Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jan Oblak wytypowany na następcę Davida de Gei

» 6 września 2019, 12:44 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United chce, aby Jan Oblak zastąpił Davida de Geę, jeśli hiszpański bramkarz zdecyduje się opuścić ekipę Czerwonych Diabłów.
Jan Oblak wytypowany na następcę Davida de Gei
» Jan Oblak został wytypowany przez Manchester United jako potencjalny następca Davida de Gei
Czy Jan Oblak to dobry kandydat do zastąpienia Davida de Gei w Manchesterze United?
De Gea cały czas nie uzgodnił warunków nowej umowy. Stary kontrakt Hiszpana wygasa w czerwcu 2020 roku, a to oznacza, że już w styczniu będzie mógł on związać się umową z zagranicznym pracodawcą.

Wcześniej angielskie media informowały, że De Gea zgodził się przedłużyć swój kontrakt z Manchesterem United i podpisze umowę opiewającą na 350 tysięcy funtów tygodniowo. Rozmowy Hiszpana z klubem z Old Trafford znów utknęły w martwym punkcie.

Manchester Evening News, powołując się na dziennik AS, twierdzi, że Manchester United wskazał Jana Oblaka jako następcę De Gei. Słoweniec jest podobno otwarty na transfer z Atletico Madryt, nawet mimo przedłużenia swojej umowy do 2023 roku.

Oblak jest obecnie postrzegany jako jeden z najlepszych bramkarzy na Starym Kontynencie.


TAGI


« Poprzedni news
Allardyce: Manchester United może mieć problem z finiszem w TOP 6
Następny news »
James najlepszym piłkarzem Manchesteru United w sierpniu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


GS8GS: Bardzo dobry zawodnik ale nie do wyjęcia dla nas. Biorąc pod uwagę klauzule, projekt jaki tworzy Simeone a miejsce w którym aktualnie jesteśmy.
» 7 września 2019, 12:26 #53
Klimaa: Kupując Oblaka przekreślamy szansę Hendersona. A poza tym nie wierzę w transfer - Oblak gra w silnym klubie natomiast w United trwa wieloletnia przebudowa.
» 7 września 2019, 12:20 #52
ayufan: Oblak odmówił Chelsea w lepszej formie, gdy chcieli jego kupić jako następce Courtois jeszcze wtedy z Hazardem w składzie, a przejdzie do United w którym aktualnie nic nie trzyma się kupy?? a sama drużyna gra słabo. Nie oszukujmy się Oblak aktualnie gra w mocniejszym kadrowo klubie, jeśli DDG odejdzie, to stawiam że do United trafi któryś z angielskich bramkarzy Jordan Pickford lub Jack Butland myślę że do póki United nie wróci na szczyt to Oblak się nie zgodzi na transfer do tego klubu bo by sam sobie zaszkodził, patrząc na obecną kadrę.
» 7 września 2019, 12:03 #51
szymc11: Jak curtouis tracił miejsce na rzecz Navasa, wtedy trzeba było zaklepywac wymianę na DeGea. Albo pchnąć go w minionym okienku do PSG (szukali bramkarza, mogli dać sporo kasy).
W przyszłym okienku kupienie Oblaka będzie wyjątkowo trudne.
Orientuje się ktoś czy Obłąk z nowym kontraktem jaka ma klauzule odejścia?
Bo jak Atletico kupuje JF za 120 to wcale ich finanse nie muszą stać źle i nie muszą sprzedawać Oblaka.
» 7 września 2019, 02:02 #50
RysiozWilkowa: Po pierwsze jak napisałeś to Atletico nic nie musi, a po drugie to cała reszta ma małe znaczenie w tych czasach jak zawodnik będzie parł do transferu do klubu w którym chce grać.
» 7 września 2019, 07:46 #49
sinedd91: W Hiszpanii jest obowiązek umieszczania klauzuli wykupu w kontrakcie zawodnika co wcale nie znaczy, że klub musi ją zaakceptować :) owa klauzula oznacza ni mniej ni więcej to, że zawodnik może sam wykupić swój kontrakt za podaną kwotę :) był kiedyś bardzo obszerny artykuł na ten temat na tej stronie nawet :)

to, że kluby na ogół akceptują takie oferty na ogół wynika z ich dobrej woli i/lub tego, że takie kwoty uznają za satysfakcjonujące (czasem wręcz zawyżone) :) do tego jak kolega wyżej napisał: jak zawodnik chce odejść to na ogół i tak odejdzie :)
» 7 września 2019, 09:46 #48
1996kutno: Dawac mi tu go !!
» 6 września 2019, 23:34 #47
Batigol222: Fajnie, ale nawet gdyby to:

1. Na pewno więcej klubów zainteresuje się Oblakiem
2. Atletico nie odda go za czapkę gruszek,

Wiadomo, że po tym sezonie bramkarza pewnie będą szukać PSG, Real oraz Juventus. Załóżmy, że De Gea trafi właśnie do któregoś z tych klubów. Zostają dwa z lepszą pozycją w dzisiejszym futbolu i porównywalnymi środkami finansowymi. Najlepszy scenariusz to De Gea do PSG, wtedy PSG wypada z gry, transfery na linii Real-Atletico nie występują, więc w konkurencji o Oblaka pewnie zostanie tylko Juventus.
» 6 września 2019, 18:57 #46
EmilCioran: Dzisiaj ten Oblak puści ze dwie brameczki w meczu z Polakami.
» 6 września 2019, 18:45 #45
Batigol222: Zobaczymy, Ostatnio tak sobie pomyślałem, jak wyglądałyby skład gwiazd według podziału na regiony, tj, na przykład
1, Europa Wschodnia
2. Europa Centralna
3. Europa Południowa
4, Ameryka Południowa(trochę bez sensu, bo to wielki kontynent, ale mniejsza z tym)
5. Afryka(to samo, co powyżej)

I wyszło mi, że Europa Wschodnia miałaby całkiem fajną kadrę. Europa Południowa miałaby problemy z pozycją ŚN, za to Ameryka Południowa oraz Afryka miałyby problemy z kreatywnymi graczami środka pola, co akurat stanowiłoby mega mocną stronę Europy Południowej oraz dosyć mocną stronę Europy Wschodniej.
» 6 września 2019, 19:34 #44
QsQs: Batigol o czym ty majaczysz?
» 6 września 2019, 21:14 #43
Batigol222: QsQs

Dałem Ci lajka za Twój komentarz
» 6 września 2019, 21:21 #42
Dawidlademann: Widziałem puszczał gorsze szmaty niż De Gea na mundialu ;]
» 7 września 2019, 00:05 #41
Strzelec: Jak DDG nie chce podpisać kontraktu to na ławke. Co do Oblaka to te 100 mln to troszkę za dużo. Po za tym jest Henderson, który w Sheffield broni nieźle. Jeśli nie Henderson to jest Onana, Areola.
» 6 września 2019, 18:37 #40
sinedd91: Ten Henderson bronił nieźle do ostatnich mistrzostw U21 :) Gość jest niezły i to chyba najlepiej świadczy o tym czy powinien tu grać czy poczekać jeszcze z 5-6 lat :)
Dla mnie on będzie cierpiał nad sam syndrom co niemal wszyscy angielscy bramkarze ostatnich lat... świetne interwencje i za chwilę katastrofalne błędy i tak seriami :)
» 7 września 2019, 10:28 #39
Extratime: Coś czuję, że De Gea się wybiera do PSG, stąd to odwlekanie przyjęcia konktraktu. Obym jednak się mylił.
» 6 września 2019, 18:27 #38
Dawidlademann: Psg ma Navasa :)
» 7 września 2019, 00:06 #37
Batigol222: PSG ma dużo piłkarzy. Jak będą mieli okazję wciągnąć klasowego bramkarza i to za darmo, to raczej się nie powstrzymają. Kontrakty to dla nich żaden problem.
» 7 września 2019, 02:03 #36
KacperskyMu: No nie wiem, mamy Hendersona a tak trzeba by było wydać kupę kasy
» 6 września 2019, 18:16 #35
Czarny82r: Why? Przecież mamy Deana Hendersona !!
» 6 września 2019, 17:47 #34
sisinho: A widziałeś go w akcji w PL czy tylko to są Twoje nadzieje że wypali?
» 6 września 2019, 17:56 #33
Mistrz1908: Gra w Premier League i jest najlepszym zawodnikiem drużyny.
» 6 września 2019, 18:04 #32
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2019 20:00

@Mistrz1908

Jedne z najsłabszych not w 3 spotkaniach, błąd w meczu z Chelsea przy pierwszej bramce Abrahama, drugą bramkę miał na ręce i też wpadła. W meczu z wisienkami niepewne wyjście do dośrodkowania po czym wpada bramka. Z Leicester pierwsza bramka strzał po krótkim słupku (choć z bliskiej odległości), przy drugim zasłoniony więc miał małe szanse.

Wbrew pozorom jego spotkania nie są wybitne w tym sezonie.

Po 4 spotkaniach ma najsłabszą notę z zawodników, którzy zagrali minimum 120 minut w sezonie.
» 6 września 2019, 19:58 #31
JackDaniels: Madryt>United. Większość już go zakonraktowała na bramkarza w United, a myślę, że on raczej nigdy nie zdecyduje się na taki krok, może i kasa byłaby większa, ale sportowo krok w tył na lata.
» 6 września 2019, 17:15 #30
cris342: Dla mnie sytuacja z Davidem symbolizuje naszą tragiczną politykę transferową.

Juventus co roku zgarnia wartościowych piłkarzy za darmo, swoich sprzedają drogo i od czasu do czasu szarpną się na jakiś większy transfer typu CR7 albo De Light.

United robi całkowite przeciwieństwo, trzyma Davida na siłę z nadzieją, że podpisze kontrakt, on od dobrego roku, gra w kratkę i odejdzie za darmo. W jego miejsce kupimy Oblaka za 100 milionów i znowu zabraknie funduszy na środek pomocy, skrzydło etc.

Przy lepszej polityce transferowej można było Herrerę sprzedać za hajs, Davida za hajs i kupić kogoś do środka i na skrzydło, Romero spokojnie by wystarczył.
» 6 września 2019, 16:22 #29
Dzik17: Tego samego zdania jestem. teraz pójdzie darmo matic i baily i kolejne 70 baniek w plecy
» 6 września 2019, 17:09 #28
sisinho: Matic i Bailly nie pójdą za darmo bo można z nimi przedłużyć kontrakt o rok. Wystarczy czytać newsy a nie pleć bzdur.
» 6 września 2019, 17:55 #27
EmilCioran: Gdyby Oblak do nasz przyszedł to znowu mielibyśmy najlepszego bramkarza na świecie.
» 6 września 2019, 16:21 #26
ayufan: Ja jestem zdania, że Oblak się nie zgodzi na transfer do obecnego United
» 7 września 2019, 12:16 #25
HardenToUnited: Brac Oblaka de gei podziekowac i tyle
» 6 września 2019, 15:39 #24
HardenToUnited: Wam zawsze szkoda kasy a jak city wydaje i zdobywa mistrza to : OO MaNcHeSteR PoWinIeN KuPoWaC DrOzSzYcH aLe bY pRzYnAjMnIeJ CoS GrAl
» 6 września 2019, 15:38 #23
jaratkow: Jeśli Oblak faktycznie ma zastąpic DDG to powinniśmy już teraz go zatrudnić. Nie pieśćmy się z facetem ktory nas wozi. Tym bardziej, że jak DDG nas zostawi cena za kazdego bramkarza po ktorego sie zglosimy wzroscie kilkakrotnie.
» 6 września 2019, 14:47 #22
sisinho: "Mamy Hendersona" "Postawmy na Hendersona"

Z całym szacunkiem do młodziaka ale Dean prędzej straci miejsce w pierwszym składzie Sheffield niż będzie gotowy na United. Obecny sezon zaczął bardzo przeciętnie, praktycznie przy każdej bramce był zamieszany (a to złe wyjscie do wrzutki, a to wyplucie piłki, a to strzał po krótkim) i jak widać na chwilę obecną nie powinien być kandydatem na nr 1 do takiego klubu jak United. No chyba że chcemy walczyć z drużynami pokroju Leicester czy Wolves o miejsce po za top 6.

Podobna sytuacja jest z Romero, bramkarz dobry i solidny ale nic więcej. W dodatku ma już 32 lata a formy VDS'a raczej nie osiągnie w tym wieku.

Nie będę pisał nawet o Fabiańskim bo to bramkarz na WHU i nic więcej.

Oblak to jedyna sensowna kandydatura w zastępstwie za DDG. Fakt - 100 mln robi wrażenie ale za jakość się płaci.
» 6 września 2019, 14:35 #21
Lookasinho: Nie pamiętasz jak De Gea u nas zaczynał? Jak wyglądał pierwszy sezon?
» 6 września 2019, 17:11 #20
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2019 20:07

De Gea przychodził jako dzieciak w wieku 19 lat. W dodatku z La Ligi gdzie bramkarza chroniono przez jakimkolwiek kontaktem z zawodnikami. W Anglii zderzył się z inną, bardziej fizyczną grą, nie mówiąc już o jego posturze szczypiorka w tamtym okresie.

Henderson ma 22 lata, jest Anglikiem więc powinien wiedzieć jak wygląda brytyjski futbol. W dodatku grał już w 3 lidze, 2 lidze, teraz w głównej lidze angielskiej więc ma obycie. Nie można go traktować jako "świeżaka". Jak dla mnie nigdy nie będzie na poziomie Davida w jego "formie".

Na tą chwilę prezentuje się przeciętnie, dostaje najgorsze noty w zespole (zwłaszcza w meczach gdzie SU tracili bramki po ewidentnych błędach Dean'a). Nie twierdzę że się nie pozbiera, jednak jak dalej będzie tak grał to raczej trener Sheffield United coś będzie chciał zmienić.
» 6 września 2019, 20:05 #19
Klierek7: kiedy koronacja?
» 6 września 2019, 14:09 #18
Veron: oddaj Herrerę za darmo a w zamian nikt
oddaj DDG za darmo a w zamian nikt (lub Oblak za 100M i o PS możemy zapomnieć)

tak to widzę, a potem płacz, że kadra słaba
» 6 września 2019, 13:57 #17
trikos: Jak ja to uwielbiam, serio, co ?

"Szkoda wydawać tyle kasy na bramkarza"
"Niewiem czy jest sens wydawać tyle kasy"
"Henderson"

De Gea coś kombinuje, knuje i nie jest przez to efektowny w tym CO POWINIEN ROBIĆ.
Nie piszmy, że szkoda kasy czy coś w tym stylu - za jakość trzeba zapłacić, amen.
» 6 września 2019, 13:52 #16
vanantygaal: Niewątpliwie trzeba płacić ale z drugiej strony bramkarz to najlepiej obsadzona pozycja u nas i nawet jak DDG odejdzie to mamy przyzwoite zastępstwo. W pierwszej kolejności powinniśmy się skupić na środku pola, prawym skrzydle i ataku.
» 6 września 2019, 13:59 #15
trikos: @vanantygaal Niewątpliwie masz rację, że tamte pozycje są do obsadzenia ale powiedz, czy jeśli czytasz moje komentarze to nie widzisz, że ubolewam nad tym co się tu odkasztania przy transferach ?

Jak można było Herrerę oddać za darmo ?
De Geę puścimy za darmo ? Ktoś pisał, że "za zasługi" możemy... HAHA De Gea jest w kwiecie wieku, z uznanym nazwiskiem gdzie wg MNIE powinien podpisać kontrakt i albo zostać albo transfer za miliony kopiejek dający możliwość inwestu w następny target który udźwignie nr 1.
Romero jest ok ale tylko jako rezerwa a reszta to małolaty. Oblak to dla numer 1 świata obecnie.

Lukaku został sprzedany, kto za niego przyszedł ? Mówię o takiej patologii przy transferach. Nie mówię by za całą kwotę kupować gwiazdę ale taki Haller, 24 lata i był do wyciągnięcia spokojnie. (40mln)

Pozdro
» 6 września 2019, 14:08 #14
Maniek2728: Trikos jak najbardziej masz rację i ja się z tobą zgadzam w 100%. Ale w tym momencie nawet jakby w bramce bronił Romero i Handerson to nam to wystarczy. Dr Gea też się nie prezentuje ostatnio znakomicie a dalej broni. Osobiście wolałbym te 100 mln przeznaczyć na transfer pomocnika środkowego i lub skrzydłowego. Osobiście uważam że wydawanie ponad 100 mln na takiego zawodnika jak np Sancho to nie za dobry pomysł. Wgl moim zdaniem wydawanie takich pieniędzy na jednego zawodnika to jest głupota. Uważam tak jak ty lepiej kupić dwóch takich Haller'ow po 50 mln i mieć dwóch zawodników niż wydać 100 mln na jednego.
» 6 września 2019, 14:47 #13
jaratkow: @tricos: Zgadzam się że powinniśmy dogadać się z DDG tak, że - jeśli chce odejśc - podpisujemy kontrakt i pozwalamy odejść. Zawodnik wymaga dlaczego od zawodnika nie powinnismy wymagac przynajmniej minimum przyzwoitości.
» 6 września 2019, 15:39 #12
Fenek: Czas zakończyć ten cyrk z Dawidem i szukać następcy. Jednak postawiłbym na np. schmeichela a później Hendersona. To znacznie tańsza a być może równie dobra opcja.
» 6 września 2019, 13:39 #11
SzymonOlkusz: Zbedny transfer moim zdaniem.
» 6 września 2019, 13:38 #10
nicklastrange: Henderson
» 6 września 2019, 13:32 #9
Maniek2728: Szkoda wydawać tyle kasy na bramkarza. Lepiej to wydać na środkowego pomocnika lub jakiegoś skrzydłowego. To już wolałbym kupić Fabiańskiego.
» 6 września 2019, 13:17 #8
dlabigt23: I bedzie trzeba za niego dać ze 100 -120 mln . Niewiem czy jest sens wydawać tyle kasy skoro mamy Romero , jest Henderson na przyszly sezon . Zawsze mozna Keylora Navasa czy Areole sciagnąc i to byly by tańsze opcje .
» 6 września 2019, 13:01 #7
sisinho: Albo Boruca. To nawet tańsza opcja niż wyżej wymienieni. Pytanie tylko czy chcemy zrobić krok do przodu w kierunku top 4 czy w tył?
» 6 września 2019, 14:36 #6
Mefedroniarz: Zastępca świetny tylko po co miałby tutaj przychodzić?
» 6 września 2019, 12:53 #5
kielbasior: Jak DDG dalej będzie tak grał, to jeszcze pożałuje że nie podpisał tego kontraktu. Aktualnie nie zasługuje nawet na 150k tygodniowo, bo jest turboręcznikiem.
» 6 września 2019, 12:45 #4
awe: tak i dac szanse Romero to jest kozak, tylko za jak zaczniek grac kilka spotkan z rzedu to oczka sie otwarza i ludzie twojego pokroju docenia to co mieli
» 6 września 2019, 15:20 #3
kielbasior: A co robi DDG od mistrzostw świata? Ciągle puszcza babole, a interwencji w "jego" stylu, tj. nieosiągalnych dla innych bramkarzy, po prostu nie ma. Pogódź się z tym człowieku, DDG od półtorej roku nie jest nawet top2 bramkarzem w lidze, a co dopiero na świecie.
» 6 września 2019, 17:43 #2
awe: To co powiesz o takim VVD kiedy odchodzil z United ? Pewnie nie masz nic do powiedzenia
» 6 września 2019, 17:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.