Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United gotowy sprzedać Hojlunda za odpowiednią cenę

» 27 stycznia 2025, 16:25 - Autor: matheo - źródło: ESPN
Rasmus Hojlund przychodził do Manchesteru United z wielkimi oczekiwaniami. Na razie kariera Duńczyka na Old Trafford nie układa się po myśli piłkarza, a Czerwone Diabły są gotowe sprzedać 21-latka w zimowym oknie transferowym.
Manchester United gotowy sprzedać Hojlunda za odpowiednią cenę
» Rasmus Hojlund na razie nie okazał się napastnikiem, na którego liczyli kibice Manchesteru United | Fot. Press Focus
Manchester United latem 2023 roku zapłacił za Hojlunda niemal 75 milionów euro. Reprezentant Danii póki co nie udowodnił, że były to dobrze wydane pieniądze. Młody napastnik w 71 meczach w barwach Czerwonych Diabłów zdobył 23 bramki.

Hojlund został rzucony przez Manchester United na bardzo głęboką wodę. Czerwone Diabły nie chciałyby skreślać zawodnika po niespełna dwóch sezonach, ale jak informuje portal ESPN, są skłonne rozważyć interesujące propozycje za Duńczyka.

Choć Hojlund jest daleki od swojej optymalnej dyspozycji w Manchesterze United, to we Włoszech nadal ma swoich zwolenników po niezłym okresie w Atalancie. Zainteresowanie Duńczykiem przejawiają Juventus oraz AC Milan. Kluby te mogą spróbować pozyskać Hojlunda, jeśli nieosiągalne będą inne cele transferowe.

Manchester United sprzedając Hojlunda musi liczyć się z dużą stratą. Obecnie nikt nie zapłaci Duńczyka kwoty, którą wyłożyło na stół kierownictwo Czerwonych Diabłów. ESPN nie podaje jednak konkretnej kwoty, która byłaby satysfakcjonująca dla klubu z Old Trafford.

Kontrakt Hojlunda z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2028 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Sprzedaż Garnacho może wywołać efekt transferowego domina
Następny news »
„Po tych słowach nie ma miejsca na powrót Rashforda”

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (37)


kamtor: To niech się spiesza ponieważ nie zostało za dużo czasu
» 27 stycznia 2025, 21:33 #37
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2025 20:48

Niestety ale napastnika to my aktualnie nie mamy. Jak teraz brakuje chociażby takiego Lukaku to mówi samo za siebie jaki musi być dramat. Zirkzze to bardziej taka cofnięta 9tka/rozgrywający. Przydałby się taki troszkę młodszy Dzeko lub Mandzukic na ten moment. Noi ktoś na lewą stronę na wahadło.
» 27 stycznia 2025, 20:46 #36
Amadeusz1987: Kupić, albo wypożyczyć Mauro Icardi ego, doswiadczony napastanik z charakterem, mysle zeby sie sprawdzil u nas, a i mlodzi mieli bybsiw id kogo uczyć
» 27 stycznia 2025, 20:25 #35
waletpl: Chcesz kupić gościa z zerwanymi więzadłami? No plan-siła. Jeden z lepszych.
» 27 stycznia 2025, 20:29 #34
Ferenvacros: W Fifie dobrze gra i strzela. Nie jest tam kontuzjowany.
» 28 stycznia 2025, 06:29 #33
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2025 20:18

Mam jest potrzebny weteran napastnik na wypożyczenie do końca sezonu a nie sprzedawanie że stratą Hojlunda w zimie.Transfer jak kiedyś Falcao, Weghorst czy ten dziwny murzyn z Chin.
Dociągnąć do końca sezonu, przegrupować się i zrobić dobre okienko transferowe. W lecie każdy zawodnik jest więcej wart niż zimą bo wtedy duże pieniądze idą. Zima to kosmetyka.
» 27 stycznia 2025, 20:15 #32
RedGRBW: Pytanie zagadka? Kiedy ostatnio kupiliśmy jakiegoś zawodnika na którym później udało się zarobić a nie trzeba było słuchać że klub musi się liczyć z dużą stratą? Mi do głowy przychodzi Daniel James a Wam?
» 27 stycznia 2025, 19:48 #31
piter100000: Zapomniałem o nim, ale tu chyba nawet niewiele zyskaliśmy, a napewno nie straciliśmy. A poza nim?? Mi na szybko nikt nie przychodzi do głowy
» 27 stycznia 2025, 20:11 #30
eMaTe: Ns Di Maria chyba nie straciliśmy dużo
» 27 stycznia 2025, 20:22 #29
waletpl: Willy Kambwala, Andreas Pereira :D
» 27 stycznia 2025, 20:33 #28
AgentBartezz: A który wielki klub zarabia na transferach (pomijając wychowanków)? Przecież to są jakieś pojedyncze wyjątki potwierdzające regułę. Do takich klubów trafiają zwykle gotowi piłkarze mający natychmiast podnieść jakość składu. PSG jak płaciło 200 mln za Neymara to myślisz, że robili to po to, żeby sprzedać za 300? Raz na kiedyś trafi się "perełka", kupiona za 10 mln, którą potem się sprzeda bo strzela fochy i tyle. A jak transfer okaże się porażką to się na nim traci i nic w tym dziwnego.
To, że przepłacaliśmy za zawodników i to jeszcze z tymi wyborami niespecjalnie trafialiśmy jest faktem niezaprzeczalnym i to wymaga poprawy ale taka nasza dola wielkiego klubu, który zarabia na czymś innym.
» 28 stycznia 2025, 10:12 #27
cyprian: AgentBartezz Real potrafi zarabiać na zawodnikach i rzadko kiedy oddaje kogoś za "czapkę gruszek". Casemiro, Varane, Cristiano Ronaldo, Higuain, Di Maria, Robinho, czy bardziej historyczny zawodnik Seedorf ;) Na wszystkich zarobili i jestem przekonany, że jest takich piłkarzy więcej w samym XXI wieku, bo wymieniałem z głowy, a fanem Realu nigdy nie byłem.
» 28 stycznia 2025, 11:15 #26
waletpl: Oezil czy Higuain jeszcze... też dobre deale.
» 28 stycznia 2025, 11:30 #25
cyprian: Dodałbym do tego właściwie wszystkie włoskie kluby z czołówki, które zarabiają na transferach.
Bayern który może nie zarabia, ale też specjalnie nie traci na niepotrzebnych zawodnikach. PSG też akurat tanio nie oddaje piłkarzy... Nie oszukujmy się, nasza polityka transferowa leży i kwiczy.
» 28 stycznia 2025, 11:38 #24
segate: To nie u nas takie historie, my to w druga strone bardziej
» 28 stycznia 2025, 15:13 #23
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2025 19:49

Dokupić mu kogoś kto z miejsca wskoczy do pierwszego składu w jego miejsce i będzie miał się chłopak od kogo uczyć, chłop jest młody a musi to dźwigać tylko na sobie, Zirkzee nie oszukujmy się to nie jest 9 a Duńczyka sprzedawać nie warto bo i tak nie wiele za niego dostaniemy, a wielu napastników którzy teraz walą gol za golem w
jego wieku byli jeszcze słabsi, tak że tu cza na teraz 9 do 1 składu a jak Hojlunda sprzedamy to co szukali będziemy także rezerwowego do nominalnego napastnika? Bez sensu
» 27 stycznia 2025, 19:47 #22
84cantona7: Mimo, że mnie rozczarował, bo wiązałem z nim duże nadzieję, to chłopa nie warto sprzedawać. Pieniędzy nie odzyskamy , a tygodniówkę ma normalną. Może przy jakimś lepszym napastniku zaskoczy. Pozbywał bym się ludzi (chociaż wiem że to trudne), którzy są zbędni, a mają kosmiczne tygodniówki. Nawet za czapkę gruszek. Rashford Case Mount Shaw
» 27 stycznia 2025, 19:15 #21
vanantgaal: Osoby odpowiedzialne za to, że w poprzednim sezonie 21-latek został jedynym nominalnym napastnikiem powinny zostać zlinczowane. Hojlunda zjadła presja, zniszczyła liga. Nie jest tak zły na jakiego teraz wygląda ale nie wiem czy można wierzyć, że się tu jeszcze odbuduje.
» 27 stycznia 2025, 19:13 #20
DevoMartinez: To ci sami ludzie którzy zdecydowali rok temu, że nie potrzebujemy LO
» 27 stycznia 2025, 21:18 #19
cyprian: Ja bym raczej powiedział, że osoby odpowiedzialne za kwotę wydaną na Rasmusa powinny zostać zlinczowane. Gdyby chłopak przyszedł za 20-30mln euro, to dzisiaj nie byłoby tej całej nagonki na niego. Aczkolwiek w pełni się zgadzam z tym, że uczynienie go pierwszym i właściwie jedynym napastnikiem w klubie był mega debilny.
» 28 stycznia 2025, 10:47 #18
kondzik: Sprzedawać i iść po Jonathan David
» 27 stycznia 2025, 18:51 #17
moonTrafford: I będzie to samo.
» 27 stycznia 2025, 18:58 #16
kondzik: David

24/25 31 meczów 18 goli
23/24 47 meczów 26 goli

Højlund

24/25 28 meczów 7 goli
23/24 43 meczów 16 goli


Rzeczywiście to samo
» 27 stycznia 2025, 21:37 #15
4uKrychu: Ale w jakiej lidze?
» 27 stycznia 2025, 21:50 #14
spartan1: Sprzedac hojlunda jak najszybciej, nic z niego nie bedzie
» 27 stycznia 2025, 18:23 #13
piter100000: To jest zdumiewające jak my wywalaliśmy kasę w błoto w ostatnich 12 latach. Nieważne kto do nas trafiał, w jakim wieku, my chyba nikogo nie sprzedaliśmy z zyskiem, ba mało tego, nawet nie odzyskaliśmy większości pieniędzy z jakiegokolwiek transferu... Młody, starszy zawodnik to nie miało znaczenia. Każdy transfer finansowo na minus, nie mówię już o jakości sportowej gdzie może kilka nazwisk można nazwać udanymi. To jest jakaś katastrofa. A teraz na siłę próbujemy szukać jak największego zysku w sprzedaży wychowanków bo do takiego burdelu doprowadzili wielcy biznesmeni
» 27 stycznia 2025, 18:07 #12
Blau: Daniel James dał nam kilka milionów zarobku
» 27 stycznia 2025, 22:05 #11
Olo: Tak naprawdę to do odpalenia jest ponad połowa składu xD Ciekawe lato nas czeka. Mam nadzieję że aktywne, a nie jak zwykle pierwsze transfery 20 sierpnia po 0-2 w pierwszej kolejce
» 27 stycznia 2025, 17:36 #10
dlabigt23: No to się zdziwisz xD
» 27 stycznia 2025, 17:39 #9
Cichy2805: Ja osobiście wierzyłem że Hojlund to będzie drugi Erling Haaland, ten drugi oczywiście 3 lata starszy, więc może i Duńczyk będzie szalał w napadzie.
» 27 stycznia 2025, 17:30 #8
awe: To zlapales sie na medialną nagonkę, Haaland to bylo wielkie nazwisko, gosc strzelal na zawolanie, kazdy sie zastanawial gdzie trafi do Realu, Bayernu, czy City, drugi to noname bez liczb, media ich poloczyli bo dwa wielkie kluby z jednego miasta wydaly tyle samo na wysokich blondynow z podobna flaga narodowsci, pod wzgledem sporotwym tutaj nie ma nawet co porownywac.
» 27 stycznia 2025, 19:24 #7
moonTrafford: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2025 19:32

Jeśli ktokolwiek tutaj myśli, że Haaland by u nas wykręcał chociażby połowę liczb, które robi w City, to jest kompletnym dzbanem taktycznym. Byłoby to samo, co z każdym napastnikiem, który przychodzi tutaj od 10 lat.
» 27 stycznia 2025, 19:28 #6
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2025 20:27

Jest i nasz naczelny bajkopisarz. Człowieku Lukaku wszedł do składu i walił bramy z marszu majac za plecami Pogbe Herrere i Fellainiego a Ty twierdzisz ze zaden napastnik nie przebije wyniku Hojlunda mającego za plecami Bruno Eriksena Ugarte?

Przecież nawet 37 letni Ronaldo wykręcał tu przyzwoite liczby majac podobnie skrojony skład wiec skocz walić te swoje idiotyzmy.

Pierwszy lepszy napastnik który ociera się top5 europejskich ligach o 20 bramek wyjaśni bzdury które tu wypisujesz.
» 27 stycznia 2025, 20:26 #5
awe: Piwal szybko podstumował, Haaland gdzie nie gral to strzelal praktycznie gola na mecz, Hojlund pilkarz, ktory w formie pokazuje sie raz na cztery spotkania, albo tak jak teraz raz na dziesiec.
» 27 stycznia 2025, 21:12 #4
atos1987: Niestety dla tak młodego piłkarza jak Rasmus i tak jeszcze nie doświadczonego, liga angielska jest za ciężka.
Warunki fizyczne ma dobre ale jak widać, nic mu to nie daje grając na wyspach.
» 27 stycznia 2025, 16:43 #3
Bananas: Od lat tutaj przychodzą młodzi zawodnicy z łatką talentów a jeszcze żaden się nie sprawdził. Hojlund miał swoje momenty, ale to nie jest zawodnik na taki klub tzn. na obecne standardy czyli średniak ligi tak, ale nie na wzór tego co chcieli by widzieć kibice na OT.
» 27 stycznia 2025, 16:37 #2
BlacklashPL: Nie zgodzę się, lubię Hojlunda ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że jest to zawodnik na średniaka ligi. W aktualnej formie powinien grać w championship.
» 27 stycznia 2025, 16:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.