Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Żądania finansowe Williamsa przeszkodą w wypożyczeniu do Southampton

» 15 lipca 2021, 17:58 - Autor: matheo - źródło: talkSPORT
Wypożyczenie Brandona Williamsa do Southampton stanęło pod znakiem zapytania. Radio talkSPORT informuje, że na przeszkodzie stanęła wysoka tygodniówka Anglika.
Żądania finansowe Williamsa przeszkodą w wypożyczeniu do Southampton
» Brandon Williams w ostatnich tygodniach był przymierzany do Southampton
Southampton próbowało pozyskać Williamsa w dwóch ostatnich okienkach transferowych. Wówczas zgody na wypożyczenie nie wyraził Manchester United. Teraz Czerwone Diabły są skłonne tymczasowo oddać swojego gracza, ale kwestią zaporową są zarobki 20-latka.

Williams w Manchesterze United zarabia 65 tysięcy funtów tygodniowo. Southampton nie chce wydawać takiej kwoty z klubowej kasy. Święci musieliby też zapłacić kwotę odstępnego Czerwonym Diabłom.

Radio talkSPORT informuje, że na całej sytuacji mogą skorzystać Newcastle United i Norwich City. Te dwa kluby również są łączone z młodym defensorem Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Fernandes do Rashforda: Jesteś przykładem dla każdego na boisku i poza nim
Następny news »
Real Madryt zaakceptuje formalną ofertę Manchesteru United za Varane’a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


mally: Czegoś tu nie rozumiem. Brandon zarabia 65 tys funtów tygodniowo. Nawet jeżeli to nie do końca prawdziwa informacja.
Święci chcą go wypożyczyć, więc powinni dogadać się w kwestii zarobków (podziału czy całości) z United. Chyba nikt nie oczekuje, że gość idący na wypożyczenie zgodzi się na mniejsze zarobki niż ma wpisane w ważnym kontrakcie.
Jeżeli ktoś ma kłopot z zarobkami BW to albo United (nie chcą płacić jakiejś części gdy nie będzie go w klubie), albo Southamton (co nie dziwne, bo 65 tys funtów to pewnie tygodniówka dużo większa niż wielu graczy, którzy regularnie grali w lidze)
» 18 lipca 2021, 10:24 #18
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 18:59

Jak nie Southampton to znajdzie się inny klub. Nasza drużyna na pewno chce jak najlepiej dla zawodnika i będzie chciała go wypożyczyć nawet jeśli będzie trzeba opłacać część jego zarobków. Niestety ale jak podpisało się taką umowę to trzeba teraz to zaakceptować iż niektórych klubów nie stać na utrzymanie tego zawodnika.
» 16 lipca 2021, 18:59 #17
tygrys26: Ale o co wam chodzi z jego kontaktem? Wy mu płacicie czy co? Klub zdecydował ze mu qie należy to mu dali... według mnie jakby był ogrywany gdzieś to ba spokojnie za dwa lata wygryzie Wan Bissakez pierwszego składu bo chlopak potrafi tez cos zaserwować w ataku, a Wan Bissaka to tylko obrona i to w tym sezonie tez nie bardzo bi często lub zgubić krycie czy źle się ustawić.
» 16 lipca 2021, 06:57 #16
AgEnT: 65k na tydzień, a gość zagrał w przeliczeniu na minuty 13 meczy w Premier League XD
» 15 lipca 2021, 23:21 #15
sturmik: To i tak lepiej niz Romero i Jones.
» 16 lipca 2021, 00:13 #14
LTMek: Romero został odsunięty od składu, więc trochę dziwne porównanie...
» 16 lipca 2021, 11:43 #13
sturmik: Możesz go sobie wysłać i na Marsa. Tak długo jak mu płacisz 65k na tydzień to porównanie jest trafne.
» 16 lipca 2021, 16:35 #12
DaredevilUtd: Szczerze to chlopak jeszcze nic nie pokazał, by tyle zarabiać. Jeżeli to prawda, że woli siedzieć, niż grać, to slabo.
» 15 lipca 2021, 23:09 #11
Saftmi: Ale on chce grać, ale mu dali taki kontrakt to co miał z grzeczności odmówić? Myślał że będzie grał więcej, bo będzie zmiennikiem AWB pewnie, ale nie wyszło.
» 16 lipca 2021, 01:01 #10
LTMek: Parę dobrych meczów i cyk, długoletni kontrakt z szaloną tygodniówką. Potem płacz, że ciężko kogokolwiek sprzedać, jak byle kopacz zarabia na poziomie solidnego zawodnika z EPL...
Aaa i jeszcze te wieczne podkreślanie, że zawodnicy chcą tu zostać bo kochają klub... :D
Kochają kaskę, bo kto piłkarzowi czwartego lub piątego wyboru zapłaci takie pieniądze?
» 15 lipca 2021, 22:27 #9
sturmik: ''Williams w Manchesterze United zarabia 65 tysięcy funtów tygodniowo.''
Facepalm emoji.
» 15 lipca 2021, 21:46 #8
UnitedWeStand: Gdyby ktoś się zastanawiał, jakim cudem on zarabia 65k funtów tygodniowo gdy Trippier dostaje podobno 70k, to zarząd z Edkiem robili wysokie wyniki finansowe, które są publiczne z racji obecności United na giełdzie i każdy agent ma solidny argument do tego aby taki Brandon dostał swoją dolę z klubowej kasy, która jest zapełniana funtami m.in. dzięki jego występom.

Wygląda to później patologicznie gdy spojrzy się na zarobki takiego juniora i porówna z gościem reprezentującym swój kraj na wielkich turniejach, ale jak klub generuje tak duże pieniądze, to taki Pogba nie zadowoli się tygodniówką rzędu 150k jaką dostałby w Tottenhamie, a gdy Francuz dostaje 300k, to wtedy Rashford dostaje te 250k itd., aż dochodzimy do takiego Williamsa, który patrząc ile zarabiają koledzy, to chce 65k..

Patrząc na to, to Greenwood pewnie zaraz podpisze nowy kontrakt na min. 100k i będzie zarabiał więcej niż niektóre ,znacznie lepsze od niego, gwiazdy ligi.
» 15 lipca 2021, 21:37 #7
LTMek: Aha, czyli byle kopacz, który sporadycznie wącha murawę ma zarabiać kilkadziesiąt tysięcy funtów tygodniowo, bo MU ma wysokie przychody? XD
Takich gości trzeba szybciutko zweryfikować, a nie tłumaczyć tak bardzo chorą politykę płacową...
Foden zarabia 30k/week, rozumiem że jego agent nie ma pojęcia o kasie jaka dysponują właściciele City? XD
» 15 lipca 2021, 22:23 #6
UnitedWeStand: "bo MU ma wysokie przychody"
Oczywiście, że tak.
W firmach jest tak samo, że jak firma zarabia więcej, to Ty też idziesz po podwyżkę i zarabiasz wićej, ale mówią że masz spadać.

"Foden zarabia 30k/week, rozumiem że jego agent nie ma pojęcia o kasie jaka dysponują właściciele City?"
Ja widziałem, że on zarabia 12k, ale w kazdym razie, to wg mediow ma podpisać nową umowę na 6 cyfrówkę tygodniowo i co by tu nie mówić, to on akurat zasługuje nawet na więcej.

Poza tym, City ma normalny zarząd i oni nie oferują co tydzień nowej umowy piłkarzowi, który zagrał raptem "5 minut", ale zarobki są tam adekwatne do tego jakie dochody klub generuje.

Aby była jasność, bo nie do końca zrozumiałeś co mam na mysli, to nie usprawiedliwiam tego, że Williams za nic dostaje 65k tygodniowo i nie popieram tego, bo gość sobie po prostu na takie pieniądze nie zasłużył. Tłumaczę wyłącznie, że taką kasę w United łatwo dostać patrząc na to ile zarabiają u nas inni piłkarze i na takową kasę mogą liczyć nie ze względu na wyniki sportowe, ale ze względu na wyniki pozaboiskowe. United jest od wielu lat topowym zespołem patrząc na generowaną kasę.

Po prostu.
» 15 lipca 2021, 23:37 #5
LTMek: Większość firm ma widełki płacowe i świetny wynik roczny nie sprawia od tak, że kasa idzie na pensje dla pracowników, tym bardziej że również sporo firm stosuje po prostu podwyżkę inflacyjną.

Ja doskonale rozumiem co masz na myśli, ale w żaden sposób nie jestem w stanie zrozumieć jak to może tak działać, bo jest to po prostu droga donikąd...
Żałujesz kasy na 2 letni kontrakt dla Ramosa, przy czym płacisz chore pieniądze grajkom, którzy nic jeszcze nie osiągnęli i nie łapią się do składu...
» 16 lipca 2021, 11:42 #4
szczecinianin: Niestety, ale zawsze tak u nas było... jakiś żółtodziób zagrał 5 meczy w seniorach i dostawał tygodniówkę o jakiej solidny ligowiec Premier League może pomarzyć. Dzięki tej metodzie od lat mieliśmy problemy, by pozbywać się Smallingów, Blindów, Rojów, Darmianów, Pereirów. I to właśnie dzięki takim wspaniałym pomysłom Brandon już woli grzać ławkę za dobry $ a Phil Jones ma raj na ziemi. Niestety moi kochani, taka prawda i nawet nie zakłamujmy rzeczywistości, że tak nie jest.
» 15 lipca 2021, 19:22 #3
szymc11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 00:04

Masz rację, ale dodam że United też jednak ma za dużo w sobie sentymentów. Był taki czas gdzie np Rojo czy Smallinga można było sprzedać. (a Jonsowi nie dawać nowego kontraktu). Ale zarząd nie sprzeda patałachów, żeby zwolnić kasę np na darmowego DeVrija. Przez to... tak staczamy się na dno, do którego sprowadzają nas sentymenty.
» 16 lipca 2021, 00:03 #2
Abstrahujacy: Ah to dno Top2 Premier League. Ile to klubów osiągnęło tak fatalny wynik w ostatnich latach? Chyba wszystkie...
» 16 lipca 2021, 10:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.