Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United nie zamierza zwalniać Solskjaera

» 23 stycznia 2020, 11:42 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United nie planuje zwalniać Ole Gunnara Solskjaera ze stanowiska menadżera klubu – informuje Sky Sports News.
Manchester United nie zamierza zwalniać Solskjaera
» Manchester United nie planuje szybkich zmian na stanowisku menadżera klubu
Czy Twoim zdaniem zmiana menadżera poprawiłaby obecną sytuację Manchesteru United?
Czerwone Diabły po porażce z Burnley (0:2) w 24. kolejce Premier League mają na swoim koncie 34 punkty. To najgorszy dorobek klubu na tym etapie sezonu od ponad 30 lat.

Manchester United w ostatnich 12 ligowych spotkaniach stracił 18 punktów. Klub z Old Trafford ma na swoim koncie 11 punktów mniej, niż miało to miejsce po 24. kolejkach w ubiegłym sezonie.

Choć wyniki Czerwonych Diabłów pozostawiają wiele do życzenia, to Manchester United nie zamierza decydować się na radykalne kroki i zwalniać norweskiego menadżera.

Solskjaer po meczu z Burnley potwierdził, że klub szuka możliwości wzmocnienia swojego składu nowymi zawodnikami. Czasu na dokonanie transferów zostało coraz mniej, bo zimowe okienko zamyka się już 31 stycznia.


TAGI


« Poprzedni news
Smalling o swojej przyszłości: Skupiam się na tym sezonie
Następny news »
Inter odrzucił ofertę United za Matiasa Vecino

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


fworyt: Dawno mnie tu nie było i widzę że dzieci mają problem. Słuchajcie więc marni znawcy futbolu trener nie jest tylko trenerem! Absurd myślicie To już tłumaczę to też psycholog musi umieć odpowiednio podejść do piłkarzy odpowiednio wyprowadzić młodego z Akademii ale nie tak że mu woda sodowa uderzyła do głowy kiedy zagra parę meczy i już myślisz że jest super bo trener go pochwalił! Większość trenerów panowie i panie Jeśli są na tej stronie źle ustawia zespół taktykę i wszystko inne. Taktykę ustawia się poddanych piłkarzy nie na odwrót. Każdy piłkarz to indywidualna kwestia, indywidualne umiejętności, lepsze strony i te gorsze. Przecież nie może wolny piłkarz być ustawiony pod szybkie sprinty i na odwrót tak samo do bani. Tak w skrócie. Ja osobiście sądzę że solskier ma w bitą taktykę Fergusona na pamięć i wie co robić. Odbudowywuje ciężko i pracowicie to co zostało zatracone przez kilku trenerów podejściu naszego Bossa. To nowy etap który potrzebuje czasu żeby wejść, widać to bardzo dobrze w trakcie meczu kiedy w całym meczu jakieś zalążek starej dobre gry Ferguson a nie przez 15-20 minut. Ktoś powie że za mało Ale czego wy się spodziewacie że że to wypali od razu, to potrzeba czasu jak za Fergusona. Jego początki wdrażania całej swojej filozofii gry też trwały i nie były ładne a na pewno nie było efektywne. Na początku nie jest ważny wynik panowie tylko czy widać rezultaty pracy danego trenera ale nie na podstawie wyników tylko gry i jego stylu.
» 24 stycznia 2020, 10:50 #46
Klimaa: Temat wałkowany już w setkach newsów. Jak można w pełni ocenić pracę trenera jeśli nie ma dostatecznej ilości dobrych jakościowo zawodników. Kontuzje, wąska ławka - tak wygląda sezon Ole od początku.
» 24 stycznia 2020, 00:19 #45
western: Idealny dla zarządu. Kibice wszystko wybacza, bo to diabeł, nasz człowiek. Ktoś z zewnątrz nie będzie miał za sobą ludzi, którzy są blisko klubu. Obcemu wszystkiego nie wybaczą.
» 23 stycznia 2020, 16:05 #44
zbyszek7: No dziwne zeby go zwolnili bo co to zmieni? Nic. Ole to marionetka Eda
» 23 stycznia 2020, 15:59 #43
Bukaku: I karawana jedzie dalej
» 23 stycznia 2020, 13:46 #42
MadBuzzer: Co Wy się tak uwzięliście na niego (OGS). To było wiadome, że jak wypadnie Rash to stracimy nasz jedyny atut w ofensywie. Nie mam środka pola tylko samych parodystów w postaci Lingarda, Pereiry i chimerycznego Freda. Ole jako pierwszy od tylu lat zaczął sprzątać po SAFie i po wcześniejszych menadżerach. Dopiero teraz widać, że coś się zmienia. Wyniki przyjdą. Nie teraz, może nie za rok, ale jeśli OGS będzie uparcie i zdeterminowanie realizować swoją wizję to wierzę, ze przyniesie ona efekty. Dużo zależy od transferów, cieszy mnie fakt, że nie dajemy się dymac na prawo i lewo i nie wchodzimy w szpony agentów, którzy w swoich oczach mają tylko zielone. Z drugiej strony chciałbym w końcu zobaczyć Bruno u nas. Pikujemy w dół, ale wierzę, że w końcu ten plac zacznie się sprawdzać i odbijemy się w górę
» 23 stycznia 2020, 13:42 #41
siara93: Zgadzam sie co do oceny OGS, ale zrozum, ze Ole nie bedzie realizowal swojej wizji, bo mu wladze na to nie pozwolą. Fakt, nie ma co przeplacac na sile, ale z kolei mistrzami w wyszukiwaniu i kupowaniu w dobej cenie mlodych "wonderkidow" z niszowych lig/druzyn rowniez nie jestesmy.
» 23 stycznia 2020, 14:02 #40
awe: Nie ma atutow w ofensywie bo sprzedano Lukaku i nie sporwadzono niegogo, nie ma srodka pola bo oddano Fellainiego i Herrere i nie sporwadzono nikogo, w obronie tez licho, jest Maguire co to nie jest taki zly, ale cena tez niedaekwanta i potem nic, a Smalling w 11stce najlepszych pilkarzy pierwszej rundy w 5 najlepszych ligach... AWB to wzmocnie obowiazkowe za odchodzacego Valencie i taki James co to fajny chlopak bo biega i duzo nie kosztowal to szkoda sie go czepiac.
» 23 stycznia 2020, 16:03 #39
Kempes: "Nie ma atutow w ofensywie bo sprzedano Lukaku i nie sporwadzono niegogo, nie ma srodka pola bo oddano Fellainiego i Herrere"

Myślę że to jest kluczowe. Pozbyliśmy się trzech doświadczonych zawodników, a w zamian nie przyszedł nikt. Tak naprawdę to może i wyjściową 11 uda się jakoś tam sklecić, ale ławki to już nie mamy.
» 23 stycznia 2020, 17:18 #38
lukiton0589: Nie zwolnią Ole, bo żaden dobry trener, ba nawet średni trener, nie przyjdzie tego cyrku trenować. W tym klubie nie ma z kim pracować.
» 23 stycznia 2020, 13:05 #37
klb9k: A dlaczego mieliby go zwolnić? Hajs się zgadza, jak nie dostanie transferów to nie będzie narzekał tylko pracował tym co ma, to ze fani pokrzyczą na eda czy glazerow co to obchodzi zarząd skoro mogą wycierać gębę legendą. Prędzej upchną fletchera na jakieś stanowisko techniczne którym będą mogli sterować i wycierać nim gębę niż cokolwiek się zmieni
» 23 stycznia 2020, 13:01 #36
morrgan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 12:51

Z tym, że mamy słabszyskład od Liverpoolu, Man City, Tottenhamu to się zgodzę. Chelsea, Arsenal, Leicester ma podobną jakość, a wszystkie inne drużyny mają po prostu słabsze drużyny. Pomijając już nawet to jaki skład ma Ole to byłbym w stanie zaakceptować nawet 10 miejsce w Premier League, gdybym tylko widział, że United ma jakąś taktykę, że sztab szkoleniowy reaguje na wydarzenia na boisku, że Ole wyciąga co najlepsze z tego co ma. Tymczasem nasza taktyka jest jedna: kontratak - długa piłka na szybkich z przodu i nic więcej. Jeżeli przeciwnik nam na to nie pozwoli to nie jesteśmy w stanie nic zrobić, Ole nie potrafi wypracować z drużyną nawet rzutów rożnych. W defensywie rzuty rożne bronimy strefowo (co robią drużyny amatorskie), a potem jak przychodzi co do czego to okazuje się, że Williams kryje Van Dijka, a Mata jakiegoś innego o dwie głowy wyższego zawodnika. To jest fatalne bronienie. Większość piłkarzy gra słabiej niż powinna. Jedynie Rashford gra lepiej niż się spodziewano. Więcej meczy mimo wszystko wygrywamy po świetnych indywidualnych popisach niż po grze zespołowej. Nikt mi nie wmówi, że Sheffield ma lepszy skład czy choćby takie Leeds United z Championship, ale jak się oglądnie ich grę to widać, że taktycznie są świetnie przygotowani. Każdy wie co ma robić, a u nas nawet środkowi obrońcy dogadać się nie mogą kto kogo kryje. Tego u Ole nie mogę zaakceptować. Załóżmy, że wzmocnimy skład samymi koksami i co? Wtedy nagle pojawi się jakaś taktyka? Wątpię. U Kloppa ostatnio wystawiony został kompletnie rezerwowy skład (większości nawet nie znałem z nazwiska), a taktycznie grali tak jak pierwsza drużyna. To jest właśnie praca wykonana na treningach. U nas tego nie ma. Nawet fizycznie jesteśmy bardzo słabo przygotowani.
» 23 stycznia 2020, 12:50 #35
Diablord: @Morgrgan
Tylko, że Sheffield ma trenera od 2016 roku, a Leeds Bielse od połowy 2018 (pół roku dłużej niż my i sprowadził 5 zawodników, a my 3). Poza tym, czeka nas totalna zmiana składu i tymbardziej Ole potrzebuje więcej czasu. Chyba nie wierzysz w to, że Ole chce grać Lingardem i Jonsem? Ci co nie grają muszą prezentować się słabiej na treningach :D
» 23 stycznia 2020, 14:23 #34
morrgan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 16:14

@Diablord > To nie o to chodzi ilu kto sprowadził... Chodzi o to, że skoro jest tutaj rok, a nie ma nawet rzutów rożnych wypracowanych (ofensywne stwarzają większe zagrożenie dla United niż dla przeciwnika, a defensywne bronimy praktycznie najgorzej w lidze), to jakie są szanse, że kiedyś ta taktyka się pojawi? Wg. mnie nigdy to nie nastąpi. Obecnie gramy prawdopodobnie tak jak grało Molde tyle, że mamy lepszych piłkarzy. istnieje jedna taktyka której tak naprawdę to nie trzeba trenować, bo to żaden schemat a zwykłe kopnięcie piłki na szybkiego zawodnika. Najlepsze jest to, że po przyjściu Ole przez pierwsze 3 miesiące piłkarze grali świetnie taktycznie, były te schematy, gra "po trójkącie", gra z pierwszej piłki, a potem co? Piłkarze nagle zapomnieli jak to się robi? Widocznie przestali takie schematy trenować, a mieli je wcześniej wypracowane pod wodzą Mourinho i dlatego potrafili tak grać. Jedyna zasługa Ole w tym, że pozwolił im grać ofensywnie czego Jose nie robił zbyt często.
» 23 stycznia 2020, 16:12 #33
parada: Morrgan - 100% racji
» 23 stycznia 2020, 16:48 #32
Diablord: @Morrgan
Tylko, że u Jose (nadal uważam go za wybitnego trenera) też nie było gry po trójkącie, o której piszesz. Zwłaszcza w ostatnim sezonie schematy kulały, a jedyną skuteczną taktyką była laga na Lukau/Fellaini/Matic i ewentualne zgranie głową do Rasha (piękne 2 gole z Loverpoolem).
Moim zdaniem co Ole poukłada wmiare drużynę to wypada z niej istorny element. Najpierw stracił Pogbe, ale po kilku słabszych meczach poukładał środek. Wtedy stracił McT... potem znowu było lepiej i wypadł Rash :/ bez Rasha wszyscy grają o poziom niżej.
» 23 stycznia 2020, 20:44 #31
morrgan: @Diablord > Nie. Za Jose te schematy wcale nie kulały, a po prostu rzadko Mourinho pozwalał chłopakom na taką grę (ofensywną), bo uważał to za ostateczność. Przykładowo w meczu z City (w którym Pogba strzelił dwie bramki), gdy przegrywaliśmy to włączył te schematy i wygraliśmy. Było jeszcze kilka takich meczy, że chłopaki grali w ten sposób. Zaś z Ole jest zawsze to samo. W meczu z City (przegranym 1:3 na Old Trafford) wystarczyło, że Guardiola nie wystawił środkowego napastnika czym zagęścił środek pola i przez pierwsze 45 minut Ole nie wiedział nawet co się dzieje. Na miejscach naszych trenerów można było posadzić 3 worki z kamieniami i efekt byłby taki sam - brak zmian w ustawieniu. Dopiero po przerwie Ole postanowił coś zrobić i zdjął Lingarda za Maticia. Ja nie jestem trenerem i nigdy nim nie będę, ale już po 20 minutach bym to zrobił. Man Utd to nie jest szkoła trenerów, Ole powinien być przygotowany, a nie uczyć się roboty od podstawm.
» 23 stycznia 2020, 21:02 #30
trikos: Moim zdaniem powinien twardo postawić sprawę - TRANSFERY. Jeśli nie będzie w stanie wyprosić conajmniej dwóch zawodników w zimie należy mu podziękować. Dlaczego ? Jest odpowiedzialny za wyniki sportowe a te są OKROPNE ! Zdajecie sobie sprawę, że przez następne 5 kolejek możemy nie zdobyć nawet 1pkt ? To realne.
» 23 stycznia 2020, 12:48 #29
ARTIX20: Zgadzam się z ro7 ale dałbym Ole czas do końca sezonu, ma dwie drogi TOP 4 lub LE jeśli nie awansuje do LM to już podziękować, 2 lata bez LM dla takiego klubu jak Manchester United to kpina. Wydane zostało ponad 100 mln na obronę a tracą więcej bramek... coś jest nie tak.
» 23 stycznia 2020, 12:39 #28
mzrk: Jak tracą więcej bramek? Porównaj sobie ten sezon i poprzedni i jasne jest że tracą mniej
» 23 stycznia 2020, 14:12 #27
patryk1143: Ole to taki Kubica w Williamsie. Musi grać szrotem tak jak Kubica był zmuszony jeździć gratem, który sypał się w trakcie jazdy, bo oszczędzali części tak jak zarząd skąpi kasy na grajków i mówią "Ole wsiadaj i jedź". Co da więc zmiana kierowcy w naszym wypadku, skoro nasz skład jest niekompletny, niestabilny i się nie nadaje?
» 23 stycznia 2020, 12:36 #26
awe: tego nie wiemy, to sie okaze w szerszej perspetywie czasu, czy warto go bylo zwolnic od poczatku jaka tragedia sie za nim ciagnie w tym klubie czy warto bylo dac mu czas
» 23 stycznia 2020, 16:06 #25
ro7: Gdyby w tym sezonie wszystkie kluby oprócz Liverpoolu nie grały tak kiepsko to bylibyśmy na 12-14 miejscu walcząc o utrzymanie.

Czas sobie to powiedzieć - Solskjaer to nie jest dobry trener. Piłkarze, piłkarzami, ale OGS to trener o umiejętnościach max. 4/10. Ten trener Burnley, który z nami wygrał wczoraj jest lepszym trenerem. Myślę, że Moyes miał większy warsztat trenerski.

A jeśli chodzi o piłkarzy. Decyzją OGS sprzedaliśmy Lukaku - w trójce najlepszych napastników Serie A, wypożyczyliśmy Smalling - wszyscy go uważają za jednego z najlepszych 5 obrońców w lidze, w której obrona to podstawa... Jest duża rozbieżność między tym jak grali, a jak mogą grać. A to wina sztabu szkoleniowego.

Kupiliśmy dwóch klasowych obrońców, mamy De Geę, a w KAŻDYM meczu tracimy bramki. Przecież tu dokładnie widać, że to trener ich nie potrafi poustawiać.

Solskjaer to trener amator, tak jak ja kiedyś grałem w FIFĘ w trybie kariery to sprzedawałem wszystkich znanych piłkarzy i grałem 16-latkami z akademii, bo chciałem tworzyć nowe gwiazdy, ale ja byłem dobry i klepałem wszystkich tymi dziećmi, ale w prawdziwym świecie tak się nie da.
» 23 stycznia 2020, 12:34 #24
MikeMU: Masakra ekspert piłkarski "ten trener " gościu ty nawet nie znasz jego nazwiska, ale uważasz że jest lepszy od OGS
» 23 stycznia 2020, 12:36 #23
Diablord: Zarówno Lukaku jak i Smailling mieli wystarczająco okazji, żeby udowodnić swoją wartośc i to u kilku trenerów. Smailling nie błyszczał od czasu odejścia SAF'a, a Lukaku ani u Mou ani Ole nie pokazał, że można na nim budować atak. Poza tym Ole chce żebyśmy zaczeli grać bardziej ofensynie i dlatego traci więcej bramek od Mou i LvG. Dajmy mu czas, Klopp też na początku nie wygrywał.
» 23 stycznia 2020, 12:46 #22
DevoMartinez: Smailing miał bdb sezon u van Gaala, nie wiem czy nie był wybrany najelpszym zawodnikiem tamtego sezonu? Lukaku w swoim pierwszym sezonie na OT ciągnał właściwie cały nasz atak, więc sie nie zgodzę z kolegą.
» 23 stycznia 2020, 13:54 #21
Diablord: @DevoMartinez
Zawsze byłem fanem Lukaku, ale uważam, że nie zaliczyl u nas progresu tylko regres i nie pasował do koncenpcji. Pewnie dlatego musiał odejść. Na dłuższą metę to pewnie dobra decyzja, chociaż powinniśmy byli kupić jakiegoś zmiennika dla Martiala. Konkurencja mu się przyda. Już nie jest młodym talentem i czas, żeby zaczął regularnie ciągnąć naszą gre do przodu (Rashford pokazał jak to się robi, a wiek i staż mają podobne) Statystyki są takie, że Lukaku w Evertonie strzelał w ostatnich sezonach 18 i 25 goli w lidze, a u nas 16 i 12. Ewidentny spadek formy lub brak zgrania z zespołem/problemy z taktyką. W reprezentacji strzelał jak zaczarowany, ale grał z KDB, Witselem i Hazardem daje większe szanse na gola niż z Pereirą, Maticiem i Pogbą.
» 23 stycznia 2020, 14:13 #20
ro7: @MikeMU
"Ten trener" wygrał wczoraj z Solskjaerem gorszymi piłkarzami, bez żadnego problemu. Nie pamiętam jak się nazywa, znam go z twarzy, a nie czuję potrzeby google'owania jego nazwiska, aby zwalidować w Twoich oczach moją opinię, jego nazwisko jest bez znaczenia.
» 23 stycznia 2020, 19:17 #19
Pezet: A co tu zwalniać . Generalnie ocenianie warsztatu Ole teraz jest niemiarodajne .
Jak ktoś niżej zauważył ... mamy skład na polowe tabeli , masa kontuzji , zero wsparcia od ułomnego zarządu a jesteśmy na 5 miejscu .
Jeżeli ktoś przed sezonem liczył na cokolwiek tzn ze ma małe pojęcie o piłce . Ludzie myślą ze przyjdzie Poche , Allwgri czy ktokolwiek inny i nagle cyk ...Jesse zacznie robić liczby a Martial setki trafiać .
Bez transferow i przebudowy składu żaden trener nie ogarnie tego bajzlu.
» 23 stycznia 2020, 12:17 #18
rzeznik89: zgoda... realnie można będzie ocenić prace OLE w przyszłym sezonie jeśli dostanie latem ( i może jeszcze kogoś zimą ) CHOCIAŻ 2 wartościowych zawodników, wąska kadra i liczne kontuzje kluczowych graczy na tą chwilę uniemożliwiają realna ocenę jego pracy...
» 23 stycznia 2020, 12:24 #17
AlexChapman1986: Czy ten bajzel w składzie sam się zrobił? Piszecie tu ciągle jakby to się działo samoistnie.
Trener ma tu jakikolwiek wpływ na sytuację kadrową ? Jeśli nie, to zlikwidować to stanowisko i niech piłkarze sami grają.
Transfery są potrzebne, ale ktoś to musi z głową poukładać a nie sądzę, że OGS jest tą osobą. Przyjdą nowi zawodnicy i będzie to samo. Tu jest potrzebny trener, który potrafi zrobić " coś z niczego ". Co jeśli transfery nic nie zmienią, bo nowi zawodnicy nie wejdą dobrze w PL ?
Mamy już wzmocnienia w obronie, a gole sypią się do naszej bramki jak z rękawa.
» 23 stycznia 2020, 12:29 #16
Pezet: A jaki mamy środek pola? Newralgiczny, w zasadzie najważniejszy obszar boiska . U nas grają tam średniaki . A może średniaki to zbyt łagodne określenie ....
» 23 stycznia 2020, 12:33 #15
Diablord: AlexChapman1986 uważasz, że granie zawodnikami, którzy doprowadzili do zwolnienia Mou byłoby lepszym rozwiązaniem?
Na pewno z takimi asami jak Fella, Smailling, Darmian, Young, Sanchez w podstawowym składzie gralibyśmy lepiej?
Mała rewolucja, a potem spokojna ewolucja jest potrzebna, żeby odmienić zespół od przyjścia Moyesa!
» 23 stycznia 2020, 12:42 #14
rzeznik89: AlexChapman1986
szczerze mówiąc nie wiem jaki wpływ ma trener na to co się dzieje w UNITED, widzę masę komentów na temat że na transfery nie ma wpływu ( bo ma ED-a) na taktykę tez nie do końca ( bo jest Phelan). to nie wiem jak mam go oceniać i za co. Generalnie zamysł czyszczenia klubu z nierobów i i ludzi przepłacanych popieram, natomiast jeśli chodzi o czystą trenerkę to jak na razie akurat mnie nie przekonał do siebie, dlatego jestem ciekaw czy za Nasze wyniki odpowiedzialni są tylko słabi kopacze. Dlatego dał bym mu się wykazać żeby nie było niedomówień.
» 23 stycznia 2020, 12:50 #13
ARTIX20: "Mamy skład na połowę tabeli, jesteśmy na 5 miejscu, a my chcemy trenera zwalniać? Jak ktoś uważa, że inny trener z taką marną kadrą, z kontuzjami najlepszych graczy zrobiłby lepiej, to może niech się na Ekstraklasę przerzuci, a nie Premier League. Bez wzmocnień spadniemy niżej, chyba, że szybko wrócą McTominay i Pogba, ale w tego drugiego ciężko uwierzyć."

Jesteśmy jeszcze na 5 miejscu tylko dlatego, że inne zespoły też tracą pełno punktów więcej niż w zeszłych sezonach, w dodatku nie mamy straty 1 pkt do TOP 4 tylko aż 6... strach się bać co będzie dalej. To przykre co dzieje się z naszym klubem, kibic od 2007 roku.
» 23 stycznia 2020, 12:14 #12
Pezet: A ekipę mamy na miejsca 5-8 moim zdaniem . I zapewne tak skończymy . Jasne ze przykro . Ale zweryfikujcie oczekiwania . Z wielkiego United została tylko nazwa i stadion i takie są fakty .
» 23 stycznia 2020, 12:18 #11
hraboNX: Oby Ole nie został na placu boju z tym składem. Martial bez Rashforda to kilkadziesiąt procent mniej efektywności. James jet po prostu zmęczony - brakuje mu paliwa. Ogólnie zespół potrzebuje oddechu. Mam nadzieję, że jakoś przetrwamy do zimowej przerwy (nadal licząc się w walce o TOP4).
» 23 stycznia 2020, 12:05 #10
Fenek: A co ze zwolnieniem partacza?
» 23 stycznia 2020, 12:04 #9
Sancho: Na szczęście Sky spadło na poziom the mirror, daily mail
» 23 stycznia 2020, 12:04 #8
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 12:04

Bo to dobry chłopak, nie robi problemów, siedzi cicho z tyłu sali, nikomu nie wadzi...
» 23 stycznia 2020, 12:01 #7
HarryBrown: Mam tylko jedno ale do Ole. Skoro w składzie i tak mamy wielką kaszanę to zamiast dawać kolejne szanse Lingardowi i Pereirze niech odważniej zacznie stawiać na 2-3 młodych środkowych pomocników z akademii. Gorzej od tych 2 asów na pewno nie zagrają, a jest nadzieja że któryś z nich odpali jak to bywa z młodymi, którzy dostają wielką szansę na zaistnienie w poważnym futbolu.
» 23 stycznia 2020, 11:57 #6
patryk1143: Mosz recht syneczku, aż ci poleja.
» 23 stycznia 2020, 12:04 #5
Klierek7: Walczymy o top 4 będzie czas na młodzież
» 23 stycznia 2020, 12:57 #4
Pawlo: Mamy skład na połowę tabeli, jesteśmy na 5 miejscu, a my chcemy trenera zwalniać? Jak ktoś uważa, że inny trener z taką marną kadrą, z kontuzjami najlepszych graczy zrobiłby lepiej, to może niech się na Ekstraklasę przerzuci, a nie Premier League. Bez wzmocnień spadniemy niżej, chyba, że szybko wrócą McTominay i Pogba, ale w tego drugiego ciężko uwierzyć.
» 23 stycznia 2020, 11:54 #3
Diablord: Sky Sports News to dużo bardziej wiarygodne źródło od The Sun więc to bardzo dobra wiadomość!
Zwalnianie trenerów nie przyniosło dobrych efektów i liczę na to, że zarząd zacznie działać długofalowo. Ole ma pomysł i go realizuje. Potrzebuje przede wszystkim czasu i wsparcia zarządu. Ale mam na myśli prawdziwe wsparcie, zatrudnienie dobrego dyrektora sportowego i łatanie dziur w składzie. W mediach przewija się też pomysł zatrudnienia psychologa sportowego. Jeśli to prawda to oznacza, że Ole dostrzega problem i co najważniejsze szuka rozwiązań!
» 23 stycznia 2020, 11:48 #2
MikeMU: Hahaha reklama mi się wyświetla Ole Ole raty Ole procent dobre
» 23 stycznia 2020, 11:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.