Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zawodnicy Manchesteru United spodziewają się zmiany menadżera

» 5 marca 2024, 09:01 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Dni Erika ten Haga w Manchesterze United wydają się policzone. Holenderski menadżer może opuścić Old Trafford po sezonie 2023/2024.
Zawodnicy Manchesteru United spodziewają się zmiany menadżera
» Erik ten Hag jest związany kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2025 roku | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Erik ten Hag nadal będzie menadżerem Manchesteru United w sezonie 2024/2025?
Dziennik Daily Mail twierdzi, że piłkarze Czerwonych Diabłów są coraz bardziej przekonani, że Erik ten Hag nie będzie ich prowadził w najbliższym sezonie. Holender nadal cieszy się poparciem szatni, ale zmiana na stanowisku menadżera wydaje się coraz bardziej prawdopodobna.

Manchester United w obecnych rozgrywkach notuje fatalne wyniki. Czerwone Diabły po 27 ligowych kolejkach mają na koncie aż 11 porażek. W ostatni weekend zespół przegrał z Manchesterem City (1:3) i strata do czwartej w tabeli Aston Villi wynosi już 11 punktów.

W lutym mniejszościowy pakiet udziałów w Manchesterze United przejął sir Jim Ratcliffe i jego firma INEOS. Brytyjski miliarder wraz ze swoimi ludźmi będzie odpowiadał za stronę sportową Czerwonych Diabłów, w tym za decyzję dotyczące menadżera. Nowi współwłaściciele mogą dokonać zmiany na tym stanowisku po zakończeniu sezonu 2023/2024.

Erik ten Hag na każdym kroku podkreśla, że jest zadowolony z dotychczasowych rozmów z ludźmi z INEOS i podziela ich ambicje. Holenderski menadżer nie otrzymał jednak żadnych gwarancji od sir Jima Ratcliffe’a, że nadal będzie pracował na Old Trafford.

W Manchesterze United trwają obecnie wielkie porządki dotyczące struktur. Klub z Old Trafford zatrudnił już nowego prezesa, którym został Omar Berrada, były działacz Manchesteru City. Sir Jim Ratcliffe próbuje również ściągnąć Dana Ashwortha, dyrektora sportowego Newcastle United.

Dziennik Daily Mail twierdzi, że Ten Hag może zachować swoją posadę, jeśli w tym sezonie sięgnie z klubem po Puchar Anglii oraz awansuje do Ligi Mistrzów. Na chwilę obecną taki scenariusz wydaje się mało realny.


TAGI


« Poprzedni news
Niektórzy piłkarze Manchesteru United kwestionują metody Ten Haga
Następny news »
Manchester United szykuje latem wielki transfer

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


Siklen: Pierwsze 100 spotkań rozegranych przez menagera:
Arteta:
54 wygranych
20 remisów
26 przegranych
Klopp:
50 wygranych
29 remisów
21 przegranych
ETH:
61 wygranych
11 remisów
28 przegranych

Jeżeli samo to nie daje do myślenia to polecam zapoznać się ze składem $ity kiedy Guardiola ich obejmował, a jak wygląda teraz. Wiecie ilu zawodników tam dalej gra? JEDEN - KDB! Więc przestańcie opowiadać głupoty, ze Ten Hag zbudował tu swój skład. Żaden trener po SAF nie zbudował tu swojego zespołu, co najwyżej dostawali 2 okienka i może 10 transferów z czego połowa przepłaconych i przez to oczekiwania wobec nich były zawyżone. Dopóki trener nie zrobi tu czystek tak że zostanie może 3-5 zawodników których tu zastał, dopóty nie można mówić, że ktoś tu zbudował zespół. Nam potrzebna jest gruntowna przebudowa CAŁEGO zespołu, a nie kilka nowych twarzy, które będą grać obok Martiala czy Jonesa. 11 lat ten zespół jest nieustannie w przebudowie i z takim zwalnianiem trenera co 2-3 sezony to zawsze już tak będzie, nie zależnie kto będzie prowadził United.
» 5 marca 2024, 11:22 #50
vanantgaal: To dowód na to, że ten projekt się kończył. Zaczęło się dobrze ale teraz jest źle bo ETH nie udźwignął tego zadania. Tyle jeśli chodzi o te statystyki. Po raz kolejny powtórzę. Na podstawie takich statystyk można wyciągnąć każde wnioski.
» 5 marca 2024, 12:00 #49
Remix81: Tylko, że jak Guardiola lub Kloop robią transfery to są najczęściej trafione zakupy, że zmienia się oblicze drużyny na lepsze, a ETH zrobił same floooy które nic nie dają, może po za Hojlundem który wreszcie odpalił. Reszta to dno. Ale nie przebudował obrony Maguire miał odejść, a został podstawowym zawodnikiem.
» 5 marca 2024, 12:32 #48
Domin31: Siklen to o Guardioli nie ma sensu, bo przecież Pep już w drugim sezonie pracy wygrał ligę i miał w większości ten sam skład co w 1 sezonie. Po 8 latach ma w składzie tylko KDB ale co w tym dziwnego sukcesy odnosił po pierwszym roku pracy z początkowa kadra i teraz też odnosi.
» 5 marca 2024, 12:33 #47
Siklen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 13:03

Wnioski są proste: ETH na tym etapie prowadzenia drużyny radzi sobie lepiej niż Klopp i Arteta i gadanie, że jest słabym menadżerem nie znajduje potwierdzenia w liczbach. To co zawodzi w naszym klubie to nie trener, to plaga kontuzji, przez które nie grają Lisandro i Mount, którzy w koncepcji ETH są kluczowi jeżeli chodzi o grę w środku pola, Hojlund który dopiero co złapał formę i już kontuzja, kontuzja Shaw'a, który ciągnął lewą stroną piłkę do przodu, brak zgranego duetu stoperów. Do tego dochodzi forma grających zawodników typu Rashford który jest tak bardzo bez formy, że to przechodzi ludzkie pojęcie, skrzydłowi którzy nie szukają podaniem napastnika i Onana który gra raz dobrze raz fatalnie. Dorzuć do tego przepłaconych piłkarzy, którzy od pierwszego dnia w United są pod ogromną presją i spotykają się z krytyką z każdej możliwej strony i wtedy mamy pełny obraz tego dlaczego w United dzieje się tak, a nie inaczej.
» 5 marca 2024, 13:03 #46
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 13:11

Siklen

Ja jako fan Erika,też nie ze wszystkim się zgodzę. Bardzo fajnie że na 100 meczów przegrał 28,to dobry wynik,ale według Ciebie zdobywanie średnio 1.53 pkt. na mecz w tym sezonie to też dobry wynik ?
No raczej przy takiej statystyce nie patrzysz na "PIERWSZE 100 SPOTKAŃ" a na to że koleś zdobywa przez cały ten sezon średnio półtorej punktu na mecz
PÓŁTORA
NA MECZ
W
UNITED
» 5 marca 2024, 13:11 #45
HirekWrona: Bardzo dobra statystyka. Nie znam odpowiedzi na pytanie dlaczego na dziś MU nie jest w pierwsze czwórce ligi. Jednak skreslanie Holendra wcale nie musi być dobrym pomysłem. Byc może potrzebuje wsparcia z dwóch kierunków: organizacyjnego oraz sztabu medycznego. Ten drugi powinien zdiagnozowac kontuzje piłkarzy. Ich przyczyny. Sądzę, że z pełnym składem inaczej wyglądałaby gra drużyny. Dzięki "Siklen" za zdystansowane podejście do problemów drużyny.
» 5 marca 2024, 13:12 #44
Siklen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 14:32

Remix81

Nieprawdą jest że Klopp i Guardiola robią tylko dobre transfery. Samo to, że jeden i drugi kupowali po dwa razy nowego bramkarza powinno obalać tą tezę ale dorzucę jeszcze takie nazwiska jak: Mendy, Danilo czy Grujic, Solanke.
Analogicznie ETH nie robił samych złych transferów. Antony póki co wygląda na przykład fatalnego transferu ale jest młodym skrzydłowym, poczekałbym jeszcze jeden sezon, jak wrócą kontuzjowani i gra drużyny się poprawi a Antony będzie grał piach wtedy można się pożegnać.
Onana - raz fatalny, raz solidny, ciężko wytłumaczyć co się dzieje z naszym bramkarzem, wygląda jakby głowa nie dojechała ale przy ogłoszeniu transferu wszyscy byli zgodni, że to najlepszy możliwy bramkarz do zakontraktowania, (polecam materiał T.Ćwiąkały) więc ciężko winić ETH że go chciał. Przyszły sezon powinien nam rozjaśnić sytuację albo Onana się ogarnie albo będzie do wymiany. (btw De Gea też miał fatalne początki w United)
Mount - wydaje się kluczowym zawodnikiem w systemie ETH, którego nie sposób ocenić gdyż jest ciągle kontuzjowany.
Malacia - wyglądał na przyzwoitego zmiennika dla Shaw'a ale też ciężko powiedzieć bo kontuzja.
Cassemiro - nie można powiedzieć że to zły transfer, gdyby nie on w zeszłym sezonie byłaby tragedia. Niestety w tym sezonie wiek zdaje się dopadać Brazylijczyka.
Eriksen - nie widziałem żeby ktoś narzekał na ten transfer. Może nie będzie to kluczowy piłkarz ale chyba nigdy nie miał nim być i raczej dobrze, że go mamy.
Evans - to samo co Duńczyk
Weghorst/Sabitzer/Amrabat - trzy wyporzyczenia które miały bardziej zapchać dziury w kadrze i jako takie się sprawdziły
Lisandro - gamechanger naszej obrony, jego kontuzje to ogromna strata dla całego zespołu
Hojlund - tu nawet nie muszę przekonywać ;)

Uważam, że są to o wiele lepsze transfery niż poprzedni menadżerowie robili, chociażby ze wzglądu na dużą liczbę wypożyczeń, dzięki którym nie zostajemy z nietrafionymi i przepłaconymi zawodnikami którzy potem będą tkwili w tym klubie przez długie lata. Czy mogłyby być lepsze? Oczywiście że tak ale w Manchesterze United zrobić dobry transfer jest bardzo trudno, bo nie jesteśmy atrakcyjni dla topowych piłkarzy, wszyscy krzyczą + 40 milionów jak chcemy kogoś kupić, a do tego dochodzi ogromna presja i krytyka z każdej strony.

sztejner

Patrzenie na pierwsze 100 spotkań jest o tyle zasadne, że nie analizujemy tylko obecnego sezonu, który nie dość, że się jeszcze nie skończył to może być (i moim zdaniem jest) wyjątkowy ze względu na wymianę kluczowych pozycji (bramkarz, środek pola, napastnik) oraz plagę kontuzji która nienaturalnie wydłuża budowę zespołu. Ale też musze przyznać, że ciężko się z Toba nie zgodzić, że 1,53 pkt na mecz to słaby wynik. Zobaczymy na koniec sezonu jaka będzie średnia, to nam da pełniejszy obraz i jeżeli pod koniec przyszłego sezonu ten wynik się nie poprawi to wszelka krytyka ETH będzie zasadna. Oczywiście o ile nie będzie powtórki z rozrywki typu koniec finansowego wspierania menażera albo ponowna plaga kontuzji uniemożliwiająca budowę pierwszej 11.
» 5 marca 2024, 14:23 #43
kleks: "Ja jako fan Erika,też nie ze wszystkim się zgodzę"

w koncu sie przyznales.

"Onana - raz fatalny, raz solidny, ciężko wytłumaczyć co się dzieje z naszym bramkarzem, wygląda jakby głowa nie dojechała ale przy ogłoszeniu transferu wszyscy byli zgodni, że to najlepszy możliwy bramkarz do zakontraktowania, (polecam materiał T.Ćwiąkały) więc ciężko winić ETH że go chciał. Przyszły sezon powinien nam rozjaśnić sytuację albo Onana się ogarnie albo będzie do wymiany. (btw De Gea też miał fatalne początki w United)"

powaznie porownales 20 letniego szczurka do goscia ktory powinien byc w pelni uksztaltowanym zawodnikiem? Brawo, ale na pocieszenie powiem ci ze nie jestes ani pierwszym, ani ostatnim obronca Onany w rozowych okularkach.
» 5 marca 2024, 14:59 #42
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 15:18

kleks

A to jakieś odkrycie roku czy co ?? XD
przecież tu 3/4 strony wie że jestem za trenerem i ja osobiście nie widzę w tym nic złego :)
Powiem Ci więcej,jeśli Erik poleci i przyjdzie kolejny którego będziecie wyrzucać po 1,5 sezonu to ja również znajdę się w tym samym miejscu starając się go bronić i ponownie prosząc o czas
» 5 marca 2024, 15:16 #41
Siklen: kleks
Masz rację, że wspomnieni bramkarze byli na innym etapie kariery ale i tak uważam, że każdemu piłkarzowi może przytrafić się gorszy sezon i bardziej o to mi chodziło w tym porównaniu. Wierz mi, że sam nie jestem fanem Onany ale jako że jest piłkarzem United to uważam, że zasługuje przynajmniej na szansę udowodnienia, że obecny sezon to tylko wypadek przy pracy i w następnym sezonie będziemy oglądali bramkarza którego wyciągnęliśmy z Interu, a nie jego obecna wersję.
» 5 marca 2024, 18:46 #40
Alex45: Ciekawe kto następny na kolejne dwa lata, pił karze swój cel osiągnęli grają tak by zwolnić holendra
» 5 marca 2024, 10:58 #39
RedDan: Oho, już się przetrenowali?
» 5 marca 2024, 09:47 #38
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 09:23

Prawda jest taka, że eryk dobrze prowadzi zespół. Mam na myśli te wewnętrzne sprawy. Czuć, że tam rządzi, ale nie jest tak ostry i wyniszczający jak Mou. Jest poukładany i zapewne tak wygląda jego praca. Jego decyzje personalne (CR i Sanczo Pansa) zdobyły uznanie opinii społecznej, pokazały, że jeden zawodnik nawet z potężnymi zasięgami na IG nie będzie większy niż klub, a sam zespół nie rozsypał się psychicznie. Jedynie sprawa ddg mogła trochę namieszać, ale to nie wiem.

Inną sprawą są treningi. H... wie co tam się dzieje, że taka plaga kontuzji nas dopadła. Wina trenera? Sztabu? Nie wiem.

Tak czy inaczej jeśli te ciołki nawet przez sekundę pomyślały, że będą torpedować myśl eth lub grać na jego zwolnienie, to są skończonymi baranami. Nie stoję murem za eth, ale czas pokazać tym piłkarzom, że oni są tu od grania a nie od decydowania.
» 5 marca 2024, 09:21 #37
skylark11: Kontuzje to jest wina tego że nasi piłkarze nie byli i nie są przyzwyczajeni do treningów z dużą intensywnością
» 5 marca 2024, 09:24 #36
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 09:43

Prawda jest taka że nie masz pojęcia o czym piszesz. Eric nie prowadzi zespołu dobrze. Zajmujemy 6 miejsce w lidze , mamy bilans bramkowy -2 zawodnicy zanotowali regres, mimo wydanych 400 mln mamy braki kadrowe, mnóstwo kontuzji które też nie biorą się znikąd a najbardziej zawodzą zawodnicy sprowadzeni przez Ten Haga. Jego decyzje personalne są obiektem kpin i świetnie pokazuje to sytuacja Ronaldo który został u nas skreślony a po odejściu szybko się odbudował, wystarczyło dać mu więcej minut na boisku. Tak samo obiektem kpin jest Onana którego transfer jest większym nieporozumieniem niż sprowadzenie Antonego.

Co do piłkarzy to wraz z odejściem Ten Haga powinniśmy pożegnać też kilku zawodników: Rashford, Martial, Antony, Onana, Mount , Eriksen, Malacia na początek. W kolejnym sezonie przebudowa obrony Lindelof, Varane, Evans i jeśli nadal będą więcej czasu leczyć urazy niż grać to również Shaw i Martinez. Tu trzeba stabilizacji.

skylark11 to nie jest tłumaczenie, oni trenują z Ten Hagiem drugi sezon i powinni już być do tego przyzwyczajeni. Erik widząc co się dzieje też powinien dopasować intensywność treningu do możliwości piłkarzy. Jakoś Klopp gdy zajeżdzał piłkarzy Liverpoolu nie miał takiego wysypu kontuzji a nawet jeśli mu ktoś wypadł to pozostali swoim wybieganiem robili robotę za niego.
» 5 marca 2024, 09:39 #35
pbskarpy: Głupoty gadasz. Sprawdź czego dotyczył moj post i wtedy używaj argumentów.
» 5 marca 2024, 10:03 #34
Wazza: @ Piwal- "wraz z odejściem Ten Haga powinniśmy pożegnać też kilku zawodników: Rashford, Martial, Antony, Onana, Mount , Eriksen, Malacia na początek. W kolejnym sezonie przebudowa obrony Lindelof, Varane, Evans i jeśli nadal będą więcej czasu leczyć urazy niż grać to również Shaw i Martinez. Tu trzeba stabilizacji" - no, pożegnanie 12 zawodników, to rzeczywiście brzmi, jak stabilizacja pełną gębą :D Powiedziałbym raczej, ze ty nie masz pojęcia o czym piszesz - w przeciwieńswie akurat do pbskarby - twoja wypowiedź to stek bzdur. A już tekstem (chyba raczej żartem) o tym, że CR7 się odbudował po odejściu od nas, to mi zrobiłeś dobry humor na cały dzień ;)
» 5 marca 2024, 10:11 #33
Piwal: a Ty wiesz czego dotyczył Twój post ? Po czym oceniasz że dobrze załatwia wewnętrzne sprawy ? Że pogonił Ronaldo za to że ten chciał grać więcej ? że odstawił Sancho po tym jak wywołał z nim konflikt w mediach ? Że oszukał De Gee opowiadając że jest go pewnym i zostanie po czym 3 dni przed wygaśnięciem kontraktu zmienił zdanie ? A może po tym że przymyka oko na wybryki swoich ulubieńców i Rashford może sobie chlać przed treningami a i tak ma pewne miejsce w składzie ?

A co jeśli piłkarze widzą więcej niż Ty ? Co jeśli widzą że na treningach pracują zbyt ciężko i nie mają siły na mecze ? A co jeśli widzą że nie pracują nad żadnymi rozwiązaniami taktycznymi i wykonywaniem stałych fragmentów tylko nakazuje im się bezmyślnie biegać ? Widzisz na boisku lub przy stałych fragmentach jakieś powtarzające się wyćwiczone schematy? Bo jeśli nie to może warto się nad tym zastanowić ?

Ja widzę że biegamy znacznie więcej niż za Solskjaera i chociaż nie mamy pełnych statystyk na tego potwierdzenie to wiemy że Bruno przebiegł w tym sezonie najwiecej km w lidze i to jest na pewno na plus. Tylko co z tego skoro z tego biegania nic nie wynika a my zamiast grać lepiej to gramy gorzej i zmagamy się z ogromną liczbą kontuzji ?
» 5 marca 2024, 10:24 #32
StewieGriffin: "świetnie pokazuje to sytuacja Ronaldo który został u nas skreślony a po odejściu szybko się odbudował, wystarczyło dać mu więcej minut na boisku" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ale Ty wiesz, że on gra w lidze Arabskiej nie? Ty widziałeś jakieś mecze albo chociaż urywki jak to tam wygląda? Przecież to jest parodia, nakupowali gwiazdeczek, które otwarcie mówią, że idą tam tylko dla kasy i mają tam płatne wakacje z elementami rekreacji, którymi są mecze raz w tygodniu. Oni tam się o własne nogi potykają. Obstawiam, że jak Ronaldo trafił by do III ligi polskiej to też by bramek nastrzelał i wtedy też byś pisał, że sie odbudował?
» 5 marca 2024, 10:42 #31
Piwal: Wazza fajnie że chciałeś chopaku błysnąc ale nie wyszło. Z 12 zawodników których wymieniłem połowa nie gra lub jest dostępna na znacznie mniej niż połowę meczów tego sezonu z powodu urazów więc jaki jest z nich pożytek ? My na City wychodzimy Lindelofem z lewej strony bo obaj lewi obrońcy są wciąż kontuzjowani. Nie mamy napastnika bo gdy wypadł nam Hojlund nie możemy liczyć na Martiala. O Mouncie już niemal wszyscy tu zapomnieli że jest w klubie bo Fernandes jest zajeżdżany co mecz co też odbija się na jego formie. Ty jak widać przez stabilizacje rozumiesz stabilną ilość zawodników w szpitalu i w gabinetach rehabilitacyjnych po odejściu Jonesa.

Odnoszę też wrażenie że nie doczytałeś że sprzedaż 12 zawodników powinna trwać dwa sezony co jest do zrobienia bo nawet przy naszej nieudoloności transferowej jesteśmy w stanie sprowadzić 4-5 zawodników w ciągu jednego okienka w ich miejsce.
» 5 marca 2024, 10:45 #30
4uKrychu: Ten piwal to jakiś toxic, olej go. Zaczął zdanie od "nie masz pojęcia o czym piszesz" a potem sam zaczął pisać o czymś zupełnie innym. W pełni zgadzam się z Twoją wypowiedzią pbskarpy.
» 5 marca 2024, 10:53 #29
Piwal: StewieGriffin no i co z tego że gra w lidze arabskiej ? Przed przyjściem do nas w Juve pakował ponad 30 bramek na sezon, w pierwszym sezonie u nas jeszcze przed przyjściem Ten Haga strzelił 27 goli wiec nie powiesz chyba że przez 2 miesiące pracy z Ten Hagiem zapomniał jak się strzela a jedynym wytłumaczeniem jego goli jest liga arabska. Komicznie wygląda Twoje tłumaczenie się. Tak trudno przyznać się do tego że skreśliłeś go za wcześnie że teraz ratujesz swoje ego takimi argumentami ?
» 5 marca 2024, 10:56 #28
Biniek: Widzę, że fani Ten Haga nie mają za bardzo argumentów boiskowych, więc piszą teraz o "wewnętrznych sprawach." Sprytnie.
» 5 marca 2024, 11:00 #27
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 11:03

4uKrychu a co w tym było toxic ? Czy to że ktoś ma inne zdanie na jakiś temat jak Ty czy pbskarpy oznacza że jest się toksycznym ? Nieźle...

Biniek taaa, przemycają już na siłę marginalne pozytywy pracy Ten Haga a jak ktoś im napisze całościowo o wynikach i obrazie gry to zasłaniają się tym że pisali o czymś innym :) Śmiech na sali.
» 5 marca 2024, 11:00 #26
StewieGriffin: Nie skreśliłem go, po prostu zrozumiałem, że gość ma już swoje lata i nie jest w stanie grać już na bardzo wysokim poziomie. Tak samo jak zrozumiały to wszystkie kluby w Europie. Przypomnij sobie do ilu klubów próbował go wypchnąć jego agent i wszyscy po kolei odrzucali taką możliwość. Bayern czy Napoli nawet zrobili to publicznie. Ronaldo w drugim sezonie praktycznie w każdym meczu był najsłabszy na boisku.

"a jedynym wytłumaczeniem jego goli jest liga arabska". Oczywiście, że tak. Obejrzyj sobie skróty meczów jak żenujący poziom tam jest. Oni ściągnęli kilka gwiazdek, ale większość drużyn to nadal pasterze, którzy nie mają pojęcia jak się gra w piłkę. Widzą to wszyscy oprócz Ronaldo


"że teraz ratujesz swoje ego takimi argumentami ?" - tak bo faktycznie na moje ego jakikolwiek wpływ mają bramki Cristiano Ronaldo XDDDDDDDDD co Ty bierzesz człowieku. Gość nie grał bo był za słaby, odszedł bo nie potrafił sie z tym pogodzić i zrobił żałosny wywiad u swojego ziomka Morgana, który nawet nie był rzetelny tylko z góry nastawiony na łechtanie ego Ronaldo.
» 5 marca 2024, 11:21 #25
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 11:57

StewieGriffin, on jest w stanie grać na wysokim poziomie, mniejsze zainteresowanie klubów z europy wynikło w dużej mierze z jego oczekiwań finansowych i z tego że Manchester United nie zrobił nic by go odbudować a wręcz przeciwnie uznali go za skończonego co jak czas pokazał nie było prawdą.

Po całym Twoim komentarzu widać że jesteś zwykłym hejterem i nie potrafisz spojrzeć prawdzie w oczy i posypać głowy popiołem. Ciężko CI przyznać że Ronaldo odszedł bo był skonfliktowany z trenerem który go skreślił żeby zbudować sobie na tym autorytet w szatni. Nie spodziewał się jednak że Ronaldo udowodni jeszcze swoją wartość i ośmieszy decyzje zastąpienia go Weghorstem.

To wcale nie jest tak jak piszesz ze w Arabii te bramki przychodzą z niczego. Jakos Benzema czy Mane nie kręcą takich statystyk. Drugim strzelcem jest Mitrovic który sezon wcześniej w Premier League też ustrzelił 15 goli, teraz ma ich 19. Wiadomo że poziom jest tam odrobinę niższy ale nie oznacza to że te bramki nic nie znaczą lub ważą 10x mniej niż w premie league. Ronaldo zdobywając w ubieglym roku ponad 50 goli bez problemu przełożyłby to na 25-30 trafień w dowolnym europejskim klubie. Kto wie, może jeszcze wróci i to udowodni.
» 5 marca 2024, 11:56 #24
Remix81: Jakby dobrze prowadził zespół to by nie było tyłu kontuzji. A to, że usunął Sancho czy Ronaldo nić nie znaczy, bo nie odsunął Maguire a inni nic nie grają.
» 5 marca 2024, 12:36 #23
StewieGriffin: Chłopie, przestań Ty mi sugerować, że ja mam być skruszony, sypać głowę popiołem bo Ronaldo strzela bramki w lidze na poziomie polskiej okręgówki. Jeżeli ja jestem zwykłym hejterem, to Ty jestes zwykłym fanboyem, który dalej żyje w wyimaginowanym świecie, że Ronaldo to ten sam Ronaldo, którego pamiętamy z pierwszego pobytu w United lub z Realu. Ronaldo odszedł bo narobił gównoburzy z tym swoim śmiesznym wywiadem. Prawda jest taka, że gdyby takiego wywiadu udzielił Rashford czy Pogba to byście tutaj zagotowani siedzieli że jak tam można, ale jak widać niektórym można.


Powtarzam Ci po raz kolejny, że ja nie skreśliłem Ronaldo tylko pogodziłem się z przemijającym czasem i z tym, że nawet Ronaldo to człowiek a nie robot i po prostu powoli schodzi ze sceny. Nawet gdybym go skreślił to jego transfer do Arabii tylko by mnie w tym utwierdził.
» 5 marca 2024, 12:54 #22
StewieGriffin: Masz racje, wywiad to była tylko "kropka nad i" bo Ronaldo powinien polecieć już wcześniej jak np wyszedł sobie obrażony ze stadionu w trakcie meczu. Dodajmy także, że w trakcie jednego z lepszych meczy w tamtym sezonie, gdzie kompletnie nie było czuć braku Ronaldo na boisku. Najważniejsze, że Ty super łączysz fakty, szkoda tylko, że łączysz te, które są wygodne dla Twojej wizji a kompletnie nie potrafisz dostrzec zachowania swojego gwiazdora, które czasem było skandaliczne wobec trenera, klubu i innych kolegów z drużyny.


Nigdzie nie widziałem żadnej szydery "całego piłkarskiego świata" z powodu oddania Ronaldo, no chyba że Twoim całym światem jest Piers Morgan. Widziałem natomiast mnóstwo śmiechu z wypowiedzi Ronaldo, który uważa że Liga Arabska jest top5 na świecie XD
» 5 marca 2024, 14:21 #21
sztejner: Rashford
1 wypad do klubu - pożegnać ! alkoholik !

Ronaldo
- wychodzi w trakcie meczu po raz pierwszy - to dla dobra klubu !!
- wychodzi w trakcie meczu po raz drugi - to dla dobra klubu !!
- odmawia wejścia na boisko - to dla dobra klubu !!
- olewa letnie tourrnee - to dla dobra klubu !!
- udziela kretyńskiego wywiadu - to dla dobra klubu !!

P.S.
StewieGriffin

Rozmowa z Piwalem o Ronaldo mija się z celem. Wielu próbowało.
Wchodzenie z nim w dyskusje jest spoko,jeśli dany temat nie dotyczy portugalczyka,bo jeśli dotyczy to rozmowa jest podobna do konwersacji ze ścianą
» 5 marca 2024, 14:41 #20
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 14:54

"Ronaldo powinien polecieć już wcześniej jak np wyszedł sobie obrażony ze stadionu w trakcie meczu. Dodajmy także, że w trakcie jednego z lepszych meczy w tamtym sezonie, gdzie kompletnie nie było czuć braku Ronaldo na boisku. "

Nie no masz racje , powinien sie cieszyć że siedzi na ławce w tak wielkim i potężnym klubie jak Manchester którym przewodzi wybitny autorytet Ten Hag a na treningu powinien podpatrywać Rashforda. Po meczu powinien go też zapytać jak on to robi że w jednym z lepszych meczy o którym piszesz marnuje 5-6 okazji na zdobycie gola, notuje najwiecej strat piłki i najniższą skuteczność podań na boisku. Wystarczyło uczciwie zdjąć Rashforda w 60-70 minucie za fatalną gre i wpuścić Ronaldo wcześniej a całej sytuacji mozna było uniknąć. On wolał olać swojego zawodnika wiedząc jak bardzo zależy mu na grze i na odbudowaniu się i jak ciężko pracuje na treningach by odwrócić kartę. Teraz Rashford nie przyjezdza na trening bo sie nawalił i oszukuje klub a i tak gra w podstawie.

sztejner, Ty to jednak jestes nieźle oderwany, już nawet oś czasu Ci sie zakrzywiła i wymyślasz:
- Olewa letnie tourrnee - no masz racje nie powinien poswiecac czasu rodzinie po tym jak w srodku sezonu zmarło mu dziecko. Już nawet kibice Liverpoolu oddali mu wiekszy szacunek po tej stracie niż Ty kibicu za dyche. Wstyd...
- Ronaldo raz wyszedł w trakcie meczu w doliczonym czasie gdy pewnym było że już nie zagra w dodatku było wraz z nim jeszcze kilku zawodników.
- Drugi raz sobie chyba wymyśliłeś.
- Odmawia wejścia na boisko - zgoda, nie powinien ale czy Ten Hag na ostatnie 3 minuty meczu powinien wpuścić jego czy jakiegoś młodzika z akademii.
- udziela kretyńskiego wywiadu - nie wiem po jest bardziej kretyńskie, powiedzenie troche gorzkiej prawdy o tym klubie czy udawanie że wszystko jest okej. Mam tu na mysli Ciebie ;)

Weź też pod uwagę że każdy z jego wybryków kończył się karą finansową, odstawieniem od meczów lub rozmową za zamkniętymi drzwiami.
» 5 marca 2024, 14:41 #19
sztejner: Ty to jednak jesteś CKM
» 5 marca 2024, 14:58 #18
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2024 15:12

Chłop jak wytłumaczył wyjście piłkarza w trakcie meczu XDDDDDDDD
"powinien sie cieszyć że siedzi na ławce w tak wielkim i potężnym klubie jak Manchester". Teraz właśnie napisałeś, że poszczególny zawodnik jest dla Ciebie ważniejszy niż klub. Dyskusja brnie donikąd. Generalnie chciałbym Ci tylko zaznaczyć, że nie jestem hejterem Ronaldo i naprawdę się na niego nie uwziąłem. Zacząłem kibicować United właśnie przez Ronaldo po tym jak oczarował mnie na Euro 2004. Autentycznie płakałem jak odchodził w 2009 ( na swoje wytłmaczenie - miałem wtedy 14 lat). Jednak kocham klub a nie zawodnika. Nie mówie, że Ten hag jest idealny aczkolwiek jeżeli serio nie widzisz ile gnoju narobił Ronaldo w tej całej sytuacji i potrafisz sobie wyjaśnić jego toksyczne zachowania to dyskusja z tak zaślepionym fanboyem nie ma sensu. Ronaldo był problemem, nie głównym, nie największym ale był problemem.


P.S - na prawdę jestem w szoku, jak wielu ludzi potrzebowało opinii Ronaldo żeby zrozumieć co jest nie tak w tym klubie. Przecież on nie powiedział niczego nowego, bardzo podobne rzeczy mówili LVG czy Mourinho. Przestań robić z niego mesjasza, który wyjawił prawdę na temat mrocznych sekretów tego klubu. Ten wywiad nie był nawet obiektywny, żeby to był chociaż jakiś bezstronny dziennikarz, który też potrafił by skonfrontować to co mówi Ronaldo z tym co prezentował na boisku a tutaj wywiad zrobił jego kolega, który ze 3 razy podczas wywiadu zdążył wspomnieć, że dla niego Ronaldo jest najlepszy na świecie :D
» 5 marca 2024, 14:59 #17
Piwal: "Teraz właśnie napisałeś, że poszczególny zawodnik jest dla Ciebie ważniejszy niż klub" - no właśnie wręcz przeciwnie bo nie wiem czy wiesz ale w ostatnich 2 miesiącach Ronaldo rozegrał 1000 minut często schodząc wcześniej lub wchodząc z ławki lub nie wychodząc wcale w sytuacji gdy kopiący sie po czole Rashford miał ich blisko 1700 grając mecz w mecz. Ja byłem za tym żeby było sprawiedliwie i jak Ronaldo grał kiepsko to powinien był zejść w 60 minucie ale z drugiej strony gdy zaczynał z ławki a jego koledzy notowali kiepskie występy to powinien był wchodzić w 60 minucie i myślę że to był głównie problem dla którego Cristiano odmówił wejścia w meczu z Tottenhamem.

Czyli Ty nie jesteś hejterem bo tak piszesz ale ja jako że potrafie dostrzec genezę pewnych wydarzeń i konfliktów i o niej piszę to jestem fanbojem ? Ronaldo nie był tu żadnym problemem, wnosił dobrą mentalność do szatni, był przykładem i inspiracją dla młodzieży, koledzy z szatni do ostatnich dni mieli z nim dobre relacje a jedyny kwas który miał miejsce był na linii trener - zawodnik i w mojej opinii Ten Hag gdyby chciał mógł ten kryzys bez problemu zażegnać w dodatku z korzyścią dla klubu ale wolał sobie na Ronaldo zbudować autorytet w klubie po czym załatwić kontrakt Weghorstowi który przeżył u nas przygodę życia.

Ty, to skoro wszystko co zostało poruszone w wywiadzie było tak powszechnie znane i oczywiste to czemu ten wywiad do dziś tak bardzo boli Ciebie, sztejnera i innych hejterów Ronaldo ?
» 5 marca 2024, 16:11 #16
StewieGriffin: Pisałem już co najmniej kilka razy, dlaczego uważam ten wywiad za żałosny, myślałem że umiesz łączyć fakty. Dodatkowo Mourinho, Van Gaal udzielali tych wywiadów, nie będąc już "pracownikami" klubu, wkładając kij w mrowisko. Nie ma sensu z Tobą rozmawiać, żyjesz w innej rzeczywistości, w której Cristiano jest fantastyczny i w żaden sposób nie zawinił. Niech i tak Ci będzie, VIVA RONALDO!
» 5 marca 2024, 16:40 #15
Piwal: Dwa razy napisałeś w zasadzie to samo i Twoim głównym zarzutem jest brak obiektywizmu bo wywiad przeprowadził jego ziomek. W obu tych wypowiedziach czuć że nie przepadasz za Ronaldo i że nie jesteś obiektywny w ocenie. Wywiad trwał 1,5h a Ty zapamiętałeś tylko to że prowadził to Morgan i że w wywiadzie wyraził uznanie dla Ronaldo i jego osiągnięć.

"zrobił żałosny wywiad u swojego ziomka Morgana, który nawet nie był rzetelny tylko z góry nastawiony na łechtanie ego Ronaldo"
". Ten wywiad nie był nawet obiektywny, żeby to był chociaż jakiś bezstronny dziennikarz, który też potrafił by skonfrontować to co mówi Ronaldo z tym co prezentował na boisku a tutaj wywiad zrobił jego kolega, który ze 3 razy podczas wywiadu zdążył wspomnieć, że dla niego Ronaldo jest najlepszy na świecie :D "

Po raz kolejny Ci napisze (bo widze ze dalej nie dociera) że nie uważam że Ronaldo był bez winy. Różnica polega tylko na tym że zachowanie Ronaldo wynikało z tego jak traktował go Ten Hag i da się jego motywy jakoś wytłumaczyć. Nie da się jednak wytłumaczyć zachowania Ten Haga, powodów odstawienia Ronaldo i powodów trzymania go na ławce po 90 minut w sytuacji gdy zespół był bez formy i wszyscy grali kiepsko. Tak samo dziś trudno jest wytłumaczyć wiele innych decyzji Ten Haga: sprowadzenie Antonego, Mounta i Onany, wypożyczenia Weghorsta i Reguilona który nie grał, wywołanie wojny medialnej z Sancho czy chociażby potraktowanie De Gei.
» 6 marca 2024, 08:24 #14
sztejner: zachowanie Ronaldo wynikało z tego jak traktował go Ten Hag i da się jego motywy jakoś wytłumaczyć
. Nie da się jednak wytłumaczyć zachowania Ten Haga, powodów odstawienia Ronaldo i powodów trzymania go na ławce
aaaaaaa
Buahahahahahahaha XDDDDDDDDDDD
ijjaaa nie mogę XD
Majsterztyk wśród komentarzy xD
Dzięki za fajny początek środy :D dzięki Tobie spędzę go we wspaniałym humorze !
Tak trzymaj !
» 6 marca 2024, 08:53 #13
sztejner: doskonale wiesz że mam rację

Nie,nie masz. Wypisujesz kompletne bzdury i takie komentarze mnie mega rozbawiają,tak samo jak twoje kolosalne urojenia o tym że uważasz iż masz rację. Wciskasz ją mi,wciskałeś ją wcześniej Griffinowi - jesteś po prostu gościu śmieszny
» 6 marca 2024, 10:15 #12
Piwal: Mam tylko rzeczywistość przysłania Ci to że jesteś wielbicielem Ten Haga i nie potrafisz spojrzeć na całą sytuacje szerzej. Jesteś też na tyle prostym człowiekiem że nie rozumiesz czym jest związek przyczynowo skutkowy. Dla Ciebie Ronaldo to zło które bez powodu sprzeciwiło się Erikowi i działało na szkodę klubu a Erik to nasz zbawiciel.
» 6 marca 2024, 10:38 #11
sztejner: skończ się już kompromitować,proszę
» 6 marca 2024, 10:44 #10
Piwal: Słowo kompromitacja jest najlepszym podsumowaniem Twojego uczestnictwa w tej dyskusji. Dołączasz z swoimi docinkami i nic nie wartymi wywodami a gdy ktoś Ci napisze trochę prawdy to:

"skończ się już kompromitować,proszę "

Nie chcesz rozmawiać to się nie udzielaj na drugi raz. Proste ?
» 6 marca 2024, 10:56 #9
skylark11: Mam nadzieję że Ineos to ogarnie i to nie piłkarze będą rządzić klubem
» 5 marca 2024, 09:20 #8
skylark11: W poprzednim sezonie jak w miarę szło nie było żadnych artykułów o tym że piłkarzą nie podobają się treningi czy tym podobne. W tym sezonie idzie gorzej i od razu zwalniają trenera
» 5 marca 2024, 09:21 #7
atotrikos: I właśnie dlatego liczę, że zostanie.
» 5 marca 2024, 09:11 #6
atotrikos: "Nikt nie jest większy niż klub"

Erik nie jest idealny ale praca w Manchesterze nie należy do idealnych.
Lista problemów z jakimi się tu musi mierzyć jest kolosalna.

Ronaldo ego
Sancho X2 psychika
Martial i kontuzje
Rashford i kluby/forma
De Gea - zmiana legendy
Antony/Greenwood i dziewczyny
Maguire i transfer/opaska kapitana
Właściciele - zmiany, FFP
» 5 marca 2024, 09:20 #5
DoktorFootballu: Aha czyli kibice nie mogą tu narzekać na fatalna grę, ale już ETH i jego zwolennicy mogą narzekać i zrzucać na wszystko winne, przestań marudzić płaczku!
» 5 marca 2024, 09:55 #4
atotrikos: Przecież to wy płaczecie co mecz więc baczność !
» 5 marca 2024, 09:59 #3
DoktorFootballu: A czy nie wy płaczecie cały sezon o kontuzje i robicie z tego wymówki, trudno kontuzje zdarzają się w każdym zespole i trzeba umieć sobie z nimi radzić, przeciwdziałac im a nie non stop na nie narzekać.
» 5 marca 2024, 10:07 #2
DoktorFootballu: Po za tym z mojej strony są bardziej komentarze stwierdzajace fakt nie wygodny dla ETH bo zazwyczaj innego się nie da napisać, ale rozumiem tych narzekających bo zazwyczaj jest na co tym bardziej po kłamliwych wypowiedziach pomeczowych ETH.
» 5 marca 2024, 10:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.