Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kibice United planują protest przeciwko rodzinie Glazerów

» 24 stycznia 2020, 20:39 - Autor: Rio5fan - źródło: mirror.co.uk
Kibice Manchesteru United planują masowe opuszczenie trybun Old Trafford na znak protestu przeciwko działalności rodziny Glazerów. Taka informacja ukazała się na łamach dziennika Mirror.
Kibice United planują protest przeciwko rodzinie Glazerów
» Kibice Manchesteru United intensyfikują protesty przeciw rodzinie Glazerów
Sympatycy Czerwonych Diabłów są coraz bardziej niezadowoleni z kierunku, w jakim zmierza klub od momentu przejęcia przez amerykańską rodzinę w 2005 roku. Ze sporą krytyką spotyka się również wicedyrektor wykonawczy, Ed Woodward.

Plan kibiców zakłada opuszczenie krzesełek Teatru Marzeń w 58. minucie rywalizacji z Wolverhampton, którą zaplanowano na pierwszego lutego. Organizatorzy akcji mają nadzieję, że tysiące pustych miejsc będą odpowiednim symbolem niezadowolenia.

Okrzyki krytykujące rodzinę Glazerów pojawiły się na Old Trafford w trakcie przegranej 0:2 rywalizacji z Burnley. Wielu fanów zdecydowało się na powrót do domu na długo przed ostatnim gwizdkiem w tym spotkaniu.




TAGI


« Poprzedni news
Mała Ala nadal potrzebuje wsparcia. Jak można jej pomóc?
Następny news »
Lukaku: Podjąłem swoją decyzję w okolicach marca

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


DailySmoker: Ja się chyba też do tego przyczynie i zamówię bilet:D
» 25 stycznia 2020, 11:21 #58
SYSTEM: Tylko tak można ocalić klub światowty prostesty niech Glazerowie sprzedają klub w dobre rece.
» 25 stycznia 2020, 11:09 #57
miczu23: Wie ktoś dlaczego akurat w 58 minucie spotkania?
» 25 stycznia 2020, 10:53 #56
DailySmoker: Bo jest to ostatni mecz przed rocznica katastrofy w Monachium i stąd akurat 58
» 25 stycznia 2020, 11:12 #55
miczu23: Dzięki
» 25 stycznia 2020, 13:16 #54
Klimaa: Protesty już były i nic nie dały. Teraz będzie to samo. Dla Glazerów United był i będzie inwestycją.
» 25 stycznia 2020, 10:24 #53
RyanScholes1878: Nie ma opcji aby wszyscy wyszli, tam są ludzie z calego świata ktorzy zaplacili za to baaardzo duzo kasy, podejrzewam ze stadion opusci pewna grupa ludzi pewnie ze Streetford End ktora posiada karnety
» 25 stycznia 2020, 09:52 #52
DailySmoker: Ja myślę że to wystarczy w zupełności by stadion wydawał się pusty. Na burnley wyszło dużo mniej ludzi niż ma wyjść teraz a wydawało się pusto
» 25 stycznia 2020, 11:09 #51
MikeMU: Masakra, tego nie lubię w sporcie, oczywiście możemy mówić że ktoś źle zarządza klubem to nie znaczy że można śpiewać że się go nienawidzi
» 25 stycznia 2020, 09:39 #50
AngelikaCicho: Źle? To co oni robią to jest dno, kupili utd tylko po to aby na nim zarobić, nie liczą sie dla nich kibice. Tylko hajs, dlatego w tym wypadku miliony ludzi popiera zachowanie kibiców na OT
» 25 stycznia 2020, 17:00 #49
karreem: Akurat pogarszająca się sytuacja klubu pod względem sportowym, co przedkłada się na mniejsze dochody, może zmusić Glazerów do sprzedaży klubu. Jeśli nie zagramy w LM w przyszłym sezonie główne kontrakty reklamowe zostaną automatycznie obniżone, co znacząco obniży wpływy do klubu, skład wciąż jest słaby i wciąż trzeba w niego inwestować grube miliony .Nie da się przewidzieć czy z Solskjaerem na pokładzie uda sie odbudować klub i wrócić do czołówki, czy znowu zmiana trenera i kolejne inwestycje, a rywale też przecież nie stoją w miejscu.
» 25 stycznia 2020, 08:22 #48
Jessica0Lingard: Nie mogli wybrac innego meczu tylko akurat ten na który jadę lol
» 25 stycznia 2020, 05:08 #47
MadBuzzer: I co ta informacja wnosi do dyskusji ? To nie jest FB
» 25 stycznia 2020, 07:47 #46
tragikomix: Chciał się pochwalić, że jedzie na mecz, jakby to kogo kulało w ogóle :)
» 25 stycznia 2020, 08:42 #45
DailySmoker: Zawodnicy raczej się nigdzie nie wybierają więc mecz obejrzysz
» 25 stycznia 2020, 11:13 #44
designer: taki protest nic nie da. Bardziej uderzyloby w Glazerow fakt ze kibice w ogole nie przyjda na 1, 2, 3 mecz az do konca sezonu najlepiej nie placac ani funta za bilet. W koncu nie wszyscy maja wykupione karnety, wiec oberwaloby sie Glazerom po kieszeni i to porzadnie. Straty finansowe poniesliby bardzo spore gdyby tak kibice nie przyszli juz na zaden mecz United do konca sezonu. Wtedy taki protest byc moze cos by zdzialal a opuszczanie trybun w trakcie meczu po tym jak wydali kase to tylko strata kasy ale dla kibicow a Glazerowie jedyne co potrafia i kochaja to gruby szmal. Dopoki nie traca, nie rusza tylka z OT i zostana nawet gdyby mieli kibice co mecz wychodzic w 58 minucie.
» 25 stycznia 2020, 01:48 #43
BajtiMU: Od czegoś trzeba zacząć,to nie jest takie hop siup do zrobienia jak piszesz.
» 25 stycznia 2020, 07:41 #42
dabro90: Nie bierzesz pod uwagę strat wizerunkowych i jak to wpływa na kontrakty i negocjacje że sponsorami
» 25 stycznia 2020, 09:34 #41
Dexter3: Glazerowie z daleka od MU !!
» 25 stycznia 2020, 01:40 #40
Carlitozz: Antysemityzm za 3,2,1...
» 25 stycznia 2020, 01:19 #39
gregorvts: Popieram. Zobaczymy ilu kibiców wyjdzie. Bardzo jestem ciekawy.
» 25 stycznia 2020, 00:31 #38
wagor88: Ja mimo protestu słusznego. Kocham united i nawet jak beda w Championship to bede im kibicowal. Amerykana zawsze zależało na kasie . Już dawno akcji MU sa na giełdzie.a teraz protest . Jak mamy płacić 70ml e za fernadeza to dziękuję że niwkupili to. Każdy doji MU jak krowę Inter np. Haha. Musimy odmawiać zawyzonych transferów. 130 sancho 80fernsdes.?sądzę że za duzo. I brawo MU
» 25 stycznia 2020, 00:07 #37
wagor88: Poprawię się bo nawet 150 za sancho bym dał. Haha
» 25 stycznia 2020, 00:08 #36
Lingardiho9: Nie pisz nigdy po alkoholu bo oczy bolą
» 25 stycznia 2020, 13:55 #35
artix206: Brawo, jazda z nimi!
» 24 stycznia 2020, 23:44 #34
Andycole1: Jestem na tak!
» 24 stycznia 2020, 23:21 #33
RedsFan: I'm in!
» 24 stycznia 2020, 23:00 #32
ARTIX20: Kibicuje od 2007 nie kojarzę takiej akcji nie licząc samolotu z Moyesem.
» 24 stycznia 2020, 22:43 #31
Magik1990MU: były, ale nie na taką skalę, więc informacje te nie docierały do Polski.
» 24 stycznia 2020, 22:56 #30
NoLogo: Niekoniecznie wychodzenie ze stadionu ale zielono-żółte (jak kto woli - złote) barwy na trybunach już tak i to za czasów SAFa.
Czyli dosyć delikatne protestowanie, bo jednak sukcesy jeszcze były...
» 25 stycznia 2020, 00:14 #29
morrgan: Mam nadzieję, że będzie spory odzew, bo będę na tym meczu i nie chciałbym być jednym z niewielu co wyjdzie w tej 58 minucie :D
» 24 stycznia 2020, 22:39 #28
DjTED: Te gnoje juz od dawna oszczedzaja by zawinać wroty...
» 24 stycznia 2020, 22:24 #27
ARTIX20: Popieram a Haaland kolejna bramka dla Borusii, już można żałować, że go nie kupili i to jeszcze za 20 mln...
» 24 stycznia 2020, 22:18 #26
CirclePain: Przecież to pewne, że on nie chciał tu przyjść. Dla dobra jego kariery wybrał Dortmund i się nie dziwie. Dużo si nauczy, nabierze pewności siebie i za 2, 3 lata wyląduje w Realu.
» 25 stycznia 2020, 11:32 #25
DevoMartinez: Popieram. Nieudlonośc zarządzajacych tym klubem jest porażająca. Do tego niewytłumaczalny opór do zatrudnienia specjalisty jak w każdym innym normalnym klubie czy w prawie każdym..
» 24 stycznia 2020, 22:11 #24
Gary1920: Też oklaskiwałem na stojąco te przyśpiewki
» 24 stycznia 2020, 21:41 #23
CzerwonySayd: Na świecie jest tylu fanów United że ciężko o puste Old Trafford. Niestety ale Glazery i ich Woodword robią co chcą, a widzimy co robią...

Inter kupuje bez problemów a my mamy problem z jednym transferem, ale jak ktoś wspomni i zatrudnieniu dyrektora sportowego to nie...bo to oznacza że Ed zgranie kilka baniek mniej niż zawsze.

Tragedia i tyle...Jeśli nie kupimy napastnika i środkowego pomocnika to będzie miejsce od 5 do 7...

Mecz z Burnley oglądałem i mnie trafiał jak przeciętni jesteśmy ekipy z sezonu 99 czy 2008 roznieśliby takie Burnley z 5 czy 7 do zera a my przegrywamy 0-2!

...Co tu pisać? Sami wiecie co się w tym klubie teraz dzieje, Solskjaer żeby wygrywać musi mieć brakujące ogniwa a ich nie ma, przyjdzie Pochettino i będzie to samo trochę lepiej zwolnią to i zatrudnią Rooneya jako trenera i To i odniesie sukces dlaczego? Bo poprzednicy posprzątali i każdy z nich trochę wzmocnił United..W między czasie chłopaki się lepiej zgraną i całą śmietankę śpij Rooney...przykładowo.

Zarząd musi pomóc Solskjaerowi i tyle, bo narazie temu facetowi brakuje odpowiednich piłkarzy brakuje 3-4 piłkarzy żeby było dobrze ale z takimi właścicielami i Edek trudno coś wykombinować...A w tle jeszcze pozostaje Mimo Raiolą który również nie pomaga.

Nic Glory Glory Man.Utd i trzymam kciuki oby nasz klub staną na nogi.

Pozdrawiam.
» 24 stycznia 2020, 21:34 #22
prylu24: Raczej miejsce 7-12 patrząc na tabele i na wyniki... nigdy nie widziałem tak bezradnego United jak w ostatnim meczu .... pierwszy raz na OT byłem 14 lat temu.
Z perspektywy czasu widać jak ten klub się stoczył, przykre ale prawdziwe

Pozdrawiam
» 24 stycznia 2020, 21:54 #21
atos1987: Bardzo dobrze!
» 24 stycznia 2020, 21:32 #20
kuna1: A ja myślę, że to jest celowa robota Glazerów . Sprzedać szejkom oficjalnie tanio klub /nieoficjalnie drogo pod stołem/. Nie po to młodszy z braci był na bliskim wschodzie parę miechów temu i coś tam zwiedzał oglądał modlił się i niby tylko tak przewietrzył się . Ten rok a może dwa zmarnowane ale za 3 lata MU MISTRZ.
Trzeba zainwestować w akcjie MU.
» 24 stycznia 2020, 21:32 #19
paragraf22: Panowie, to że bilety wykupione to nic nie znaczy, chodzi o kolejne kontrakty reklamowe a taka akcja jak najbardziej ma sens. Wystarczy że Stretford End wyjdzie a jeśli jeszcze ktoś się przyłączy to tym lepiej.
» 24 stycznia 2020, 21:16 #18
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2020 21:14

Inicjatywę popieram ale boję się że jeśli wyjdą kibice a zostaną turyści to aż tak dużo tych pustych miejsc nie będzie. Żeby nie było rozumiem przyjezdnych którzy nie raz ciężko zarobione pieniądze przeznaczają na podróż na Old Trafford spełniając przy tym swoje marzenia. Ale jeśli nie wyjdzie zdecydowana większość to ta akcja nic nie da a być może się mylę i zobaczymy puste Old Trafford, oby tak było
» 24 stycznia 2020, 21:14 #17
morrgan: Jest ponad 50 tys. posiadaczy karnetów i wystarczyłoby żeby większość wyszła, a turyści jak zobaczą co się dzieje to może też wyjdą bojąc się, że to jakieś zagrożenie nadchodzi.
» 24 stycznia 2020, 22:42 #16
bestija: Taa już widze jak całe wycieczki z Malezji czy Chin, które przyjeżdzają raz w życiu zobaczyc United wychodzą bo nie lubią Glazerów. Póki sprzedaje sie 200 tys koszulek Pogby Glazerowie mało się tym interesują.
» 24 stycznia 2020, 21:13 #15
joyrider: A dlaczego akurat 58 minuta? jest tu jakaś symbolika?
» 24 stycznia 2020, 21:12 #14
Domelo: Może na rzecz katastrofy z lutego 1958 roku ? hmm
» 24 stycznia 2020, 21:16 #13
AlexChapman1986: Może chodzi o Monachium 1958. Tutaj jako kolejna katastrofa.. Zgaduję.
» 24 stycznia 2020, 21:16 #12
Freeze22: Tak. Jest to związane z katastrofą lotniczą w 1958 roku. Kibice uważają, że to co właściciele klubu robią w tym momencie, jest podobne to tego co się wtedy wydarzyło. Ten protest według tego co słyszałem nie jest atakiem w stronę Ole, ale tylko i wyłącznie Glazerów i Woodwarda
» 24 stycznia 2020, 21:17 #11
Domelo: Prawidłowo, popieram.
» 24 stycznia 2020, 21:11 #10
Magicole: Bilety wykupiony na caly sezon wiec to nic nie da
» 24 stycznia 2020, 21:04 #9
LuckyReaver: I o to chodzi!
» 24 stycznia 2020, 21:01 #8
GoForWin: Już widzę jak miękną i coś sobie z tego zrobią. Nie mniej, inicjatywę popieram.
» 24 stycznia 2020, 21:00 #7
UnitedFan07: Brawo !!
» 24 stycznia 2020, 20:59 #6
AlexChapman1986: Na coś takiego właśnie czekam. Miejscowi muszą potrząsnąć OT, aż Glazerowie pospadają z samej góry jak gruszki.
» 24 stycznia 2020, 20:51 #5
uzio: karnety wyprzedane, czy przyjda na stadion czy nie to już z nich i tak kase wycisnęli, Edek wyciska kase z kontraktów medialnych więc hajs sie zgadza, a to że "plebs" sobie wyjdzie ze stadionu to pffff ich nie rusza.
» 24 stycznia 2020, 21:05 #4
AlexChapman1986: Prędzej czy później ich ruszy, bo wynik finansowy ma związek z wynikiem sportowym. Kibice będą się wykruszać. Na razie jeszcze to jakoś idzie siłą rozpędu, ale to się skończy jak będzie środek tabeli.

Kibice robią, co mogą.
» 24 stycznia 2020, 21:11 #3
Fenek: To by była świetna akcja. Coś co obiegło by piłkarski świat i musiałoby dać do myślenia partaczowi i tym złodziejom. Wyobraźcie to sobie. Ruch jakiego MU potrzebuje. Niestety bardzo prawdopodobne, że wiele osób nie przyłączy się do akcji z różnych powodów i wszystko będzie wyglądało jak happening a nie bunt. To będzie miało sens i moc przebicia tylko wtedy gdy przyłączy się wielu kibiców zgromadzonych na OT.
» 24 stycznia 2020, 20:44 #2
MixEx: I bardzo dobrze.
» 24 stycznia 2020, 20:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.