Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fergie: Myślałem, że będzie strzelał Giggs

» 23 sierpnia 2010, 13:32 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson był bardzo zaskoczony, że do rzutu karnego w spotkaniu z Fulham podszedł Nani, a nie Ryan Giggs.
Fergie: Myślałem, że będzie strzelał Giggs
» Sir Alex Ferguson żałuje głupio straconych punktów
Manchester United na Craven Cottage zmarnował doskonałą okazję na wywiezienie z Londynu kompletu punktów. Przy stanie 2:1 dla wicemistrzów Anglii jedenastki nie wykorzystał Nani, a później Edwina van der Sara pokonał Brede Hangeland.

– Mieliśmy znakomitą okazję, by rozstrzygnąć spotkanie rzutem karnym na kilka minut przed końcowym gwizdkiem – przyznał sir Alex.

– Wystarczyło strzelić i wracalibyśmy do domu z kompletem punktów. Najważniejsza w rzucie karnym jest wysokość, na jakiej kopnie się piłkę. Ta była fatalna.

– Myślałem, że Ryan Giggs będzie wykonywał rzut karny. Ostatnio to Giggs dwukrotnie strzelał z jedenastu metrów, choć Nani był na boisku.

– Nie chcesz głupio gubić punktów na początku sezonu, a my to właśnie zrobiliśmy. Nie wykorzystaliśmy szansy – dodał Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes: Jak można być tym znudzonym?
Następny news »
Bez nazwy, ale o rywalach.

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


manUlove9: zgadzam sie z toba ale nie do końca nani to tez bardzo doswiadczony zawodnik
» 27 sierpnia 2010, 20:43 #60
daniodaniodanio: według mnie do karnego powinni podchodzić najwięcej doświadczeni piłkarze giggs lub scholes
» 27 sierpnia 2010, 12:50 #59
mario8: na prawdę nie wiem dlaczego do piłki podszedł Nani 11 powinien wykonać Giggs lub Berbatov!!
» 26 sierpnia 2010, 13:51 #58
kasiaxde: Byłam zaskoczona, że strzelał Nani, myślałam że Giggs będzie to robił. Ale nie ma co obwiniać Nani'ego, każdemu mogło się przytrafić. Mówi się trudno trzeba żyć dalej, wyciągnąć wnioski i walczyć o mistrzostwo.
» 25 sierpnia 2010, 15:24 #57
rooneyfan: Nani za bardzo chce się upodobnić do Ronaldo i chce walić na siłę. Tylko że Krystynce to wychodziło ( pomijając finał LM z Chelsea) a Nani' emu średnio.
» 24 sierpnia 2010, 17:51 #56
siara93: no to ja juz nie wiem co ten Ferguson robi w tym manchesterze... oprocz wydawania glupich pieniedzy na mlodych amatorow, ktorym nawet i tak nie daje szansy gry. Skoro nawet nie ustalil przed meczem kto strzela rzuty karne, chya jemu sie juz nic nie chce, wszystko za niego asystenci maja robic. Taktyka na ten mecz tez byla jak dla mnie fatalna, odszedl Queiroz ktory odpowiadal za przygotowanie taktyczne i juz sie kicha robi.
» 24 sierpnia 2010, 17:46 #55
newsted: Tobie to sie chyba w glowie poprzewracalo
» 25 sierpnia 2010, 23:39 #54
luki198: myslałem ze to trener ustala kto ma bić karnego
» 24 sierpnia 2010, 14:42 #53
Kingus661: Nie oglądałam niestety.. Ale jak dowiedziałam się że karnego wykonywał Nani to zdziwiłam się i pierwsze co mi wpadło na myśl to "a Giggs? "
Bardzo lubię Naniego to jak gra ale uważam że do świetnie wykonywanych karnych mu jeszcze brakuje
Nienawidzę porównań i tego się trzymam nie wyszło mu i tyle ....
» 24 sierpnia 2010, 11:01 #52
MUforever9: No nie wiem bo jak by Nani trafił to by nic nie wspomniał o tym a nawet by też nie wspomniał jak by nie trafił a byśmy wygrali więc nie ma co obwiniać Naniego bo to dopiero 2 kolejka a jak by był Roo to myślę że by się odblokował...
» 24 sierpnia 2010, 09:55 #51
erni93: Według mnie karne powinni strzelać napastnicy tyle w temacie.
» 24 sierpnia 2010, 09:18 #50
Dominik999: Nikt już nie pamięta jak z Blacburn Valencia i Berba nie trafili 100% akcji gdzie MU miałby wtedy mistrza,asystował Nani.
» 23 sierpnia 2010, 22:57 #49
Lil: To nie chodzi o to czy pamiętamy, czy nie.
Jesteśmy tu i teraz, jest nowy sezon i nowe mecze... historia została napisana, a teraz czas pisać kolejną i co by nie mówić, Nani musi wziąć odpowiedzialność za słaby wynik w 50% tylko na siebie.

Wiadomo Vidic też mógł lepiej zagrać w 84 minucie w polu karnym, ale tam miał stratę 6 cm wzrostu, a Nani miał 11-stkę... do której się posępił.
Jak by 11 walił Berbatov i Rooney było by najlepiej.
» 24 sierpnia 2010, 08:13 #48
DevilxDevil: Razem Berbatov z Rooneyem będą kopać "11"... o czymś nie wiem?
» 24 sierpnia 2010, 09:37 #47
Lil: @up
Chodzi o to, że gdyby w drużynie było ustalone, że gdy gra Rooney to on strzela karne ponieważ w trudnych momentach potrafi zachować zimną krew i ma odpowiednio dobry strzał aby pokusić się o 100% skuteczność w biciu karnych.
A Berbatov mógł by wykonywać karne gdy nie ma Roo, gdyż Bułgar dysponuje bardzo dobrym uderzeniem i nie miał by większego problemu aby strzelać karne z dokładnością szwajcarskiego zegarka.
Gdyby tych zawodników nie było, stawiał bym na ''młodzież'' czyli Giggs, a później Scholes.
Nani świetnie wykonuje wolne, czy rożne, ale widać było, że do karnego zbytnio się napalił i nawet sam Alex nie wiedział, dlaczego Portugalczyk podszedł do piłki.

O to mi chodziło, widocznie czegoś nie wiesz.
» 24 sierpnia 2010, 10:26 #46
sumas123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 22:17

Nani - suszara , jeb !
» 23 sierpnia 2010, 22:17 #45
Deluxe: Mógł strzelać Giggs, ale też nie wiadomo, czy by nie przestrzelił. Tak, wiem, że to wspaniały, wręcz wybitny piłkarz, ale nawet najlepszym zdarzają się wpadki. Lecz tego, co zrobił Nani, nie można nazwać wpadką. To było po prostu straszne. Rozbieg zdecydowanie za krótki, do tego jeszcze próba zamarkowania strzału... Jak nic Nani próbuje być jak Ronaldo w wielu momentach, a nie powinien, bo choć mają wiele wspólnych cech, to Nani sam w sobie jest najlepszy i nie musi się zmieniać. Wierzę, że za jakiś czas ludzie przestaną patrzeć na niego jak na młodszą kopię Ronaldo, niech Luis pokaże, że jest naprawdę dobry. Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Dwa punkty poszły się, za przeproszeniem, dymać, jednak teraz trzeba walczyć o kolejne. Remis to nie koniec świata. Ważne, że nie polegliśmy w starciu z Fulhamem ;)
» 23 sierpnia 2010, 22:03 #44
Devil11: Też sądziłam, że będzie strzelał Giggs. Z pewnością byłby bardziej opanowany i raczej tak by nie uderzył. Niestety, stało się inaczej. Nie ma sensu tego rozpamiętywać. Stało się, nie można już tego zmienić. Po prostu trzeba dać z siebie wszystko w kolejnym spotkaniu. Przed nami cały sezon, trzeba być optymistą.
» 23 sierpnia 2010, 21:12 #43
fifa95: Według mnie Scholes powinien strzelać, grał najlepiej, myślę żeby się nie pomylił. Ale nie ma co się już znęcać nad Nanim, jeszcze w nie jednym meczu strzeli bramkę.
» 23 sierpnia 2010, 20:38 #42
OnlyRedDevils: Panie Fergusonie, nie tylko pan tak myślał. Ale cóż nadal cenię Naniego, bo jest bardzo dobrym zawodnikiem, po prostu został wyczuty.. Przypominam Finał ligi mistrzów 2008r. rzuty karne Nani trafił Ronaldo nie naszczęście bez konsekwencji. Nani warty koło 20 mln, ronaldo 94. Tak więc nie skreślajcie Naniego ze względu na to że mają dobrego bramkarza. Gdyby tak Terry nie trafił w słupek, to Ronaldo trafił by do Wisły czy Lecha? No właśnie.. Jeden karny a tyle pitolenia...
» 23 sierpnia 2010, 20:02 #41
UniteDKanzaS: Do wszystkich, którzy opluwają Naniego:

Może pamiętacie kto przy stanie 3:4 rozpoczynał piątą serię rzutów karnych w 2008 roku w finale LM z Chelsea?? Tak, tak właśnie Nani !

Pod względem psychologicznym był na najgorszej pozycji, jeśliby nie strzelił puchar powędrowałby do Chelsea.
Gdyby nie jego trafienie nie mielibyśmy okazji obejrzeć najpiękniejszego rzutu karnego w naszym życiu w wykonaniu Johna Terrego;)

Podszedł do piłki bardzo pewnie, spojrzał krótko, ale dosadnie na Cecha wziął krótki rozbieg i strzelił podobnie jak z Fulham tylko nieco silniej, piłka przeszła po rękawicach Cecha i zatrzepotała w siatce.

Zarzucacie mu naśladowanie CR, może i to prawda, ale rzuty karne wykonywane w ten sposób charakteryzują wszystkich Portugalczyków
( krótki rozbieg i często na dwa tempa jak to CR7 zaprezentował w 2008 roku ze znanym skutkiem)

Co decyduje o tym, że podobny strzał wpada po rękach jednego z najlepszych bramkarzy świata Petra Cecha a innym razem zostaje sparowany przez rezerwowego bramkarza Fulham ?
ODROBINA SZCZĘŚCIA, BO RZUTY KARNE TO ZAWSZE W WIĘKSZYM LUB MNIEJSZYM STOPNIU LOTERIA

Na koniec zeszłego sezonu mieliśmy 7 porażek i 4 remisy a mimo to zabrakło jedynie 1 pkt, więc remis na wyjeździe z bardzo mocnym u siebie Fulham to jeszcze nie koniec świata, a Nani jeśli tylko Ferguson da mu szansę z nawiązką zrehabilituje się za ten rzut karny.
» 23 sierpnia 2010, 19:45 #40
devils18: Słaby mecz Antonio Valencii. Szkoda, że nie udało się zgarnąć 3 pkt, ale nie ma co rozpaczać bo moglibyśmy zarówno z Crawen Cottage wyjechać bez punktu gdyby Etuhu wykorzystał doskonałą okazje. Co do rzutu karnego kiepski strzał Naniego, ale czasem się tak zdarza. Teraz trzeba wygrać w sobotę z West Hamem.
» 23 sierpnia 2010, 17:34 #39
Klimaa: Następnym razem Nani już wykonywać nie będzie karnych. Ciekawe w ogóle dlaczego podszedł, czy Ryan mu pozwolił?
» 23 sierpnia 2010, 17:25 #38
masrzisz: szkoda ze nie strzelil bo mecz byl do wygrania i 3 punkty na trudnym terenie :) zawodnik tej klasy powinien lepiej strzelac z 11 m jak sie juz do tego zabiera .. !!
» 23 sierpnia 2010, 16:48 #37
RogalMU: Strzeliłby gdyby wybił sobie kompleks Ronaldo z głowy i grałby po swojemu a nie naśladuje go. Wyszłoby dobrze i jemu i drużynie.
» 23 sierpnia 2010, 16:50 #36
b90: W końcu mądry komentarz z jego strony, już myślałem że zaraz będzie bronił Naniego i powie że się nic nie stało. Jak zobaczyłem Naniego przy piłce to od razu powiedziałem kumplowi że Nani tego nie strzeli. Bramkarze już go trochę znają, wiedzą jak strzela.
» 23 sierpnia 2010, 16:41 #35
leito276: jakby strzelił tak jak z Bayernem na Audi Cup rok temu to bramkarz byłby bez najmniejszych szans...

[link usunięty]

Warto sobie to przypomnieć... Genialne uderzenie z rzutu karnego.
» 23 sierpnia 2010, 19:07 #34
Romcio17: No trudno, "jedenastka" to nie jest pewny gol.Potrzeba do tego opanowania i spokoju , Nani był zbyt pewny siebie i się przeliczył.I nie zwalajcie na niego winy bo cała drużyna przegrywa i wygrywa.A sezon oczywiście nie jest jeszcze stracony , więc niech ci "kibice" którzy po jednym pechowych remisie skazują United na blamaż w tym sezonie, to dziękuje bardzo przenieście się na stronę Realu lub Barcy tam będziecie mieli multum "gwiazd" futbolu.
Pozdrawiam.
» 23 sierpnia 2010, 16:38 #33
b90: Skazują bo to jest Premier League i o mistrzostwie coraz częściej decyduje 1-2pkt dlatego że jest co raz więcej potentatów do mistrzostwa. Nie można w tak głupi sposób tracić punktów, kto wie czy ten karny nie odbije się czkawką na koniec sezonu, oby nie.
» 23 sierpnia 2010, 16:45 #32
leito276: @Yaankes, dokładnie... Newcstle wczoraj to udowodniło... Wygrali 6:0 z nie byle kim bo Aston Villą... byłem w olbrzymim szoku.
» 23 sierpnia 2010, 19:05 #31
Cleverley: też myślałem ,że Giggs uderzy . karnego się powinno uderzać tuż przy słupku , albo pod poprzeczkę, bramkarz wtedy jest bez szans
» 23 sierpnia 2010, 16:30 #30
Dominik999: Gdyby Gigss nie strzelił to byście pisali,że nawet najlepszym może sie zdarzyć!!
» 23 sierpnia 2010, 16:23 #29
Dominik999: Nie można obwiniać jednego zawodnika, cała drużyna grała słaby mecz. Nani i tak dużo przyniósł do gry United. Portugalczyk zrobił przez 30 minut więcej niż Park i Valencia.
» 23 sierpnia 2010, 16:14 #28
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 15:26

100 % zgadzam się z pilsudczyk
Na murawie przebywał Giggs, Scholes a nawet Owen czy Berbatov mogli podejść to tego karnego. Cholera ... w ogóle nie rozumiem dlaczego dali Nani'emu wykonać ten rzut karny ...

F**Kkkk

Ale trudno się mówi. Jeszcze będzie wiele pkt. do zdobycia w tym sezonie w lidze !!
» 23 sierpnia 2010, 15:24 #27
wielkifanMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 15:29

Także myślałem że jedenastkę wykona Giggs, tak myślałem ale się tak nie stało. Szkoda...
Giggs powinien podejść do Nani'ego i powiedzieć np."Synku daj mi piłkę, musimy strzelić gola by zapewnić już sobie 3 pkt. "
Gdy się wykonuje jedenastki, najważniejsze jest poradzić sobie z presją, a im zawodnik jest bardziej doświadczony to tym lepiej sobie radzi z presją.
A w tym wypadku Giggs który rozegrał już ponad 600 meczy dla United, jakby strzelał uważam że pokonał by bramkarza...
Nani to gracz który dopiero zdobywa te cenne doświadczenie...
» 23 sierpnia 2010, 15:22 #26
krajminho: Styk w jakim Nani wykonał tą "11" przywodzi mi na myśl karne jakie wykonywali kopacze Lecha w meczu z Interem Baku.
Oby to ostatnie pkt-y stracone w tak głupi sposób.
» 23 sierpnia 2010, 15:03 #25
kamilasho: wtedy karnego nawet Kotorowski strzelił skuteczność 10/11 :D
» 23 sierpnia 2010, 15:05 #24
berbatovMU: jagbys nie wystawiał parka w 1 składzie jestem pewny gdyby był ktos inny nie było by tego cyrku
» 23 sierpnia 2010, 15:02 #23
pilsudczyk: Nani na siłę chce uderzać w stylu C. Ronaldo. Niestety nie wychodzi mu to ani w rzutach wolnych ani karnych. W wolnych zawsze wali na siłę w mur a w karnych zawsze strzela w lewo na wysokości 1 metra. Karne powinien wykonywać Giggs, Scholes a nawet Berbatov. Nigdy Nani.
Ave Marszałek!
» 23 sierpnia 2010, 14:58 #22
TOMMEK21: a i cos jeszcze jak MU dostalo karnego na 100% pewien bylem że to Giggs strzelać bedzie a tu nani i odrazu do brata powiedzailem no to gola nie bedzie i tak sie stalo, w dodatku przewidywalem że powinien w swoja prawą strone strzelic ale coz zdarza sie ajlepszym a pozniej moze zabraknąc 1 pkt..
» 23 sierpnia 2010, 14:55 #21
TOMMEK21: jesli jest niepewna sytuacja, tzn zespol wygrywa tylko 1 bramką karnego powinien strzelac zawodnik doswiadczony i taki ktory nie ma cykora, Nani narazie nie nadaje sie do stzrelania karnych tak samo jak ronaldo lubi isc na latwizne strzelajac karne...
» 23 sierpnia 2010, 14:54 #20
Lil: Zostaje nam maksymalnie 3 remisy i 2 porażki (Założenie 32 zwycięst; 4 remisów i 2 porażek = 100 pkt'ów).
Jak to powiedział Alex - chcesz być Mistrzem wygraj wszystkie mecze. A później wytłumaczył, że aby wygrać ligę trzeba zdobyć minimum 90 punktów i zdobyć minimum 80 bramek.

Zakładam, że remisy możemy jeszcze zaliczy na wyjeździe z Arsenalem, Liverpool'em i ewentualnie jakiś remis na OT (z CFC), a porażki - tylko z CFC bądź Arsenalem.

Porażki bądź remisy z innymi zespołami będą wpadkami...
» 23 sierpnia 2010, 14:52 #19
pizdarek: Zgadzam się. Niestety, ale znowu poczatek trochę neiudany. Wczoraj pechowo United zgubiło pkt, ale Chelsea ucieka. Co z tego, że to tylko 2 pkt. Teraz trzeba czekać może nawet kilka ładnych tygodni aż Chelsea w ogóle zgubi punkty.
» 23 sierpnia 2010, 14:57 #18
michalfan: Mówi się trudno i żyje się dalej każdemu może się zdarzyć szkoda mi Naniego
» 23 sierpnia 2010, 14:48 #17
Kmmanutd: I później przez takie właśnie sytuacje może znowu zabraknąć 1 pkt np do Chelsea...mam nadzieje, że to pierwsze i ostatnie potknięcie w tym sezonie.
» 23 sierpnia 2010, 14:45 #16
Dominik999: Nie ma co obwiniać Naniego. Przecież MU wygrywał ten mecz , ale gdyby utrzymali wygraną to nikt by nie obwiniał Portugalczyka.
» 23 sierpnia 2010, 14:29 #15
Ave: Przestańcie pisać 'gdyby', 'gdyby' ....
Gdyby bramkarze nie obronili dobrych strzałów, których było kilka po obu stronach wynik pewnie też byłby inny. Takie wasze głupie gadanie ...

Przecież przy karnych bramka nie jest pusta, po coś ten bramkarz tam stoi, czy nikt go nie zauważył? To jest pojedynek dwóch osób i nerwów, kto sobie lepiej poradzi ten wychodzi zwycięsko. Wątpię aby ktokolwiek przeszedł przez cały sezon bez straty punktów a gra w lidze angielskiej nawet dla takiego zespołu jak manchester united jest wyzwaniem - bo każda ze stron chce wygrać a i zawodnicy są na wysokim poziomie, to nie liga polska :x
» 23 sierpnia 2010, 14:29 #14
Devan93: Ja jak tylko widziałem ze nani idzie do piłki do wiedziałem ze nie trafi i błagałem zeby to jednak nie on strzelał a własnie giggs czy scholes
» 23 sierpnia 2010, 14:27 #13
Kmmanutd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2010 14:50

Nie ma karnych dobrze obronionych są tylko źle strzelone. Właśnie Nani pokazał nam jak nie wolno strzelać z 11 metrów! Sorki to miało być do Ave
» 23 sierpnia 2010, 14:49 #12
kris9: a co by dopiero było gdyby Giggs nie wykorzystał karnego?
» 23 sierpnia 2010, 14:26 #11
rvn10: Wtedy chyba nie miałbym większych pretensji,bo jak co to Ryan jest najodpowiedniejszą osobą do wykonywania rzutów karnych ,po Roo, jeśli by nie strzelił ,to widocznie uznałbym ,że tak musiało po prostu być...
» 23 sierpnia 2010, 14:30 #10
rooney149: Nani uderzyl chyba tak samo jak Ronaldo w finale LM
» 23 sierpnia 2010, 14:14 #9
oldtrafford: Gdyby strzelał Giggs to Manchester United zgarnąłby pewnie trzy punkty.Lecz nie ma co obwiniać Nianiego czy też innych piłkarzy za remis.Trzeba wyciągnąć wnioski z tego spotkania i nie popełniać więcej błędów.
» 23 sierpnia 2010, 14:01 #8
nyny: To nie jego wina, że Nani swoją ekstra zespołową grą podszedł do jedenastki. Nani nie ma doświadczenia, karne się kopie albo po ziemi albo pod poprzeczke bo z takich wysokości bramkarz nie ma szans. Nani wepchnął się na 11 jak CR7. Coraz bardziej jest do niego podobny co mnie denerwuje, tylko żeby nie malował sobie paznokci...
» 23 sierpnia 2010, 13:56 #7
rvn10: Jeżeli powiedzmy przed sezonem Ferguson powiedziałby do Giggsa ,że ty masz wykonywać rzuty karne gdy nie ma Roo na boisku to tak byłoby,i Nani czy ktoś inny niemiałby prawa się temu przeciwstawić,bo jak widzę ostatnio w United jest tak,że karne strzela kto popadnie już był Carrick teraz Nani, a tak nie powinno być...
» 23 sierpnia 2010, 14:04 #6
rvn10: Ale chce przy tym zaznaczyć,że nie obwiniam za tego karnego Naniego, może trochę ,ale za to bardziej posunięcia Fergusona w tej kwestii.
» 23 sierpnia 2010, 14:17 #5
rvn10: Tutaj jest po części wina samego Fergiego,powinien stanowczo wskazać przed meczem kto ma wykonywać rzuty karne podczas nieobecności Rooney,ja również byłem pewien ,że raczej karnego będzie wykonywał ktoś z dwójki Giggs, Scholes, a ich alternatywą powinien być któryś z napastników Owen lub Berba. Przez taki szczegół niestety straciliśmy szanse na komplet punktów,ale to dopiero 2 kolejka i jeszcze nadrobimy do Cwelsów :D
» 23 sierpnia 2010, 13:52 #4
gaham1: Ja też byłem przekonany że podejdzie Giggs.
» 23 sierpnia 2010, 13:50 #3
psychoboby: najwazniejsze beda mecze z chelsea i arsenalem, do tego czasu dobrze by bylo aby juz nie bylo wpadek, bo ten mecz choc byl ciezki mogl być wygrany.
» 23 sierpnia 2010, 13:47 #2
pizdarek: Dokładnie tak. O tym samym wczesniej pisałem. Nani uderzył jak partacz. Nech więcej nie podchodzi do karnych bo on ciagle ma kompleks żelka. Nawet karne chce strzelać jak on. (jeden i drugi kiepsko karne wykonuje tak na marginesie) .Przebolałbym wszystko, nawet, ze nie trafił, ale to markowanie i króciótki rozbieg - żenada! To mnie rozj***o!
» 23 sierpnia 2010, 13:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.