Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United sięgnie po Benzemę

» 3 lipca 2010, 11:06 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Hiszpańskie gazety donoszą, że Manchester United na poważnie szykuje się do kupna Karima Benzemy z Realu Madryt. Marca podaje, że Czerwone Diabły są w stanie wyłożyć 25 milionów funtów za francuskiego napastnika.
United sięgnie po  Benzemę
» Czy Benzema trafi wreszcie do United?
Karimem sir Alex Ferguson interesuje się już od kilku sezonów. Rok temu jednak to Real Madryt złożył najwyższą ofertę. Wcześniej władze Lyonu odrzuciły zaproponowane przez United 40 milionów funtów za Benzemę.

Ubiegły sezon pokazał, że przejście Karima do Królewskich było wielkim błędem piłkarza. Karim grał rzadko i nie strzelał tak wiele bramek jak we Francji. Ferguson jednak wierzy, że uda mu się wreszcie pozyskać Karima i odbudować jego wielką formę.


TAGI


« Poprzedni news
Owen: Rooney wróci do formy
Następny news »
Ferdinand: Musimy się podnieść

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


crimer: [link usunięty]
» 5 lipca 2010, 22:31 #85
oti: Jeśli Javier Hernandez się sprawdzi, to nie ma po co sprowadzać kolejnego napastnika. Chyba tylko po to, żeby się kłócił z SAF'em, że nie gra. A po co psuć atmosferę w zespole? Rooney może grać sam albo z Hernandezem, a Berba jak ma występować w pierwszym składzie, to jedynie jako cofnięty napastnik lub ofensywny pomocnik. Bardziej od Benzemy przydałby się nam dobry rozgrywający, ewentualnie skrzydłowy(marzenie: Sneider, na bok Elia).
» 5 lipca 2010, 12:26 #84
kckMU: Za Ronaldo powinni nam oddawać wszystkich półdarmo srealczycy
» 5 lipca 2010, 04:04 #83
ttlbtg: Berba jest dobry, co wy gadacie. Chłopak po prostu musi być cofnięty i na wchodzącym widzę go jak znalazł. Do tego Hernandez i Wazza, Owen na zmianę i będzie lux. Nie jestem za tym, by kupować nazwiska i w ten sposób przepłacać ciężko wybiegane pieniądze. Fakt, że nie są one moje, ale zakup kogoś takiego jak Benzema nie zapewni mistrzostwa, więc najlepiej zrobić to co jest do zrobienia z ludzi którzy są w United. Dla mnie tylko odpowiednie nastawienie i srrać na kogoś, kto błędnie jest wyceniany na jakieś tam grube miliony. Zresztą nie róbmy z United Realu, bo to by był upadek totalny tej drużyny. Nie chciał przejść, wybrał to co dla niego wydawało się być lepsze, więc wyszło w praniu, że nie był jednak gwiazdą. Za pieniądze które za niego Real za płacił, nie dał mu możliwości doskolanenia swoich umiejętności grając w meczach, ale za kasę ci niby galaktyczni zniszczyli chłopaka na tyle, by umiejętności i ogranie spadły o kilka poziomów. Teraz niech się przełamuje i szuka pocieszenia w klubach, które będą go chciały i w których on będzie chciał grać. Mówił, że się bedzie realizował w Madrycie, no to się niech realizuje dalej, życzę mu powodzenia:D

Way to glory United!!
» 4 lipca 2010, 16:12 #82
Kajdan: Co wy w ogóle wyjeżdżacie z tym ze mamy dużo napastników ? Co z tego ze mamy Berbatova, Owena, Machede, Welbecka, Rooneya i Hernandeza skoro tylko Rooney prezentuje wysoki poziom ? No może jeszcze Hernandez bo swietnie gral na MŚ w RPA. Berbatova trzeba sprzedać on już i tak miał za dużo szans. Macheda i Welbeck są za młodzi i nie maja doświadczenia na gre np w Lidze Mistrzów. Owen jak to Owen znów może dostać poważna kontuzje i tyle będzie z jego gry. Dlatego w United potrzebny jest ktos kto bedzie tworzyl swietny duet z Rooneyem i poprowadzi nas do sukcesow w przyszlym sezonie. Jak dla mnie to mógłby byc Suarez lub Fabiano. Benzemy jakos u nas nie widze. Pozdrawiam
» 4 lipca 2010, 14:59 #81
talir: Masz rację co do naszych napastników.
Nie chciałbym Fabiano, bo wolę młodszych graczy którzy będą tworzyć historię United.
Benzema mnie rozczarowuje swoją mentalnością, może kupno Suareza albo Sancheza byłoby lepszym rozwiązaniem.
» 4 lipca 2010, 16:13 #80
DaniooO: ble ble ble dalej bede sie upierał przy tym ze ejsli zostanie berbatov to nie przyjdzie zaden klasowy napastnik ;] ehhh .. szkoda
» 4 lipca 2010, 14:13 #79
MUorzech: [link usunięty]
Słyszeliście o tym
» 4 lipca 2010, 13:33 #78
Mac88: Nie ma się co oszukiwać-transferu napastnika w tym oknie nie będzie....-Rooney,Berbatov,Owen,Hernandez,Mame Biram Diouf,Federico Macheda,Danny Welbeck-Ci napastnicy by wystarczyli na 3 kluby ;D

W mojej opinii warto by się pozbyć Berbatova-nie gra żle ale za rok nawet połowy tegorocznej sumy nie będzie wart-Milan na pewno kupiłby go(wiek odpowiedni :D),ale za kasę innego napastnika bym nie kupował-po co? Rooney-Hernandez na co dzień,reszta na zmianę ;D

Nie sądziłem że to powiem ,ale pozbył bym się też Vidić'a-co raz gorzej gra,a Real da dobrą kasę....
» 4 lipca 2010, 12:16 #77
ROO10MU: ty chyba żartujesz :P vidic to dobry obronca a razem z ferdinandem tworza obrone nie do przejscia
» 4 lipca 2010, 13:25 #76
talir: ROO10MU--> "vidic to dobry obronca a razem z ferdinandem tworza obrone nie do przejscia", tak na pewno... Ferdinand nie gra już na takim wysokim poziomie jak kiedyś, a Vidic nie jest bezbłędny. Widzę, że Cie fantazja ponosi, że są to solidni obrońcy to się zgodzę. Jednak robienie z nich orony nie do przejścia jest przesadą.
Przypomnij sobie mecz z Barceloną kiedy to Eto "wkręcił" Vidica w ziemie.
» 4 lipca 2010, 13:53 #75
manutd45: Ferguson chyba zakochał się w Karimie. Najlepiej niech sprzeda Rooneya żeby miał kase na Benzeme. Uważam że jeśli chce kupić napastnika to tylko Luisa Suareza który może także bronić
» 4 lipca 2010, 12:02 #74
ttlbtg: Tu ja bym się nie rozwodził nad zawodnikami z pola, ale pomyślał by Liorisa ściągnąć, bo tak czy inaczej, potrzebny jest United bramkarz pisany przez duże B. Co do reszty, to myślę, że chris i hernandez to dobre zakupy, perspektywiczne. Tu jeszcze potrzeba tylko Berbe na pomoc przesunąć, wysuniętą, tj na wchodzącego napastnika i będzie sukces United po tym sezonie. Liga i ta mistrzów powrócą. Nie sprzedawałbym nikogo, zresztą w końcu 100lat już czekamy na Owena H., więc czuję, że będzie miał swoje kluczowe zasługi dla United po tym sezonie, który nadchodzi.

Way to Glory United!
» 4 lipca 2010, 10:40 #73
jakubinio: Nawet jak by doszedł (mało prawdopodobne) to i tak grzałby ławe na wszystkich ważnych meczach :I
» 4 lipca 2010, 10:38 #72
CzarnyMnich: Już mam dość tej bajki o Benzemie... Nie szanuje naszego klubu i nie chce w nim grać to po co wmuszać... jak leci na kasę to niech zostanie w $realu... z każdą taką plotką coraz bardziej go nie lubię...
» 4 lipca 2010, 10:26 #71
Kocisz: O czym niektorzy tu w ogole gadaja...
Wierzycie w to zeby przeszedl do nas Forlan? Nie wchodzi sie dwa razy do tej samej rzeki, bylby za drogi pozatym Atletico go nie odda. Sneijder? No nie rozsmieszajcie mnie. 09/10 to najlepszy sezon w jego karierze, zdobyl lige mistrzow, jest w polfinale MS, zreszta myslicie ze chcialoby mu sie teraz ruszac do Manchesteru? 3 przeprowadzki w 3 lata to chyba slaby pomysl on pewnie bedzie chcial sie teraz 'ustatkowac' klubowo.
O Benzynie trzeba zapomniec chyba ze za niewygorowana cene np.20 mln. Pokazal ze dla chajsu zrobi wszystko a w MU nie jest go za duzo...
Jedyna plotka w jaka ja jako tako wierze to Suarez i mam nadzieje ze chociaz on do nas przejdzie. watpie zeby Hernanadez byl gotow zniesc trudy calego sezonu w PL. A jezeli wogole juz by nie bylo zadnych transferow to powinien grac w ataku Hernandez na zmiane z Owenem, bo wszyscy widzieli jak sie sprawdzil warian z jednym napastnikiem w poprzednim sezonie.

Sorry za brak polskich znaczkow.
» 4 lipca 2010, 08:06 #70
lipinho89: ile to ja już razy czytam :( on i tak nie przyjdzie bo sam powiedział że chce tam zostać no i dobrze :P Suarez pokazuje klasę na Mundialu do tego jeszcze jest kilku innych dobrych takich jak sneijder :) wole ich :)
» 4 lipca 2010, 07:38 #69
lipinho89: u nas zauważyłem że bardzo dobrze rozwijają się Holendrzy i odrzywają :) np. Van Der Saar czy też Van Nistreloy :) więc wziąć sneijdera i vander varta i bedzie gitara :)
» 4 lipca 2010, 07:40 #68
Lil: No k***a m*ć! Za taką kasę można po Suareza sięgnąć, a to chłopak o niebo lepszy.
I potrafi się poświęcić dla zespołu (czerwona kartka za obronę ręką)... a Benzema jak się u nas rozkręci to potem znowu do Realu pójdzie bo to jego marzenie....
Jak go kupią to jakoś to przeżyje (chociaż będą to zaje*iscie źle wydane pieniądze...).
» 4 lipca 2010, 03:56 #67
wisnia07: bym chcial zeby paru przyszlo ale co do czego dojdzie nikt nie dojdzie do..

UNITED!!
» 3 lipca 2010, 23:22 #66
Kapizak1: Nie przejdzie, bo nie mamy kasy :|
» 3 lipca 2010, 23:08 #65
luki198: to juz chyba za duzo tych snajperów
» 3 lipca 2010, 22:50 #64
Fenek: łeeee to już wole Suareza albo Dżeko zamiast niego. Benzema w Lyonie był dobry ale w Srealu od grzania ławy zapomniał jak się gra na najwyższych obrotach, po za tym on ciągle stęka że nie chce dla nas grać , więc po co to ciągle rozdmuchiwać? Lepiej mocniej zabiegać o Sneijdera albo VdV niż o Karima.
» 3 lipca 2010, 22:40 #63
Klimaa: Chyba nierealny cel transferowy. Przede wszystkim za mało oferujemy Realowi aby ten nawet zastanowił się nad sprzedażą Francuza..Pierwszy sezon zawsze jest trudny w nowym klubie, sądzę że Benzema będzie chciał pokazać że jest zawodnikiem zdolnym do strzelania bramek w Hiszpanii więc nie wydaje mi się że myśli o odejściu.
» 3 lipca 2010, 20:22 #62
czerwonydevil: Klima
twierdzisz, że za mało im oferujemy ?? jak oni VdV chcą za 10 mln sprzedać... Real już tak działa - kupuje zawodników za mnóstwo kasy a sprzedaje po promocji, jak w Lidlu xD
» 3 lipca 2010, 20:31 #61
talir: czerwonydevil-->
Kto Ci powiedział, ze VdV zostanie za 10 mln sprzedany? Powtarzasz głupotę jakich mało... wiem, że było tak w jednym artykule napisane. Gazety piszą głypoty, a Tacy naiwniacy jak Ty łykają te bzdury. NO sorry, ale ten piłkarz pojdzie za minimum 15-20 mln, a nie zdziwię się jak będzie to jeszcze wyższa kwota.
Nie myśl, że moim celem jest obrażenie Ciebie, ale ten tekst: "jak oni VdV chcą za 10 mln sprzedać..." brzmi jak żart. piszesz tak jakbyś miał informację 100%, a powtarzasz plotkę... i to naiwną.
» 3 lipca 2010, 22:25 #60
czerwonydevil: Talir
Nikt nie może wiedzieć, czy to prawda czy nie. Właściwie to może masz i rację, ale Real jest zdolny do wszystkiego.
» 3 lipca 2010, 22:27 #59
masrzisz: ladnie on juz dlugo przechodzi xdd
» 3 lipca 2010, 20:14 #58
Wojtek1357: fiajnie by bylo gdy by Benzema trafil na Old Trafford :p
» 3 lipca 2010, 19:47 #57
b90: Dobra niech skończą z tym Benzemą już. Blisko powrotu na OT jest Forlan, a tak sobie pół roku temu myślałem o jego powrocie po tym jak dobrze spisywał się w Atletico :)
» 3 lipca 2010, 19:08 #56
talir: SexyBoy--> Rooney w reprezentacji też jest bezradny ostatnimi czasy, ale dla mnie jest świetnym piłkarzem. Benzema to dobry piłkarz i za wcześnie jest go skreślać.
» 4 lipca 2010, 12:31 #55
brambor90: Ja widzę, że z Hernandezem głęboko przesadzacie. Faktem jest , że zaprezentowałÂ się z dobrej trony ale nie jest to napastnik który może zapewnić nam grę w ataku na światowym poziomie. Nie w tym sezonie! To młodzik, ewidentnie kupiony z myślą o przyszłości. Jak można mówić, że jest lepszy od Benzemy? Co jak co ale to Benzema wyrobił sobie markę 3 świetnymi sezonami w Lyon'ie. Lige francuska i meksykańską dzieli przepaść więć narazie stonujmy nasze optymizmy. Hernandez będize jeszcze miał swój czas. Co do samego transferu bałbym się o to odzyskiwanie formy Benzemy bo real to taki obiekt niszczenia zawodników, że trudno częśto im wrócić do swojego błysku. Sam Benzema w formie byłby idealny do Premiership ale czy teraz, za 25 mln ? N I E!
» 3 lipca 2010, 18:25 #54
talir: Dodam, że Sneijder i Robben też nie błyszczeli w Realu, a jednak obaj to świetni piłkarze. Co do Benzemy mam mieszane uczucia... Kiedyś go chciałem, cenie jego zdolności piłkarskie, ale jego zachowanie mnie odrzuca (te ciągłe gadanie o Realu jaki to wspaniały klub i ta afera z tą nieletnią prostytutką)
» 3 lipca 2010, 18:32 #53
WigdorDevil: Jeśli myślisz , że młodzik to 22 lata to chyba nie wiesz na jakim poziomie grał Ronaldo , Rooney w wieku 22 lat. Messi ma 22 lata i wiele innych dobrych zawodników których nie uważa sie już za młodzików. Młodzik to może mieć 18 - 19 lat , ale 22 to juz wiek w którym piłkarz może grać na najwyższym poziomie.
Wiem , o Hernandezie prawie nie wiadomo było nic przed transferem do United , ale piłkarz w takim wieku to piłkarz który bez problemu może wnieść świeżość do gry swojej drużyny i ma wystarczająco doświadczenia które zebrał po troche już trwającej karierze piłkarskiej.
» 3 lipca 2010, 19:12 #52
dagoberto: ja nie bede bajerowal jak gral w OL bylem za jego zakupem ale jak juz wybral real i mowi ze jest mu tam dobrze i ze nie zaluje ze nie trafil do united to niech se siedzi na lawce w realu w barwach man utd powinni grac tylko gracze dla ktorych gra w man utd jest czyms nieswyklym a nie ze w realu nie chca mnie to se pogram w man utd
nie chce go w man utd
» 3 lipca 2010, 18:20 #51
wDz: Benzema ten gość wg mnie cierpi na brak skilla pozatym mamy już hernandeza który jest z pewnością lepszy od niego
» 3 lipca 2010, 18:18 #50
leito276: po 1: Mamy Hernandeza który jest o niebo lepszy niż Benzema.
po 2: Hernandez to jeden z 3 piłkarzy którzy zrobili na mnie ogromne wrażenie na tym Mistrzostwach
po 3 (uzupełnienie punktu "po 2"): Moim zdaniem trzeba jak najszybciej sięgnąć po Fabio Coentrao, ten młody Portugalczyk zrobił na mnie chyba największe wrażenie na całych mistrzostwach... Obrońca... A w akcjach ofensywnych zrobił dużo więcej niż wielki Cristiano Ronaldo. Był on nie do przejścia... Drugi grajek to Boateng
» 3 lipca 2010, 18:01 #49
czerwonydevil: Oooo Taak całkowicie się zgadzam, właśnie zapomniałem jak się ten obrońca nazywał, również bardzo miło mnie zaskoczył, a Boateng bodajże w City już jest...
» 3 lipca 2010, 20:26 #48
JuliaMUFC: Zgadzam sie ... ;)
Albo Sneijder albo Van der Vart, co do Benzemy ... juz przed jego odejsciem do Realu, nie chcialam, zeby doszedl do Manchestru
» 3 lipca 2010, 17:51 #47
Til: Nie nie nie! Wyrzucona kasa. Jest Rooney Hernandez Owen Berbatov. Szkoda tych 25 mln. Lepiej kupić jakiegoś pomocnika. Benzema jest za drogi i bez fomry może mu wróci, może nie. Zbyt drogi by ryzykować. Napewno Plotka bo SAF by takiej głupoty nie zorbił. Jak y chciał napastnika to by Berba pewnie poleciał w okienku nawet za grosze, bo płacić piłkażowi też trzeba.
» 3 lipca 2010, 16:27 #46
lukasz1143: "Jest Rooney Hernandez Owen Berbatov"
Rooney, Owen, Berbatov kiedy było ich 3 w Manchesterze to zawsze każdy narzekał że potrzebujemy napastnika. Hernandez został kupiony z myślą o przyszłości a nie o tym sezonie tak że napastnika kupić musimy a jak nie Benzema to Suarez bo chyba nikt inny.
» 3 lipca 2010, 18:14 #45
mickb: sneijder wydaje sie byc teraz najciekawszym kaskiem na rynku transferowym
swoja droga jak real latwo pozbyl sie sneijdera, robbena i robinho - pilkarzy, ktorzy na mistrzostwach pokazali znacznie wiecej niz kaka i ronaldo (choc ten jednak nie mial z kim pograc, a hiszpanie znalezli sposob jak go zneutralizowac - jednak sciagal na sibie nawet po 4-5 kolesi)

po sprowadzeniu hernandeza ciezko teraz kombinowac z atakiem, diouf moze byc takim samym przypadkiem jak manucho, macheda za jakis czas moze podzielic los rossiego - nigdy nic nie wiadomo

mnie bardziej niz kevin-prince boateng zaimponowal asamoah gyan - z karnym to jego dramat po czesci, ale z gry sie ghanie ta bramka az tak nie nalezala, zas jego gra, szybkosc, technika, sila i umiejetnosc gry cialem robia wrazenie, poza tym ma dopiero 24 lata

jesli odejdzie vidic (chyba bym nie chcial, ale na MS gral znacznie ponizej tego do czego przyzwyczail w MU) to moze by sie nadal jakis klasowy srodkowy obronca, bo evans/smalling + ferdinand to moze byc taki sobie duet, poza tym rio tez juz najlepsze lata wydaje sie miec za soba - choc moze jeszcze sie odrodzi, poza tym te kontuzje czesto lapie...
» 3 lipca 2010, 15:47 #44
lukasz891989: Suarez byłby dobrym transferem ;)
» 3 lipca 2010, 15:38 #43
Lukixp: tiaa, ale niestety po mundialu znaczaco wzrosnie jego wartosc ;/
» 3 lipca 2010, 17:55 #42
zegiManU: dla mnie lepszy byłby Suarez widać że jest gotów poświęcić się dla drużyny poza tym jest bardzo utalętowany pokazał to w meczy z Koreą Południową strzelając drugą piękną bramkę
» 3 lipca 2010, 15:18 #41
czerwonydevil: A jego czasem nie ściągneło City?? Coś mi się obiło o uszy, choć nie jestem pewien...
» 3 lipca 2010, 15:32 #40
aleex91: bardzo dobrze myślisz. Też bardzo bym go chciał w UNITED!
» 3 lipca 2010, 15:40 #39
marekw91: boatenga kupili cip(t)y wiec nic z tego
» 3 lipca 2010, 16:44 #38
bartek1018: Rooney ,Benzema ,Hernandez Berbatov i Owen to troche dużo , ale Berba mie ma ciągle formy Owen często kontuzje , Hernandez raczej nie będzie w podstawowej jedenastce a Rooney z Benzemą mogli by tworzyć dobry duet. Tylko potrzebny jest jeszce rozgrywający najlepiej Sneijder.
» 3 lipca 2010, 14:12 #37
gacthx: A właśnie powie mi ktoś czemu Benzema nie pojechał na mundial?..? Bo jak można wziąć Anelke ? a nie wziąć Karima ?..?
» 3 lipca 2010, 14:05 #36
peli: Hehe. Trzeba wziąść to na logike.
Jeżeli Karim Benzema nie występował za często w Realu to oczywiście nie jest w
najlepszeje formie/kondycji. Za to Anelka występował regularnie w Chelsea.
» 3 lipca 2010, 14:16 #35
Xetrin: chodzi o sex aferę związana z prostytutka która zabawiali się razem z Riberym
» 3 lipca 2010, 14:26 #34
bober89: Karim zagrał w realu 33 spotkania z czego pewnie połowo to same końcówki, więc trener praktycznie nie miał podstaw, żeby zabierać go na mundial.
a sex afera swoją drogą mogła mieć coś na rzeczy, choć Govou i Ribery pojechali na Mundial
» 3 lipca 2010, 15:15 #33
zico32: Moim zdaniem najbardziej jest potrzebny rozgrywający czyli Sneijder, ale ten transfery jest raczej nierealny, jeśli chodzi o napastników to tylko w przypadku sprzedaży Berbatova i Owena bo tak to nowy napastnik bedzie blokował miejsce Hernanzdezowi czy Machedzie. Jeśli jakiś napastnik miałby przyjśc to tylko ktoś z czwórki Benzema, Suarez, Forlan, Fabiano.
» 3 lipca 2010, 13:54 #32
WigdorDevil: Forlan? Czlowieku czy ty wiesz co mówisz ? W United tylko stracił częsc swojej piłkarskiej kariery a ty chcesz żeby wracał? On nie nadaje sie do Ligi Angielskiej i pokazał to w Manchesterze!
» 3 lipca 2010, 14:56 #31
gaham1: Benzema jest niepotrzebny gdyż jest to zawodnik podobny do Hernandeza.
Jeżeli napastik to według mnie to Luis Suarez albo Luis Fabiano. no i przydałby się jeszcze sneijder lub sanchez (najlepiej byłoby obu ale to niemożliwe).
» 3 lipca 2010, 13:48 #30
mila2406: Lepiej niech skupią się na Sneijderze!! To co wczoraj pokazał to był majstersztyk!! ;P
» 3 lipca 2010, 13:45 #29
IceBox: Benzema nie chce grać w Anglii wiec nie potrzeba nam wydawać kasę na kiego tylko kupić kogoś innego zawodnika którego nam potrzeba takiego jak Sneijdera i nawet dołożyć by go mieć ;]
» 3 lipca 2010, 13:41 #28
gafciu7: lepiej kase na Sneijder`a wywalić. napadziorów mamy jak mrówków. Lepiej dawać szanse Machedzie i Welbeckowi niz Benzeme kupować. Odmówił już UNITED więc NIE dla tego transferu.
» 3 lipca 2010, 13:40 #27
dino1410: Ja jestem za. To jest swietny napastnik. W realu mu nie poszło ale wystarczy spojrzeć na Snajidera i Robbena żeby wiedzieć, ze ten klub psuje zawodników swoją chora polityka. Co nie znaczy ze oni grac nie umieja.
» 3 lipca 2010, 13:02 #26
UnMishii: Ja przez to zachowanie Suareza w United nie chcę... na żadnej pozycji. :) Trzeba być nie lada frajerem żeby tak "ratować" swój zespół...
» 3 lipca 2010, 13:08 #25
DevilxDevil: Gdyby nie Suarez to Urugwaj byłby już w domq. A ty co byś robił w 120 minucie meczu? Patrzał jak Twój zespół odpada z turnieju?! Nawet gdyby Gyan strzelił karnego to Suarez zrobił co tylko mógł... i nie zagra w półfinale.
» 3 lipca 2010, 13:54 #24
Zed: Suarez po prostu wykorzystał przepisy. W piłce możesz robić wszystko, ale za niektóre zachowania zostaniesz ukarany, a on się nie wypierał, że dotknął ręką.
» 3 lipca 2010, 15:31 #23
Lil: Właśnie, że Suarez zachował się bardzo dobrze. Ratował zespół za wszelką cenę.

Wyobraźcie sobie 2 sytuacje:
1. Finał Ligi Mistrzów 89 minuta, 0:0, Manchester vs. Fc Barcelona.... strzela Messi i z linii bramkowej piłkę wybija rękami Fletcher (przypadek że wybrałem jego). Później jest karny i Barca nie trafia (chociaż to już mniej ważne)... chodzi o to, że przedłużasz nadzieję i ratujesz zespół z beznadziejnej sytuacji...
2. Finał Mistrzostw Świata, 89 minuta, 0:0, Polska vs. Niemcy... strzela Podolski.... i rękami Lewandowski wybija piłkę...

No i teraz się puknijcie w łby ci co piszą, że nie chcą go w United przez to... ja p*.....
Suarez jest stożony dla United!
» 4 lipca 2010, 04:00 #22
trikos: Snejder kozak i Benzema chetnie...a nie lepiej Suarez ?
» 3 lipca 2010, 12:50 #21
Manusiak1993: Jeśli Benzyna chce znowu być świetnym piłkarzem to powinien przyjść do united a jeśli chce być zabawką Pereza to niech zostaje w Realu
» 3 lipca 2010, 12:34 #20
Adamczik: No to jeśli Vida, przez te swoją napucowaną lalkę, chce odejść do Realu, to niech idzie, ale niech w drugą stronę za free przyjdzie benzema i nie wyjdziemy na tym źle. Aczkolwiek, wolałbym Suareza, koleś wie o co chodzi, jeśli idzie o strzelanie bramek.
» 3 lipca 2010, 12:24 #19
Kajdan: Wolalbm Suareza , ktory swietnie prezentuje sie na MS.
» 3 lipca 2010, 12:14 #18
cejotinho: Wydaje mi się że Vida poprostu chcę opuścić United a Ferguson sobie z tego zdaję sprawę i przy okazji chcę pozyskać Benzeme.
» 3 lipca 2010, 12:10 #17
Drenus: Jeżeli już miałoby dojść do wymiany na linii Real - Man Utd, to zamiast Benzemy wolałbym VdV + kasa/Benzema. Po świetnych występach Hernandeza na mundialu, moim zdaniem to pomoc wymaga większych wzmocnień niż atak.
» 3 lipca 2010, 12:21 #16
Giggsy: Real to powinien mieć pseudo " psujoktikos " a nie "Galacticos". a jak teraz jest z C.Ronaldo? Teraz portugalczyk strzela bardzo często z dystansu czasem nawet i z połowy. Stał się bardziej samolubny.
» 3 lipca 2010, 12:01 #15
bar: niekończąca się opowieść:)
» 3 lipca 2010, 11:56 #14
koral333: A wg mnie on nie będzie potrzebny w ManUtd ponieważ będzie Rooney i teraz Hernandez a trójki w ataku raczej Ferguson nie wystawi :) ale dobrze było bo go mieć... ;p
» 3 lipca 2010, 11:46 #13
driffter128: Tak Benzema !! chyba Ferguson mnie posłuchał ja jestem fanem tego piłkarza oglądałem go prawie zawsze w akcji jak grał w Lyonie. Real go tylko popsuł i zjebał mu reputacje bo nie wszyscy się interesują Ligue1
» 3 lipca 2010, 11:44 #12
czerwonydevil: Przyznam się,że chciałem go u nas, ale przed pójściem do Realu.
Tam udowodnił że nie zależy mu na grze, tylko na kasie... Ja go tu poprostu nie chce.
PS jakie 40 mln zaoferowane przez Fergusona ?? słyszałem coś o 30/35 mln ale o 40 w życiu....
» 3 lipca 2010, 11:35 #11
talir: Masz racje co do tego, że z tymi 40 mln przesadzili. Dziennikarzy już fantazja ponosi.
» 3 lipca 2010, 18:26 #10
BeLikeNani: I tak nie przejdzie do United . Sam mówił , że nie chce odchodzić z RM więc nie widzę sensu na siłę go sprowadzać . Z niewolnika nie ma pracownika .
» 3 lipca 2010, 11:28 #9
witek: Marca...

Poza tym co z Hernandezem, Welbeckiem, Machedą, Dioufem?
» 3 lipca 2010, 11:22 #8
Jakubek722: Moje zdanie jest takie że Ferguson nie sprowadza przeciętniaków do MU, patrząc na to jak zgrana jest ta drużyna.
Ale to tylko moje zdanie i uważam, że Berba też jest świetnym napastnikiem tylko nie w United...
» 3 lipca 2010, 11:21 #7
spOntan: Marca- i wszystko jasne.
znaki
» 3 lipca 2010, 11:20 #6
etcan123: nie widzę go u nas mamy przecież Hernandeza a poza tym wątpię by SAF wyłożył za niego 25 mln
» 3 lipca 2010, 11:20 #5
Mikez: Lepszy byłby Suarez, chłopak na mundialu pokazał, że jest wart tego, żeby go zatrudnić, tylko że teraz Ajax zażąda za niego co najmniej 35 milionów, a nie tak jak wcześniej 25...
» 3 lipca 2010, 11:14 #4
TP7: Jeszcze przed World Cup 2010 chciałbym go u nas, jednak widząc co potrafi Hernandez zastanawiałbym sie czy Benzema jest nam potrzebny. Oprócz Hernandeza jest Rooney, który może grać sam w ataku, jest Berbatov i Owen - również świetni napastnicy
» 3 lipca 2010, 11:14 #3
Jakubek722: Mówisz prawdę :) Pozdrawiam::))
» 3 lipca 2010, 11:16 #2
kkkamil: TP7 poprawka lekka :) "Oprócz Hernandeza jest Rooney, który może grać sam w ataku, jest Owen - również świetny napastnik" ^^
» 3 lipca 2010, 11:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.