Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand przeprasza Mourinho: Ten cytat dobrze się zestarzał

» 10 maja 2022, 10:20 - Autor: matheo - źródło: FIVE, YouTube.com
Rio Ferdinand przyznał rację Jose Mourinho, który kilka lat temu twierdził, że zajęcie drugiego miejsca w Premier League z Manchesterem United było jego największym osiągnięciem w menadżerskiej karierze.
Ferdinand przeprasza Mourinho: Ten cytat dobrze się zestarzał
» Rio Ferdinand chciałby odbyć z Joe Mourinho rozmowę na temat pracy Portugalczyka na Old Trafford
Czerwone Diabły w sezonie 2021/2022 mogą pomarzyć o zajęciu takiej pozycji. Manchester United ukończy obecne rozgrywki na szóstej lub siódmej lokacie.

Klub z Old Trafford ma za sobą fatalny sezon. Czerwone Diabły od pięciu lat pozostają bez trofeum. Po raz ostatni klubowa gablota wzbogaciła się za kadencji Jose Mourinho, gdy drużyna pokonała Ajax Amsterdam w finale Ligi Europy.

– Myślę, że te słowa Jose Mourinho bardzo dobrze się zestarzały. Ze swojej strony chciałbym przeprosić za to, jak na niego patrzyłem i oceniałem – stwierdził Ferdinand na swoim kanale FIVE w serwisie YouTube.

– Były oczywiście pewne rysy, jeśli chodzi o to, jak załatwiał pewne sprawy, jak obchodził się z ludźmi w pewnych sytuacjach. Trzeba natomiast popatrzeć na to, co działo się za kulisami. Te słowa zostały wypowiedziane w 2019 roku.

– Teraz widzimy, że za kulisami źle się dzieje. W tamtym czasie nie wiedzieliśmy dokładnie, co się działo. Jose Mourinho oczywiście to wiedział.

– Chciał pozbyć się wielu zawodników i sprowadzić określonych piłkarzy. Pewnym graczom zostały wręczone ogromne tygodniówki i kontrakty. Myślał sobie: „zaraz, zaraz, co tutaj się dzieje?”. Dostrzegałem pewne rysy i dostrzegam to teraz, jak działa klub obecnie. Mourinho chciał dokonać zmian, a prawdopodobnie nie dostał na to zgody.

– Chciałbym odbyć półgodzinną rozmowę z Jose na temat jego pracy w Manchesterze United, aby poznać nieco więcej detali niż to, co widzieliśmy, a następnie zestawić to z tym, co jest obecnie. To dałoby sporo do myślenia – dodaje Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United rozgląda się za wolnymi zawodnikami
Następny news »
Rekordowa publiczność zobaczy finał Młodzieżowego Pucharu Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Marqin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2022 08:50

Trener musi mieć wpływ na budowanie zespołu, jego funkcjonowanie i czas, żeby wszystko zaczęło działać. Pep wprowadził swoją filozofię i City zgarnia mistrzostwa, Klopp dostał czas i wolną rękę i stworzył niesamowicie micny zespół z szansą na 4 tytuły, który nas na luzie ograć 9-0 w dwumeczu.
Tam wszystko w klubie że sobą współgra, wszyscy idą w jednym kierunku.
A u nas każdy ciągnie w swoja stronę, transfery na głowie, trenerzy każdy z innej beczki, każdy o innej filozofii gry, piłkarze i działacze rządzący drużyną, jak to ma działać?
Mourinho jako ostatni miał osiągnięcia, zresztą największe po erze Fergusona. Teraz możemy marzyć o takich sukcesach jak za Mou.
» 11 maja 2022, 08:49 #27
PLGero: Ach ten Jose niedoceniany przez swój charakter, a to jeden z najlepszych trenerów w historii i ciągle daje radę. W Romie robi co może i jak na ten skład dobrze mu idzie, a wtedy co zrobił dla United (top2) zasługuje na duży szacunek. Szkoda, że ludziki nie potrafią obiektywnie ocenić zdolności trenerskich. Przynajmniej Ferdinand docenia po czasie.
» 10 maja 2022, 16:53 #26
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2022 16:17

goal.com/en/news/mourinho-didnt-have-the-players-he-wanted-at-man-utd-lukaku-says-/10jkgjmgpihpx1atlybjv87z1x
''Jose Mourinho would have fared better at Manchester United had he been given “the players that he wanted”, says Romelu Lukaku''

espn.com/soccer/club/manchester-united/360/blog/post/3731553/jose-mourinho-the-inside-story-of-how-his-man-united-tenure-unravelled
''In particular, Woodward was forced to tell Mourinho they would not push the boat out to sign Jerome Boateng from Bayern Munich because of fears over his injury record. It was pointed out that the last two players Bayern had moved on to Old Trafford, Owen Hargreaves and Bastian Schweinsteiger, had not proved to be value for money. As it became apparent to Mourinho he would not get the new centre-back he wanted during the transfer window, he was overheard on the phone in the lobby of the team hotel in Miami during the preseason tour of the United States saying "everything is s---."

Ważny fragment, który może się wydawać baaardzo znajomy i dziś, nt kreta w szatni:
''After deciding to spring a surprise with his team selection for the derby against Manchester City in December 2017 by picking Romelu Lukaku, Marcus Rashford and Martial, he was furious to discover the team had leaked on social media 24 hours before kick-off. United lost 2-1 and Mourinho was convinced that one of the reasons was that Guardiola had got wind of his plan. Mourinho demanded staff discover the source of the leak -- the member of staff on the blind date even quizzed his companion about the subject -- but it remained elusive.''

Dużo źródeł w necie podaje też info:
''Jose Mourinho 'never wanted Fred' at Manchester United and only accepted the ÂŁ52m midfielder out of fear the club would not sign anyone else.''

Letnie okienko City po wygranym mistrzostwie 2018:
Riyad Mahrez

Liverpool 2018:
Alisson, Keita, Fabinho, Shaqiri

Tyle znalazłem póki co. 1 transfer City może dziwić, ale to wtedy była ekipa mistrzowska, Mahrez jak widać opłacił się. A Pep dostał olbrzymie wsparcie w transferach w trakcie poprzednich okienek.
Liverpool dostał w tamto okienko 3 kluczowych piłkarzy. Efekty było widać już po pierwszym starciu Man Utd z Liverpoolem na Anfield, pamiętna i ''sromotna'' porażka 3:1, po której Jose został zwolniony. Warto też nadmienić, że Klopp pracował rok dłużej niż Mou w Liverpoolu, a w ciągu dwóch sezonów w których United trenowane było przez Jose, Klopp zajmował zaledwie 4 miejsce w lidze.
» 10 maja 2022, 16:12 #25
majk: sportbible.com/football/jose-mourinho-did-not-want-cristiano-ronaldo-at-manchester-united-20220109

Bardzo ciekawy fragment apropo Ronaldo w Manchesterze, wygląda jakby jednak zwolennicy teorii o powrocie Ronaldo, bez zgody Solszy mogli mieć rację:
Mourinho and Ronaldo previously worked together for three years in the Spanish capital and Jim White of talkSPORT has claimed outgoing vice chairman Ed Woodward wanted to broker a deal.

White explained: “Over the years there have been many discussions over Ronaldo’s return to Manchester United.

Ten artykuł też bardzo dużo mówi nt szatni United. Najwyraźniej Jose jasno postawił sprawę szatni, w efekcie zagrali PERFIDNIE na zwolnienie go:

foxsports.com.au/football/jose-mourinho-issues-ultimatum-to-manchester-united-flops/news-story/7c0a9d236409dcbee71c648f277bb55c

JOSE Mourinho told his Manchester United players in the final weeks of the season: Back me or leave.

The United manager grew increasingly frustrated with his team’s inconsistent performances as the campaign drew to a close.

It prompted a fiery address to the misfiring stars, in front of first-team staff, telling them that anyone who wanted to leave the club could go.
» 10 maja 2022, 16:51 #24
majk: Jeszcze trochę o transferach w klubie:

independent.co.uk/sport/football/transfers/jose-mourinho-news-manchester-united-sacked-quotes-next-manager-latest-news-odds-prediction-watch-video-a8688751.html

"There was an evolution in the other clubs; there was no evolution in this club. In all the areas that make a team successful I think we stopped in time. That was quite an empty period in the club," - Mourinho on September 10, 2017, appraising the spells of predecessors David Moyes and Louis van Gaal.

"Manchester United sold players that I would never sell and bought players that I would never buy. I would never have sold Di Maria, Chicharito, Danny Welbeck - never, no chance," - questions United's transfer policy on March 16, 2017.

metro.co.uk/2022/04/26/jose-mourinho-was-surprised-when-man-utd-signed-flop-alex-telles-16534668/
Top of Mourinho’s wish list had been Juventus star Alex Sandro, while he had also considered bringing in three Brits: Danny Rose, Ryan Sessegnon and Kieran Tierney – who later joined Arsenal.

Mourinho was in charge of Tottenham when Telles signed for United and he was very surprised when he heard the claims that the club had been tracking the left-back since 2014, suggesting it was ‘news to him’.

irishmirror.ie/sport/soccer/transfer-news/jose-mourinho-wanted-real-madrid-19877502

Jose Mourinho wanted to make World Cup winner Raphael Varane his first signing.

punditarena.com/football/matt-gault/jose-mourinho-man-united-failure/
“The first club where I felt I need time and time was not given was at Manchester United, because I felt that I left at the middle of the process, but I learn very early to respect decisions, which I did at United.”

sportsjoe.ie/football/mourinho-man-united-sacked-188236

Woodward is said to have blocked the signings of the central defenders Jerome Boateng and Toby Alderweireld last summer, both of whom are 29. This infuriated Mourinho, who desperately sought for the club to sign another defender.
Mourinho is said to have been advised against taking the job by friends back in 2016. They felt the club had not modernised since Alex Ferguson's departure in 2013. The ex-Porto coach had serious issues with the scouting and medical departments.

Spora garść artykułów nt sytuacjie w klubie. Generalnie widać czarno na białym, jak fatalnie ten klub był i jest zarządzany, i jak wszystko zostało wywrócone do góry nogami.
Gwiazdy rządzące szatnią, brak wsparcia od zarządu, narzucone z góry transfery, kolesiostwo i układy w strukturach klubu, niekończące się konflikty na każdym szczeblu.
Przygoda z Rangnickiem coraz bardziej wygląda, jakby piłkarze już nie mieli się przeciwko komu zwrócić i na kogo zwalić winę za wszystkie porażki, więc zwrócili się przeciwko samym sobie. Droga ku samozagładzie i zatraceniu. A teraz szczury uciekają z tonącego okrętu, na czele z Pogbą.
» 10 maja 2022, 17:20 #23
atotrikos: Oj ciężko było go bronić i jego metod, oj ciężko. Banika mnie to nawet kosztowało XD

Mogę się mylić ale może gdyby Maguire był kupiony za Mourinho, za 40-50mln przed podpisaniem nowego kontraktu w Lester, nie za rekord, to może, MOŻE byłby inaczej traktowany.
Może pod nim samym rozwinąłby się? Jak Terry?

Może Perisić, którego chciał ale był tutaj "za drewniany", który pociągnął wtedy jeszcze Bayern a nie Martial...

Może Lukaku wystrzeliłby forma u nas? Nie w Interze? KTO TO WIE.
Skriniar....kilku innych.

Aaa tak tylko pisze, historia napisała się jak się napisała.
» 10 maja 2022, 15:09 #22
majk: Perisic wygrał Bundeslige, LM i Serie A, ale sporo ludzi pisała, że to szrot, dinozaur itp.
Gdzie Perisic, a gdzie Martial z którym się użeramy do dziś.
» 10 maja 2022, 15:26 #21
DevoMartinez: Nie zapominajmy o Fredzie za 59 baniek gdzie można było zgarnąć Tielemansa za czapkę gruszek. Menager który nie może zbudowac swojej własnej drużyny zawsze będzie miał ciężko. Ciekawe czy holender będzie miał dostateczne wsparcie bo dotąd chyba tylko Ole miał prawie wszystko co chciał.
» 10 maja 2022, 15:41 #20
CRtheSaviour: Najlepszy trener po SAFie, koniec kropka. Miał dużo gorszy skład od obecnego, a wygrał LE.
» 10 maja 2022, 13:40 #19
Piwal: Przede wszystkim człowiek z charakterem i to większym niż wszyscy od odejścia Fergusona razem wzięci. Miał jaja , potrafił nazwać rzeczy po imieniu, potrafił wymagać ale i pochwalić jak widział progres o czym przekonał się np. Shaw. Gdyby pozostali piłkarze to zrozumieli to już dawno wrócilibyśmy na szczyt.

Moim zdaniem to Jose dużo bardziej odzwierciedlał charakter tego klubu niż płączący przy linii Solskjaer.
» 10 maja 2022, 14:42 #18
majk: Zatrudnij trenera z najwyższej półki, zwolnij go 2 lata później, bo w drugim sezonie zajął tylko drugie miejsce i wygrał jedyne znaczące trofeum dla klubu, od odejścia SAFa, a przecież Shaw, Martial i Pogba biegać za mniej niż 200-300k tygodniowo biegać nie będą. Za więcej też nie będą, ale to już detale.
Szkoda Mourinho, zniszczył sobie u nas karierę.
A to że styl prowadzenia medialnie klubu przez Jose był kontrowersyjny, to śmieszny zarzut. Widziały gały co brały, przecież zarząd wiedział jaką osobowością jest Jose.
» 10 maja 2022, 10:51 #17
Karil5144: Weźcie, Mourinho musiał odejść bo ten związek był toksyczny. Zresztą teraz Jose bije się o ligę konferencji i odstaje poziomie od klubów z Mediolanu i nawet od Juve z problemami m
» 10 maja 2022, 11:43 #16
majk: No tak, bo z Romą chłop w pierwszym sezonie będzie walczył o mistrza i rywalizował z włoskim hegemonem, jakim było przez prawie dekade Juve. Seria A to mocna i wyrównana liga obecnie.
Jose jest ofiarą własnego sukcesu, przez lata przyzwyczaił wszystkich, że gdzie nie pójdzie, tam wygrywa, przez co jak nie odnosi sukcesu od razu, to pojawiają się głosy krytyki. A że przez lata narobił sobie sporo wrogów, to dostaje mu się podwójnie.
» 10 maja 2022, 11:58 #15
Karil5144: Nie oszukujmy się Ale dostał spory budżet i jednak ma z czego lepić w tej Romie a tutaj zaraz może nawet nie mieć żadnej gry w europejskich pucharach.

Fakt ma ten final Ligi Konferencji Ale plan był taki, że Roma miała awansować do champions league.

A Tottenham? Tam miał kadrę i wyszło beznadziejnie. Nie ma co go wspominać bo na ogół to dobrze, że odszedł bo ten związek nie mógł się udać. Niemniej jednak zgodzę się z tym, że nie do końca on był problemem jak spojrzy się na to co mamy teraz.
» 10 maja 2022, 12:07 #14
majk: Mógł się udać, tylko jak się bierze top trenera, to się robi tak, żeby mu się powiodło, a nie kładzie kłody pod nogi. Prawdopodobnie Guardiola dlatego podziękował Fergusonowi, bo jak zobaczył co zarząd dla niego szykuje, to się wycofał.
Gdzie ta mocna kadra totków? Conte przynajmniej raz w miesiącu mówi, że tam piłkarzy nie ma żeby rywalizować o cokolwiek.
Jak Kane i Son nie ciągną gry, to jest padaka.
Co do Romy. Nie było takiego planu minimum. Patrz jaki tam jest ścisk w czołówce. Milan i Inter nie są już w kryzysie, Napoli budują już od paru ładnych lat, Atalanta przez ostatnie parę lat grała regularnie w LM. Lazio to też niezła drużyna. Juve cieniuje, ale to wiąż Juventus.
Wypominasz mu to, o czym właśnie mówię. Mou tak bardzo przyzwyczaił ludzi do spektakularnych sukcesów, że jak ich nie ma, to obrywa mu się podwójnie.
Klopp siedzi 6 lat w Liverpoolu i to top 3 trenerów, jakby Mourinho siedzał gdzieś 6 lat i zdobył 1 mistrzostwo, to byłby non stop pojazd po nim i szczekanie, że wypalony toksyczny dinozaur.
» 10 maja 2022, 13:18 #13
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.05.2022 13:45

Gdzie on w Romie dostał spory budżet? Sprzedali kilku swoich, trochę dołożyli i tyle. Roma to dostaje po dupie za wąska kadrę. Jestem pewny że wypadną z miejsc pucharowych, bo spuchli. Oni zagrali najwięcej spotkań w całej lidze włoskiej, od takiej Fiorentiny to chyba maja 10 spotkań więcej.

Tottenham to był, jest i będzie dno dopóki levy będzie tam prezesem, a historie United wszyscy znają.

Mou swoje za uszami ma, ale oceny sytuacji, wiedzy to odmówić mu nie można.
» 10 maja 2022, 13:44 #12
waletpl: Matizek... sprzedali zawodników za 14m kupili za 127m... jak na Serie A to polecieli jak krezusi.
» 10 maja 2022, 16:43 #11
matizek92: Z czego 40 mln kosztował Abraham którego musieli kupic tylko dlatego, że dzeko im nagle wypadł. Poza tym, teraz jest taki rynek i takie ceny, że 100mln to jest nic. Tak więc na mnie te liczby nie robią wrażenie a czołówka kupować nie musi bo ma dobry skład. Ot to
» 10 maja 2022, 17:51 #10
JudgeOUT: Do dziś pamiętam jak ED i MATT NAPLULI mu w twarz w 2018 roku. Najpierw dali Jose nowy kontrakt, on odpłacił się wicemistrzostwem i finałem FA Cup i po tej dramatycznej porażce powinien dostać wsparcie. Chciał pozbyć się WIRUSÓW typu Pogba, Martial, drewniaków typu Jones, Bailly, Darmian, Rojo, Fosu. Chciał środkowego obrońcę, dwóch pomocników, bocznego obrońcę i skrzydłowego. Nie ważne, że chodziło o takie "tuzy" jak Alderweireld czy Willian. Po to jest menedżer, by go wspierać a nie wetować wszystko, co proponuje.

Co Jose dostał w nagrodę? Freda, nieznanego nikomu Dalota i dziadka Granta. NAPLUCIE w twarz. Z premedytacją. A to był najlepszy okres, najlepszy moment i najlepsza chwila by oczyścić szatnię i dogonić City i Chelsea. Wtedy te drużyny były jeszcze jeden peron przed nami... dziś już ich nie widać, oni odjechali. Odjechali i bawią się fantastycznie, LFC wziął Diasa i nadal ma fajne plany, Klopp swoją personą działa jak magnes na piłkarzy. City jest maszyną do której dochodzi Haaland czy Alvarez (atak na lata).

A my? Dybala bo potrzebujemy zastrzyku followersów po Pogbie? tylko 100mln na "rewolucje"? Czekamy na Deadline Day? Kocham ten klub, kibicuje Erikowi, ale póki Glazerowie nie dadzą 200/250mln na rewolucję to czeka nas gorszy sezon niż ten, który się kończy. Zapytacie "dlaczego?", ja odpowiadam. Bo City, LFC i Chelsea będą tylko mocniejsze, a do pakietu dochodzi Arsenal i Tottenham, które także obrały fajny kierunek rozwoju.

Bardzo ciemne chmury nad Old Trafford, najczarniejsze od odejścia SAFa. Ten, który myśli że przesadzam, że nie jest tak źle, ten nadal nie zdjął różowych okularów i obudzi się w październiku/listopadzie z ręką w nocniku, gdy będzie już po sezonie, tak jak w tym. Już w listopadzie tylko FA Cup było "w zasięgu".

Udanego wtorku :)
» 10 maja 2022, 10:51 #9
olestay: Zgadzam się zarządzanie klubem przez tak nie kompetentnych ludzi doprowadził do takiej sytuacji jaka jest. Ja nie wiem jak tacy ludzie kasy sie dorobili jak sa najwiekszym memem zarzadzania pilkarskim klubem na kazdym stanowsiku powinien byc ktos kto ma pojecie o pilce i ksiegowy jedynie o porady finansowe a nie na odwrót. Swoja drogą nie moge wybaczyć ze Haaland do city przeszedł chyba zadnego zawodnika nie chcialem tak jak jego ale coz nie dziwie mu się...
» 10 maja 2022, 11:04 #8
Karil5144: Ale w tym klubie wydają mase pieniędzy i co mamy? A gówno w sumie. Sam Maguire kosztował blisko 90 mln a już nie wspomnę o wielu innych graczach.
» 10 maja 2022, 11:36 #7
Abstrahujacy: Chciał pozbyć się drewniaka Bailly dlatego go kupił jako pierwszy transfer?
» 10 maja 2022, 13:51 #6
DevoMartinez: Już van Gaal mówił, że to klub komercyjny nie sportowy. Kasa sypana na lewo i prawo, medialone nazwiska, splendor, brak wymagań. Mourinho nie miał siły przebicia skoro zarząd stawał po stronie zawodników. Leniwych panienek powinno tu nie być od 2 lat w najlepszym razie.
» 10 maja 2022, 10:43 #5
Paps: Otoz to LVG dokladnie to wlasnie powiedzial,ze United to maszynka do robienia kasy,a sukces sportowy jest sprawa drugorzedna.Jakiez to wtedy bylo oburzenie "Jak smial?", "Van Dzban" itd.Tymczasem sygnaly byly od dawna,ze ten klub upada na ryj.
» 10 maja 2022, 12:15 #4
Wirus: "Mądry Polak (Anglik w tym wypadku) po szkodzie"

Mourinho to było najlepsze co mogło nas spotkać po erze Sir Alexa Fergusona. Niestety zarząd słuchał bardziej płaczków piłkarzy niż charakternego trenera.
Wielu też ludzi (ekspertów i zwykłych hejterów) cieszyło sie, że Mourinho został zwolniony (ja osobiście ubolewałem nad tym), ale dopiero teraz zaczynają widzieć, że Jose to był nasz ratunek na wyjście z dołka i tak jak Ferdinand zmieniają zdanie.
» 10 maja 2022, 10:29 #3
vanantgaal: Mourinho powinien odejść po drugim sezonie. Wtedy było wiadomo, że nic z tego nie będzie. Powinni się rozstać z klasą. Każdy miał go już dość pod koniec i mimo, że doskonale wiemy jakie problemy są w tym zespole to Mourinho nie był bez winy. Nie zgodzę się, że Mourinho był najlepszym co mogło nas spotkać. Był jednym z wielu klocków absolutnie do siebie nie pasującej układanki za którą odpowiedzialny był Edek i cały sztab jego niekompetentnych pracowników
» 10 maja 2022, 12:44 #2
Redevil99: Tak Rio właśnie tak, ten klub jest tragicznie zarządzany, pytanie brzmi czy coś sie zmieni? Czy Ten Hagiem będzie tak samo jak z Mou?
» 10 maja 2022, 10:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.