Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bosnich: Czy będziemy mieli 10 menadżerów w ciągu 3 lat?

» 8 października 2019, 19:35 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Ole Gunnar Solskjaer musi dostać czas, aby uratować obecny sezon Manchesteru United. Taką opinię na łamach Sky Sports wyraził Mark Bosnich, były bramkarz Czerwonych Diabłów.
Bosnich: Czy będziemy mieli 10 menadżerów w ciągu 3 lat?
» Mark Bosnich uważa, że Ole Gunnar Solskjaer powinien zostać na swojej posadzie
Manchester United po ośmiu kolejkach zajmuje 12. miejsce w Premier League i ma zaledwie dwa punkty przewagi nad strefą spadkową. To najgorszy start ligowego sezonu w wykonaniu Czerwonych Diabłów od 30 lat.

– Trzymałbym się Solskjaera. Jestem oczywiście stronniczy, bo byłem jego kolegą w zespole – mówi Bosnich.

– Ole był nie tylko piłkarzem światowej klasy, ale osobą światowej klasy. Trzymałbym się jego. Nie można zmieniać menadżera za każdym razem, kiedy tylko coś nie idzie. Czy będziemy mieli 10 menadżerów w ciągu 3 lat?

– Jeśli spojrzycie na dostępnych szkoleniowców, to Juergen Klopp i Pep Guardiola nie są dostępni. Trzymajmy się Solskjaera.

– Jest oczywiście pewna granica. Mówiłem to, kiedy menadżerem był Jose Mourinho. Każdy ma punkt krytyczny. Za kolejne 20 meczów będziemy mieli 28. kolejkę. Jeśli Manchester United będzie trzeci od końca, to działacze nie będą mieli wyboru.

Bosnich przyznaje, że Solskjaer przed startem sezonu 2019/2020 popełnił błąd, decydując się na sprzedaż Romelu Lukaku i wypożyczenie Alexisa Sancheza, bez zastępowania tych zawodników.

– Bez względu na to, jak wyglądały osobiste relacje, był to błąd, aby puszczać Lukaku bez znalezienia następcy. Szczególnie na tym etapie sezonu – uważa Bosnich.

– Doskonale widzieliśmy dlaczego. Manchester United powinien mieć gotowego następcę, który mógłby przyjść. Nie zrobili tego, więc teraz trzeba ruszyć dalej. Rashford, Martial i pozostali gracze muszą znaleźć w sobie ducha walki, muszą odnaleźć swoją duszę i walczyć – dodaje Bosnich.


TAGI


« Poprzedni news
Zwolnienie Solskjaera będzie kosztować 7 milionów funtów
Następny news »
Mohamed Salah prawdopodobnie będzie mógł zagrać przeciwko United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (22)


KnabrnyGad: Od razu 50 w 3 lata. To są właśnie obrońcy Ole. Wszystko sprowadzają do absurdu, albo do wyobraźni. To po prostu technika manipulacyjna, pozbawiona rzetelnej oceny. W ogóle takie wypowiedzi nie powinny być brane pod uwagę.
» 9 października 2019, 17:09 #22
DevoMartinez: Czego sie ten klub spodziewał, pozbywając się 7 zawodników a sprowadzajać 3? Spektakularne samobojstwo jeśli tych brakujacych 4 to mieli być nasi młodzi z akademii.
» 9 października 2019, 08:35 #21
uhahany009: Lubię bardzo Ole ale jeżeli go zwolnią to nie będzie mi żal. United jest zbyt dużym klubem żeby pozwolić sobie na tak kiepskie wyniki nawet podczas tej tak zwanej przebudowy. Nic go nie broni, nie widać nic co by wskazywało na to jak w przyszłości ma wyglądać United a w tym czasie cała Premier League nam ucieka. Jeżeli chcemy przebudowy to Wenger a jeżeli chcemy od razu lepszych wyników to Allegri bo z naszej defensywy zrobiłby z miejsca użytek.
» 9 października 2019, 08:06 #20
marc: Oni potrzebują kopniaka! Bo naprawdę zaraz będziemy w strefie spadkowej
» 9 października 2019, 06:59 #19
uncleRadek: OGS strategiem to raczej już nie zostanie. Sport to nic innego jak rywalizacja, Ole pozbywając się Sancheza i Lukaku, pozbył się rywali Matriala i Rashforda. Ci dwaj młodzieńcy mogą być w bardzo słabej dyspozycji a i tak będą mieli miejsce w składzie (Ole sam się na nich skazał)
Dokonał 3 bardzo dobrych transferów do klubu i dwóch bardzo złych z klubu. W tej chwili największym problemem jest atak a w zasadzie jego brak.
W planie było odmłodzenie zespołu (stawianie na młodzież) - teraz rozmawiamy o zakontraktowaniu 33 letniego Mario Mandzukicia dla zwiększenia konkurencji w ataku i ratowania sytuacji.
W teorii wyglądało to bardzo dobrze. Plan "A" był obiecujący, niestety zabrakło wyobraźni i planu "B"
Teraz będzie Liverpool, Norwich, Bournemouth, Brighton, Sheffield United, Aston Villa - jeśli po tych meczach nie będziemy mieli w tabeli 20 punktów to i nie będzie OGS.
» 9 października 2019, 00:56 #18
R3dSidePower: Liczę,że Martial po powrocie poderwie atak z kolan, bo ma predyspozycje i dostał 9 tylko boję się, że nie będzie miał z kim rywalizować o podstawe, a co do Ole , będę narzekał ale poczekam do ostatniej kolejki. Ciemne chmury nad United jak narazie
» 8 października 2019, 23:18 #17
DailySmoker: Ja i tak jestem dalej tego zdania, ze nie wazne kto tu przyjdzie to i tak nic nie zmieni. Zarzad daje 4 litery i tyle. Dopoki ed z ferajna beda u sterow nie zmieni sie tu nic. Byl myes, byl lvg, byl siwy, a teraz jest ole i dalej jest jeden wielki kibel. Kilku trenerow, kilka pomyslow, jakies pichary wpadly i noc poza tym. Poza tym od lat nie ma pewnej podstawowej jedenastki, nie ma liderow na boisku. Kiedys byl problem komu dac opaske kapitana, bo zaslugiwalo na nia wielu, a teraz ciezko znalezc kogokolwiek kto na nia zasluguje. Co do Ole to pokazal, ze ma glowe do transferow, ale gorzej z pomyslem na gre. Najgorsze jest to, ze mamy tyle panienek rozkapryszonych w skladzie, ze nie jeden alfons by pozazdroscic mogl. Pokazali w zeszlym sezonie, ze potrafia grac, a teraz najzwyczajniej w swiecie wala w uuuuja i nic poza tym. Pare okienek i moze uzbiera sie jedenastka zaangazowana w gre, ale na razie trzeba to jakos przetrawic co sie dzieje i czekac, bo nic innego nie pozostaje. Jak przyszedl SAF to doskonale pamietam, ze byl zwalniany co chwile, a co osiagnal z czasem wie kazdy. Przed jego przyjsciem tez nie bylo za ciekawie. Sporo nerwow mnie kosztowaly lata 80te. Trzeba czekac na zmiany i tyle nie ma co biadolic
» 8 października 2019, 22:41 #16
Diabelski97: Mimo wszystko jestem tego samego zdania, dać czas, kto prezentuje się najlepiej w zepsole? zawodnicy których sprowadził Ole, nie od razu Rzym zbudowano.
Ole, Phelan, Carrick to inteligentni ludzie i wierzę w nich :)

Jedno co mógłbym skrytykować to brak zastępstwa za Lukaku/Sancheza ale Ole mówił że nie chcą ściągać byle kogo żeby tylko wydać kasę.
Niestety musimy przeżyć trudny okres.
» 8 października 2019, 21:54 #15
MaciasDevil: Ja też dalej jestem za Ole. Tutaj trzeba transferów, wielu transferów w obie strony. Mówicie brak pomyslu i stylu? Really guys? Za taką tygodniowke i z takimi umiejętnościami jakie niby posiadaja nasi piłkarze to oni powinni bez trenera grać chociaż na średnim poziomie, nie mówiąc już o grze z trenerem w drużynie. Ole tutaj nie ma nic do gadania, to ta banda nierobow i beztalenci osiąga tak żenujące wyniki. Zarząd też ma swoje za uszami, ale to już inna kwestia.
» 8 października 2019, 21:05 #14
awe: za 20 kolejek to nie bedzie co ratowac ... przeciez ten klub nie moze byc w sytuacji kiedy po zwolnieniu trenera bedzie musial wygrac wszystko do konca zeby z ligi nie sapsc... litosci
» 8 października 2019, 20:57 #13
Alibaba: Bo to pogba jest wirusem a nie lukaku jedyny gracz który walczył odszedł i teraz zostały same panienki wraz z pogba który musi trenować w Dubaju
» 8 października 2019, 20:47 #12
rodjaevel: A myślisz że Pogba został dlaczego? Bo zarząd chce kasy i tyle. Zostanie tutaj ile dadzą radę go zatrzymać i pójdzie dalej...

A Lukaku to nie był właściwy napastnik. Pamiętasz jego przyjęcia piłki? A on by się nie zgodził bycie nr 2 w ataku. Wyszło jak wyszło...
» 8 października 2019, 20:54 #11
vanantygaal: pogba został dlatego, że nie ma na świecie takiego jelenia, który za niego zapłaci w okolicach 150 mln. Gość wart ejst może połowę tego co za niego chcemy, jest leniem, produktem marketingowym a nie sportowym.
» 8 października 2019, 21:49 #10
rodjaevel: Dokładnie, zarząd chce kasy ale mi chodziło o PR oraz dochody marketingowe za to że Pogba jest w United
» 8 października 2019, 22:13 #9
LowcaBramek: Zostalem chyba jednym z nielicznych, gdzie uwazam ze OGS powinien zostac.
Po1. Uwazam ze zaden liczacy sie manager do nas teraz nie przyjdzie, patrzac na nasz sklad
Po2. W pierwszych kolejkach gra nie wygladala tak koszmarnie. Problemy nadeszly wraz z kontuzjami i obnizka formy u Rashforda
Po3. Uwazam ze wywalenie Lukaku i Sancheza to byly dobre decyzje, nawet kosztem tego ze nie zostali sprowadzeni nastepcy. Odciecie sie od tych dwoch pilkarzy to byl klucz do rozpoczecia reformy
Po4. Nasze 2 ostatnie wystepy byly tragiczne ale wystarczy popatrzec na sklad i nie ma sie co dziwic. Za rok w tym klubie nie powinno byc Maticia, Freda, Pereiry, Maty, Lingarda a ostatnio ci pilkarze + mlodziki James, Gomes, Greenwood stanowili o sile i pomocy i ataku.
Jedynie McTominay i Rashford to pilkarze co do ktorych mozna brac za pewniakow w przyszlosci tego klubu.

Wiele osob zarzuca Ole takze brak stylu- nie ma co ukrywac troche to tak wygladalo ale przypomnijcie sobie pierwsza polowe jak gralismy w meczu z Wolves w tym sezonie. To byla najlepsza polowka w naszym wykonaniu od dawna, gdzie pilkarze grali kombinacyjnie, dobrym pressingiem.

Nie moge sie doczekac starcia z Liverpoolem, na pewno ten mecz da kolejne odpowiedzi co powinno sie dalej uczynic.
» 8 października 2019, 19:50 #8
ManU903: przyjść by przyszedł, ale czy coś zmienił?
» 8 października 2019, 20:36 #7
Korecki77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2019 20:41

Szkoda ze nas zostało tak mało, dodałbym jeszcze Martiala do osób których powinnismy się pozbyc, moim zdaniem dostał wystarczająco minut żeby pokazać co potrafi. Mi osobiście ten chłop niczym nie zaimponował, mam nadal wiarę ale strasznie nie potrafi utrzymać formy. Pozdro GGMU

Edit: Fredowi jednak dawałbym więcej minut on ale tez out, do tych dwóch piłkarzy mam wielkie oczekiwania na ten sezon i odpalenie strzeleckie Rasha :)
» 8 października 2019, 20:39 #6
rodjaevel: Ja zawsze byłem za Ole, chociaż ostatnio męczyły mnie myśli czy da radę. Ale po tym jak emocje opadły to wiem że musi zostać. Zgadzam się z Tobą @LowcaBramek.

Do tych którzy mówią "Ole out" - ludzie, mieliśmy Moyesa, Van Gaala i Mourinho. Pierwszy doświadczony w PL, dwóch pozostałych z wielkimi sukcesami za sobą. I co to dało? Nie ma kontynuacji. Miliard wydany a skład mamy jaki mamy.

Ole musi zostać. Widać po transferach (do i z klubu) i jego wypowiedziach o przyszłych zakupach że buduje coś na dłuższą metę. Dlaczego nie kupił nikogo za Lukaku? Bo nie było dobrego napastnika który pasował by do długoterminowej koncepcji klubu na tamten moment. Sam mówił że nie udało się dopiąć transferu pod koniec okienka.

Powiecie że jak można tak zrobić? Przecież wiedział że jak Martial wypadnie to zostaniemy z Rashem a on nie udźwignie presji, bla bla bla...

Czy wy macie po 15 lat? Chyba w głowach macie, bo zamiast zastanowić się nad tym co się dzieje w klubie to obrażacie trenera. Nie mówię o konstruktywnej krytyce, ale o zachowywaniu się jak gówniarz któremu rodzice zabrali kieszonkowe. "Ale ja kocham United i Ole out bo spadniemy z ligi", bla bla bla... Jak nie będzie czyszczenia szatni i będzie kupowanie wynalazków na jeden sezon to nigdy nie wrócimy na szczyt. Będziemy motać się tam i z powrotem jak ostatnie 6 lat. Staniemy się drugim Arsenalem (z całym szacunkiem, bo w TYM momencie to oni są lepsi od nas). Zawsze w CL i top 4 a pucharów brak.

Pozdrowionka dla normalnych.

P.S. można i mieć 30 lat a w głowie jak gówniarz.
» 8 października 2019, 20:44 #5
awe: Korecki77 Ten Martial to jedyna nadzieja, ze w tym sezonie cos ugramy, z nim w skladzie jeszcze jakso to szlo, byly bramki teraz nie ma nic
» 8 października 2019, 21:04 #4
mzrk: Ja również jestem za Ole.. a tak właściwie w każdym ostatnim newsie przypominane jest że to "najgorszy ligowy start od 30 lat" a czy ktoś wspomniał o tym że te 30 lat temu to początki ery Fergusona, gdzie United byli drużyną środka tabeli? Warto czasem zagłębić się w historię swojego klubu. Zgadzam się z LowcaBramek co do pierwszych spotkań w sezonie, widać było styl jaki chce narzucić Ole, pressing, szybkie odzyskanie piłki po stracie i wyprowadzanie szybkich ataków do tego solidne tyły. Na pewno potrzeba jeszcze wzmocnień ale uważam że ta drużyna ma spory potencjał i tak nawet Pereira ;)
» 8 października 2019, 21:59 #3
tommmyangelo: Ja też jestem zdania że Ole powinien zostać. Początek sezonu nie był najgorszy. Mamy drużynę w budowie, w której jest większość mało doświadczonych graczy i można było się spodziewać że przy kilku kontuzjach i słabszej formie co niektórych, pojawią się spore problemy.

Ole powinien dostać więcej czasu. Pomysł na zbudowanie drużyny jest, transfery były przemyślane. Lukaku i Sanchez tak naprawdę niewiele by zmienili w obecnej sytuacji, a chyba jednak nie pasowali do drużyny.

Ciągłe zmienianie menagera jak tylko coś zaczyna iść nie tak, raczej nie jest drogą do sukcesu. Warunek jest taki, że z tego kryzysu trzeba jakoś wyjść i zobaczymy jak poradzi sobie z tym teraz Ole.
» 8 października 2019, 23:38 #2
Fenek: Szereg złych decyzji zarządu ciągnie się za nami i ciężko będzie to szybko zmienić.
» 8 października 2019, 19:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.