Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Alexander-Arnold czy Wan-Bissaka? Zapytajcie Sterlinga!”

» 15 maja 2020, 09:04 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Patrick van Aanholt, obrońca Crystal Palace, jest przekonany, że Aaron Wan-Bissaka jest pod względem defensywnym lepszym piłkarzem niż Trent Alexander-Arnold z Liverpoolu.
„Alexander-Arnold czy Wan-Bissaka? Zapytajcie Sterlinga!”
» Aaron Wan-Bissaka rozgrywa bardzo dobry sezon w barwach Manchesteru United
Van Aanholt doskonale zna Wana-Bissakę, bo grał z Anglikiem w ekipie Cystal Palace, zanim ten trafił do Manchesteru United.

– Pod względem defensywnym Aaronn jest niewiarygodny, lepszy niż Trent – twierdzi Van Aanholt.

– Oczywiście, Trent ma swoje umiejętności gry w ofensywie i rzuty rożne, swoją prawą nogę. Jeśli natomiast zapytacie Wilfrieda Zahę z kim wolałby się mierzyć na boisku, to zdecydowanie wskaże Trenta.

– Mam ogromny szacunek do Trenta, bo znakomicie asystuje i jest wspaniały. Ale pod względem defensywnym lepszy jest Aaron Wan-Bissaka. Zapytajcie o to Raheema Sterlinga.

– Aaron to jeden z najlepszych bocznych obrońców i myślę, że może się jeszcze poprawić. W ofensywie jest niezły, potrzebuje jeszcze więcej asyst i bramek.

– Defensywa jest natomiast na pierwszym miejscu. We współczesnej piłce trzeba natomiast też atakować. W Manchesterze United masz częściej piłkę przy nodze, więc możesz podłączyć się do akcji i pokazać na co cię stać. Moim zdaniem do tej pory spisuje się bardzo dobrze – dodaje Van Aanholt.


TAGI


« Poprzedni news
Phellype: Fernandes ma podobny charakter do Cristiano Ronaldo
Następny news »
James o debiutanckim sezonie: Były wzloty i upadki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


Klimaa: Świetny obrońca - w tym sezonie zasadniczo miał jeden błąd gdy faulował w polu karnym w meczu chyba z Watfordem. Defensywnie to już jest praktycznie światowa czołówka a będzie tylko lepszy. Jeśli poprawi grę w ofensywie będzie to obrońca kompletny.
» 16 maja 2020, 12:50 #24
kungfury: Odpowiedź na pytanie, kto jest lepszym OBROŃCĄ jest prosta - Wan-Bissaka, i to o kilka długości.
Twierdzenie, że TAA jest lepszym obrońcą niż W-B dlatego, że jest lepszy w ataku jest niedorzeczne - to tak, jakby twierdzić, że napastnik A (strzelający mniej bramek) jest lepszy od napastnika B (który strzela ich więcej), bo A ma więcej odbiorów piłki...
TAA błyszczy, bo doskonale pasuje do koncepcji i taktyki Kloppa, który gra dwoma atakujacymi bocznymi obrońcami - jest w tym świetny i nikt mu tego nie odbierze. Przy bardziej defensywnej (albo po prostu: innej) taktyce by przepadł, albo grałby na innej pozycji, bo w grze obronnej jest przeciętny.
» 15 maja 2020, 17:55 #23
tomekwietniu: Lepszym piłkarzem jest Trent, ale lepszym obrońcą Aaron...
Natomiast pisanie, że słabe u AWB jest to że ratuje się wślizgiem jest dla mnie nielogiczne. Po pierwsze niejednokrotnie potrafi już wcześniej pojedynek wygrać. Po drugie każdy piłkarz ma jakieś cechy charakterystyczne, ktoś może mieć siły biegać od jednego pola karnego do drugiego, ktoś jest dobrym dryblerem albo skałą nie do przejścia. A AWB ma styl w którym tak kasuje akcje i robi to świetnie. Przekonało się o tym już kilka zawodników z TOP, między innymi Zaha i Sterling o których było w artykule.
» 15 maja 2020, 17:08 #22
Blau: Dla mnie sytuacja jest bardzo ciekawa. Z jednej strony jest chłopak, który od dwóch sezonów ma największy procent wygranych pojedynków 1v1 w lidze (a może i na świecie nawet) a z drugiej chłopaka, który pobija rekordy w ilości asyst i wykręca przy tym liczby większe niż niejeden topowy ofensywny zawodnik.


Moim zdaniem wszystko zależy od punktu widzenia. Dla United AWB będzie lepszym obrońcą, bo my potrzebujemy kogoś takiego. Z drugiej strony Live ma VVD i Allisona, więc u nich ultra ofensywny TAA będzie lepszym wyborem, bo daje im masę nowych opcji w ataku.
» 15 maja 2020, 13:15 #21
atotrikos: Dla nich TAA będzie lepszym wyborem bo mają oba NORMALNE skrzydła przez co może wisieć wysoko i nabijać te asysty. Jestem przekonany, że gdy sprowadzimy skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia to zobaczymy Aarona bardziej ofensywnego i skończą się te dywagacje. TAA był wyjaśniany nie raz przez skrzydłowych wyglądając jak dziecko we mgle - nie rokuje to dobrze.

Kto jest lepszym obrońcą ? OBROŃCĄ ? Aaron Wan Bissaka.
» 15 maja 2020, 13:25 #20
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2020 13:49

Atotrikos ale pieprzysz. Już Blau ma więcej racji. Już pomijając fakt, że w ataku AWB jest niezdarny to często po stratach drużyny wraca sobie truchcikiem do obrony zostawiając samego Lindelofa (który kilka razy był mieszany tu z błotem), zwróciłem na to uwagę w kilku meczach. Co z tego, że ma najwyższy procent wygranych pojedynkow (podobnie ma Mustafi czy Otamendi, też większość pojedynkow wygrywają i co z tego) jak tymi wślizgami nie raz i nie dwa narobi problemów swojej drużynie przed polem karnym albo w polu karnym (sytuacja z Watfordem). Już kilka bramek w tym sezonie jest na jego koncie. Gość jest zagubiony taktycznie. Wolę obrońcę, który pomyśli, wyprzedzi, lepiej się ustawi a nie takiego który bezmyslnie na pałę jeździ wślizgami.
» 15 maja 2020, 13:48 #19
atotrikos: @QsQs Aaron Wan Bissaka jest lepszym obrońcą niż Trent Alexander Arnold.
» 15 maja 2020, 14:08 #18
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2020 15:01

Naprawdę nie wiem komu kibicuje Qs, ale napewno to nie jest United, a jak rzeczywiście im kibicujesz, to mecze musisz oglądać pijany, albo w ogóle.
» 15 maja 2020, 15:00 #17
awe: Aron jest znakomity, ale zeby napisac, ze jest ogolnie lepszym pilakrzem od Arnolda to trzeba miec porzadne klapki na oczach, tak dla zobrazowania zapytam w ilu wielkich klubach moglby grac Trent ? Chyba niemal w kazdym, przy czym Aron sama gra w obornie nie zachececilby topowych druzyny, sama wartosc rynkowa tez cos delikatnie mowiac insynuuje AWB 32 mln vs TAA 99 mln obecnie czyli 3x wiecej ! I nie jest to ujma dla naszego pilkarza, bo gra u nas dobrze i wiekszosc jest z niego zadowlona, ale takie na sile udowadnainie, ze jest lepszy od goscia ktory byl w kazdej jedenastce sezomu ...
atrikos lapiesz za słowko i piszesz OBRONCA, ale i tak nie masz racji on lepiej BRONI, ale nie jest lepszm pilakrzem na tej samej pozycji niz TAA, ogolnie to takie pierdzielenie, jakby on gral u nas a Wan Bissaka w LFC to ten drugi bylby wysmiewany na tej stronie ...
» 15 maja 2020, 15:56 #16
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2020 18:02

to, że QsQs broni TAA mnie nie dziwi zupełnie, bo kibic Liverpoolu wiadome, że będzie bronił swoich. ty natomiast drogi awe po prostu znów pokazujesz, że wiedzy ci brak i znów próbujesz się mądrzyć. Momentami mnie to wręcz bawi.
 
"dla zobrazowania zapytam w ilu wielkich klubach moglby grac Trent ?"

Może należałoby te "wielkie" kluby spytać, a nie ludzi na Devilpage? Bo ja jakoś w Atleti czy Juve nie widzę Trenta, a to też są wielkie kluby.

"sama wartosc rynkowa tez cos delikatnie mowiac insynuuje AWB 32 mln vs TAA 99 mln"

Jak zakładam, to bierzesz te liczby z transfermarktu... brawo, to jeszcze dorzuć statsy z fify i hurraaaa, zwalniamy scoutów i negocjatorów. Bruno ma niższą wartość rynkową od Pogby, Rash niższą od Lukaku, a Scotta możemy wymienić na Xhakę i jeszcze dopłacić. Już nawet nie powinienem wspominać o tym, że medialność mocno wpływa na cenę, a TAA jest dużo bardziej medialny od AWB.

"ale i tak nie masz racji on lepiej BRONI, ale nie jest lepszm pilakrzem na tej samej pozycji niz TAA"

No to skoro lepiej AWB broni, to jakim cudem nie jest lepszy na pozycji OBROŃCY? Przecież to jest najważniejsze będąc defensorem. AWB jednocześnie nie jest kolejnym Garym Neville'em, że piłki prosto dośrodkować nie umie. Ofensywę ogarnia jakoś, a jego główne atuty to defensywa... czyli NA SWOJEJ pozycji jest lepszy. Trent to kapitalny skrzydłowy, ale obrońca co najwyżej bardzo dobry (i to głównie biorąc pod uwagę jego grę do przodu).
» 15 maja 2020, 18:01 #15
QsQs: Magik1990MU tak Atleti i Juve to nieźle hahaha. Kluby które jak dochodziły do finałów LM w ostatnim dwudziestoleciu to wszystko przegrywały. Jestem w stanie się założyć, że taki Bayern, Barcelona, Real, Man City nawet jakby szukali kogoś na PO to nawet by nie popatrzyli na AWB. No może jak United miałoby grać antyfutbol to może rzeczywiście AWB jest dobrym wyborem.

Awe popieram. W porównaniu do kilku na tej stronie widać, że wypowiadasz się obiektywnie. A Magik1990 to ten sam sort gości z klapkami na oczach jak Ci co 10 lat temu pisali, że Carrick i Fletcher są lepsi od Iniesty i Xaviego.
» 15 maja 2020, 20:47 #14
GGMUN6: Przed przerwą AWB miał lepsze statystki w ofensywie niż TAA, o defensywie nie wspominając. To pokazuje, że ma potencjał do gry w ofensywie. W sumie i tak Qs będziesz dalej mówił, że Aaron to beztalencie. Trudno, masz prawo. Ale nie ukrywam, że mnie to śmieszy.
» 15 maja 2020, 20:57 #13
Magik1990MU: Ty za to widzę jesteś ten sort ludzi, co najpierw pisze, a potem myśli.

"Kluby które jak dochodziły do finałów LM w ostatnim dwudziestoleciu to wszystko przegrywały. Jestem w stanie się założyć, że taki Bayern, Barcelona, Real, Man City..."

Najpierw deprecjonujesz Juve i Atleti, że nie wygrywały, jak dochodziły do finałów, a potem wymieniasz Man City, który do finału nigdy nawet nie doszedł. Nieźle.

I jeszcze jeden kwiatek:

"Ci co 10 lat temu pisali, że Carrick i Fletcher są lepsi od Iniesty i Xaviego."

Fajnie... tylko, że Carras i Fletcher to inne pozycje niż Xaviego i Iniesty.

Coś jeszcze?
» 15 maja 2020, 21:34 #12
RedsFan: Widzę Awe I QsQs maja brak pojęcia o piłce nożnej, byleby się pokłócić, a dobrych argumentów brak.
» 15 maja 2020, 22:12 #11
awe: redsfan nie rozwalaj mnie ... gdzie tu klotnia?Dopoki nie bylo magika to tu nie bylo zadnej klotni. Argumenty? To ty nie masz zadnych argumentow ja ci wypisalem wszystkie, a ty nie uzyles ZADNEGO, tak samo bylo pod postem z Herrera walnales z kapelusza ze zarabia 300tys w PSG z i chcial podobnie w United, gdzie w PSG zarabia 200 i to tylko dlatego, ze przeszedl za darmo, a w United nie mogl sie doporisc 100 tys bo zarabial 75, ale ty sobie napisale po swojemu zeby bylo wygodnie, nie chce sie z toba klocic takze nie zaczynaj pisac glupot w moim kierunku, chyba ze cie tak mocno jaraja plusy od magika...

magika nie komentuje nawet bo to ani madre, ani powazne nawet wartosc rynkowa zakrzywi byleby sie nie zgodzic, Trent jest medialny wlasnie przes swoja gre, a nie przez instagrama, gosc co kolejke zachwycal swiat, a Aron "tylko" kibicow United to jest te twoje pojecie medialnosci

Aron swietny pilakrz cieszmy sie ze go mamy, na pewno bedzie jeszcze lepszy, ale nie probujmy wstawiac go przed obecnie najlepszego bocznego obronce swiata
» 16 maja 2020, 08:47 #10
Makaron94: Trent to kreator i obrońca na 15-20 asyst w sezonie. Nie łatwo przeskoczyć coś takiego. On ma 3/4 razy lepsze statystyki ofensywne niż Bissaka. To ,że ktoś go majtnie od czasu do czasu nie ma żadnego znaczenia.

Obaj mają wielki margines rozwoju i kto wie gdzie leży tego kres.
» 16 maja 2020, 10:11 #9
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2020 11:44

"magika nie komentuje nawet bo to ani madre, ani powazne"

nie komentujesz, bo do tego.potrzeba argumentów, a aby je mieć, to trzeba coś ogarniać w piłce. Ty jesteś zielony jak trawa w tym temacie.
» 16 maja 2020, 11:43 #8
Magik1990MU: Edit. rozbuduję jednak wypowiedź, aby nie bawić się tak ty wyłącznie w odszczekiwanie złośliwościami.

Może jeszcze nie zauważyłeś chłopaku, ale dyskusja się tyczy kto jest lepszym OBROŃCĄ, a nie całościowo piłkarzem. Trent jest bardziej wszechstronny i poprzez to jest ogólnie lepszy od AWB, ale jako obrońca przegrywa z Arronem. Idąc twoją durną logiką, to można Griezzmanna postawić na stoperze i jak walnie więcej goli niż van Dijk, to tym samym zdetronizuje Holedra i stanie się najlepszym obrońcą na świecie. Dalej tego nie widzisz? Trent to świetny skrzydłowy, ale na potrzeby wizji Kloppa gra w obronie. Sprawdza się to Niemcowi, więc ok. Ale to nie oznacza od razu, że staje się najlepszym prawym obrońcą na świecie.
» 16 maja 2020, 11:57 #7
awe: magik - aha
» 16 maja 2020, 13:41 #6
RedsFan: Aron jest swietny w obronie i wygląda coraz lepiej w ofensywie. Jak poprawi jeszcze te aspekty, które są wspomniane w artykule, to będziemy mieli kompletnego prawego obrońcę. Trent owszem jest swietny w ofensywie, ale sporo mu brakuje jeśli chodzi o defensywę i wątpię, że jest w stanie to poprawić.
» 15 maja 2020, 09:22 #5
Kortney: nie żebym się czepiał ale hipokryzją wali od ciebie na kilometr. AWB może się poprawić w ofensywie a TAA nie może się poprawić w defensywie? Chyba łatwiej uczyć się defensywy, niż ofensywy gdzie trzeba mieć to coś, żeby móc robić tam różnicę. W najgorszym wypadku AWB może się tak samo poprawić w ofensywie jak TAA może się poprawić w defensywie.
» 15 maja 2020, 09:39 #4
atotrikos: @Kortney Nie powiedziałbym, że defensywa jest łatwiejsza od ofensywy...Owszem trzeba mięć "to coś" by być w ofensywie kimś świetnym, takim jak Cafu, Maicon czy Alves aczkolwiek by być dobrym starczy dobrze ułożona stopa do dośrodkowania czy depnięcie "na metrze".

Inaczej wygląda sprawa w defensywie gdzie musisz o wiele więcej...Od trzymania linii do mierzenia się z często niesamowitymi dryblerami uważając na kartki.

AWB jest lepszym obrońcą który będzie coraz lepszy z przodu i to Trent będzie się uczył defensywy by wygryż pająka z kadry ;)
» 15 maja 2020, 10:47 #3
DaroMistrz5: Dorzucił bym do tego jeszcze jedną sprawę. W ofensywie jak popełnisz błąd typu źle dosrodkujesz, przegrasz pojedynek 1-1 czy źle przyjmujesz to konsekwencje są zazwyczaj znikome. Oczywiście może się przydarzyć groźna kontra ale to jednak jest druga strona boiska i zazwyczaj jest czas na przerwanie akcji rywala. Natomiast błędy w defensywie są zdecydowanie bardziej groźne i większość z nich może być kosztowna dla drużyny.
Dla mnie osobiście TAA jest naprawdę znakomity w ofensywie ale gdyby nie Van Dajk i jego znakomita asekuracja bądź innego z partnerów to wogle zachwyty nad Arnoldem nie miały by miejsca bo nie wiem czy wtedy bilans zysków i strat z jego gry nie był by zdecydowanie ujemny
» 15 maja 2020, 11:14 #2
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2020 14:56

Koledzy ci wyjaśnili dokładnie o co mi chodziło. Ciężej jest się poprawić w defensywie zwazywszy, że Aronowi do poprawy w ofensywie brakuje niewiele. AWB ma dobre dośrodkowania, kiwa się jak idzie na bramkę, brakuje mu tylko celności podań, więc ma dużo mniej do poprawy od Liverpoolczyka. Odp brzmi tak łatwiej będzie AWB się poprawić niż Taa. Jak już kolega wyżej napisał, Liverpool miałby duże problemy gdyby taki Van Dajk im wypadł z kadry, on czyści wszystkie błędy kolegów.
» 15 maja 2020, 14:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.