Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sancho trafi do United kosztem wzmocnień w obronie?

» 13 marca 2019, 09:58 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Ole Gunnar Solskjaer w letnim oknie transferowym jest gotowy zrezygnować z zakupu środkowego obrońcy i przeznaczyć środki na transfer Jadona Sancho z Borussii Dortmund – czytamy w dzienniku The Sun.
Sancho trafi do United kosztem wzmocnień w obronie?
» Jadon Sancho jest wyceniany przez Borussię Dortmund na 70 milionów funtów
Transfer jakiego zawodnika powinien być priorytetem dla Manchesteru United?
Według angielskiej bulwarówki to właśnie wzmocnienie prawego skrzydła, a nie środka defensywy ma być priorytetem dla Manchesteru United w najbliższym okienku.

Przyjście Solskjaera na Old Trafford sprawiło, że w ekipie Czerwonych Diabłów lepiej zaczął funkcjonować nie tylko atak, ale również obrona. Jeśli Norweg na dobre odbudowałby formę środkowych obrońców, to dałoby to spore oszczędności w klubowym budżecie.

Manchester United od dawna jest łączony z Kalidou Koulibalym z Napoli. Za Senegalczyka trzeba byłoby zapłacić rekordową kwotę jak za obrońcę. Najdroższym defensorem pozostaje Virgil van Dijk, który zamienił Southampon na Liverpool za 75 milionów funtów. Działacze Napoli wyceniają Koulibaly’ego znacznie wyżej.

Czerwone Diabły stoją przed dużym dylematem, bo Jadon Sancho również nie będzie należał do tanich zawodników. Borussia Dortmund za angielskiego skrzydłowego będzie domagać się przynajmniej 70 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Pogba wysoko na liście celów transferowych Realu Madryt
Następny news »
SMS, który doprowadził do zatrudnienia Solskjaera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


Klimaa: Sądzę że 70mln to będzie za mało i Borussia będzie chciała jeszcze więcej tym bardziej że jest teraz na niego
"popyt".
Jednak defensywa musi zostać wzmocniona - od tego powinnismy zacząć - jeśli przyjdzie do nas Toby ze Spurs czyli zaoszczędzimy sporo to można pomyśleć o rozbiciu banku za Anglika.
» 14 marca 2019, 15:08 #32
brylantowy: Dobry jest bo widziałem kilka meczów w jego wykonaniu. Ale za połowę żądanej kwoty z aniego mamy Pepe.
» 13 marca 2019, 17:35 #31
Loco1987: Toby Alderweireld, bissaka i sancho nie trzeba będzie rezygnować z So jak weźmiemy tobiego a jeszcze 2/3 lata na wysokim poziomie zagra :)
» 13 marca 2019, 13:13 #30
Abstrahujacy: Dobrze, że Tottenham tak chętnie oddaje swoich podstawowych graczy.
» 13 marca 2019, 17:41 #29
jassaj: Ma kontrakt do 2020 i latem ponoć aktywuje mu się klauzula dzięki której będzie mógł odejść za drobne
» 13 marca 2019, 20:41 #28
Fenek: Mike i Lindelof dość dobrze sobie radzą, ale nie byłbym w 100% pewien. Pewnie mecz z City da odpowiedź.
» 13 marca 2019, 12:42 #27
dawid27154: Jeden mecz nie da odpowiedzi na nic.
» 13 marca 2019, 16:15 #26
CeTe: Toby 25mln Wan-bissake około 50mln. Za 75mln możemy wzmocnić znacznie nasz blok defensywny. Ja bym zamiast Sancho bardziej postarał sie o tego Pepe mniejszy wydatek, a bardzo perspektywiczny zawodnik. Wtedy można myśleć jeszcze o ewentualnym wzmocnieniu środka albo zaoszczędzeniu pieniędzy na następne okno w razie braków
» 13 marca 2019, 12:11 #25
6quarg: Błagam, nie ma co porównywać perspektywiczności 18 latka, z 23 latkiem, gdzie obaj mająÂ podobne statystyki, z tym, że Sancho ma je w znacznie trudniejszej lidze niemieckiej.
» 13 marca 2019, 12:43 #24
Diablo2018: a Lille odda nam Pepe za wykałaczki?? Też zarządają od nas 100mln po czym sprzedadzą do Bayernu za 60mln :)
» 13 marca 2019, 13:05 #23
RedsFan: Niemiecka liga też szalu nie robi, a Pepe ma juz 2 sezon dobry. Mlody Sancho może, a nie musi wypalic. Mamy juz mlodwgo gniewnego na prawej, może sie tam szkolic Dalot u boku kogoś bardziej doświadczonego, czy ro w obeonie czy w ataku.
» 13 marca 2019, 13:24 #22
CeTe: Na transfermarkt Pepe wyceniany na 40mln Sancho na 80mln wiec moge zakładać że transfer iworyjczyka jednak będzie tańszy. 23 lata na skrzydłowego to nie jest dużo, a nawet posiada już trochę większe doświadczenie.
» 13 marca 2019, 14:27 #21
Kilerek7: Wcześniej bym powiedział, że obrońca jest priorytetem niż skrzydłowy, ale Smalling i Lindelof całkiem dobrze sobie radzą. Nie wiem czy warto 100 baniek wydawać na 29 letniego już stopera.
» 13 marca 2019, 11:50 #20
mrk: Wan Bissaka, Alderweireld i ktoś na prawe skrzydło, być może właśnie ten Sancho i moim zdaniem okienko gotowe i to w przyzwoitych pieniądzach (
» 13 marca 2019, 11:34 #19
Diablo2018: Poza tym Sancho będzie kosztował pewnie 100mln a nie 200mln, spokojnie starczy na stopera. Nawet i na Koulibaly'ego. Sancho i Koulibaly , 200mln i większość kibiców szczęśliwych.
» 13 marca 2019, 11:25 #18
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2019 13:28

Chyba tylko Ty szczesliwy. Mlody z ligi niemieckiej, który nie wiadomo jak sobie poradzi (patrz Sessegnon jaki swietny byl w tamtym sezonie, a w PL znikł i nikt o nim nie mowi), oraz przeplacony Koulibaly, który ma juz swoje lata kosztuje fortune i może być kolejnym Baillym :) Szczęścia aż nadto :D
» 13 marca 2019, 13:27 #17
mishaplc: A popatrz tez na Sane
Oczywiście ze nie ma pewności ale żaden transfer nie daje pewności, chcesz powiedzieć ze bale się sprawdzi na 100% , albo może costa ? No właśnie wiec lepiej kupić młodzika którego w razie w można sprzedać za rozsądne pieniądze niż starucha który się nie sprawdzi i ciężko będzie się go pozbyć (alexis)
» 13 marca 2019, 18:15 #16
Czarny82r: Musimy go mieć ale sądzę że na obrońcę też znajdą się środki.
» 13 marca 2019, 11:19 #15
Ksieginiarz: I tak kupimy obrońcę i skrzydłowego bez problemu
» 13 marca 2019, 11:09 #14
GiGss98: Nie wstawiajcie takich newsów, które wymyśliła bulwarówka ...
» 13 marca 2019, 11:09 #13
mishaplc: ja bym dał szanse dzieciakowi. Obecne czasy pokazują że gra jedną taktyką przez cały sezon sie już nie sprawdza i trzeba być przygotowanym na różne zmiany. Z drugiej strony Diogo fajnie wygląda na prawym skrzydle a sprowadzenie drugiego takiego młodego pistoleta na tą samą stronę może być ryzykowne ale jak to mówią kto nie ryzykuje nie pije szampana po finale LM :)
co do obrony (środka) to uważam że nie jest taka tragiczna, jak bym miał podjąc decyzję to chyba wolałbym sprowadzić już jakiś młodziaków (MDL albo w ostateczności Skriniar) którzy są lepsi odrobinę od Jonsa i mogą się rozwinąć przez kolejne lata, zamiast wydawać kupę hajsu na Kulibaliego który pogra jeszcze na najwyższym poziomie może z 3-4 lata, albo i nie pogra bo liga angielska przerośnie jego oczekiwania i nie dostosuje się, a że jest już stary to po 2 sezonach odejdzie za połowę ceny do MLS. Ewentualnie wziąłbym jakiegoś weterana któremu się kontrakt kończy żeby zarażał doświadczeniem.
» 13 marca 2019, 11:07 #12
Boteq: Tak, napewno 200 mln da za Sancho kiedy obrona robi błędy za błędem co drugi mecz XD. The Sun już nie ma tematu żeby ich plotki wymyślone dalej się wybijały i leci zmyślanie
» 13 marca 2019, 10:59 #11
Diablo2018: Oj Eddy, Eddy...ciężko dać te śmieszne 25mln na Alderweirelda, oj cięzko.

A tak na poważnie - LVG i Jose na początku swojej przygody w klubie dostawali 200mln na transfery i tak będzie w przypadku Ole. W pełni popieram Gary'ego Neville'a i wierze, że klub da mu te 200-250mln i uda się pozyskać nie tylko Sancho, ale także i stopera i bocznego obrońce, a jak starczy to i na pomocnika.

Jak mamy gonić Man City skoro oni ciągle wydają mnóstwo kasy, mają skład na papierze lepszy od naszego a czytałem, że Pep może liczyć na kolejne 300mln latem. Jak mamy ich gonić jakby Ed znów poszedł na łatwizne jak rok temu? Misja nierealna.
» 13 marca 2019, 10:37 #10
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2019 10:50

Prawda taka, że kluby jak City powinny dostać kare i bana transferowego za brak Fairplay. Wtedy skończyło by sie przeplacanie i dominacja klubów z petrodolarami.
» 13 marca 2019, 10:49 #9
koko93: Każdy powinien wydawać ile chce, rynek rządzi się swoimi prawami
» 13 marca 2019, 11:34 #8
RedsFan: Rynek powiadasz czyli chcesz, żeby w kazdej lidze byl jeden mocny klub z szejkiem u sterów? Ahaa. Jak Ci aie podoba sytuacja jak we Francji PSG i dlugo dlugo nic to gratuluje. City też ma juz 2 gotowe zespoly, podstawa i rezerwa ktora mogla by byc podstawą. Oba te kluby robiły wałki przy transferach, no ale kto bogatemu zabroni, trz3ba takie rzeczy karać a nie dawać ciche przyzwolenie.
» 13 marca 2019, 13:32 #7
mat77: Moim zdaniem powinniśmy odpuścić koulibaliego. Płacić za obrońce ponad 100 mln , który ma już 28 lat. Lepiej kupić tobiego alderweirelda za te 25 milionów a resztę kasy przeznaczyć na inne pozycje.
» 13 marca 2019, 10:34 #6
RedsFan: Masz racje. Nie jestem zwolennikiem Tobiego, ale za tą kase to jest pożądane wzmocnienie i sporo zostaje na kolejne transfery :)
» 13 marca 2019, 10:47 #5
Advm: To tylko The Spam. Spokojnie :)
» 13 marca 2019, 10:25 #4
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.03.2019 10:10

Obrone na ta chwile nie mamy taka zła, ale przydalo by sie wzmocnienie. Jak dla mnie to prawe skrzydlo powinno byc priorytetem bo nie mamy nikogo na twj pozycji. Wolałbym chyba jednak Pepe od tego Sancho. Co nie zmienia faktu że to tylko pomówienia sloneczkowe.
» 13 marca 2019, 10:09 #3
ponczok: bzdura, każdy wie, że potęge buduje się od obrony.
» 13 marca 2019, 10:00 #2
koko93: Zgadzam się! U nas ona jest fatalna... Brak lidera na środku
» 13 marca 2019, 11:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.