Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

3 kandydatów na dyrektora sportowego United na liście Woodwarda

» 24 lipca 2020, 10:41 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Ed Woodward, wiceprezes wykonawczy Manchesteru United, nie porzucił planów odnośnie zatrudnienia pierwszego w historii klubu dyrektora sportowego. Według informacji The Telegraph, na skróconej liście kandydatów są trzy nazwiska.
3 kandydatów na dyrektora sportowego United na liście Woodwarda
» Ed Woodward nadal planuje utworzenie stanowiska dyrektora sportowego w Manchesterze United
Czy Twoim zdaniem Manchester United potrzebuje dyrektora sportowego?
Temat zatrudnienia dyrektora sportowego, który miałby m.in. wspomóc klub w procesach rekrutacyjnych, powraca co jakiś czas na łamach mediów. Taka osoba w Manchesterze United miała pojawić się na Old Trafford jeszcze za kadencji Jose Mourinho.

Z objęciem posady dyrektora sportowego Manchesteru United było łączonych wiele osób, w tym także byli zawodnicy Czerwonych Diabłów. Rozmowy z Edem Woodwardem na ten temat mieli prowadzić m.in. Rio Ferdinand, Darren Fletcher i Edwin van der Sar. Prasa spekulowała, że pierwszym w historii dyrektorem sportowym może zostać także Mike Phelan.

Według najnowszych doniesień The Telegraph, wśród kandydatów nie ma obecnie żadnego z byłych zawodników Czerwonych Diabłów. Na liście Woodwarda mają znajdować się: Andrea Berta (Atletico Madryt), Fabio Paratici (Juventus) i Antero Henrique, były dyrektor sportowy Paris Saint-Germain.

Woodward nie chce sprowadzać kogoś, kto zmieniłby obecną kulturę Manchesteru United, ale wpasowałby się w obecne struktury.

Czerwone Diabły po przyjściu Ole Gunnara Solskjaera na Old Trafford są chwalone za działania na rynku transferowym. Norweski menadżer, razem ze swoim asystentem Mikiem Phelanem, mają sporo do powiedzenia w kwestii rekrutacji nowych zawodników.


TAGI


« Poprzedni news
United chcą zakontraktować napastnika City z 600 bramkami na koncie
Następny news »
Sytuacja kadrowa przed meczem z Leicester City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (35)


Klimaa: Dopóki nie zobaczę to nie uwierzę. Było już to wałkowane i potem zawsze dementowane. Oczywiście taka osoba jest potrzebna bo dobrze wiemy że Ed potrzebuje mocnego wsparcia w kwestii transferów nawet pomimo tego że ostatnie transfery do klubu były udane.
» 26 lipca 2020, 08:13 #25
jaratkow: Nie potrafił redaktorek wymyśleć kolejnej nowej sagi transferowej, to postanowił odgrzać starego kotleta
» 25 lipca 2020, 09:40 #24
SYSTEM: Odnoszę wrażenie że o tych 3 kandydatach słyszę już całą wieczność i pewnie TRADYCYJNIE na mydleniu oczu pozostanie.
» 25 lipca 2020, 08:18 #23
GoForWin: Ta, jasne.
» 24 lipca 2020, 20:15 #22
DaredevilUtd: Znowu przychodzi koniec sezonu I Ed znowu mydli oczy, że kogoś szuka na miejsce dyrektora wygodne, ale już nikt się na to nie nabierze.
» 24 lipca 2020, 12:47 #21
Radomirus: Temat jak zwykle się skończy, pi razy drzwi, jakieś 3-4 tygodnie po skończonym okienku transferowym
» 24 lipca 2020, 13:37 #20
waletpl: Kto mydli oczy? Ed, czy raczej The Telegraph?
» 24 lipca 2020, 22:34 #19
Fenek: A sneijder? Albo gaitan?
» 24 lipca 2020, 12:41 #18
ferdas: Najlepszy byłby Van der Sar, ale on nie chce ruszyć się z Amsterdamu
» 24 lipca 2020, 12:22 #17
ferdas: No to na miejsce Edzia nawet lepiej, Edka wychrzanić i jego wziąć. Ale on nie chce.
» 24 lipca 2020, 14:51 #16
UnitedFan07: Ile razy trzeba jeszcze powtarzać dopóki obecni właściciele będą dalej właścicielami United a Woodward na tym stanowisku co jest to żadnego dyrektora sportowego nie będzie.
» 24 lipca 2020, 11:56 #15
kamilpe: Ciągle to samo gadanie, już nie wierzę - był Paul Mitchell do wyciągnięcia to trzeba było się o niego postarać a tak to zasilił szeregi Monaco
» 24 lipca 2020, 11:17 #14
fromcpu: Mitchell jest niebieski. Do United nie przyjdzie
» 24 lipca 2020, 18:10 #13
kamilllo777: Złapać Fabio Paraticiego byłoby niezłym ruchem tego gościa nie trzeba przedstawiać. VDS też sobie świetnie radzi z Ajaxem gdzie jest ważnym elementem, nie dość że podnieśli się sportowo to zarabiają ładne siano za swoje talenty. Przydałby się nam jeden z tych panów.
» 24 lipca 2020, 11:04 #12
Zannah: Hmmm... Ciekawe, kolejne mydlenie oczu przed oknem transferowym czy w końcu zaczniemy funkcjonować jak klub sportowy, a nie kroporacja. Nie wiem po co się łudzić, ja obstawiam mydlenie, ale mam horrendalną nadzieję, że się mylę.
» 24 lipca 2020, 10:45 #11
Ice: Dokladnie Jak Klub a Niejak Koorporacja niestety
» 24 lipca 2020, 13:58 #10
Zannah: @chemik Problem jest taki, że klub funcjonuje lepie oraz jest na dobrej drodze, ale jak edek udowodnił w zeszłym roku oraz w zimę, jeszcze mu daleko aby być nawet dobrym, o wybitnym nie wspominając. Maguire powinien być kupiony szybcie natomiast Bruno powinen być u nas latem, a nie na zimę, bo drewniak się przestraszył, że wszytko się wali i Lingardami i Perreirami grać się nie da. Ja uważam, że potrzebujemy dyrektora sportowego z prawdziwego zdarzenia, któy umie przeprowadzać dobre transfery i robić to sprawnie, a nie finansisty. Zgadzam się natomiast z Tobą, że sprawa jest zamknięta i tylko rzucają zasłonę dymną przed okienkiem, żeby otumanić rozgoryczonych fanów.
» 24 lipca 2020, 14:25 #9
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2020 16:45

@chemik
"to kosmiczne pieniądze których w tym czasie nie wydał żaden inny klub na świecie"
Pisanie własnej historii piłki nożnej ciąg dalszy u Ciebie..

Wybacz, że nie chce mi się sprawdzać "całego świata", więc ograniczyłem się do samego Premier League. Fakty (wydatki lata 14-19 z wiki):
Arsenal 368mln
scosuers 569mln
United 620mln
Chelsea 662mln
City 720mln

Dla porównania sezon 19-20:
scousers 8mln
Chelsea 41mln
Arsenal 138mln
City 143mln
United 192mln

"to byłby płacz że edd kupuje jak szalony nie targując się"
Maguire drugi najdroższy zawodnik w historii ligi wg oficjalnych danych Premier League. Droższy od Van Dijka. Faktycznie, ten Ed to się musiał ostro targować.

Bruno przyszedł za kilkanaście milionów więcej niż mógł go kupić Ed w sierpniu, ale uznał że Sporting chce za dużo, więc zapłacił jeszcze więcej w styczniu - geniusz.


Zmienisz kiedyś swoją narrację wg której wszystko to wina LvG i Jose? Przy tym jeszcze fakty przeinaczasz jeszcze bardziej od TVP.
» 24 lipca 2020, 16:45 #8
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2020 18:05

@chemik
Nawet Ci wyjątkowo odpowiem, bo się jeszcze bardziej kompromitujesz i obrażasz mnie z racji braku jakichkolwiek argumentów na popracie swoich wcześniejszych wymysłów.

Dla Twojej informacji, to Moyes był w sezonie 13/14, a ja Ci podałem wydatki z okresu 14-19. Wtedy managerami byli LvG oraz JM. Zachęcam do zapoznania się z historią klubu - chociaż tą obejmującą ostatnią dekadę.

Co Maguire'a, to Zannahowi napisałeś, że Ed nie mógł go kupić wcześniej, bo wtedy musiałby się zgodzić na wycenę Lisów, a tak, to kupił go później z racji targowania się. Gdy następnie najwyraźniej dowiadujesz się, że Harry jest najdroższym obrońcą w historii tego sportu, to piszesz, że to dlatego, bo nie mógł się targować i trzeba było Anglika po prostu kupić, bo i tak nie miał argumentów aby zbić cenę. Logika jak zwykle leży i kwiczy.

Przechodząc do Bruno, to skoro pomoc wg Eda miała wyglądać inaczej, to po co w ogóle się targował tygodniami ze Sortingiem aby zejść z ceny o kilka milionów? "Nagle" w styczniu okazało się, że jednak nasza pomoc jest słaba i ten Bruno to się przyda nawet za kilkanaście milionów więcej niż chciał Sporting w sierpniu? Najwidoczniej jestem człowieczkiem o wąskim umyśle, bo jedyne co mi przychodzi na myśl, to: Co Ty masz w głowie, że tak tego Edka bronisz wymyślając przy tym jakieś bzdury?

LvG i JM, to nieudacznicy? Spoko. To kim wg tej Twojej skali jest w takim razie Moyes i Ole? Oboje nie wygrali żadnych pucharów i co za tym idzie nie odnoszą lepszych wyników.
» 24 lipca 2020, 18:04 #7
Zannah: @ UnitedWeStand Nie ma co się kłócić z kretynem, próbowałam mu odpowiadać, ale nie ma sensu. Cały czas przeinacza moje wypowiedzi, upiera się że próbuję powiedzieć coś innego niż powiedziałam, jego wypowiedzi nie trzymają się kupy, trzeba sprawdzić gdzieś w jego drzewie genealogicznym czy nie ma tam Kurskiego. Sam się plącze w swoich wypowiedziach, nie rozumie albo przeinacza rozmowy innych, przeczytaj sobie naszą konwersację z wątku "Raiola czeka na ruch Manchesteru United w sprawie Pogby". Nie docierają do niego żadne nowe informacje. Ma jedno zdanie i upiera się przy nim jak świna przy korycie. Ja przestaje mu odpowiadać bo nie ma sensu. Podajesz mu jakąś analizę z całym ciągiem przyczynowo-skutkowym, większością zmiennych mających wpływ na wynik sytuacji, a on nawet nie odniesie się do danych argumentów tylko prawi swoje jak ksiądz na kazaniu w Woszczowie, a jak już się odniesie to kompletnie nie rozumie albo złośliwie przeinacza. Arystotes powiedział, że nie ma sensu prowadzić dialektyki z osobą, która z góry obala twoje argumenty. Z nim nawet nie ma konwersacji, uważa, że jak nie odniesie się do jakiegoś argumentu, to ów argument nie istnieje. Nawet mnie raz poniosły nerwy i go wyzwałam, dwa licząć tą wypowiedź. Daruj sobe własne nerwy i ocal więcej czasu na konstruktywną konwersację a nie walenie głową mur, jak byś się starał nie przebijesz. Swoją drogą chyba uważa, że stan pandemii nie isnieje, a jak już to nie ma wpływu na zachowanie klubów, nasz klub nie jest prowadzony jak korporacja, a Pogbę należy sprzedać natychmiast dlatego, że Słowacki wielki poetą był.
» 24 lipca 2020, 19:05 #6
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2020 19:22

@UnitedWeStand

z całym szacunkiem ale gadasz trochę głupoty. Można mieć do Eda różne pretensje ale trudno mieć do niego pretensje o wycenę poszczególnych piłkarzy przez obce kluby. Osobiście wątpię czy gdybyśmy kupili Fernandesa pół roku wcześniej to cena byłaby niższa. Jedyne na czym się opieramy są to tylko plotki a w nich z Manchesterem łączy się chyba 90% czołowych piłkarzy z połowy lig świata i rzuca ceny transferów wylosowane z kapelusza. I osobiście wątpię czy gdyby za stołem negocjacyjnym był ktoś inny niż Ed to cena byłaby inna...

Kłopotem jest nie to jakie kwoty się negocjuje tylko kogo się kupuje. Osobiście podejrzewam, że np. o Fredzie Ed, zanim doszło do negocjacji, w życiu nie słyszał. Ktoś musiał stwierdzić - chcemy tego zawodnika, będzie kozakiem, cena nie gra roli. Ed to łyknął, szczególnie, że z Ukrainy przyszło do PL kilku niezłych Brazylijczyków. Tym kimś podejrzewam był Mou a nawet jeżeli nie był pierwszym, który zwrócił na niego uwagę to na pewno był tym, który stwierdził, że pasuje mu do koncepcji. Bez takiej rozmowy Ed na pewno ponad 40 mln funtów by nie wyłożył za gracza z ligi ukraińskiej.

Co do Maguire to fakt był drogi. Fakt, był droższy od Van Dijka... ale prawda jest taka, że inne opcje, które dawałyby równie dużą pewność, że z miejsca podniesie się jakość bloku defensywnego były jeszcze droższe. Trudno byłoby, w momencie gdy naszym najlepszym obrońcą był Lindelof, a pozostali grali w kratkę bądź siedzieli na L4, decydować się na eksperyment albo w postaci kogoś perspektywicznego (np. Upemecano) czy brać kogoś kto się wyróżnia i kozaczy ale w lidze mniej intensywnej niż PL. Za jakość i pewność się płaci. Można mówić, że z perspektywy czasu Maguire nie był wart swoich pieniędzy ale zazwyczaj poniżej pewnego poziomu nie schodzi i w stosunku do naszych pozostałych defensorów jest to zdecydowana zmiana na plus.
» 24 lipca 2020, 19:17 #5
Radomirus: Reasumując, nie winiłbym Eda za całe zło związane z transferami z lat 2014-2018. On tam jest księgowym i negocjatorem a nie scoutem. Ktoś musi do niego przyjść, stwierdzić, że jest taki a taki gracz, będzie gwarantował z zespole tyle i tyle grając tyle i tyle minut. Jego rolą jest dowiedzenie się ile taki gracz będzie kosztował i podjęcie potem ewentualnie decyzji czy rola nowego gracza mieści się szerokich widełkach na które składają się jakość, potencjał, stopa zwrotu i cena i klepnięcie transferu. Wyjątek jest pewnie przy medialnych transferach typu Pogba ale niech mi ktoś z ręką na sercu powie, czy ktokolwiek przewidywał, że będzie przez tyle lat grał taką kupę.

Prawda jest wg mnie taka, że w końcu mamy jaki taki trzon drużyny a nie zbieraninę i są to głównie transfery zrobione za kadencji Solskjaera. Sporej części graczy kupowanych za LvG czy Mou już albo nie ma w drużynie albo pełnią marginalną rolę.
» 24 lipca 2020, 19:19 #4
Radomirus: Z całym szacunkiem chemik, już niezależnie czy twoje argumenty są słuszne czy niesłuszne, ale wypominanie dyskutantowi jego płci jest zwyczajnie słabe...
» 24 lipca 2020, 20:23 #3
Zannah: @Radomirus: A co ma zrobić jak nie ma innych argumentów.

@chemik: Wiem, że miałam nie odpowiadać ale to jest przekomiczne.

Wypowiadam się na wiele tematów ponieważ sprawy o których mówię bezpośrednio lub pośrednio łączą się i mają wpływ na sytuację naszego klubu. Nie wiem w jam świecie Ty żyjesz, ale świat na piłce się ani nie kończy, ani nie zaczyna. Jeśli uważasz, że sytacja na świecie, straty finansowe nią spowodowane nie mają wpływu na piłkę to twojemu IQ bliżej do orangutana niż do średniej światowej. Żali nie wylewam, tylko prowadzę dyskusję a Ty cały czas albo nie rozumiesz, albo przekręcasz prawie wszystko co piszę. Po raz wtóry piszesz, że się nie znam, że się myle, nie podając, żadnego logicznego argumenty tylko to, że się mylę bo się mylę. Ty, wspaniały silny mężczyzna napisałeś dobitnie, to jak głupiutka dziewczyna powinnam przyznać Ci rację bo to ty masz rację, a ja jako kobieta nie mam prawa znać się na piłce lepiej niż Ty. Hahaha, też mi argument. Rodem z XIX stulecia. Z mojego doświadczenia, faceci którzy zachowują się jak Ty, nie mają czym się pochwalic tam na dole.

Na piłcę się znam, kibicuję United od ok 20 lat, ale w przeciwiśtwie do Ciebie, znam się także na świecie i powiązaniach pomiędzy światem i piłką, które, nie wiem czy wiesz, istnieją i na porządku dziennym wywierają wielki na nią wpływ. Pogba jest jednym z najlepszych, czysto piłkarsko, zawodników, jeśli nie najlepszym. Gdyby nie było stanu pandemii, to powinien odejść, i sprowadzić Van de beeka lub nevesa lub kogo tam w jego miejsce. Sytacja uległa zmianie, należy postępować inaczej, nie mówiąc już o kompetencjach naszego zarządu oraz sposobu w jaki prowadzą klub. Powiedz mi także kto da te 80mln za Pogbę w tym bałaganie i niepewnej przyszłości, hmm? Jeśli piszesz oszczęsciu w posiadaniu Eda, że nie zamrozi 80mln to ja odbiję piłkę i powiem że prędzej nie sprzeda Pogby ze stratą 40mln. Jesteś jak koń dorożkarski. Umowę z podwyżką dać po to aby w razie sprzedaży, mieć silną pozycję negocjacyjną. Jeśli w przyszłym roku, dzięki lepszej pomocy grał by równo i na miarę oczekiwań to mógłby zostać.

Powiedz mi, gdzie tu analiza psychologiczna? jeżeli już to ekonomiczna oraz socjologiczna. Ciekawi mnie też dlaczego moje rozważania to fantazjea Twoje to fakty? "Hipokryzja jest w tobie silna" parafrazując mistrza. Piszesz, że się wywyższam, wręcz przeciwnie, to jest moja stonowana wersja. Lubię się kłócić na tematy, które mnie interesują. Jeśli coś wiem lub analizuję to staram się tym podzielić z innymi, jeśli nie wiem to się nie wymądrzam i się pytam. Jestem z natury arogancka, ale nigdy ignorantką, i nie powiem, czasami mnie poniesie, szczególnie przy tematach bliskich memu sercu. Jeśli ktoś przekona mnie do swojej racji to, ukorzę się i przyznam rację, jeśli przegnę to przeproszę. Póki co potwierdzasz, w naszej ciekawej wymianie zdań, że mi to nie grozi. Piszesz, że konwesacja pod tematem o Rioli, niczego nie dowodzi? Dowodzi tego, że przekręcasz wszystko co mówię, albo nie rozumiesz co czytasz, wybierz sobie.

Co do analizy psychologicznej to Ciebie, dobrze sobie stypowałam, jesteś strasznie przewrażliwiony, do tego kontrolujący i nie znosisz sprzeciwu, brak ci abstrakcyjnej iskry, żeby połączyć rzeczy, które nie są ze sobą powiązane jawnie. Nie daj bogini Ateno, ktoś się nie zgodzi z twoimi przekonaniami, to jest jest w tej złej szufladce, bo zazwyczaj szufladkujesz ludzi. Masz także nikła pewność siebie i prawdopodobnie pełen strachu choć stawiasz solidną fasadę, Moje inwektywy są poparte argumentami, Twoje są bo są, coś trzeba powiedzieć bo inaczje "moje nie będzie na wierzchu". Nie przyjmujesz żadnych argumentow i przękrecasz wszytko, żeby pasowało do twojej wersji zdarzeń. Na dodatek używasz zwrotu "domorosła psycholożka" jako czego, próby obrazy? Ty nie masz innch pasji poza piłką? Odkąd jest zakaz uczenia wszystkiego, czego można. Bystry umysł po przeczytani kilkunatsu odpowiednich książek będzie lepiej przygotowany niż przeciętny sudent psychologii, biorąc pod uwagę poziom nauczania na większości naszych uczelnie, szczególnie na wydziale pszychologii. To co nazywasz bełkotem dla przeciętnie inteligentej osoby jest siatką prostą do zarozumienia wypowiedzią, która ukazuje sieć powiązań między ewentualną przyszłością Pogby, a sytuacją na świecie.

Swoją drogą, nie wiem, czy to jest bardziej żałosne czy komiczne, ale cofam to co napisałam, raczej bedę odpowiadać, bo dostarcza mi to sporej rozrywki. Nie mogę się doczekać kolejnej wypowiedzi. Własnie piję Twoje zdrowie moim ulubionym miodem pitnym. Cheers!
» 24 lipca 2020, 22:14 #2
Vaxiu: Ciekawa "dyskusja" na podstawie domysłow, zaslyszanych informacji gdzieś na stronach plotkarskich ze źrodłem "tajemniczy informator" :)

Jestem ciekaw skad w ogole informacje, ze dany zawodnik mogl zostac sprowadzony taniej? Jak wyliczacie, ze ktos jest przeplacony?
Zaden z was nie wspomnial nawet o panu Matt Judge ktory od kilku lat prowadzi wiekszosc negocjacji.
Ale ta cala dyskusja jest jak pierwszy post "Ciekawe, kolejne mydlenie oczu...", wnioski wyciagniete na podstawie newsa od The Telegraph. Sami sobie te oczy mydlicie :)
W United nigdy nie bylo stanowiska dyrektora sportowego wiec skad w ogole zaskocznie braku kogokolwiek na owe stanowisko?
Zycze wam wiecej dystansu i otwartosci, glownie tobie chemik.
» 25 lipca 2020, 14:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.