Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United nie pracuje nad transferem Jacka Grealisha

» 18 sierpnia 2020, 09:29 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
Oddala się perspektywa transferu Jacka Grealisha do Manchesteru United w letnim oknie transferowym. Według najnowszych doniesień The Athletic, Czerwone Diabły na razie w ogóle nie zajmują się tym tematem.
Manchester United nie pracuje nad transferem Jacka Grealisha
» Jack Grealish praktycznie przez cały sezon 2019/2020 był łączony z Manchesterem United
Grealish był przymierzany do Manchesteru United przez niemal cały sezon 2019/2020. Kapitan Aston Villi może być jednak za drogi dla Czerwonych Diabłów. Klub z Birmingham utrzymał się w Premier League, a to oznacza, że nie musi sprzedawać swojego najlepszego zawodnika.

Angielskie media już jakiś czas temu informowały, że Aston Villa zamierza domagać się za swojego piłkarza 80 milionów funtów. To zaporowa kwota, nawet jak na możliwości Manchesteru United.

Według The Athletic, Manchester United ma teraz ważniejsze sprawy na głowie, niż transfer Jacka Grealisha i zakup Anglika „w ogóle nie jest dyskutowany”.

Priorytetem dla Czerwonych Diabłów jest transfer Jadona Sancho z Borussii Dortmund. Klub z Old Trafford latem chciałby też zakontraktować obrońcę oraz być może środkowego pomocnika.

Na razie nie wiadomo, czy Manchester United zdecyduje się wrócić po Jacka Grealisha, jeśli sfinalizuje planowane ruchy transferowe.


TAGI


« Poprzedni news
Lukaku: Solskjaer wykonał w United naprawdę dobrą robotę
Następny news »
Martial najlepszym strzelcem Manchesteru United w sezonie 2019/2020

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


RedsFan: Nie zajmują się tym tematem, Tak jak żadnym innym :D
» 18 sierpnia 2020, 13:12 #23
Maniek2728: A my pracujemy nad jakimkolwiek transferem? Bo media różne podają informacje. Skoro np wierzyć mediom niemieckim, które podają że nawet ani jedna oficjalna oferta za Sancho nie została złożone to jak oni pracują?
» 18 sierpnia 2020, 12:26 #22
JebikMUTD95: Może pracują nad negocjacjami z BVB, ale chyba k#### w Fifie by zdobyć wiedzę jak negocjacje transferu Sancho przebiegna w symulatorze z BVB i czy chociaż tam wytarguja niższa kwotę na tym transferze. Taka wiedza pozwoli ruszyć wkoncu do przodu temat tego transferu, który jeśli w ogóle ruszy to jedynie z pełnym impetem i podpisem Sancho złożonym na kontrakcie od nas, gdy wkoncu po bardzo długich negocjacjach i targowaniu się z BVB dotrze to EDa, że rozłożenie płatności w ratach za tranafer Sancho jest jedynym z czym BVB może pójść nam na rękę, ale z ceny jaka chcą dostać by sprzedać Jadona nie zejdą w dół nawet jedno ojro... Nie muszą sprzedawać Sancho by ratować budżet, a w dodatku nie kończy się umowa Sancho i tak naprawdę warunki tutaj dyktuje właśnie BVB, która z wycena pozostała tak samo nieugieta mimo długich negocjacji Barcelony i transferu Dembele, którego kupiła Barceloną jednak zapłaciła tyle ile BVB chciało od samego początku.
» 18 sierpnia 2020, 14:55 #21
Maniek2728: Uważam że my też zapłacimy tyle ile oni będą chcieli tak samo jak było w przypadku Bruno czy Maguaiera. Rozłożenie płatności na raty może nie byłoby takie złe. Jak kupimy teraz 3 dobry zawodników to w przyszłym roku może się okazać, że będziemy potrzebować tylko jednego góra dwóch transferów żeby mieć już fajna ekipę. Cóż mimo wszystko nie ma się co napalać. Możemy sobie gdybać, a i tak nie mamy na to wpływu.
» 18 sierpnia 2020, 15:35 #20
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 23:09

a skąd ty możesz niby wiedzieć co budżetowo jesteśmy w stanie udźwignąć a co nie? jest jakiś oficjalny dokument z rozpisanym aktualnym budżetem United? :)
» 19 sierpnia 2020, 23:08 #19
michal21031980: my nie pracujemy nad niczym
» 18 sierpnia 2020, 11:58 #18
Oficer: A my zostaniemy z niczym i bedziemy dalej narzekac. Pierwsza 11 wyglada ok ale sezon jest dlugi, zawodnicy moga łapac kontuzje i kto wtedy bedzie gral? Mam nadzieje ze United pracuja nad transferami wartosciowych graczy tylko ze w kompletnej ciszy.
» 18 sierpnia 2020, 11:30 #17
Rakusz: ALfredo Martinez twierdzi, że van de Beek zaraz będzie w Barcelonie, bo Koeman go ściągnie.
» 18 sierpnia 2020, 10:20 #16
Maniek2728: I tak się to skończy. Co prawda z OGS jestem spokojniejszy o transfery. Poczekajmy co nam zostało?
» 18 sierpnia 2020, 12:16 #15
Oficer: United pracuja nad przedluzeniem umow Pereiry Lingarda i Dżonsa....bez jakosciowych nowych graczy staniemy w miejsc.
» 18 sierpnia 2020, 10:02 #14
primasort: Jeśli my go nie kupimy to nikt go raczej nie kupi,więc nie ma ci się spieszyć.
» 18 sierpnia 2020, 09:54 #13
atotrikos: Manchester City
» 18 sierpnia 2020, 09:59 #12
primasort: City się skupia na obronie,ponoć pracują nad transferem senegalczyka z Napoli.
» 18 sierpnia 2020, 10:40 #11
atotrikos: owszem ale KdB co raz mocniej kręci nosem po kolejnych wykolejeniach, Bernardo chętnie widziany w Barcelonie, po Silvie będzie tylko pomnik i kto tam będzie rozgrywał ? Foden ? Być może, być może kto inny. W City natomiast jest jedno pewne - łysy wskaże palcem a zarząd pstryknie palcem.
» 18 sierpnia 2020, 11:09 #10
SleepyHollow: Tu naprawdę można sensownie przeprowadzić okno transferowe zabezpieczając się na kolejny sezon.
In: Donny Van de Beek, Ruben Dias, Alex Telles, i Douglas Costa zamiast Sancho. W ten sposób mamy 3 zawodników którzy zabezpieczą prawą stronę (Beek, Costa, Greenwood). Nie ma co się bić o Sancho za wszelką cenę, wrócić za rok.
Ze sprzedażą zawodników też bym nie szalał. Zostawić Smallinga, ale koniecznie podziękować Rojo i Jones'owi bo to już ten czas. Ktoś z dwójki Lingard i Pereira, bo pozbycie się obu to za duże ryzyko.
» 18 sierpnia 2020, 09:46 #9
tomekwietniu: Tak wydajmy kasę na kolejnego LO jak mamy Shawa i Bena(choć popełnia jeszcze błędy, ale jak będzie grał to najpóźniej w następnym sezonie będzie podstawowym LO, chłopak ma dopiero 20 lat) i kupmy jeszcze PP w postaci Costy, po to żeby za rok wrócić po Sancho... nie rozumiem.
My potrzebujemy możliwości żeby ktoś dał mecz odpoczynku Bruno i wtedy taki Sancho może tam zagrać, a na PP Mason. Do tego obrońca Dayot lub Dias, może ten Gabriel o którym piszą.
Jeżeli nie kupimy obrońcy to zgodzę się z Tobą, że Smalling powinien zostać. Pozbyć się Jonesa, Rojo, Pereiry.
Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby sprzedanie DDG i postawienie na Deana. Kupno Dayota, sprzedaż Mike’a i wspomnianej trójki. Sprzedaż tych pięciu zawodników dałby te powiedzmy 80mln. Idealnie na zakup francuza i pewnie trochę by zostało, do tego Sancho i idealne okienko.
Podsumowując przede wszystkim Sancho i Dayot, a jeżeli nie Jadon to Grealish.
» 18 sierpnia 2020, 10:59 #8
SleepyHollow: Masz na myśli chyba Brandona, ale ja i tak będę uważał że na zbliżający się sezon to lewa obrona dostarczy nam problemów. Telles jest na tyle doświadczonym obrońcą, że spokojnie poradzi sobie na prawej stronie gdzie zresztą w Porto grywał gdy była taka konieczność.
Costa i tak zostanie zakupem zastępczym, nie mam co do tego złudzeń, jak nie Sancho to pewnie on. Oczywiście zgadzam się, że Sancho jest o niebo lepszym rozwiązaniem, ale jak się nie da co nie ma co się upierać. Odpoczynek dla Bruno da Van Beek, który jest na tyle uniwersalny, że zagra na PP również. Dlatego trzymam kciuki za ten transfer. Nawet w przypadku zakupu obrońcy to nie pokusiłbym się o sprzedaż Chrisa. Tutaj trzeba pozbyć się Jonesa i Rojo, a sprzedaż 3 środkowych obrońców może być strzałem w kolano przy kontuzjogennym Baillym.
Co do obsady bramki, nie chciałbym być na miejscu naszych decydentów bo to jest trudny decyzja. Nie wiem czy wyrzucanie De Gei po jednym udanym sezonie Hendersona i na razie jedynym sezonem w PL + brakiem doświadczenia w pucharach będzie słuszne.
» 18 sierpnia 2020, 11:14 #7
SleepyHollow: I jeszcze jedna dygresja, jeżeli jest faktycznie tak jak słyszymy w mediach, że nasz budżet transferowy jest niewiele wyższych od kwoty odstępnego za Sancho to nie zaryzykowałbym wydania wszystkiego na tego zawodnika. Naszym problemem nie jest jakość ale krótka ławka, brak wartościowych zmienników, w końcówce nie brakowało jakości ale zmęczenie było już bardzo widoczne. Co jeśli kupimy za wszystko tylko Sancho i nie daj boże głupia kontuzja wykluczy go na kolejne miesiące, wtedy do wejścia pierwszy jest Jesse. Zwycięsko z sezonu 2020/2021 wyjdzie ten kto ma szczęście i nie trafią mu się kontuzje lub ten kto będzie mógł rotować składem na przestrzeni sezonu. Na szczęście nie ma co liczyć, a kilka uzupełnień składu można, a nawet trzeba zrobić.
» 18 sierpnia 2020, 11:22 #6
tomekwietniu: Sorry za pomyłkę z imieniem, nie wiem czemu pomyślałem że to skrót od Brandon.
Jeżeli to co piszą z naszym budżetem to prawda to nie kupujemy ŚO to zostaje Mike, a naszym jednym transferem jest Jadon.
Skład na kolejny sezon
GK DDG Dean Romero Grant (któryś musi odejść, a nie wiemy kto to będzie)
PO AWB TFM
ŚO Maguire Lindelof Smalling Bailly Tuanzebe Mengi
LO Shaw Williams
ŚP Pogba Matić McTominay Fred
ŚPO Bruno Mata Lingard
PP Greenwood Sancho
LP Rashford James
N Martial Ighalo
Uważam, że tu jest głębia, tylko co mecz jednemu/dwóm dać odpocząć, a nie jak do tej pory robił to Ole do 75 minuty tym samym składem, a później każdy zajechany.
Zawodnicy typu Williams, Smalling, Bailly, McTominay, Fred, Mata czy James są wartościowi i każdy z nich może dać coś swojego.
Nie możemy kolejny raz iść półśrodkami, dobrze widzieliśmy jak to ostatnimi sezonami wyglądało. Jak kupować to TOP.
A w kolejnym sezonie transfery typu Dayot i Neves i paczka jest gotowa.
» 18 sierpnia 2020, 13:12 #5
SleepyHollow: Musimy się jednak pogodzić z tym, że Sancho z dużym prawdopodobieństwem do nas nie trafi w tym okienku, Spekulacje wyraźnie ucichły, a z dochodzących informacji wynika, że transfer upadł. Nie wierzyłbym w ciche załatwianie sprawy. I może się to komuś podobać lub nie ale trzeba się pogodzić z tym i skierować się na inne cele. A skoro nie ma na horyzoncie wartościowej alternatywy dla Sancho to trzeba tą kwotę wstępnie zarezerwowaną na niego podzielić i wzmocnić inne formacje. Może głębia składu jest ale ile tam jakości i realnego wpływu na grę. Brak zmian w wykonaniu OGS to może niekoniecznie brak umiejętności ale świadomość tego jak duża jest przepaść między pierwszą 11, a ławką rezerwowych. Jeżeli zmęczony i kompletnie bez formy Rashford wygrywa rywalizację z Jamesem, który był jakimś objawianiem na początku sezonu to już jakiś znak. Smutne to podsumowanie jakości składu ale też nie oszukujmy się że Sancho nas zbawi.
» 18 sierpnia 2020, 13:31 #4
tomekwietniu: Dlatego jeżeli nie ma Sancho, to Dayot i Grealish.
» 18 sierpnia 2020, 20:53 #3
SleepyHollow: Tylko za Grealisha chcą 80 mln, to już jest mega przepłacony zawodnik. Aston Villa nie ma obecnie ciśnienia więc negocjacje nie pójdą łatwo, a każda powyżej 50 mln będzie przepłacona.
Upamecano to jest perełka ale dopiero co podpisał kontrakt i klauzulę wykupu można aktywować dopiero w 2021, on jest nie do kupienia w tym oknie transferowym.
» 19 sierpnia 2020, 00:31 #2
atotrikos: będzie jak z Bruno
» 18 sierpnia 2020, 09:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.