Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Berbatow kluczową bronią Fergusona

» 10 grudnia 2010, 12:22 - Autor: Xeryas - źródło: menmedia.co.uk
Sir Alex Ferguson uważa, że Dymitar Berbatow może być kluczową postacią w pojedynku z Arsenalem.
Berbatow kluczową bronią Fergusona
» Czy Berbatow zagra równie dobrze co w spotkaniu z Blakcburn?
Bułgarski napastnik jest obecnie w najlepszej dyspozycji, odkąd zawitał na Old Trafford. Dymitar ma na swoim koncie jedenaście bramek i prowadzi w klasyfikacji czołowych strzelców ligi.

Po jego fantastycznym występie przeciwko Blackburn, kiedy pokonał Paula Robinsona aż pięć razy, Ferguson jest przekonany, że może zostać ulubieńcem kibiców i zapisać się na stałe w historii klubu.

Menadżer Czerwonych Diabłów uważa, iż dobry występ Bebatowa przeciwko Kanonierom może zamknąć usta wszystkim jego krytykom i pozwoli zapomnieć, o sumie wydanej za byłego napastnika Tottenhamu.

- Dymitar znalazł się na samym szczycie po meczu z Blackburn i mam nadzieje, że w końcu przekonał do siebie ludzi, wątpiących w jego nieprzeciętne umiejętności. Jestem przekonany, że może utrzymać tamtą dyspozycję - powiedział Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Obertan: Chcę być jak Henry
Następny news »
Pamiętne pojedynki United z Arsenalem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (68)


OWEN7: endo ty sie zakochales w Berbatovie czy co ? zawsze go bronisz tak zaciekle nawet jak nie masz racji...
» 12 grudnia 2010, 01:25 #61
przemekol12: Brawo !! Minusujcie prawdę!
» 11 grudnia 2010, 12:41 #60
przemekol12: Ahhh, wiedziałem, że się do tego odniesiecie !!
» 11 grudnia 2010, 16:12 #59
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 11:01

oby nie zagrał pan leń i spacerowicz boiskowy,no ale boss....... @endo błagam facet daj już sobie siana ze statystykami
» 11 grudnia 2010, 10:58 #58
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 14:37

statystyki łebie nie zawsze odzwierciedlają prawdę,a w tym przypadku wręcz ją przekłamują jeżeli są takie super dla Berbatova.Nic nie zmieni tego ,że to średniej klasy piłkarz,który ma owszem swoje dobre strony,ale to za mało żeby grać w United.Jeszcze przed meczem z Valencją napisałem ci co zagra twój idol i zagrał żenadę i to samo będzie w poniedziałek ponieważ twój bóg gra coś tam raz na 10-12 meczy.Być może bułgar zagra dobry mecz,ale nie spodziewam się tego w tym roku a jeszcze mamy 4 kolejki
» 11 grudnia 2010, 14:36 #57
mariush91: "Teraz kiedy strzela, to nagle bramki zamieniaja sie w staty które...mydlą oczy :)"
Teraz strzela? 5 bramek ze słabiutkim blackburn strzelone po dwóch miesiacach?
no naprawde rozstrzelał się......
» 11 grudnia 2010, 09:35 #56
UnMishii: no to blackburn jest tak słabe że omal nie wygrało z Chelsea. I cieniasy mają 11 miejsce w tabeli, spadek gwarantowany. Nie wiem co oni tu robią w ogóle
» 11 grudnia 2010, 11:16 #55
bober89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 11:28

@Endo

"wszystkie 258 goli to bramki strzelone na najwyższym szczeblu
w tym tylko 38 goli dla cska sofia"

tu sobie zaprzeczasz bo mówisz, że wszystkie strzelił na najwyższym poziomie a tu 38 w ogórkowej lidze. ale zważywszy że zaczynał tam grać mając 17 lat puszczę w niepamięć to małe przekłamanie:P

Mario_Jardel do 30 nawpieprzał 324 bramki

Henrik_Larsson do 30 308 bramek - w następnych 2 sezonach kolejne 85! bramek

Thierry_Henry do 30 282 bramki + 131 asyst

Ronaldo do 30 366 bramek w 510 występach.

Raul 302 bramki w tym 56 w LM
» 11 grudnia 2010, 11:26 #54
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 12:08

Sam Nani miał w poprzednim sezonie 10 asyst, Giggs (13 asyst), Fletch (7 asyst) i Valencia(9 asyst). Razem jest 39, więc 6 (nie siedem) asyst Berby to już chyba mniej, duzo mniej...

Reszta pomocy to jeszcze 12 asyst. Razem 51.
51/2 = 25 - czyli 4 razy więcej niż Berba.

W poprzednich sezonach Berbatov miał kolejno; 10; 11; 11 asyst.

Sam Evra miał w poprzednim sezonie więcej asyst niż Berba, mianowicie jego dorobek to 7 podań, po których padały bramki.
» 11 grudnia 2010, 12:08 #53
bober89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 12:10

chodziło tylko o to,żebyś zaznaczył, że chodzi Ci o najwyższy poziom rozgrywek w kraju.

Raul swoje bramki strzelił w 696 meczach, ale Ty też zazwyczaj podajesz bezwzględne liczby
Huntelaar ma 27 lat 350 meczy i 220 bramek
Suarez ma 23 lata 155 bramek w 260 meczach to tak a propo średnich strzelonych bramek

Larson zagrał u nas 13 spotkań (7 w lidze) i strzelił 3 bramki - tyle, że grał pół sezonu i to mając 36 lat, więc o czym Ty mówisz?

ale Ty porównujesz dokonania strzeleckie CR7 i Berby, więc czemu nie można dorzucić do tego grona Ronaldo i Henrego? podobna klasa zawodników.

tak mi jeszcze M. Owen przyszedł do głowy do 30 miał 253 bramki poza 1 sezonem non stop w Anglii

oczywiście zawsze można jeszcze dorzucić Ruuda.
więc nie chce mi się szukać.
» 11 grudnia 2010, 12:08 #52
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 12:11

@Endo--> Nie mam nic do Berbatova a ty pewnych rzeczy poprostu nie pisz, bo to nieprawda.
» 11 grudnia 2010, 12:09 #51
bober89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 13:13

skoro Berba zagrał taki dobry sezon jak twierdzisz i twierdziłeś to czemu nie można porównywać go do "czołówki" tylko do dzieciaków (Gibson, Oberek) defensywnego pomocnika (Carrick) czy do słabego w poprzednim sezonie Andersona? można jeszcze dorzućmy, Rafaela, Fabio Vidę i Rio - ci też mieli mniej asyst i bramek od Berby razem wzięci.

a więc teraz to ich bramki to tylko staty i nie można ich porównywać? :D
ps. wiem, że łoją/łoili bramki w ogórkowych ligach i tylko pokazuje Ci jak wiele osób odbiera Twoje statystyki.
» 11 grudnia 2010, 13:12 #50
bober89: "Suarez wszystkie strzelil w ogorkowej lidze, hunter zas 90%
nie mozna ich porownywac"

z drugiej strony, idąc tym tropem należy jednak odliczyć 38 bramek dla CSKA i bramki strzelane San Marino i innym takim śmiesznych krajom. ogórkowa liga ale grali też w ogórkowych zespołach. a sam powiedziałeś że podobno mając słabszych kolegów trudniej o zdobywanie bramek.
» 11 grudnia 2010, 13:28 #49
bober89: ale chodzi o fakt, że porównujesz jedynie do kilku przez Ciebie wybranych, a piszesz o ogóle pomocników.

ale jak odejmiemy od 258 38 zostaje 220 co robi zdecydowanie mniejsze wrażenie:P ni mniej ni więcej a tyle samo ile miał na koncie przychodząc do United licząc wszystkie oficjalne mecze.
w ten oto sposób dochodzimy do wniosku, że statystyki nie są do końca miarodajne. co poniekąd było moim celem.
statystyka jest jak bikini, niby coś pokazuje, ale najważniejsze zakrywa.

ta teza jest w dużym stopniu prawdziwa, spójrzmy na Messiego jak nie ma Xaviego i Iniesty w Argentynie nie strzela tak masowo bramek jak w Barcy. poza tym dostając takie piłki jakie Roo dostawał od Valencji w poprzednim sezonie nie trudno się strzelało bramki a jak sie dostaje kilka razy w meczu kartofla w pole karne trudniej jest coś wymyślić.

patrząc na jego średnią bramek w zespołach ma tendencje spadkową.
» 11 grudnia 2010, 14:21 #48
przemekol12: No chyba że, ale chłopaki mieli 8 asyst razem w tym Obertan zagrał dwa niepełne spotkania nic nie zaliczając. Wszyscy zagrali łącznie 4713 min - Berba 2094 min.
Średnią psuje Carrick który miał 2119min rozegranych i tylko 2 asysty (2 gole) ale on jest od łatania dziur. Odjąć Carrick'a wychodzi 6 asyst reszty i 2594min rozegranych. W tym wypadku Berba wychodzi trochę lepiej, jednak odejmując Obertana (możemy to zrobić) wychodzi 2424, czyli tak jakby Berba miał takie statystyki grając 3,5 spotkania mniej. Warto powiedzieć, że Ci zawodnicy mieli 8 strzelonych goli. (Berba goli miał 12).

Trudno ich porównywać ale to takie statystyki na "brudno".
» 11 grudnia 2010, 14:23 #47
whoracle: @mariush91

"5 bramek ze słabiutkim blackburn strzelone po dwóch miesiacach?
no naprawde rozstrzelał się......"

@UnMishii

"no to blackburn jest tak słabe że omal nie wygrało z Chelsea. I cieniasy mają 11 miejsce w tabeli, spadek gwarantowany. Nie wiem co oni tu robią w ogóle"

Akurat w tym przypadku konieczne jest wzięcie pod uwagę słów szkoleniowca Blackb'n, który napomknął po meczu, że w ekipie Blackburn, która wyszła na spotkanie z Diabłami 27. Listopada brakowało kilku podstawowych zawodników.

Przegrane spotkanie z Chelsea (1-2) 30. Października w składzie:

Robinson; Salgado; Jones; Nelsen; Samba; Olsonn (57. min. Givet ); Emerton; Gamst Pedersen; Diouf EH (79. min. Dunn); Diouf M; Benjani (45. min. Roberts)

Przegrane spotkanie z Man United (1-7)

Robinson; Salgado; Jones; Nelsen; Samba; Chimbonda; Emerton (51. min. Morris); Dunn; Diouf EH (51. min. Linganzi); Roberts; Hoilett (63. min. Goulon)

Innymi słowy...

z jednej strony, mogę zgodzić się z mariush91, że akurat fakt, że Berbatov obudził się z potężnie osłabionym Blackb'n, nie świadczy o tym, że teraz co mecz będzie raczył nas bramkami...

z drugiej strony zaś, trzeba oddać Bułgarowi, że zdobycie 5. bramek w jednym meczu, to rzadki wyczyn.

Jak również, nie wolno zapominać o tym, że facet przez te kilka spotkań posuchy musiał radzić sobie SAM w ataku... wystarczy odnieść się do statystyki, a ta mówi, że z 11. bramek Bułgara zdobytych w lidze aż 10. padło, gdy na boisku przebywał Wazza ;-)
» 11 grudnia 2010, 22:00 #46
levybike: Jak dla mnie to Berbatov posiada wszystko, co powinien mieć napastnik "kompletny", oprócz jednej cechy - brak mu w wielu momentach (często się zdarza, iż są to kluczowe momenty w meczu) skuteczności. Gdyby poprawił ten aspekt, według mnie zaliczałby się do pierwszej 5 napastników na świecie.
» 11 grudnia 2010, 01:45 #45
OWEN7: ale jak wiesz napastnik musiy byc skuteczny ... zobacz inzaghiego drewniany zero kiwki nie za szybki a wykonczenie takie ze co pile dostanie to bramka , a ten kopie w golebie
» 11 grudnia 2010, 12:15 #44
OWEN7: no tak berbatov bedzie glowna postacia bo znow zagra swietnie jak z Valencia ... swietne dryblingi z cieniem ktore przegrywal sam na sam tez nie umie wykonczyc tylko biegnie na bramkarza bez zadnej kiwki i i pozniej symulje. za 3 mies znow trafi 5 razy w meczu i wszycy nadal beda sie nim jarac ... ehh dla mnie jest ZA SLABY na taki klub jak MANUNTD !!
» 11 grudnia 2010, 00:02 #43
Martin: A moim zdaniem kluczową rolę w poniedziałkowym spotkaniu odegrają nasi skrzydłowi, mam nadzieję, że będą to Park i Nani, którzy w spotkaniach z Arsenalem prezentują się na prawdę bardzo dobrze i jak sami podkreślają - lubią grać przeciwko tej drużynie a to też zawsze jakaś motywacja.
» 10 grudnia 2010, 23:37 #42
przemekol12: Oby się sprawdziło :) Przynajmniej mam taką nadzieję.

Myślę, że 4-5-1 to wcale nie taka zła taktyka. Jeżeli tak zagramy to musimy mieć środek w formie. O skrzydła się raczej nie obawiam, obrona też pewna.
» 11 grudnia 2010, 11:49 #41
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2010 14:32

Ale Arsenal ogrywaliśmy właśnie tak i to wysoko. Zalezy oczywiście w jakiej dyspozycji jest Berba. Już pisałem, że mnie na treningach nie ma i nie wiam co pokazują poszczególni zawodnicy. SAF wie wszystko doskonale.

Pisałem tutaj przedewszystkim o meczu poniedziałkowym z ARSENALEM. Z chelsea trzeba grać dwoma z przodu.
Ale w Domu kilka razy było 3-0 a chelsea nie istniała.

Miejmy nadzieję, że Berba będzie w formie i zagra porządne spotkanie. Trzeba wierzyć...
» 11 grudnia 2010, 14:31 #40
Tennant: Berbatow gdy tylko będzie miał odrobinę skuteczności, to będzie "the player of the match ":)
Glory Glory MU
» 10 grudnia 2010, 22:37 #39
slowak: wreszcue wymiata tak jak kiedysw tottenhamie
» 10 grudnia 2010, 21:51 #38
Martin: To Ty jeszcze pamiętasz jego występy w Tottenhamie? Ojciec Ci opowiadał czy na YouTube się doszukałeś?
» 10 grudnia 2010, 23:34 #37
whoracle: 2009/2010:
MU 2:1 Arsenal (Berba 0 trafień; wchodzi w 86. min.)
Arsenal 1:3 MU (Berba 0 trafień; wchodzi w 89. min.)

2008/2009:
BPL:

Arsenal 2:1 MU (Berba 0 trafień; gra pełne 90. min.)
MU 0:0 Arsenal

CL:

MU 1:0 Arsenal (Berba 0 trafień; wchodzi w 67. min.)
Arsenal 1:3 MU (Berba 0 trafień; wchodzi w 66. min.)

Forma Berby w pojedynkach z Kanonierami to dla mnie jedna wielka niewiadoma...

Natomiast Roo; Park i Nani całkiem dobrze radzą sobie z Ars'nalem. Dla mnie nie ważne jest kto strzeli dla Man United, ważne żebyśmy wyszli zwycięsko z tej potyczki i wrócili na fotel lidera.
» 10 grudnia 2010, 19:00 #36
Master123: Dla mnie tutaj nie ma żadnych niewiadomych tylko jeden pewnik, a mianowicie potwierdzenie faktu że leń to zwykły przeciętniak .
» 10 grudnia 2010, 22:08 #35
whoracle: Akurat Berbatova przeciętniakiem nazwać nie można ;-)

Ostatnie pełne 90. min. przeciwko Kanonierom zagrał 2. sezony temu... także nie ma co się nad facetem pastwić.

Dla odniesienia - w trykocie Kogutów 2x (w 4 występach) znalazł drogę do siatki rywala z północnego Londynu.

Jestem dobrej myśli.
» 10 grudnia 2010, 22:22 #34
Master123: I mam niestety pewnie złudną nadzieję, że i w poniedziałek sobie nie pogra . Środek pola Fletcher, Anderson i Carrick powinien w defensywie dać radę, do tego skrzydłowi grający na Roo i jest duża szansa na zero z tyłu do tego 1-2 bramki z przodu .

Również tym razem jestem dobrej myśli, na OT gramy w miarę solidnie, także 3pkt są w naszym zasięgu .
» 10 grudnia 2010, 22:49 #33
MDuch7: Niby jest ciezko ale przeciez jestesmy silniejsi niz Arsenal i gramy u siebie a z The Blues gramy na wyjezdzie ale damy im rade bo sa nie w formie i tyle
mamy mistrza xD
GG MU
» 10 grudnia 2010, 17:52 #32
pumbiks17: po tym co pokazal z Valencia boje sie co on zagra z Arsenalem ...
» 10 grudnia 2010, 17:28 #31
OWEN7: zgadzam sie w 10000 % beznadziejny jest . Wole Groszka ktory jak gra to strzela a nie drewniaka
» 11 grudnia 2010, 00:04 #30
berbatovMU: OWEN7 Będę cie obserwował i jak zobaczę ze po jakimś meczu będziesz wychwala berbatova to cie chyba śmiechem zabije i to tyczy się wszystkich którzy go najpierw obrażali a teraz wielcy fani
» 11 grudnia 2010, 12:12 #29
OWEN7: nigdy nie bylem jego fanemi nie bede ...
» 11 grudnia 2010, 12:17 #28
TevezC: Ale to jest tylko licznik meczu... mógł wejść z ławki i miał mniej czasu na zdobycie gola.

Ważne jest, że co sezon jest w stanie strzelić 13-14 bramek, tyle mnie zadowala i ja jestem z niego zadowolony ;)

Roo dołoży z 30 bramek i po sprawie ;d
» 10 grudnia 2010, 17:22 #27
bober89: tyle, że Rooneyowi trafi się jeszcze podobny sezon albo i nie, więc bym raczej nie liczył na jego 30 bramek co sezon, a już na pewno nie w tym sezonie.

ps. następnym razem kliknij "odpowiedz"
» 10 grudnia 2010, 18:20 #26
martinwii7: Super ze gramy u siebie! to bedzie ciekawy mecz.

Zycze Bułgarowi i calemu MU zeby dobił Arsenal!! :D
» 10 grudnia 2010, 16:45 #25
Elninio: NPEWNO BERBA JAK ZAGRA JAK W LM TO PONAS WIDZE TYLKO ROO I HERNANDEZA TO MECZ WYGRANY
» 10 grudnia 2010, 16:37 #24
MrKubinho: Berba grał bardzo dobrze tylko coś za mało siły w tą piłkę pakował jak by strzelił chociaż 1 z 100% akcji to byś inaczej dziś o nim mówił
» 10 grudnia 2010, 16:38 #23
bober89: gdyby zagrał super mecz na pewno byśmy mówili inaczej, ale jak było każdy widział
» 10 grudnia 2010, 18:17 #22
mati30143: Berbatov to dobry napastnik jak w meczu z Arsenalem będzie tak grał jak z Blackburn to Fabiański co chwile będzie wyciągał piłkę z siatki
» 10 grudnia 2010, 16:04 #21
Bovver: będzie ciężko ale obstawiam 3-2 dla MU
» 10 grudnia 2010, 16:02 #20
karol90098: Pamieta ktos wyniki meczy z arsenalem z ostatnich 3 lat??
» 10 grudnia 2010, 13:53 #19
Cleverley: 2009/2010:
MU 2:1 Arsenal
Arsenal 1:3 MU

2008/2009:
Arsenal 2:1 MU
MU 0:0 Arsenal

2007/2008
Arsenal 2:2 MU
MU 2:1 Arsenal
» 10 grudnia 2010, 14:04 #18
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2010 14:29

O switnie wielkie dzieki. Widze ze jestes poinformowany:)
» 10 grudnia 2010, 14:29 #17
skoda037: bo google nie gryzą :)
» 10 grudnia 2010, 16:35 #16
piokrop: Skuteczność to podstawa w takich meczach. Trzeba wykorzystać wszystko co tylko się da. Berba musi być skuteczniejszy, bo sporo sytuacji zdarza mu się marnować. No zobaczymy jak mu będzie szło.
» 10 grudnia 2010, 13:08 #15
Sapphir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2010 12:51

Stac go na wiele ale ciekawe czy podola i wzniesie sie ponad przecietnosc ^^ licze na niego i moim zdaniem ukuje 1 gole a United wygra 4 : 1 =) good luck !
» 10 grudnia 2010, 12:51 #14
nosveratu: Mogę się założyć o 20 zł na poważnie, że zagra słabo... To był tylko przebłysk te 5 bramek i żenująca postawa obrony Blackburn, a nie wzrost formy. Jak mam wierzyć, że on potrafi regularnie strzelać bramki, skoro jak do tej pory tego pokazał...
» 10 grudnia 2010, 12:50 #13
DarthDamien: Przyjmuję zakład. Jeśli Berba strzeli albo zaliczy asystę, prześlę Ci mój nr konta :)
» 10 grudnia 2010, 14:57 #12
mariush91: popieram. jak widac wiekszosci kibicom wystarczy 5 bramek raz na 2 miesiace ze słabym przeciwnikiem. pozdro
» 10 grudnia 2010, 18:25 #11
nosveratu: A Ty prześlesz mi jeśli nic nie zdziała :)
» 10 grudnia 2010, 20:41 #10
chomik18: Widać po nim jak bardzo chce, jak bardzo mu zależy po spotkaniu z Valencią. Mam nadzieje, że strzeli bramke w meczu z Arsenalem albo popisze się jakąś asystą i przyczyni się do zwycięstwa.
Jest kluczowym zawodnikiem obecnie dla Manchesteru i mam nadzieje, że uciągnie tą presje i nie poplączą mu się nogi w decydujacym momencie z Kanonierami. Bardzo bym chciał,aby w tym
meczu Bułgar pokazał się z jak najlepszej strony i zamknął usta wszystkim krytykom. Ambicji na pewno mu nie brakuje !
» 10 grudnia 2010, 12:49 #9
DarthDamien: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2010 14:56

Berba to jeden z moich ulubieńców i nie wyobrażam sobie teraz drużyny bez niego.
» 10 grudnia 2010, 14:55 #8
Wielbicielka: Chciałabym aby Berba pokazał co potrafi, i udowodnił, że jego forma pozostanie na wysokim poziomie. Arsenal to najcięższy przeciwnik w PL i fajnie by było aby własnie Berba przyczynił sie do zwycięstwa. No i Roo też mółby coś ustrzelić.
» 10 grudnia 2010, 12:43 #7
Master123: Już pokazał z Valencią 3/4 kontaktów z piłką to straty, zmarnowane 2 setki, na dodatek po raz kolejny brak gry głową,pamiętam jak taki piły na głowę rzucał Roo do Ronaldo (np. bramka Ronaldo z Interem) było widać siłę i precyzję . W przypadku lenia albo w ogóle nie skacze, a jeśli już podskoczy to tylko przystawia głowę a piłka tylko spada mu na czoło następnie lądując w rękach bramkarza lub na aucie bramkowym. Jak by w napadzie z Hiszpanami grał taki Kenwyne Jones to byśmy mieli przynajmniej z 1-2 bramki więcej.
» 10 grudnia 2010, 12:51 #6
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2010 13:09

Jestes śmieszny, mówisz "jakby" grał K.Jones to byśmy mieli więcej... A "Jakby" z Liverpoolem zabrakło berbatova to byśmy dostali 0:2 w dupe:) skończ swoją polemike i jak nie lubisz berbatova to wogóle się nie wypowiadaj i zachowaj to dla siebie, I nie porównuj Berbatova to Ronaldo bo to zupełnie dwa inne style. A tak dla porównania to Jones w 96 meczach dla sunderlandu strzelił tylko 26 bramek przez 3 lata... śmieszne porównanie naprawde.
» 10 grudnia 2010, 13:06 #5
TevezC: Master123...

Człowieku... grałeś kiedyś w piłkę? Albo miałeś styczność z prawdziwym futbolem? Nie chodzi mi tu o grę na konsolę, ani o oglądanie meczy w TV...

Berba jest takim typem zawodnika, który woli mądrze stać, niż głupio biegać, jak to się mówi w piłkarskim żargonie ;)

On ma prawo mieć 50% celnych podań w meczu, ale on sezon w sezon wyrabia normę strzelonych bramek. Zerknij tylko w jego statystyki... dwa lata gry w Spurs 27 bramek, dwa lata gry w Man Utd 27 goli ;)

Ten człowiek jet jak maszynka... co sezon daje drużynie co najmniej 13-14 goli... i to od wielu lat. Do tego potrafi zagrać bajeczną prostopadłą piłkę.

Więc ja nie rozumiem jak można tego człowieka krytykować... To nie jest Messi czy CR7... To jest Berbatov, człowiek o bardzo charakterystycznym stylu gry ;)

A do tego jest najlepszym strzelcem w United, więc ciii...
» 10 grudnia 2010, 13:16 #4
Wielbicielka: Powiem tyle....ble ble ble nudni sa już Ci wieczni krytycy Berby. Jedno jest pewne..Was nic nie zadowoli, a jesli by nawet strzelał co mecz to stwierdzicie, że ma kiepską fryzurę lub kolor oczu...cokolwiek, ok można mówić, że jego gra teraz przypomina huśtawkę ale bez przesady. I te ciągłe porównania, bo Ronaldo to, i tamto. Jak tu ktoś napisał Berba to Berba. I tyle.
» 10 grudnia 2010, 13:59 #3
bober89: ja tylko chce uściślić fakty.

TevezC
spójrz jeszcze raz: en.wikipedia.org/wiki/Dimitar_Berbatov#Career_statistics
w 2 sezony w Tottenhamie zagrał 102 mecze i strzelił 46 bramek. u nas 104 mecze 38 bramek.

"Ten człowiek jet jak maszynka... co sezon daje drużynie co najmniej 13-14 goli... i to od wielu lat. "
Maszyna strzela po 20-25 bramek na sezon. jeśli dla Ciebie 2,5 roku to jest wiele lat...

nie zrozumieliście intencji Mastera123, on nie porównuje Berby do CR7, tylko sposób strzelania głową, CR7 strzela dobrze bo wkłada w to siłę i precyzje, w przeciwieństwie do strzałów Berby z ostatniego meczu z Valencją.
» 10 grudnia 2010, 14:29 #2
Master123: sensi@ widzę następny z ciebie inteligent jak enzo, masz racje ze Ronaldo i drewo to zupełnie inne style, podobnie brożek on też ma inny "styl" od wymienionych, problem w tym że pierwszy jest geniuszem, drugi przeciętniakom, a trzeci wiadomo kim . Poza tym ja pisze o grze głową a ty mi jakieś statystyki bramek podajesz, najlepiej drugi enzo nie na temat te same bzdury . Ja cie w takim razie też zripostuje w twoim stylu :
Krowy latają, a jutro spadną meteoryty. - zgadnij na jaki temat napisałem ?

TevezC@ następny podobny jak ten powyżej jeszcze mi napisz że bym lepiej nie zagrał, wiec skro ja nie gram lepiej to mam się nie wypowiadać. Wiesz jakie osiągnięcia w piłce jako zawodnik maił Murinho ? (zapewne nie), a mimo to zna się na piłce .

"Berba jest takim typem zawodnika, który woli mądrze stać, niż głupio biegać, jak to się mówi w piłkarskim żargonie"

Poruszyłeś ważny temat Roo i cała drużyna zapieprza za piłką robiąc pressing a leń stoi, czyżby nie osłabiał przypadkiem drużyny ? Wiesz skąd się wzięła ta bramka lenia z Blackburn która strzelił po podaniu Chimbondy z presingu całej ekipy który zmusił gościa do błędu. A może wiesz dlaczego wygrywamy z drużynami pokroju np. Arsenalu ? Pewnie odpowiesz że dlatego że gramy genialną techniczną piłkę i odpowiesz rzecz jasna źle i głupio, a wygrywamy dzięki dyscyplinie taktycznej i ciągłemu pressingowi , z tego samego powodu zjedliśmy Milan w ostatnim sezonie , u nich grały prawie same "genialne technicznie" stojące w miejscu lenie.

14 bramek na sezon, średnio 13 we wszystkich rozgrywkach takich przeciętniaków w europie na pęczki . Pomijając fakt że strzela je z reguły 2 polówce tabli raz na 5-7 spotkań, w LM nie strzelił nic od ponad 2 lata ! W ostatnim sezonie był poza pierwsza 20 asystentów ligi i poza pierwsza 10 strzelców ! Pomocnicy mieli od niego lepsze statystyki .

"A do tego jest najlepszym strzelcem w United "

Nic dziwnego Roo nie gra 1/3 sezonu, groszek siedzi na ławce, a na lenia gra cała drużyna , Roo stwarza mu co spotkanie od powrotu po 3 sam na sam, do tego genialne piłki na jego pusty łeb które i tak marnuje .



Zaraz wpadnie endo i napisze ze strzela w bułgarii na śmietniku i na treningach, do tego jest lepszy od CR7 bo do 30 nastrzelił od niego więcej. Potem wklei filmiki z youtube skarbnicy wiedzy użytkowników DP jakieś filmiki z przed 5 lat, potem powie że ma najlepsze noty w men które nigdy nie dało nikomu w skali 1-10 oceny niżej 5, chwała poprawnym politycznie dziennikarzynom.
» 10 grudnia 2010, 22:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.