Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: Można skreślić Manchester United na najbliższe dwa lata

» 1 września 2019, 05:21 - Autor: matheo - źródło: football365.com
Paul Scholes uważa, że Manchester United musi przejść poważny proces przebudowy, jeśli znów chce liczyć się w walce o najwyższe cele w Premier League. Czerwone Diabły w sobotę zaledwie zremisowały z Southampton (1:1).
Scholes: Można skreślić Manchester United na najbliższe dwa lata
» Paul Scholes uważa, że Manchester United musi przejść poważny proces przebudowy
Manchester United szybko objął prowadzenie w meczu ze Świętymi, ale później nie potrafił pójść za ciosem. Czerwone Diabły nie wykorzystały też gry w przewadze jednego zawodnika przez ponad 20 minut.

– Po tym występie myślę, że można stwierdzić, że przed Manchesterem United dobre 3-4 okienka transferowe, zanim zaczną być w miejscu, w którym chcą być – mówi Scholes.

– Manchester United to Manchester United. Myślę natomiast, że trzeba niemal przekreślić United na najbliższe dwa sezony. Uważam, że dopóki Ole Gunnar Solskjaer nie wyczyści wszystkiego, a to stanie się dopiero za 4-5 okienek, to Manchester United będzie za Manchesterem City, Liverpoolem, Chelsea i Tottenhamem – dodaje były pomocnik Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Mata o meczu z Southampton: To dwa zgubione punkty
Następny news »
Solskjaer wyklucza transfer Pogby: Będzie grał u nas

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (60)


dareknt: Przyszłe okienko wyjaśni dużo, czy zimowe to nie wiem, ale letnie na bank. Dlaczego? Nie da się budować klubu kupując po 1-2 zawodników w okienko. Mówimy o zawodnikach którzy z marszu wnoszą wartość dodana do zespołu. Dlaczego tak się nie da? Z prostego powodu. Zanim skompletujesz skład to zawodnicy kupieni w pierwsze okienko już tu nie chcą grać (Pogba) albo już są starsi niż młodsi. W Manchesterze trzeba przebudowy a nie roszad!! Albo klub skupi się na młodych graczach którzy są dużą niewiadoma albo w kolejne okienko przeznaczy duże środki i kupi zawodników na już.
» 3 września 2019, 15:38 #57
RoniBarca: Rudy nie psiocz! będzie dobrze...spsiała to Polska a nie United!!
» 3 września 2019, 13:44 #56
SzymonOlkusz: Rudy szacun dla Ciebie! A czy Twoje slowa okaza sie prawda zobaczymy.
» 2 września 2019, 21:20 #55
Kamham7: Kolo wie co mówi czyli to co widzi...
United naprawdę potrzeba czasu,to nie jest citi psg czy tam nawet czelsi za abramowicza,to jest firma,liverpool czekał długo,pamietam barcelone i real galaktikos...juve,nie wspominajac jaki był milan
Ci których wymieniłem mieli problemy lata temu,a nawet mają do dziś,solskjaer to nie kloop ani guardiola ale jak to polapie w następnym sezonie będzie legendą na zawsze,życzę mu tego.,.będzie ciężko...
ManUtd jest za wielki żeby się nie odbudował...
» 2 września 2019, 00:40 #54
Yod: Pogba out. A za kasę za niego 3 zawodników
» 1 września 2019, 21:57 #53
manutdfan89: Taki Scholes to był fenomen. Jeden z najlepszych piłkarzy w historii. Oj by się przydał z czasów swej najlepszej formy.
» 1 września 2019, 14:49 #52
TuhajBej: On nawet teraz robiłby robotę w środku pola i z miejsca miałby pierwszy skład.
» 1 września 2019, 15:36 #51
PrzemoIgor: A gdzie krytyka trenera Rudzielcu? Po Murinho jechałeś non stop. Rozumiem że koledze pojechać nie wypada. Podobno był świetny okres przygotowawczy, nastawienie na szybkość, kondycję. Proszę Cię, panowie grają w chodzonego, bez pomysłu i ambicji. Kpina, a te wszystkie głodne kawałki o DNA klubu wsadźcie sobie w.... Świat odjeżdża matoły, pobudka!
» 1 września 2019, 13:48 #50
szymc11: To prawda. Może i mamy kilku zdolnych młodych pilkarzy, (chociaż lata pokazują, że tylko jednostki wskakują na poziom światowy) ale Arsenal też miał i nic nimi nie ugrał. A gdy ich wyszkolił Ci czmychali czym prędzej, bo nikt nie chce grać w LM. Można wydawać mądrze pieniądze, by przełożyło się to na sukcesy. Tutaj nawet na PS wyzydzili. A np. taki H.Lozano był najlepszy w meczu Napoli-Juve. Byłby świetna dla nas opcja. Tyle w temacie.
» 3 września 2019, 01:51 #49
marc: Jakie dwa lata Panie rudy.... dołóż pan
» 1 września 2019, 12:13 #48
DevilFan: Klopp to ogarnął szybciej, Guardiola to zrobił szybciej, lecz my potrzebujemy wyjątkowo dużo czasu bo mamy trenera w którym ponad połowa składu nie widzi autorytetu.
» 1 września 2019, 12:00 #47
BemPrawdziwy: Klopp w gwoli ścisłości w swoim pierwszym pół-sezonie zajął 8 miejsce w tabeli. Sytuacja była podobna do OGS'a. Potem dwa razy z rzędu 4 miejsce, dalej 2 miejsce i teraz rozgrywamy nowy sezon. Na dobrą sprawę Live pitworem stał się dopiero w poprzednim sezonie, wcześniej grali w kratkę, ale Salah pociągnął ich do finału LM. W tym wszyskim po drodze przegrany finał LE bodajże. Gdzie by będziemy za 2 lata? Dajcie pracować Ole, konsekwentnie i z konkretnym planem.
» 1 września 2019, 12:38 #46
Diablord: Licze na to, że Ole zbliży się do tempa Kloppa i pójdzie podobną drogą. Jurgen przejął również drużynę w kryzysie, zaczął od oczyszczania składu i dostosowania drużyny (z naciskiem na DRUŻYNĘ a nie gwiazdy) do swojego stylu. Jak już zaczeło się kleić to zrobił pojedyncze zmiany (ale za grubą kasę), czyli kupił Van Dijka (finał LM) i rok później Allisona (wygrał LM i prawie ligę). Oczywiscie w międzyczasie wykreował nowe gwiazdy: Salah, Mane, Firmino, TAA i Robertson (wszyscy mogliby grac w najlepszej 11 ligi).
Mam nadzieję, że po głośnych nazwiskach (LvG i Mou), ale z różną koncepcją gry zarząd wreszcie da czas Ole na wdrożenie swoich planów. Póki co wyniki są fatalne, ale widać w jakim kierunku idzie gra i mi się to podoba. Potrzeba czasu, konsekwencji i oczywiscie dalszych inwestycji (póki co wszystkie 3 transfery do klubu są trafione), żeby ManU wróciło do walki o mistrza!
Nie porównywałbym Ole do Guardioli, bo Pep przejmował dużo lepszą drużynę (wygrali lige 1 czy 2 sezony przed jego przyjściem) i dostał pełne wsparcie zarządu z dobrym dyrektorem (nie to co Ed), dzięki czemu mógł wymieniać bramkarzy czy wydawac po 50 kk na bocznych obrońców (wtedy rekord na tej pozycji). Poza tym Guardiola został ściągnięty, żeby City wreszcie wygrało LM i przez 3 sezony im się nie udało...
» 1 września 2019, 12:52 #45
Szilk: Jeżeli dla kogoś Ole nie jest autorytetem, to oznacza tylko jedno - ten ktoś nigdy nie powinien trafić do M.U. i tutaj się z kolegą zgodzę , że w tej chwili to niemal połowa składu.
» 1 września 2019, 13:07 #44
TuhajBej: No u nas to już mija 7 lat, przewinęło się tutaj 4 trenerów, wydano setki milionów na transfery, a drużyny dalej jak nie było tak nie ma. Scenariusz że United przez najbliższe 2 lata nie będzie się liczyło w walce o trofea to baaaardzo optymistyczny scenariusz. Szczególnie przy obecnym zarządzie.
» 1 września 2019, 15:38 #43
Diablord: Przez te 7 lat było 4 trenerów i to z najwyższej półki. To się niestety nie sprawdziło i już czas na długofalowe budowanie drużyny. Dajmy Ole czas, bo zaczął od pozbywania sie przecietniaków i piłkarzy dobrych, ale nie pasujacych do koncepcji. Facet ma jaja, mam tylko nadzieję, że zarząd nie straci cierpliwości...
» 1 września 2019, 20:17 #42
VelDan: Ja myślę że chłop ma pomysł i wywala ludzi którzy tu nie pasują albo nie chcą grać. Ciągle były płacze czemu ten i ten to dalej gra. Wywalił za dużo, herrera pewnie sam chciał odejść. Kupili mu ile kupili. Trzeba czasu żeby pozbyć się tego co się tu nazbierało i pościągać lepszych. Na razie kupił 3 którzy wyglądają na mega transfery
» 3 września 2019, 11:28 #41
JuveUnited: Taka prawda, a patrząc na to jak przebiegają okienka i ile transferowych niewypałów było w ostatnich latach, to i tak jest to optymistyczna wizja
» 1 września 2019, 11:23 #40
no7: Dziwne to okienko z jednej strony mamy Bissake i Maguaiera a z drugiej tracimy Lukaku i Sancheza bez zastepcy. Ciekawe na ile wypozyczenie Sancheza bylo powiazane z transferem Lukaku? Klub chcial zaoszczedzic na pensji? Tak samo ciekawe na ile to plan Ole zeby odmlodzic sklad i za rok-dwa zaczac cos grac a na ile to decyzje klubu zeby zaoszczedzic kase i wyplacic kolejne dywidendy Glazerom?
Od Rashforda po Garnera jest duzo talentu w akademii i wierze ze te dzieciaki odrodza United jak to juz nie raz mialo miejsce.
» 1 września 2019, 11:21 #39
Pezet: Bzdury . Jeśli bd przemyślane ruchy to można to ogarnąć do następnego lata
» 1 września 2019, 11:00 #38
RysiozWilkowa: i ty to wiesz lepiej od niego lol
» 1 września 2019, 11:03 #37
1996kutno: Glupie gadanie. Nasza gre diametralnie moze odmienic nawet 1-2 okienka. W zaleznosci kogo kupimy i jak wpasuje sie w sklad.
» 1 września 2019, 10:56 #36
ruffnecky: Tylko z perspektywy atrakcyjności widowiska odbiorcy sprzed telewizora a nie na poziomie sezonu walk o trofea na kilka polach
» 1 września 2019, 13:35 #35
bestija: Problem jest taki, że Jose w pierwszym sezonie mógł nazwiskiem przyciągać do klubu bez LM. Ole nie może. Naszym jednym argumentem zostaje kasa czyli dalsze Sancheze. United nie może sobie pozwolić na 3 lata poza pucharami.
» 1 września 2019, 10:40 #34
klusek0128: No i co dały jego slynne nazwiska ? Jose buduje/ał na tu i teraz a nawet na wczoraj a klub chce na dłużej coś zbudować.
» 1 września 2019, 11:13 #33
ruffnecky: Ibra? Ligę Europy i awans do LM, Nie mówiąc o prawdziwym liderze w szatni trzymającym krótko gwiazdeczki instagrama
» 1 września 2019, 13:44 #32
bestija: Nie chodzi słynne nazwiska tylko o wartościowych piłkarzy. Powiedz mi co może obecnie skłonnić np. Jodona Sancho by chciał grać w United ?
» 1 września 2019, 22:26 #31
asart: Może gra dla United? Dla największego klubu piłkarskiego na świecie, gra w rodzimej lidze, gra za dobry hajs, gra w najlepiej lidze świata, przyczynienie się do projektu odrodzenia United? Gra w pierwszej jedenastce i jeszcze wiele rzeczy by się znalazło. Rozumiem ze każdy by chciał aby United wygrało LM na wczoraj ale spokojnie dobrze to wyglada, w końcu świetne transfery przeprowadzone latem szkoda ze nie ściągnęli Bruno ale jeżeli te same osoby co zdecydowały o tym ze musimy ściągnąć HM, DJ i Bisake, stwierdziły ze Bruno nie koniecznie sobie poradzi w PL to im zaufam. I jeszcze jedno nie traktujcie Manchesteru jak Rososzy Pogoń czy Arka Gdynia. Większość graczy na świecie chciałaby tutaj grać i kropka
» 3 września 2019, 10:50 #30
Krystiano98: Cóż, chcąc nie chcąc trzeba mu przyznac rację. Fajnie, że Ole wywala szrot z klubu, szkoda że nikim nie zastąpili wartościowych zawodników. Ciężkie czasy będą.
» 1 września 2019, 10:38 #29
DevoMartinez: Klub w takiej kondycji z takimi brakami w składzie i brakiem wynikow przez ostatnie lata w dwa ostatnie okienka wydaje na czysto po 60-70 mil. No z takimi inwestycjami to mozna wzmacniac zespół który potrzebuje 1 zawodnika nowego co sezon a nie wybrakowany skład jaki jest w Utd zwłaszcza podczas masowego eksodusu z klubu (6 odeszło). Oczywiście można łatac dziury wychowankami jak to właśnie robimy ale czy da to wyniki to w tym roku się przekonamy.
» 1 września 2019, 10:35 #28
klusek0128: Gdybys rozumiał pojecie bilansu i firmy to wiedziałbyś dla czego to wyglada tak a nie inaczej.
» 1 września 2019, 11:10 #27
DevoMartinez: Po twoim komentarzu widze, ze to ty nie za bardzo rozumiesz jakie obroty ma Utd, jakie pieniądze są wyprowadzane z klubu a jakie są inwestowane w skład. Chciałeś błysnąć ale nie wyszło.
» 1 września 2019, 11:23 #26
klusek0128: I wiesz jeszcze kto i jak kradnie. To jest najlepsze. I to nie ja błysnąłem tylko ty taką głęboką "wiedzą"
» 1 września 2019, 11:37 #25
DevoMartinez: Jak widać troche więcej wiem od ciebie. Poczytaj cos więcej niż devilpage a potem wyskakuj z mądrościami o bilansie i firmie. :)
» 1 września 2019, 11:44 #24
ruffnecky: Devo ma rację, jesteśmy klubem o największych przychodach własnych w lidze, czyt. Najmniejszym poziomie dofinansowania przez wlascicieli, były nawet ładne infografiki o tym
» 1 września 2019, 13:46 #23
klusek0128: Po czym wnosisz że wiecej ? Ja w ogóle nie mam wglądu w realne a nie z mediów onformacje o dochodach dlatego się nie bulwersuję że nie ma transferów. Idę o zaklad że po pozbyciu się zawodników przyjdzie czas na zakupy ale nie stękam jak połowa tutaj wiedząc lepiej od ludzi z klubu co dla niego dobre. Ty jeszcze dodatkowo wiesz więcej bo znasz prawdę o defraudacjach w klubie... :)
» 1 września 2019, 17:05 #22
flt32705: Zgadzam sie ze Scholesem
» 1 września 2019, 10:32 #21
Manutdkevin7: Problemem jest nasz plan transferowy. Np taki sancho, jeżeli będziemy chcieli go kupić to trzeba będzie wyłożyć jakieś 120 baniek wtedy BVB może go puści ale czy młody chłopak będzie chciał grać dla klubu bez LM, nie liczącego się w dodatku w lidze? Jeżeli już to tylko jak dostanie pensję jak Sanchez. Spójrzmy teraz na chwilę na Liverpool. Salah 30 baniek mane 35 firmino 30 to nie kwestia rynku i wzrostu cen tylko po prostu szukam perspektywicznych graczy a nie kupowanie za 100m rewelacji jednego sezonu teraz mogą sabie pozwolić na jakiś jeden duży transfer na podniesienie jakości składu. W tym okienku za śmieszną bodajże 25m do wyrwania był Ben yeader czy jakoś tak mu było. Moim zdaniem jeżeli sprzedajemy lukaku to trzeba go czymś zastąpić. Trzeba kupować zawodników którzy mogą za dwa trzy sezonu wskoczyć na wysoki poziom a nie próbować gotowych produktów. Nietety trzeba coś zmienić bo aktualnie to nasza ławka w meczu ze świętymi wyglądała jak ławka jakiegoś hadersfield a nie ławka angielskiego giganta.
» 1 września 2019, 10:05 #20
CoachMark: Jednej rzeczy nie zrozumiałeś. Te trzy transfery były w erze przedneymarowej więc punkt odniesienia cen był inny. Po drugie, większość klubów ma profesjonalistów w dziale sportowym, czy tym który odpowiada za transfery. Taki specjalista jak wytrawny handlowiec wie że cenę winduje popyt i środki nabywcy. Pojedziesz sobie do Egiptu to zobaczysz, że na przykład faja wodna ma inną cenę dla Polaka, a inną dla Szweda. Gdy LFC przychodziło po tych zawodników, po pierwsze nie mieli wielkiej konkurencji, o nich gazety nie pisały 5 artykułów na dobę jak o United [skrzętnie wpierniczając się w ruchy transferowe]. Także jeszcze raz to powtórzę.... na to czy i kogo można pozyskać wpływają różne rzeczy. United jak kogoś chce to każdy wie to: są zdesperowani żeby sobie polepszyć obecną żenującą sytuację, mają sporo kasy do wydania, mają kiepską sytuację płacową, nie mają gwarancji że będą grali w LM, co jest dla nich kluczowe, nie ma wielu klasowych alternatyw dla gracza którym się interesują. To wszystko sprawia, że dopóki nie będzie to taki James, który w sumie został wyczuty bo nawet liczb nie miał jakichkolwiek, to każdy jeden gracz dla United jest wart minimum 130 % ceny, a im mniejsza alternatywa dla danego nabytku to i % poleci czasem nawet i na 200%. Jedyna szansa by to zmienić, to naprawić któryś z tych czynników, które kształtują pozycję United na rynku. Na co z tych rzeczy ma wpływ United? Na pewno na płace ma wręcz bezpośredni wpływ.... Czy jednak poszli po rozum do głowy? Śmiem wątpić patrząc, że po pierwsze KTR dla Ole poszedł tak prędko, dla Martiala po jakimś tam króciutkim zrywie i dobrym momentum też, dla Rasha jakaś przesadzona pensja. Więc polityka kontraktowa jest totalnie paniczna. Mają też wpływ na poziom sportowy, chociaż już nie bezpośredni, obecnie ich ambicje przerastają realne możliwości sportowe. Jeśli jednak to zrównoważą, do tego zaczną myśleć przy rozdawaniu kontraktów + jeszcze faktycznie sprawią, że United zdejmie z siebie łatkę klubu gdzie sobie idziesz nagarnąć kasy, kosztem realnego sportowego zastoju, to wówczas ceny im spadną, a możliwości nabywcze wzrosną. To potrwa, realnie moim zdaniem 3 lata. Do tego jednak jest potrzebna zmiana myślenia Woodwarda. Czy jest to możliwe? Nie sądzę, jego umysł jest zbyt kapitalistyczny, poza tym United jest notowane na giełdzie NY i to wyniki na tamtejszych parkietach są dla niego priorytetem, więc on wszystko na gorąco klei, żeby sprawozdania finansowe się zgadzały. Po prostu nieodpowiedni człowiek, na nieodpowiednim miejscu z punktu widzenia sportowego [kibica], względnie dobry z punktu widzenia właściciela.
» 1 września 2019, 12:02 #19
Manutdkevin7: Nie chodzi mi o to żebyśmy nie przepłacaj za transfery bo w tych czasach to norma że nas doją ale pytanie brzmi czemu nie szukamy tańszych alternatyw np zamiast myśleć o madisonie za którego będą wołać 80 baniek nie zwrócimy swojej uwagi np na daniego olmo za którego wołają 40 milionów i to mi głównie chodzi. Przeszkadza mi to że edek musi wydawać kasę na kogoś kogo wizerunek się sprzeda.
» 1 września 2019, 17:02 #18
Czarny82r: My się budujemy już od 2014 roku i na razie nic z tego nie wynika. Piłkarze których kupujemy albo się marnują albo odchodzą po dwóch okienkach.
» 1 września 2019, 10:01 #17
Fenek: Edek da mu tyle czasu? Za kilka tygodni z taką grą zacznie się presja i edek w swoim stylu zwolni Ole robiąc z niego kozła ofiarnego. Tak długo jak partacz będzie dowodził w MU to nikt tego klubu nie odbuduje. Glazer wyniki ma w czterech literach a edek dba tylko o kasę.
» 1 września 2019, 10:00 #16
Joker7: oni juz sie buduja od 6 lat!
» 1 września 2019, 09:47 #15
bestija: Przydałby mu się też umiejętności trenerskie i jakaś charyzma, które narazie starannie ukrywa. Sprzedaż Lukaku jest nie do obrony. Jak nie pasował Ole to jasne, pozbyć sie go ale po kupieniu zastępcy! Martial kontuzja i naszą najbardziej ofensywną zmianą jest Greenwood?
» 1 września 2019, 10:34 #14
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2019 12:17

I tak i nie. Widać, że Ole po pierwsze taktycznie wcale zły nie jest [w sensie ustawienia drużyny na mecz], umie też dostrzec dobrego zawodnika, który da dużo klubowi. Natomiast wydaje mi się, co oznacza, że nie jestem tego pewien że to by trzeba na jego minusy zaliczyć:
- zapatrzenie w wychowanków
- Przesadne forsowanie graczy będących w słabej dyspozycji [Rashford, Lingard... jakoś Sanchez aż tyle czasu nie dostał? bo co bo pensję miał za dużą względem poziomu? Fred to samo]
- Niestety i to chyba jest najgorsze, brak wpływu na boiskowe wydarzenia, po rozpoczęciu meczu.
- Zbyt duże nastawienie na spontaniczność taktyczną w ataku.

Ten ostatnie dwa elementy są najcięższe do przełknięcia. Lubię gościa i moim zdaniem gdyby dostał powiedzmy te trzy lata, to samym tylko wietrzeniem składu i stopniowym uzupełnianiem go nowymi, wartościowymi graczami przywróciłby United do walki o mistrzostwo. JEDNAKŻE wciąż uważam, że byłaby to walka przegrana, ze względu na ten element taktyczny, a co więcej, do momentu zrealizowania przebudowy z wyniku tych dwóch ostatnich punktów tak bardzo United by się zderzyło z rzeczywistością, że po prostu Ed do tego nie dopuści. Także nie wróżę, Ole dobrej przyszłości, chociaż szanuję i trzymam kciuki za niego.
» 1 września 2019, 12:16 #13
Dawidlademann: Jesteśmy angielskim AC Milanem...
» 1 września 2019, 09:13 #12
rizx: To samo możesz napisać o Chelsea. Przypominam gdzie jeszcze 2-3 lata temu był Liverpool, jak się wszyscy z Kloppa śmiali, że był 8 w lidze i nie mógł ogórków ograć. To samo z City, ile czasu zajęło im dopracowanie tej "maszyny".
» 1 września 2019, 09:45 #11
marc: Tylko że Klopp to Klopp.... A ole ? Jemu może to zajść 20 lat
» 1 września 2019, 10:14 #10
manutdfan89: To samo napisałem w innym newsie.
» 1 września 2019, 10:31 #9
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2019 11:23

Marc nie pisz więcej bo cię głowa od analizy rozboli... Rizx tłumaczenie nic nie da. Połowa to dzieci co nie rozumieją zasad pisowni a co dopiero działania klubu pilkarskiego. Tutaj w ich opini podatki to mit a hajs jest ze studni bez dna
» 1 września 2019, 11:19 #8
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2019 09:13

Ciężko się nie zgodzić z Paulem. Tak obiektywnie to poza środkiem obrony, bramkarzem i może prawą obroną Chelsea ma po prostu lepiej obsadzone strefy boiska. do pozostałych to nawet nie ma się co wypowiadać. Ja bym jednak jeszcze dodał Leicester. Tam jest jak się okazuje przez wielu chyba źle oceniany trener. Rodgersa praca już w LFC mi się podobała, po prostu miał za dużo braków w składzie. Teraz Lisy przestawił fajnie z gry na kontrę na grę ofensywną z dużym posiadaniem piłki, wie co robi, bardzo dobrze prowadzą transfery, kleją się relacje na linii zarząd-trener. No i jak się przyjrzeć ich składowi to mają lepszą lewą obronę, może odrobinę słabszy środek obrony, prawą na podobnym poziomie, środek z Ndidim, Choudhury, w odwodzie Mendim powiedzmy lepszy nie jest, ale na pewno nie jest też gorszy. Skrzydła u nich bardzo straciły na wartości przy obecnym stylu gry, ale wciąż mają tam Pereza i Albrightona jakby co, a do tego Greya, może nieco słabsza ta pozycja jest niż w u naszych graczy, a do tego jeszcze bramkarz na tym samym poziomie, prawdziwie wartościowa dziesiątka Maddison, niezła ósemka Tielemans... których obu w United po prostu nie ma i bezkompromisowo po prostu lepszy w ataku Vardy, niż którykolwiek z United napastników. Rozumiem, że to potrwa, nim United z Ole przebuduje skład, ale przy tym tempie tych zmian i liczbie ludzi kompletnie nie tego kalibru co należy mieć, to jeszcze bym się nie zdziwił jakby na za rok i za dwa przeskoczyły naszych chłopaków Wilki, które właściwie tylko mogą sobie dokupywać graczy, bez potrzeby przestrajania całej szatni, a United pozostała walka z Evertonem i West Hamem. O Arsenalu zapomniałem a przecież oni mają tylko dwa problemy, budżet transferowy i środek obrony, reszte są w stanie ogarnąć na bieżąco.
» 1 września 2019, 09:10 #7
PrzemoIgor: Niestety nie z tym trenerem. Historia podobna do Di Mateo, z tą różnicą że tamten wygrał CL. Ole wyjedzie max po świętach.
» 1 września 2019, 08:50 #6
KOw11alMUN: Przemolgor nie zgodze się z tobą jak nie z tym trenerem to jakim? Bo mi się wydaję że OGS ma plan jakiego nie miał Moyes, Van Gaal i Mourinho myślę że jak da mu się czas to zrobi to czego wszyscy oczekują
» 1 września 2019, 09:20 #5
ruffnecky: Jakby Van Gal dostał czas to robota byłaby zrobiona już kilka sezonów temu. Woodward wywalił go dzień po zdobyciu pucharu
» 1 września 2019, 13:49 #4
slaff: Nie zgadzam się co do Chelsea bo oni też nie mają lepszego składu,też mają dużo szrotu do wywalenia. Zgadzam się że potrzeba 2 a może więcej okienek letnich bo potrzeba 3 pozycji na już. Skrzydło, napastnik pomocnik
» 1 września 2019, 08:07 #3
bestija: W Chelsea sam Kante jest więcej warty na boisku niż połowa naszego składu. My jestesmy nie tylko za nimi ale także za Leicester, Wilkami i Evertonem na chwilę obecną. LE to nasz max niestety.
» 1 września 2019, 10:37 #2
manutdfan89: Niestety to prawda. Solskiaer nie kupił napastnika a Rashford moim zdaniem nie jest w stanie strzelać tak regularnie jak van Nistelrooy czy RvP. Brakuje nam jakości i żaden trener nie pomoże. Niestety kiepsko to widzę.
» 1 września 2019, 07:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.