Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Valencia piłkarzem Manchesteru United!

» 30 czerwca 2009, 20:19 - Autor: badkins - źródło: manutd.com
Manchester United ma zaszczyt ogłosić, że klub sprowadził Antonio Valencię podpisując z piłkarzem czteroletni kontrakt - czytamy na oficjalnej stronie United. Kwota transferu nie została ujawniona.
Valencia piłkarzem Manchesteru United!
» Manchester United ma zaszczyt ogłosić, że klub sprowadził Antonio Valencię podpisując z piłkarzem czteroletni kontrakt - czytamy na oficjalnej stronie Czerwonych Diabłów. Kwota transferu nie została ujawniona.
Antonio Valencia trafił na Wyspy Brytyjskie trzy lata temu i od tamtej pory wyrobił sobie markę czołowego skrzydłowego w Premiership, będąc tym samym najlepszym zawodnikiem Wigan Atheltic.

- Antonio to zawodnik, którego podziwialiśmy od jakiegoś czasu - nie krył swojego zadowolenia sir Alex Ferguson. - Przyglądaliśmy się mu podczas ostatnich dwóch sezonów w Wigan. Jestem przekonany, że jego dynamika i możliwości będą miały wpływ na zespół.

Valencia również w samych superlatywach wypowiedział się na temat swojego transferu.

- Dołączenie do United jest niczym spełniający się sen - stwierdził. - Miałem dobry okres w Wigan, jednak teraz stoję przed szansą gry na najwyższym światowym poziomie. Występowanie przeciwko 76 tysięcznej publiczności oraz gra u boku Wayne'a Rooneya, Rio Ferdinanda, czy Ryana Giggsa będzie niesamowitym doświadczeniem. Nie mogę się doczekać startu - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Hutchings: Valencia to wspaniały chłopak
Następny news »
Benzema jedną nogą w United ?!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


Krystian1224: Co tu dużo mówic witamy w Man Utd
» 4 lipca 2009, 17:59 #87
LRostalski: Moim zdaniem to będzie nie wypał, cienias, kasa w błoto, trzeba było kupić ashleya younga on jest 10 razy lepszy
» 3 lipca 2009, 16:22 #86
Davids: Bardzo się ciesze że Ekwadorczyk dołączył do nas. Każdy mówi że on nie zastąpi Cristiano, jednak z kąd wiecie że SAF ściągająć Antonio, miał na myśli, aby ten godnie zastąpił Portugalczyka? Moim zdaniem Valencia ( jeżeli nie kupimy lepszego zawodnika, typu Silva, Ribery ) będzie grał na podstawowym składzie.
Nawet nie marzcie że Valencia będzie strzelał tyle bramek co Ronaldo, nawet nie wiem czy zdoła strzelić tyle co Wazza, wydaje mi się że on za zadanie będzie miał dogrywać do napastników, a nie jak to bylo z Ronaldo że sam strzelał kiedy mu pasowało, Ronaldo zostawił nam sporą dziurę którą trzeba załatać, wieże że Sir Alex będzie wstanie tak wkomponować zespół aby ten grał, lepszą, ładniejszą dla oka piłkę.
Nie zdziwie się jeżeli w pierwszym sezonie nie pójdzie nam zbyt dobrze, jednak jesteśmy tej klasy zespołem że w pierwszej czwórce się utrzymamy.
Możliwe że będziemy potrzebowali troche czasu, aby zespół oswoił się z faktem że teraz musi więcej myślec, grać więcej długich piłke, próbować kombinacyjnej gry itp.
Będzie dobrze, trzeba tylko czekać spokojnie, a ci którzy mówią że Valencia się nie sprawdzi, to bez obrazy dla userów to są Kretynami, bo większe prawdopodobieństwo jest, że taki Ribery który przeszedł by do nas z Niemiec, miał by wiele problemów żeby grać na swoim wysokim poziomie, i taki Valencia mógł by wtedy więcej wnosić do gry niż Franck...
Ja jestem bardzo na TAK !!
Powodzenia życze ci Antonio.
» 2 lipca 2009, 17:30 #85
HKS: szczeze powiedziawszy to nei wiem czy Valencia bedzie mial pierwszy sklad, czas pokaze, ale ciesze sie z tego ze do MU nie trafila zadna wielka gwiazda... mam nadzieje ze nie bede musial sobie pluc w brode w trakcie i po zakonczeniu nowego sezonu. Cieszylem sie jak odszedl Ronaldo, bo strasznie nie podobalo mi sie to iz cala gra byla ustawiona praktycznie pod niego. a co do transferow, to faktycnzie chcialbym zeby jeszcze ktos dobry i ambitny wzmocnil United, ale bylo by fajnei gdyby wiecej wychowankow mialo szanse grac w pierwszej druzynie, bo przeciez MU chyba nadal ma jedna z najlepszych mlodziezy w Angli... chyba ze sie to zmienilo. Chialbym druzyny takiej jak np w roku 99. Dobry sklad, napedzany przez zawodnikow z ambicja i wrodzona walecznoscia, i przedewszytkim z duza iloscia wychowankow. troszke mi tego brakuje... (zwlaszcza bylo to widac w finale z Barcelona gdzie moim zdaniem zabraklo zaangarzowania, wiary i przedewzytkim SERCA do gry i milosci do klubu) ale mam nadzieje ze powoli beda wracac tamte czasy heh :) pozdrawiem
» 1 lipca 2009, 20:25 #84
Paps: Trudno powiedziec,ja bylem raczej zwolennikiem sprowadzenia Alexisa Sancheza i Sergio Aguero,ale czas pokaze co bedzie:).Ciesze sie ze wkoncu udalo nam sie kogos dobrego kupic:).Mam nadzieje ze Valencia szybko wkomponuje sie w sklad i pomoze nam znow wygrac premiership:)

United!
» 1 lipca 2009, 20:16 #83
glorusek: [link usunięty]
Karim-Benzema-au-Real-Madrid
» 1 lipca 2009, 18:46 #82
ravli: no niestety karim w realu :/ zostanie nam sprowadzenie aguero
» 1 lipca 2009, 18:43 #81
glorusek: benzema Oficjalnie w realu madryt!
» 1 lipca 2009, 18:41 #80
Zed: Dajcie spokój z filmikami x.x Wg. nich każdy mógłby u nas grać.
» 1 lipca 2009, 18:27 #79
byxon: [link usunięty]
Ma kiwke, potrafi strzelić, jest piekielnie szybki i cudnie dogrywa. Myślę, że szybko załata dziurę po CR7
» 1 lipca 2009, 17:27 #78
kamipl91: Teraz jeszcze trzeba zaklepać Aguero i z Tosica oraz Naniego zrobić pierwszorzędnych lewoskrzydłowych. Chociaż jeszcze by się przydał jeden transfer. Mianowicie Dogulas Costa lub Alexis Sanchez.
» 1 lipca 2009, 17:14 #77
lesio93: A propo tej "7" . jezeli Valencia dostanie ten numer to tak jakby byl "skazany" na gre w pierwszym skladzie i to dobra gre . Ronaldo tez nie zaslugiwal...
» 1 lipca 2009, 17:08 #76
Zed: "po 2 tevez jest szybszy niz berbatov i to chyba 2 razy :P"

Ciekawe kiedy? x.x
» 1 lipca 2009, 16:57 #75
Michaldo: DavitD

Uważam że tak
» 1 lipca 2009, 16:44 #74
czerwonediablyy: No to teraz Benzema i bedzie gitara :D :D
» 1 lipca 2009, 15:55 #73
Elwibrator: No to jeszcze zakupimy alexis sanchez i kogos za Teveza i mamy sklad nanowy sezon :)
» 1 lipca 2009, 15:41 #72
mzrk: zgadzam się z krisem9 SAF wie najlepiej kto zasługuje na 7 a Benzema juz raczej na 100% gra w Realu wiec zapomnijcie o nim
» 1 lipca 2009, 14:06 #71
goghetta: racja na 7 to on nie zasługuje :p ale na 32 tak :) 7 zostawmy Benzemie ... ;p
» 1 lipca 2009, 13:43 #70
Elwibrator: Wlacze sie do rozmowy o Berbatovie :) Moim zdaniem nie mozna porownywac tych 2 pilkarzy.

po 1 berbatov lepiej gra glowa od teveza
po 2 tevez jest szybszy niz berbatov i to chyba 2 razy :P
po 3 oboje maja bardzo dobra technike
po 4 tevez jest pracusiem w przeciwienstwie do berbatova
po 5 berbatow t typ napastnika ktoremu trzeba podac a on zrobi swoje cos la Van Nisterlooy tylko ze holender owiele wiecej strzelal (to jest moje zdanie)
po 6 To byl 1 sezon berbatova wiec zobaczymy co bedzie w nastepnym
po 7 berbatov umie sie ustawic (chodzi w tym sezonie za duzo ie strzelil bramek no ale mowie ogolnie )
po 8 tevez umie wyprowadzic sam sobie sytuacje podbramkowa

to sa tylko moje spostrzezenia :)
» 1 lipca 2009, 13:42 #69
kris9: Kto zasluguje na 7 - to najlepiej wie sir Alex Fergusson i jesli postanowi ja dac Valencii... to bedziemy mieli kolejna gwiazde ;)
» 1 lipca 2009, 13:03 #68
orion: moze i sie przyda ale na 7 to on raczej nie zasluguje......
» 1 lipca 2009, 12:49 #67
Raven: Mnaciel, wejdź sobie na oficjalną stronę sRealu Madryt, ani słowa nie ma o Benzemie, więc hiszpańskie gazety sobie mogą pisać. Wejdź na oficjalną stronę MU, tutaj już wzmiankę o Benzemie zobaczysz. Nie sugeruj się tym, co pisze WP (Wielka Plotka).

Co do kwoty transferu, została ujawniona, tylko trzeba poszperać ;)
"(...) that United announced the £15.25 million signing of Antonio Valencia, the Ecuador winger (...)"
z oficjalnej strony MU
pozdrawiam ;)
» 1 lipca 2009, 12:47 #66
Matiz1993: Nareszcie jakieś pozytywy w okienku transferowym. Ten chłopak naprawdę ma talent. Przyda się! Glory Glory Man United!
» 1 lipca 2009, 12:35 #65
kris9: Wreszcie mamy pierwsze wzmocnienie. Fergie wrocil z urlopu i juz sie ruszylo. Jestem dobrej mysli, ze Valencia dobrze przystosuje sie do stylu MU. Cos czuje, ze bedziemy mieli jeszcze wiele radosci z tego transferu. Ta druzyna pozwoli takiemu zawodnikowi jak on rozwinac skrzydla i wykrzesac z siebie wszystkie umiejetnosci. Czekamy na kolejne ruchy transferowe sir Alexa!
» 1 lipca 2009, 12:29 #64
jari13: Berbatov to brzydka zona, ale dobrze gotuje, Tevez to zona piekna, ale nic nie potrafi. Kwestia tego, ktora sie bardziej przydaje.
» 1 lipca 2009, 12:27 #63
alter: I już nie ma znaku zapytania na końcu. Ciekawe jak mu pójdzie :)
» 1 lipca 2009, 11:27 #62
ManUnited1878: Niemoge się doczekać nowego sezonu ! :)
» 1 lipca 2009, 11:24 #61
Pakusta: Nie moge się doczekać rozpoczecia nowego sezonu z nim w pierwszym składzie :)
» 1 lipca 2009, 10:48 #60
Ave88: Hmm nie uważam że jest przeciętny gdyby tak było SAF nie zwrócił by na niego uwagi.Przede wszystkim jestem pewien że Fergie nie rzuci go od razu na gorącą wode. Bo Wigan to nie MU wiec początki bedzie miał trudne ale z kazdym dniem bedzie coraz lepiej przystosowany i pewny siebie. Co do Benzemy to że radzi sobie na francuskich boiskach gdzie bądz co bądz nie ma jakiegos mega poziomu to nie znaczy ze mu tak dobrze pojdzie w Anglii. Wielu znakomitych graczy sobie tu nie radziło wiec boje sie ze sprowadzenie go to bedzie wyrzucenie pieniędzy w błoto.
» 1 lipca 2009, 10:36 #59
wojtiii87: Miejmy nadzieję że ta 7 go zmobilizuje...
» 1 lipca 2009, 10:13 #58
Aro1989: No nareszcie:) Valencia jest zaj**isty:) bardzo dobry transfer;] No i się zaczęło:) Teraz to SAF będzie rządził i dzielił na rynku transferowym:)
» 1 lipca 2009, 10:10 #57
Master123: Jest przecietny pewnego poziomu nigdy nie przeskoczy mam tylko nadzieje ze bedzie pracowal na boisku jak Park a przy tym pilka nie bedzie mu przeszkadzala przy nodze . Czyli mam nadzieje ze bedzie to troche lepsza wersja Parka którego nie bede juz musial wiecej ogladac w meczach z najsilniejszymi przeciwnikami a jesli to tylko z ławki . Rzecz jasna nic nie mam do Parka jako czlowieka i piłkarza poprostu uważam że mimo wszystko u naszych rywali można znaleźć lepszych graczy na jego pozycji .
» 1 lipca 2009, 10:09 #56
lesio93: No i wszystko ;D a nawet niech chłopak dostanie "7" to będzie mu lepiej szło :P
» 1 lipca 2009, 09:59 #55
martinez85: Mam nadzieję, że będzie dobrym nabytkiem. Chociaż jestem sceptycznie nastawiony może miło zaskoczyć :) mało widziałem jego gier.
By koszulka z czerwonym diabłem pomogła mu się jeszcze polepszyć :)
Chociaż chciałem kogoś z większym nzawiskiem a więc Silva czy Ribbery ale uważam, że chyba nie był to zły ruch skoro jakieś zainteresowanie z innych klubów wobec Antonio było

sisinho daj mu szansę :) zaufanie do Sir Alexa trza mieć.
Czasem podejmuje dziwne i kontrowersyjne decyzje ale nie sądzę by kiedyś chociaż w ułamku chciał zadziałać na złe zespołowi. Wyniki jego pracy o tym świadczą
» 1 lipca 2009, 09:28 #54
sisinho: No to kasa w błoto... Jeżeli to miały być te super transfery to nie chce wiedziec kto przyjdzie zamiast teveza(jezeli ktoś przyjdzie)..
» 1 lipca 2009, 09:23 #53
mufaneeek: Zgadzam sie,ze w tym sezonie Berbatov zdecydowanie przewyzszal Tevez a tez przeciez nie gral w kazdym meczu w 11. Tevez ukazuje zaangazowanie,potrafi uderzyc, ale jednoczesnie popelnia proste bledy techniczne np przy przyjeciu pilki. Czesto jego szarpanie nie mialo sensu. Natomiast Berbatov ma swietna technike,potrafi sie zastawic, dobrze gra glowa(takiego napastnika potrzebowalismy!),umie rozegrac pilke i potrafi sie znalezc w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Mowicie,ze Bulgar strzelil tylko 9 bramek. Ok tyle,ze Tevez 5 i to 3 po podaniach Berbatova. Pora wreszcie ochlonac i spojrzec na to obiektywnie : TEVEZ NIE ZASLUGIWAL NA TO ABY GO WYKUPIC , a ostatnie wypowiedzi wrecz go osmieszaja w moich oczach. Kocham MU a idzie do City - great love. Zobaczymy czy tam bd gral w pierwszym skladzie bo jak dojdzie Eto to moze miec z tym niemaly problem.
» 1 lipca 2009, 09:17 #52
reir: zobaczymy, czas pokaże na co go stać :)
» 1 lipca 2009, 02:24 #51
lukasz1143: Świetnie. I proszę nie wypowiadajcie się na temat czy się nadaje czy nie bo na szczęście o tym decydują wyszkolenie managerowie jak SAF który od dawna zaskakiwał transferami lecz zawsze wychodziło to na dobre
» 1 lipca 2009, 00:43 #50
kieronte: zakora dobry ziomus,


farrel dokładnie jest tak jak napisałes , ja dodaje cos naprawde sporadycznie bo nie dam rady hehee jak patrze na to co sie dzieje na forze, pozdro
» 1 lipca 2009, 00:39 #49
kieronte: cytuje

Brak techniki u Berbatowa, ciekawe....

nie no Panowie nie przesadzajmy ze Berba nie ma techniki, jest to w koncu piłkarz z najwyzszej połki a to ze ma inny styl ( nie mowie ze gorszy) nie czyni go zawodnikiem gorszym w przypadku wspomnianego Teveza. Tevez a Berba to dwaj rozni zawodnicy. I tutaj beda zawsze napinki poniewaz ze tak powiem kazdy lubi co innego w stylu gry...hehe elo
» 1 lipca 2009, 00:34 #48
kieronte: aaa i co do odejscia Teveza to nie moge a moze nie chce w to uwierzyc, stracilismy naprawde zaj**istego grajka...elo
» 1 lipca 2009, 00:27 #47
kieronte: mysle ze sie nadaje :)


ale popatrzymy, zobaczymy...he
» 1 lipca 2009, 00:25 #46
MarcinKa: Grzelka; puknij się w łeb.

Valencia? jestem zadowolony. ;]
» 1 lipca 2009, 00:19 #45
cipsik: to nowy numer 7 chyba faktycznie nie bedzie ale kto wie kto wie nigdy nie wiadomo co bedzie ja tam czekam na Coste jeszcze i Benzeme
» 1 lipca 2009, 00:17 #44
Wizi: Zokora, szacunek dla Ciebie, juz nawet nie wiesz ile razy pisalem tym dzieciaczkom, zeby spojrzeli na sprawe Berby z innej perspektywy, ale jedynie czego oni oczekuja, to rajdow przez cale boisko, widowiskowych kiwek i strzalow z 35 m. Liczy sie druzyna, kazdy ma swoje zadanie na boisku, a Berba ma swoje, z ktorego sie wywiazuje, nie tak dawno bylo porownanie pomiedzy Berba a Tevezem na stronie devilpage, odsylam was tam i przeanalizujcie fakty, ze Barba wniosl wiecej do zespolu niz Tevez (do ktorego mam ogromny szacunek, bo widzialem go w akcji na wlasne oczy) Piszecie, ze ufacie sir Alex`owi? To mu zaufajcie i tym razem, zdejmijcie te rozowe okulary ze lba, i popatrzcie na fakty ktore przemawiaja na korzysc Berby. Koniec tematu, pozdro dla trzezwo myslacych! ;s
» 1 lipca 2009, 00:05 #43
Marcindst13: Szczerze to nie jestesm jakos zachwycony tym tranferem ;/ ale tez nie nrzekam wypowiem sie po tym sezonie jaki bendzie teraz wiec zobaczymy czy Valencja za sluguje na nr 7
» 30 czerwca 2009, 23:57 #42
wojtiii87: zacząłem temat Berby i Teveza to go właśnie kończę:
jeszcze pół roku temu nie było osoby chyba która nie wychwalała by ambicji, waleczności, szybkości i waleczności Teveza i tego ile ożywienia wkłada w poczynania ofensywne United. I większości (również ekspertów) przeszkadzało to jak się prezentuje Berba i to że rusza się jak mucha w smole... Gdyby ktoś nie zauważył PL jest najszybszą chyba ligą na świecie i akcje są prowadzone w bardzo szybkim tempie a to że Berba umie przyjąć piłkę i przechodzi "obok meczu" to nie jest nic szczególnego nie oszukujmy się. Ale są też tacy dla których Berbatow to najlepszy napastnik na świecie a dlatego że Tevez odchodzi (prawdopodobnie do City) to jest słaby... no cóż... ich zdanie, ja mam inne ale nie oczekuje że wszyscy mają uważać tak jak ja.

Cieszy mnie to że w końcu kupiliśmy kogoś ogranego już w PL i perspektywicznego.
» 30 czerwca 2009, 23:48 #41
fat1xd: DavitD tak Ronaldo zasługiwał na magiczny nr "7" bo już wtedy był dobrym graczem i z tego co wiem biło się o niego pół Europy bo był jednym z większych talentów, a Valencia ma tyle lat co Cris i nie oszukujmy się, że za bardzo się jeszcze rozwinie, nawet pod okiem Sir Alexa, bardziej "7: należy się Benzemie lub Aguero... jeśli oczywiście któryś z nich przejdzie ;D
» 30 czerwca 2009, 23:43 #40
przemuch88: anderson HAHAHA DOBRE mam nadzieje ze manchester spotka się z realem w finale LM I antonio strzlie zwycięską bramkę??
BUEHEHE i ty myslisz ze jakkupili srakę i zelusia to teraz wszystko wygrają?
wielki błąd,w madrycie nic nie wygrają bo nie mają drużyny tylko zlepek gwiazd gdzie kazdy od kazdego bedzie chciał bardziej błyszczeć.
To tyle,PZDR.
» 30 czerwca 2009, 23:00 #39
bartek8688: Nie jestem przekonany co do talentu Valencii. Na pewno nie zastapi on Ronaldo z kilku wzgledow. Pierwszy to taki ze strzela malo bramek, drugie primo jest to raczej pomocnik defensywny. Ronaldo grajac w Sportingu przeciw Manchesterowi ogrywal obroncow United jak dzieci, wtedy juz zapowiadal sie na wielkiego pilkarza i transfer do United to byl strzal w dziesiatke. Wcale sie nie zdziwie jak Valencia nie bedzie blyszczal, juz bardziej spodziewam sie tego ze Nani nabierze wiatru w zagle i pokaze na co go naprawde stac. A Valencia coz zobaczymy co pokaze o ile w ogole cos pokaze
» 30 czerwca 2009, 22:55 #38
Elwibrator: No i dobra ja tam jestem zadowolony z transferu a w sezonie si okarze czy t dobry transfer czy nie :)
» 30 czerwca 2009, 22:52 #37
jari13: Niech lepiej Real wpadnie na CFC albo Barce. Z nimi na pewno przegra.
» 30 czerwca 2009, 22:39 #36
TheGoldenBoy: Mam nadzieje, ze Valencia sie ogra i znowu w Manchesterze wyrosnie wielka gwiazda ;)
» 30 czerwca 2009, 22:30 #35
Michaldo: trzeba przyznać że jest dobry ale na "7" nie zasługuje
» 30 czerwca 2009, 22:30 #34
anderson5: Mam nadzieje że Manchester spotka sie z Realem w finale LM i Valencia strzeli zwycięskiego gola. Dobry zakup ;]
» 30 czerwca 2009, 22:26 #33
serro: Ja również popieram kolegów którzy bronią "Berbe" gra mądrze dużo widzi nie pakuje się w niepotrzebne rajdy ładnie rozgrywa w minionym sezonie brakowało bramek ale uważam że Berbatov uczył się dopiero gry w United napewno się przyda na następny sezon! natomiast znowu wszyscy zaczynają narzekać na brak Teveza nic nie mam do tego gracza ale sama walka nie raz nie wystarcza trzeba pokazać coś po za tym Tevez według mnie oprócz chęci nie pokazał w poprzednim sezonie nic szczególnego....... VALENCIA chłopak kopie w PL już 3latka pokazał się z dobrej strony więc nie wiem czemu uważacie że transfer może nie wypalić? jak dla mnie dobry zakup! Czekam na jeszcze jeden głośny transfer---- NAPASTNIKA DO UNITED! niech kosztuje nawet 40mln Valencia kosztował na moje ok. z 18 baniek więc jakby SAF wydał 60mln na dwa wzmocnienia było by elegancko a za resztę dokupić jakiś perspektywicznych młodzieńców i gitara
» 30 czerwca 2009, 22:22 #32
jed: Ech... Mam nadzieję, że będzie inaczej niż się tego spodziewam i Valencia miło mnie zaskoczy stając się kimś więcej niż tylko przeciętnym, solidnym skrzydłowym.
» 30 czerwca 2009, 22:15 #31
84cantona7: TO JEST WŁASNIE MANCHESTERnie kupuje wielkich gwiazd jak real barca inter ,tylko tworzy kolektyw wiec nie mowcie ze aguero by sie przydal,po co? Za to kocham man.u. ze nie kupuje gwiazd a je tworzy. Mamy w skladzie szkota,irlandczyka walijczyka,anglika,holendra,serba,polaka,brazylijczyka,portugalcz
yka,włocha,koreanczyka,francuza,belga,a teraz jeszcze doszedł ekwadorczyk Czy ktos jeszcze ma taka mieszanke wybuchowa jak my ?I to jest klucz do sukcesu!
» 30 czerwca 2009, 22:14 #30
wojtiii87: można powiedzieć że rzecz gustu:)
» 30 czerwca 2009, 22:04 #29
jari13: A dla mnie Berba to zawodnik, ktory potrafi przyjac pilke, doskonale podaje, zastawia pilke, stwarza okazje. Oczywiscie nie biega specjalnie duzo, ale przynajmniej nie traci pilek w bezsensownych rajdach. Nie podoba sie wam bo nie biega? Po prostu nie gra efektownie, nie widac go na boisku tak jak Teveza. Ale SAF uwaza ze jest bardziej przydatny niz Apacz.
» 30 czerwca 2009, 22:00 #28
wojtiii87: mickb - co niby Berba wkłada w grę zespołu? to że spowalnia każdą akcję? Wolałbym Teveza ze złamaną nogą wystawić do gry niż Berbatowa "w formie". Każdy chyba kto oglądał mecze w ubiegłym sezonie widzi jak się różniło podejście do gry i zaangażowanie Berby i Teveza. Dla mnie bułgar jest jednym z największych niewypałów transferowych SAF
» 30 czerwca 2009, 21:54 #27
rvn1993: spokojnie ufam mu bedzie grał jedne z pierwszych skrzypiec nie od razu krakow zbudowano pamietajcie nie wszystko musi mu od razu wychodzic pozdro
» 30 czerwca 2009, 21:50 #26
jari13: Ludzie on jest rok mlodszy od Crisa. Czego on ma sie jeszcze nauczyc? Jak CFC lub L'pool sie wzmocnia to bedzie zle. Nie chce byc czarnowidzem, ale nie sadze zeby Valencia gral rownie dobrze co Cris.
» 30 czerwca 2009, 21:39 #25
mickb: smiesza mnie te komenatrze, zeby sie berby pozbyc - wezcie w koncu przejrzyjcie na oczy i zoabczcie co on robi na boisku i jaki wklad ma w gr zespolu...
» 30 czerwca 2009, 21:39 #24
gruby872: jeden problem z głowy teraz tylko napastnik (cy)
» 30 czerwca 2009, 21:33 #23
M4S73R: Dawidlademann - sprawdź sobie kto gra i kto grał w Reprezentacji WKS.

Mogę wymienić kilka aktualnych dobrych piłkarzy WKS, którzy grają w b. dobrych klubach:

- K. Toure (Arsenal)
- D. Zokora (Tottenham)
- Kalou (Chelsea)
- A. Kone (Sevilla)
- D. Drogba (Chelsea)
- Y. Toure (Barcelona)
- E. Eboue (Arsenal)
- jest jeszcze kilku którzy grają w typowych średniakach Premier League, Primera Division, League One ...
» 30 czerwca 2009, 21:26 #22
wojtiii87: no nareszcie...
zgadzam się z "Grucha25", pozbyć się Berby i kupić młodego i perspektywicznego napastnika... myśle że Benzema lepiej sprawdził by się w Anglii niż delikatny Aguero ale to już nie moje zmartwienie. Potrzeba napastnika i może środkowego pomocnika bo Scholes staruszek, Owen nie wiadomo czy dojdzie do formy, Gibsona chcą sprzedać a przecież cały sezon Anderson z Carrickiem i Fletcherem nie zagrają na wysokim poziomie... żeby nie skończyło się to tak jak 3 sezony temu kiedy Rooney miał kontuzje Saha też i na ataku grał Giggs jako drugi napastnik a czasem jako jedyny...
» 30 czerwca 2009, 21:23 #21
maxunited: Tak na marginesie to reprezentacja Ekwadoru poczyniła w ostatnich latach ogromny postęp.
» 30 czerwca 2009, 21:22 #20
murD: wybaczcie ale jak czytam niektórych komentarze, że nie widzi się wam Valencia jako zastępca Ronaldo to trudno sie dziwić ale zważcie na to, że Cris był jedyny w swoim rodzaju, a po drugie to teraz ocenianie transferu o możecie sobie w głowie układać a wypisywanie rzeczy o zawodniku przyjdzie czas po sezonie.
» 30 czerwca 2009, 21:21 #19
Dawidlademann: M4S73R a Drogba? Czy Na Wybrzeżu Kości Słoniowej Był Jakiś WIELKI Piłkarz? Nie a Drogba Jest WIELKI... (Jak Dla Mnie)
» 30 czerwca 2009, 21:18 #18
M4S73R: A czy Ekwador miał kiedykolwiek jakiegoś ''wielkiego'' piłkarza ? - nie.

- ryzykowny transfer, ale być może Valencia to ten jeden na milion.
- będzie co będzie.
» 30 czerwca 2009, 21:08 #17
stosik: @M4S73R
gratuluję rozumowania. Bo z Ekwadoru to nie umie grać?! No comments...
» 30 czerwca 2009, 21:06 #16
miciok94: A mi się wydaję że to dobry transfer. Zobaczymy w najbliższej przyszłości :D Teraz to trzeba kombinować coś z atakiem, bo sam Rooney i Berbatov nic nie wskórają.
» 30 czerwca 2009, 21:05 #15
M4S73R: Reprezentant Ekwadoru - beznadziejny transfer.

- zobaczymy po zakończeniu sezonu 09/10, wtedy będziemy mogli w pełni ocenić tego gracza.
» 30 czerwca 2009, 21:02 #14
3514556: NIE WIEM CZY BĘDZIE LEPSZY OD RONALDO ALE TO I TAK MANU BĘDZIE RZĄDZIŁO BO TO DRUŻYNA BYŁA ŚWIETNA A NIE SAM RONALDO BEZ MANCHESTERU RONALDO NIE BYŁ NIE JEST I NIE BĘDZIE JUŻ GWIAZDĄ
» 30 czerwca 2009, 21:00 #13
bartek812: jakoś nie przekonuje mnie jako zastępca Ronaldo... Pożyjemy, zobaczymy, życzę powodzenia.
» 30 czerwca 2009, 20:55 #12
fat1xd: nie wiem co myśleć o tym transferze, jakoś mnie ten piłkarz nie przekonywuje, ale Sir Alex zna się na tym napewno lepiej ode mnie, więc ja ufam naszemu bossowi i liczę, że Antonio pokarze klasę i odpłaci się United za to, że mu zaufali...
życzę dużo sukcesów... tylko z MU oczywiście hehe ^^
» 30 czerwca 2009, 20:52 #11
wrooney: Welcome Antonio ! :)
» 30 czerwca 2009, 20:49 #10
ozzielocke: chcialbym widziec w przyszlym sezonie valencie na prawej a naniego na lewej stronie pomocy, anderson w srodku no i carrick :D
szczegolnie zalezy mi na nanim ktory zeby gral tyle co cris tez bylby glownym ogniwem united
» 30 czerwca 2009, 20:41 #9
b90: Dołączenie do United jest niczym spełniający się sen - stwierdził.

Kolejny... i tak jest z każdym. Tak było z Ronaldo itd.

Udają że nic nie wiedzą, udają że chcą zostać w klubie itd. a jak już przejdą to spełnienie marzeń... Nie mówie akurat o piłkarzach MU ale ogólnie. Widać Valencia jest bardzo podekscytowany. Benzema czy Aguero mogli by wziąć przykład bo co oni mają w tych swoich klubach? a tu im dodatkowo jeszcze więcej chcą płacić. Pewnie to samo, chcieliby się znaleźć w MU ale ... ?
» 30 czerwca 2009, 20:40 #8
EmasMU: ;D no i wkoncu pierwszy wyczekany nowy zawodnik w United w tym okienku transferowym ;D oby spisywal sie znakomicie ;D
» 30 czerwca 2009, 20:36 #7
Conte: Ciesze się, z tego transferu. Mam nadzieję, że w United rozwinie swój talent i pokaże na co go stać.
» 30 czerwca 2009, 20:35 #6
manutd115: to teraz kupujemy douglasa coste(nastepca ronaldinho) i liga mistrzow nasza
glory united!!
» 30 czerwca 2009, 20:33 #5
mufaneeek: Licze, ze to bd swietny zakup a Valencia bd wiodaca postacia w nadchodzacym sezonie.
» 30 czerwca 2009, 20:30 #4
bartekdrzazga: oby grał jak najlepiej :) i zdobył z United to co Anderson i Nani podczas swego pierwszego roku na OT :) wiecie o czym mówię...
» 30 czerwca 2009, 20:29 #3
bar: to dobra wiadomość... powodzenia Antoś:P

pzdr
» 30 czerwca 2009, 20:25 #2
kikson: Witamy :)
Powodzenia i wielu sukcesów
» 30 czerwca 2009, 20:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.