Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane: Dni Pogby w Manchesterze United są policzone

» 17 grudnia 2018, 10:30 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
Roy Keane jest przekonany, że Manchester United sprzeda Paula Pogbę po tym jak ten w szlagierowym meczu z Liverpoolem na Anfield nawet nie podniósł się z ławki rezerwowych.
Keane: Dni Pogby w Manchesterze United są policzone
» Paul Pogba przesiedział na ławce całe spotkanie z Liverpoolem
Jose Mourinho nie zdecydował się wprowadzić francuskiego pomocnika ani na minutę. Czerwone Diabły przegrały z The Reds 1:3.

– Jest jeden czy dwa problemy z zawodnikami, którzy nie są w topowej formie – mówi Roy Keane na antenie Sky Sports.

– Oczywistym problemem jest Pogba. Jeśli w meczu z Liverpoolem siedzi na ławce, nie wchodzi na boisko, to trzeba sądzić, że jego dni są policzone.

– Nie sądzę, aby zrobili cokolwiek z Pogbą w styczniu, ale latem pozbędą się go. To żadna wielka sprawa, w końcu odchodził już z Manchesteru United.

Keane pytany o problemy Czerwonych Diabłów w tym sezonie wskazuje na kiepską postawę w defensywie.

– Mają kłopoty w obronie. Wiem, że ludzie powiedzą, że już wydali pieniądze na obrońców, ale ci zawodnicy nie byli wystarczająco dobrzy. Powinni iść na rynek i kupić kolejnych graczy. To w końcu Manchester United. Wielki klub – dodaje Keane.


TAGI


« Poprzedni news
Young: Jesteśmy rozczarowani tak samo jak kibice
Następny news »
Cisza na blogu Juana Maty po meczu z Liverpoolem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


Czarny82r: Nie przepadam za Pogbą ze względu na styl bycia ale prawdą jest że Mou go zniszczył jako piłkarza. Tak samo zresztą jak Pereire, Freda czy Sancheza. Oby z Martiala jeszcze coś było bo też już było blisko upadku.
» 18 grudnia 2018, 09:09 #39
western: Pięknie było oglądać jak grał Keane. Do tego kilku innych... To byli ludzie, którzy gryźli trawę za zwycięstwo. Za to pokochałem kiedyś United.
» 17 grudnia 2018, 21:44 #38
damian3chrosto: Mourinho zostaje tu na lata a Potba może odejsc jak nie wie po co gra
» 17 grudnia 2018, 21:00 #37
Nani27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2018 18:11

Sprzedaż Pogby to wielki błąd, to jest jeden z niewielu piłkarzy który jednym podanie potrafi rozmontować obronę rywala, ma świetny przegląd pola , dobry drybling, ponadto ma dobre warunki fizyczne. To Mourinho dzban nie potrafi go dobrze wykorzystać , tak samo jak było to z De Bruyne i wieloma piłkarzami którzy po odejściu z klubu gdzie był Mourinho nagle zaczli grać jak z nut. Jestem na 100% pewny że Pogba w innym klubie będzie grał o klasę lepiej. Powiedzcie mi jakim cudem istnieją jeszcze osoby które bronią w zaparte Mourinho, szkoda że tak nie broniliście Moyesa bo o ile się nie myle na tym etapie mieliśmy tyle samo punktów albo nawet niewiele mniej. Szkoda słów, gramy totalna padake, nie miałbym nic przeciwko temu gdyby wyniki się zgadzały, a tak zdecydowanie nie jest. Kiedy ludziom z zarządu w końcu zdejmą te klapki z oczu i wszystkim tym którzy bronią Mou? Gość jest bezszczelny, mówi że odpadanie z ligi mistrzów wpisane jest w DNA tego klubu. To jest menadżer ? Zastanówcie się. Mou zdecydowanie out. Jak najszybciej. Już wole nudną grę Van Gaala , mieliśmy dużo gorszy skład a wcale gorzej nie graliśmy.
» 17 grudnia 2018, 18:10 #36
bestija: I co z tego, że Pogba raz ładnie przedrybluje czy poda. Mecz trwa 90 min. Sezon ma 40-65 meczy. 1 konstruktywne zagranie co 2 mecz to za mało! Pogba nie wytrzymuje mentalnie gry dla klubu ligi angielskiej. On może grać o 2 klasy lepiej, ale w Juve, które na stojąco ogrywa całą lige bo jest 3 klasy lepsze, a pobiegać musza 2 razy na sezon jak graja z Napoli. Wtedy Pogba może błyszczać. A tu trzeba tyrać dzien za dniem. Niezależnie od losu Mourinho Pogba powinien odejśc jak najszybciej.
» 17 grudnia 2018, 20:08 #35
jacusinski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2018 15:14

Panowie Jose i Paul musza sie dogadac albo Pogba musi odejsc. Zaden zawodnik nie moze byc wiekszy niz klub. Min. temu sukces zawdziecza Manchester United. Za czasow Fergusona to jeszcze fruzura pogby zostalaby potraktowana suszarką. Zawodnicy mają robić to co trener im każe i koniec kropka. To nie sytuacja gdy zawodnik, a konkretnie Giggs pełnił rolę tymczasowego managera. Zwolennikom jego powrotu tylko powiem że był czas na to żeby został ale klub go nie chciał, może to był błąd, nie wiadomo. Teraz juz jest za pozno. Przedwczesne zwolnienie kolejnego trenera moze wprowadzic jeszcze wiecej chaosu. A co gdy nastepny nie wygra nic znaczacego przez kolejne 2 lata? Przypomnijcie sobie jak sie wszyscy smiali z Chelsea. W MU problem jest kadrowy, bo od odejścia Fergusona nastąpiła regresja w jakości praktycznie w każdym aspekcie. Odeszli Trenerzy, pozmieniały się osoby odpowiedzialne za młodzież (która akurat dobrze sobie radzi), skauting, sposób przeprowadzania transferow itd. Trzeba wymienić pół składu, zacząć ogrywać młodzież w lidze skoro sezon już i tak stracony, (Chong i Gomez praktycznie nie dostali szansy oprocz meczow przedsezonowych, Fosu_Mensah juz w zeszlym roku calkiem niezle sobie radzil na wypozyczeniu moze trzeba bylo go zostawic, mlody szkot solidnie gral o ile nie musial byc srodkowym obronca i jest jeszcze ten mlodziak co wali brame za brama a z Valencia nawet murawy nei powachal, Perreira tez musi sie ograc w PL po wypozyczeniu do LaLiga a jak ma się ograć jak nie gra) Trzeba powalczyć o LM bo z PSG nie jest powiedziane że przgramy.
» 17 grudnia 2018, 15:13 #34
Biniek: Ja wolałbym mimo wszystko, zeby to Jose sobie już poszedł. Pogbe da się przeżyć i jest szansa, ze z innym trenerem i taktyka chłop się pokaze w końcu z dobrej strony. Od Jose to już nie bardzo można się czegokolwiek dobrego spodziewać. Był taki moment ze 2 miesiące temu, ze wygladalo to lepiej, ale znowu zrobiliśmy 3 kroki w tył...
» 17 grudnia 2018, 14:58 #33
ruffnecky: Polać temu panu, niestety Edek pewnie poskapi na Koulibalim. Za Pogbe przydalby sie tez topowy pomocnik, ale nie mam pomyslu kto moglby do nas przyjść
» 17 grudnia 2018, 14:08 #32
Vamper: Keane nie byl wiekszy niz klub, Beckham itd itd to tym bardziej raper Pogba nie moze byc wiekszy niz klub. A co z ciezko pracujacymi zawodnikami ktorzy szanuja ten klub? Ich powinno sie wspierac w pierwszej kolejnosci. Albo Pogba niech odrazu przeniesie sie do Stanow albo zacznie grac w pilke a dopiero po szybciej emeryturze przeniesie sie do Stanow by tam spokojnie robic sobie filmiki na insta. Pieniedzy raczej mu nie bedzie brakowac.
[link usunięty] tu dokladnie widac jak Pogba wplywa na szatnie.
» 17 grudnia 2018, 14:02 #31
trance: facebook.com/GiveMeSport/videos/331113140807768/
to jest kur... jakaś żenada do kwadratu, co to jest?
» 17 grudnia 2018, 13:51 #30
Fenek: moje oczy zostały zgwałcone, jak to odzobaczyć?
» 17 grudnia 2018, 16:55 #29
Admin: I bardzo dobrze. Zgadzam sie z RK. Do Paryza go as 150 baniek. Tam go pokochaja jak swojego. Zreszta w Paryzu to Sami ciapki. A United to tylko na tym zyska...
» 17 grudnia 2018, 13:22 #28
morrgan: Problemem jest to, że w ogóle Pogbe odkupiliśmy od Juve za taką kwotę. Liga włoska jest bardzo specyficzna. Wielu graczy, którzy błyszczeli w Serie A, po odejściu do innych lig (niekoniecznie mocniejszych) kompletnie sobie nie radziło. Kto by się spodziewał, że Immobile kompletnie sobie nie poradzi w Niemczech i w Hiszpanii? Wrócił do Włoch i znowu błyszczy. Tak samo było kiedyś z Schevchenko. A K.Piatek? Nie wierzę, że nagle się tak rozwinął żeby błyszczeć w tak mocnej lidze. Po prostu to jest bardzo specyficzna liga.

Można powiedzieć, że Pogba ma umiejętności, żeby grać w każdym topowym klubie na świecie, ale brakuje mu charakteru i inteligencji (zwłaszcza tej boiskowej). Podejmuje często błędne decyzje i nie uczy się na swoich błędach. Czasami lepiej zagrać prosto i nie stracić piłki niż szukać "efektownych" zagrań. Dodatkowo brak mu zaangażowania dla dobra drużyny. Dla niego liczy się przede wszystkim to jak gra "Pogba", a nie wynik końcowy drużyny. Nikt nam teraz nie da tyle pieniędzy ile na niego wydaliśmy (chyba że ktoś się "sfrajerzy").
» 17 grudnia 2018, 12:57 #27
mahoten: Ja bym dał szansę Pogbie, zobaczył czy mu zależy przy taktyce innego menadżera czy zacznie grać odpowiedzialnie i dla drużyny, jeżeli nie to niech się pakuje razem z Murinho i niech dalej jeden robi z siebie pośmiewisko w internecie, a drugi tłumaczy swoje wypalenie coraz to głupszymi wypowiedziamy na konferencjach prasowych.

Co do transferów realnych:
Sprzedaż Alexisa, ktory jest katastrofa, pozbycie sie Darmiana niestety ale z niewolnika nie ma pracownika, Freda chociaz zastanawiam sie czy jeszcze nie odpali przy innym managerze plus koniecznie i to jest obowiazek musi odejsc ten kołek Matic... spowalnia kazda akcje moj dziadek o kulach szybciej chodzi niz on wraca za akcja, ślamazara totalna... ja jestem zwoleninikiem graczy na pozycji nd "6" takich jak Makelele czy Kante czybka zadziora dobra technicznie, a nie drewniany kolek ktorego ogralny kazdy junior z jakimkolwiek przyspieszeniem...

Kupiłbym natomiast napastnika... Icardi niestety poza zasiegiem... ale Lukaku wyglada jak wóz z węglem... może Timo Werner chociaż wątpie czy chciałby tutaj grać.... Fajna opcją byłby Jovic z Frankfurtu, kolejnym graczem, który mi bardzo zaimponował jest młody Chorwat Josip Brekalo z Wolfsburga ... chlopak ma niesamowity talent mysle ze przy dobrym managerze bylby lepszy niz Persicic i do tego 10 lat mlodszy i za grosze .... a co do obroncow... Alex Sandro raczej nie ruszy sie bo po co mialby to robic, powalczyc o Tobiego i Skriniara, bo ten Coulibaly to przesada z cena, a w LM Salah pokazal co sie robi z takim klocem.... Matias De Light jest fajna opcja.. ale zamiast sciagac go po finale LE gdzie gral rewelacyjnie to my myslelismy o c... wie czym i trafi chlop do Barcy i prawidlowo ;) jeszcze jedna opcja na bok obrony jest Chilwell z Leicester ale City mysle ze go wyciagnie... Kurzawa podobno jest niezadowolony w PSG mozna powalczyc... Toljan chce odejsc z Borussi..

Podsumowując
Ja nie wiem jakich Murinho pilkarzy szuka, ale jesli murarzy to ja mu podam namiar, bo przed chata mi blok stawiaja, a jak cos pokroju Maticia to powodzenia top15... Lukaku poki nie zejdzie z wagi z 10 kg to tylko lawka i sklad Rezerw bo to jak on sie rusza nie wiem z sztanga 50 kg w rekach bym nie ruszal sie szybciej...

Pozdro i z fartem mordy!
» 17 grudnia 2018, 12:56 #26
JuveUnited: Bardzo mądry wpis i ciekawe kandydatury. Właśnie na takich graczach z drugiej ręki których odpowiednio się zmobilizuje i pozwoli wskoczyć na wyższy poziom powinno budować się ekipę plus kilku starszych wyjadaczy żeby trzymali to w ryzach
» 17 grudnia 2018, 13:01 #25
bestija: Ile tych szans dla Pogby. On tu jest 2,5 roku. Kiedy zagrał 3 dobre mecze z rzędu? Ten chłopak ma umiętności ale kompletnie nie ma mentalności. Jeszcze dało się patrzeć jak Zlatan go trzymał za morde ale teraz? Sadzali go na ławce, robili z niego transfer życia, opierniczali, dawali opaske kapitana, był już główną postacią drużyny, była taktyka pod niego. A on dalej nie gra ! Więc coś jest nie tak z nim. Chellini powiedział, że Juve wie, że wygra obojętnie jak gra. Tam Pogba mógł błyszczeć co trzeci mecz, bo i tak drużyna wygrywała, ale kiedy musi ciągnać United za uszy, on się kiwa na 4 i oburzony, że traci piłke. Nie, Pogba nie ma przyszłości w United niezależnie od Mourinho. Co do reszty. Fred odpali jak się przywyczai do ligi, widać, że brakuje mu fizyczności i jest lekkomyślny, ale chęci i talent ma. Lukaku powinine dostać miesiac wolnego i trening, trening, trening. Matic jest w kiepskiej formie ale talentu mu nie można odmówić, Fred miał byc naszym Kante, zadziornym technicznym walczącym. lepszym Herrerą. Toby, Kulibaly, Persić. 3 wymarzone transfery. Na chwile obecną. ps. Jose szuka takich piłkarzy jak szukał całą kariere, walecznych, zdyscyplinowanych, zgłaszajacych chęc gry z urwaną nogą. Dlatego lubi Maticia, Rasha czy Herrere.
» 17 grudnia 2018, 20:19 #24
RoniAKAr10: Pogba musi zostać !!
» 17 grudnia 2018, 12:43 #23
Magik1990MU: Oby panie Keane, oby...
» 17 grudnia 2018, 12:37 #22
SYSTEM: Tak bo przykładowo wczorajsza przegrana to wina Pogby :) jestem przekonany że Jose po sezonie odejdzie a Pogba bedzie wspołpracował z kolejnym managerem.
» 17 grudnia 2018, 11:15 #21
Sotnelaw: Poniekąd tak, Jose zbudował wokół niego całą grę a ten zawodzi za każdym razem gdy gra. Jaki był sens wystawiania go ?
» 17 grudnia 2018, 11:30 #20
maczak4: Wydaje mi się, że jak zwolnią Jose dopiero po sezonie to może być już za późno. Pogba będzie się męczył przez te kilka miesięcy i będzie zdeterminowany żeby odejść z klubu. Sezon jest już stracony więc pomyślałbym o jakimś tymczasowym trenerze. Nie jestem wielkim fanem Pogby, ale może by się odblokował przy kimś innym, bo relacja między Jose a Pogbą raczej mu nie pomaga w złapaniu formy. Odprawa dla Jose będzie trochę kosztować, ale jeśli Pogba odejdzie po sezonie to i tak stracimy na tym transferze po nikt nie da tyle co my daliśmy wtedy.
» 17 grudnia 2018, 12:01 #19
Magik1990MU: Pogba będzie współpracował z kolejnym menadżerem chyba tylko wtedy, gdy zostanie nim któraś z sióstr Kardashian.
» 17 grudnia 2018, 12:39 #18
DailySmoker: "To żadna wielka sprawa, w końcu odchodził już z Manchesteru United" haha pieknie podsumowal xd
» 17 grudnia 2018, 11:13 #17
JuveUnited: Tutaj nie ma się z czego cieszyć. Oddany za przysłowiową paczkę fajek. Kupiony później za rekord transferowy. Czyli tak jakby wysłac na wypożyczenie świetnego grajka i jeszcze przelać klubowi 100 mln dodatkowo.
» 17 grudnia 2018, 12:01 #16
Fenek: W zimie można by powalczyć o Calluma Wilson z Bournemouth. Raczej nie będzie trzeba rozbijać banku a wydaje mi się, że jest to opcja znacznie lepsza od arnautovica. Do tego Florian Thauvin w styczniu na PP. Wydaje mi się, że te 2 transfery nie powinny przekroczyć 60 mln. Do tego sprowadzić Tobyego za 40 od Tottków bo o takiej chyba kwocie mówiło się ostatnio i być może w 100 mln dałoby się zamknąć te 3 transfery o ile chcieliby do nas przejść.
Po za tym wyprzedać część szrotu i zbierać kasę na lato. Zastanowić się nad przyszłością kilku zawodników jak romero, luke, antek, darmian, matic, herrera, mata, pereira, pogba, lukaku. Nie twierdzę, że wyprzedać ich wszystkich ale zastanowić nad sensem trzymania ich w klubie.
Chociaż po wczorajszym meczu zastanawiałem się czy darmian nie byłby lepszą opcja na ŚO zamiast np. jonesa czy rojo. Włoch w zasadzie gdy gra na skrzydle nie wychodzi po za własną połowę ale przy okazji dość dobrze spisuje się w kryciu. Przetestowałbym go chętnie na środku obrony.
» 17 grudnia 2018, 11:11 #15
szabo1878: A ja bym walczyl na o Pulisicia na prawa strone, kontrakt mu sie konczy i podobno nie chce przedluzyc.

Ciekawa opcja bylby tez Sissoko z Totkow. Bo nie oszukujmy sie - prawa strone trzeba mocno poprawic. A Sissoko to wybiegany, szybki i bardzo pracowity zawodnik, ktory moze grac zarowno na PP, jak i PO. No i do tego kluczowym zawodnikiem Totkow tez nie jest, wiadomo, ze Sona ciezko wygryzc, wiec opcja realna.

Ale najwazniejsze, to musimy, a raczej Jose musi sobie odpowiedziec na pytanie czego chce. Bo jak mamy na sile trzymac Lukaku i Pogbe, zeby zajmowali miejsce na lawce, albo grali w kratke, bo duzo za nich dalismy to bez sensu. Taka glupia sytuacja - od skladu nie zostana odsunieci, bo wielkie nazwiska i pieniadze, ale mimo wszystko oni ten sklad ciagna w dol. Jak Pogba ma nie grac, to potrzebujemy kogos za niego, pracowitego ŚP, z zapedami ofensywnymi. Moze sprobowac tam Pereire? No tylko ze to takie albo sie udo, albo sie nie udo :D mozna mu dawac szanse, ale rzucic go na gleboka wode to nie.

Wiele problemow, a u sterow Jose i Edek, ktorzy pomyslow na te problemy jakos nie maja.
» 17 grudnia 2018, 11:39 #14
czesiu2018: Niech wraca do Juve, jak przychodzil, to byly wielkie nadzieje, a jest pozerem i zerem...tyle kasy wyrzuconej w bloto:/ jedynie potrafi zmontowac fajny film na insta i tyle...razem z bukakku niech pakuja sie i won...fellek zjada go na sniadanie, chodzby bramka z Young Boys.
» 17 grudnia 2018, 10:54 #13
trikos: Lukaku ma tu przyszłość - jest młody i przede wszystkim chętny do rozwoju i walki. Będzie miał więcej podań, będzie bliżej bramki będzie bardzo, bardzo groźną 9 - zupełnie jak w kadrze.

Pogba to symbol upadku UNITED - tak twierdzę i tyle.
» 17 grudnia 2018, 11:08 #12
ax1d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2018 16:49

trikos, zgadzam się - Lukaku musi tu zostać. Tym bardziej, że chce. Pogba to symbol upadku United, wraz z Sanchezem i Mourinho.
Drugiego tłumaczyć nie trzeba. A czemu Mourinho? Pomijając wszystko inne, staliśmy się tym, z czego tak bardzo się śmialiśmy przez tyle lat i czym tak gardziliśmy. Staliśmy się klubem, który nie potrafi zrobić niczego z tym, co ma, i jedynym rozwiązaniem jest więcej kasy i więcej transferów, najlepiej za najgrubsze pieniądze, żeby już przychodziły gwiazdy. Przez lata śmialiśmy się i śpiewaliśmy o tym w stronę Chelsea, później w stronę Citeh (nie wspominając o Realu czy PSG). Dzisiaj JEDYNĄ naszą nadzieją jest pójście w ich ślady. I kasa, kasa, kasa. To jest dla mnie upadek United, bo punkty punktami, tytuły tytułami, ale upaść MENTALNOŚCIĄ do poziomu City i Chelsea to jest masakra.
Tak twierdzę i tyle.
» 17 grudnia 2018, 16:48 #11
dareknt: Powinni iść na rynek transferowy i kupić kolejnych graczy. A budżet transferowy i kontraktowy jest z gumy. Muszą być transfery z klubu jednocześnie a z tym jest problem bo byle jaki piłkarz zarabia u nas taki hajs że żadnego innego klubu oprócz tych z topu nie stać na płacenie takich tygodniówek . A żaden klub z topu ich chciał nie będzie i koło się zamyka.
» 17 grudnia 2018, 10:51 #10
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2018 10:43

W kontrakcie Mou podobno jest zapis ze nie bedzie odprawy jezeli na koniec sezonu United nie bedzie w top 4 na to szanas nie widze chyba ze sie zdarzy cud ;)
» 17 grudnia 2018, 10:43 #9
Diablo2018: I bardzo dobrze. Chce go Juve to proszę:

1) Pogba + hajs = Dybala , ale to nierealne
2) Alex Sandro + Mandzukic = Pogba, byłbym zadowolony
3) Pjanic + hajs = Pogba, też świetna opcja
» 17 grudnia 2018, 10:40 #8
Fenek: Taa już widzisz jak Pjanic alb dybala do nas przejdą. Sandro + Mandzukic? Poważnie? To już wolałbym sandro + kasa. Chorwat w maju będzie miał 33 lata. Na co nam kolejny emeryt?
» 17 grudnia 2018, 10:55 #7
matizek92: A na co nam kolejny młodzieniaszek?
» 17 grudnia 2018, 10:59 #6
Fenek: Może na to, że zanim się ten emeryt wpasuje do naszej drużyny to już będzie kończył karierę. Po za tym to by było niezłe pośmiewisko wymień pogbę, medialnego i rozpoznawalnego 25 letniego gracza na sandro, którego pewnie mało kto zna po za włochami i 33 letniego emeryta. Edek na pewno byłby chętny wymienić swoją medialną kurkę znoszącą złote jajca na ten duet.
» 17 grudnia 2018, 11:19 #5
sisinho: "którego pewnie mało kto zna po za włocham"

Za to takiego Robertsona z LFC to zna każdy ;s
» 17 grudnia 2018, 11:39 #4
Fenek: I wymieniłbyś rok temu pogbę za niego? Czy tu trzeba wszystko wyjaśniać?
» 17 grudnia 2018, 13:29 #3
sisinho: Pogba przez te lata ani razu nie zbliżył się do poziomu z Juventusu. Jeśli miałbym wybierać to wolałbym Eriksena czy nawet Silve niż Pogbę, ale obaj są mniej medialni, nie siedzą 24/7 na twitterze i nie dadzą tyle zarobić co Francuz.
» 18 grudnia 2018, 23:23 #2
trikos: To żadna wielka sprawa, w końcu odchodził już z Manchesteru United.
&
Powinni iść na rynek i kupić kolejnych graczy. To w końcu Manchester United. Wielki klub.

Dokładnie tak, nawet z wypowiedzi Roy'a tryska czysty testosteron i ta wielka pewność siebie.
» 17 grudnia 2018, 10:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.