Ostatnie dni by³y bardzo burzliwe w ¶wiecie futbolu. Manchester United w niedzielny wieczór, wraz z innymi jedenastoma klubami, og³osi³ plan powstania SuperLigi, elitarnych rozgrywek dla najbogatszych klubów w Europie.
We wtorek klub z Old Trafford wycofa³ siê z tego projektu.Decyzja w³a¶cicieli Czerwonych Diab³ów o do³±czeniu do SuperLigi spotka³a siê z ogromnymi protestami ze strony kibiców. Dostrzegli to potencjalni sponsorzy Manchesteru United, którzy wstrzymali rozmowy z klubem.
Manchester United od wielu miesiêcy rozgl±da siê za nowym sponsorem swojego o¶rodka treningowego w Carrington. Dziewiêcioletnia umowa z firm± Aon dobiegnie bowiem koñca po zakoñczeniu sezonu 2020/2021.
Logo Aon widnieje na koszulkach treningowych Manchesteru United oraz w nazwie kompleksu treningowego w Carrington (Aon Training Complex).
Czerwone Diab³y po obecnym sezonie zakoñcz± te¿ wspó³pracê z Chevroletem. Logo amerykañskiego koncernu na koszulkach zostanie zast±pione przez firmê Team Viewer. Manchester United nie bêdzie ju¿ zwi±zany umow± z ¿adnym producentem samochodów, co otwiera drzwi do kolejnych negocjacji i umów sponsorskich z bran¿± motoryzacyjn±.