Manchester United vs Bournemouth. Zapowiedź 16. kolejki Premier League

» 8 grudnia 2023, 13:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Grudniowy terminarz Manchesteru United rozkręcił się na dobre. Zaledwie trzy dni po meczu z Chelsea czas na kolejne ligowe spotkanie. Tym razem na Old Trafford przyjedzie Bournemouth.
Manchester United vs Bournemouth. Zapowiedź 16. kolejki Premier League
» Scott McTominay w meczu z Bournemouth będzie chciał poprawić swój dorobek bramkowy w tym sezonie.
Ile bramek padnie Twoim zdaniem w meczu Manchester United vs Bournemouth?
Manchester United zaprezentował się z dobrej strony w starciu z Chelsea i po dwóch bramkach Scotta McTominaya wygrał 2:1. Piłkarze Erika ten Haga będą chcieli iść za ciosem, aby nie tracić dystansu do TOP 4.

Kto? Manchester United vs Bournemouth
Kiedy? 09.12.2023, 16:00
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Peter Bankes
Transmisja? Viaplay


Bournemouth po słabym początku sezonu zaczyna się rozkręcać. Wisienki w środku tygodnia pokonały Crystal Palace (2:0) i są niepokonane od czterech meczów (3 zwycięstwa, 1 remis). Anadoni Iraola w listopadzie rywalizował z Erikiem ten Hagiem o tytuł menadżera miesiąca, ale wyróżnienie ostatecznie trafiło do Holendra.

Erik ten Hag będzie musiał rozsądnie gospodarować siłami swoich zawodników, bo w przyszłym tygodniu drużynę czekają dwa arcytrudne spotkania. Najpierw na Old Trafford przyjedzie Bayern Monachium (12 grudnia), a później Czerwone Diabły pojadą na Anfield, aby zmierzyć się z Liverpoolem (17 grudnia).

Sytuacja kadrowa
Treningi z pierwszym zespołem Manchesteru United wznowił Amad Diallo. Iworyjski skrzydłowy od początku sezonu zmagał się z poważną kontuzją kolana. Teraz będzie dodatkową opcją dla Erika ten Haga na prawym skrzydle.

Mecz z Chelsea (2:1) z powodu urazu pleców opuścił Raphael Varane, ale zdążył się już wykurować. Erik ten Hag poinformował, że starcie z Bouremouth opuści Victor Lindelof. Niewykluczone, że na środku obrony zobaczymy Luke’a Shawa. Na liście kontuzjowanych pozostają: Lisandro Martinez, Tyrell Malacia, Casemiro i Christian Eriksen.

Swoje problemy ze składem ma też Andoni Iraola. Hiszpański szkoleniowiec nie będzie mógł skorzystać z Maxa Aaronsa, Tylera Adamsa, Alexa Scotta, Ryana Fredricksa, Emiliano Marcondesa i Darrena Randolpha.

Przewidywane składy

Manchester United: Onana – Reguilon, Shaw, Maguire, Dalot – Mainoo, McTominay – Garnacho, Fernandes, Antony – Hojlund

Bournemouth: Neto – Kerkez, Senesi, Zabarnyi, Smith – Cook, Christie – Sinisterra, Kluivert, Semenyo – Solanke

Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Bournemouth:
DataSpotkanieWynik
30.12.2019Premier League: Manchester United - Bournemouth4:1
02.11.2019Premier League: Bournemouth - Manchester United1:0
04.07.2020Premier League: Manchester United - Bournemouth5:2
03.01.2023Premier League: Manchester United – Bournemouth3:0
20.05.2023Premier League: Bournemouth - Manchester United0:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Będzie to trzynaste w historii spotkanie pomiędzy Manchesterem United a Bournemouth w Premier League. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 9 zwycięstw, 1 remis i 2 porażki.

– Bournemouth w historii Premier League jeszcze nigdy nie wygrało spotkania na Old Trafford.

– Manchester United nie przegrał u siebie ostatnich dziesięciu spotkań z Bournemouth we wszystkich rozgrywkach. Czerwone Diabły dłuższą serię mają tylko przeciwko Reading (12 meczów).

– Bournemouth w ostatnich 11 meczach Premier League z Manchesterem United zdobyło tylko 4 punkty.

– Bournemouth w ostatnich 6 spotkaniach zdobyło 13 punktów w Premier League, wygrywając 3 z ostatnich 4 spotkań.

– Od początku października tylko Arsenal zdobył więcej punktów (19) w Premier League od Manchesteru United (18). Czerwone Diabły wygrały 6 z 8 ostatnich spotkań.

– Marcus Rashford w meczach z Bournemouth zdobył do tej pory 5 goli w Premier League. Anglik lepszy wynik ma tylko w spotkaniach z Leicester City i Arsenalem.

Spotkanie Manchester United vs Bournemouth rozpocznie się w sobotę 9 grudnia o godzinie 16:00. Mecz będzie transmitowany na Viaplay. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag najlepszym menadżerem Premier League w listopadzie
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Bournemouth

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (113)


sssexton90: W obecnej formie trzeba się liczyć, że możemy teraz przegrać kilka meczy z rzędu. Nie zdziwie się jak dostaniemy baty od liverpoolu, whu i aston villi.
» 11 grudnia 2023, 09:17 #97
kleks: Kryształowe palce urwijcie punkty gnojkom
» 9 grudnia 2023, 14:44 #96
M4S73R: Dziadzio Hodgson jest na gorącym krześle, myślę że dzisiaj powalczą.
» 9 grudnia 2023, 14:46 #95
pbskarpy: Nie wiem jak wy, ale ja, gdybwidze zapowiedz meczu, to myślę, że gramy u siebie.
» 9 grudnia 2023, 14:33 #94
AUDIoooo: Gramy u siebie przecież.
» 9 grudnia 2023, 15:25 #93
Pochmurny: Eee chłopaki, nie chcę podważać waszej inteligencji, ale wiecie, że ten Zabson87 to tylko konto do nabijania postów i kręcenia ruchu lub poprostu troll? Ja rozumiem, że można się spierać z różnymi osobami i wchodzić w dyskusję, ale z ową personą która tylko spamuje różne głupoty? Po co piszecie pod jego postami? Zostawcie to i niech umrze śmiercią naturalną z niedożywienia atencją.
» 9 grudnia 2023, 14:04 #92
Zabson87: Victor Osimeh Marcus Thuram
Leao Bruno Kwakwadilia
J.Neves
Shaw Varane Ignacio Frimpong
Onana

Tak bym widział idealny skład który może walczyć majstra
» 9 grudnia 2023, 12:31 #91
damer: hehe xd
» 9 grudnia 2023, 12:39 #90
DevoMartinez: Zacny żart. Myślisz, że wystarczy kupic nazwiska i ma się zespół? :) Pamiętasz sezon Chelsea jak kupowali na potęgę Warner, Ziyech itd i ludzie im dawali od razu masjtra? Ja pisałem, że nic z tego nei będzie bo za dużo zmian na raz. U nas też było widać brak zrozumienia na początku sezonu jak wchodzili nowi zawodnicy Onana, Mount a to było raptem pare nowych twarzy...
» 9 grudnia 2023, 12:47 #89
Zabson87: Galacticos mówi Wam to coś? Poczytajcie
» 9 grudnia 2023, 12:51 #88
Litosci: Jak dla mnie to frimpong bardziej by się nadawał na skrzydło u nas niż na bok obrony
» 9 grudnia 2023, 13:04 #87
JesseJames: Na Varanie nie można opierać defensywy bo on więcej L4 na korzonki bierze niż gra
» 9 grudnia 2023, 13:07 #86
sztejner: Przecież Galacticos było galaktyczne tylko na papierku więc o czym Ty piszesz gościu??
» 9 grudnia 2023, 14:10 #85
Witcheraard: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2023 12:08

Zobaczyłem powtórkę meczu Everton - Newcastle i od razu przyszło mi do głowy pytanie: ciekawe jak bardzo kibice zjechaliby Maguire'a jakby odwalił takie wielbłądy jak Trippier w tym meczu
» 9 grudnia 2023, 12:08 #84
DevoMartinez: Karuzeli śmiechu nie byłoby końca.
» 9 grudnia 2023, 12:18 #83
Cwr91: To jest właśnie Manchester United, tutaj się jest na świeczniku non stop i rozlicza cię z każdego potknięcia. A o trippierze zagra dobry mecz i będą pisać że świetny piłkarz. Swoją drogą uważam że jest świetnym piłkarzem ale ten mecz zagrał tragedię
» 9 grudnia 2023, 13:11 #82
atotrikos: Sytuacje wykreowane w tym sezonie:

1. Bruno 120
2. Kieran Trippier 107

Sytuację wykreowane w roku kalendarzowym:

1. Bruno 2023r, 120
2. Giggs 2006r, 100

W sieci sprawdzałem jc
» 9 grudnia 2023, 11:49 #81
gepetto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2023 12:29

to w sezonie czy roku kalendarzowym. Bo z tego wynika że Bruno wszystkie 120 sytuacji wykreował między sierpniem a grudniem, od stycznia do lipca nic :D
» 9 grudnia 2023, 12:28 #80
atotrikos: Haha, dzięki za cel uwagę
» 9 grudnia 2023, 13:51 #79
Cieniu: Dobrze byłoby podtrzymać dobrą formę z poprzedniego meczu i pokazać, że to nie był przypadek. Trzeba wierzyć w chłopaków i kibicować z całego serca.
» 9 grudnia 2023, 11:29 #78
Witcheraard: Optymizmu Ci odmówić nie można
» 9 grudnia 2023, 12:09 #77
Zabson87: Eric ten Haag znowu zarobi prywatnie na transferze Malena?

Stare, znałem
» 9 grudnia 2023, 10:50 #76
JesseJames: Sprawdzilem w sieci, tego Malena reprezentuje grupa SEG czyli syn i przyjaciele ten Haga. No to juz wiemy ze dopna transfer, kasa sie musi zgadzac.
» 9 grudnia 2023, 10:38 #75
atotrikos: Może dlatego, że nic nam po Sancho, ciężko go sprzedać z tą tygodniówka i niech ktoś inny ma problem a my zyskujemy uniwersalnego i nadal młodego zawodnika.
No ale jak sprawdzałeś w sieci to rozumiem.
» 9 grudnia 2023, 10:43 #74
JesseJames: uniwersalnego i mlodego ktory przyjdzie i bedzie rozczarowywal jak jego poprzednie transfery ale niee ... czekaj, ostatnio Amrabat zagral jeden dobry mecz wiec jest Top, Antony dobrze gral, zadziornie na skrzydle wiec jest top.
» 9 grudnia 2023, 10:48 #73
atotrikos: Czekaj, muszę sprawdzić to w sieci
» 9 grudnia 2023, 10:50 #72
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2023 10:52

A to nie ma być tylko przypadkiem wymiana Sancho za tego Malena? Beż jakiejkolwiek dopłaty, zapłaty?
» 9 grudnia 2023, 10:52 #71
JesseJames: @atotrikos cos ci nie idzie w sieci
» 9 grudnia 2023, 10:54 #70
atotrikos: Mnie w sieci, tobie myślenie i się żyje
» 9 grudnia 2023, 10:59 #69
JesseJames: przeciez w sieci sprawdziles ze Onana jest jednym z najlepszych golkiperow w PL, wylaczyles myslenie opierajac sie na statystykach wiec Tobie nic nie idzie synuś
» 9 grudnia 2023, 11:01 #68
atotrikos: W sieci synuś
» 9 grudnia 2023, 11:04 #67
JesseJames: jestes sam w sieci synus
» 9 grudnia 2023, 11:05 #66
atotrikos: Jestes sam synuś w sieci - co? XD
» 9 grudnia 2023, 11:13 #65
atotrikos: United have enquired about the signing of Serhou Guirassy and are aware of the financial details involved. Talks still at an early stage but the player is available for less than 20m. (@Plettigoal)
» 9 grudnia 2023, 10:29 #64
kleks: Ale tego typiarza to chętnie bym tu zobaczył
» 9 grudnia 2023, 11:12 #63
Zabson87: Victor Osimeh
Rafa Leao
Kwicza Kwakwadilia


Każdy z nich wyciągnie United na poziom światowy. Mniej Rashforodow wiecej klasowych zawodników
» 9 grudnia 2023, 10:24 #62
atotrikos: Widziałeś wczorajszą setunie Kwaradonny?
» 9 grudnia 2023, 10:29 #61
TheGreatSAF: Leao, Kwicza - to lewoskrzydłowi, których ci u nas dostatek, jeśli ode mnie by to zależało to wole ogrywać Garnacho, choc nie powiem taki Leao byłby dobrym wzmocnieniem.

Bardziej bym się martwił PP/PS , ŚP/ŚPD, PO , N - tam mamy braki

PP/PS - Olise, Simons - ciekawe opcje w tym jedna sprawdzona w PL [ewentualnie Mason ale to bedzie decyzja Sir Jima prawdopodobnie]
ŚP/ŚPF - Joao Neves - transfery z Portugalii nam wychodzą nawet nawet i myślę, że to dobra perspektywiczna opcja
PO - Dumfries, Frimpong - na już, Kumbedi (z Lyon - perspektywa)
N - Tu nie mam pomysłu - choć widziałbym kogoś bardziej doświadczonego, gwarancje 15-20 bramek na dwa lata aż się Rasmus ogarnie

Wisienka na torcie : ŚO - Silva, Ignacio, Todibo
» 9 grudnia 2023, 11:51 #60
JesseJames: Nie ma innych narodowości na świecie, Holendrów trzeba ściągać kolejnych, tym bardziej że 5 bramek w 19 meczach to kozacki wynik. Co ten łysy ma z tymi swoimi rodakami. Serio nam tu zrobi kolonie. Przecież ten Malen jest bardzo, bardzo przeciętny.
» 9 grudnia 2023, 09:21 #59
is200second: Tak samo jak Sancho, a każdy go tu chciał.
» 9 grudnia 2023, 09:40 #58
Celt15: Ale o kogo chodzi w ogóle? Coś mnie ominęło?
» 9 grudnia 2023, 09:54 #57
JesseJames: Donyell Malen sprawdz
» 9 grudnia 2023, 09:58 #56
Lecter: Tak samo jak J. David, Osimhen, Leao, K. Muani i wielu wielu innych, których każdy chciał. Niestety taka jest piłka. Dzisiaj jesteś w primie, a jutro nikt o Tobie nie pamięta; dziś jesteś no name, a jutro skandują Twoje nazwisko na trybunach. Wolę jednak drugą opcję czyli jak menadżer, scout wypatrzą/dostrzegą coś w zawodniku, który jest nonejmem i za rozsądne pieniądze jest do wykupienia. Później te sam zawodnik wchodzi na wyżyny swoich możliwości i odwdzięcza się za danie Jemu szansy i zaufania. Jednak często tacy zawodnicy, również dla nas wydają się przeceniani.
» 9 grudnia 2023, 10:09 #55
Zabson87: City - 20 goli na plus
LVP i Arsenal- 19 goli na plus
AV i Sroki - 15 goli na plus
Brighton - 5 goli na plus

Manchester United - 0 goli.

Od zawsze mnie to bolało że jesteśmy takie cienkie bolki i żaden trener tego nie umie zmienić. Albo na minus albo na zero. Indolencja w ataku jest porażajaca
» 9 grudnia 2023, 09:18 #54
Ghostpl: Wiecie co to jest moje osobiste zdanie . Że jeśli byśmy sprzedali Pellistri i Sancho I np zostaje na prawą stronę Diallo i Antony . I np wraca do nas Greenwood
To taki Antony byłbym dla mnie dopiero 3 wyborem
Bo Greenwood wraca do swojej dawnej formy .
I zjada innych. A Diallo nie jest gorszy od Antoniego ?
Po za tym dzisajszy mecz powinniśmy wygrać tylko 3 oczka
» 9 grudnia 2023, 05:20 #53
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2023 08:41

Mało prawdopodobne ze wróci do nas Greenwood. Podobno przyjdzie ten Holenderski skrzydłowy a Sancho wróci do Borussi. Napewno Pellistri odejdzie na wypozyczenie albo definitywnie go sprzedmy. Najlepiej jakby wrócł do nas Mason no ale tak się nie stanie. Swoja drogą Greenwood jest wypozyczony na sezon czy do grudnia?
» 9 grudnia 2023, 08:40 #52
Lecter: A dlaczego miałby zostać Diallo, a mielibyśmy sprzedać Pellistriego ? Dla mnie byłaby to niezrozumiała decyzja. Pellistri nie gra jakoś wybitnie, ale miał kilka ciekawych wejść i jakiś udział w meczach. Amad?...hmm tak mi ma myśl może jeden przychodzi.
Dlatego na tę chwilę Pellistri>Diallo
» 9 grudnia 2023, 08:42 #51
TheGreatSAF: A jak miał się Amad w tym sezonie wykazać jak od okresu przygotowawczego jest kontuzjowany ??
Pellistri? Zgodze się kilka zagrań ciekawych itd ale na rozliczenie przyjdzie czas pod koniec sezonu, zobaczymy też czy Amad po kontuzji podejmie rękawicę i powalczy o skład a potem pokaże (lub też i nie) na co go stać. Rozliczać będziemy na przełomie maja/czerwca :)
» 9 grudnia 2023, 09:12 #50
Lecter: TheGreatSAF
Zgadzam się. A niech się rozwinie tak zdrowa rywalizacja na prawej flance, że będziemy mieć ból głowy kogo zatrzymać, a kogo sprzedać. Ale ja odniosłem się do posta Ghosta, który na dzień dzisiejszy zatrzymywał by Diallo kosztem Pellistriego. Nie uważasz, że to również jest nie fair? Bardziej byłoby nie rozsądne zatrzymać piłkarza, który jest niewiadomą, ponieważ z powodu kontuzji nie grał, aniżeli zawodnika który grał i w jakiś tam sposób pokazał się raz lepiej, a raz gorzej.
Co do samego Urugwajczyka, to uważam że ma ogromny potencjał. Brakuje Jemu po prostu minut na boiksu. Można spierać się czy nie mógł zrobić więcej w tej czy innej akcji. Mieć chłodniejszą głowę, nie podpalać się i grać zespołowo. Ale kto z naszych ofensywnych graczy nie gra samolubnie? Garnek, Rash czy Antoniak również grają egoistycznie i to dosyć często. Trzeba jednak zaznaczyć iż Pellistri często podpala się, ale dochodzi często z łatwością do piłek, wybiega na wolne pole, znajduje sobie miejsce do oddania strzału w porównaniu z Marcusem.
Dlatego uważam że Pellistri powinien częściej grać na swojej pozycji, a już zwłaszcza w takich momentach kiedy Rash gra piach, czy to na lewej czy na prawej stronie. W sumie to nigdy nie zrozumiem, dlaczego Rasha wystawia się na prawą stronę, kosztem Pellistriego czy Antonego. Dla mnie to marnowanie potencjału.
» 9 grudnia 2023, 09:47 #49
TheGreatSAF: @Lecter - Zgadzam sie w 100%

Tak czy inaczej, na przełomie maja/czerwca powinno dojść do rozliczeń i to nie tyczy się prawego skrzydła tylko każdej pozycji.

Co do Marcusa - też racja, można w tym czasie postawić na Pellistriego czy Antonego na tej stronie, ale z Marcusem problem jest głębszy... Czy to marnowanie potencjału ? Bardziej bym sie zastanowił czy w nim jeszcze jakiś potencjał jest albo czy da się go jakoś bardziej wykrzesać?
» 9 grudnia 2023, 11:34 #48
Lecter: Bardziej chodziło mi o marnowanie potencjału tych na ławce czyt. Pellistri czy Antony, a nie Marcusa że musi grać na prawej, bo w tej chwili czy gra na lewej czy prawej, to ten sam syf.
» 9 grudnia 2023, 13:23 #47
cyprian: Statystyki to tylko cyferki, które nie zawsze odzwierciedlają faktyczną postawę na boisku. To samo zresztą można powiedzieć o De Gea, który miał w zeszłym sezonie najwięcej czystych kont, a daleko mu było do miana najlepszego bramkarza.

Onana gra słabo i zawalił nam kilka meczów (chociaż większość w LM), nie jest pewnym punktem drużyny i przede wszystkim póki co nie daje nam tego, czego wszyscy oczekiwali, czyli dobrego rozgrywania piłki od własnego pola karnego.

Z drugiej strony, obwinianie Nigeryjczyka za wszystko co złe w naszym zespole, wytykanie każdego, choćby najmniejszego błędu, czy doszukiwanie się jego winy w sytuacjach, w których niewiele miał do powiedzenia, jest idiotyczne i wynika jedynie z antypatii do tego zawodnika przez niektórych kibiców (nie chcę nawet wnikać z jakich powodów).

Zamiast skupiać się na indywidualnych błędach bramkarza, czy któregoś z obrońców, może warto popatrzeć w tabelę i zastanowić się, dlaczego United ma tyle samo strzelonych bramek co 15 Bournemouth, albo 17 Everton? Pod względem straconych goli jesteśmy w czubie tabeli, co przy pladze kontuzji naszych obrońców, wygląda całkiem imponująco. Natomiast pod względem strzelonych, jesteśmy w okolicach strefy spadkowej (najwięcej City-36, najmniej Sheffield- 11, my 18...).

Pisałem to już kilka razy i powtórzę kolejny raz, my potrzebujemy rasowego snajpera. Napastnika który zapewni co najmniej kilkanaście bramek w lidze, a najlepiej 20+. I nie mówcie mi proszę, że napastnik nic nie da, bo potrzeba najpierw dobrych pomocników. Mamy dużo dobrych sytuacji pod bramką rywala i stwarzamy sporo zagrożenia, tylko ciągle brakuje tej "kropki nad i". Poza tym porządny napastnik potrafi dobrym ustawieniem się, wyjściem na pozycję, stworzyć okazję 100% z pozornie niegroźnej sytuacji. My kogoś takiego nie mamy od lat.

A co po raz kolejny zrobił nasz klub w okienku transferowym? Kupiliśmy Mounta, który jest nam kompletnie nie potrzebny (nie będę się nawet wypowiadał na temat jego formy i kontuzji). Wydaliśmy kupę kasy na bramkarza, który nie był pierwszą potrzebą i spokojnie mogliśmy rok poczekać. A na koniec wydajemy ok 80mln na kota w worku, jakiegoś młokosa do ataku, który strzelił z 10 bramek w Atalancie... To jest właśnie obraz polityki transferowej United od czasu odejścia Fergusona.
Tyle hajsu utopione, a można było powalczyć o Kane'a. Bayern dawał 100, to trzeba było zaoferować 150... Jak nie Kane, to może trzeba było powalczyć o kogoś innego. Lautaro Martinez, Oshimen, Vlahovic każdy z nich dałby nam dużo więcej niż Duńczyk. Nawet darmowy Thuram nam przeszedł koło nosa...

I tak, wiem że Hojlund to super talent, że będziemy mieli z niego pożytek w przyszłości, w co sam głęboko wierzę, ale nam potrzeba było napastnika na tu i teraz. A teksty pokroju, że za rok trzeba by było zapłacić za niego 2 razy więcej, to już w ogóle mnie rozbrajają. Jakoś City kupiło rok temu Haalanda za znacznie mniejsze pieniądze. Wiem że miał klauzulę, ale jednak wybrał ten konkretny klub. Może najpierw trzeba dogonić City pod względem sportowym, wtedy też będą nam się trafiać takie okazje, 5x lepszy zawodnik, za 2x mniejsze pieniądze...
» 9 grudnia 2023, 02:33 #46
SheikhBisht: Jakiego Nigeryjczyka?
» 9 grudnia 2023, 14:17 #45
arkusz: Jeśli Rashford jest faktycznie chory to w sumie nic dziwnego, bo w ostatnim meczu stojąc kilkanascie minut na zimnie w krótkich spodenkach i krótkim rękawku to każdy by się przeziębił :-/
» 8 grudnia 2023, 22:17 #44
skylark11: Jadon Sancho's desire is for a restart opportunity at Manchester United. [Sky Germany]
» 8 grudnia 2023, 22:07 #43
gorzky: miał 3 miesiące i pokazał jak bardzo mu zależy na klubie. dla takich ludzi nie powinno być tu miejsca
» 9 grudnia 2023, 00:42 #42
Kris7MU: @Jopciu Za co on ma przepraszać trenera? Za to że ten go publicznie cisnął na konferencji? To raczej ten Hag powinien przeprosić Sancho.

Widzę niektórym to ten Hag ładnie zrobił z mózgu wodę

Wmawiajcie sobie nadal że jest świetnym trenerem i wszyscy są winni tylko nie on


Nie wiem jak można tak łatwo dać się manipulować. Potem nie ma się co dziwić że wszyscy w tym kraju ruchają takich ludzi jak chcą.
» 9 grudnia 2023, 02:09 #41
Kris7MU: @Jopciu to żaden trolling, po prostu zastanawiające jest że cały sztab ludzi pracuje nad transferem za 100mln i wszystko jest okey, a teraz nagle zawodnik okazuje się nieprofesjonalny i nie chcę mu się grać w piłkę

No jakoś w BVB mu się chciało, a przynajmniej na boisku
» 9 grudnia 2023, 05:14 #40
TheGreatSAF: @Kris7MU

1. To, że przychodził jako "gwiazda" Bundesligi za 100mln i każdy był happy NA TAMTEN MOMENT to tak, wszystko było okej... To że sztab ludzi nad tym pracował, okej zgadzam się robili robote, natomiast nikt na tamten etap nie wiedział o tym lub nie zweryfikowali tego jego "profesjonalizmu" co z perspektywy czasu wyszło nam na niekorzyść....

2. Nie rozumiem Twoich durnych doczepek odnośnie tego że to niby ETH zrobił źle. W pierwszym sezonie dał mu od razu kredycik zaufania i grał bodajże pare spotkań na początku, jak było? No niemrawo... Następnie co wyszło? Problemy z mentalem i formą Jadona, co zrobił ETH? Dał mu czas na odbudowe, chronił w mediach, ufał że sie ogarnie, zapewnił środki do spokojnego dojścia do formy i dał mu prawie CAŁY SEZON żeby się ogarnął... i co wyszło ?? No nic... wiec nie dziwi mnie że żyłka ETH strzeliła skoro NADAL gość jest leniem i ma wy....be....

Skończ już może smolić kocopoły Kris7MU....
» 9 grudnia 2023, 06:12 #39
Domin31: Kris7MU
W BVB też mu się nie chciało tylko że tam przymykali na to oko bo chcieli go sprzedać za duża kwotę co byłoby nie możliwe gdyby go odsunęli od składu czy dali na ławkę. Było to kiedyś już pisane.
To nasi ludzie od transferów zawalili sprawę słabo prześwietlając zawodnika.
» 9 grudnia 2023, 08:50 #38
Arturrodeldziko: Olejcie tego krisa. Troluje chłopaszek.
» 9 grudnia 2023, 09:42 #37
jackbam: Pan Kris po prostu ma żal za to jak potraktowano jego idola. Przecież gwiazdy nie można sadzać na ławce tylko za to, że ma beznadziejną formę.
» 9 grudnia 2023, 11:01 #36
Witcheraard: McTomek na napastniku, Erik musisz
» 8 grudnia 2023, 19:55 #35
wider: znalezione w necie
" Marcus Rashford nie brał udziału w dzisiejszym treningu z powodu choroby. Jego jutrzejszy występ z Bournemouth stoi pod znakiem zapytania."
» 8 grudnia 2023, 18:57 #34
sztejner: Tylko potem niech nie mówi po 2 meczach pauzy że jest zmęczony :P
» 8 grudnia 2023, 19:10 #33
Leh: Klub potwierdził że nie trenował. Ale obecnie bez Marcusa wyglądamy lepiej. On się w końcu odbuduje, natomiast nie ma sensu budować jego kosztem zespołu.
» 8 grudnia 2023, 19:52 #32
Seba0619: Dla mnie chłop wygląda na 100% jak Rashford. Nie mam pojęcia kto inny mógłby to być
» 9 grudnia 2023, 00:14 #31
Leh: Może to naiwne ale nie umiem sobie wyobrazić, że nie wygramy tego meczu. Coś drgnelo w tej ekipie, to słychać w wywiadach, widać w obrazkach, no i w samej grze.
Jedyne czego się boje to zmęczenie, ono wszystkich dopada w tym sezonie a my mamy naprawdę maraton w tej chwili.
» 8 grudnia 2023, 18:28 #30
Cwr91: Z jednej strony tak a z drugiej mega dużo energii włożyli w mecz z Chelsea, wczoraj oglądałem Newcastle które po meczu z nami nie istniało z evertonem, drużyna nie do poznania. Ogólnie wyniki w ostatnich kolejkach nie do przewidzenia, bukmacherzy zarabiaja
» 8 grudnia 2023, 20:26 #29
sirtomas: Ostatnia kolejka ładnie nam się ułożyła ,tylko MC dało ciała-kto by pomyślał ! ,jak zobaczyłem statystyki to nie mogłem uwierzyć....
» 8 grudnia 2023, 17:28 #28
dlabigt23: W sumie jak napisałeś to musiałem zobaczyć te statystyki i faktycznie jestem również w szoku. Jak taka drużyna jak City dala się praktycznie zdominować. Można z nimi wygrać jednakże statystykami ciężko ich przebić. Nawet posiadanie było prawie po równo...
» 8 grudnia 2023, 18:01 #27
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 18:18

Dodam ,że te 2 sytuacje mieli w 1 połowie w2 nic! Widać ten mecz z totkami obie drużyny odczuły
» 8 grudnia 2023, 18:17 #26
rreddevilss: Shaw na ŚO I Reguillon na LO to chyba jedyne zmiany jakie powinny byc wzgledem meczu z Chelsea, po co zmieniac cos co dzialalo , poprawic wykonczenie i bedzie dobrze bo w meczu z bezradna Chelsea to moze przechodzić ale na Anfield nie przejdzie i będzie trzeba wykorzystac kazda dogodna okazje
» 8 grudnia 2023, 17:27 #25
wrobel1992: Kurde ja jak widzę Reguilona to mam same obawy. Może na Wisienki wystarczy, bo on broni na poziomie Dalota o ile nie gorzej:/
» 9 grudnia 2023, 07:48 #24
Alibaba: Najważniejsze żeby w następnym meczu na SO nie grał lindelof.
» 8 grudnia 2023, 17:18 #23
DjTED: Nie zagra bo ma kontuzje
» 8 grudnia 2023, 18:43 #22
krzys93: już w sobotę zobaczymy czy mecz z chelsea to był tylko "wypadek" przy pracy czy może w końcu coś zaskoczy na nieco dłużej
» 8 grudnia 2023, 16:48 #21
dlabigt23: Fajne mecze się szykują w weekend. Arsenal z Aston Villa i Tottenham z Newcastle. Dla nas lepiej jakby wygrał Arsenal i w drugim meczu remis. Każda z tych drużyn praktycznie moze stracić punkty i bedziemy mogli przeskoczyc Tottenham i zblizyc sie bardziej do top4. Oczywiście przy naszym zwycięstwie.
» 8 grudnia 2023, 15:49 #20
HillsHaveEyes: Arsen4l lepiej niech przegrywa wszystko, Aston dopadniemy, kwestia czasu.
» 8 grudnia 2023, 15:54 #19
dlabigt23: Arsenal zdąży jeszcze przegrywać wiec spokojnie. My jeszcze nie jesteśmy w stanie z nimi rywalizować. Myślę że i tak będą nad nami ale Mistrzostwa napewno nie wygrają...
» 8 grudnia 2023, 16:45 #18
Pyra: Dla nas najlepiej jak przeciwnicy mają dużo remisów, jak wygrasz i przegrasz to masz po 3pkt, 2 remisy to po 2pkt.
» 8 grudnia 2023, 17:04 #17
Dobrze: Jezeli Arsenal nie wygra mistrzostwa to kto? Bardzo chciałbym żebyśmy to byli my, ale może być o to ciężko, Liverpool? Czy wtedy nie przegoniliby nas w ilości mistrzostw? City? 4 raz z rzedu? To trudna sytuacja ale juz wole Arsenal jezeli nam by sie nie udało.
» 8 grudnia 2023, 18:36 #16
Stink3r: Zdecydowanie najlepiej, żeby Arsenal został mistrzem z tej trójki.
» 8 grudnia 2023, 19:21 #15
colazeroo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 15:23

Czy w tym sezonie w całym PL jest jakiś zawodników co się serio wyróżnia? Jak dla mnie ten sezon to narazie rozczarowanie totalne...
» 8 grudnia 2023, 15:20 #14
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 15:45

Harry Maguire,Evan Ferguson,Jeremy Doku,na upartego Cole Palmer
Do czasu kontuzji fajnie prezentował się Maddison w Tottenhamie
» 8 grudnia 2023, 15:44 #13
Blaszczu: Declan Rice jeszcze
» 8 grudnia 2023, 16:31 #12
DjTED: Son gra świetnie, ale on zawsze grał dobrze. Tyle, że teraz musi grać podwojnie
» 8 grudnia 2023, 16:43 #11
mycka86: Salah - Wszyscy się przyzwyczaili, ale ciągle jest najlepszym skrzydłowym ligi. 15 meczów, 10 bramek, 6 asyst.
Rodri - W pojedynkę potrafi zdominować środek pola w każdym meczu.
Harry - skała. W pojedynkę potrafi ogarnąć całą grę defensywną.
» 8 grudnia 2023, 16:50 #10
Kobi: Mi się podobała walka w ostatnim meczu, nie odpuszczali, był pressing non stop. Wtedy nawet przegrana tak nie boli jak widać zaangażowanie, walkę, pressing etc. Piłka to gra błędów więc czasem możesz grać cały mecz dobrze a i tak przegrasz ale wola walki musi być zawsze. W ostatnim meczu widać było kolektyw a jak na boisku był martial i rashord to po prostu coś nie grało - może to nie ich wina a to tylko moje domysły.
» 8 grudnia 2023, 15:03 #9
DjTED: Właśnie o to chodzi. Jakbyśmy te mecze co przegraliśmy grali na takim zaangażowaniu to nie było by żadnych pretensji.
» 8 grudnia 2023, 15:06 #8
GandiGanda: Dlatego trzeba wykurzyć stąd tych którym się nie chce lub poprzez brak umiejętności znikajom na boisku. Martial rozgrywa u nas ostatni sezon, może coś jeszcze ukuje jeśli chce grać o nowy kontrakt w innym klubie.
Dzisiaj rozmowy United BvB, jest szansa pozbyć się również Sancho, a w dodatek mieć dobre zastępstwo za niego. Wierzę że to pójdzie w dobrym kierunku.
» 8 grudnia 2023, 15:11 #7
Leh: Zwycięstwa są zawsze najważniejsze. Erik to rozumie i tym przewyższa takiego Postecoglu. Widać co on chce grać, widać czym ma być jego styl. Ale potrafił dowieźć wyniki gdy stylu nie było i za to mu chwała.
» 8 grudnia 2023, 15:12 #6
Cwr91: Patrząc na to jak wyglądają ostatnie wyniki w lidze to Maksyma mecz meczowi nie równy jest trafna jak nigdy. Jak utrzymamy formę ze spotkania z Chelsea to o wynik się nie martwię. Fajnie by było w końcu zobaczyć bramkę hojlunda w lidze
» 8 grudnia 2023, 14:53 #5
Matik4231: Gol miesiąca:Garnacho. Menadżer miesiąca:Erik Ten Hag. Piłkarz miesiąca:Hary Magurie. Pięknie to wygląda :)
» 8 grudnia 2023, 14:22 #4
Trombocyt: Szkoda, że bez tytułu Mistrz listopada. :( Podobno takie też przyznają pewnej drużynie na A.
» 8 grudnia 2023, 15:46 #3
Seba0619: Wygrać w fajnym stylu, żeby im psycha nie siadła przed Ligą Mistrzów.
» 8 grudnia 2023, 14:10 #2
sztejner: +3 i budować mental na Bayern i Liverpool
» 8 grudnia 2023, 14:02 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.