Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Herrera może zarobić 52 miliony funtów w PSG

» 5 kwietnia 2019, 09:15 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Paris Saint-Germain kusi Andera Herrerę pięcioletnim kontraktem i ogromnymi zarobkami. Hiszpan może zainkasować 52 miliony funtów, jeśli odejdzie latem z Manchesteru United.
Herrera może zarobić 52 miliony funtów w PSG
» Ander Herrera otrzymał propozycję pięcioletniego kontraktu w PSG
Paryżanie proponują Herrerze zarobki w wysokości 200 tysięcy funtów tygodniowo.

To oferta zdecydowanie lepsza, niż ta, która przestawili 29-latkowi działacze Manchesteru United. Hiszpan domaga się od Czerwonych Diabłów tygodniówki w wysokości 160 tysięcy funtów.

Jeśli Manchester United nie zmieni swojego stanowiska, to Herrera latem pożegna się z Old Trafford. Hiszpan jest piłkarzem Czerwonych Diabłów od 2014 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Rakitić: Trzeba szanować Manchester United za dwumecz z PSG
Następny news »
Agent Lukaku: Przyszłość jest sprawą otwartą

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


Klimaa: PSG zaoszczędzi na samym transferze to ma sporo do zaoferowania w postaci tygodniówki. A co do samego odejścia Hiszpana to obawiam się że w PSG czeka go głównie ławka.
» 7 kwietnia 2019, 16:47 #45
Czarny82r: 200 000 dla Herrery to lekka przesada, niech go sobie zabierają. Szkoda jedynie że za darmo. Nie ma ludzi niezastąpionych.
» 5 kwietnia 2019, 18:51 #44
toporminator: Jedyny piłkarz środka pola który walczy na całej długości boiska, który zostawia serce.
Ok, nie jest to jakiś wirtuoz i może nie go chwalimy po meczach w których United błyszczy i wygrywa, ale zauważyłem że w meczach w których gramy piach, Ander praktycznie zawsze jest ostatni w kolejce po wiadro pomyj i krytyki. Po prostu nie zawodzi, tak jak to często robi Pogba, Lukaku, Martial, obrona...

Bardzo go szanuje za charakter, coraz rzadziej widzimy to na boiskach. Jednak myślę że każdy na jego miejscu zrobiłby to samo - odszedł do PSŻ. Każdy chce być za swoją pracę doceniony, koniec końców to nie wychowanek United, do nas też przyszedł by się rozwijać i... zarabiać dużo więcej niż w Bilbao.
» 5 kwietnia 2019, 17:56 #43
Hames: Przecież on był zawsze mocno przeciętnym grajkiem. Może z kilka meczów zagrał wybitnych ale to tyle. Reszta to mocna średniawka przeplatana z marnymi występami. Żadna strata tak naprawdę. Jak chce iść do P$G to niech idzie, żegnam bez żalu. Byle tylko zarząd wzmocnił linię pomocy w letnim okienku i sprowadził jakiegoś dobrego grajka w jego miejsce.
» 5 kwietnia 2019, 13:30 #42
awe: Teraz go nazywacie przecietnakiem ,a ten gosc w jednym sezonie zagral wiecej dobrych meczy niz Pogba przez wszystkie lata w United. Idac tym tokiem myslenia to taki Rakitic z barcelony to tez zwykly przecietnak czy ulubieniec polakow Piatek ...
» 5 kwietnia 2019, 15:34 #41
Hames: @awe

Mów za siebie. Dla mnie on był zawsze mocno przeciętny. Tak samo jak Pogba zresztą. Różnica polega na tym że Herrera po prostu nie ma umiejętności i na pewien poziom nigdy nie wskoczy w przeciwieństwie do Pogby który ma potencjał ale ma sieczkę zamiast mózgu.

@DelPiero
Gdybyś nie był umysłową amebą to byś zauważył że tak samo krytykuje Pogbę za swoje gwiazdorskie podejście. Wystarczy przejrzeć moje komentarze. No ale wiadomo, taki beton jak ty będzie sobie zawsze dobierał fakty odpowiednio pod siebie bo przecież krytyka Herrery = fan Pogby XD Jaką olbrzymią pracę wykonuje? Ile meczów dobrych tutaj zagrał przez te 5 lat? Można je policzyć na palcach jednej ręki. Herrera zawsze był przeciętniakiem, w kadrze Hiszpanii wystąpił aż UWAGA dwa razy. No faktycznie, niesamowity pomocnik. Chyba tylko dla zaślepionych kibiców United, bo chyba każdy kto choć trochę zna się na piłce zauważy że on zawsze był przeciętny.
» 5 kwietnia 2019, 16:24 #40
lucyinsky: hahahah ten DelPiero to jest niezły asior xD
» 5 kwietnia 2019, 16:51 #39
DevoMartinez: Ahh mocno przecietny. Moze dla tego, ze to nie zawodnik ofensywny to oni najczesciej błyszcza. U nas robi czarna robote i robi ja dobrze. Takich zawodnikow sie nie docenia, znaczy kibice ich nie doceniaja bo koledzy z boiska - bardzo.
» 5 kwietnia 2019, 23:48 #38
ruffnecky: przeciętny bo pewnie Hames za mało nim punktuje w Cośtam Fantasy Whatever League ;)
» 6 kwietnia 2019, 19:01 #37
dreju90: Jak czytam wypociny jakiegoś slawka i innych jajogłowych na temat Andrea, którzy cisną go od złotowy to nóż mi się w kieszeni otwiera.
Lojalność i miłość do klubu to jedno, kasa której niestety nigdy za mało to drugie.
Nikt z was nie wie dokładnie ile united oferuje Hiszpanowi, a ile daje psg.
Jeśli odszedłby dla różnicy 10-20tys Czego 99% z was pewnie nigdy nie zarobi w rok, to można mieć wątpliwości co do jego słów. Jeżeli jednak różnica powiedzmy będzie wynosiła 50k to zamknąć paszcze... bo większość z was przy różnicy 500 zł na wypłacie zmieniłoby pracodawcę. Najłatwiej ocenić z ryjem przed komputerem, napinacze i surowi oceniacze. Postawcie się raz w roli jednego czy drugiego i zrozumiecie o jakiej kasie mowa...
No ale przecież on ma tyle kasy ze 50 tys różnicy jie zrobi... a pewnie kupując czipsy w sklepie patrycie które kosztują złotówkę mniej...
Porażka.
90% użytkowników to taki muł intelektualny, ze żal podejmować dyskusje.
» 5 kwietnia 2019, 12:53 #36
DevoMartinez: Smiech jesli nie chcemy mu dac 160 tys tygodniowo kiedy takie młokosy jak Rash dostają tyle a zagrali raptem 2-3 sezony w dorosłej piłce. LIngard, Young tez maja podobne kontrakty. A ludzie ktorzy wypisuja bzdury typu jak kocha MU i chce zostac to ma sie zgodzic na gunwo płace sami chyba jeszcze nic nie zarabiaja. Kariera sportowca jest krotaka a okres w ktorym moze zarobic wieksze pieniadze jeszcze krotszy. To zawód wiec jesli znajdzie sie pracodawca ktory bardziej zawodnika ceni i chce mu dac wiecej to nie ma sentymentow, zmiena sie prace.
» 5 kwietnia 2019, 11:22 #35
marcinwwl: Rash zarabia teraz 45tys gra od chyba 4lat w zawodowej i dał nam więcej niż Herrera.
Herr jest od 2014 i nigdy nie był naszym filarem (pewnym nr 1) jak ktoś mu daje 200 (choć watpie) to papa
» 5 kwietnia 2019, 11:35 #34
DevoMartinez: Po pierwsz to zarabia 75k a mamy mu dac 150k juz w najblizszym czasie bo ma kontrakt do 2020 jak podaje MIrror.
» 5 kwietnia 2019, 11:56 #33
marcinwwl: 45 sprawdź dobrze. No ale chyba nie myślisz że Herr jest wart 200 tygodniowo ??
» 5 kwietnia 2019, 13:49 #32
DevoMartinez: No sprawdziłem. Mirroro podaje 75k, jakies stronki z placami zawodnikow 45k. Pewnie brutto/netto.
» 5 kwietnia 2019, 23:50 #31
jacusinski: Wiekszosci z was to chyba jeszcze mama mleko z pod nosa wyciera jak czytam wasze wypowiedzi odnosnie zarobkow.
Niezaleznie od tego ile zarabiasz to jak dostajesz oferte dwukrotnie przewyzszajaca Twoje obecne zarobki to ja rozwazasz. Czy zarabiasz 1,5tys zł czy 5tys czy 10tys czy 100tys, nie ma znaczenia. Jedyna zaleznosc jest taka ze im mniej zarabiasz tym krocej sie zastanawiasz.
Jezeli chłop w 4 lata zarabia 20mln a ma propozycje zarobienia 52mln to wybaczcie ale ja mu sie nie dziwie.
Skoro ktos mu tyle oferuje to tylko oznacza ze jego obecny pracodawca go niedocenia.
Tylko nie mowcie ze to P$G i ze lubia przeplacac blablabla. To jest wszystko dobrze wyliczone, w normalnych warunkach musielby zaplacic jakies 20 milionow + dotego kontrakt na 3 lata wiec razem by wyszlo spokojnie te 50 milionow. Dlatego Ander stara sie chociaz o te 160k tygodniowo i mu sie nie dziwie, bo chlop gra przyzwoita pilke i patrzy na takiego sancheza co to kosi 5 raz wiecej niz on a jego wklad pracy jest 5 razy mniejszy.
» 5 kwietnia 2019, 10:37 #30
DEPE: podkreslam: ten zawodnik to przecietnosc.
on nigdy nie zagral dla reprezentacji hiszpanii - tzn zagral ale ze 2 albo 3 razy w meczu towarzyskim. to pokazuje jego miejsce w szergu juz nie mowie zeby byl tak dobry jka xavi czy iniesta ale on jest nawet nie z polki cazorli. samo to ze tym zawodnikiem nigdy nie interesowala sie ani barca ani real mowi samo za siebie. jesli united chce grac o europejska czolowke, to sory, nie z takimi drawniakami.
» 5 kwietnia 2019, 10:21 #29
sisinho: Fred za to pokazuje jaki ma kunszt, a przyszedł tutaj za 60 baniek. Więc ile klub musiałby wydać na porządnego ŚP żeby załatać dziurę po Herrerze??
» 5 kwietnia 2019, 10:30 #28
marcinwwl: Niego poczekaj jeszcze z ocenami za Freda Lindelofa tez wszyscy skreslali a teraz gra super.
Hehe to naprawdę żaden super gracz od 2014 gra i nigdy nie był 100% pewnikiem.
» 5 kwietnia 2019, 11:37 #27
Hames: Może nie drewniak, ale ogólnie się zgadzam. Bardzo przeciętny piłkarz żeby nie powiedzieć słaby.
» 5 kwietnia 2019, 13:31 #26
ax1d: Dla mnie problemem jest to, że Herrera nie może się zdecydować. Nie przeszkadza mi żadna z opcji - ani jak zostanie, ani jak odejdzie, ale wypadałoby zachowywać się stosownie i uczciwie, a nie robić z siebie błazna pod publiczkę.

Jeśli chce zostać, bo bardzo kocha Manchester, kibiców, kolegów z drużyny i w ogóle wszystko (jak twierdzi), to super. Niech podpisuje umowę i pokaże, że lojalność, atmosfera, relacje ludzkie itp., są dla niego ważniejsze niż hajs. Dzięki temu też zyska sobie rzeszę nowych sympatyków.
Jeśli chce zarobić, to niech nie pitoli, jak to klub jest najważniejszy, bo najważniejszy jest prawdopodobnie ostatni duży kontrakt. Niech to powie albo nie mówi chociaż nic. I wystarczy.

Jedyne, co mnie wyprowadza z równowagi, to najczystszej postaci hipokryzja. To jakby mówić żonie "Kocham Cię aż do śmierci", ale na boku pompować studentki czy licealistki za dżinsy czy torebki, no bo przecież "są zgrabniejsze i to nie moja wina. Jak chcesz, żebym został, to schudnij"...
» 5 kwietnia 2019, 10:06 #25
sisinho: Wiesz czemu się nie może zdecydować? Bo szanuje United. Gdyby miał pewność ze United mu nic nie zaproponują to pewnie juz byłaby oficjalna informacja ze odchodzi, albo w drugą stronę - juz by podpisał. Myślę że liczy na propozycję ze strony United bo raczej nie chce mu się zmieniać teraz klubu.
» 5 kwietnia 2019, 10:28 #24
ax1d: Qbek, może być nawet na innej planecie niż Pogba, tylko co to ma do rzeczy? Masz jakąś niezdrową obsesję. W każdym komentarzu na każdy temat związany z klubem wrzucasz, jaki to Pogba straszny.

Wracając do Herrery - chodzi mi zwyczajnie o przekaz, który wysyła, oraz to, że kompletnie co innego robi. A wasze komentarze tylko potwierdzają, że dobrze mu to wychodzi. Talk is cheap. Mimo że dochodzą do nas wieści, że zrobił Di Marię i dogadał się z innym klubem, to wy nadal wierzycie w jego paplaninę, jak to kocha United... Jeżeli faktycznie już w marcu był dogadany z innym klubem, to dla mnie niczym się nie różni choćby od szczura z Argentyny. A twierdzenie, że jest to dowód na to, że "szanuje United", to już mało śmieszny żart. I po raz kolejny powtarzam - on ma od dawna propozycję kontraktu na stole. Propozycja obejmuje też podwyżkę. Niewielką, ale jednak. Po prostu chce więcej. Więc nie pisz sisinho, że "czeka, aż mu United coś zaproponują". Nie. Czeka, aż pokornie przystaną na jego warunki, które w porównaniu z jego umiejętnościami, wiekiem oraz zastępowalnością są nad wyrost. Tyle.
» 5 kwietnia 2019, 12:03 #23
ruffnecky: @ax1d to powiedz jeszcze proszę, jak obecnie wygląda jego zastępowalność ;)
» 6 kwietnia 2019, 19:14 #22
Fenek: Grubo zarabiaj blisko 100 tys za tydzień. Poleć na kasę i zarabiaj 200 tys. Spoko każdy chce zarabiać jak najwięcej. Ale on nie dziaduje za 1500 zł. Jeśli odejdzie to spoko jednego średniaka mniej.
» 5 kwietnia 2019, 09:56 #21
lele1986: Herrera niestety zarabia tylko 75 tys a taki Jones 120 chyba .
» 5 kwietnia 2019, 10:19 #20
Fenek: Ale przecież dostał ofertę według różnych źródeł 120-150 tys
» 5 kwietnia 2019, 10:39 #19
Devil156PL: Według różnych źródeł Ronaldo przeszedł do nas już kilkanaście razy
» 5 kwietnia 2019, 10:45 #18
Fenek: Może i tak. Ale nie wierzę w to, że nie daliby hiszpanowi podwyżki chociaż do tych 100-120.
» 5 kwietnia 2019, 11:10 #17
Slawek7: Pozegnam bez zalu,poza podlizywaniem sie i mowieniem jakie wszystko jest piekne,murawa,krzeselko nie jest to poziom United.Takich zawodnikow sa tysiace.Samo bieganie nie wystarczy licza sie jeszcze umiejetnosci a te sa na Everton badz Stoke,papa .
» 5 kwietnia 2019, 09:45 #16
Slawek7: Wiem i kazdy moze pisac co chce,ja uwazan,ze to sredniak i poziom Stoke i tp.Widzisz nie ma jak obronic surowego technicznie Hiszpana to czepiasz sie mnie,idealne podsumowanie Herrery:-)
» 5 kwietnia 2019, 10:26 #15
sisinho: "Takich zawodnikow sa tysiace"

Fakt, ale tu mamy go za darmo i oddajemy za darmo a zeby załatać dziurę po nim to za "jednego z tysiąca" trzeba wydać teraz 30-40 mln :)
» 5 kwietnia 2019, 10:26 #14
Slawek7: Nie zabieram mu tego,ze chce mu sie biegac,laski nie robi placone ma, a do Pgoby mam pretensje,ze mu sie nie chce.Samo bieganie to za malo na MU,jest sredniakiem i nie idzie gdziekolwiek,nie daje nam jakosci.Reki bys podnies nie zdazyl inernetowy napinaczu.
» 5 kwietnia 2019, 10:48 #13
Slawek7: Tak, samo bieganie to za malo.Nie odbieram Hiszpanowi woli walki i kilometrow,ale to nie wystarczy by byc na poziomie United.Zgadzam sie pogba nie robi nawet tego i tez mnie wkurza bo stac go na wiecej.Herrera pewnego poziomu nie przeskoczy,Francuz jak by dotrzec do jego glowy to moze byc jednym z najlepszych.Nie bedzie mi zal jak odejdzie a forma w jakiej to wyrazilem nie wydaje mi sie jakas straszna zebys sie tak uruchomil.
» 5 kwietnia 2019, 11:01 #12
MOLLAKA: Nie wygląda to dobrze. Jeśli to prawda to stracimy ważny element naszej pomocy. Mata już tyle nie wybiega (chociaż jego chyba też w przyszłym sezonie u nas nie będzie), Pogba w ogóle nie biega nawet gdyby mógł i mam nadzieję, że pójdzie do Realu za dobre pieniążki. Zostanie nam pokładać nadzieje w Pereirze, Fredzie i McTomminayu- chociaż ten ostatni chyba będzie wygryzał Maticia z defensywnego pomocnika. Niewiele nam zostanie do zaoferowania w rozegraniu.
» 5 kwietnia 2019, 09:25 #11
FriendlyHand: Jeśli McTominay dalej będzie mieć taki zapał i będzie ciężko pracować to może stać się pomocnikiem pokroju Carricka. Nie jest wybitny technicznie, ale liczę że nauczy się takiej inteligencji boiskowej i będzie u nas solidną 'szóstką'
» 5 kwietnia 2019, 09:39 #10
MOLLAKA: Chyba masz rację. Inna sprawa, że Ole chyba chciałby grać szybką, kombinacyjną piłkę, ale nawet w takim systemie, piłkarz pokroju Carricka bardzo się przyda, żeby zaoferować jakieś alternatywne rozegranie. Generalnie piłkarz pokroju Carrasa przydałby się zawsze i w każdej drużynie :D.
» 5 kwietnia 2019, 09:44 #9
Me89v2: Jak dla mnie to Ole go nie widzi jako kluczowego piłkarza w kolejnym sezonie. Gdyby tak było i Ole jasno powiedziałby że go potrzebuje to Hiszpan nie podpisały już kontraktu na swoich warunkach?

Dałbym sobie reke uciąć że Ole był pytany jaka role widzi dka Andera i jak ważnym piłkarzem ma być.

Ale to oczywiście moje przekonania i mogę się mylić
» 5 kwietnia 2019, 09:24 #8
MOLLAKA: A ja z kolei nie wierzę, że OGS przy naszej sytuacji kadrowej nie chce Andera zatrzymać ;). Być może nie chce popełniać błędów poprzedników i będzie się starał utrzymać/obniżać/wyrównywać średnią pensji w klubie, bo pieniądze grają dzisiaj bardzo dużą rolę, a takie dysproporcje jakie mają w zarobkach nasi piłkarze to gotowy problem :).
» 5 kwietnia 2019, 09:35 #7
sisinho: No tak, nie potrzebuje Herrery a rozkapryszonego bachora chce mianować liderem... To pogratulować Inteligencji Ole'mu :)
» 5 kwietnia 2019, 10:25 #6
RyanScholes1878: Wasz prawdziwy kapitan z krwi i kosci :D diabelska krew $$$$ plynie mu w zylach :D
» 5 kwietnia 2019, 09:19 #5
MOLLAKA: Chciałbym wierzyć, że położy lachę na petrodolary i zostanie w klubie ale umówmy się, że piłkarz też musi znać swoją wartość. Jeśli klub dał fortunę Sanchezowi, który ledwo się łapie na ławkę (i to nie zawsze) to człowiek, który zostawia tak dużo zdrowia na murawie ma prawo oczekiwać podwyżki. Sanchez i jego pensja jest teraz większym problemem niż by się mogło wydawać.
» 5 kwietnia 2019, 09:29 #4
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.04.2019 09:42

A co ty byś zrobiil jesli pracowalbys w firmie juz dosyć długo zarabiałbyś załóżmy 2000 zl , przychodzili by tacy goście jak Rojo , Darmian , Sanchez , Matic , Fred itd i kazdy z nich dostaje o wiele wiecej wyplaty i zarabiaja po 2500 zl . Konczy ci sie umowa i idziesz do pracodawcy mowisz ze oczekujesz lepszej wyplaty na poziomie 2500 zl jak reszta . Bo niedosyc ze oni nic nie graja ciagle sie leczą i są na l4 a i tak wiecej zarabiają . Ciekawe czy tobie by sie to podobało? . Poprostu czuje sie niedoceniany tak jak ty bys sie czul . Pracowalbys dobrze na 100% wykonawałbyś swoja prace w 100% dobrze . A tamte lenie by sie obijaly na l4 , jak byliby w pracy to co chwile by robili jakies błędy i źle wykonywali swoją prace , ale i tak wiecej by zarabiali . Co jak co ale niewierze ze Ander chce jakiejś znaczącej podwyżki , ale swoja droga napewno mu sie należy . W PSG i tak bedzie grzał ławke i bedzie tylko rezerwowym zmiennikiem . Mysle ze u nas rowniez mogloby to nastąpić , ale przynajmiej tam wiecej zarobi . Tu juz nie chodzi o lojalność ale o całokształt . Szkoda tylko ze odejdzie za darmo to najbardziej boli .
» 5 kwietnia 2019, 09:41 #3
RyanScholes1878: fajne porownanie hahah :D
» 5 kwietnia 2019, 16:59 #2
Veron: robi się coraz ciekawiej
» 5 kwietnia 2019, 09:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.