pilkarza ZAWODOWEGO PILKARZA ze mu czasami cos nie wychodzi. co a jak strzelil ta piekna brameczke z bayerenem na OT rok temu to nie bylo "Gibson nara za slaby jestes" co ? jestescie sezonowcami i tyle. szkoda ze sa tacy "kibice" n tej stronie.

UNITED !
» 26 kwietnia 2011, 09:48 #75
zoestrike: Swiete slowa... jesli kocha sie. Ten klub to bez wyjatkow... nie wiem jak. Mozna kogos nie lunic. Cala druzyna jest jednym cialem
» 26 kwietnia 2011, 09:59 #74
alter: Ale jeśli zawodnik jest za słaby na drużynę, to dlaczego ma w niej zostać? A obecnie tak jest. Z resztą tak samo było z Berbatovem i Fletcherem. Jeśli Gibson się nie przełamie, to ZAWODOWYM PIŁKARZEM ma szanse być, ale w Stoke albo Fulham
» 26 kwietnia 2011, 10:47 #73
kenyy: >>> WY TO K**WA JESTESCIE OD NIEGO WSZYSCY LEPSI NIE ?
ja za grę w piłkę pieniędzy nie biorę i to nie mój zawód.

>>> jak strzelil ta piekna brameczke z bayerenem na OT rok temu to nie bylo "Gibson nara za slaby jestes" co ?
bramka ładna, ale to trochę za mało nie sądzisz ?

>>>jestescie sezonowcami i tyle
Nie mierz wszystkich swoją miarą


Żeby była jasność, ja nie obrażam Gibsona tylko krytykuję za grę. To nie jest tak , że nie wyszedł mu jeden czy kilka meczy bo od dłuższego czasu gra źle.
Dla mnie ten chłopak jest zwyczajnie za słaby.
» 26 kwietnia 2011, 11:01 #72
kenyy: heh ;-)
» 26 kwietnia 2011, 14:50 #71
Tomasson10: Gibo.. Nie rozumiem, czemu tak na ciebie najeżdżają. Przecież to nasz wychowanek, stara się .. Według mnie powinien pójść na wypożyczenie, a potem zobaczymy.
» 26 kwietnia 2011, 09:32 #70
qlop: nie oszukujmy się ale to nie jest klub dla tak słabego piłkarza... i nie wypisujcie głupot typu że np. "pamiętam jak kiedyś strzelił ładną bramkę albo pamiętam jak wtedy ładnie zagrał" żałosne. jemu to się może zdarzyc raz na jakis długi czas a to nie jest klub aby czekac na jakiś chwilowy niby przebłysk. druga sprawa: wypisujecie że wkłada całe serce w grę i za to powinien byc doceniony... wiec gdyby teraz każdy manager patrzył na swojego piłkarza w ten sposób to zastanówcie się jakby wyglądał futbol... "co z tego że nic nie gra ale wkłada w grę tyle serca że musimy go zostawic" czy to nie chore?? Nie życzę mu źle ale powinien odejsc do słabszego zespołu aby czerpac jakies korzyści z piłki bo tu naprawdę nie powinien miec miejsca w składzie. i jednak coś w tym musi byc skoro tylu ludzi czy z anglii czy polski pisze o nim w taki sposób. To wszystko to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z tym zgadzac.
» 26 kwietnia 2011, 09:21 #69
matdevil: Kurcze niektorzy kibice są bezmyslni. Chlopak gra jak gra, ale sie stara i oddaje cale serce na boisku. To pilkarz United i dopoki jest czescia druzyny kazdy kibic powinien go wspierac. Czy Keano byl wiruozem techniki ? a wszyscy go kochali, ja Darrona bym nie sprzedawal tylko wypozyczyl.
» 26 kwietnia 2011, 08:55 #68
m7o5: Bardzo mądra wypowiedź! Podpisuję się pod nią ;)
» 26 kwietnia 2011, 09:25 #67
triadevil: Ale Keane to zupełnie co innego. To był charyzmatyczny przywódca, który nie tylko był znakomitym kapitanem, ale równiez świetnym piłkarzem! Przegląd pola, podania, agresja. Gibson ostatnio znowu był widmem. Jak on chce się wykazać, skoro ostatnio nawet się nie pokazywał do piłki?
» 26 kwietnia 2011, 10:18 #66
erni93: Spokojnie,ja sie ciesze ze on jest w zespole bo nawet jak sa kontuzje, Darron jest gotów do gry.Może sie jeszcze rozwinie,napewno jest lepszy niz Bebe.Trzymaj sie Darron!
» 26 kwietnia 2011, 08:49 #65
paweldorynek: Z takim piłkarzem w składzie na zawojujemy w Europie. On jest po prostu za słaby na Manchester..Według mnie jego przygoda na Old Trafor powinna się zakończyć tego lata.
» 26 kwietnia 2011, 07:57 #64
joachim: on jest z słaby na united i nie ma możliwości rozwoju
za mało gra
powinien odejść do klubu formatu sunderland (za ok 3 mln)
» 26 kwietnia 2011, 07:51 #63
kalek: Widziałeś go w ostatnim meczu? chyba nie. Manchester grał w "dziesiątkę". On poza tym niby dobrym strzałem nic nie posiada. Teraz to nawet dobrze strzelić nie potrafi. Tak jak on gra to porażka. Jak pójdziesz na jakieś boisko osiedlowe to zobaczysz, że zwykli amatorzy lepiej graja od niego.
» 26 kwietnia 2011, 08:21 #62
blejd7: Według mnie powinien odejść latem. Jest za słaby na United. Co nie znaczy, że pochwalam takie zachowanie kibiców. Mogą między sobą o tym mówić a nie wprost do zawodnika, bo i tak decydującą decyzję o sprzedaży podejmuje SAF
» 26 kwietnia 2011, 06:27 #61
diegosz10: Niech zostanie jeszcze będą z niego ludzie :)
» 26 kwietnia 2011, 07:23 #60
blejd7: będą ludzie ale nie zawodnik United. Pomocnik musi być albo dobrym rozgrywającym albo dobrą "6" czyli dobry odbiór, ustawianie się, zgarnianie piłek. Gibson w 2-3 meczach w tym sezonie zagrał na solidnym poziomie jako "6" i w 1-2 meczach jako przeciętny rozgrywający. Reszta to zapchajdziura środka pola, która w każdej sytuacji strzela na bramkę, nawet gdy nie ma żadnych szans trafienia.
» 26 kwietnia 2011, 16:54 #59
FanaticMU: Ja Gibsona lubię, mam nadzieję że jeszcze może coś z niego będzie - może chce zagrać jak najlepiej, presja te sprawy i dlatego mu nie idzie? Pojęcia nie mam..

Ale Ci którzy źle o nim pisali pokazali tylko swój poziom...gra jak gra ale to też człowiek.
» 26 kwietnia 2011, 05:41 #58
RedDevill: Zgadzam się. Też go lubię. Myślę, że powinien w meczu być trochę odważniejszy, a tak to gra zupełnie przyzwoicie.
» 26 kwietnia 2011, 07:11 #57
Powell: hashcod: A mało tutaj takich znawców uważających, że jak oni by tam grali to United by wygrywało ? "Uczą" piłkarzy jak piłkę kopać, jakieś taktyki, ustawienia piłkarzy. Niech kończą kursy, zaczną trenować i zobaczą jak jest ;) Kto gra wie, że czasami gra się taki piach, że samemu nie wie się o co chodzi, że w meczach o dużą stawkę, pod presją może coś nie wyjść. Polak tylko krytykuje. Jak Adaś zdobywał złoto to było - nasz polak, ah oh, love, tylko gorszy moment - "Co się dzieje z Adamem, już chyba po karierze..." Polska mentalność niestety - jestem najlepszy, wiem najlepiej i wszystko, a reszta to patałachy ;)
» 26 kwietnia 2011, 11:15 #56
grobla95: Jak gra to gra, ale bez przesady. Aż tak sobie nie zasłużył !
» 26 kwietnia 2011, 01:54 #55
Adamczik: Dwie refleksje nasuwają się automatycznie. Wychowałem się na Scholesie w środku, więc naturalną rzeczą jest, że gdy widzę w tym miejscu Gibsona to czasem krew mnie zalewa widząc jego niecelne podania i strzały Bogu w okno. Chłopak może bardzo stara, jest ambitny, strasznie chce pomóc, kocha United i nie chce grać nigdzie indziej, ale spójrzmy prawdzie w oczy. United potrzebuje solidnego rozgrywającego, który będzie motorem napędowym drużyny a przynajmniej opanuje środek boiska. Darron tego nie potrafi i nie przejawia nawet cech, które mogłyby dać nam jakieś podstawy do stwierdzenia, że kiedyś będzie to potrafił. Należy zauważyć, że z Gibsonem na środku, przestajemy grać środkową pomocą. Wszystko idzie bokami, ewentualnie Waynem, który cofa się do drugiej linii. Gibson bardzo odstaje umiejętnościami od reszty chłopaków.

Druga sprawa to sposób w jaki został potraktowany przez kibiców United. Miejmy nadzieję, że nikt nigdy nie określi w ten sposób rzeczy czy rezultatów pracy, jaką wykonali z pełnym zaangażowaniem i oddaniem, najlepiej, jak tylko potrafili.

Gibbo, trzymaj się chłopie, idź do psychologa i zapier**** na treningach jak dziki. Nikt Cię nie chce sprzedać, ale jeszcze wiele Ci brakuje, aby godnie zastąpić legendy środka pola United.
» 26 kwietnia 2011, 00:31 #54
DAMINOS: po co do psychologa ? :)
» 26 kwietnia 2011, 00:33 #53
Adamczik: A po to, że oczyszczająca rozmowa z psychologiem jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła. Znam kilku chłopaków, którzy po kilkunastu sesjach przed sezonem, rok później grali dwa razy lepiej, tylko dlatego, że pozbyli się całego bagażu emocjonalnego, który wiązał im nogi a przede wszystkim głowę na boisku, torze itd. Poza tym, taki atak kibiców może mieć też wpływ na Gibsona. Sam dobrze wie, że nie jest Bestem, a tutaj jeszcze taki cios.
» 26 kwietnia 2011, 00:46 #52
sssexton90: Zapowiadał się nieźle, ostatnio mu nie idzie ale to nie powód by na niego wjeżdrzać. Chłopak przez presje się spala i potem mu nic nie wychodzi.

Jednak bądź co bądź przydał się troche w tym sezonie jak trzeba było łatać dziury w składzie podczas jesiennej plagi kontuzji. Należy mu się więcej szacunku... a co z nim będzie to alex zadecyduje, on wie najlepiej co robić
» 26 kwietnia 2011, 01:01 #51
grobla95: sssexton90, zajrzyj do słowinka czy "wyjeżdrzać na pewno sie tak pisze !?
» 26 kwietnia 2011, 01:42 #50
witek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2011 00:30

W zespole to musi być dobra atmosfera, zdrowa rywalizacja, a piłkarz musi czuć się potrzebnym. Na tym właśnie polega fenomen United. Tu nikt nie narzeka, że siedzi na ławie. Ferguson to kapitalny menedżer, ale też psycholog, który zna swoich podopiecznych jak własną kieszeń.

Dlaczego piłkarz, o którym jeszcze 5,6 lat temu mówiło się podobnie jak teraz o Darronie G. osiągnął taki postęp, a kibice żałowali, że nie zagrał w Rzymie z Barceloną? Dlatego, że w UNITED nie skreślono go, a rotacja jaką prowadzi Alex pozwoliła mu nabierać doświadczenia nie na wypożyczeniach, a w pierwszym zespole. Takich przypadków jest na prawdę wiele i pod tym względem jesteśmy najlepszym i największym klubem świata.

Nie raz spotykałem się ze zdaniem moich "kolegów" kibiców Realu, Barcelony itd, że w United nie ma gwiazd ( już wtedy chciałem ich wyśmiać ), a tak długo są na szczycie. Śmieszy mnie wypisywanie co nowych nazwisk przyszłych następców Fergusona, bo tego człowieka nie da się zastąpić! Tradycja Manchesteru United może zostać "zdetonowana" gdy na stołku menedżerskim pojawi się taka osoba jak np. Murinho. Czy w jego zespole byłoby miejsce dla takich ludzi jak Gibson? Jestem pewny, że nie...

Ps. Trzymaj się Darron, choć jestem pewny, że wraz z kolegami wyśmiałeś te tępe wpisy na tłiterze.
» 26 kwietnia 2011, 00:28 #49
witek: gettyimages.com/Search/Search.aspx?contractUrl=2&language=en-US&family=editorial&p=manchester+united&assetType=image#2

A tu na dowód tego co napisałem - jak zwykle świetna atmosfera :) Aż się chce tam z nimi popykać ;]
» 26 kwietnia 2011, 00:42 #48
jakjakub: Gibson jakkolwiek by nie grał, jest naszym "ziomkiem". Reprezentuje barwy naszego klubu, jest jego wychowankiem i naskakiwanie na Irlandczyka, tym bardziej przez kibiców MU, nie jest w porządku. "United" znaczy "zjednoczony" ; to jest filozofia tego klubu, siła w jedności. Jeżeli zawodnikowi nie idzie, prawdziwy kibic powinien go wesprzeć, a nie zwyzywać od "fucking shitów" jak na Twitterze. Nawet jeżeli Darron nie podoła i odejdzie z klubu powinniśmy życzyć mu powodzenia w nowym zespole, a nie tryumfować i pisać jaki to on był słaby i nędzny. Oczywiście mamy prawo krytykować grę zawodnika, ale nie powinniśmy go obrażać i wyzywać. Tyczy się to wszystkich piłkarzy i każdego z osobna,także niezbyt lubianych Obertana i Bebe
» 26 kwietnia 2011, 00:26 #47
Artur1992: To było nie miłe.
Ale przyglądałem sie jego grze.jak akcja ja szła do przodu to podawał piłke i stał w miejscu,czasami aż prosiło sie eby pokazać sie na pozycje.
A co do porównania z fletcherem,Darren moze nie ma umiejetnosci tech jak scholsy ale biega walczy,zostawia serce,nadrabia walecznościa,a gibson?
widzieliście go aktywnego w meczu(tak naprawde aktywnego)
Jak wróci cleverly,i dojdzie ktoś to juz siła rzeczy nie bedzie grał.
A i niech ktoś mi powie ze jak widzi gibsona w pierwszym składzie to czuje ulge na duchu i pewnosc ze mozna byc spokojny o wynik,czy gre.
Odpowiedz brzmi nie.
» 26 kwietnia 2011, 00:24 #46
Kocisz: Jak dla mnie gra najgorszy piach w tym zespole, ale nie jestem pewien, czy to ze wzgledu na brak umiejetnosci, czy poprostu chlopak nie radzi sobie z presja na niego wywierana. Mysle ze po rozomowie z psychologiem jego gra moglaby sie zmienic... Albo to po prostu drewniak ;d
» 26 kwietnia 2011, 00:23 #45
grobla95: Nie zapominaj o skrzydłowym który nie umie wrzucać ! (Bebe
» 26 kwietnia 2011, 01:49 #44
wrobel1992: Grobla ale ten cały BEBE moim zdaniem ma szanse na pokazanie się jeszcze a Gibson nie, on myśli że silny strzał jest wystarczający do pierwszego składu chyba...
» 26 kwietnia 2011, 08:31 #43
welllone: Może jest taka jego rola w zespole. On chyba wie jakimi umiejętnościami dysponuje. Wie, że 3/4 sezonu siedzieć będzie na ławce ale gdy SAF chce żeby ktoś odpoczął to go wpuszcza. W sumie który klasowy zawodnik godziłby się na taką rolę.
» 26 kwietnia 2011, 00:10 #42
Tennant: Dla mnie Gibson to talent i naprawdę solidny piłkarz
Glory Glory MU
» 25 kwietnia 2011, 23:42 #41
AJEP: Oczywiscie tylko potrzebuje czasu :)
» 25 kwietnia 2011, 23:47 #40
clk430v8: Popieram...!
» 25 kwietnia 2011, 23:57 #39
DjBosiL: ta solidny... ludzie z niego nic nie będzie. nie piszcie mi tu inni np Berbatov też potrzebował czasu on sie starał zawsze. a Gibson? szkoda słów
» 26 kwietnia 2011, 00:02 #38
grandes: Nic to nie będzie z Bebe..... ale Gibson miał kilka dobrych spotkań
» 26 kwietnia 2011, 00:12 #37
Piskli: Mamy tutaj światowej klasy jasnowidza ;p
Ja uważam że kwestie stosunkowo młodych piłkarzy należy pozostawić Fergusonowi, on się zna na tym najlepiej.
» 26 kwietnia 2011, 00:12 #36
18Lukasz78: Talent się ma w wieku 18/19/20 lat nie 24 ;)
» 26 kwietnia 2011, 01:05 #35
Taurus: Mam pytanie czemu piszecie że z Bebe nic nie będzie? Aż tak źle to sobie nei radził... tylko jakoś cicho o nim ostatnio.
» 26 kwietnia 2011, 01:15 #34
grobla95: 18Lukasz78, w pełni sie zgadzam. Gdyby miał faktycznie talent na miare MU to w tym wieku już by to było widać.
» 26 kwietnia 2011, 01:51 #33
DARIUSZ1973: A pamiętacie Fletchera sprzed 5 lat... A zobaczcie jak się rozwinął. Może Gibson jeszcze się rozwinie piłkarsko. Choć wg mnie gra w United tylko dlatego, że nie mamy po prostu środkowych pomocników. Wypadł ze składu OH i do tej pory nikogo nie kupiliśmy, a Scholes jest już coraz starszy i gra coraz rzadziej. Zostaje więc Gibson...
» 25 kwietnia 2011, 23:34 #32
ericcantona93: Strasznie ciekawe spostrzeżenie. Pamiętam jak Fletcher "zaczynał" jak po nim jeździłem, jakie drewno, nic nie potrafi, a teraz nie wyobrażam sobie drugiej linii MU bez niego. A przecież on także dosyć późno się tak rozwinął. Może i Gibson kiedyś eksploduje.
» 25 kwietnia 2011, 23:40 #31
Tristan: Niestety była między nimi diametralna różnica i teraz optymisci gibsonowi tego nie widzą, bo fletcher zawsze grał super tylko samą czarną pracę odwalał i ani asyst ani goli nic, a gibson nawet piłki nie umie podać dokładnie, co każdy mówi że strzał to jego atut.... to wyjaśnia inne jego mocne strony 1 na 20 w światło bramki...
» 25 kwietnia 2011, 23:49 #30
ericcantona93: Tristan
no właśnie Fletch odwala czarną robotę i za to wszyscy go szanują, ale na początku nie było tak kolorowo.... też często biegał po boisku jak dziecko we mgle.
A Gibson to nie jest wirtuoz, gra słabo - to trzeba przyznać, ale akurat stwierdzenie, że piłki dokładnie podać nie umie jest głupie. To jest właśnie jego bardzo mocna strona. Nie potrafi zagrać jakiejś niekonwencjonalnej piłki, która zaskoczy defensywę, gra proste podania, ale procent tych celnych ma naprawdę bardzo wysoki, a to się też ceni.
» 26 kwietnia 2011, 09:43 #29
Cielii: Ja tam wierze w niego ;P
» 25 kwietnia 2011, 23:31 #28
tomajunited: Wiadomo, że Gibson powinien odejść. Jezu na tego gościa nie da się patrzeć. Każde zagranie piłki do niego kończy się strzałem. Faktycznie czasami były bramki ale na prawdę co to za piłkarz, który potrafi tylko walnąć z dystansu przy każdej możliwej sytuacji, normalnie jak Krzynówek. xP Może ma jakichś fanów ale dla mnie jego gra woła o pomstę do nieba.
» 25 kwietnia 2011, 23:30 #27
Taurus: Właśnie prawie w ogóle nie strzela tylko źle podaje a jak już strzela to w górne trybuny... trzeba poczekać do następnego sezonu niech go wyćwiczą, może warto spróbować?
» 25 kwietnia 2011, 23:43 #26
Taurus: Szkoda trochę Gibsona ale jest jest sobie winny że tak lubią go kibice... ja osobiście do niego nic niemam mimo że gra dno.
To co zrobili kibice to jest chamskie, ciekawe czy powiedzieliby mu to prosto w oczy...
» 25 kwietnia 2011, 23:25 #25
rogi: Warto dodać, że zacytowany w tym artykule tweet to chyba najłagodniejszy z tych, które się tam pojawiły ;) Też uważam, że Gibson w United już nic nie zwojuje.
» 25 kwietnia 2011, 23:24 #24
Taurus: Hmm widziałeś jakieś ciekawe, może napisz ;>?
» 25 kwietnia 2011, 23:27 #23
Lukixp: thescore.thejournal.ie/here-are-the-tweets-that-made-darron-gibson-quit-twitter-within-two-hours-126204-Apr2011/?utm_source=shortlink#slide-slideshow1
» 25 kwietnia 2011, 23:34 #22
Lukixp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 23:22

co innego jakas porzadna krytyka, a co innego obrzucanie goscia miesem. Dodatkowo to "fani" United tak na niego najechali! czytalem te wszystkie komentarze i az mi sie nie chce wierzyc ze tak go przywitali. Nawet powstala akcja, zeby wrocil, a jesli ktos sie orientuje w twitterze, to zaistnial nawet wysoko na globalnych trendach :)
thescore.thejournal.ie/here-are-the-tweets-that-made-darron-gibson-quit-twitter-within-two-hours-126204-Apr2011/?utm_source=shortlink#slide-slideshow1
tutaj link z artykulem na ten temat i 10 tego typu komentarzami. szkoda chlopa.
» 25 kwietnia 2011, 23:22 #21
woytas23: Szkoda słów. Chłopak potrzebuje wsparcia, a 'kibice' zamiast mu pomóc jeszcze go dobijają. Po grze widać, że jest w dołku psychicznym. Ogarnijcie się, Ferguson wie co robi! Gibson zawsze się stara, wielu ludzi tego nie docenia. Mnie też irytowały jego strzały, a właściwie postrzały w meczu z Evertonem, ale to tylko człowiek. Mam nadzieję, że powróci do pisania na twitterze, bo to świadczy o jego zaangażowaniu. Oby fani wykazali się szacunkiem dla młodego zawodnika, który chce się pokazać i jest ambitny (tak, ambitny!). Przez to zdarzenie Gibson zyskał w moich oczach, liczę na to, iż to go tylko zmobilizuje do dalszej pracy pod okiem Fergusona.
» 25 kwietnia 2011, 23:16 #20
basteq14: o Berbie też tak wielu mówiło w tamtym sezonie... a w tym sezonie jest bliski zdobycia nagrody króla strzelców ligi angielskiej... nigdy nie wiadomo jak będzie grał w przyszłym sezonie... ciężka praca na treningach powinna przynieść efekty...
» 25 kwietnia 2011, 23:13 #19
Powell: A Berba płacze ?
» 25 kwietnia 2011, 23:33 #18
grobla95: Chodzi ci o Aston Martina DB9 !?
» 26 kwietnia 2011, 01:53 #17
Powell: Wiem, że Berba czeka na swoją kolej, ale z wyższych postów wywnioskowałem, że Berba się użala, że nie gra a Gibson nie. Mnie też Gibson nie zachwyca grą, często irytując, ale ta akcja na Twitterze była chamska. Zniżyli się do poziomu kiboli City...
» 26 kwietnia 2011, 11:03 #16
darek11751: Nie no zawodnikiem jakim jest takim jest no, ale takie cos to juz przesada i to gruba. Szkoda mi chlopaka i to bardzo. Czy to jest jego wina, ze go kupi MU. Taki wielki klub go chcial wiec myslal, ze rzeczywiscie potrafi grac, sami go tez nie sprzedaja to co ma zrobic, samemu prosic o transfer? Jak klubowi nie odpowiada jego gra to niech go sprzedadza, jak go nie sprzedadza to widocznie chca go w zespole i to nie jest jego wina. Ja go kupowali to widzieli jak gra wiec pisanie takich chamskich tekstow publicznie jest niezbyt w porzadku. Postawcie sie w jego sytuacji, zakladacie konto, zeby byc w kontakcie z kibicami a kibice wam takie teksty pisza. To musial byc naprawde bolesny cios w jego psychikę.
» 25 kwietnia 2011, 23:08 #15
chremien: "Ja go kupowali to widzieli jak gra wiec pisanie takich chamskich tekstow publicznie jest niezbyt w porzadku"
On jest wychowankiem.
» 25 kwietnia 2011, 23:25 #14
piaskun223: Lubię tego chłopaka i bardzo szanuję ale uważam, że powinien odejść. Decyzję tą opiewam na swoich, dłuższych, obserwacjach i stąd ten werdykt. Ktoś poniżej napisał, że może i odstaje od poziomu (choć nie czasem) to zawsze wkłada całe swoje serce. Zgadzam się z tą wypowiedzą, nie zawsze jest tak, że wszystko idzie po naszej myśli. Takie jest życie.

Trzymaj się Gibson, rób swoje i wbijaj w opinie, innych, mało inteligentnych, ludzi :)
» 25 kwietnia 2011, 23:05 #13
OnlyRedDevils: Wszedł do gniazda os, które niestety po części miały rację..
» 25 kwietnia 2011, 23:03 #12
ericcantona93: W tym sezonie gra bardzo słabo ( zresztą nigdy nie był wybitny ) ale ja naprawdę go lubię ( nie mam pojęcia dlaczego ). Widać na każdym kroku jak się stara, widać, że MU to jego klub i oddaje za niego serce - wolę żeby taki Gibson walczył, harował niż jakiś gwiazdor sobie robił "przerwy" na boisku.
Zresztą poprzedni sezon, gdy było tyle kontuzji naprawdę miał niezły
» 25 kwietnia 2011, 23:01 #11
basteq14: Zgadzam się :) ma słaby sezon i nie powinno się go obrzucać za to błotem... Według mnie SAF zna się na futbolu jak mało kto i chyba wie co robi wystawiając go czasem w podstawowej 11...;>
» 25 kwietnia 2011, 23:09 #10
Milek1997: nieprzesadziajcie jak mozecie chciec zeby odszedł a bayernowi bramke strzelił i to bardzo ważną to była 1 bramka podniosła druzyne na duchu i strzelili kolejne 2
» 25 kwietnia 2011, 22:56 #9
gitkolo: Jestem cierpliwy ale moim zdaniem z Gibsona nie da się już nic nowego wyciągnąć i SAF powinien go sprzedać.Obym sie mylił i Darron zaczął grać jak na zawodnika United przystało:)
» 25 kwietnia 2011, 22:53 #8
PiotroV: Szkoda go jako człowieka, ale no cóż piłkarzem jest okropnym ;)
» 25 kwietnia 2011, 22:52 #7
SzYnA: dokladnie, moim zdaniem juz nic nie pokaże,dostawał sporo szans i nie można polegać na tym że raz na 3 mecze uderzy dobrze światło bramki, bo ani podań, ani spokoju, ani przeglądu pola nie ma. Niech nie zajmuje miejsca komuś lepszemu kto mam nadzieje do nas dołaczy w letnim okienku!!
» 25 kwietnia 2011, 23:03 #6
8ball: Tutaj własnie jego psychika jest widzana golym okiem(nie ze napinam na gibsona) :)
» 25 kwietnia 2011, 22:52 #5
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2011 22:53

Po części mają rację. Ja też bym chciała, żeby odszedł, ale jako fanka Diabłów nie napisałabym czegoś takiego.. szkoda mi go po części, ale z drugiej strony wie na czym stoi. Mimo wszystko to bardzo nie ładnie ze strony 'kibiców'. Zawsze zostawia serce na boisku, przecież to nasz wychowanek..
» 25 kwietnia 2011, 22:52 #4
dralex: "Kibice" :/ Gibson może odstaje poziomem (choć nie zawsze), ale to nie znaczy, że nie wkłada w grę całego serca i że nie należy mu się szacunek.
» 25 kwietnia 2011, 22:52 #3
Leon: dokładnie.
» 25 kwietnia 2011, 23:44 #2
Taurus: I tutaj jest pięknie napisane :)
» 26 kwietnia 2011, 00:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.