Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: United vs Liverpool

» 19 września 2010, 19:30 - Autor: bar - źródło: MEN, własne
Manchester United wygrał, w spotkaniu piątej kolejki Premiership, z Liverpoolem 3:2 (1:0). Przedstawiamy państwu oceny pomeczowe. Zaproponowali je dziennikarze Manchester Evening News, oraz nasz redaktor - bar.
Oceny pomeczowe: United vs Liverpool
» Berba dał popis kunsztu strzeleckiego
Edvin van den Sar
bar: Nie miał wiele pracy, zawodnicy Liverpoolu sporadycznie tworzyli coś konstruktywnego. Przy bramkach był bez szans – 6.
MEN:6

John O’Shea
bar: Podobał mi się Johny w tym spotkaniu, często włączał się do akcji ofensywnych. W obronie również wystrzegał się większych błędów – 6,5.
MEN:6

Nemanja Vidic
bar: Ostoja obrony United. Był absolutnie bezbłędny - wyprzedzał, walczył, świetnie czytał grę przyjezdnych. Po Berbatowie najlepszy zawodnik na boisku – 8,5.
MEN:8

Johny Evans
bar: Evans w przeciwieństwie do Nemanji był jednym z najgorszych zawodników United. Nie chodzi mi tutaj tylko o to, że sprokurował rzut karny, zdarzały mu się niecelne podania i nieudane przechwyty. W tym meczu o klasę gorszy od reszty naszej defensywy – 5,5.
MEN:6

Patrice Evra
bar: Podobnie jak O’Shea – często widywaliśmy go pod polem karnym The Reds, biegał po lewej flance za dwóch – 7.
MEN:7

Nani
bar: Dobry mecz w wykonaniu Portugalczyka. Mieszał na prawej stronie jak mógł. Wrzucał raz z prawej, raz z lewej nogi. Do spółki z O’Shea napsuli krwi defensorom Liverpoolu – 7,5.
MEN:7

Paul Scholes

bar: Mniej widoczny niż w poprzednich spotkaniach, niemniej nadal prezentuje wysoki poziom – 7.
MEN:7

Darren Fletcher

bar: Waleczny. Cały czas biegał, w pewnym momencie myślałem, że wypluje płuca. Zaliczył kilka cennych przechwytów i ciekawych podań – 7.
MEN:7

Ryan Giggs
bar: Średni mecz w wykonaniu naszej ‘żywej legendy’. Nie wszystko mu wychodziło. Raz udało mu się wrzucić czy przejść defensora The Reds, raz nie. Przez całe spotkanie wahała się jego postawa – 6,5.
MEN:6

Dymitar Berbatow

bar: Geniusz, magik, wirtuoz. Druga bramka – stadiony świata. Można powiedzieć, że przyzwyczaił nas do takich bramek, jednak za każdym razem budzą one podziw. Ręce same składają się do oklasków – 9,5.
MEN:10

Wayne Rooney
bar: Ziemia płacze Wayne. Wazze ocenia się zawsze z innej perspektywy. W poprzednim sezonie ustawił sobie bardzo wysoko poprzeczkę. Teraz wydaje się ona być nieosiągalna. Nie pokazał nic wielkiego. Kiedy widzę Rooneya goniącego za Torresem i podcinającego go w akcie rozpaczy(sytuacja w której dostał żółtą kartkę) to wiem, iż nie jest najlepiej. Aktualnie ma problemy osobiste, musi się otrząsnąć, uspokoić i jestem przekonany, że wróci stary dobry Wazza, na razie niestety – 5,5.
MEN:6

Rezerwowi:
Macheda, Gibson, Anderson – grail za krótko, aby ich oceniać


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson potwierdza choroby Rio i Giggsa
Następny news »
Fergie: Nie było szans, żebyśmy przegrali

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


cyryl105: nie zgadzam się z oceną rooneya przecież zawsze faulował przeciwników, ato że w ogóle nie ma formy to co innego
» 20 września 2010, 19:53 #43
vanderToki: bar o Fletcherze: "Zaliczył kilka cennych przechwytów i ciekawych podań". Nooo, podanie przy drugiej bramce - naprawdę klasa, brawo. :) Nie wiem, ile w tym było szczęścia, ile umiejętności, ale wyszedł piękny przerzut do Naniego. Więcej takich zagrań. :)
» 20 września 2010, 19:33 #42
kedziormsz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2010 18:17

boze.. kto redaguje te komenty do ocen?
'Kiedy widzę Rooneya goniącego za Torresem i podcinającego go w akcie rozpaczy (...)'
jaki akt rozpaczy? normalny faul taktyczny. stracil pilke, dogonil torresa i go scial, zeby nie bylo kontry..

a berbatov tylko potwierdzil swoj geniusz :)
» 20 września 2010, 18:16 #41
smokol1: Mecz życia Berby.
» 20 września 2010, 15:47 #40
otmar: Powiem Wam bracia w wierze Man U, że ten sezon wbrew pozorom rozpoczyna się wyśmienicie. Przypomina mi to troszkę najlepsze sezony MU, a jestem kibicem United od 15 lat, mamy naprawdę szeroki skład, mimo straty Valencii - z Liv nie widzielismy: Owena, Parka, Ferdinanda, Hernandeza, Neville'a, Browna, a mimo wszystko wyglądało to dobrze.
Na wyróżnienie zasługują: Flatcher, Scholes, Vidic, O'Shea no i Berba
Podoba mi się też gra Giggsa i Evry. Natomiast dla mnie Rooney jest w tej chwili słabszy od Hernandeza, a jeszcze nie wiem jak prezentuje się Owen, bo nie widziałem go w tym sezonie.

Nie podoba mi się tylko jedna rzecz - brakuję tej charyzmy, jak sie wygrywa z Liverpoolem 2:0 i rywal nic nie gra, to trzeba go cisnąć, tak robił MU w 1999 roku, a tutaj dwa nerwowe faule i nerwówa (szczególnie faul O'Shea był bezsensowny, bo Torres nie miał szans dojść do piłki).

Pozdrawiam wiernych kibiców MU!
» 20 września 2010, 14:16 #39
otmar: Powiem Wam bracia w wierze Man U, że ten sezon wbrew pozorom rozpoczyna się wyśmienicie. Przypomina mi to troszkę najlepsze sezony MU, a jestem kibicem United od 15 lat, mamy naprawdę szeroki skład, mimo straty Valencii - z Liv nie widzielismy: Owena, Parka, Ferdinanda, Hernandeza, Neville'a, Browna, a mimo wszystko wyglądało to dobrze.
Na wyróżnienie zasługują: Flatcher, Scholes, Vidic, O'Shea no i Berba
Podoba mi się też gra Giggsa i Evry. Natomiast dla mnie Rooney jest w tej chwili słabszy od Hernandeza, a jeszcze nie wiem jak prezentuje się Owen, bo nie widziałem go w tym sezonie.

Nie podoba mi się tylko jedna rzecz - brakuję tej charyzmy, jak sie wygrywa z Liverpoolem 2:0 i rywal nic nie gra, to trzeba go cisnąć, tak robił MU w 1999 roku, a tutaj dwa nerwowe faule i nerwówa (szczególnie faul O'Shea był bezsensowny, bo Torres nie miał szans dojść do piłki).

Pozdrawiam wiernych kibiców MU!
» 20 września 2010, 14:16 #38
otmar: Powiem Wam bracia w wierze Man U, że ten sezon wbrew pozorom rozpoczyna się wyśmienicie. Przypomina mi to troszkę najlepsze sezony MU, a jestem kibicem United od 15 lat, mamy naprawdę szeroki skład, mimo straty Valencii - z Liv nie widzielismy: Owena, Parka, Ferdinanda, Hernandeza, Neville'a, Browna, a mimo wszystko wyglądało to dobrze.
Na wyróżnienie zasługują: Flatcher, Scholes, Vidic, O'Shea no i Berba
Podoba mi się też gra Giggsa i Evry. Natomiast dla mnie Rooney jest w tej chwili słabszy od Hernandeza, a jeszcze nie wiem jak prezentuje się Owen, bo nie widziałem go w tym sezonie.

Nie podoba mi się tylko jedna rzecz - brakuję tej charyzmy, jak sie wygrywa z Liverpoolem 2:0 i rywal nic nie gra, to trzeba go cisnąć, tak robił MU w 1999 roku, a tutaj dwa nerwowe faule i nerwówa (szczególnie faul O'Shea był bezsensowny, bo Torres nie miał szans dojść do piłki).

Pozdrawiam wiernych kibiców MU!
» 20 września 2010, 14:15 #37
piaskun223: Autor tekstu twierdzi, że Vidić zaraz po Berbatowie a ocena 8,5 .... Spoko
» 20 września 2010, 12:25 #36
bar: a ma ktoś ocenę większą nisz Vidic? Nie. Więc jest zaraz za Berbatowem;]
» 20 września 2010, 12:49 #35
brk91: Piszesz: " spoko ", jak mógłbyś już w tym samym poście napisać Twój typ na drugiego najlepszego zawodnika Manchesteru, z chęcią bym ocenił Twoją perspektywę.
Ja się zgadzam z barem jak najbardziej.
» 20 września 2010, 15:37 #34
Majek: po czym wnosisz, że na gwałt potrzebujemy playmerkera... ? od początku sezonu w każdym meczy stwarzamy mnóstwo sytuacji, strzelamy średnio 3 gole na mecz...
» 20 września 2010, 13:23 #33
mila2406: BERBATOVVVVVVVVVV!! To jest chyba wyraźny znak, że Berbatov musi grać w pierwszej 11 w LM!!

GLORY GLORY!!
» 20 września 2010, 11:12 #32
stefanoTHC15: Mam prośbe możecie podać LINK do ściagniecia skrótu meczu na komp.
» 20 września 2010, 10:53 #31
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2010 10:12

szymc11 --->dobrze gadasz;) tez zauwazylem te wszystkie niuanse w naszej druzynie . Tylko widzisz problem jest z tym ze nie mamy takiego klasycznego rozgrywajacego ktory mogl by te otwierajace idealne protopadle pilki co chwile posylac...jest Scholes ale on raczej woli rozgrywac z glebi pola a nam raczej przydalby sie taki typowy ofensywny pomocnik. szkoda ze nie sciagnelismy ozila.
» 20 września 2010, 10:11 #30
trance: Muszę się z pokorą przyznać, że pod koniec zeszłego sezonu puszczały mi nerwy i byłem za sprzedażą Berbatova, który mnie wtedy rozczarował, bo wcześniej zachwycałem się Jego grą w Tottenhamie. Teraz mi wstyd, bo Jego gra mnie z kolei oczarowuje, to co ten zawodnik pokazuje przechodzi moje najśmielsze oczekiwania, ciągnie grę i jest na ta chwilę najlepszym napastnikiem w PL. Brawo MU, oby tak dalej, jednak oszczędzajcie kibiców serca i nie traćcie przewagi bramkowej tak frajersko! :)
» 20 września 2010, 09:55 #29
SzYnA: rooney na ławe!! nic nie gra a ferguson dalej mu liże pięty - i po co te jego powroty i rozgrywanie piłki przez napastnika?;/
» 20 września 2010, 09:36 #28
Taurus: Ja jakoś nigdy na Berbatov'a nie gadałem Drewniatov i nigdy nie powiem ;)
Piękny mecz w jego wykonaniu,brawa...!
» 20 września 2010, 07:58 #27
szymc11: Vds 6
O`Shea 7 (w tym momencie najlepszy nasz prawy obronca, wprawdzie nie klasa swiatowa ale "nasza")
Evans 6 (poza sprowokowaniem karnego, dawał radę.. przeciwko Torresowi też czasem nieźle mu szło)
Vidic 8
Evra 6 (znam innego Evre, i takiego oczekuje z nanim chyba lepiej sie uzupelniaja)
Nani 7.5
Flecher 6.5 (dzis robil to co do niego nalezalo, chociaz marzy mi sie, zeby troche czasami z klepki przyspieszyl ta gre)
Scholes 7'
Giggs 7
Rooney 7 (to na zachete bo kilka krzyżowych podań mial równie "idealnych" jak scholes, fakt ze nie od tego on tam jest, ale przyczyny sa tez inne, o czym nizej)
Berbatov 10 (to tak za tą przewrotkę;)

Dzisiejszy mecz był w stylu czerwonych diabelkow.
Typowa gra skrzydlami, troche nieudolnie w srodku, ladnie pressingiem.

Caly czas mnie boli, ze jesli nie skrzydlami, to srodkiem nie "przepchniemy".
Często to było widać z średniakami, że piłka krążyła jak w hokeju były wrzutki, rożne ale zero strzałów z dystansu lub celnych strzałów na bramkę.

Jak dla mnie, zbyt malo generujemy prostopadlych podań. Berba potrafi sie zastawić, Rooney obrócić z piłką a Chicharito ma szybki start do piłki. Można zacząć więcej stawiać na prostopadłe podania. Próbujemy często na siłę na skrzydłach a takie podania, otwierają napastnikowi od razu sytuację 100%.
Po drugie zawodnicy na skrzydle (Nani Valencia, bo Giggsa sie to nie dotyczy a Park robi to nadwyraz nieudolnie) ograniczają się tylko do wrzutki albo jesli obronca "nadąży" to odgrywają ją spowrotem do obroncy, który często (*jak to np na prawej obronie się dzieje, nie wie co z nią zrobić)
Ja bym widział to tak;
primo- obiegu ktory w zargonie nazywa się "wąskim", (najczesciej robi tak barcelona, mysmy tez tak w ubieglym roku czesto na poczatku sezonu zagrywali i to dawalo swietne efekty) tj. gdy obronca/pomocnik schodzi lekko do srodka, a obronca/pomocnik obiega obronce przeciwnika i dostajac pilke juz na skraju pola karnego przecina je i kieruje sie wprost na bramkarza
secundo- skrzydlowi powinni wiecej wbiegac w pole karne, starajac sie tam szukac faulow na nich lub jak np. nani w dzisiejszym meczu strzelac z kata a nie zawsze schodzic na skraj koncowej linii i najczesciej niecelnie dosrodkowywac na niskich napastikow (dzisiaj nani mial tez sytuacje, w ktorej tez podawal zamiast strzelac, ale to juz drobny detal)

(trochę to uprościłem i skoloryzowałem, ale chodzi mi o dodatkowe możliwości w ataku, bo już od 3sezonów widzę w tym braki i czasami jeśli skrzydła nie mają formy, to jest niemoc marazm i płacz z mojej strony)
» 20 września 2010, 00:31 #26
MORALES: gra Wayne`a to dla mnie byla totalna kompromitacja najgorszy na boisku!
» 19 września 2010, 23:19 #25
djklosek123: a ja zaznaczę że typowy hatrick to 3 strzelone gole w jednej połowie :)
» 19 września 2010, 22:54 #24
arctic: Nie wiem skąd masz takie informacje...
"W hokeju i piłce nożnej hat-trickiem nazywamy zdobycie przez zawodnika trzech goli w jednym meczu. O klasycznym hat-tricku mówimy w piłce nożnej wtedy, gdy piłkarz zdobędzie trzy kolejne gole, nie oddzielone od siebie żadnym golem zdobytym przez innego gracza."
» 19 września 2010, 23:50 #23
dagoberto: arctic co to piszesz djklosek123 ma racje 3 strzelone gole w 1 polowie to klasyczny hattrick jak strzela sie 3 gole ale nie wszystkie w 1 polowie to juz nie jest klasyczny hattrick
» 20 września 2010, 00:11 #22
braku: Przypomne ze Denis Law zaliczyl 18 hat trikow dla united w ciagu 11 sezonow
» 19 września 2010, 22:26 #21
Cleverley: a Ronaldo ma ile? z 50 ?
» 20 września 2010, 07:07 #20
Kastriot: Cleverley Ciekawe rozumowanie wychodzi z niego ze ronaldo z samych hat trikow ma 150 goli dla United.
» 20 września 2010, 16:33 #19
kluniuniu: dobre oceny ;>
» 19 września 2010, 22:13 #18
elpajaco93: moim zdanianiem berba jest zawodnikiem nie do poznani z tamtego sezonu, pomoglo mu odejscie z reprezentacj terz koncentruje sie tylko na man utd i dobrze
» 19 września 2010, 21:13 #17
oldtrafford: Wielkie brawa dla Berbatova szykuje się znakomity strzelec barwo
» 19 września 2010, 21:04 #16
2Fast4You: Hmm Giggs zasłużył na lepszą ocenę dziś jego dryblingi były zjawiskowe
» 19 września 2010, 20:59 #15
brennt: berbatov man of the match, ale na pewno nie przesadzajmy z tym geniuszem od razu... jak vidic strzeli 2 bramki z glowki to uwazamy go za magika i geniusza? ladnie zagral, ale bez podniety, zobaczymy co pokaze w tym sezonie, a sezon jeszcze dlugi
» 19 września 2010, 20:52 #14
bartusbebe: rooney 3 giggs4 o'shea 1.5
» 19 września 2010, 20:37 #13
boluse: Nie rozumiem jednej rzeczy....wszyscy w tamtym sezonie nawalali na Berbe ze to drewno i ze musi odejsc....a teraz nagle stal sie bogiem...po pierwsze to nie bylo kilku czy wiecej meczy zeby mowic,ze juz zlapal forme bo moze sie jeszcze bardziej rozkrecic i tego mu zycze,a po 2 to teraz trzeba pomyslec-Carrick nie ma formy ale moze stanie sie z nim to co z Berbą i bedzie naszym filarem w pomocy?a to by nam sie przydalo.kto wie jak moze byc,a jesli sir Alex nie chce go sprzedac to znaczy ze w niego wierzy i widzi szanse zeby gral na najwyzszym poziomie.wiec kibice United!wierzcie w Carricka i niech lapie forme!!Glory Glory Man United!!
» 19 września 2010, 20:34 #12
Manutdforever7: Roo - Bez formy
Berbatov w formie.
Wyobraźcie sobie co by było gdyby Roo miał formę z tamtego sezonu a Berba z tego ?
Kto by nas pokonał ?
» 19 września 2010, 20:31 #11
czerwonywilk: nikt ;)
» 20 września 2010, 16:53 #10
m4ci3k: Berbatow po prostu klasa światowa.
» 19 września 2010, 20:25 #9
Tennant: Berba grał zjawiskowo,może nareszcie się mu przypomniało jak grał w Tottenhamie :D
Glory Glory MU
» 19 września 2010, 20:17 #8
bojhaaker: Powiem szczerze bylem , zaznaczam bylem jednym z tych co mowili WON z berba ale jesli tak ma grac to GLORY GLORY MAN UNITED !
» 19 września 2010, 20:13 #7
zoestrike: A co się ma dziać z Wayne'm ? Brak formy puki co i tyle.... Mi też bardzo ciężko ogląda się Roo w tak słabej formie ale chyba nikt nie spodziewał się że Wazza będzie najlepszym strzelcem United dwa sezony pod rząd. Niestety nic nie trwa wiecznie, co nie oznacza jednak że rooney nie będzie trafiał do siatki w tym sezonie. Berbatov do bramek takich jak ta druga przyzwyczaił już od samego początku ale nie przesadzał bym z tym że w tym sezonie to on będzie naszym strzelcem no.1. Jedna jaskółka wiosny nie czyni ... A o tych kibicach którzy przez ostatnie lata narzekali na Berbę to nawet nie warto wspominać bo albo byli to ludzie nie zbyt inteligentni lub po prostu nie oglądali meczów w jego wykonaniu. Ja osobiście miałem dla niego wielki szacunek od samego początku i zawsze go lubiłem. Pzdr Hate Glazers Love United !
» 19 września 2010, 20:06 #6
Devan93: co berbatov musiałby jeszcze zrobić na 10? obronic tego karnego?
» 19 września 2010, 20:03 #5
Fenek: haha dobre ;d
zgadzam się najwyższa z możliwych not powinna być dla Berby.
» 19 września 2010, 20:18 #4
kris9: van der Saar - nie miał zbyt wiele pracy, przy bramkowych stałych fragmentach nie miał szans - 6
O'Shea - dobry występ, skutecznie wspomagał środkowych w kryciu Torresa, szczęśliwa żółta kartka, bo powinien wylecieć z boiska za zamierzony faul na Torresie - 7
Vidic - przywódca z prawdziwego zdarzenia, dyrygował defensywą bez zarzutów, bezbłędny w walce z Torresem - 8.5
Evans - dobry występ, sprokurował karnego, ale trudno było zachować się inaczej w tej sytuacji - 7
Evra - powraca stary-dobry Evra, bardzo odważnie w ofensywie - 7.5
Nani - bardzo groźny, utrudniał grę obrońcom Liverpoolu, autor wielu ciekawych akcji, zaliczył bodaj dwie asysty, mógł strzelić dwie bramki, ale zabrakło precyzji oraz szczęścia, trochę za dużo teatru, ale rozliczamy za grę, a nie aktorstwo - 8
Scholes - trochę przygasł po sierpniowych występach, ale nadal jego atutem są dokładne podania, które wniosły dziś wiele do gry, poza tym nieustępliwy w destrukcji - 7.5
Fletcher - wykonał bardzo dużo pożytecznej pracy, aktywny, czasem stwarzał zagrożenie na połowie rywala - 7.5
Giggs - dobre panowanie nad piłką, groźne wejścia lewą flanką, asysta - 7.5
Rooney - mnóstwo pożytecznej pracy, dużo podań i wielkie zaangażowanie - 7
Berbatov - gracz meczu, bohater zwycięstwa nad Liverpoolem, hat-trick, gole wspaniałej urody, super technika i panowanie nad piłką, bardzo dobra gra głową - 10
Macheda - kilka dobrych podań, ale nie miał zbyt dużo czasu - 6
Anderson i Gibson - bez oceny
» 19 września 2010, 19:59 #3
Roo10ney: Kurde co sie dzieje z Wayne'em... Oby jak najszybciej się "ograł" bo nie moge przeboleć jego spadku formy
» 19 września 2010, 19:48 #2
Gemit23: Nawet moim zdaniem bardzo dobre i obiektywne oceny. Moje oceny :

VdS - 6
O'Shea - 6
Evans - 6.5
Vidić - 9
Evra - 7
Nani - 6.5
Fletcher - 7
Scholes - 7
Giggs - 7
Rooney - 6.5
Berbatov - 10

Postawa drużyny - 8.5
» 19 września 2010, 19:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.