Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bramkostrzelny Suarez na celowniku

» 17 maja 2010, 13:33 - Autor: Bart - źródło: MEN
Manchester United gorączkowo poszukuje utalentowanego napastnika, który rozwiązałby problemy strzeleckie w drużynie Czerwonych Diabłów i jednocześnie zdjąłby ciężkie brzemię z Wayne’a Roooneya. Luis Suarez z Ajaxu Amsterdam jest potencjalnym rozwiązaniem problemu.
Bramkostrzelny Suarez na celowniku
» Czy Urugwajczyk zagości na Old Trafford?
23-letni snajper wyceniany jest na 25 milionów funtów. Jeżeli dojdzie do transferu, będzie to już drugi Latynos zakupiony w tym sezonie. Fergie podpisał już umowę z młodym Juanem Hernandezem. Mówi się, że manager Diabłów dostarczył konkretną listę napastników Davidowi Gillowi, których chciałby ściągnąć do klubu.

Wydaje się, że Karim Benzema oraz David Villa są na szczycie listy, jednak Suarez również ma spore szansę na trafienie na Old Trafford gdyż Real Madryt i Valencia niechętnie odsprzedają swoich piłkarzy.

Luis Suarez w Ajaxie zaliczył 97 występów i strzelił 74 gole w lidze holenderskiej, co jest wynikiem godnym pozazdroszczenia. W tym sezonie piłkarz trafiał 49 razy we wszystkich rozgrywkach, w których brała udział ekipa Martina Jola. Dzięki temu został mianowany kapitanem zespołu.


TAGI


« Poprzedni news
De Laet gotowy do wypożyczenia
Następny news »
Podsumowanie sezonu: Michael Owen

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (120)


rooney12: SUUPER!!Przeczytałem że sam Suarez jest gotowy do przejscia do UNITED :)
» 23 maja 2010, 17:43 #98
chomikbox32: Suarez to jeden z najlepszych na świecie dajcie go i po sprawie
P.S
PoZdRo
» 23 maja 2010, 07:43 #97
tomek94: Ten transfer trzeba przemyśleć. Gra dobrze, ale czy wystarczająco jak na Manchester?
» 21 maja 2010, 17:11 #96
damian17: SUAREZ I MILNER oni najlepiej wzmocnia UNITED latem!! Nie sądze żeby Benzema sie wpasował dobrze w szeregi, zreszta jemu juz kariera wali do głowy...
» 21 maja 2010, 14:48 #95
Robal: Takiego snajpera nam potrzeba.
» 20 maja 2010, 07:14 #94
reddevil1992: Popieram przedmówce dobrze by było gdyby Villa zasilił nasze szeregi. Villa to bardzo bramkostrzelny zawodnik. Tylko ciekawi mnie jak by sobie poradził w Anglii gdzie przecież gra jest o wiele ostrzejsza i twardsza niż w Hiszpanii...
» 20 maja 2010, 22:28 #93
gaham1: Niektórzy z was obawiają się czy będzie on strzelał tyle goli co w lidze holenderskiej (strzelił w tym sezonie w sumie 49). Ale jeżeli on strzeli chociaż połowę z tego to będzie znakomity wynik, a resztę dołoży nasz Roo i inni zawodnicy. jeszcze dobrze by było Silve ściągnąc ale teraz po transferze Villi może byc ciężko.
» 19 maja 2010, 21:41 #92
zapermu: Kupujcie Suarez'a ! Wg. mnie to będzie strzał w 10 :] Normalnie jest to moje marzenie, aby zasilił nasz skład :D
» 19 maja 2010, 08:42 #91
marekw91: Juan Hernandez?? nie znam takiego gracza...

chodzi wam o javiera hernandeza ;)
» 18 maja 2010, 22:16 #90
samermajster: dobry piłkarz młody na wiele lat jakby pograł pod wodzą alexa to by dojrzał jak nani. jego na napad a na środek pomocy pitrojpe z hamburga za carricka i możemy grac o lige mistrzów mistrzostwo
» 18 maja 2010, 21:50 #89
masrzisz: nie wiadomo czy u nas tez strzelal by tyle bramek co w holenderskiej bo jak wszyscy wiemy obie te ligi dzieli przepasc ;) ale wydaje mi sie ze pod okiem SAF'a dalbym sobie rade :)
» 18 maja 2010, 21:38 #88
Park123: Bierz go SAf!! to jest swietny piłkarz!!;d
» 18 maja 2010, 21:31 #87
rooneyfan: Tyle tych spekulacji a nic jeszcze nie jest potwierdzone. A tak w ogóle cieszył bym się gdyby on do nas doszedł.
» 18 maja 2010, 21:24 #86
zapermu: Brać go ! Zanim Sreal go wezmie :/
» 18 maja 2010, 20:19 #85
karol1417: Suarez jest bardzo świetnym technicznie zawodnikiem i w dodatku tak jak tutaj piszą bramkostrzelnym. Nie raz oglądałem mecze Ajaxu i powiem wam że tam już osiągnął to co mógł i dla tego klubu jest ikoną i największą gwiazdą a obecnie kapitanem tego zespołu więc nie widzę żadnych przeszkód żeby nagrodzić jego starania bo napewno chciałby wygrać jakieś większe trofeum a nie tylko ligę w tym wypadku holenderską. Jeśli otrzymałby propozycje gry na OT od Sir Alexa Fergusona to z radością by ją przyjął. Jestem tego pewien a sam chętnie zobaczyłbym co zaprezentuje ten Urugwajczyk razem w duecie w ataku z Roo.
» 18 maja 2010, 16:48 #84
slowak: musi przejsc do manchesteru xd przyda sie
» 18 maja 2010, 14:57 #83
Adamczik: Mówiąc krótko jestem na tak. Zdecydowanie bardziej na tak niż w przypadku Benzemy w United.
» 18 maja 2010, 14:32 #82
RobvanKlu5i: aftertheburial

Moze napisz do SAF'a list ze swoimi statystykami, zniechęć go do kupna jakiegokolwiek napastnika, zachęć do sprzedaży Owena, Machedy, Dioufa, Welbecka i Rooneya i poproś by Berbatov był wystawiany jako osamotniony napastnik ok? Aha napisz jeszcze ze Suarez strzeli 8 bramek w sezonie a Berbatov strzeli 41, napisz ze Balotelli, Dzeko są drewniani i płaczą jak im nie wychodzi mecz, dodaj jeszcze ze Benzema i Aguero to szmaciarze :)
Jestem pewien że jak otworzy kopertę to najpierw spojrzy na koniec listu, zobaczy Twoj podpis "afterheburial" i w tym momencie rozpoczyna sie droga tego listu prosto do kubła na śmieci :)
» 18 maja 2010, 13:27 #81
Kam69: whoracle ---> liczą się tylko cyferki berbatova, reszta jest iluzją... :)
» 18 maja 2010, 21:59 #80
whoracle: haha, dokładnie ^^"

(znaaaaaki)
» 18 maja 2010, 22:18 #79
ercraft: pier**dol się ty i te twoje cyferki!!
rzygać się chce..
» 18 maja 2010, 09:34 #78
whoracle: aftertheburial,

żaden z wymienionych przez Ciebie zawodników nie otarł się o United, nie trenował pod okiem sAF.

Zapomniałeś już, o RvN? trafił do nas z PSV, gdzie UWAGA, w 67 występach, 62x trafiał do siatki rywala. Jak wyglądała jego zdobycz bramkowa podczas 5-letniego pobytu na OT, chyba nie muszę Ci przypominać.
» 18 maja 2010, 15:30 #77
Kam69: whoracle ---> on widzi tylko berbegio... no ewentualnie jeszcze cyferki jakies dostrzeże więc nie masz go co pytać o RvN.
» 18 maja 2010, 19:07 #76
whoracle: Kam69,

skoro dostrzega cyferki, to powinien zwrócić uwagę na osiągi RvN. 95 bramek w 150 spotkaniach i rajdy takie jak ten [link usunięty] z Fulham. Coś czego się nie zapomina, a przyszedł do nas z Eredivisie, którym aftertheburial gardzi ^^"
» 18 maja 2010, 20:32 #75
Masaccio: 3xTAK. Urugwajczyk jeden się już u nas sprawdził - Forlan, wiec nie widze przeciwwskazań :)
Młody, tani, jak znalazł :D
Lepszy on niż Aguero, który nie wiadomo jak będzie grał u nas, a jak wiadomo, czasem gwiazda poprzestaje na przejściu do większego klubu pod wzgledem rozwoju...
» 18 maja 2010, 08:22 #74
Kam69: Forlan się właśnie nie sprawdził u nas, nie pisz bzdur, nastrzelał tyle bramek w dwa sezony co Berba w jeden. to raz.

''Lepszy on niż Aguero, który nie wiadomo jak będzie grał u nas'' - nie wiem kurna co miało znaczyć to zdanie. a co do Suareza to pewien jesteś, że się zaaklimatyzuje, jasnowidzu?? uffff
» 18 maja 2010, 09:41 #73
b90: Oby nie, w Eredivisie to i Berbatov by sypał bramki grając w Ajaksie. Bez przesady, Huntelaar jest najlepszym przykładem. To że miał 35 goli nic nie znaczy bo mógł mieć 50 gdyby tyle nie marnował co mu koledzy wytworzyli okazji. Mało tego ile tych bramek zdobył z karnych. Na pewno wolałbym Forlana jeżeli miałbym wybierać pomiędzy nimi. Suarez to mistrz niewykorzystanych szans.
» 17 maja 2010, 22:55 #72
CRfan: Myślę, że to byłby niezły transfer tylko cena też trochę spora jak na zawodnika z Eredivisie. Niby strzelił już te 49 bramek, ale Ajax w Pucharze Holandii wygrał z III-ligowcem 14-1 z czego sam Suarez strzelił 6 bramek więc nie dziwne, że tyle nastrzelał. Co nie zmienia faktu, że sam wynik i tak imponuje. Widziałem parę meczy Ajaxu i powiem szczerze - chłopak kapitalnie potrafi uderzyć z dystansu i dobrze drybluje, chociaż czasem się taki trochę toporny wydaje. Sądzę, że mógłbym się sprawdzić na OT.
» 17 maja 2010, 21:49 #71
Mikez: Mnie to w sumie wsio ryba kto to będzie, ważne żeby dobrze grał i dużo strzelał. Ale bramek, nie fochów ;)

Fajnie byłoby, jakby Donga odzyskać z Legii. W polskiej lidze nabrał trochę doświadczenia, zyskał wiele nowych umiejętności, byłby jak znalazł ^^
» 17 maja 2010, 21:44 #70
Alabamos: ogarnijcie sie ludzie.. co Wy mozecie takimi komentarzami typy "ja go chce" "a ja nie" :P no bez sensu jest pisanie takich komentów.. posłucha Was ktos? NIE!
» 17 maja 2010, 21:34 #69
devils18: Wolałbym Karima Benzeme czy Sergio Aguero, ale nie jestem przeciwny i temu transferowi.
» 17 maja 2010, 21:23 #68
Kingus661: Hmm ja jestem bez zdania myślę że Ferguson podejmie dobrą decyzje
w końcu nie jest trenerem od dziś i będzie najlepiej wiedział co będzie dobrym wzmocnieniem dla United...
» 17 maja 2010, 20:41 #67
Michal88: a ja mysle ze Suarez dal by sobie rade w PL i jest to chyba najlepsza spekulacja transferowa jak mialem przyjemnosc ostatnio tu czytac i o wiele bardziej wolal bym w United Urugwajczyka niz benzeme czy napastnika Walencji
» 17 maja 2010, 20:25 #66
Tennant: Tylko Suarez! Benzema swoim przywiązaniem do Realu tylko udowadnia,że nie jest godny zostać czerwonym diabłem
Glory Glory MU
» 17 maja 2010, 20:05 #65
krystekrystian: wiesz , że manchester united juz kupił piłkarza i to dawno javiera hernadesa
» 17 maja 2010, 20:15 #64
marekw91: jesli 13 to twój wiek to nic dziwnego ze taki zapatrzony jestes w gwiazdkę realu
» 17 maja 2010, 20:29 #63
DevilFan: nie nie nie Wazza i Suarez to chamstwo i liczydlo kto wiecej strzeli bramek
» 17 maja 2010, 23:23 #62
Kam69: rooney15 ---> nie, roo i suarez w składzie to nie 3-4 bramki na mecz tylko kisiel w majtach u 15sto latków.
» 18 maja 2010, 09:43 #61
Yuki: na jutubie to mozna wspaniala kompilacje obejrzec nawet o rasiaku wiec nie jest to zadne odniesienie. Nie mniej jednak wydaje mi sie, ze Suarez dalby sobie rade w PL. Wiadomo liga holenderska ma sie nijak do wyspiarskiej no ale 49 bramek w sezonie to nie lada wyczyn. Po za tym czy taki Robben, Van Der Vaart, Snejder no i oczywiscie Ruud byli niewypalami?
A po za tym Suarez wydaje sie byc bardzo dobra alternatywa.
1. Benzema przeciez gral jak narazie na wysokim poziomie tylko w lidze francuskiej, a ta z kolei niebardzo odbiega od holenderskiej. No i wiek tych zawodnikow zblizony a pewnie pozyskac latynosa bedzie latwiej.
2. Villa? No strzela, strzela ale w tym sezonie nie robi szalu. Duzo kosztuje i juz jest w wieku szczytowej formy kazdego napastnika. Ile moze pograc na takim poziomie?

Szkoda mi Dioufa, chlopak bardzo swoja postawa przypomina Rooneya... Szybki, dosc silny, potrafi znalesc sie w sytuacji... Szkoda, ze dostaje tak malo szans na gre. Mysle, ze stac go na wiele...
» 17 maja 2010, 19:25 #60
pizdarek: Snajper to moze jest, w lidze holenderskiej! Już niedawno taki Pan był jak Klaas-Jan Huntelaar. Też wychwalany i przymierzany do najwiekszych klubów świata i teraz zmienia ligi co sezon, wręcz jak CR9 chłopaków. Suarez nie da rady w Anglii i mam nadzieję, że do tego transferu nie dojdzie.
» 17 maja 2010, 19:21 #59
ercraft: ale był też gość zwany SuperVanem a jego to wszyscy pamiętamy..
i przyszedł z Holandii
» 18 maja 2010, 22:33 #58
Revan: TAK! To jest już doskonały snajper, plus to, że jest perspektywiczny. Doskonale by się nadawał do United i byłby tańszy niż jakieś Benzemy i Ville :P Pooglądajcie sobie chłopaka na Youtubie - naprawdę jest co.

PS Hernandez to Javier a nie Juan...
» 17 maja 2010, 19:02 #57
marekw91: na youtube to z nawet rasiak dobrze wygląda
» 17 maja 2010, 19:46 #56
Kam69: no pooglądajcie sobie, jest duży wybór filmów. ja osobiście polecam ''przygody misia koralgola''.

żal człowieka ogarnia.
» 18 maja 2010, 09:48 #55
Klimaa: Ilość bramek robi wrażenie..ale nie uważam go za zawodnika tak wielkiego formatu jak wspomniany wyżej Villa czy Benzema..Strzelił mnóstwo bramek ale czym jest liga holenderska do angielskiej ;> moim zdaniem się spali u nas..nie chce kolejnego napastnika który będzie grać jak Berba..
» 17 maja 2010, 19:02 #54
KubaDevil: Nie jestem aż tak do niego przekonany. Ale nie sądzę, też że nie był, by wzmocnieniem naszej linij ataku. Z jednej strony boję, się że będzie z nim taka samo jak z Huntelarem w Realu, a z drugiej strony cieknie mi silna jak pomyślę o Rudzie. Zobaczymy jak to będzie, gdyż wydaję się być najlepszym celem transferowym spośród wszystkich. Ale nie uwierzę póki nie będzie to pewne lub Ferguson tego nie potwierdzi. ;]
» 17 maja 2010, 18:51 #53
marekw91: eredivisie jest wiele łatwiejsza niż PL.. a Ajax tak łatwo go nie puści(?) są od niego uzależnieni
» 17 maja 2010, 18:14 #52
whoracle: zawsze zostaje im Sulejmani :P
» 17 maja 2010, 18:17 #51
mcmel: my potrzebujemy asa pola karnego zeby rozlozyc ciezar strzelania goli na 2 zawodnikow a nie tylko na Roo, jesli Suarez moze nam to dac - to czemu nie
» 17 maja 2010, 18:11 #50
Agusssia: A w Barcelonie Villa i Fabregas trochę niepotrzebne te transfery
» 17 maja 2010, 17:50 #49
Agusssia: Gość jest naprawdę dobry, ale trzeba zwrócić też uwagę że jednak liga holenderska dużo odbiega od angielskiej.. ale wydaje mi się że by podołał temu zadaniu.. tylko czy SAF będzie chciał wydać około 30mln na kogokolwiek.. niestety, ale moim zdaniem żadnych takich zakupów nie będzie, chociaż Suarez przydałby się i to bardzo
» 17 maja 2010, 17:32 #48
whoracle: W pełni się zgadzam.

Operacja sprowadzenia Suareza na OT zakończy się tak, jak w przypadku Benzemy. Dużo hałasu, oferta na stole i zero efektu w postaci realnego transferu. Obym się mylił.
» 17 maja 2010, 17:46 #47
2Fast4You: Villa do Barcelony raczej w 99 % Ale za ściągnięcie Suareza do United bym się nie obraził , w końcu prawie 50 bramek w sezonie to jest wyczyn...
» 17 maja 2010, 17:29 #46
Fenek: Kur*a skończcie z Villa ;/
Benzema też się nie nadaje i nie chce u nas grać więc po co ciągle stękacie o tą dwójkę??
A co do postu to może i Suarez jest tym kogo potrzebujemy ale cienka liga holenderska bardzo się różni od ligi angielskiej, ale prędzej czy później będzie trzeba zaryzykować więc może to i nie jest zła decyzja.
» 17 maja 2010, 17:13 #45
barnaba1987: [link usunięty]

obczajcie sobie to.. Tez ogladalem ten program ,prowadzacy jest naprawde rzetelny i co najwazniejsze WIE CO MOWI tzn. nie rozsiewa plotek.
» 17 maja 2010, 16:37 #44
RamirezMUFC: Jakby R10 grał z Suarezem u boku to by było wspaniale. Idealny duet. Nie zapominajmy też o tym młodym Hernandezie. Meksykanin jest jak sie okazuje niezłym strzelcem. Myślę, że bedą z niego ludzie na poważnie.
» 17 maja 2010, 16:35 #43
gaham1: to byłby według mnie najlepszy zakup jaki fergi może zrobic .
» 17 maja 2010, 16:32 #42
dzaru: jak dla mnie najlpesza propozycja jesli chodzi o napastników, poniewaz Suarez nie będzie miał takich dużych zarobków jest młodszy od Beznzemy i Villi, kiedyś RVN10 przyszedł z ligi Holnderskiej i jak sie okazało był to strzał w dziesiątke
» 17 maja 2010, 16:31 #41
Mariushek1993: Suareza chcialbym o wiele bardziej niz Benzeme ;P
» 17 maja 2010, 16:29 #40
goghetta: Suarez albo Benzema tylko jeden z nich byłby dobrym wzmocnieniem bo Villa za stary za drogi i mało strzela już... Dla mnie Suarez najlepszy z tej trójki ;P
» 17 maja 2010, 16:27 #39
NaniRedMU17: no no grubo by bylo jakk bysmy go kupili...;D
» 17 maja 2010, 16:25 #38
MrKubinho: nie uwierzę dopóki SAF tego nie potwierdzi ;)
» 17 maja 2010, 16:22 #37
Tennant: Tak! Suarez to idealny partner do ataku :D
Glory Glory MU
» 17 maja 2010, 16:13 #36
Lil: 49 goli !! WOW WOW SUPER JUPI HURA....

... opamiętajcie się trochę, on tyle strzelił w Holandii !
To tak jak by się podniecać zamknięciem zegara w Fiacie Panda (140 km/h) i porównywać to do Mercedesa SLS (360 km/h) !!

Widać, że ma talent i jest lisem na bramki i dobrze. W United na pewno podań by nie brakowało, ale zanim by się zaklimatyzował to musi minąć minimum 3-5 tygodni.
Cena trochę odstrasza, wydaje mi się, że United nie kupi go za samą gotówkę, a ofiaruje kogoś w rozliczeniu, ale mam nadzieję, że może być tak dobry jak Van Nistelrooy...
» 17 maja 2010, 16:13 #35
Rooneyy: Nom np : carrick + gotówka jakieś okoł0 7 mln-12 mln :)
» 17 maja 2010, 16:21 #34
Rooneyy: Albo jeszcze berbatov ,ale bez kasy xd
» 17 maja 2010, 16:22 #33
Lil: Wydaje mi się, że Ajax samego Bułgara nie wymieni za swoją gwiazdę, ale Berbatov (wyceniany na 18-20 mln euro) + ok. 5 mln.
Carricka bym nie oddawał, co jak co, kiedy ma formę to gra dobrze, a że pod koniec sezonu jej nie miał to widzieliśmy, że był o połowę gorszy od Fletchera, jednak jeżeli miał bym się pozbywać Carricka, to wolał bym dopłacić kwotę w granicach 5-8 mln i pozyskać Moricia z WHL.
» 17 maja 2010, 16:42 #32
whoracle: Obawiam się, że te wszystkie wielkie transfery "do United" zakończą się na etapie spekulacji. Nie chce być złym prorokiem, broń Cię słodki Jezu, ale ostatnio oferta wycieczki na OT, traci u potencjalnych klientów. Niestety...
» 17 maja 2010, 16:08 #31
whoracle: na zasadzie, "ten, czy tamten z wielkim nazwiskiem, trafi do United za xx baniaczy", a koniec końców wszyscy lądują w Farsie, $realu, tudzież Cwelsea...
» 17 maja 2010, 16:12 #30
Lil: ... bądź Manchester CI(P/t)Y
» 17 maja 2010, 16:14 #29
whoracle: racja Lil, zapomniałem o the citizens ^^"
» 17 maja 2010, 17:38 #28
Rooneyy: Jak niżej pisałem jestem za tym transferem i jeszcze bym widział na środek pomocy marka hamsika :)
» 17 maja 2010, 16:05 #27
ArtDeRue: M0im zdaniem ten zawodnik chce pokazać na boisku jaką to on nie jest gwiazdą. Widziałem wiele jego meczów i sytuacji jakie miał, np: Rzut karny, a on pokazuje jaki to nie jest "gwiazdor" i podaje piłkę prosto w ręce bramkarza - ...ekhmm. Uważam, że nie odnalazł by się w Angielskiej lidze.
» 17 maja 2010, 15:47 #26
SzYnA: tylko trzeba pamiętać ze lidze holenderskiej do angielskiej jest ho ho i jeszcze troche... nie ma gwarancji że wpasowałby się w drużyne i ligę... ale nie spróbuje się - nie przekona się
» 17 maja 2010, 15:35 #25
kondziu: Wooow ... 49 bramek ... Brawooo !! Bardzo dobrze bedzie jak go kupi !! :)
» 17 maja 2010, 15:24 #24
Rooneyy: 49 bramek to bardzo dużo , kto wie może to jest nowy ronaldo tylko że on zaczynał kariere w europie psv ;< i też miał podobny bilans :)
» 17 maja 2010, 15:17 #23
sakjaszfili: no i w pesku by sie przydal napewno ;p
» 17 maja 2010, 15:17 #22
Koryt: tak jest tego nam trzeba Suarez jest genialny niby to liga holenderska ale tyle bramek to trzeba umiec strzelac w dodatku jest swietnie wszystkolony technicznie i drybling ma nienajgorszy w dodatku sam potrafi stwarzac sobie sytuacje strzeleckie
» 17 maja 2010, 14:59 #21
czerwonydevil: Ja bym go chciał, ale niewiadomo czy nie będzie drugi Hunter...
Jeśliza to byłby z niego nowy Ruud to zapraszamy ;]
» 17 maja 2010, 14:56 #20
etcan123: gdyby ten transfer wypalił był bym zadowolony straszne
» 17 maja 2010, 14:49 #19
kubik14: Benzemy Real nie sprzeda, gdyż Perez'owi bardzo na nim zależy. Villa jest drogi, ma 30 lat, duże wymagania w zarobkach, i do Anglii nie przejdzie bo mu się pogoda nie podoba.
Mi ten Suarez się podoba, młody, niezbyt drogi i w miarę tani. Na pewno ma spory talent. Ale liga holenderska i angielska to dwie odmienne ligi, trudno byłoby zaaklimatyzować się. Jednak jest młody, wciąż się uczy, i pod okiem Ferguson'a zapewne byłby dobrym piłkarzem.

United powinno zrobić wszystko co jest w ich mocy by go sprowadzić, jest trochę rzeczy na nie, ale więcej przemawia za tym żeby sprowadzić go na OT.
» 17 maja 2010, 14:45 #18
barnaba1987: Nie ma takiego klubu "SC Hereveen" jak juz to Heerenveen i prosze cie nie porownuj Alfonso Alvesa do Luisa Suareza bo AA nie strzelal 49 bramek na sezon praktycznie zecz biorac tylko w Eredivisie i LE bo w pucharze Holandi to malo co gral
» 17 maja 2010, 16:54 #17
MUforever9: No brawo statystyki ma na prawdę imponujące na 97 występów 74 gole szok jak by miał tak garć u nas to bardzo popieram ten transfer ;)
» 17 maja 2010, 14:37 #16
wielkifanMU: PiotrasMU - no tak haha ... Man United i Ajax to przyjaciele, jakby się spotkali razem w finale LM to wtedy byłyby jaja hehe, 0-0 po 90 minutach, 0-0 po dogrywce, 0-0 po karnych by było. United i Ajax to najlepsi przyjaciele więc Suarez odejdzie z Ajaxu za darmo. Mało tego Ajax pensje będzie płacił Urugwajczykowi, bo przecież to najlepsi przyjaciele Man United. Haha ... Pzdr.
» 17 maja 2010, 14:32 #15
Dolar457: Statystyki ma ładne przyda się w Manchesterze
» 17 maja 2010, 14:29 #14
kosciak: Ale taki Robben Sneijder Van der Vart już coś grają :)
» 17 maja 2010, 14:36 #13
kosciak: Aha no i zapomniałbym o ruuuudzie :O
» 17 maja 2010, 14:37 #12
iamarctic: Suarez? Z Huntelaarem było podobnie, w Ajaxie strzelał bramki jak na zawołanie, przeniósł się do mocniejszej ligi i co? Klops. Jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, żeby Suarez był napastnikiem godnym trykotu United.

A tak w ogóle to nie chcę słyszeć o tych wszystkich Suarezach, Villach, Benzemach i kogo tam jeszcze brytyjskie pismaki sobie wymyślą. Mamy 7 napastników: Rooney, Berbatov, Owen, Macheda, Welbeck, Hernandez, Diouf, w rezerwach jest jeszcze młody King. Po co więcej? Trzeba dać szansę młodym, bo inaczej za 3-4 lata dalej będziemy słyszeć o Machedzie, Welbecku, Henrandezie i Dioufie, że to 'młodzi, dobrze zapowiadający się napastnicy'. Za 3-4 lata oni mają już stanowić o sile United.
» 17 maja 2010, 14:13 #11
szraaamek: napewno suarez ma wiepszy potencjał od każdego z naszym młodziaków i nie powiesz mi ze liga meksykansna jest lepsza od holenderskiej
» 17 maja 2010, 19:14 #10
hubercik994: o tak!
mlody, utalentowany, ma to czego potrzebuje kazdy napastnik.(instykt strzelecki).
A Villa niedość ze drogi to moim zdaniem nie pasuje do MU.
On naprawde by sie przydal... jeszcze obertan na lewe bo giggs lata swoje ma.. i jedziemy z gnojami z chelsea;D
» 17 maja 2010, 14:10 #9
Freddie: oprocz tych 49 goli trzeba dodac jakies 20 asyst... O_o gdzies chyba tyle ma, dokladnie 17 w lidze lacznie 49 goli i 24 asysty O_o
ale... juz nie takie Kezmany w tej Holandii graly... jedyny prawdziwy napastnik z ligi holenderskiej to Ronaldo w PSV i Ruud w ostatnich latach ;)
» 17 maja 2010, 14:07 #8
paker9513: Moim zdaniem Lepszy był by Suarez jest młody, tańszy wyceniony na mniej niż David Villa nawet biję Karima ponieważ zdobywa więcej bramek a Real Madryt raczej nie sprzeda go więc Suarez powinien być napastnikiem numer 1 na Liście Sir Alexa Fergusona. Jest to idealny kandydat do grania u boku Najlepszego napastnika na świecie według mnie. Pod skrzydłami Fergiego Suarez będzie tak dobry a nawet lepszy od Rooneya. To jest oczywisćie moje zdanie
» 17 maja 2010, 13:57 #7
trikos: Pamietacie pana Diego ? Diego Forlana urugwajczyk u nas nie blyszczal teraz robi to w hiszpanii to naprawde niewiadome czy przyzwyczai sie do angielskiego futbolu napewno warto zaryzykowac bo jest ograny i skuteczny szybko wiec pasuje do anglii pasuje do manchesteru pasuje tylko do united !!
» 17 maja 2010, 13:56 #6
levybike: Dokładnie jak pisze KrolikMU Suarez jest znacznie lepszy, dlaczego? Młodszy, a więc będzie się dodatkowo rozwijał w MU, na pewno przy SAF'ie jego umiejętności wzrosną. Jest także tańszy niż Villa. Napastnik Valenci ma prawie 30 lat i po co kupować za takie pieniądze napastnika, który nie wiadomo przyzwyczai się do PL. Oprócz tego można wnioskować jak wielkie ma wymagania odnośnie zarobków, szczerze to uważam, że zależy mu bardziej na $ niż na grze... Suarez jak dzień dzisiejszy jest najlepszym kandydatem dla Manchesteru United. Taka moja opinia.
» 17 maja 2010, 13:49 #5
KrolikMU: moim zdaniem lepszy Suarez niz David Villa, jest mlodszy, wyceniany na mniej pieniedzy i napewno tańszy w utrzymaniu niz Villa
» 17 maja 2010, 13:42 #4
Quba18: Villa podobno jest już prawie graczem Barcelony i nie wykluczone, że już w tym tygodniu transfer zostanie sfinalizowany, a Valencia podobno na miejsce Villi chce sprowadzić właśnie Suareza
» 17 maja 2010, 13:41 #3
MrKubinho: niech tam idzie tu się nie przyda
» 18 maja 2010, 18:02 #2
kkkamil: To byłby naprawdę dobry zakup, ale dla mnie na pierwszym miejscu jest Villa
» 17 maja 2010, 13:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.