Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Parker: Solskjaer powinien zabrać opaskę Maguire’owi

» 8 listopada 2021, 14:03 - Autor: matheo - źródło: Talking Devils
Paul Parker po derbowej porażce Manchesteru United z Manchesterem City (0:2) zaapelował do Ole Gunnara Solskjaera o radykalne zmiany na Old Trafford.
Parker: Solskjaer powinien zabrać opaskę Maguire’owi
» Harry Maguire w ostatnich tygodniach jest mocno krytykowany za swoje występy
Czy Ole Gunnar Solskjaer powinien zabrać opaskę kapitana Harry’emu Maguire’owi?
Posada Solskjaera jest poważnie zagrożona po tym, jak Manchester United przegrał 6 z ostatnich 12 meczów pod wodzą norweskiego szkoleniowca. Na razie wszystko wskazuje jednak na to, że Solskjaer poprowadzi zespół w meczu z Watfordem (20 listopada).

– Widziałem West Ham United grający przeciwko drużynie, która mogła nas pokonać dziesięcioma bramkami – mówi Paul Parker, były obrońca Manchesteru United, w podkaście Talking Devils.

– West Ham ma lepszą pomoc niż Manchester United. Mają większą liczbę piłkarzy skłonnych do walki. Mają piłkarzy, którzy grają z dumą w ich koszulce. Patrzę na Harry’ego Maguire’a, a on po prostu podnosi ręce do góry i domaga się spalonego. Jest na boisku, każdy jest na swojej pozycji, a on patrzy na asystenta. Chce obwiniać innych ludzi. Wahadłowi nie atakowali tak, jak z Tottenhamem. Graliśmy piątką z tyłu.

– Bruno gestykulował w kierunku piłkarzy, aby przesunęli się do przodu, bo tak zwany kapitan nic nie mówi i nie bierze odpowiedzialności.

– Ole musi podjąć decyzję. Surową wobec konkretnych zawodników, aby sprawdzić ich charakter. Powinien zabrać mu opaskę kapitana i powiedzieć, aby najpierw skupił się na grze jako środkowy obrońca.

– Roy Keane mówił na ten temat w ubiegłym tygodniu, a kibic zwyzywał go przed stadionem. Takie mamy czasy. Nie można atakować piłkarzy. Nie chcemy, aby ludzie byli zdenerwowani. Ale trzeba to zrobić. Trzeba zezłościć ludzi, poddać próbie ich charakter. Sprawdzić, jak bardzo chcą zakładać tę koszulkę, jak bardzo zależy im na grze w piłkę i dla Manchesteru United.

– Chcesz chodzić po Manchesterze, aby ludzie mówili, że grasz dla United. Piłkarze nie chcą przywrócić United na zwycięską ścieżkę. Są zadowoleni po porażce tak, jakby nic się nie stało. Wychodzą na miasto z żoną lub partnerką. Nie wychodź z domu na drinka. Żyjesz w piłkarskim mieście. Uszanuj to – dodaje Parker.


TAGI


« Poprzedni news
Czerwone Diabły w reprezentacjach - listopad 2021: Kto? Gdzie? Kiedy?
Następny news »
Erik ten Hag nie odejdzie z Ajaxu Amsterdam w trakcie sezonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (30)


Tom535: Jestem niezmiernie ciekawy czy Maguier zagra w pierwszym składzie Anglików i czy odwinie jakiegoś babola. ;)
» 9 listopada 2021, 10:57 #30
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2021 10:43

Nigdy nie rozumiałem czemu Maguire dostał kapitana. Bo 80mln? Bo duży , klocowaty Anglik? Nie ma u niego pasji, agresji, której potrzebuje kapitan, by podnieść piłkarzy.
Potem są rezultaty - nikt nie chce biegać, nikt nie chce zakładac presingu, przy każdej rozsądnie ułożonej drużynie biegają jak stado owiec. Duża wina w tym trenera, ale kapitan jest jego prawą ręką aby kontrolować co się dzieje na boisku. Kiedy kapitan sam ponosi winę za większość straconych bramek - jego pozycja spada do zera.
PS. Poza tym głupia zasada że kapitan musi zawsze grać - i mamy przy fatalnie grającym Maguire jedno miejsce w drużynie mniej.
De Gea też się nie nadaje - on nawet na obrońców nie potrafi krzyknąć. Podobnie nie można ulec presji Christiano i dać mu kapitana, bo zrobi to co Messi z Barcelony. Mc Tomkowi będzie też bliżej do ławki po następnym okienku niż kapitana. Moim zdaniem z obecnej kadry tylko Bruno lub Rashford wchodzą w grę.
» 9 listopada 2021, 10:41 #29
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2021 11:40

Rashford, serio? Bardzo mu kibicuję, jednak najpierw niech złapie optymalną formę i regularnie wychodzi w pierwszym składzie. Kapitanem powinien być piłkarz, który będzie grał większość meczów w sezonie.
» 9 listopada 2021, 11:37 #28
DaredevilUtd: Żeby to uczynić trzeba mieć cojones.
» 9 listopada 2021, 07:13 #27
dandi900107: Zacznijmy od tego, że ten obrońca w ogóle nie powinien dostać tej opaski. Harry jest bezbarwną osobowością, nie ma haryzmy i nie ma charakteru zwycięscy. Nie potrafi walczyć o drużynę, nie przypominam sobie go zdenerowanego i rozmawiającego z arbitrem. Dla mnie to Bruno powinnien być kapitanem a jeżeli byśmy wybierali kapitana teraz to powinnien to być Ronaldo.
» 8 listopada 2021, 22:42 #26
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2021 20:35

Parę gorszych meczów i większość tutaj chce zabrać opaskę Maguire'owi..? Może k***a od razu co kolejkę zmieniajmy kapitana? Przecież każdemu zdarzają się gorsze okresy gry. Widać macie krótką pamięć i już zapomnieliście, jak Harry grał w poprzednim sezonie i na Euro? Ja bym szukał innych powodów słabej gry drużyny. Maguire nie jest głównym winowajcą. Zresztą na błędy w obronie można odpowiedzieć skuteczną grą w ataku, ale tam ostatnio też byliśmy bezsilni. Komu chcecie dać tę opaskę, Ronaldo, który będzie tu jeszcze 1.5 roku? Ja bym się wstrzymał ze zmianą kapitana przynajmniej do końca sezonu. Wtedy można dokonać oceny i w razie, kiedy Maguire nie wróci do swojej optymalnej dyspozycji, dać opaska komuś innemu.
Z całą sympatią do Ole, prędzej rozejrzałbym się za nowym trenerem, bo Norweg chyba jednak trochę się pogubił i i wygląda na to, że nie jest w stanie wznieść drużyny na wyższy poziom.
» 8 listopada 2021, 20:31 #25
reggieynot: * opaskę
» 8 listopada 2021, 20:36 #24
sisinho: Przecież juz w tamtym sezonie popełniał wiele błedów, które przypisywano Linedelofowi.
» 9 listopada 2021, 14:35 #23
CRtheSaviour: Powinien założyć mu tę opaskę na szyję.
» 8 listopada 2021, 19:32 #22
mcscotyy: Ole nie ma jaj do tego, Maguire, Fred, Shaw to obecnie święta trójka, każdy z nich powinien posiedzieć na ławce tyle co Jesse czy Donny
» 8 listopada 2021, 19:26 #21
REDARMY10: Myślę że akurat Ole nie powinien tego robić atmosfera w zespole jest i tak już nie najlepsza po co dokładać jeszcze coś takiego Harry był wyborem Ole na kapitana i przynajmniej półki jeszcze nas trenuje niech Harry ma tą opaskę. Jak przyjdzie nowy trener mam nadzieję że zmieni kapitana na osobę która się do tego nadaje Bruno albo Ronaldo bo innych kandydatów nie widzę
» 8 listopada 2021, 17:13 #20
Wisnia97: Ronaldo też nie nadaje się na kapitana. Bruno i nikt inny.
» 9 listopada 2021, 09:34 #19
klusek0128: "West Ham ma lepszą pomoc niż Manchester United"
"Mają większą liczbę piłkarzy skłonnych do walki. Mają piłkarzy, którzy grają z dumą w ich koszulce."
Przecież to jest wynik taktyki!!
Jeśli jesteś trenerem i zawodnicy mają atakować 2ga piłkę a tego nie robią, mają presowac a tego nie robią to zmieniasz ich albo zmuszasz do wykonywania poleceń.
To są jakieś jaja! jak bardzo wmawia się ludziom że to wina wszystkich aby nie Ole...
To dowód że albo tak ma być albo nie radzi sobie z egzekwowaniem założeń taktycznych (wiem jak to brzmi)
Kolejny raz zacytuję Rio Ferdinand.
" Inni piłkarze, te same wyniki"
» 8 listopada 2021, 17:03 #18
Cieniu: Zgadzam się w 100%. Już dawno powinien stracić, albo najlepiej w ogóle jej nie dostać.
» 8 listopada 2021, 16:34 #17
Sorata: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2021 16:15

W 100% popieram Parkera. Od samego początku Harry nie wyglądał na kogoś kto rządzi na boisku, kto może dawać impuls innym. Cokolwiek się dzieje na boisku - Harry jest gdzieś daleko, tak nie może wyglądać kapitan. McT, Fred, Bruno (zwłaszcza) oraz inni dostają kartki za dyskusję z sędzią bo nasz kapitan ich w ogóle nie chroni. Jedyne co robi to patrzy błagalnie na liniowego przy bramce, bo może pokaże spalonego.

Do tego ostatnio strasznie zjechał z formą względem ubiegłego sezonu, nie działa u niego nic - do słabych stron typu szybkość czy zwrotność dorzucił bardzo złe ustawianie się, kompletny brak rozgrywania piłki i ogromny brak koncentracji. Może to za szybki powrót po kontuzji, a może po prostu wygodny kontrakcik i pewne miejsce przez właśnie opaskę? Tak czy inaczej - tu trzeba zmiany i Maguire powinien zagrzać ławę niezależnie od składu personalnego. Jest obecnie 4 obrońcą za Varanem, Lindelofem i Baillym.
» 8 listopada 2021, 16:14 #16
Wisnia97: Ja bym szukał Jonesa w schowkach na miotły, bo ma szansę zostać 4 obrońcą kosztem Magłajera.
» 9 listopada 2021, 09:35 #15
HubsS1: Kandydatów na kapitana lepszych od Harrego jest co najmniej trzech. Bruno, Ronaldo, De Gea. Dla mnie najlepiej by się nadawał CR7, bo nikt nie może podważyć jego umiejętności, formy, charakteru oraz zasług dla klubu. Po odejściu Ronaldo naturalnym zastępcą byłby Bruno.
» 8 listopada 2021, 15:03 #14
vanantgaal: Dlaczego była gwiazda Realu która przyszła do nas bo nikt inny nie chciał miałaby być kapitanem?
» 8 listopada 2021, 15:34 #13
morrgan: Może dlatego, że jest on również byłą (i obecną) gwiazdą Man Utd? Poza tym na świecie istnieje jeszcze tylko jeden piłkarz o porównywalnym doświadczeniu i liczbie zdobytych trofeów - Messi. Tak naprawdę to ta opaska jest niepotrzebna, bo wszyscy i tak wiedzą, że to on jest liderem zespołu czy z tym kawałkiem materiału na ręce czy nie. Bodajże Shaw powiedział ostatnio, że to właśnie Ronaldo przemawia przed każdym meczem - Harry to nie wiem czy w ogóle się odzywa w szatni, bo taki z niego kapitan.
» 8 listopada 2021, 15:58 #12
ruffnecky: i to kolejny przykład, że przyjście Ronaldo rozsadziło nam szatnię
» 8 listopada 2021, 21:14 #11
wrobel1992: Niechzzabierze go daleko że składu, choćby że sobą jak już go wyrzucą.
» 8 listopada 2021, 14:55 #10
MiSt: Dostał ją, bo w fatalnym okresie był jednym z nielicznych charakterów 'powyżej przeciętnej'. Ole nie miał wtedy zbyt wielkiego wyboru. Teraz jednak powinien stracić opaskę. Pewnym punktem drużyny są Bruno i David - któryś z nich powinien ją nosić.
» 8 listopada 2021, 14:35 #9
marcB: Solsza już nie powinien nic nikomu zabierać. Powinien sam się zabrać
» 8 listopada 2021, 14:30 #8
ruffnecky: napisał anonimowy internauta przekręcając nazwisko trenera i legendy United
» 8 listopada 2021, 21:15 #7
atotrikos: Maguire powinien ją rzucić w górę za siebie jak panna młoda wieniec i elo, niech się dzieje wolo boska.
» 8 listopada 2021, 14:12 #6
UnitedWeStand: Może Lord Fred by ją złapał.
Kapitan, którego nie chcemy, a na ktorego obecne United zasługuje.
» 8 listopada 2021, 14:15 #5
atotrikos: Albo Van de Beek.
Jest bohaterem, na którego United zasługuje, ale którego teraz nie potrzebuje.
» 8 listopada 2021, 14:19 #4
atos1987: On nigdy nie powinien jej nawet dostać.
» 8 listopada 2021, 14:11 #3
RoyRoy: Dokładnie
» 8 listopada 2021, 14:14 #2
Celt15: On tutaj nigdy nie powinien trafić. Już na pewno nie za takie pieniądze.
» 8 listopada 2021, 17:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.