Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville: Patrzę na Freda i nie wiem kogo dokładnie widzę

» 1 października 2019, 09:04 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Gary Neville krytycznie wypowiedział się na temat Freda po spotkaniu Manchesteru United z Arsenalem (1:1) na Old Trafford.
Neville: Patrzę na Freda i nie wiem kogo dokładnie widzę
» Kariera Freda w Manchesterze United wciąż nie nabrała rozpędu po transferze z Szachtara Donieck
Brazylijski pomocnik pojawił się na murawie w 74. minucie, ale nie miał dużego wpływu na losy poniedziałkowej rywalizacji.

– Nie jestem co do niego przekonany. Nie widziałem nic w ostatnich 12 miesiącach, co uzasadniałoby zapłaconą za niego cenę – mówi Neville na antenie Sky Sports.

– Były oczywiście przebłyski. Myślę, że zagrał naprawdę dobre spotkanie z PSG na wyjeździe w Lidze Mistrzów, kiedy Manchester United miał ten cudowny wieczór.

– Wygląda na to, że Fred lubi grać piłką, rozgrywa ją poprawnie, ale nie widzę w nim strzelca, nie widzę w nim defensywnego pomocnika, nie widzę gracza biegającego po boisku. Nie wiem dokładnie kogo widzę.

– Za 60 milionów funtów spodziewałbyś się, że piłkarz będzie pasował przynajmniej do jednej z tych kategorii – stwierdza Neville.


TAGI


« Poprzedni news
McTominay: Musimy wykazywać się lepszą skutecznością
Następny news »
Co Solskjaer powiedział na konferencji po meczu z Arsenalem?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


dagoberto: Teraz to akurat gary bredzi. Fred jest dużo lepszy od takiego lingarda, maticia, maty, czy pereiry
» 1 października 2019, 17:23 #24
Czarny82r: Lepiej Fred niż Matic czy Pereira.
» 1 października 2019, 16:54 #23
Chestnut: TAK POSTAW FREDA NA PRAWYM SKRZYDLE.
» 1 października 2019, 17:25 #22
ax1d: Niestety, zgadzam się tu z Neville'em w całości. Fred nie potrafi zagrać dobrego meczu przeciw Astanie, nie potrafi błysnąć z Rochdale. Ten chłopak to kolejna zagadka. I on, i Pereira. Obaj mają podobną charakterystykę - biegają. Podobnie jak Lingard, ale jeśli przyjrzeć się ruchom Lingarda na boisku, to on często schodząc na boki albo zagęszczając, robi miejsce dla kolegów. Tak, jest to zbyt mało, ale przynajmniej jakaś korzyść. Natomiast Fred jest w tym aspekcie żenujący. On nie daje na dziś drużynie kompletnie nic. W przedostatnim meczu przyglądałem mu się uważnie i chłopak RAZ dostał piłkę w takim obszarze, w jakim powinien być, daleko od przeciwników, z otwartą linią podania, z otwartą linią do ewentualnego podciągnięcia gry. RAZ. Taki Park był w tych miejscach niemal za każdym razem.
Już o tym pisałem - straty pod presją, straty bez presji, potykanie się o piłkę i podania do tyłu albo do najbliższego. Mam wrażenie, że za Freda mógłby wejść KTOKOLWIEK, kto tylko miałby kondycję, i dałby co najmniej tyle samo. Ba! Jestem pewien, że taki Cleverley jest dzisiaj 2x wartościowszym zawodnikiem niż Fred. Neville postawił dobre pytanie - nie wie, kogo widzi we Fredzie. Jako kto on ma grać? DPM? On przy co drugim czy co trzecim posiadaniu notuje straty. Nie może grać tak nisko, bo będziemy tracić jeszcze więcej goli. Box-2-box? Przecież co drugi napastnik i większość pomocników go bez problemu przepchnie. Nie wspominając o tym, że nie ma szans wygrania absolutnie żadnej górnej piłki (zresztą Lingard, Mata, Pereira też nie). Gość ma 169 cm i waży 60 kg. W ataku nie daje nic, w 30 meczach dla nas strzelił jedną bramkę, miał jedną asystę. Według premierleague ma shooting accuracy 11%.
Fred, Lingard, Pereira to są gracze głębokiej rezerwy, którzy powinni wchodzić, żeby zabiegać przeciwnika na koniec meczu, kiedy prowadzimy. Tacy zawodnicy powinni być w każdym klubie, ale nie powinni nawet myśleć o pierwszym składzie w takim klubie jak United (chyba że w przypadku plagi kontuzji).
» 1 października 2019, 15:50 #21
wojacki: wolę go o wiele bardziej i widziałbym na boisku zamiast Lingarda albo Andreasa, jeden i drugi nie wiem co robią w wyjściowych składach.
» 1 października 2019, 14:55 #20
RedsFan: Tylko że ten chłopak nie dostaje szansy! Taki Lingard chociaz go nikt nie chce i nie robi nic na boisku to gra caly czas, a my nie wpuszczamy Freda ktory w jednym meczu dobrze sie pokazuje i w nagrode siedzi na lawce w kolejnym. Za to Pogba np. Mr. World Class czy gra dobrze czy źle (to drugie ostatnio caly czas mu sie zdarza) to ciągle wymówki, a to że nie ma z kim grać, a to, że pozycja nie ta i gra co mecz nikt mu paluszkiem nie pogrozi czy to na antenie czy w szatni.
» 1 października 2019, 14:16 #19
pbskarpy: Dla mnie to jest drugi Darmian. Nieobecny.
» 1 października 2019, 12:34 #18
Sideswipe: na boisku było co najmniej 6 ludzi, do których powinno się mieć więcej "pretensji", ale on akurat się przyczepił Freda, który dostał 15 minut. Serio Neville? Chociaż trochę racji ma, póki co to niewypał.
» 1 października 2019, 10:59 #17
Rockefeller91: Tak naprawdę czy Fred dostał jakaś serie np 10 meczu w podstawie żeby Go jakkolwiek oceniac ?
» 1 października 2019, 10:41 #16
HXDC: Neville to dla mnie jest skończony niech idzie do domu, zamknie się w nim i nazwie go "Jamie Carragher Arena". Gada same głupoty i nic nie wnoszące rzeczy..
» 1 października 2019, 10:29 #15
Fenek: Edka zapytaj za co dał 60 mln. I dopytaj też o lingarda jakim cudem paleta się na rozegraniu.
» 1 października 2019, 10:23 #14
slaff: Fred musi grać z McT i Pogba
» 1 października 2019, 10:10 #13
GraanManU: Właśnie ciekawe jakby go wsadzić za lingarda, albo jakby się zmieniał z McT
» 1 października 2019, 10:32 #12
pOLEw: Serio? Neville jest beznadziejny. Wczoraj fatalne zawody rozegrali Pogba i Rash, Lingard był niewidoczny, podobnie jak w wielu momentach Pereira a on za cel obrał sobie Freda który wszedł na ostatnie 15-20 minut.
» 1 października 2019, 09:45 #11
GrayMid: Nie wybrał sobie za cel Freda, tylko akurat ten fragment tu zacytowano. A Pogbę i Rasha już nieraz krytykował.
» 1 października 2019, 12:52 #10
pOLEw: Wypowiedział się po wczorajszym meczu. Moim zdaniem po wczorajszym meczu najmniej możemy wyciągnąć wniosków co do gry Freda.
» 1 października 2019, 13:31 #9
ziomboy777: Jak sam zauwazyl... Fred lubi grac pilka.. poza tym jest dosyc zadziorny, powalczy o pilke na malej przestrzeni... i wlasnie w takiej druzynie by sie sprawdzil. Dlatego City chcialo go kupic
» 1 października 2019, 09:28 #8
pOLEw: gdyby w miejsce Freda wstawic do tej wypowiedzi Pogbe to nie straciłoby to sensu. Ma problemy z podstawowyi zadaniami, podanie, oddanie strzału. Ma tez problemy z zaangażowaniem i regularnością. Nikt nie wie na jakiej pozycji powinien tak na prawde grać bo wszedzie jest mu źle.
» 1 października 2019, 09:49 #7
nikhatlak: Ogólnie się jak najbardziej zgadzam, ale powiem szczerze, że wszystkie strzały z dystansu Freda (w tym sezonie ok.3) były niezłe. Uważam, że strzał zza pola karnego ma dobry, tylko nie ma go kiedy wykorzystać.
» 1 października 2019, 10:35 #6
GrayMid: chemik Zgadzam się jeśli chodzi o Pogbę. Facet ma umiejętności i pokazuje je czasem nawet przy minimum zaangażowania, ale właśnie to jest takie irytujące. Bo przy odrobinie chęci mógłby znacznie więcej i za takie pieniądze, nie mówiąc już o tym jak sztab i klub skaczą dookoła niego - powinien. Jego błędy też często wynikają z lenistwa. Także dla mnie Pogby problem główny to mentalność i lenistwo. Najlepiej byłoby go dobrze sprzedać i oczywiście znaleźć odpowiednie zastępstwo, tym bardziej że on nie chce tu grać i to pokazuje. Tylko to nie będzie takie proste, szczególnie przy toku myślenia tego zarządu.
» 1 października 2019, 13:10 #5
jaratkow: Jeśli Fred - do tej pory nawet nie podjęto w United prób wykorzystania tego co ma do zaoferowania - jest "przepłacony" to vo powiedziec o Sanchezie czy Pogbie??
» 1 października 2019, 09:14 #4
gregorvts: Wiadomo że Fred nie gra na swoim poziomie ale może dlatego że dostaje mało szans ? Sam Ole powiedział że Fred jest w kolejce za pawelkiem, mctominayem i maticiem. Pogba kosztował nas więcej , ma większą tygodniówkę, gra prawie w każdym spotkaniu nie licząc kontuzji/urazów i też nie zachwyca.
» 1 października 2019, 09:12 #3
IMMM: Może dlatego że gra ogony albo z Astanami i innymi wynalazakami :D
» 1 października 2019, 09:09 #2
marcinbblack: Fred nie jest defensywnym pomocnikiem, to gracz box-to-box w stylu Herrery. Mam nadzieję, że pomogłem, Gary ;).
» 1 października 2019, 09:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.