Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tottenham - United: Oceny pomeczowe

» 17 stycznia 2011, 14:23 - Autor: Bart - źródło: MEN
Dziennikarze Manchester Evening News tradycyjnie już ocenili poczynania Czerwonych Diabłów. Zobacz na jakie noty zasłużyli gracze sir Alexa Fergusona. Zapraszamy również do wystawiania własny ocen.
Tottenham - United: Oceny pomeczowe
» Rio został najwyżej oceniony przez dziennikarzy MEN
Edwin van der Sar – Bezpieczny i równomierna gra przez całe spotkanie. Ocena: 8.

Rio Ferdinand – Będzie miał kilka siniaków dzisiejszego ranka, jednak był nie do przejścia. Ocena: 9.

Patrice Evra – Cały czas czujny w walce z Lennonem. Pojedynek ten zakończył się remisem. Ocena: 7.

Nemanja Vidic – Nawet pomimo sporej różnicy wzrostu z Peterem Crouchem wygrywał wszystkie pojedynki główkowe. Ocena: 8.

Rafael – Zanim dostał czerwoną kartkę, która wszystko zrujnowała, był jednym z najlepszych graczy United na boisko. Ocena: 7.

Darren Fletcher – Dobrze walczył tamując napływ pomocników Tottenhamu. Ocena: 7.

Michael Carrick – Nie zdołał na dobrą sprawę dojść do głosu przed swoją dawną publicznością. Ocena: 6.

Nani – Brak iskry skrzydłowego United, której tak bardzo potrzebowali, aby wygrać to spotkanie. Ocena: 5.

Ryan Giggs – Nie zrobił nic złego w swoim 600. meczu Premiership. Również nic pozytywnego. Ocena: 6.

Wayne Rooney – Nie można winić go za brak pracy, jednak nie miał zbyt wielu okazji. Ocena: 7.

Dimitar Berbatow – Nie sprawił, że fani gospodarzy żałowali przyjścia na stadion. Ocena: 5.

Zmiennicy:
Anderson – Brak jakiegokolwiek wkładu i zrywu. Ocena: 6.

Javier Hernandez – Brak okazji strzeleckich. Ocena: 6.


TAGI


« Poprzedni news
Van der Sar zadowolony z punktu
Następny news »
Kuszczak odrzucił ofertę Lisów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


Tomasson10: van der Saar - - 6
Rafael - 7
Rio - 7.5
Vidic - 7
Evra - 6.5
Nani - 5.5
Carrick - 7.5
Fletcher - 6.5
Giggs - 4
Berbatov - 4.5
Rooney - 6
Anderson - za mało czasu
Chicharito - jw.
» 18 stycznia 2011, 20:02 #55
skiman1: Jestem fanem talentu Berbatova, jego wyszkolenia technicznego, ale jak mnie on wku.....rza. Ostatnie mecze nic tylko macha rękoma na kolegów, za złe zagrania, lub nie do niego, niech on się skupi na strzelaniu bramek, a nie trenowaniu. Tak jak powiedziałem na początku jestem jego fanem, ale chyba wolę w ataku kogoś innego, np. Suareza. I cały czas mam nadzieję na Modrica, za bardzo nie równo grającego Carricka.
» 18 stycznia 2011, 10:31 #54
PanDuzeA: Również myślę, że na więcej zasługuje Vidic. To on IMO był ostoją obrony w tym meczu i wielokrotnie swoimi wybornymi interwencjami ratował nam skórę. Najlepszy na chwilę obecną obrońca PL, a może i świata.
» 18 stycznia 2011, 10:25 #53
Tennant: Ogólnie z ocenami się zgodzę,ale myślę że Vidic powinien dostać więcej
Glory Glory MU
» 17 stycznia 2011, 22:36 #52
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 19:47

VdS - Pewny w swoich interwencjach, piłkarze Tottenhamu starali się go pokonać wiele razy, ale Holender wyszedł zwycięsko z tej rywalizacji - 7
Rafael - "Miłe złego początki" - tak w skrócie można ocenić wczorajszy występ młodego Brazylijczyka. Rafael wszedł w ten mecz świetnie, raz po raz szarżując na bramkę rywala i co ważniejsze - ponownie nie dając Bale'owi praktycznie nic do powiedzenia. Jednak każdy musi ponosić konsekwencje swoich czynów, a druga żółta kartka była strasznie głupia. Młodzian nie odrobił lekcji z poprzedniego sezonu - 4
Ferdinand - Takiego Rio chce się oglądać, razem z Vidą stworzyli w meczu z Kogutami istny mur chiński, nie do przejścia - 8
Vidić - Zawodnik meczu. Był tam, gdzie być powinien, a nawet tam, gdzie nie musiało go być (choćby kiedy udał się w pogoń za Modriciem przez pół boiska), istna skała, prawdziwy kapitan Czerownych Diabłów - 9
Evra - Francuz nie zachwycił, w ofensywie nijak, w obronie miał duże problemy z Aaronem "zwód i do linii końcowej" Lennonem - 5.5
Nani - Nieobecny, niewidoczny, próbujący coś zrobić... Portugalczykowi nie wychodziło w meczu z Kogutami kompletnie nic, aż szkoda oglądać w takiej dyspozycji naszego skrzydłowego - 4.5
Carrick - Mój cichy bohater meczu. Carrick był wszędzie tam, gdzie trzeba było załatać dziurę, niesamowicie pożyteczny, czyścił praktycznie wszystko, skutecznie przeszkadzając w rozgrywaniu ataku pozycyjnego Kogutom. Król przedpola - 8
Fletcher - Starał się dziś niesamowicie, wielka wola walki, niestety mam wrażenie, że dziś ambicja Szkota nie przekładała się na efekt. Poza tym, zestawianie w środku ze sobą Carricka i Fletchera nie jest najlepszym pomysłem, potrzebny playmaker w linii pomocy. Fletcher nim nie jest - 6
Giggs - Cóż za piękny dzień dla Walijczyka - 600. mecz w lidze angielskiej dla Manchesteru United. Szkoda, że Ryan nie okrasił swojego jubileuszu wspaniałym występem, choć widać było, że chciał zaistnieć na boisku. Niestety, zaistniał w negatywnym słowa tego znaczeniu - 5
Berbatov - Bułgar powinien jak najszybciej zapomnieć o tym meczu, totalnie tak, jakby go nie było. Fakt, że nie dostawał piłek od pomocników (bo w pełni funkcjonalnego środka w meczu z Kogutami zabrakło), ale nawet nie próbował walczyć. Liczę na stabilizację formy Dimityra na wysokim poziomie - 4
Rooney - Walczył, biegał, udzielał się, jeżeli chodzi o formację ofensywną, to był najlepszym graczem MU - 6.5
» 17 stycznia 2011, 19:45 #51
patrykbor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 18:58

Musimy zaczac grac bardziej ofensywnie. A co do ocen, to nie zgadzam sie z 3 notami wedlug mnie powinno byc tak Giggs < Berbatov < Nani
» 17 stycznia 2011, 18:57 #50
Xeres: Mecz należał do obrony, nie można tego ukrywać, toteż oni mają najlepsze oceny. Rafael się nie popisał, kolejną czerwoną kartką w meczu o stawkę, choć akurat ta druga żółta była kontrowersyjna.

Ferdinand grał w tym meczu, po prostu jak jakiś cyborg z innej planety, jedyną jego wadą było to, że nie miał żadnych. wielokrotnie ratował skórę United. Temu z jego oceną się zgodze.

Vidic wygrywał pojedynki powietrzne z Crouchem z uwagi, że jest zbudowany jak mężczyzna, a nie jak pinokio, samo drewno, do tego puste w środku. Także zgadzam się, że zasłuzył na wysoką ocenę.

Co do Evry to mam jak zwykle mieszane uczucia, w obronie gra nie do końca 'fajnie', choć w tym meczu pokazał klasę, ale jego aranżacje w akcje ofensywne niestety są w porównaniu do prawej strony dnem totalnym, choć dobre to, że wytrzymuje na boisku regulaminowy czas. (Wiecie co mam na myśli!)

Komentowanie formacji ofensywnych to szkoda czasu, bo mimo, że są świetni, na wyjazdach przypominają tego Cristiano Ronaldo, na którego rzekomo wróżka wynajęta przez Paris rzuciła 'klątwe'.
» 17 stycznia 2011, 18:06 #49
kamooll77: Moim zdaniem to najlepiej zagrał vidic i van der sar i to byli najlepsi gracze MU a nie jak tu widac po tych ocenach ferdinand - zagral dobrze ale vidic lepiej... dla mnie gigs bardzo slabo no i berbatov o nani-m nie wspomne.. ;/ ale ogolnie dobry wynik naszych:D
» 17 stycznia 2011, 17:54 #48
grandes: Evra zbyt wysoko oceniony jak dla mnie, Lennon miał za dużo swobody poza tym zbyt mało jak dla mnie robił w ofensywie.
» 17 stycznia 2011, 17:22 #47
zArass: Mam małą prośbę do redaktorów tej strony, moglibyście podawać oceny zawodników drużyny przeciwnej? Juz nawet nie musicie tłumaczyć na polski tych wytłumaczeń czemu taka ocena a nie inna. Byłoby fajnie.
» 17 stycznia 2011, 16:46 #46
ess: Popieram!
» 17 stycznia 2011, 22:33 #45
Kam69: o to to, genialny pomysł.
» 17 stycznia 2011, 23:02 #44
ytr654ytr: Rafael zasłuzyl na trochę więcej. Rozumiem, że odjęli mu za czarwoną kartkę, ale z 8-9 powinien dostać.
» 17 stycznia 2011, 16:45 #43
Paps: Zdecydowania za wysokie oceny haha
Carrick-6
Giggs-6
Nani-5
Berbatov-5

Jesli skala jest 0d 5 do 10 to sie zgodze,a jak od 1 do 10 to smiech
» 17 stycznia 2011, 16:39 #42
SzYnA: no dokładnie. carrick ze 4, fletcher gora 5 bo nie wydje mie sie ze byl tak smo dobry jak Vidic , Nani 5 zasłużone i jeszcze złotą piłkę mu dać...
» 17 stycznia 2011, 17:25 #41
madd: Carric 4?! Człowieku co ty za mecz oglądałeś... Zresztą czemu Fletcher ma być tak samo dobry jak Vidić? Darren gra jako pomocnik natomiast Nemanja jako obrońca. To, że pomagał w obronie nie znaczy, że jest stoperem. Znaleźli się dwaj wielcy znawcy...
» 17 stycznia 2011, 21:23 #40
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.01.2011 11:51

Nie jestem zadnym "wielkim znawca",to moja subiektywna ocena na podstawie oebjrzanego meczu:),wymienilem wg. mnie 4 najslabsze ogniwa w tym meczu,ktore dostaly za wysoka ocene,zreszta United w tym meczu praktycznie,za wyjatkiem krotkich fragm. 1 polowy nie istnial..
» 18 stycznia 2011, 11:49 #39
SzYnA: kolejny który myśli że jak carrick 3 razy celnie poda do tyłu gdzie ma czyste papcie i odbierze 2 razy piłke w sytuacji gdzie igor sypniewski na bombie i po cracku by odebrał z łatwością to już mu trzeba dać przynajmniej 6 bo sie wywiązał ze swojego zadania. on jest środkowym pomocnikiem a piłki nie potrafi rozegrać, jedyne zagrożenie jakie stwarza to dla swojego własnego zespolu, trenerze!!
» 18 stycznia 2011, 17:20 #38
kamilasho: Rafael powinnien dostać 6, grał bardzo dobrze ale jego czerwona kartka mogła nas bardzo wiele kosztować
» 17 stycznia 2011, 15:57 #37
Arturek15: też tak sądzę.. nie potrzebne te kartki..
» 17 stycznia 2011, 17:13 #36
ManUtdFun: Ja tak jak i wielu moich poprzedników też sądzę, że Rafael i Carrick zasłużyli na troszeczkę wyższe oceny. Rafael do momentu zejścia z boiska grał bardzo dobrze. Solidnie w obronie, miał kilka świetnych rajdów. Miło się na niego patrzyło. Carrick w ofensywie nie czaerował, ale w defensywie bardzo solidny. Krył, biegał i bardzo pomógł United w tym meczu.
Podsumowując meczyk, który miałem zaszczyt obejrzeć :D : defensywa super, ofensywa - beznadziejna. Nie układały się te nasze akcje ;/
» 17 stycznia 2011, 15:41 #35
madd: Ja pokusiłbym się na 8 dla Rafaela i na 7 dla Carrica. Czemu? Rafael mimo czerwonej kartki zagrał wyśmienity mecz. Radził sobie z Bale. A czemu Carric na 7? Mimo kilku błędów był solidny w obronie.
» 17 stycznia 2011, 15:29 #34
karol90098: Ogolnie dziwiły mnie zmiany Fergusona...
» 17 stycznia 2011, 15:28 #33
Gemit23: W żadnym wypadku nie zgadzam się z oceną dla Rafaela. W ataku aktywny, w defensywie Bale robił z nim to co chciał.


Van der Sar - Szczerze ?? świetny mecz dzisiaj, szczególnie świetnie łapał dośrodkowania - 7

Rafael - Nie będę się tutaj w żadnym stopniu, że tak powiem p^&&^ił. W przodzie był bardzo aktywny, za to plus. Ale w defensywie, przegrywał zdecydowaną większość pojedynków z Bale. Do tego szczeniackie zachowanie i czerwona kartka po dwóch głupich faulach. Brazylijczyk gra za ostro i tą wadę musi jak najbardziej poprawić. Ale pamiętajmy, że to jest zawodnik z olbrzymim potencjałem, ale jeszcze niedoświadczony. Pierwszy słaby mecz w sezonie tego bocznego obrońcy - 3

Ferdinand - Parę małych błędów i jeden duży w 8 min nie upilnował Croucha, ale reszta interwencji udanych - 7

Vidić - Ostoja defensywy, najlepszy stoper świata. Dzisiaj czyścił wszystko. Popełnił tam parę błędów, co żadnym grzechem nie jest. Na tyle szaleńczych akcji Tottenhamu, nic dziwnego, że parę razy zgubił krycie. Ale jak dla mnie najlepszy piłkarz United w tym spotkaniu - 7.5

Evra - Zdecydowanie miał dzisiaj mnie roboty z Lennonem, niż Rafael z Bale'em. Taki sobie mecz Francuza - 6

Nani - Dzisiaj kompletny bezsens. Nic dziwnego, że został zmieniony. Zdecydowanie zaliczył więcej strat, niż dokładnych, precyzyjnych podań, coś tam parę razy "szarpał", próbował ale to za mało - 5

Carrick - Większość się może ze mną nie zgodzi, ale moim zdaniem zagrał słabiutko. Nie widoczny, w defensywie mało skuteczny... na chwilę obecną centrala Fletcher-Anderson wygląda zdecydowanie najlepiej - 5.5

Fletcher - Dzisiaj zagrał dobrze. Rozgrywał piłki, szalał w obronie, jednak uważam, że stać go jeszcze na więcej - 6.5

Giggs - Jednym słowem ?? Słabo. Dużo strat, podobnie jak Nani. Nie udane akcje. Aż prosiło się o zmianę Hernandez za Giggsa i przesunięcie Rooneya na skrzydło - 5

Berbatov - Dzisiaj parę niezłych akcji z Wazzą. Jednak za mało - 6

Rooney - Podobnie jak Bułgar - 6

rezerwowi:

Anderson - nic pożytecznego do gry nie wniósł - 5.5

Hernandez - W defensywie kilka razy się przydał, jednak w 80 min fatalnie "wyłożył" piłkę do strzału VdV - 6

Postawa drużyny - Cóż. Myślę, że nasz problem tkwił w środku pola. Fletcher zagrał nieźle, ale Modrić był dzisiaj na boisku najlepszy. Bardzo chciałbym tego grajka zobaczyć w koszulce z "Diabłem" na piersi. - 6.5
» 17 stycznia 2011, 15:18 #32
karol90098: Bale mieszal Maicona jak tylko chcial a podobno Maicon to najlepszy obronca swiata. Wiec mysle ze Rafaela mozna niejako rozgrzeszyc. Ogolnie zdecydowanie bardziej polubilem rafaela po tym meczu niz sie do niego zrazilem. Co do srodka pola zgadzam sie zdecydowanie. Flecher i cfarrick umieja odbierac pilke ale nic pozatym.
» 17 stycznia 2011, 15:36 #31
ToMuS22: Rafael 3? chyba cie coś boli kolego. Nie wiem czy oglądałeś ten sam mecz co ja, ale według mnie p0jedynek Bale - Rafael zdecydowanie na plus brazylijczyka.w obronie mogło być lepiej no ale cóż, zawsze szedł do końca.
A w ofensywie wyglądał lepiej od całej reszty.
» 17 stycznia 2011, 15:58 #30
Czmielu: To mamy trochę inny sposób oceniania ... Jak dla mnie poza stoperami Rafael był najlepszy ... Bale nie kręci tylko Maiconem , on kręci wszystkimi a Rafael i tak dawał dosyć radę ... Nawet jak byśmy przez niego przegrali ten mecz to nic do niego nie mam ... Sporo pracował przy Bale a koledzy z przodu nic nie strzelali , sfrustrował się i faulował , co ogółem też jest jego obowiązkiem .
» 17 stycznia 2011, 17:17 #29
Taurus: Twoje oceny są śmieszne.... chyba oglądałeś inny mecz
Berbatov - pare niezłych akcji z Wazzą? toć na palcach u jednej reki można policzyć ile razy on był przy piłce...
Nani słabszy od Carricka? sądzę Nani na pewno nie stracił tyle piłek co Carrick a do tego nie potrzebna była zmiana z Andersonem.
Vidić , Ferdinand i Rafael tak słabo? Gdyby nie oni to moglibyśmy stracić nawet ten 1 pkt...
» 17 stycznia 2011, 20:04 #28
LTMek: Ze wszystkim w miarę się zgadzam. Ferdinand jednak miał kilka kluczowych interwencji, dlatego ocena lepsza od Vidica.
Giggs też na 5 zasłużył, bo specjalnie wiele nie zrobił.
Jak dla mnie Berbatov-Giggs-Nani = 5.0
Nic ciekawego nie zaprezentowali
Carrick zagrał lepiej od Fletchera, bo przynajmniej był nie do przejścia, a Szkot dał się parę razy łatwo ograć i dopuścił do strzału Palaciosa. Dlatego też Carrick 6.5, Fletcher 6.0.
Saar zasłużył na 7.0. Tak naprawdę nie miał jakiś cudownych parad, więc nie wiem za co to 8.0...
» 17 stycznia 2011, 15:13 #27
kris9: van der Saar - gdyby lepsza skuteczność Spurs, miałby problem - 6
Rafael - najbardziej pracowity zawodnik, niestety gorący temperament został ostudzony czerwoną kartką - 7
Rio - filar naszej gry defensywnej - 8
Vidic - nie do przejścia - 7
Evra - miewał lepsze występy - 6
Nani - niewidoczny, bez błysku - 5
Carrick - przekwalifikowanie się na typowo defensywnego pomocnika wychodzi na dobre Czerwonym Diabłom - 8
Fletcher - nie wniósł niczego dobrego w rozegraniu, ale defensywę wspierał kapitalnie - 7
Giggs - fatalny występ - 3
Berbatov - nie istniał - 4
Rooney - jedyny zawodnik wnoszący coś do gry w ataku, zbyt osamotniony by coś ugrać - 6
Anderson - za mało czasu
Chicharito - j.w.
» 17 stycznia 2011, 15:04 #26
Taurus: Vidic byl taki sam a nawet lepszy od Ferdinanda a czemu ma niższą ocene...
» 17 stycznia 2011, 14:47 #25
bober89: to jest tajemnica lasu.
czemu Carrick dostał 6? przecież w obronie grał mistrzowsko. ja bym go postawił na równi z Rio i obu dał po 8 a Vidzie 9
» 17 stycznia 2011, 15:17 #24
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 14:46

Mamy tak slaby srodek pola ze sie plakac chce. Flecher porazka maksymalna. Co z tego ze odbiera jak potem prosto podac nie umie. Zreszta carrick to tez nie jest pilkaz na miare MU. Wyjazd z nimi na rezerwe i kupic chociaz jednego mistrza. Potem zdziwko ze nani slabo gra jak nikt ze srodka nie schodzi mu do pomocy a jak juz schodzi to jest totalna porazka.
» 17 stycznia 2011, 14:45 #23
erni93: Zastanów sie co mówisz Fletcher to defensywny pomocnik on ma odbierac piłki i podawac do playmakera takiego jakim jest Scholes.Ale Carrick to też defensywny pomocnik więc w tym spotkaniu rozgrywającego praktycznie nie mieliśmy.
» 17 stycznia 2011, 14:48 #22
karol90098: I o tym wlansie mowie ze wyjazd z takimi okrojonymi zawodnikami. W srodku powinni grac zawodnicy zdecydowanie bardziej kreatywni. Lepiej wychodzily by nam mecze jesli w srodku gralby scholes i anderson. A jeszcze lepiej jakbysmy kupili jakiegos zawodnika na ta pozycje.
» 17 stycznia 2011, 14:55 #21
harry7: po części się zgadzam, środek pola w ofensywie był bardzo słaby, moim zdaniem za mało było prób prostopadłego podania, tak po prostu mi się wydaje, oglądają ten mecz miałem wrażenie że nasi środkowi a także schodzący na środek Giggs bali się próbować a szkoda...w defensywie chłopaki bez zarzutu ale mimo że nie są to typowi rozgrywający to fajnie by było jak by czasem próbowali prostopadłego zagranie, tak mi się wydaję tym bardziej że momentami był na to czas i było miejsce, to tyle...
» 17 stycznia 2011, 15:00 #20
karol90098: To o czym tu mowimy widac doskonale po sondzie. Wiekszosc kibicow MU tez widzi w tej pozycji najwiekszy problem. Naprawde nie potrzebujemy nikogo wiecej niz 1 czy dwoch mistrzow srodka pola.
» 17 stycznia 2011, 15:16 #19
Muaarthinos: karol90098: "wyjazd z takimi okrojonymi zawodnikami"? Pieprzysz głupoty. Wiadomo, że mamy świetną obronę, ale to też zasługa naszych def. pomocników. Nie można zrobić środka pola z samych playmakerów. Fletch i Michael realizują to, do czego są przeznaczeni. Wyjazd... pff...
» 17 stycznia 2011, 16:21 #18
erni93: Więc dlatego wg mnie środek powinien wyglądac
Fletch-jakis mlody zdolny playmaker
» 17 stycznia 2011, 18:40 #17
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 21:39

A wlasnie ze srodek powinien sie skladac z pleymeykerow a conajmniej jednego. Widze ze niektorzy maja ochote grac flecherem i carickiem do usranej smierci. Ja bym wolal widziec tam sneidera i de rossiego lub chociaz hamsika i modrica ale skoro ze uwazasz ze podstawowymi srodkowymi w united maja byc flecher i carick no to gratuluje. Tylko potem nie narzekac ze gra wam sie nie podoba
» 17 stycznia 2011, 21:35 #16
Gjorgiewicz: A skąd ty to niby wziąłeś, że środek ma się składać z playmakerów? Chcesz drugiej Barcy, gdzie środek robi całą robotę na tego kurdupla messiego, bez którego nie istnieje.
To jest Manchester, jeżeli boki wzięłyby się do roboty, to nie potrzeba żadnego playmakera. To Nani i Giggs powinni wspierać atak. Fletcher z musu zaczął grać na prawym skrzydle wreszcie, bo nic tam się nie działo, a Carrick to co miał zrobić to zrobił. Może to dzięki niemu jest punkt, a nie porażka.
Zresztą irytuje mnie nawet to twoje słówko:"mistrz". Śmierdzi tandetnym gwiazdorkiem.
» 18 stycznia 2011, 05:47 #15
Marson: ne rozumiem tak slabej oceny michaela carricka caly czas ciezko pracowal w defensywie w ofensywie slabiej ale spisywal sie dobrze jako 5 obronca zawsze byl tam gdzie byl potrzebny do rozbicia ataku tottenhamu jego ocena powinna byc 7 lub 7.5
» 17 stycznia 2011, 14:44 #14
bitek66: Fletcher lepszy od Carricka?! śmiech na sali...
» 17 stycznia 2011, 14:44 #13
falcon: jak dla mnie Rafael nie zasluzyl na czerwona kartke, uwielibam tego goscia, pracuje na boisku za trzech, miał wiecej wkladu w ofensywe niz Berba:) GLORY!
» 17 stycznia 2011, 14:40 #12
Forfiter: zasłużył
pierwsza kartka - agresywny atak, wysoko podniesioną nogą
druga kartka - zaczepił od tyłu pędzącego rywala skrzydłem
» 17 stycznia 2011, 14:43 #11
matdevil: Forfiter Rafael mial podniesioną noge ale bądz co bądz trafil w pilke :D Przy drugim faulu przypadkowo zachaczyl przeciwnika, ja bym drugeij zoltej nie dal ale rozumiem sedziego.
» 17 stycznia 2011, 15:01 #10
bober89: tam nie było przypadku. wyleciał słusznie i raczej nie ma co dyskutować nad tym.
» 17 stycznia 2011, 15:18 #9
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 15:19

Juz bez jaj ze on go zachaczyl przypadkowo. Pilkarze na takim poziomie to wieksze cwaniaki niz ci sie wydaje. Oba faule jak najbardziej na zółte kartki. Co nie zmienia faktu ze mecz zagral swietny
» 17 stycznia 2011, 15:18 #8
bober89: rajdy były bardzo efektowne, z tym że ich efektywność była można powiedzieć ujemna bo tracił piłkę i nie dawał rady już wrócić za napastnikami. a bądźmy szczerzy szansa na to, że dryblingiem przejdzie 5 po kolei jest żadna. więc po co takie coś?
Nani powinien przeanalizować grę Rafaela i nauczyć się na nowo dryblować bo od powrotu po kontuzji tygodnie temu wygrywa żenująco małą liczbę pojedynków.
» 17 stycznia 2011, 16:52 #7
Czmielu: Myślę że sędzia by się przy 2 faulu jakoś nie napalił na tą czerwoną kartkę gdyby nie to że już po pierwszej kartce dał mu ostrzeżenie
» 17 stycznia 2011, 20:57 #6
Bovver: nie pokuszę się na oceny bo raptem oglądałem ostatnie 25 minut meczu
» 17 stycznia 2011, 14:35 #5
75th: Ktoś jest w stanie obiektywnie skomentować oceny? Byłem w robocie i nie mogłem obejrzeć meczu...
» 17 stycznia 2011, 14:28 #4
Forfiter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 14:42

Edwin van der Sar - solidny występ, był bezbłędny, ocena 8
Rio Ferdinand - moim zdaniem Vidic był lepszy, ocena 8,5
Patrice Evra - dobrze w defensywie, niewidoczny z przodu pewne 7 za obronę
Nemanja Vidic - czołg? ściana? Vidic 9
Rafael - bardzo aktywy, dużo biegał, dobre rajdy prawą stroną, może było ich aż za dużo, parę razy Bale go zgubił i zdołał dośrodkować, czerwona kartka zasłużona, pierwsza żółta jeszcze zrozumiała, walka do końca, ale druga? zaatakował bez głowy, byłoby 8,5 jest 7
Darren Fletcher - pewnie w defensywie, nie wiele wnosił z przodu 7
Michael Carrick - w obronie spisał się bardzo dobrze, parę razy uciekła mu piłka, załusługuje na 7
Nani - ten mecz go przerósł, nie był w stanie pokazać tego na co go stać 5
Ryan Giggs - sporo niedokładnych zagrań, jednak mimo swojego wieku bardzo dużo biegał i walczył w obronie 6,5
Wayne Rooney - parę niezłych strzałów, jednak nic nie trafiło do siatki, jako skrzydłowy bardzo dobrze, mając na uwadze to, że nie miał za sobą prawego obrońcy :) 6,5
Dimitar Berbatow - zero zagrożenia 5
» 17 stycznia 2011, 14:41 #3
karol90098: Masz juz mecz do pobrania wiec wszystko przed Tobą:)
» 17 stycznia 2011, 15:20 #2
ruudben: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.01.2011 14:29

Ferdinand lepszy od Vidicia? Moim zdaniem nie. Rafael chyba zasłużył na 8 ale wiadomo obniżone za kartkę chociaż po nieumyślnym faulu.
» 17 stycznia 2011, 14:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.