Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ten Hag faworytem do objęcia posady menadżera Manchesteru United

» 13 grudnia 2021, 10:50 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Erik ten Hag, szkoleniowiec Ajaxu Amsterdam, jest faworytem do objęcia posady menadżera Manchesteru United od sezonu 2022/2023 – twierdzi dziennik The Mirror.
Ten Hag faworytem do objęcia posady menadżera Manchesteru United
» Erik ten Hag może zostać menadżerem Manchesteru United po sezonie 2021/2022
Czy Twoim zdaniem Erik ten Hag poradziłby sobie w Manchesterze United?
Manchester United do końca obecnych rozgrywek będzie prowadził Ralf Rangnick, który został mianowany tymczasowym menadżerem pod koniec listopada. Później niemiecki szkoleniowiec ma przez 2 lata pełnić rolę konsultanta na Old Trafford.

Zdaniem The Mirror, największe szanse na zostanie etatowym następcą Ole Gunnara Solskjaera w Manchesterze United ma obecnie Erik ten Hag. Holender zbiera bardzo dobre recenzje za swoją pracę z ekipą Ajaxu Amsterdam.

The Mirror twierdzi, że „Ten Hag spełnia wszystkie kryteria”, którymi będą kierować się szefowie Manchesteru United przy zatrudnianiu nowego menadżera.

Angielskie media wcześniej informowały, że na liście kandydatów do objęcia stanowiska menadżera Manchesteru United jest też Mauricio Pochettino z Paris Saint-Germain.


TAGI


« Poprzedni news
Cavani o losowaniu Ligi Mistrzów: Trzeba mierzyć się z najlepszymi
Następny news »
Oficjalnie: Losowanie Ligi Mistrzów zostanie powtórzone!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


DevilFan: Dobrze będzie dla nas jeżeli faktycznie to się stanie, do tego sam Edwin VdS ostatnio mówił że jego kolejnym punktem w karierze bedzie prawdopodobnie United, więc posiadając tak mocny trzon na stanowiskach dyrektorskich i trenerskich z Ten Hagiem, Rangnickiem, Edwinem i sztabem z Ajaxu, mamy wreszcie faktyczne szanse na walkę o trofea i wyjście z marazmu. Wtedy Robin dał nam majstra teraz moze by to byli jego rodacy.
» 13 grudnia 2021, 17:32 #33
DaredevilUtd: I oby to on do nas przyszedl.
» 13 grudnia 2021, 15:43 #32
levy181: Mysle że to byłby dobry ruch od pewnego czasu staram się ogląda spotkania Ajaxu i przyznam że fajnie to wygląda.
» 13 grudnia 2021, 14:17 #31
GuteFrage: Jeśli Pep odejdzie to Holender obejmie MC
» 13 grudnia 2021, 13:49 #30
waletpl: Pep ma jeszcze kontrakt na przyszły sezon i jasno się wyraził, że nie zamierza odchodzić przed jego końcem. A on raczej pupy z mordy nie robi.
» 13 grudnia 2021, 14:32 #29
DaredevilUtd: City moze sie późno po niego zgłosić
» 13 grudnia 2021, 15:44 #28
Reagan: Trenerem zostanie ktoś ze stajni Red Bulla jeśli Ralf będzie o tym decydował (a będzie). Ten Hag to inna szkoła, inna filozofia. Nie pasuje do Rangnicka. Jeśli już klub powziął kroki w jednym kierunku to nie będzie nagle tego zmieniał. Ten Hag to do Barcelony pasuje i do jej filozofii, a nie do gegenpressingu.
» 13 grudnia 2021, 13:09 #27
brazylianwisnia: Nie będzie decydował. Decyzję podejmie ten sam człowiek co wybrał Ralfa - dyrektor sportowy. Do gegenpressingu najbardziej pasowałby Pochettino. Ten Hag do Barcelony pasuje jak pięść do oka. Tam potrzeba kogoś kto stawia na powolne rozegranie od tyłu.
» 13 grudnia 2021, 13:40 #26
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2021 17:07

XD Do Barcelony to na ten moment nikt nie pasuje. Tam żaden normalny Menager nie pójdzie, użerać sie z tą rozpadlina. Ani zarządu, ani zawodnikow na odpowiednim poziomie.
"gegenpressingu najbardziej pasowałby Pochettino" Powiedz kolego od kiedy Poche gra tym stylem bo pierwsze slysze? To wlasnie Ten Hag mantaki styl gry. chyba Ci sie cos pomylilo.
» 13 grudnia 2021, 17:05 #25
Seszele: Generalnie nie popieram żadnej kandydatury.
Dlaczego? Dlatego, że co chwilę pojawia się ten sam scenariusz z menedżerem.

1) Pamiętam jak się zachwycałem Moyesem. Namaszczony przez sir Alexa, wieloletnia i świetna robota w średnim Evertonie. Miałem przeczucie, że przyszedł fachowiec na wiele lat. Wyszło jak wyszło.
2) Pamiętam jak się zachwycałem van Gaalem. Uznany, doświadczony, wiele dobrego pokazał na europejskim podwórku. Serio wierzyłem, że Holender twardą ręką wszystko poukłada. Wyszło jak wyszło.
3) Pamiętam jak zachwycałem się Mourinho. Osiągał sukcesy z Chelsea, a więc znał doskonale angielskie podwórko. Kawał kapitalnej roboty w Porto i Interze. Tam jeszcze długo nie będzie sukcesów na taką skalę. Niby dinozaur, ale przecież fachu nie można mu odmówić. Tutaj znów uwierzyłem, że Mourinho dokończy robotę Holendra, tym bardziej, że wygrał więcej od poprzednika. Wyszło jak wyszło.
4) Pamiętam jak zachwycałem się OGS. Był ogromny bałagan na Old Trafford, skłócona szatnia, brak perspektyw i to wszystko po pobytach bardzo doświadczonych menedżerów. OGS to był swój chłop, DNA i te sprawy. Wiedziałem, że pomimo braku doświadczenia da od siebie wszystko i zostawi serce. Wierzyłem, iż potrzeba czasu, zanim jego kadra wskoczy na najwyższy poziom. Wyszło jak wyszło.

Teraz jest Ragnick. Pierwszy raz nie zachwycam się. Kompletnie. Czuję takie wewnętrzne wypalenie, na które nie mam wpływu. Nie mam już tej ekscytacji. Wierzę, że wykona dobrą pracę na Old Trafford, która kiedyś zaprocentuje i w zasadzie to wszystko. Wierzę, że to dobry wybór, bo gość się zna na swojej robocie.

Mówi się o ten Hagu. Mówi się o Pochettino.
No ok, ale tak samo wcześniej mówiło się o Moyesu, van Gaalu, Mourinho i OGS. Wyszło jak wyszło.
Dlatego na żadne potencjalne nazwisko nie reaguję zachwytem.

Najpierw jest reakcja WOW na nazwisko, być może następuje MIOTŁA. Potem jest PROCES, który wymaga miesięcy bądź lat. Jeszcze później OUT, bo wszyscy tracą cierpliwość. A na końcu pozostaje wielkie go.wno, które wciąż śmierdzi tak samo i to od czasu odejścia sir Alexa.

Tak więc - czuję obojętność.
» 13 grudnia 2021, 12:15 #24
tygrys26: Wiesz po części masz racje, ale po 3 latach z klubem już powinno być jakis zalążek stylu czy to czego chcemy grać. A z podanych 4 trenerów jedynie dwóch miało taktyke. Van Gaal milion podan zanim dojdzie się się bramki przeciwnika i Mourinho ze swoim autobusem. Obu nie wyszło. Ale dajmy takoego Ole, po 3 latach nie wiadomo bylo co jest grane, podsumował to De Bruyne swoją wypowiedzią o treningu.
Dwóch na czterech miało pomysł ba grę, dwóch to po części pomyłka w klubie. Norwega bym aby pochwalił za transfery, za atmosferę już nie bardzo. I tu spieszę z wytłumaczeniem, tak była fajna atmosfera w szatni widac to było, ale przez dobrego wujka Ole zawodnicy osiedli na laurach i całkowicie nie było u nich widac głodu goli, gry itp. Bo wiedzieli ze na konferencji szefu powie ze zagrali dobrze.
Weslug mnie teraz mamy odpowiedniego taktyka I człowieka który umie tłumaczyć piłkarzom co ma być grane, a to ze piłkarze są przygotowani do sezonu jak widać czyli ze po cięższych treningach oni nie mają siły już na mecz to nie ma co gadać o tym.
Ramgnick potrzebuje pierw 2 miesięcy zeby zbudować im kondycję i wytłumaczyć co to jest taktyka.
» 13 grudnia 2021, 12:30 #23
majk: Mam tak samo, co prawda mam swoich faworytów, ale nie jaram się, liczę że RR ogarnie nam dobrego trenera w przyszłości, do tego chłop ma nosa jak mało kto. Dla mnie tylko Guardiola i Klopp są gwarancją dobrej gry i trofeów z obecnych trenerów. Niestety obaj są u naszych największych rywali, trudno. Musimy znaleźć własną drogę do sukcesu.
» 13 grudnia 2021, 12:33 #22
Seszele: tygrys26 - ja też czuję, że mamy aktualnie odpowiednią osobę na stanowisku, ale...
To samo czułem, gdy przychodził van Gaal i Mourinho. Jak sam napisałeś - Ci goście znają się na swojej robocie. Oni też mieli swoje pomysły na grę (i nie chodzi o ładną piłkę dla oka), które były przecież poprzedzone sukcesami, a więc musiały się sprawdzać. Moyes i OGS to nieco odmienna historia. Oni mieli budować od podstaw i zapewnić stabilizację na wiele lat (coś jak sir Alex bądź Wenger). Inna sprawa, że nie mają wystarczających umiejętności.
» 13 grudnia 2021, 13:04 #21
tygrys26: Rak czy inaczej, mam nadzieję że Rangnick cos z tymi chlopakami ugra i pokaże im taktyke z prawdziwego zdarzenia. Nie ma co się martwić na zapas o kolejny sezon.
» 13 grudnia 2021, 13:15 #20
olestay: Wszystko wina moim zdaniem glupich decyzji zarzadu. Poki sie nie zmieni postawa kibicow i zarzadu to nic nie osiagnie klub. Zatrudniaja menadzera gadaja ze bede wspierac jego projekt kilka meczow spadek formy kibice wkurwieni trener out i nawet projekt nie dokonczony i potem znowu powtorka z rozrywki pol projektu innego menadzera pol nowego(nie chodzi mi tu nawet tylko o Ole ,Mourinho tak samo ,a Moyes zaloze sie ze gdyby do dzisiaj prowadzil United to bysmy mieli pare mistrzost i wygrana w Lidze mistrzow). Zarzad np kupil OGS'owi VDB i spoko gosc itd ale pierwsza moja mysl o po co gdzie on ma grac jeszcze jakby pogba odszedl to kupuja grajka do rotacji zamiast do brakujacego 1 skladu. Mam wrazenie ze OGS specjalnie nie dawal mu szans zeby pokazac ze zarzad nie powinien kupowac zawodnikow.
» 13 grudnia 2021, 13:39 #19
Pochmurny: Bo tu nie chodzi w 100% o trenera, a gruncie rzeczy o wszystko związane z klubem. Masz jakiś projekt z celem i dążysz do niego latami lub odwalasz fuszerkę. U Nas głównie zawodziło zarządzanie i struktury. Wydaję mi się, że tak naprawdę po Fergusonie wszystko legło bo świat poszedł do przodu i jeden człowiek nie jest w stanie stworzyć coś z niczego. Na wszystko trzeba czasu i wysiłku, jakichś podstaw.

Może to trochę skrajny przykład, ale co da w akademii szkolenie zawodników do lagi jak przyjdzie trener z łapanki i będzie chciał grać milionami podań? My nie mamy podstaw aby zachować ciągłość projektu. My nawet nie mieliśmy projektu, a jedynie nieprzemyślane ruchy.

Moyes był trenerem podobnym do Fergusona czyli głównie zarządzanie ludźmi. Ok, chcieli zachować ciągłość tego co wychodziło, ale trudno jest wejść w buty człowieka który można powiedzieć był najlepszy w tym co robił. Poszli w łatwiznę i do tego czasu wszystko w klubie jest archaiczne, a w międzyczasie City, Liverpool czy Chelsea (która od lat i tak ciągle starała się udoskonalać wewnętrznie) zaczęły odjeżdżac bo zaczęli dążyć do jednego celu i podporządkowywać temu wszystko.

Ten Haag może się tu zderzyć ze ścianą jak poprzednicy bo trudno jest zmieniać coś w pojedynkę. W Ajaxie ma organizm który i bez niego będzie funkcjonował. Zawodnicy nagle nie przestaną grać tego czego uczyli ich w akademii. Mają podstawy które zawszę będą wiodące w ich filozofii i DNA. Klub będzie szukał trenera który to rozumie i sam będzie chciał rozwijać to co już jest zaimplementowane, a nei budować na nowo.

Uważam, że jeśli teraz przyjście Rangnicka nie zmieni postępowania w klubie to choćby Pep czy Jurgen przyszli, nic się nie zmieni. Teraz albo nigdy. Mają jasny plan w którą stronę chcą podążać? Ok. Czekam już wiele lat na ich odnalezienie mózgu, poczekam i kolejne 5 jeśli będą mieli plan i zechcą iść drogą sportową. Jeśli teraz się nie uda to wątpię aby cokolwiek się już zmieniło i klub będzie do zaorania. Maszynka do pieniędzy jest tylko maszynką i im dłużej nią pozostanie tym mniej ludzi będzie odczuwało sentyment do tego czym była przedtem.
» 13 grudnia 2021, 14:24 #18
Seszele: Pochmurny - tak jak gadasz.
Ten Hag może być zdolnym menedżerem i może być świetnym kandydatem, ale musi mieć odpowiednie warunki do pracy (jak każdy inny menedżer). Ajax to zupełnie inna bajka, jeśli chodzi o zarządzanie klubem. Tam wszyscy tworzą jeden organizm. Tymczasem na Old Trafford jest jeden wielki chaos. Dlatego tym bardziej nie rozumiem takiego przekonania ze strony co niektórych, że ten Hag to wszystko pięknie poukłada. Nie wystarczy świetny menedżer, jeśli problem leży wyżej.
» 13 grudnia 2021, 14:56 #17
Wirus: Będe pewnie zjechany, ale co mi tam, każdy ma swoje zdanie.

Każdy sie jara ten Hagiem, bo Ajax gra fajnie dla oka. Tylko nikt nie dostrzega tego, że ten Hag nie trenował żadnego klubu z 5 najlepszych lig na świecie, a to jest wielkie zderzenie.
Wyniki Ajaxu w Lidze Mistrzów fajne, ale kogo tam mieli:
Besiktas - jedna z najgorszych drużyn.
Borussia Dortmund - ponad połowa składu kontuzjowana
Sporting - taki średniak europejski

Nie umniejszam oczywiście osiągnięć w Lidze Mistrzów, bo 6 wygranych na 6 meczów grupie, to piękna sprawa, ale dopiero teraz zaczną sie im schody.

Jest też pare rys na tym super Ajaxie. Na dzień dobry przed sezonem o Superpuchar Holandii PSV ich rozwalił 4:0.
Niby w lidze 4 gole stracone, ale z czego porażka 0:1 z Utrechtem i 1:2 z Alkmaarem, obydwa mecze u siebie.
Co im da 9:0 z Cambuurem, 5:0 z Sittardem czy Waalwijkiem jak PSV i Feyenoord mogą ich wyprzedzić 1 pkt w generalce.

Wg mnie na ten moment niech Ralf Rangnick zostanie dłużej, bo chłop ma mega pojęcie co robi i ma większe doświadczenie od ten Haga, a Holender niech najpierw spróbuje sił w lepszej lidze niż holenderska.
» 13 grudnia 2021, 11:09 #16
Number10: Czy masz innego kandydata - gotowego, dostępnego i chętnego do objęcia United, który posiada już doświadczenie w prowadzeniu topowego zespołu?
» 13 grudnia 2021, 11:21 #15
vieeeri: Nie trenował drużyny z TOP5, ale klepie Ajaxem drużyny z TOP5 :D
» 13 grudnia 2021, 11:30 #14
atotrikos: NIE UMNIEJSZAM ale jednak umniejszam XD

Ma sukcesy, potrafi budować i ma czystą kartę ale nie, lepszy POCZETINGOŁ, bo fajnie gra ale wszystko przegrywa. Hag ma potencjał, trzeba to wykorzystać i zaufać.
No albo wziąć kogoś uznanego - kogo?
» 13 grudnia 2021, 11:33 #13
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2021 11:41

Number10 Napisałem w ostatnim zdaniu "Wg mnie na ten moment niech Ralf Rangnick zostanie dłużej"

vieeeri A dostaje od Utrechtu i Alkmaaru. Niech potrenuje jakiś zespół z TOP 5 lig.

atotrikos tak jak Number10 Niech Ralf Rangnick zostanie dłużej na ławce. Pochettino ? Nie, nie i jeszcze raz nie.
» 13 grudnia 2021, 11:39 #12
atotrikos: @Wirus I ja też chciałbym by Ralf został na dłużej ale Ten Hag kuszący kąsek na rynku trenerskim.
» 13 grudnia 2021, 11:45 #11
emil1986x: Ralf? Co Ralf trenował i kiedy? Oby się obudził i zrobił zmiany w składzie bo oczy i serce krwawi jak się patrzy na Norwich (bezsprzecznie najgorszy zespół ligii) lepiej grające od UNITED...
» 13 grudnia 2021, 11:52 #10
Daka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2021 12:10

Ryzyko zawsze istnieje, ale lepszego kandydata niż Ten Hag w tym momencie nie ma. W lidze mistrzów grupę mieli na poziomie naszej. My się męczyliśmy, oni swoją roznieśli. Niby są na drugim miejscu w lidze holenderskiej, ale styl w jakim grają i +45 w bramkach po 16 kolejkach robi wrażenie (Pierwsze PSV ma +17). Dwa sezony temu udało mu się dojść do półfinału LM, rozkupili mu Ajax i teraz na nowo ich odbudował. Na dodatek jest łysy i wygląda na taktycznego mędrca, to się musi udać.
» 13 grudnia 2021, 12:10 #9
PLInfo: Zobaczymy jak ten Hag poradzi sobie z Interem w 1/8.

I też jestem zdania, że On nie jest tak dobrym trenerem, jak Go robią media. Mieli dosyć łatwą grupę w LM i hajp sobie tym nabili. Przypomnę, że w tamtym sezonie nie wyszli z grupy LM, a rywali do wyjścia nie mieli trudnych, o ile Liverpool był faworytem grupy, o tyle Atalanta i Midtjylland były do ogrania. Dwa sezony temu to samo, Ajax odpadł w grupie, a miał rywali pokroju Valencii i Lille. I jeszcze ten frajersko przegrany półfinał z Tottenhamem 3 lata temu. Hajp większy niż stan faktyczny.
» 13 grudnia 2021, 12:32 #8
Number10: Ralf również nie był menadżerem topowego zespołu. Kluby w Bundeslidze, które prowadził nie walczył o najwyższe cele. Nie rozumiem argumentu, że Ten Hag nie, ponieważ nie prowadził klubu z topowej ligi. Ralf również nie walczył o najwyższe cele (z wyjątkiem epizodu z Schalke) .
» 13 grudnia 2021, 12:33 #7
emil1986x: Ajax co kilka lat jest budowany... W półfinale przegrali frajersko i wyprzedaż nastąpiła teraz odbudowali się i znowu będzie wyprzedaż i za 2-3 lata znów to samo. Ten Hag gra cudowną piłkę opartą na mega presingu i kontroli meczu nie wiem czy ktoś ogląda Ajax ale nawet jak przegrywają jak ostatnio z AZ przypadek to mecz wygląda mega zacnie prowadzą grę trochę szczęścia brakuje ale City też dostaje np od Cristal Palace raz do roku :P
» 13 grudnia 2021, 12:57 #6
Kempes: "emil1986x: Ralf? Co Ralf trenował i kiedy?"

Ja bym jeszcze dodał co Ralf wygrał, bo większość jak się podaje jakąś kandydaturę, pisze - a co on wygrał. Więc co takiego Ralf wygrał że co niektórzy chcą żeby został dłużej. Nie to żebym miał coś przeciwko, ale jestem ciekaw.
» 13 grudnia 2021, 15:13 #5
atotrikos: Ten Hag i Ralf będą dla United jak pogromcy mitów - zobaczymy jakie te talenty z niektórych zawodników.
» 13 grudnia 2021, 11:08 #4
lopo92: 3x na tak!
» 13 grudnia 2021, 10:59 #3
kamtor: Już go zaklepac
» 13 grudnia 2021, 10:55 #2
emil1986x: Marzenie!!
» 13 grudnia 2021, 10:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.