Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zaoferuje 75 mln funtów za Maguire’a?

» 9 sierpnia 2018, 10:09 - Autor: matheo - źródło: Irish Independent
Manchester United przygotowuje się do złożenia oferty za Harry’ego Maguire’a w letnim okienku transferowym.
Manchester United zaoferuje 75 mln funtów za Maguire’a?
» Harry Maguire może kosztować Manchester United nawet 75 miliony funtów
Czy Manchester United powinien zapłacić 75 milionów funtów za Harry’ego Maguire’a?
Według najnowszych doniesień Irish Independent, Czerwone Diabły nie przybliżyły się nawet o krok do transferu Toby’ego Alderweirelda z Tottenhamu. Włodarze Manchesteru United planują więc teraz złożenie oferty w wysokości 75 milionów funtów za Maguire’a.

Alderweireld od początku jest transferowym celem numer 1 Manchesteru United, ale bardzo trudne okazały się negocjacje z Tottenhamem. To dlatego Czerwone Diabły zaczęły myśleć o transferze Maguire’a.

Czasu na finalizację transakcji jest coraz mniej, bo angielskie kluby mogą dokonywać wzmocnień tylko do godziny 18:00.


TAGI


« Poprzedni news
Dołącz do Ligi DevilPage.pl w Fantasy Premier League
Następny news »
Mourinho o sytuacji kadrowej przed meczem z Leicester

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (33)


Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 14:19

Teraz szybko! Tutaj nie ma czasu na myślenie! Zaraz zamykają! Wystawiaj Edek kasę na stół! Kwota nie ma znaczenia! Musimy go mieć!
» 9 sierpnia 2018, 14:19 #31
spider1005: Leicester właśnie kupiło środkowego obrońcę Filipa Benkovica, może Harry do nas??
» 9 sierpnia 2018, 12:29 #30
Freddie: czyli kupiło dwóch ŚO. ŚO Caglara Soyuncu za 20 mln funtów
» 9 sierpnia 2018, 12:31 #29
spider1005: O Caglara Soyuncu nie mogę znaleźć oficjalnego potwierdzenia.
» 9 sierpnia 2018, 12:37 #28
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 12:28

Leicester właśnie ogłosiło kupno ŚO Caglara Soyuncu za 20 mln funtów. Czyżby Maguire w MU?
» 9 sierpnia 2018, 12:28 #27
Foster: Dajcie spokój z tym Maguierem za takie pieniądze by się z nas śmiali do końca życia...
» 9 sierpnia 2018, 12:24 #26
Fenek: Pod warunkiem, że w cenie damy im rojo + dopłata z 40 mln i niech będzie. Nic lepszego edek i tak już nie wymodzi.
» 9 sierpnia 2018, 12:21 #25
Freddie: Jeśli Maguire miałby okazał się drugim Rio Ferdinandem...
» 9 sierpnia 2018, 12:06 #24
GingerBoy: A ja mam przeczucie, że Harry to może być strzał w 10-nie tylko jeśli chodzi o umiejętności piłkarskie,ale o mentalność. Wydaje mi się, że nie jest to kolejna gwiazda, tylko zawodnik który chce pokazać na co go stać. Ja bym na miejscu zarządu pomyślał jeszcze o wpasowaniu w tą transakcje jednego z naszych obrońców np 35 mln+Rojo/Smalling
» 9 sierpnia 2018, 10:45 #23
Manutdkevin7: Nie jestem pewny czy to strzał w 10 ale jedno trzeba mu przyznać to jest Walczak zawsze gra do końca jak vidic trochę
» 9 sierpnia 2018, 13:57 #22
Slawek7: Malo mamy sredniakow i szrotu wiec jeszcze jeden potrzebny?Co to jest FC Tartak?Czy ten gosc jest duzo lepszy od naszych broncow,nie jest.Mail niezle mistrzostwa,ale nie dajmy sie otumanic.Rozumiem przedlacanie ,nadplacanie i tp za graczy pokroju Hazardow,Baleow,Naymaaow,Messich i innych Ronaldow,ale nie za takiego kloca,ktory nie jest lepszy duzo o ile w ogole jest od naszych sredniakow i to za taka cene.Mial odejsc Fela,Darmian a udalo sie tylko z Blindem.Dalej zostaje bloger, hamulcowy Herrera ,ktory c kilka dni bedzie zachwycny wszystkim trawa,stadionem,powietrzemSzrot zamiast wyprzedac to k dokupujemy,dno.
» 9 sierpnia 2018, 10:41 #21
GingerBoy: Już nie przesadzajmy! Fella taki zły, a na mundialu był jednym z lepszych zawodników Belgii-błąd w myśleniu jest jeden, wszyscy porównują go do Pogby,Modrica, Krossa i mówią jaki to Fella jest drewniany. Fakt,przy tych zawodnikach techniką się nie wyróżnia,ale jest to świetny zawodnik w powietrzu, silny i jako jeden z niewielu w naszej drużynie nie pęka przed nikim(sam zacząłem doceniać tego zawodnika niedawno). Herrera-fakt,wybitny nie jest,o czym świadczyc może np brak powołania do repry, ale pod koniec tamtego sezonu zaczął grać i nasz środek zaczął funkcjonować! Sam nie rozumiem, czemu przesiedzial tyle spotkań na ławce po tak rewelacyjnym pierwszym sezonie pod wodzą Mou(to są właśnie te tajemnice naszego trenera...). Jeżeli chodzi o Darmiana to zgadzam się całkowicie. Zawodnik do sprzedania.
» 9 sierpnia 2018, 10:51 #20
KINGofDP: Taki silny w powietrzu gdzie przegrywa z zawodnikiem nizszym o głowe od niego ? Mundial a liga to dwie inne sprawy . Tutaj gra dno , dno i jeszcze raz dno . Jak my dalej będziemy się krecić wokół takich średniaków to za dużo nie zwojujemy w europejskiej piłce .
» 9 sierpnia 2018, 12:01 #19
Foster: Slawek7 ale pocisnąłeś w PUNKT ! Dokładnie tak tu obecnie jest Blogger Mata, Hamulcowy Herrera i za chwile będą się cieszyć z motyli w Manchesterze... Kabaret panowie Kabaret!
» 9 sierpnia 2018, 12:26 #18
GingerBoy: Gra takie dno i dno i dno, że kupił go Moyes, grał u Van Gaala i teraz u Mou. Na mundial pojechał on,nie uwielbiany Nainggolan(chyba tak to się pisze). Tylu trenerów by się mylilo? Wątpię.
Jeżeli oceniasz jego umiejętności gry głową na podstawie meczu,w którym przegrał z niższym zawodnikiem...no cóż. Tak samo ja mogę Ci powiedzieć, że w Evertonie w sezonie przed przyjściem do UTD strzelił ponad 10 goli głowa. Argument kontra argument. Ja nie twierdzę, że jest to piłkarz wybitny, ale na pewno nie należą mu się takie plaskacze od kibiców prosto w twarz. Osobiście też nie widzę go w podstawie, ale jest to zawodnik uniwersalny.
» 9 sierpnia 2018, 12:26 #17
GingerBoy: I skład to my mamy bardzo dobry z drobnymi lukami(prawe skrzydło). Potrzebne jest określenie stylu, bo na razie to my każdy mecz gramy inaczej, a to do niczego nie prowadzi. Nawet średniakami, którzy są dibrze wykorzystywani można dużo zwojować. Zapomnij, że będziemy miec gwiazdy w podstawie jak i na ławce
» 9 sierpnia 2018, 12:31 #16
Slawek7: Powtarzaja banaly,oczywistosci,podlizuja sie wszystkim maskujac swoja slabo-denna gre.Zamiast pokazac na boisku to o czym mowia wola zaj tlitem jak to sie starali czy beda starac po czym przejda obok meczu,pochowaja sie na boisku i od nowa :tan klub jest wielki,zawsze sie podnosi,nastepnym razem......to sa teksty dla dzieci,ktore sie kolejne lata na to nabieraja a potem wypisuja:ale on jest prawdziwym diablem,na kapitana go,smiech.
» 9 sierpnia 2018, 12:37 #15
Carlitozz: Holy Moly.
» 9 sierpnia 2018, 10:33 #14
Czerwony123: Tak to jest jak sie czeka do samego konca okienka. 75 mln za maca? Zwykly idiotyzm tyle placic. Leicester wie ,ze jestesmy w dupie I pewnie podniesie cene jeszcze. Kiepski w chelsea za 80 mln to dlaczego nie hary za 100 w utd. . Tak sie goli frajerow.
» 9 sierpnia 2018, 10:31 #13
dlabigt23: Zaoferuje czy nie zaoferuje i dzien w dzien to samo jak nie Maguiere to Alderwierld i rozne inne . Rzygam juz tymi spekulacjami i juz raczej nie ma co sie łudzic na jakikolwiek transfer .
» 9 sierpnia 2018, 10:31 #12
Devil156PL: Nam potrzeba doświadczonego obrońcy ,od którego bedą się mogli uczyć Bailly,Lindelof czy też Jones. Nie potrzeba nam odmłodzenia linii obrony ,ale doświadczenia . Dlatego Maguire ,którego darzę sympatią ,jest beznadziejnym transferem .
Czemu dajemy (według kilku źródeł) 75 mln na Maguire ,a na Alderweirelda szkoda nam dać 60 mln?
Jest kilku obrońców ,których dało by radę wyciągnąć : Godin , Miranda , Koulibaly, Manolas .(nie każdy pewnie uważa ich za dobrych ,co do wieku ,to ma być zawodnik na kilka sezonów ,nie na kilkanaście )
» 9 sierpnia 2018, 10:27 #11
tbrady: Jones to nie jest junior, żeby miał się od kogokolwiek uczyć :) Bailly zresztą też. Ale zgodzę się, transfer Maguirea za taką kwotę jest totalnie bez sensu, czy on jest o tyle lepszy od Jonesa, Baillyego, Lindelofa czy Rojo? Akurat z obroną nie mieliśmy większych kłopotów w tamtym sezonie.

Za Alderweirelda szkoda nam dać 60mln, bo za rok kończy mu się kontrakt i będzie go można wyjąć za mniej niż połowę tej kwoty - 25mln. Więc to też ma sens.
» 9 sierpnia 2018, 10:39 #10
KINGofDP: Jones to juz miał okazje sie uczyc przy jednym z najlepszych duetów swiata a nic z tego nie wyniósł .
» 9 sierpnia 2018, 10:46 #9
tbrady: No nie wiem, dopóki jest zdrowy to moim zdaniem gra bardzo dobrze, poza pojedynczymi wpadkami które zdarzają się każdemu. Problem w tym, że on rzadko zdrowy jest ;)
» 9 sierpnia 2018, 11:05 #8
Munai: Przecież my zostaniemy pośmiewiskiem całego świata piłkarskiego jak kupimy tego gościa za 75baniek. Van Dijk przy tym to promocja...
» 9 sierpnia 2018, 10:27 #7
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 10:36

No Harry też jest dobry. Lfc rozbił bank dla Van Dijka i po tym jak przyszedł na 17 meczów zanotowali 10 czystych kont. Tak więc tu może też się opłaci
» 9 sierpnia 2018, 10:36 #6
nijit: Tyle, że Van Dijk zjada Harry’ego na śniadanie. :/
» 9 sierpnia 2018, 13:59 #5
UltrasUnited: Oby to była tylko plotka, jeżeli chcielibyśmy tyle wydawać na obrońcę, to trzeba było się wcześniej zastanowić nad jakimś Varanem czy Umtitim...
» 9 sierpnia 2018, 10:17 #4
Rakusz: Zastanawiać to się można i nad Messim czy Mbappe.

Ani Varan, ani Umtiti tutaj przyjść nie mieli zamiaru.
» 9 sierpnia 2018, 10:21 #3
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2018 10:16

Rynek oszalał ;) chociaz za Boatenga PSG tez dalo 40,5 mln funtow niemalo ;)
» 9 sierpnia 2018, 10:15 #2
United45: Doświadczony Boateng za 40 mln funtów to coś czego potrzebowaliśmy w tym oknie na gwałt, zamiast tego przyjdzie dwa razy droższy Harry "Phil Jones" Maguaire
» 9 sierpnia 2018, 10:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.