Brentford podniósł cenę za Bryana Mbeumo

» 16 lipca 2025, 16:28 - Autor: matheo - źródło: The Guardian
Transfer Bryana Mbeumo do Manchesteru United zamiast zmierzać ku pomyślnej finalizacji wydaje się oddalać. Kierownictwo Brentfordu podwyższyło cenę za kameruńskiego napastnika.
Brentford podniósł cenę za Bryana Mbeumo
» Bryan Mbeumo został wyceniony przez Brentford na 70 milionów funtów | Fot. Press Focus
Dziennik The Guardian informuje, że starania Manchester United utknęły w martwym punkcie po tym jak Brentford podniósł cenę za Mbeumo do 70 milionów funtów. Czerwone Diabły są zdeterminowane, aby nie zapłacić za piłkarza więcej niż 65 milionów funtów.

Ostatnia propozycja Manchesteru United za Mbeumo opiewała na 55 milionów funtów kwoty gwarantowanej i 7,5 mln funtów w formie bonusów. Oferta ta nie spotkała się jednak z uznaniem The Bees.

The Guardian twierdzi, że pod koniec czerwca dyrektor sportowy Jason Wilcox i współwłaściciel Czerwonych Diabłów sir Jim Ratcliffe byli przekonani, że pakiet opiewający na 65 milionów funtów wystarczy na zakontraktowanie Mbeumo. Kierownictwo Czerwonych Diabłów zostało jednak zaskoczone zmianą żądań Brentfordu.

Manchester United nie chce przepłacić za Mbeumo i zamierza wykazać się cierpliwością w kwestii tego transferu. Brentford ma jednak mocną pozycję negocjacyjną, bo choć piłkarz wyraził chęć transferu do Czerwonych Diabłów, to jego kontrakt opiewa do czerwca 2026 roku i zawiera opcję przedłużenia o dodatkowy sezon.

Na chwilę obecną plan Manchesteru United, który zakładał zakontraktowanie Mbeumo przed startem zgrupowania w USA, które zaczyna się w przyszłym tygodniu, wydaje się mało realistyczny do wykonania.


TAGI


« Poprzedni news
Trzy kluby Premier League zainteresowane transferem Garnacho
Następny news »
„Rashford nie zasługuje na transfer do Barcelony”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


Remix81: Powinni sobie odpuścić i poszukać innego piłkarza o podobnym profilu. Bo uparli się na 1 piłkarza, a potem okaże się, że przedłużył kontrakt z Brendford jak Williams z Athletic Bilbao. To nie jest jedyny piłkarz i nie jest jakimś wielkim fenomenalnym piłkarzem by się nim męczyć do końca okienka.
» 17 lipca 2025, 10:37 #39
RedGRBW: Ta saga już się tak ciągnie że wręcz go zacząłem już traktować jak naszego zawodnika ale jeżeli to prawda, że Brentford chciał najpierw 65 mln a teraz podnieśli stawkę na 70 to powinniśmy im pokazać środkowy palec. Ewentualnie wysłać do nich Ratcliffa z 65 bańkami w torbie z Biedry i krótka piłka bierzecie to albo nara.
» 17 lipca 2025, 07:48 #38
mrelowski: Jeśli faktycznie podnieśli cenę to przeciągać i na samym końcu odpuścić. Za rok będzie inna rozmowa, albo wogóle Mbuemo nie powtórzy sezonu.
» 17 lipca 2025, 06:26 #37
adrianr27: Zdecydowanie powinniśmy odpuścić ten transfer, niech się bujają. Za 70 baniek to można Oshimena wyciągnąć
» 16 lipca 2025, 23:45 #36
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2025 21:03

Ale to okienko jest żenujące... Amorim będzie miał tylko jednego nowego gracza i 4 niechcianych na tournee. Smutne ale prawdziwe. Tego nie da się poukładać. Transfery z jak i do klubu idą nam ociężale. Dziwię się że nie my jakiegoś asa w rękawie. Jak zwykle dzieci we mgle i będziemy ściągać kogoś na last minute okienka xD
» 16 lipca 2025, 21:02 #35
skylark11: Niechciani nie jadą na tournee jak coś
» 16 lipca 2025, 21:13 #34
skowron32: Braaaawwoooo MY!
Zostajemy z Mocarnym Hojlundem, Cuhna który niewiadomo czy nie zapomni jak się piłkę kopie, Zirkze afo z kulami niewolniczymi u nóg, Rashem z fochem, Garnkiem jeździccem bez głowy! Wracamy do walki o utrzymanie
» 16 lipca 2025, 19:20 #33
kondzik: Nie płacić, odpuścić
» 16 lipca 2025, 18:27 #32
Ghostpl: Kupić środkowego napastnika i obrońcę.
» 16 lipca 2025, 17:45 #31
emil1986x: Szkoda że po 2 ofercie od razu nie poszli po Kudusa
» 16 lipca 2025, 17:06 #30
KubusUNITED: Niech spadają mbuemo sam rozwiaze kontrakt za darmo i pozniej do nas przejdzie
» 16 lipca 2025, 17:03 #29
vieeeri: Za 2 lata? W tym czasie juz beda zwalniac nastepce Amorima
» 16 lipca 2025, 18:40 #28
misiek1981: moim zdaniem te informacje są nieprawdziwe. Brentford od początku tj ok 2 miesiące utrzymuje, że chcą za niego 65 i utd nigdy nie zaproponowało takiej sumy. W ofercie było 55+ bonusy ( nie wiadomo na ile prawdopodobne do osiągnięcia) . Biorąc pod uwagę realia rynku w Anglii, ta wycena jest uzasadniona.
» 16 lipca 2025, 16:58 #27
StewieGriffin: Tak szczerze to moim zdaniem powinniśmy rzucić ofertę w stylu 60 baniek + 5 w bonusach i jak się nie zgodzą to odejśc od stołu. Przecież te 60 to już są chore pieniądze, za gościa z dwuletnim kontraktem a ci chcą jeszcze więcej. Tak, wiem, nie jesteśmy w pozycji do negocjacji, nie ma co pokazywać swojej siły bla bla bla. Ja już osobiście mam dosyć tego bycia traktowanym jak dojna krowa. Jeżeli taki ruch miałby kosztować nas brak Mbeumo, ale wysłał by w świat chociaż zalążek sygnału, że United już nie będzie przepłacać to ja jestem za. Niestety zerwanie łątki jaką mieliśmy na rynku transferowym przez ostatnie lata będzie wymagało ofiar. Jeżeli Mbeumo będzie jedną z nich to trudno. Wszystko bym oddał za przywrócenie normalności w tym klubie.


A Brentford żałosne. Trzeci raz podbijają cenę. Najpierw rzetelne źródła pisały, że oczekują 50 baniek. Potem jak my się zaczęliśmy interesować to już chcą tyle samo co za Cunhę. Na koniec jednak oni chcą 70 na podstawie jakiejś fikcyjnej oferty od Tottenhamu. Mimo tego, że bardzo chciałbym tego grajka tutaj to bym odpuścił, nawet po to, żeby utrzeć im nosa. Za rok o tej porze, jak Mbeumo pozostanie rok kontraktu i nie powtózy takiego sezonu będą żebrać, żeby ktoś dał "chociaż" 40 baniek.
» 16 lipca 2025, 16:55 #26
999Unitedd: Zanim złożymy trzecią ofertę to już okienko się zamknie.
» 16 lipca 2025, 16:58 #25
DevoMartinez: Trzeciej oferty nie powinno już być. Skończyć z tym dojeniem Utd.
» 16 lipca 2025, 17:37 #24
UnitedWeStand: @StewieGriffin
"A Brentford żałosne."
Żałosne to jest tutaj jedynie United, a nie Brentford.

Jakby ktoś do ciebie przyszedł, że chce kupić twoje auto, którego nawet nie chciałeś sprzedawać, ale patrzysz na rynek i kwota która by ciebie zadowoliła to 60 tysięcy, po czym ten najpierw oferuje 40, później 50, a w międzyczasie widzisz, że rynek się zmienił i gorsze auta są sprzedawane za podobne kwoty, to rozumiem że za to auto, którego nie chciałeś w ogóle sprzedawać, to z uśmiechem na ustach weźmiesz kwotę, którą oczekiwałeś miesiąc wcześniej?

"to bym odpuścił, nawet po to, żeby utrzeć im nosa."
Ale oni go w ogóle nie chcieli sprzedawać. Rozmawiają z innymi klubami jedynie z szacunku dla Mbeumo, który stwierdził że chętnie podjąłby się nowego wyzwania. Komu ty chcesz "utrzeć nosa"?

"Za rok o tej porze, jak Mbeumo pozostanie rok kontraktu i nie powtózy takiego sezonu będą żebrać, żeby ktoś dał "chociaż" 40 baniek."
Najwidoczniej w Brentford to same głupki pracują i powinieneś ich szybko poinformować, że za rok to już dostaną gorsze oferty, więc to oni muszą go teraz sprzedać aby nie stracić pieniędzy. United to im tak w ogóle łaskę robi, że chce go od nich kupić, więc niech okażą wdzięczność klubowi z Manchesteru.
» 16 lipca 2025, 18:51 #23
StewieGriffin: "Najwidoczniej w Brentford to same głupki pracują i powinieneś ich szybko poinformować, że za rok to już dostaną gorsze oferty, więc to oni muszą go teraz sprzedać aby nie stracić pieniędzy. United to im tak w ogóle łaskę robi, że chce go od nich kupić, więc niech okażą wdzięczność klubowi z Manchesteru"

XD
Ale po co Ty tak żałośnie ironizujesz? Przecież to chyba logiczne, że jeżeli Mbeumo za rok będzie miał jedynie 12 miesięcy kontraktu to Brentford o ofertach powyżej 60 milionów to będzie mogło jedynie pomarzyć. Co dla Ciebie jest w tym nie zrozumiałe?

Reszty to nawet nie warto komentować. Masz rację - oni nawet nie chcą go sprzedać więc w sumie to musimy im zapłacić ile chcą. Bo przecież kupujący to w sumie nie ma nic do gadania i nie może mieć swojej wyceny albo używać argumentów ( jak np. krótki kontrakt) do zbicia ceny. Jak Brentford jutro stwierdzi, że chcą 100 milionów bo "rynek się zmienił" to tyle im dajmy XD

Naprawdę w szoku jestem, że można mieć takie myślenie. Dalej widzę są asy co nie mają problemu z windowaniem cen dla naszego klubu. Polityka "zapłacimy tyle ile chcecie" przecież przez tyle lat świetnie się spisywała.

Kończę dyskusje bo nie warto
» 16 lipca 2025, 22:58 #22
UnitedWeStand: @StewieGriffin
"Przecież to chyba logiczne, że jeżeli Mbeumo za rok będzie miał jedynie 12 miesięcy kontraktu to Brentford o ofertach powyżej 60 milionów to będzie mogło jedynie pomarzyć. Co dla Ciebie jest w tym nie zrozumiałe?"
Podstawowym problemem u ciebie jest właśnie to, że to ty nie rozumiesz iż dla klubów w Premier League nie jest to jakimkolwiek argumentem. Nikt tutaj nie zajmuje się rozwojem piłkarzy aby ich sprzedawać, bo jest zbyt duża konkurencja, a pieniądze w Championship są nawet o kilkaset milionów niższe, więc to nie jest opłacalny biznes. Jeżeli już ktoś sprzedaje to za duże kwoty albo gdy piłkarz prosi o transfer.

Tak więc, jeżeli już dojdziesz do tego, że Brentford ma wywalone w to czy sprzedadzą go teraz za 60 milionów czy odejdzie on za darmo za 2 lata, to będziemy mogli wrócić do jakiejkolwiek dyskusji. Sami zresztą oficjalnie o tym powiedzieli, że z szacunku idą Mbeumo na rękę, że w ogóle podejmują jakiekolwiek negocjacje.

"Bo przecież kupujący to w sumie nie ma nic do gadania i nie może mieć swojej wyceny"
Może. Tylko jak widać, w momencie gdy druga strona nie pali się do sprzedaży, to może to poskutkować zmianą w początkowej cenie podyktowanej irytacją oraz zmianą na rynku. Wg plotek United ma aktualnie zapłacić więcej niż mogli kilka tygodni temu i jest to jak najbardziej normalne. Nazywanie Brentfordu żałosnym na tej podstawie pokazuje jedynie, że nie masz pojęcia o czym piszesz, asie.

"XD"
» 16 lipca 2025, 23:39 #21
StewieGriffin: Przestałem czytać po tym, jak stwierdziłeś, że dla Brentford to w zasadzie bez różnicy czy sprzedadzą go teraz za 60 czy oddadzą potem za darmo. Masz racje, dla takiego klubu jak Brentford 60 baniek to jak splunąć. Wielki znawca
» 17 lipca 2025, 09:29 #20
vanantgaal: Jeśli to prawda to ja bym to odpuścił. Ile można robić sobie jaja z MU?
» 16 lipca 2025, 16:53 #19
sztejner: United musi,a Brentford nie
» 16 lipca 2025, 16:50 #18
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2025 17:07

United też nie musi. Będzie hajs na napastnika.
» 16 lipca 2025, 17:07 #17
sztejner: Ta,pewnie powalczymy z Liverpoolem o Isaka...
Darmowy Vardy to maks
» 16 lipca 2025, 17:25 #16
rzagluwkaMUFC: Walą nas z każdej strony bez mydła i do tego jeszcze w twarz plują. A my się dajemy i się cieszymy :D
» 16 lipca 2025, 16:50 #15
999Unitedd: Ten transfer już i tak się nie wydarzy.
» 16 lipca 2025, 16:41 #14
trzyo: Zawdonik świetny, ale mamy sporo innych pozycji na których potrzebnę są wzmocnienia. Ja bym przeciągał ile się da i odpuścił jak Brednford będzie nieugięte, a obecnie zajął się pozycją bramakrza, środkowego pomocnika, wahadłowego...
» 16 lipca 2025, 16:41 #13
KlejnotNilu: a nr 9 jak nie było tak nie ma :P
» 16 lipca 2025, 16:59 #12
trzyo: jasna sprawa, napastnika tez nie ma, i być może to właścnie powienien być nasz priorytet.
» 16 lipca 2025, 17:06 #11
ro7: Trzeba im zapłacić 35mln, dołożyć Sancho i zgodzić się na zapłatę 50% pensji Sancho (żeby chciał odejść, skoro dla niego kasa to wszystko). Finansowo wyszlibyśmy na tym dobrze. Pensję można by traktować jak "raty" za Mbeumo.
» 16 lipca 2025, 16:41 #10
boro: Przeczytaj sobie ten swój bełkot… oni chcą 70 mln a Ty im proponujesz 35 i gościa, który ma dla nich wartość pewnie z 5 mln haha i jakieś 50 % pensji płacić. Ja bym się na to nie zgodził a Bren to nawet padnie ze śmiechu
» 16 lipca 2025, 16:53 #9
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2025 17:30

Człowieku Sancho ma 10.3 mln followerów na Instagramie. Mbeumo 0.3mln.

Mimo słabej formy Sancho to jednak "gwiazda", która w wieku 25 lat może jeszcze obudzić. Dla Brendfordu to byłby skok do innej ligi jeśli chodzi o marketing i "nazwiska" w klubie.

5mln... On jest ciągle wart co najmniej z 25-30mln. My mamy problem z jego sprzedażą bo ma dużą, gwiazdorską, pensję, z której nie chce rezygnować.
» 16 lipca 2025, 17:26 #8
boro: aaaa no chyba że falołersy, to tak, masz rację. Odrazu to sprawiło że jest lepszym piłkarzem hahahahaha
» 16 lipca 2025, 18:13 #7
ro7: Premier League i piłka nożna na tym poziomie to coś więcej niż tylko sport. Sancho to celebryta w tym sporcie (ilość followerów na IG o tym świadczy), on sprzedaje koszulki, daje klubowi prestiż, rozeznanie, markę i pieniądze. Po sprzedaży Mbeumo co będzie miał Brendfordt? Nic...

Zaproponowałem kreatywną opcję rozwiązania problemu kwoty. My dostajemy piłkarza, którego potrzebujemy, oni dostają kwotę na zamiennika, zamiennika i piłkarza gwiazdę, który być może tam mógłby się odnaleźć (ale bez pokrycia jego wysokiej z MU pensji on się nie zgodzi na transfer).


PS. Chelsea nie kupiła Sancho bo to aż taki mega słaby piłkarz, tylko po prostu Chelsea ma dziś chyba najlepszy skład w Premier League i go nie potrzebują.
» 16 lipca 2025, 20:44 #6
ALLADYN: Chelsea i najlepszy skład w lidze?

Siostro! Zbiegły pacjent się znalazł
» 16 lipca 2025, 23:52 #5
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2025 09:11

Ale ty rozumiesz że brendford ma w nosie kasę z koszulek Sancho ? Mają osłabić skład celebryta tylko dla zysków z jego koszulek ?! Wydaje mi się a wręcz jestem pewny że klub ma dużo większe ambicje
Sprzedadzą Mbeumo i kupią dwóch świetnych graczy, a nie celebrytę stojącego na boisku
» 17 lipca 2025, 09:10 #4
maradona10: Serio nie potrafimy nic w te transfery
» 16 lipca 2025, 16:35 #3
StewieGriffin: Czemu nie potrafimy? Bo Brentford już trzeci raz zmienia wycenę zawodnika? Bo nie chcemy płacić 70 baniek za gościa z dwuletnim kontraktem? Nie widzę tutaj żadnego błędu z naszej strony.
» 16 lipca 2025, 16:49 #2
DevoMartinez: No to niech spadają. Na 10tke i tak mamy aż nadmiar zawodników. Szukajmy 9tki.
» 16 lipca 2025, 16:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.