Leicester City vs Manchester United. Zapowiedź 15. kolejki Premier League

» 25 grudnia 2020, 09:29 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Piłkarski maraton w Anglii trwa w najlepsze. Manchester United w Boxing Day zmierzy się na wyjeździe z Leicester City.
Leicester City vs Manchester United. Zapowiedź 15. kolejki Premier League
» Manchester United w 15. kolejce Premier League zagra z Leicester City
Czerwone Diabły do spotkania na King Power Stadium przystąpią po znakomitych występach z Leeds United (6:2) i Evertonem (2:0). Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera na wyjazdach nie przegrali w Premier League od 10 spotkań. Imponującą serię będą chcieli podtrzymać z Lisami.

Kto? Leicester vs Manchester United
Kiedy? 26.12.2020, 13:30
Gdzie? King Power Stadium
Sędzia? Mike Dean
Transmisja? Canal+ Sport


Manchester United i Leicester City w tym sezonie radzą sobie zdecydowanie lepiej na wyjazdach niż na własnych stadionach. Ekipa Brendana Rodgersa u siebie zdobyła 9 punktów, a na wyjazdach aż 18. To przekłada się na drugie miejsce w tabeli. Czerwone Diabły do meczu z Lisami przystępują z trzeciej pozycji, mając jedno spotkanie rozegrane mniej.

Manchester United po raz ostatni na King Power Stadium gościł przy okazji meczu zamykającego sezon 2019/2020 w Premier League. Czerwone Diabły wygrały wówczas 2:0 i zapewniły sobie trzecie miejsce w lidze, a w konsekwencji awans do Ligi Mistrzów. Choć stawka sobotniego spotkania nie będzie tak wysoka, to w Boxing Day powinniśmy zobaczyć naprawdę ciekawe starcie!

Sytuacja kadrowa:
Po meczu z Evertonem w zespole Manchesteru United nie pojawiły się nowe urazy. Nie wiadomo natomiast, czy z Leicester City będą mogli zagrać Aaron Wan-Bissaka i Scott McTominay, którzy opuścili mecz na Goodison Park.

W zespole Leicester City do dyspozycji Brendana Rodgersa będzie Jamie Vardy. Bliski powrotu jest Caglar Soyuncu, choć turecki defensor będzie raczej gotowy do gry na poniedziałkowe starcie z Crystal Palace.

Przewidywane składy:

Leicester City: Schmeichel – Fuchs, Evans, Fofana – Justin, Tielemans, Ndidi, Albrighton – Barnes, Maddison – Vardy

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Tuanzebe – Fred, Pogba – Rashford, Fernandes, Greenwood – Cavani

Przedmeczowe wypowiedzi:

Brendan Rodgers – Myślę, że Ole wykonuje fantastyczną pracę. United z pewnością byli rozczarowani odpadnięciem z Ligi Mistrzów, ale to rozgrywki, które mają w swojej historii. Ole zmienił klub pod kątem wartości i chce rozwijać młodych piłkarzy. Jego praca jest bardzo dobra, a zespół ma w sobie dużo jakości.


Ole Gunnar Solskjaer – Jeśli będziesz jako pierwszy tracił bramki, to w pewnym momencie zapłacisz za to cenę. Leicester City to nie jest zespół, któremu chcesz dać 1-2 bramki przewagi, bo mają wielu zawodników potrafiących świetnie grać z kontry. Jeśli musisz z nimi gonić wynik, to możesz stracić dwa, trzy lub cztery gole. Musimy więc zacząć to spotkanie tak jak z Evertonem. Moim zdaniem zanotowaliśmy świetny start, podobnie jak z Leeds United. Pierwszy gol jest oczywiście ważny w każdym meczu.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Leicester:
DataSpotkanieWynik
23.12.2017Premier League: Leicester City - Manchester United2:2
10.08.2018Premier League: Manchester United - Leicester City2:1
03.02.2019Premier League: Leicester City - Manchester United0:1
14.09.2019Premier League: Manchester United - Leicester City1:0
26.07.2020Premier League: Leicester City - Manchester United0:2


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United przegrał tylko 1 z 14 wyjazdowych spotkań z Leicester City w Premier League. Miało to miejsce we wrześniu 2014 roku (3:5).

– Manchester United nie przegrał żadnego z 11 ostatnich meczów z Leicester City w Premier League (8 zwycięstw, 3 remisy).

– Leicester City z żadnym innym rywalem nie przegrywał w Premier League tak często (19 razy) jak z Manchesterem United.

– Leicester City od czasu powrotu do Premier League w 2014 roku przegrał 5 z 6 spotkań, które odbywało się w Boxing Day. Jedyne zwycięstwo Lisy odniosły w 2018 roku z Manchesterem City.

– Lisy na własnym stadionie przegrały w tym sezonie cztery ligowe spotkania i wyrównały tym samym wynik z ubiegłych rozgrywek.

– Manchester United wygrał sześć ostatnich wyjazdowych meczów w Premier League, choć zawsze tracił w nich gole jako pierwszy. Żadna inna drużyna w historii angielskiej ekstraklasy nie może pochwalić się taką serią.

– Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera w ostatnich 10 wyjazdowych meczach ligowych strzelali po przynajmniej dwie bramki.

– Manchester United wygrał 21 meczów w Premier League, które odbywały się w Boxing Day. Żaden inny zespół nie może pochwalić się takim dorobkiem. Jedyne porażki Czerwonych Diabłów w ten dzień miały miejsce z Middlesbrough (2002) i Stoke (2015).

– Bruno Fernandes od początku swojego debiutu w Premier League w lutym 2020 roku był bezpośrednio zaangażowany w 29 bramek (17 goli, 12 asyst).

Spotkanie Leicester City vs Manchester United rozpocznie się w sobotę 26 grudnia o godzinie 13:30. Mecz będzie transmitowany na CANAL+SPORT. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja Solskjaera przed Leicester: Piłkarze wiedzą, czego chcę od swojego zespołu
Następny news »
Maguire: Musimy zrobić to samo, co w ostatnim sezonie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (108)


Mikez: Pamiętajmy, że to mecz wyjazdowy, najważniejsze to szybko stracić bramkę. Rozważyłbym nawet wbicie samobója w pierwszej akcji meczu, żeby mieć pełne 90 minut na comeback.
» 26 grudnia 2020, 12:31 #105
marcinprowp: 3:1 dla nas GGMU
» 26 grudnia 2020, 12:19 #104
rreddevilss: Wlasnie w canal plus uslyszalem ze Brighton w calym 2020 roku wygralo 1 mecz u siebie w lidze, oczywiscie nie z kim innym jak z Arsenalem XD
» 26 grudnia 2020, 12:12 #103
rreddevilss: Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium
Data: Sobota, 26 grudnia 2020, 18:30 czasu polskiego
Sędzia: Michael Oliver
Transmisja: Canal+ Sport (Pol)

Typ Kanonierzy.com: 3:0




XDD 3 goli to Oni do lutego moga nie zdobyc przeciez
» 26 grudnia 2020, 12:05 #102
marcinprowp: Mam nadzieję że spadną :)
» 26 grudnia 2020, 12:28 #101
mrm86: Trzeba z lisów dzisiaj zrobić futerko
» 26 grudnia 2020, 12:01 #100
artix206: Nie wiecie, jaki czułem ból, gdy wczoraj o 13 usiadłem przed telewizorkiem, aby zobaczyć nasz mecz.. A okazało się że gramy dzisiaj :D
» 26 grudnia 2020, 11:51 #99
BajtiMU: Hahaha.Chętnie bym ujrzał wtedy Twoją minę ;D
» 26 grudnia 2020, 12:01 #98
Hoccu: To była rózga od Mikołaja za to żeś niegrzeczny był :D
» 26 grudnia 2020, 12:21 #97
CzerwonySayd: Hahaha no ja też kilka razy tak miałem, przygotowałem sobie wszystko do meczu usiadłem włączyłem tv i co jest? Jakieś pierdoły zamiast meczu a później się okazło że mecz jest jutro hahaha.
» 26 grudnia 2020, 12:23 #96
marcino186: Zrobiłem dokładnie to samo
» 26 grudnia 2020, 12:30 #95
kckMU: Leicester jeszcze nie strzeliło bramki dla United Ole. Przy Vardym to aż dziwne.

Obym nie wykrakał.
» 26 grudnia 2020, 11:49 #94
Adamo95: Jezu ufam dla ciebie
» 26 grudnia 2020, 11:59 #93
Glory18: Ja mam tylko wielką nadzieję że dziś zobaczymy w podstawie Erica zamiast Victora L. ,tak jak zagrał Bailly z Evertonem to było coś pięknego na takiego Erica długo czekałem..Victor niestety to półka niżej kiedy Bailly jest w formie. Mam nadzieję że Ole wyjdzie dzisiaj tak
De Gea - Van Bisaka (Brandon),Bailly , Maguire, Shaw,Pogba ,Fred, Bruno, Rashford, James , Cavani
Dzisiaj tylko Zwycięstwo
» 26 grudnia 2020, 10:29 #92
91nc99: Tuanzebe stoi wyżej od BW w hierarchii. Reszta ok zakładając, że SMcT jest niedostępny. Wówczas on by zagrał zamiast Pogby
» 26 grudnia 2020, 10:45 #91
BajtiMU: Nie można zapominać,że z Bailly nigdy nic niewiadomo,wiec ja bym najpierw dał mu jeszcze pograć w mniej ważnych meczach.Każdy błąd z Leicester może nas kosztować utratę punktów.Jeżeli chodzi o atak to ja bym postawił na Mason,Martial i Rashford.Trzeba szlifować ten diament.Cavani na ławce w postaci bardzo wartościowego koła ratunkowego.
» 26 grudnia 2020, 11:38 #90
Klierek7: To będzie wielki test. Lisy nakryły ostatnio czapką totki i obnażyły wielki kunszt taktyczny Mourinho. Założę się ze dzis oddadzą nam piłkę i wyrahowanie poprowadzą mecz. Trochę się obawiam bo w grze pozycyjnej jesteśmy beznadziejni. Mam nadzieje że od dziś zacznie się to zmieniać i pokarzemy klasę.
» 26 grudnia 2020, 10:01 #89
flt32705: Oby po 3 pkt do boju United!!
» 26 grudnia 2020, 09:25 #88
kamtor: Fabian ruiz z napoli dostępny za 50 mln euro
» 26 grudnia 2020, 08:44 #87
Robert3344: Nigdy mnie jakoś nie przekonywał, niby technika i podanie dobre, ale mało mobilny
» 26 grudnia 2020, 09:16 #86
mcscotyy: wolałbym Savicia ale on to chyba taki box2box bo ani ofensywny ani defensywny, a na SPD to marzy mi się ktoś taki jak Ndidi
» 26 grudnia 2020, 11:58 #85
FanikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2020 01:22

Zastanawiam się dlaczego dalej piszecie, że Ole jest słabym taktykiem. Gdy prześledzimy mecze z najlepszymi drużynami to nawet jeśli przegrywamy to i tak jesteśmy drużyną dominującą.

Wychwalacie innych trenerów jacy to geniusze nie są. Później przychodzi mecz z tymi gigantami taktyki, Ole ich ogrywa i cisza.

Cudze chwalicie, swego nie znacie.

Co prawda pisze to o 1 w nocy po alkoholu, ale myślę, żebyśmy wszyscy zeszli na ziemię i docenili to, że dzięki Ole w końcu przestaliśmy być klubem memem i zmierzamy w końcu w dobrą stronę.
» 26 grudnia 2020, 01:20 #84
DjTED: Bilans z Guardiola mówi sam za siebie. Nie możemy zapominać także, że na lawce jest prawa ręka Fergusona
» 26 grudnia 2020, 01:23 #83
FanikMU: Dokładnie i jakoś nie widzę komentarzy wtedy, że Ole to geniusz taktyki. Jednak gdy przegramy mecz to zaraz Ole wuefista.
» 26 grudnia 2020, 01:24 #82
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2020 08:32

Tutaj jest takie przekonanie, że Jak wygrywamy to dzięki piłkarza (Bruno) jak przegrywamy to wina Ole (taktyka). Problem w tym, że często gdy przegrywamy, to widać brak zaangażowania na boisku, ale czasami są mecze, gdzie ewidentnie wybory kadrowe, czy taktyczne są powodem złej gry. Niemniej jednak Ole robi dobra robotę i jak piłkarza się chce to mamy wyniki pozytywne, często też w 2 połowie gramy lepiej co pokazuje, że wnioski podczas meczu są wyciągne i sztab potrafi reagować zmiana taktyki.
» 26 grudnia 2020, 08:28 #81
Robert3344: W ogóle jak można brać na poważnie ole out? Chłop tu wykonał kapitalną robotę odmieniając nasze oblicze, zespoły znowu zaczęły się nas bać, gdyż wiedzą, że jak zagrają z nami otwarta piłkę to zostaną skarceni jak Leeds. Transfery wykonywane są z głową, młodzi zawodnicy dostają szansę, a taktycznie wcale nie odstajemy od nikogo. Można winić Ole za LM, ale mieliśmy bardzo mocna grupę i zadecydowały detale. mówi się trudno. Jest jeszcze parę trofeów do zdobycia. Jedynie mozna się zastanawiać czy Ole jest osobą, która poradzi sobie z drużyną, która zacznie wygrywać seryjnie i czy właśnie te drobne detale będziemy potrafili wykorzystać. I szczerze mówiąc życzę mu żeby tak się stało, bo gość widać, że sobie radzi z presją i z zawodnikami, a do tego ma united w sercu.
» 26 grudnia 2020, 09:24 #80
BNK: Wszystko pięknie, widać olbrzymi progres tylko, że właśnie największy, jeśli chodzi o samego trenera i jego podejście taktyczne do meczu, dobór składu i zmiany. Czyli wszystko to, o co do tej pory większość z nas, olecseptykow się czepiała. Mamy świetną serię, pomijając tą nieszczęsną ligę mistrzów, i tym razem można śmiało powiedzieć, że to głównie zasługa trenera. Więc np. ja, który krytykowałem Solskjeara nieraz, cieszę się bardzo, że te elementy, w których był słaby, zostały poprawione i nie mam powodów do dalszej krytyki. Mam tylko nadzieję, że nie będzie tak, jak zaraz po jego przyjściu, że nagle wygrywamy wszystko, a potem to siada i do końca sezonu gramy znowu piach.
» 26 grudnia 2020, 10:39 #79
Braks: Dzisiaj 3 pkt są nasze. Jestem pewny
» 26 grudnia 2020, 00:55 #78
Michux3: Jak uda nam się wygrać następne 3 ligowe mecze to do meczu z Lfc możemy podejść już jako prawdziwy pretendent do mistrza
» 25 grudnia 2020, 23:22 #77
Replikant: Fajnie będzie zdobyć jakieś trofeum w tym sezonie choćby to był nawet Puchar Myszki Miki lub Ligi Europy. Ogólnie mam nadzieję, że jak już się raz zameldowaliśmy w TOP4 to się z niego nie wymeldujemy już do końca sezonu i choć jest cień szansy na majstra to nie nastawiam się jakoś specjalnie. Ostatnio oglądałem sobie różne podsumowania bramek z ostatnich lat i muszę przyznać, że serio już czasem zapominam jakie ananasy na OT grały w erze Van Gaala i Mourinho. Ole to może nie jakiś gigant taktyki, ale kadrowo mam poczucie, że w końcu ma to ręce i nogi i jeśli ustabilizujemy formę z tyłu to będziemy walczyć o najwyższe cele.
Lubię Leicester i nie mogę się doczekać meczu jutro, mam nadzieję, że pukniemy ich tak z 2-0 co najmniej.

GGMU!
» 25 grudnia 2020, 22:52 #76
Fido: Dobrze prawisz.
» 25 grudnia 2020, 23:11 #75
pilchu: Pamiętaj, że te ogórki które grały w United to wina głównie Moyesa i Van Gaala. Głównie Holender zrujnował kadrę ściągając zawodników, których Jose musiał się pozbyć. Pozostałością po Van Gaalu do dziś jest choćby Rojo, którego klub nie potrafi się pozbyć. Warto przypomnieć tez Schneiderlena, Schweinstaigera, Fellainiego, Blinda, Depaya, Di Maria, Falcao. Oprócz Shawa nikt z transferów Moyesa i Van Gaala nie gra i nie stanowi siły naszej kadry.
» 25 grudnia 2020, 23:36 #74
Budewajn: Tak na szybko, Martial?
» 25 grudnia 2020, 23:43 #73
Batigol222: Van Gaal to przede wszystkim nie wiedzieć czemu pozbył się Naniego. Di Maria i Falcao w tamtym czasie zapowiadali się na hitowe transfery, a że nie wyszło? No i to Van Gaal wprowadził do pierwszego zespołu Rashforda.
» 25 grudnia 2020, 23:48 #72
Magik1990MU: "Według Bein Sports, Thomas Tuchel rozmawia obecnie z Arsenalem aby ewentualnie zastąpić Mikela Artete."

A to ci ciekawe...
» 25 grudnia 2020, 21:31 #71
Tomczo: Magik, i co jako naczelny hejter armatek myślisz na ten temat. serio, bez szydery. jestem ciekawy twojej opinii.
» 25 grudnia 2020, 21:49 #70
DjTED: Bylby chyba chory jakby tam poszedł... Największy rozpierdziel z wszystkich klubów. Smieszne transfery, żenujący właściciele. Brak kasy. Piłkarze wypaleni i sabotujacy klub. Widmo championship...
» 25 grudnia 2020, 22:11 #69
mikon70: Ja uważam, ze Tuchel tam cudów nie zdziała. Nie mówię tego dlatego, ze chce być dla Arsenalu złośliwy, a dlatego, że zarząd w jedno okienko może da mu kasę na dwóch piłkarzy i skończy się. Tak jak kiedyś pisałem, zarząd tamtejszy jest o wiele gorszy od tego, na który narzekamy w United.
» 25 grudnia 2020, 22:13 #68
kckMU: Gdyby ich przejął Usmanow, który jest miliarderem i fanem Kanonierów, to mogliby być ponownie wielcy. Kroenke ma ich głęboko gdzieś. Dopóki będą przynosić zyski - a będą i tyle - dopóty nikomu ich nie odda.
» 25 grudnia 2020, 22:29 #67
DaredevilUtd: Moim zdaniem Tuchel, to tam nic nie zdziała, w PSG nie mial władzy, w Arsenalu też by jej nie mial. Z deszczu pod rynnę.
» 25 grudnia 2020, 22:30 #66
DjTED: Na moje wszystko wygląda u nich tak jakby zarząd chciał się ewakuować... Tną koszty, zwalniają ludzi. Sprzedają wartościowych graczy by wymienić ich na emerytów i odpady.
» 25 grudnia 2020, 22:31 #65
NoLogo: 9gag.com/gag/apGeVXp
» 25 grudnia 2020, 22:46 #64
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2020 07:51

Ja juz kiedyś pisałem ze ten cały Arsenal to tylko wydmuszka finansowa dla Amerykanów. Mylili oczy kibicom legendarną budową stadionu przez co obowiązkiem zaciskania pasa. Stadion juz dawno wybudowany, najdroższe bilety w BPL a sensownych wzmocnień brak. Im pasował ten Wenger co przyspawał Arsenal do 4 pozycji. Co roku kasa z LM plus trener wyciągający z kapelusza młodych zdolnych darmowych zawodników. I jakoś się to kręciło ale kibice jęczeli i trzeba było coś zrobić.
» 26 grudnia 2020, 07:50 #63
Pyra: Ozil w Fenerbahce z pensją 8M Euro/netto od nowego sezonu
» 25 grudnia 2020, 21:15 #62
kckMU: Dobra wiadomość. Miło będzie go ponownie oglądać, a Turcja to "jego kraj" można powiedzieć.
» 25 grudnia 2020, 21:32 #61
Pops918: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2020 20:36

Zyczę wszystekim wszystkiego dobrego i żeby nasz wspaniał y Manchester był najlepszy na świecie!!
» 25 grudnia 2020, 20:36 #60
Batigol222: Cavani w tym sezonie w lidze i EDL Cup strzelił 4 bramki, z czego 3 kapitalne i całkowicie zmieniające obraz meczu. I to wszystko w niecałe 300 minut. Szkoda, że nic nie strzelił w LM, ale na razie gość i tak robi różnicę. Myślę, że jutro jednak będzie ustawienie podobne do meczu z Evertonem, tyle że zamiast Greenwooda zagra Rashford. Bruno już parę razy w tym sezonie został zneutralizowany a Leicester gra na dwóch cofniętych ŚP, którzy są bardzo dobrzy w odbiorze. Inna opcja to Matic plus Fred a przed nimi Bruno i Pogba, czyli 4-2-2-2 zamiast tego 4-1-3-2 jak z Leicester, gdzie trzech pomocników grało wyraźnie wyżej od Maticia.
» 25 grudnia 2020, 20:18 #59
JohnyKukurydza: Wesołych świat :D
» 25 grudnia 2020, 20:17 #58
loczek1986: Taka ciekawostka. Lisy mają nową bazę treningową, piękna sprawa. Ogółem bardzo dobrze ten klub jest zarządzany. Właściciel zasługuje na uznanie.
» 25 grudnia 2020, 19:58 #57
Robert3344: Jeden z lepiej (jak nie najlepiej) zarządzanych klubów w Anglii, ten mistrz i liga mistrzów dała im takiego kopa finansowego, że dali radę ustabilizować klub w top 10, a według mnie jest to już nowy klub w big 6. Właściciele do tego finansują różne przedsięwzięcia w mieście Leicester i cała otoczka w okol klubu jest jeszcze lepsza.
» 26 grudnia 2020, 09:35 #56
Tom535: Dlaczego zwolnili Tuchela? Przecież PSG nie stało tak cienko w tym sezonie.
» 25 grudnia 2020, 17:24 #55
Pogba6: Byl sredni, czasami sredniaka lepiej zwolnic w koncu niz trzymac. Ny niestety trzymamy. No i nie mial dobrych relacji z geiazdami. Taki Mbappe moze zostanie dzieki Poche.
» 25 grudnia 2020, 19:58 #54
Pyra: Leonardo go nie lubi
» 25 grudnia 2020, 20:00 #53
Pezet: Ten średniak to Pogba ?
» 25 grudnia 2020, 20:07 #52
DaredevilUtd: Dokladnie pezet, w sedno!
» 25 grudnia 2020, 21:14 #51
RyannMistrz: Poczetino nie różni się niczym od tuchela. Oboje są uja warci
» 25 grudnia 2020, 21:48 #50
DavvidUnited88: Wie ktoś czemu Walker jutro nie zagra z NEW !? Kontuzja?
» 25 grudnia 2020, 17:13 #49
Adrian0007: Masz artykuł na stronie o tym.
» 25 grudnia 2020, 17:14 #48
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2020 17:16

Coronavirus - oficjalne info od MC.
» 25 grudnia 2020, 17:16 #47
DavvidUnited88: Dzięki.
» 25 grudnia 2020, 17:30 #46
Mat1710: Wiem ktoś może czy będzie jakaś retransmisja z tego spotkania??
» 25 grudnia 2020, 16:07 #45
damian2987: Napewno, zobacz w program tv canal plus
» 25 grudnia 2020, 16:16 #44
91nc99: Pamiętam spotkanie z 2014 roku. Wygrywaliśmy 3:1 i... poszło kilka kontr i skończyło się na 5:3. Gdybyśmy wygrali, czasu LvG i cały sezon mogły wyglądać zupełnie inaczej
» 25 grudnia 2020, 14:45 #43
mikon70: To było szalone spotkanie. Choć więcej złości po meczu aniżeli radości z tych 3 goli. Choć bramka Di Marii, co by o nim nie mówić. Majstersztyk. Wtedy tez dobry mecz Vardy zagrał. Wcześniej o nim nie słyszałem, a w tamtym momencie nie sądziłem, ze w przyszłych sezonach będzie prezentować taki świetny poziom.
» 25 grudnia 2020, 18:29 #42
kckMU: Aby gonić lidera, trzeba najpierw wskoczyć na 2 miejsce. Tak więc... :) Poproszę powtórkę z zeszłego sezonu, gdzie Leicester nie podeszło pod bramkę. My zawsze coś strzelimy tym składem. Nareszcie można to bez żadnego zastanowienia głosić.
» 25 grudnia 2020, 14:39 #41
is200second: FIFA 21 ogłosiła listę 50 najlepszych młodych napastników i nie ma w niej nawet Greenwooda a są jakieś cześki chociażby z velez sarsfield :D
» 25 grudnia 2020, 14:21 #40
Glory1878: Nawet jak fifa ogłosi listę 10 tyś najlepszych piłkarzy i nie będzie nikogo z naszych to i tak mam to w d...
» 25 grudnia 2020, 14:26 #39
91nc99: Skrót od 'tysięcy' to 'tys.' nie 'tyś.' ('tyśięcy').
» 25 grudnia 2020, 14:41 #38
Glory1878: Oczywiście masz rację, czeski błąd.
» 25 grudnia 2020, 15:03 #37
Daka: O ile się nie mylę, to MU ma podpisaną umowę z Konami, więc Fifa będzie zaniżać ratingi zawodników Untied, a windować innych z którymi obowiązuje ich umowa.
» 25 grudnia 2020, 15:19 #36
Freddie: Co by nie powiedziec - Pogba sie lekko ogarnal i musi byc w wyjsciowym. Walczy o pilke w srodku polu, dobrze sie zastawia i przytrzymuje pilke.
» 25 grudnia 2020, 13:24 #35
Saftmi: Co jak co, ale Pogba ma często głupie straty piłki w środku pola, a co przy graniu z kontry Leicester może nam mecz pogrzebać.
» 25 grudnia 2020, 13:38 #34
BajtiMU: Najbardziej irytujące u Pogby jest to jak np sytuacja w ostatnim meczu gdzieś ok. 30 min kiedy Bruno zagrywa do niego złą piłkę (oczywiście niepodważalny błąd Bruno) to Paul stoi i podnosi ręce zamiast gnać ile sił aby odzyskać piłkę.Każdy popełnia błędy ale chodzi o to aby się wspierać na boisku i tworzyć jedność.Piłka nożna to gra zespołowa i walecznością można osiągnąć bardzo dużo i dobrym tego przykładem jest Liverpool to jak zawodnicy tego klubu pracują na boisku.
» 25 grudnia 2020, 14:18 #33
is200second: Znajdź mi środkowego piłkarza który tak genialnie zastawia piłkę nawet przy dwóch trzech atakujących go graczach. Często podwajany albo odcinany od podań bo przeciwnik wie że Pogba z piłką jest zagrożeniem. Niewazne gdzie jest w danym miejscu na boisku. Ma takie umiejętności że może podać ziemia zagrać góra do tego świetnie panuje nad piłka. Z Martialem zresztą też jest podobnie że często jest podwajany albo skrobany po Achilles ach bo krótko prowadzi piłkę. Dlatego Rashford niejednokrotnie ma tyle miejsca.
» 25 grudnia 2020, 14:18 #32
Chudiniowy: @Saftmi ,@BajtiMU co jak co ale z tego co pamiętam jego ostatnie przechwyty przed naszym polem karnym pozwoliły nam wyprowadzić zabójcze kontry, z czego na pewno jedna skończyła się bramką i to nie chodzi o zwykłe przecięcie podania drużyny przeciwnej ale zaraz po tym zgubieniu dwóch piłkarzy co daje nam przewagę zawodników na ich połowie, Pogba jest teraz w dobrym okresie i trzeba z niego korzystać dopóki tak jest
» 25 grudnia 2020, 14:31 #31
BajtiMU: Chudiniowy.

Masz racje,zgadza się.Paul w ostatnim czasie wnosi dużo dobrego do Naszej gry.
» 25 grudnia 2020, 17:28 #30
Saftmi: Nawet w ostatnich meczach, w których był chwalony tracił glupio piłkę w środku pola, więc myślę że pomimo jego formy która bez wątpienia jest dobra, lepiej nie ryzykować bo wystawienie może tak samo dać nam przewagę, jak i przeszkodzić w wygraniu.
» 26 grudnia 2020, 01:13 #29
huxx2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2020 12:21

Ja bym z Pogbą uważał. Skoro zagrał ostatnio dobry mecz czy dwa, tym bardziej wzrasta prawdopodobieństwo, że pan piłkarz stwierdzi, że wystarczy na jakiś czas i wróci do człapania i stosowania pressingu wzrokowego :D
Do tej pory tak było. Gra czy dwie z przebłyskiem, a potem 5 człapando. Oby tym razem było inaczej!
» 26 grudnia 2020, 12:19 #28
Diabelski97: Jedziemy tam po swoje, tylko trzy punkty.
» 25 grudnia 2020, 13:01 #27
united30: Jutro liczę na Cavaniego z przodu !!
» 25 grudnia 2020, 12:33 #26
mariumax: Kto Waszym zdaniem lepszy, bardziej wszechstronny. Bailly czy Tuanzebe?
» 25 grudnia 2020, 12:27 #25
WisnioUnited: Jeżeli chodzi o wszechstronność to napewno Tuanzebe. Jeżeli pytanie kto jest lepszy, to już ciężko stwierdzić, bo obydwoje ostatnio grają tyle co kot napłakał.
» 25 grudnia 2020, 12:34 #24
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2020 12:47

Wszechstronny bardziej Tuanzebe.U Bailly podoba mi się jego szybkość,spokój.To,że potrafi pojawić się nagle znikąd i wyłuskać piłkę przeciwnikowi w ostatniej chwili.Nie boi się dosłownie niczego.Minusem takiego obrońcy jest to,że taka gra jest bardzo ryzykowna ale ogląda się to świetnie.Bardzo dobra charakterystyka gry do pary z Harrym.Lindelof jest często za zbyt miękki na tej pozycji.
» 25 grudnia 2020, 12:44 #23
Litosci: Tez uwazam, ze zdrowy bailly i harry to idealne polaczenie, ale niestety gora na 2/3 mecze, bo potem bailly znowu sie polamie.
» 25 grudnia 2020, 12:59 #22
lipeklukas: Osobiście jestem jakoś spokojny o wynik tego meczu.
W razie potknięcia, ciekawe kogo Ci od OLE OUT, wymyślą? Pochettino zajęty, więc pewnie teraz będzie Tuchel na liście życzeń.
» 25 grudnia 2020, 11:50 #21
Pops918: "Trzeba było brać Pochettino jak była okazja"
» 25 grudnia 2020, 12:11 #20
Magik1990MU: Arteta zaraz będzie wolny
» 25 grudnia 2020, 12:16 #19
primasort: Nie martw się jest jeszcze kilku zdecydowanie lepszych trenerów od OGSa.
» 25 grudnia 2020, 12:27 #18
Magik1990MU: @primasort

na przykład ty
» 25 grudnia 2020, 12:37 #17
tygrys26: Favre, Nagelsmann dlugo w Lipsku nie bedzie siedzial, Allegri moze jego styl nie jest genialny ale nadal ma lepsze wyniki od Ole. I kilku by się znalazło tylko kwestia tego czego chce klub. Nastlenej przebudowy? Czy może oczekiwania na wyniki z Ole. Niczego nie można być pewnym za sterami Norwega juz nke raz byla genialna passa, a potem zjazd formy.
» 25 grudnia 2020, 12:59 #16
AgentBartezz: Serio? Na prawdę nie mają niektórzy o czym rozmawiać tylko o zwolnieniu trenera, gdy potencjalnie jesteśmy na 2. miejscu ze stratą 2 pkt do lidera? :D :D
» 25 grudnia 2020, 13:09 #15
Lingardiho9: Pochettino zajęty ? a gdzie poszedł ?
» 25 grudnia 2020, 14:18 #14
GoForWin: @primasort
Na przykład Mourinho, którego tak obrzucałeś błotem i krzyczałeś o nim "Out"? Ten Mourinho, o którym teraz mówisz, że szkoda jednak, że został zwolniony i z Tottenhamem powinien zamknąć mordy hejterom?
» 25 grudnia 2020, 18:05 #13
primasort: Ale jestem honorowym człowiekiem i przyznaje się z ręką na sercu, że krytyka Siwego była nie do końca słuszna.
» 25 grudnia 2020, 18:25 #12
GoForWin: No to git.
» 25 grudnia 2020, 19:18 #11
kamtor: Kabak z schalke
» 25 grudnia 2020, 11:06 #10
tygrys26: Ponoc Klopp juz zarzuca wędkę na niego, a on bardzo chętnie by zagral pod jego okiem, ale to tylko doniesienia medialne wiec zawodnik na sam koniec moze wyladowac w Bayernie
» 25 grudnia 2020, 13:01 #9
skowron32: Powiem tak Lester jest jak najbardziej do ogrania nie mogą Nasi liczyc na sam remis bo lisy to wykorzystają. Poza tym Lester jest strasznie chimeryczną drużyna podobnie jak My jak im sie chce to potrafią z każdym wygrac a jak nie to wiadomo....
» 25 grudnia 2020, 11:05 #8
Vilen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.12.2020 13:21

Słuszna uwaga, Leicester nie zremisowało jeszcze meczu w tym sezonie.
Mowa oczywiście o lidze oczywiście
» 25 grudnia 2020, 13:21 #7
is200second: Mecz z Evertonem znowu pokazał że możemy wbić kilka bramek nawet silnemu rywalowi. Gdyby nie nieskuteczność mecz powinien się skończyć podobnie jak z Leeds.

Widać że mamy na tyle silna kadrę ze możemy wygrać z każdym i to zdecydowanie. Tym bardziej szkoda tych wyników z PSG i Lipskiem.
» 25 grudnia 2020, 10:33 #6
Insanity: Juz w pierwszym meczu z PSG pokazali, że jak chcą to potrafią. Nie zawsze jednak widać by chcieli tak mocno.
» 25 grudnia 2020, 10:44 #5
mrm86: Jak napisał kolega poniżej ,bardzo ważny mecz w tej rundzie trzeba go wygrać i przeskoczyć Leicester mając jeszcze jeden mecz zaległy. Nie można dać się ograć żeby Listy nam odskoczyły remis też nie wchodzi tutaj w gre
» 25 grudnia 2020, 10:22 #4
levy181: Jutrzejsze spotkanie jest bardzo istotne w kontekście tej części sezonu. Muszą zagrać dobre spotkanie i to bez dwóch zdań. Ja ryzykowałabym gre z Martialem Cavanim oraz Rashem z przodu.
» 25 grudnia 2020, 09:48 #3
H2O1994: Ja bym postawił na Greenwooda.
» 25 grudnia 2020, 09:51 #2
mordynator: Na papierze fajnie to wygląda ale Rash na prawym skrzydle jakoś mi nie podchodzi może i z Turkami zagrał na tej pozycji dobrze ale turki to nie Leicester.Wiec też wolałbym Masona na PS a Cavaniego jako takiego jokera z ławki.
» 25 grudnia 2020, 10:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.