Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„David de Gea to lepszy bramkarz niż Andre Onana”

» 12 września 2023, 12:01 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Paul Parker nie jest wielkim fanem Andre Onany. Były defensor Manchesteru United określił Kameruńczyka mianem „telewizyjnego bramkarza” i przyznał, że wolał Davida de Geę w bramce Czerwonych Diabłów.
„David de Gea to lepszy bramkarz niż Andre Onana”
» Andre Onana musi liczyć się z nieustannymi porównaniami do Davida de Gei | Fot. Press Focus
Erik ten Hag przed startem sezonu 2023/2024 zdecydował się na zmianę, jeśli chodzi o „jedynkę” w Manchesterze United. Po 12 latach Czerwone Diabły nie przedłużyły kontraktu z hiszpańskim bramkarzem. Miejsce De Gei zajął Onana, który nie ma jednak idealnego startu w klubie z Old Trafford. W czterech ligowych spotkaniach wpuścił już siedem bramek.

– Nie mogę powiedzieć, że nie lubię Andre Onany, bo tak nie jest. Jeśli jednak moglibyśmy cofnąć się w czasie, to nadal trzymałbym się Davida de Gei. Moim zdaniem to lepszy bramkarz – mówi Paul Parker.

– To oczywiście nie czyni Onany kiepskim golkiperem. To dobry bramkarz i na pewno poprawił rozgrywanie akcji od tyłu. Może być cenny przy kontratakach oraz w sytuacjach, kiedy Manchester United musi posłać daleką piłkę do Marcusa Rashforda lub Rasmusa Hojlunda.

– Chciałbym jednak, aby Andre Onana notował więcej niezwykłych interwencji. Czasami czuję, że to telewizyjny bramkarz, który sprawia, że tak naprawdę łatwe interwencje wyglądają na trudne. Za nami dopiero cztery kolejki i na pewno się poprawi. Nie powinniśmy więc upatrywać w nim kozła ofiarnego.

– Na pewno trudne jest to, że każdy popełniony błąd powoduje porównania do Davida de Gei, który był jednym z najlepszych bramkarzy Manchesteru United w historii. Nie jest to fajna presja do dźwigania na swoich barkach – dodaje Parker.


TAGI


« Poprzedni news
Hojlund: Nie mogę doczekać się kolejnych meczów w Manchesterze United
Następny news »
Manchester United szykuje nowy kontrakt dla Facundo Pellistriego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


SheikhBisht: Kibice chyba mają w pamięci dawnego DDG, a nie aktualnego. Barometrem jest klub w którym DDG wylądował.
» 13 września 2023, 22:36 #59
atotrikos: Wszystkie parady De Gei:

youtu.be/JqiaeUUlbgA?si=52NbT2ZaVp3X37EF
» 13 września 2023, 08:22 #58
Dawidlademann: Też wolę DDG
» 12 września 2023, 23:00 #57
Pete1S: Tyle lat oglądacie Premier League i nie wiecie, że bramkarzy spoza ligi nie ocenia się po pierwszym sezonie, bo to jest sezon na dotarcie oraz dostosowanie się do ligi. De Gea w pierwszym sezonie też robił multum błędów a teraz jest legendą klubową.
» 12 września 2023, 22:00 #56
DevoMartinez: Barthez chciał być efektowny. Onana efektywny. W tym czego wymaga od niego trener a nie przez swoje widzi mi się. Druga sprawa wyjął w tych 4 meczach 68% strzałów ani tragicznie ani bardzo dobrze. Jak zespół zacznie grać cokolwiek to będzie można oceniać nowe nabytki.
» 13 września 2023, 00:22 #55
GS8GS: Ale ta legenda została zbudowana na przestrzeni lat gry u nas. Nikt nie ocenia teraz Davida przez poszczególne sezony i kilka błędą które popełniał w każdym z nich.

Druga sprawa to gramy piach w obronie. Jeśli poprawimy ten element to będziemy mogli powiedzieć ile tak faktycznie daje Onana w bramca. Na ten moment widać zę celnie zogrywając znacnie szybciej przechodzimy z naszą grą bliżej bramki rywala, jednak nie przekłada się to na gole.
» 13 września 2023, 06:13 #54
Pete1S: Gorzky, chociażby Alisson przychodził jako doświadczony bramkarz a pierwszy sezon w Liverpoolu miał średni. Ja zawsze bramkarzom daje sezon zaufania, bo to nie jest łatwe odnaleźć się w EPL. Jak w kolejnym nie będzie postępów to wtedy można powiedzieć, że się nie nadaje jak Bravo, Karius czy wspominany przez Ciebie Barthez
» 16 września 2023, 16:54 #53
Lukas89: W jakim klubie gra obecnie De Gea? Bo taki super bramkarz powinien z miejsca być rozchwytywany i przebierać w ofertach
» 12 września 2023, 20:02 #52
Xchrisx7: A skąd wiesz że tak nie jest?
Może ma aktualnie inne plany i nigdzie mu się nie spieszy.
» 13 września 2023, 09:49 #51
uzio: hej DDG jeszcze nie znalazł nowego klubu, więc nic straconego xD
» 12 września 2023, 17:42 #50
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 17:38

De Gea na pewno lepiej broni, bo tu wszystko co leci na bramkę wpada do siatki.
» 12 września 2023, 17:38 #49
sturmik: Tak, po latach kuszenia kibiców Oblakiem czy Donnarumma kupilismy przecietnego afrykanskiego bramkarza, któremu sie udalo wskoczyc za darmo na sezon do Interu i pokazac w LM w telewizji.
Bramkarza ,który jest slawny z tego ze czesto-gesto puszcza strzaly z 30-40 metrów.
Bramkarza, który mial przy roznych wychodzic z bramki a on albo stoi jak slup na linii albo kompletnie mija sie z pilka i kosi na 3cim metrze pilkarzy przeciwnika...
Bramkarza, przy którym ciagle drze ze swoimi kiwkami w polu karnym w koncu przedobrzy i ktos go totalnie osmieszy.
Bramkarza ,gdzie przy kazdej szybszej akcji boje sie o utrate bramki.

David moze byl jaki byl, ale w sredniej formie bylem pewny ze wyciagal co sie dalo wyciagnac.
Mysle ze na prawdziwego nastepce Davida przyjdzie nam jeszcze poczekac -pewnie juz po erze ETH.
» 13 września 2023, 09:51 #48
marchewa11: No w końcu ktoś powiedział to na głos. Kupujemy bramkarza za 100baniek skoro mieliśmy dobra obsadę na tej pozycję. Zamiast wydać tą kasę na dobrego napastnika którego tak brak w składzie.
» 12 września 2023, 17:14 #47
Cwr91: Jakie 100 baniek chyba ci się mnożenie włączyło
» 12 września 2023, 18:54 #46
sturmik: 100 czy troszke mniej - prawda jest ze w sekundzie kiedy powinnismy dac max co sie dalo na 1-2 napastników - my nagle skupilismy sie ni z tego ni z owego na... bramkarzu XD
» 13 września 2023, 09:54 #45
toporny: Jeszcze nie raz zostanie podwazone czy to dobra zmiana.
» 12 września 2023, 17:13 #44
Olo: No ale niestety nie możemy cofnąć czasu, dziękujemy panie Parker, następny proszę.
» 12 września 2023, 17:02 #43
Satyr: Zgadzam się w 100% że DDG jest zdecydowanie lepszym bramkarzem niż Onana i tym transferem jeszcze tylko dobiliśmy już i tak bardzo słabo sprawująca się obronę.
» 12 września 2023, 16:51 #42
decykos: U nas nigdy problemem nie był bramkarz tylko napastnik. Odkąd odszedł RvP nie mamy nikogo z przodu kto by te bramki strzelał. W innych klubach jest ten napadzior który jest w tym polu karnym i strzela te minimum 15-20 bramek. Rashford ani Martial nigdy napastnikami nie byli i nigdy nie będą. Mamy teraz Hojlunda ale czy on jest naszym zbawieniem i to udźwignie? Zobaczymy. Na pewno ma ku temu warunki ale jak to się potoczy to czas pokaże.
» 12 września 2023, 16:40 #41
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2023 09:43

Bez przesady ze nie było nikogo po RVP.
Ibra 29 goli 10 asyst w 53 meczach
Lukaku 42 gole 13 asyst w 96 meczach
Ronado 27 goli i 5 asyst w 54 meczach

Problemem jest to że gdy już taki zawodnik był to za każdym razem doszukiwano sie u niego wad zamiast cieszyc sie z zalet i zdobywanych goli. Ibra - zły bo za stary i za wolny, Lukaku - złe przyjęcie, piłka mu odskakuje , Ronaldo - nie pressuje. Tu nawet gdyby był Haaland w składzie to by znafcy pisali że jest za malo zwrotny. U nas wolimy Martiala który kopie sie po czole od kilku lat i Rashforda który co pół roku zapomina jak sie gra w piłe i musi odbudowywać formę i pewność siebie.
» 13 września 2023, 09:34 #40
RoyRoy: A ja wolę zupę pomidorową
» 12 września 2023, 14:43 #39
atotrikos: No kiedyś tak było, teraz już tak nie jest.
Gdzie gra hiszpan teraz?
» 12 września 2023, 14:03 #38
Biniek: DDG nie gra nigdzie. Dlaczego? Nie wiesz tego ty, nie wiem tego ja...
Onana? To tylko 4 mecze, ale póki co pokazał, że z nim w bramce jesteśmy słabsi, niż z Davidem.
Może kiedy nasz nowy nabytek postanowi skorzystać ze swojej gry nogami inaczej, jak tylko podając do najbliższego obrońcy, zauważymy jakieś plusy jego przyjścia.
Na tą chwilę to taka typowa zamiana siekierki na kijek.
» 12 września 2023, 14:09 #37
mycka86: "DDG nie gra nigdzie. Dlaczego? Nie wiesz tego ty, nie wiem tego ja..."

Moim zdaniem odpowiedź jest tylko jedna i nie ma innej. A więc zdradzam tajemnicę. ŻADEN topowy klub go nie chce, a DDG nie chce iść do słabszego za 1/10 tygodniówki jaką miał u nas.
» 12 września 2023, 14:26 #36
Biniek: Inter przecież chciał Davida, a to dużo bardziej topowy klub, niż United.
» 12 września 2023, 14:33 #35
mycka86: Widocznie zapomnieli mu powiedzieć.
» 12 września 2023, 14:57 #34
Fafky19: @Biniek

Nie zgodzę się, Onana zagrał parę świetnych dalekich piłek, które miały wpływ na grę. Nie wybił też piłek na aut jak to miał w zwyczaju De Gea.
» 12 września 2023, 15:18 #33
sisinho: @Fafky19

Co one dały w ogólnym rozrachunku? Bramki, asysty? Jakieś punkty? No i 7 bramek straconych, tyle samo co DDG w tamtym sezonie, więc gadanie o podwyższeniu jakości na bramce to jak gadanie ze Santos odmienił naszą kadrę.
» 12 września 2023, 15:27 #32
Biniek: Mycka my te zapomnieliśmy powiedzieć Kane'owi, FDJ, Gakpo, Lewandowskiemu, Ronaldinho... generalnie każdemu piłkarzowi, którego chcieliśmy do nas ściągnąć ale się nie udało. Dzięki tobie teraz to wiemy.
» 12 września 2023, 15:49 #31
Wazza1993: Oczywiście że był lepszym bramkarzem ale Onana "lepiej podaje" to najważniejsze, żeby bramkarz dobrze podawał. Złota rękawica zeszłego sezonu zamieniona na ręcznik w bramce bo jak na chwilę obecną to praktycznie co strzał to gol
» 12 września 2023, 13:20 #30
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 13:34

ale wiesz że to była najbardziej niezasłużona złota rękawica w historii Premier League ??
co z tego że dwóch meczach zachował czystke konto jak mu w trzecim walnęli 4-6 lub 7 ??
» 12 września 2023, 13:33 #29
NoName: A skad ty wiesz, ze byla niezasluzona? Jest jakis wzor matematyczny na to? Da sie to jakos WYMIERNIE zweryfikowac?
Moze to jednak ty nie wiesz, ze ta zlota rekawica byla w pelni zasluzona?
» 12 września 2023, 13:50 #28
awe: Jak nagroda za najwięcej czystych kont może być niezasłużona dla bramkarza, ktory mial najwiecej czystych kont?! Dawid mial tyle sezonów na top1 i tez jej nie wygyrwał, bo to nie jest nagoroda dla najlepszego bramkarz, choc na pewno trzeba byc w czołowce ligi, zeby w ogole miec mozliwoc wygrania jej.
Onana nie to nie jest zly bramakrz jak wspomnial Parker, ktory lubi budzic kontrowersje, ale nikt raczej nie porwie sie na stwierdzenie, ze bedzie mial lepszy pobyt (pod wzgledem indywidualnym) na OT niz legenda DDG.
» 12 września 2023, 13:56 #27
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 14:00

David z tej złotej rękawicy to powinien po paluszku oddać kolegom z defensywy.
» 12 września 2023, 14:00 #26
Kamil1343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 14:07

Ah no tak, bo David miał Puyola i Ramosa z prime w zeszłym sezonie na obronie xD. Może Ciebie zaskoczę, ale Martinez z kontuzją pauzował, Varane wypadał kilkukrotnie z kontuzjami, a na środku musiał grać Shaw.
No tak, ale w tym sezonie wymieniliśmy całą pomoc i obronę, więc to pewnie tego wina... A nie czekaj, obrona jest identyczna, a z pomocy odszedł zapalnik Fred, to jak to jest, że Onana co strzał to puszcza? I nie piszcie nawet że bo. Casemiro jest bez formy, bo ETH chciał bramkarza za 60 mln i Mounta za 60mln. Ani jeden, ani drugi nie powinien być priorytetem.
» 12 września 2023, 14:06 #25
mycka86: Którą z bramek wpuszczonych przez Onane, obroniłby DDG Twoim zdaniem ?
» 12 września 2023, 14:20 #24
sztejner: Lob w meczu towarzyskim bo David by się z linii nie ruszył
» 12 września 2023, 14:33 #23
mycka86: Szach-mat :)
» 12 września 2023, 14:55 #22
NoName: 'David z tej złotej rękawicy to powinien po paluszku oddać kolegom z defensywy'
No tak... w koncu dzieki naszwj formacji obronnej David w wiekszosci meczow nie mial nic do roboty, stal po 90 minut i czekal na chocby jedno dosrodkowanie, jeden strzal, a tu nic... . No a gole, ktore tracilismy, to De Gea sam sobie strzelal, bo przeciez obrona nie dopuszczala do zadnych groznycj sytuacji.
Osmieszacie sie probujac na sile umniejszyc jak sie da Davidiowi.
» 12 września 2023, 15:17 #21
sisinho: Logika niektórych ludzi jest zabawna.

DDG zdobywa rękawice : To zasługa OBRONY

Onana puszcza bramki mimo TEJ SAMEJ OBRONY: Om om om bo obrona jest zua om om om

Jak na razie po 4 meczach w tym samym czasie jest status quo - obaj puścili 7 bramek.
» 12 września 2023, 15:26 #20
Piwal: To jest taki sam kabaret jak pisanie : De Gei nikt nie chce bo nada nie ma klubu, ale gdy sie komus napisze że Onany oprócz nas tez nikt nie chciał to pada magiczne "bo topowe kluby maja obstawioną bramkę".
» 13 września 2023, 10:26 #19
DevoMartinez: No bo David nie puszczał czasem strzałów łatwych czy w krótki róg choćby w zeszłym sezonie. Już pomijajac wiele mankamentów i braków w jego grze to jego świetna gra na linii też opierała się głównie na intuicji, refleksie i eksplozywności mięśniowej gdzie mógł rzucić się momentalnie jak kocur. A ostatnie dwa parametry z wiekiem spadają. Przypominam, że David kończy 33 lata za chwilę. Odpowiedni moment na zmianę na bramce imo.
» 12 września 2023, 12:51 #18
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 13:29

Odpowiedni moment, to prawda, tylko czy na Onane?
Póki co nie zachwyca niczym, łącznie z tą jego grą nogami.
» 12 września 2023, 13:29 #17
Litosci: Cała pomoc nie dojeżdża w tym sezonie to co ci ta jego gra nogami da skoro się chowają za przeciwnikami
» 12 września 2023, 17:39 #16
Luke88: Kurde ale że David jeszcze klubu nie znalazł to dziwne.
» 12 września 2023, 12:44 #15
rizx: Oj tak, widać to szczególnie po tej wojnie o podpis Davida, którą obserwujemy :)
» 12 września 2023, 12:44 #14
Piwal: Dobrze ze my wygraliśmy batalie o Onane, była taka kolejka chętnych... a nie czekaj
» 12 września 2023, 13:04 #13
JajoJe: Skąd wiesz ile miał ofert. Ja wiem tylko, że od początku chciał iść do nas. Poza tym bramkarz to specyficzna pozycja. Pech jest taki, że wszędzie w dobrych klubach jest obsadzona. Także DDG ma pecha, a pewnie nie chce iść grzać ławy. Z czasem się skusi na jakiegoś średniaka w dobrej Lidze i jeszcze po broni parę lat. Obaj są świetnymi bramkarzami. Dla mnie to dobry moment na zmianę.
» 12 września 2023, 13:11 #12
sisinho: JajoJe

Pech czy nie nikt się o obu nie zabijał. A Tottenham, Bayern, Chelsea mają swoje problemy z bramkarzami mimo to woleli inne opcje albo żadnych :)
» 12 września 2023, 15:22 #11
JajoJe: Bayern nadal Manuela. Onana chciał do nas nie do Chelsea czy Totków. Także ciężko potwierdzić czy Go nie chciały.
DDG będzie musiał znacznie zejść z wymagań jeśli chce jeszcze pograć w Europie.
» 12 września 2023, 20:05 #10
Domestos: Poprawił rozgrywanie od tyłu niby jak? Ten zawodnik to porażka. W meczu z Arsenalem wpuścił szmatę jak stary De Gea, ale tygodniówkę bierze mniejszą, więc wymagania też trzeba zmniejszyć.
» 12 września 2023, 12:34 #9
MatPL: O której bramce Ty mówisz?
» 12 września 2023, 14:24 #8
sisinho: Pewnie o tej 3ciej. Gdzie tak na prawdę nie wyszedł do zawodnika tylko czekał na reacje Jesusa. Może to nie szmata, natomiast tak samo reagował DDG (zostawał na linii) a miał być coś ala Neuer i przecinać takie akcje (tak jak próbował na torunee gdzie dwa razy dostal loba).


Nie wiem czy to sugestia ETH żeby tak nie wychodził czy sam Onana się zreflektował ale tutaj nie ma żadnej różnicy między nim a DDG.
» 12 września 2023, 15:18 #7
Litosci: Dostałby loba to byscie się znowu spruli, ze wychodzi na pale. Taka prawda.
» 12 września 2023, 17:40 #6
sisinho: @Litosci

Taka prawda ale podobno to była jego domena jako "nowoczesnego bramkarza". Teraz gra jak stary DDG i nie wychodzi/nie ryzykuje więc jaka róznica na bramce?
» 12 września 2023, 18:33 #5
Jong: "Czasami czuję, że to telewizyjny bramkarz, który sprawia, że tak naprawdę łatwe interwencje wyglądają na trudne" ja dokładnie to samo wrażenie miałem jak bronił DDG. Robił piękne i efektowne parady jak piłka leciała centralnie na niego
» 12 września 2023, 12:12 #4
Fleex100: Mowisz o tych interwencjach na Linii, gdzie instynktownie bronil strzaly czy dobitki z metra czy dwoch, czy lotach pod poprzeczke gdzie strzelajacy juz niemal cieszyl sie z bramki Po czym nie mogl uwierzyc ze David to wyciagnal?
» 12 września 2023, 12:29 #3
Kempes: Tu też może leciała centralnie na niego
https:// www. youtube. com/watch?v=C4lrjYb-y68
» 12 września 2023, 14:22 #2
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 15:37

youtube.com/watch?v=C4lrjYb-y68

Tak się wkleja linki. No fajna interwencja, ale nowszych nie było do wrzucenia?
» 12 września 2023, 15:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.