Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van de Beek odejdzie z Manchesteru United po zakończeniu sezonu?

» 16 marca 2021, 09:22 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Donny van de Beek jest gotowy opuścić Manchester United po zakończeniu sezonu 2020/2021 – twierdzi dziennik Daily Star.
Van de Beek odejdzie z Manchesteru United po zakończeniu sezonu?
» Donny van de Beek w obecnym sezonie zanotował tylko 11 występów w wyjściowym składzie Manchesteru United
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek zostanie w Manchesterze United na kolejny sezon?
Kariera holenderskiego pomocnika na Old Trafford nie rozwija się tak, jakby chciał tego zawodnik. Van de Beek w podstawowym składzie Czerwonych Diabłów pojawił się zaledwie 11 razy. Pozostałe 15 występów zanotował z ławki rezerwowych.

Van de Beek, zdaniem Daily Star, jest sfrustrowany swoim pobytem w ekipie Manchesteru United. Holender w najbliższym czasie zamierza odbyć rozmowę z Edem Woodwardem, wiceprezesem wykonawczym Czerwonym Diabłów, na temat swojej przyszłości.

Brak regularnej gry może sprawić, że 23-latek nie pojedzie na tegoroczne mistrzostwa Europy. Holender w Manchesterze United nie ma szans wygryźć ze składu Bruno Fernandesa, a jego notowania stoją niżej niż takich piłkarzy jak Paul Pogba, Scott McTominay, Fred czy Nemanja Matić.

Van de Beek pod koniec lutego doznał urazu mięśniowego i nie był do dyspozycji Ole Gunnara Solskjaera w ostatnich meczach. Zawodnik prawdopodobnie znajdzie się w kadrze Manchesteru United na spotkanie z Milanem w Lidze Europy.


TAGI


« Poprzedni news
Potwierdzono kwietniowy terminarz Manchesteru United
Następny news »
Ferdinand do Haalanda: Bądź gościem, który przywróci trofea United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (40)


Klimaa: Przyszedł do nas z ligi holenderskiej - niektórzy potrzebują więcej czasu. Sądzę że w nowym sezonie będzie zawodnikiem naprawdę walczącym o wyjściowy skład.
» 18 marca 2021, 14:56 #40
Rzeczownik: Donny, to świetny piłkarz i na pewno będzie z niego ogromny pożytek w przyszłości. Niektórzy twierdzą (nie wiem skąd takie podejrzenia), że Holender nie jest transferem Ole, a ja jestem pewien, że Solskjear go chciał. W każdym sezonie trzeba rozegrać mnóstwo spotkań. Gdyby nie kontuzja, to Donny mógłby w końcu pokazać na co go stać, a stać go na bardzo wiele. Dla ludzi sceptycznie nastawionych do transferu Holendra i jego dokonań w pierwszym sezonie radzę przypomnieć sobie inauguracyjny sezon Dawida de Gei... Hiszpan bronił słabo, tragicznie spisywał się przy dośrodkowaniach z rzutów różnych, każde jego wyjście do górnej półki przyprawiało człowieka o palpitacje serca, a w kolejnych sezonach stał się jednym z najlepszych bramkarzy na świecie. Jego obecną dyspozycja jest słaba, ale przez kilka sezonów był znakomity. Z Donnym będzie tak samo.
» 17 marca 2021, 08:05 #39
mycka86: Wymysły mediów. Jak do nas przychodził to dobrze wiedział, że obecnie Pogba i Bruno będą nie do ruszenia gdy będą zdrowi i nie Donny nie będzie pierwszym wyborem. Poza tym nie dostaniemy za niego >30 mln. A tylko taka kwota mogłaby skłonić zarząd do jego sprzedaży. Zostanie u nas na 100% na kolejny sezon.
» 16 marca 2021, 12:34 #38
sturmik: No i wyszedł z tego van de ''bek'' w prasie.
Nie wiem co w nim widzieliśmy - chyba tylko to ,że został jak sierota w Ajaxie który sprzedał każdego nadającego się do czegoś grajka i dostaliśmy go bez targów. W Ajaxie byli de Ligt, de Jong, Ziyech, Kluivert do wyjecia a mysmy wzieli Donka.
Może się jeszcze odbuduje ale wątpię czy u nas - Fernandesa i Pogby nie wygryzie, Scott i Fred też grają coraz lepiej. Zaraz wróci się Garner i wskoczy Hannibal...
Zakup bez sensu.
» 16 marca 2021, 12:18 #37
mycka86: To jeszcze nie jest czas na Hannibala. O ile go nie wypożyczymy to podejrzewam, że zadebiutuje w przyszłym sezonie, ale dopiero od sezonu 2022/2023 zostanie włączony do kadry pierwszego zespołu.
» 16 marca 2021, 12:30 #36
wider: serio zagrał w 26 spotkaniach o.O niby człowiek ogląda wszystkie spotkania, a powiedział bym ze zagrał może z 10
» 16 marca 2021, 11:59 #35
mycka86: Od września gramy non stop co 3 dni. Trochę się tych spotkań nazbierało. Gdyby nie złapał kontuzji w ostatnim czasie to by grał w każdym meczu i miał obecnie blisko 40 spotkań. W różnym wymiarze czasowym oczywiście.
» 16 marca 2021, 12:27 #34
DEPE: mycka86: "Od września gramy non stop co 3 dni." chyba cie z deka pogieło.
» 16 marca 2021, 18:52 #33
Kryptospiderman: Było wiadomo ze transfery z lata były wzmocnieniem ale nie na ten a kolejny sezon... to jest właśnie przebudowa. Myśle ze dony zrozumie iż sprowadzenie so sprawi ze będzie grał brunem wyżej a mc Tomek zostanie z tylu. Na przyszłe lata bardzo prawdopodobne wydaje się rozstawienie spd 2x sp i spo dwóch n Rashford i drugi silny sprowadzony lata. Dwa transfery N i SO reszta gra
» 16 marca 2021, 11:34 #32
Maniek2728: A ja uważam, że Ole chcąc chronić naszą zaje fajna parę środkowych obrońców gra dwójka defensywnych pomocników nawet z tuzami pokroju Crystal Palace, czy defensywnie grającym West Hamem. Przez to brakuję miejsca dla Donnego, a czasem nawet Pogby. Mam nadzieje, że sprowadzenie porządnego szybkiego SO trochę w stylu Erica sprawi, że Ole trochę uwolni jednego ze środkowych pomocników z stricte defensywnych obowiązków właśnie mógłby to byś Donny.
» 16 marca 2021, 11:24 #31
Robert3344: Według mnie Donny od początku tu nie pasuje i nie rozumiałem tego transferu. My gramy bardzo bezpośrednią piłkę i nie potrzebujemy gracza, który będzie klepać na jeden kontakt, bo to totalnie nie nasz styl. My potrzebujemy graczy, którzy zrobią przewagę, stworzą coś z niczego, niestety donny taki nie jest. Ale to tylko połowa winy, bo połowę winy ponosi również sztab Ole, który nie potrafił dopasować gracza do reszty grupy. Według mnie Ole nie potrzebnie na siłę stara się zrobić z niego 10, bo my potrzebujemy kogoś centralnego do brania piłek, jeżeli gdzieś miałbym go wcisnąć to albo jako fałszywa 9 ala firmino albo go cofnąć w miejsce freda/scotta i tam go budować, a tak wychodzi misz masz. Ale cóż, jestem tylko laikiem, może to donny po prostu nie potrafi się odnaleźć na boisku i brakuje mu umiejętności żeby przestawić się na inne granie. Myślę, że ole i tak go nie puści i jeśli odejdzie to po następnym sezonie.
» 16 marca 2021, 10:52 #30
MadBuzzer: Jeśli tak się stanie to ewidentnie będzie to kolejny dowód na to kto kierują polityka transferowa klubu. Kolejny piłkarz, który przyszedł, lecz niekoniecznie był w planach samego Solskjaera. Wyrzucanie pieniędzy w błoto.
» 16 marca 2021, 10:50 #29
ruffnecky: a skąd wiesz, że nie był w planach Olego, Ole przysłał Ci smsa o takiej treści czy co? ;)
» 16 marca 2021, 19:45 #28
Blau: Wierzę, że zostanie i się przebije. Wystarczy spojrzeć na Freda - chłop też nic praktycznie nie grał przez pierwszy sezon, on często nie łapał się nawet na ławkę, tylko siedział na trybunach, więc sytuacja jeszcze gorsza. Później stał się zawodnikiem pierwszego składu.

Po sezonie prawdopodobne odejdzie Pogba. Wtedy taki VDB może okazać się zbawieniem.
» 16 marca 2021, 10:47 #27
Michal88: Nie no jak on odejdze po roku w którym za wiele szans nie dostawał to wyjdzie z tego naprawdę nie śmieszna komedia
» 16 marca 2021, 10:44 #26
kajo77: Może rzeczywiście nie dostał aż tyle okazji do gry ale gdy już je dostawał to kompletnie się nie wyróżniał i nie wpływał na poprawę gry zespołu. Miał niedokładne podania, nie podejmował ryzyka, w dribbling nawet nie wchodził. Szkoda bo fajny chłopak ale to sztab widzi jak sobie radzi na treningach i skoro nie gra to nie przypadek. Nie każdy transfer jest strzałem w 10
» 16 marca 2021, 10:28 #25
Oficer: Uważam ze nie dostał jeszcze odpowiedniej ilości minut zeby go skreślić ale z drugiej strony w tych meczach w ktorych grał to nie pokazał zbyt wiele. Szkoda ze dopadła go kontuzja w tym samym momencie co połowe składu bo na pewno miałby wiecej szans na pokazanie sie z dobrej strony. Szkoda go tak szybko odstrzelic tym bardziej ze 40 milionow jakie za niego daliśmy to nie są małe pieniądze.
» 16 marca 2021, 10:18 #24
marcB: Znowu będą pisać że United zepsuło talent
» 16 marca 2021, 10:14 #23
nieeeeeeee: Nie którzy chyba nie pamiętają że mamy Eda a on lubi kupować piłkarzy których albo trener nie chce nie potrzebuje itd.
» 16 marca 2021, 10:09 #22
DevoMartinez: Niestety po roku nadal nie wiadomo po co go Ole chciał. Jako opcje awaryjną jak wypadnie Bruno? To zupełnie inny typ gracza, nie holownik piłki czy mistrz ostatniego podania tylko zawodnik do szybkiej gry klepką której my prawie nie gramy. U nas z przodu same strusie pędziwiatry. Atakujemy efektywnie kiedy mamy miejsce, a te mamy dzięki kontrom albo szybkim przerzutom piłki na wolne pola. Nie tworzymy sobie miejsca klepkami. Po kiego go było sprowadzać i jeszcze Ole go przekonywał, żeby do nas dołączył. Mówił - będziesz grał Donny! Rozwiniesz się! Tak było! :D
» 16 marca 2021, 09:56 #21
smutny87: A co jeśli Ole go nie chciał?
» 16 marca 2021, 10:22 #20
DevoMartinez: Ale skoro go nie chciał to po co go osobiście przekonywał do dołączenia do Utd?
» 16 marca 2021, 10:44 #19
smutny87: Nic nie stwierdzam i nie wiem czy go namawiał czy nie a tym bardziej nie wiem czy robił to osobiście. Jeśli tak było to jest parę opcji. Jedna z nich to taka, że Ole spodziewał się czegoś więcej inna to zmiana kraju/ligi, nie każdy szybko się aklimatyzuje a mogą dojść też inne przyczyny o których nie wiemy. W każdym razie chyba wszyscy liczyli i pewnie dalej liczą na zdecydowanie więcej.
» 16 marca 2021, 12:26 #18
Atlantic: Często gramy na klepkę w ostatniej strefie boiska. Shaw, Bruno, Martial, Rashford dosyć często tak właśnie atakują i było kilka takich goli przecież.
» 16 marca 2021, 13:17 #17
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2021 13:25

smutny87: To akurat mówił albo ojciec van Beeka albo on sam. Ze Ole rozmawiał z nim osobiście i przekonał go do swojego projektu.

Atlantic: Powiedziałbym, że się zdarza grać klepke ale nie, że często. Podania w bocznych sektorach między bocznym obrońcom i atakującymi to standard u każdego w tych sektorach. Za to sam styl naszej gry, budowanie akcji przez pomoc to raczej szukanie wolnego miejsca a nie świetne operowanie piłką i masa podań.
» 16 marca 2021, 13:21 #16
ruffnecky: Atlantic, VdB mógłby być takim następcą Maty, właśnie do zmiany stylu gry, czym można zaskoczyć przeciwnika. Inaczej jesteśmy bardzo ale to bardzo jednostajni.
» 16 marca 2021, 19:47 #15
Atlantic: @ruffy, zgadzam się, ja jestem za tym, żeby Donny został (nie wierzę, że ktokolwiek w klubie myśli o jego sprzedaży po sezonie) i dawał nam dodatkową opcję właśnie.

@Devo, no myślę, że zdarza się nam częściej niż niektórym się wydaję, ale zgadzam się, że nie jest to coś co robimy w większości akcji. W tym i poprzednim sezonie nawet sporo takich szybkich bramek po klepce zdobyliśmy.
» 16 marca 2021, 19:56 #14
6quarg: Jeżeli komuś już po nawet nie całym sezonie brakuje ambicji, żeby walczyć o pierwszy skład, umówmy się, po słabych wstępach, to nie ma miejsca w United, ani pewnie też w żadnym liczącym się w Europie zespole.

Może czas przypomnieć takich zawodników jak Carrick, Evra, czy Vidic, którzy po przyjściu do zespołu grali słabo, ale nie poddali się i potem stawali się filarami zespołu. A Luke Shaw? Średni pierwszy sezon, potem kontuzja i kilka lat grzania ławy. Teraz jeden z najlepszych i najsolidniejszych graczy. A Fred? Pierwszy sezon - równie źle co Holender, 2. sezon? Grał wyłącznie ze względu na dziury w kadrze, dopiero pod koniec sezonu stawał się pierwszym wyborem, przed Maticem, czasem nawet przed Pogbą. To teraz Francuz musi udowadniać, że zasługuje na miejsce bardziej niż Brazylijczyk. Kurde, nawet Pogba, który poczuł zagrożenie byciem rezerwowym, zaczął się bardziej przykładać.
» 16 marca 2021, 09:49 #13
JackDaniels: Beton.jpg
» 16 marca 2021, 10:02 #12
DevoMartinez: Umówmy się gość zagrał w sezonie 300 minut :D To 3 pełne mecze. Mniej minut zagrali tylko ighalo, willaims, tuanzez, fosu i shoretire. Z czego 2 miało kontuzje, trzeci zakończył wypożyczenie a czwarty to narybek akademii.
W pierwszym meczu Donny strzela brame a potem nie oglądamy go przez x czasu. Takie wprowadzanie zawodnika do zespołu może "zabić" każdego. Sorry ale Ole marnuje chłopa bo nie umie wykorzystać jego mocnych stron. A nie umie bo budował zespół pod inny styl i teraz klops
» 16 marca 2021, 10:03 #11
emil1986x: DevoMadtinez dokładnie tak Ole go zabił nie dał szansy
» 16 marca 2021, 10:19 #10
REDBOSS: @DevoMartinez
Co Ty bredzisz jakie 300 minut? Van de Beek zagrał w tym sezonie 1053 minuty co daje ~~ 12 meczów, więc nie ma tragedii. Natomiast w tych meczach przeważnie nic nie pokazywał, a ty mówisz, że Ole go marnuje... Ale mimo wszystko dąłbym mu jeszcze czas i może w przyszłym sezonie będzie lepiej.
» 16 marca 2021, 10:31 #9
atotrikos: @REDBOSS, problem w tym, że @DevoMartinez wcale nie bredzi bo Holender grał, był w formie i wyglądał na zawodnika który zaraz będzie zaczynał spotkania od pierwszych minut. Co było potem ? Wejścia na 2min, ustawianie go nie korzystając z jego umiejętności przeze co wygląda totalnie blado. Nie wiem jak to jest ale w większości przypadków to aklimatyzuje się chyba przez zaliczanie minut na boisku, mogę się mylić. Zdecydowanie za długo u nas wprowadza się zawodników. Może wrócę do OSTATNIEGO SPOTKANIA PRZED REWANŻEM Z MILANEM HMM?

CAŁY MECZ, ZERO ZMIAN.

0
null
nic
a Bruno sprinty w 90min i coś tam pociągnęło w udzie(oby nic szczególnego)

Van De Beek gra poniżej oczekiwań bo jest człowiekiem na bocznym torze, takie 5 koło u wozu.
» 16 marca 2021, 10:39 #8
DevoMartinez: REDBOSS: zagrał 317 minut w lidze. Nie licze pucharów myszki miki gdzie musiał grać ze składem rezeorowym z randomowej łapanki.
» 16 marca 2021, 10:46 #7
waletpl: Nie powiedziałbym, żebyśmy w Pucharze Anglii przeciwko West Ham i Live grali rezerwowym składem. Do tego pojawiał sie na boisku w każdym meczu fazy grupowej LM, tylko w meczach vs PSG grając krócej niż połowe. To też puchar myszki miki?
» 16 marca 2021, 12:40 #6
Atlantic: Nowy zawodnik, młody chłopak, 1000 minut mimo kontuzji i jeszcze kilkunastu meczach do rozegrania w tym sezonie. Moim zdaniem to nie brzmi tak źle. Nie jest to dobry sezon dla Van de Beeka, ale ja od niego nie oczekiwałem, że on w tym sezonie będzie nam wygrywał mecze i zostanie gwiazdą drużyny. Gdyby nie miał kontuzji to Donny byłby teraz bardzo przydatny, ale pech chciał, że nie możemy z niego skorzystać. Ludzie się za bardzo ekscytują tym transferem, czy to w jedną czy w drugą stronę, a to nigdy nie wyglądało na transfer na już do pierwszego składu. Kupiliśmy utalentowanego chłopaka, który może dać nam dodatkowe opcje gry i odciążenie np Bruno czy Pogby.
» 16 marca 2021, 13:14 #5
DevoMartinez: waletpl: No tak ale tak serio to van Beek zagrał w ilu waznych meczach od 1 minuty? Co z tego, że wchodził z ławki na ogony albo najczęściej zaczynał w pierwszym jak grał skład mocno rezerowowy. Z mocnym rywalem ile razy zaczął mecz? Cięzko się wpasować w zespół jak grasz ciągle z kimś innym.
» 16 marca 2021, 13:29 #4
GenLancelot: Okazał się za słaby i tyle. Pożegnać i niech chłopak próbuje w innym zespole się rozwijać póki młody
» 16 marca 2021, 09:47 #3
emil1986x: Niech odejdzie szkoda mi go. Musi grać u trenera który potrafi wykorzystać potencjał gry kombinacyjnej a nie laga do przodu ewentualnie do Bruno i zobaczymy co wymyśli.
» 16 marca 2021, 09:37 #2
atotrikos: Wstyd mi za takie coś, po prostu mi wstyd. Nie potrzebowaliśmy tego transferu, chyba, że to miało wyglądać tak - "zaklepmy go bo ktoś inny go wykupi a my jeszcze nie jesteśmy pewni JAK CHCEMY grać, co z Pogbą" to wtedy i tak tego nie rozumiem.
» 16 marca 2021, 09:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.