Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Co powiedział Mourinho piłkarzom po porażce z Sevillą?

» 16 marca 2018, 09:52 - Autor: matheo - źródło: The Times
Piłkarze Manchesteru United zalali się łzami po odpadnięciu z rozgrywek Ligi Mistrzów – czytamy w dzienniku The Times.
Co powiedział Mourinho piłkarzom po porażce z Sevillą?
» Jose Mourinho w rozmowie z piłkarzami Manchesteru United wziął porażkę z Sevillą na siebie
Manchester United we wtorek przegrał rewanżowe spotkanie z Sevillą (1:2) na Old Trafford i zakończył swoją przygodę z Champions League. Wielu piłkarzy Czerwonych Diabłów porażka z Hiszpanami mocno dotknęła.

Dziennik The Times donosi, że Jose Mourinho w rozmowie z piłkarzami winę za porażkę wziął na siebie.

– Kiedy wygrywamy, to wygrywamy wszyscy. Kiedy przegrywamy, to przegrywam sam – miał powiedzieć portugalski menadżer Czerwonych Diabłów.

Po porażce z Sevillą o przebaczenie kibiców Manchesteru United poprosił Eric Bailly.

Czerwone Diabły po porażce z Andaluzyjczykami muszą szybko wyciągnąć wnioski. W sobotę czeka ich kolejne pucharowe starcie – z Brighton & Hove Albion w FA Cup.


TAGI


« Poprzedni news
Ibrahimović: Jeśli zechcę, to pojadę na mundial
Następny news »
Dwóch byłych trenerów United dołącza do sztabu Giggsa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


szpilman1990: Co do stylu gry; mecze jeszcze da się oglądać. W sezonie 2015/16 pamiętam, że oglądałem mecze MU w oporem i momentami się zastanawiałem dlaczego te mecze oglądam jak i tak na 80 % do przerwy będzie 0-0. Mourinho może nie gra spektakularnie, ale jest skuteczny. My po prostu nie umiemy grać z hiszpańskimi drużynami (przykład: ubiegłoroczny dwumecz z Celtą Vigo wygrany w ogromnych bólach i na farcie, już bałem się, że nie poradzimy sobie w finale). TEN sezon nie jest zły powiedziałbym, że jest lepiej niż dobrze. Na poparcie tego przytaczam pozycję MU z poprzednich lat: 2013/14 (7); 2014/15 (4); 2015/16 (5); 2016/17 (6), teraz 2, progres na papierze jest widoczny i tyle w temacie. Zarząd na pewno jest zadowolony, więc Mourinho nie zostanie zwolniony po sezonie nawet jeśli nie wygra pucharu Angli, bo przemawia za nim najlepsza pozycja w lidze od ostatnich 5 lat i tyle w temacie
» 18 marca 2018, 16:05 #50
karreem: Już gimbaza chce wywalać Mou bo ten nie wygrał LM. Ich recepty na sukces to wywalić pół składu zatrudnić Messiego,Ronaldo,Neymara, Dybalę i innych i seryjnie wygrywać wszystko.Nie jest to łatwe co widzimy na przykładzie PSG, które po wydaniu w jednym oknie transferowym ponad 400 mln euro!!, odpada z LM na tym samym etapie co my. Ten sezon jak dotąd jest dużo lepszy od poprzedniego. Dla mnie założeniem przed sezonem było minimum wyjście z grupy LM, i powrót do czołowej czwórki ligi. Mou te cele jak na razie spełnia. W lidze po 30 kolejkach jesteśmy na 2 miejscu, w Lidze Mistrzów wyszliśmy z grupy, oczywiście każdy chciał ogrania Sevilli niestety się nie udało. 3mam kciuki za chłopaków aby na koniec sezonu utrzymali 2 miejsce, i powalczyli o Puchar Anglii. Kolejny sezon, po wzmocnieniach na pewno będzie lepszy. Krok po kroku wrócimy na szczyt tylko potrzeba cierpliwości. Pamiętajcie że Liga angielska to inna liga niż kilka lat temu,jest o wiele silniejsza, i bardziej wyrównana.
» 17 marca 2018, 12:34 #49
Mati0074: heh gosciu przemyj twarz, otworz oczy, a nastepnie przeczytaj to co ty napisales. United obecnie ma jedna z najlepszych kadr w Europie. Ludzie maja zal do trenerzeny za to ze majac taka sile ognia on im karze grac zachowawczo i defensywnie. W meczu w Hiszpanii United nie istnialo z wlasnej polowy nie mogli wyjsc grajac ze zwyklym sredniakiem hiszpanskim rozumiesz to ? Takie druzyny jak Basel Sevilla czy Besiktasy to sie wychodzi mieszanka mlodych i starszych pilkarzy i sie klepie je raz dwa, a United przez twojego trenera kazdy mecz z druzynami wczesniej wymienionymi by gral defensywnie na 0:0 nie biorac pod uwagi tego ze u siebie tez jajo co zagraja. Zblizaja sie mecze z City i z Arsenalem to tak jak Wengera jeszcze ugrac mozna tak zobaczysz w meczu z City co to znaczy miec dobry sklad i odpowiednia taktyke, a nie stanie deba w polu karnym i udawanie ze gra sie w pilke
» 17 marca 2018, 13:29 #48
RuudVN: linia pomocy
Matić, czasem Pogba, Herrera solidny nic poza tym, Fellaini, Carrick i Tominay nie nadają się do gry w LM czy w meczach na szczycie
Fernandinho, De Bruyne, D. Silva, Bernardo Silva, Toure, Gundogan
Busquets, Rakitić, Iniesta, Coutinho czasem Paulinho a rozgrywa i tak Messi
Modrić, Kroos, Casemiro, Kovacić, Isco, Cabellos
Thiago, Vidal, James, Tolliso czasem Kimmich

my na tej pozycji poza centymetrami nic nie znaczymy, dlatego oddajemy pole rywalowi i próbujemy grać tak jak gramy, Mou myślał, że Pogba to będzie drugi Scholes, wyszło tak jak każdy widzi, Matić musi rozgrywać piłki a Tominay tylko przeszkadza rywalowi w środku pola

każdy epicki zespół miał w środku świetnych graczy
United 2006-11 Scholes, Carrick
Barca (Hiszpania) 2009-15 Busquets, Xavi, Iniesta
Real 2013- Modrić, Kroos, Casemiro, Isco
Milan 2003-09 Pirlo, Gattuso, Seedorf, Kaka
Francja 1998-2006 Makelele, Vieira, Zidane

Pogba to dzieciak, jak nie dorośnie to lepiej go sprzedać i kupić zawodnika, który tak jak Lukaku będzie gryzł trawę co mecz
» 18 marca 2018, 15:59 #47
FcManU: I tak go nie wywalą bo nie ma tak naprawdę kim go zastąpić, żeby mógł rywalizować z Łysym
tak zaczynał sir Alex :
po przyJściu do klubu doprowadzili zespół do 11. miejsca w lidze. Mimo zajęcia drugiej lokaty w kolejnym sezonie, rok później Manchester United zakończył rozgrywki ponownie na 11. miejscu. Pojawiły się plotki o planowanym zwolnieniu Fergusona, ale zwycięstwo nad Crystal Palace w finale Pucharu Anglii 1990 uratowało jego posadę. W kolejnym sezonie Manchester United zdobył Puchar Zdobywców Pucharów (po finałowym zwycięstwie nad Barceloną 2:1) i wygrał Superpuchar Europy, pokonując 1:0 Crveną Zvezdę Belgrad.
Dalej wiecie jak wyglądała jego kariera w MU
dlatego trzeba dać Mou czas bo sukcesy będą.
» 17 marca 2018, 10:50 #46
ubituibiego: Mam prośbę: naparzcie sobie melisy, policzcie do 10, i zrelaksujecie się ....
A teraz na spokojnie przeczytajcie mój wpis:
1. To jest dobry sezon w wykonaniu MANUTD:
- wygraliśmy z Totenhamem, Chelsea, Arsenalem, Liverpoloem a rewanż z CITY dopiero przed nami (czyli nadal jest szansa, ze pokonamy wszystkie drużyny z TOP6
- jesteśmy na drugim miejscu w tabeli mimo, że nie trenuje nas Pocetino, Klop ani Conte a przed sezonem wielu mówiło, że plan minimum na ten rok to top4
- Mamy szansę na Puchar Anglii a pamiętam, że po jego zdobyciu nie którzy chcieli by LVG otrzymał szansę mimo, iż sezon miał znacznie gorszy niż MOU
- Mamy o 12 pkt więcej niż rok temu o tej porze
2. Pogba i Sanchez to nasz największy skarb
- to nasi najlepsi zawodnicy - Ronaldo i Messi też mieli wahania, Lewandowskiemu liczyli mecze bez gola
-pamiętam Wasze wpisy jak decydowały się losy przyjścia Alexisa "Już dawno nie jarałem się tak żadnym transferem", "dawajcie oficjalke" , "nie uwierzę, dopóki nie zobaczę go w koszule"
- trzy tygodnie temu mówiliście, że Lukaku to dramat dziś jesteście nim zachwyceni - z nimi też tak będzie
3. Mamy jednego z najlepszych trenerów na świecie
- popełnił błąd,został ograny, mógł to rozegrać inaczej - prawda - ale to geniusz. Strateg i taktyk, który osiągnął więcej niż ten, którego chcecie kogokolwiek chcecie
- jego zespół nie gra ładnie - bzdura!! gra piękną defensywną piłkę. Potrafi wyłączyć Hazarda, Salaha czy Aguero choć Ci kompletują skalpy. Dlaczego futbol oceniacie tylko pod kątem tego jak grają ofensywni gracze??
4. Jose jest magnesem
- Zlatan, Matic, Lukaku, Sanchez dlaczego do nas trafili? - ze względu na atmosferę na trybunach? Kasę, którą oferowali im inni?a może ze względu na chęć zdobywania trofeów. Może to właśnie MOU jest nadzieją dla tego klubu.
- wiem, że to bluźnierstwo, ale dlaczego nie wywalił nikt Fergusona jak Jose go pokonał w Lidze Mistrzów, albo jak zdobył Mistrza z Chelsea

Dajmy czas tej ekipie cieszmy się progresem zaufajmy Jose i nauczmy się kochać piłkę nie tylko za bramki.
» 16 marca 2018, 15:31 #45
asart: Chwała Ci chłopie!!
» 18 marca 2018, 13:05 #44
Robert0404: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2018 13:29

Nie pisz, że gramy "piękną defensywną piłkę"!
» 18 marca 2018, 13:27 #43
gaucho2015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 12:08

I co to da? 1:0 pewnie wymęczą z Brighton i Swansea a dalej? Okej, może uda nam się zdobyć wicemistrzostwo, które jest tu bardzo potrzebne od odejścia Fergusona a w trzecim sezonie dramat. Widać gołym okiem, że ta drużyna jest wypalona. Są dwa wyjscia:

1) rewolucja transferowa - wyrzucenie takich piłkarzy jak Blind, Darmian, Young, Jones, Smalling, Herrera, Fellaini oraz sprowadzenie nowych (nie daj Boże najemników) którzy okażą się strzałem w dziesiątke jak Martial Bailly.

2) zmiana trenera który natchnie piłkarzy nową wiarą.

Moim zdaniem bardziej pierwsza opcja. Ja rozumiem, że taką Seville powinnismy z palcem w nosie przejść, ale prawda jest taka, że poza bramkarzami, Baillym, Valencią, pechowym Shawem, Maticiem, Martialem, Rashfordem, Matą, Lingardem, Lukaku nie mamy kim grać. McTominay się uczy, Zlatan już nie wróci do dawnej dyspozycji, Carras emeryt a reszta?? Przecież tacy piłkarze jak Blind, Darmian, Young, Jones, Smalling, Herrera, Fellaini tu nie pasują. To już jest za duży klub dla nich. Smalling, Jones, Young się już wypalili a reszta NIGDY tu nie pasowała. Ratujmy ten klub i ściągnijmy (nie najemników) ale dobrych piłkarzy tak jak zrobił to Pep czyli nakupował solidny towar al'a Sane, Stones, Laporte, Jesus, Walker którzy umierają za niego i klub. U nas Alexis i Pogba patrzą tylko na grubosc portfela.
» 16 marca 2018, 12:06 #42
levybike: Smalling, Lingard, Herrera są ok, są to rzemieślnicy, a takich zawodników nie można się pozbywać. Na ławkę są idealni. Podobnie z Matą. Nie można mieć w kadrze meczowej 18 gwiazd. Tych zawodników bym zostawił a pozbyłbym się tych nieprzydatnych. Blind, Darmian, Zlatan, Fellaini.
» 16 marca 2018, 12:29 #41
Yuki: Od dawna nie czytam komentarzy, bo uwazam ze wiekszosc to i tak gimbaza i ludzie nie majacy pojecia o pilce. Nie wiem czemu ale przez przypadek natknalem sie na Twoj komentarz i tylko utwierdzam sie w swojej opinii.
Chcesz wywalenia 7 pilkarzy, z czego 5 podstawowych graczy meczowych ( nie mowie tutaj o podstawowej 11 jednak o zawodnikach, ktorzy maja swoje wystepy w tym sezonie ) i zastapic ich nie-najemnikami. A skad ich chcesz wziac? Myslisz, ze pilkarze pokroju wymienionych przez Ciebie bedac rownoczesnie oddanymi i myslacy dlugofalowo o MU jako ich docelowemu klubowi to rosna na drzewie, czy zbiera sie ich na wiosne z pola? Fakt, ze Darmian czy Blind nie pasuja Mourinho do koncepcji i pewnie sa na wylocie ale reszta? To kim ty chcesz grac prawie 60 meczow w sezonie?
» 16 marca 2018, 13:03 #40
KnabrnyGad: Transfery nic nie dadzą, skoro piłkarzom nie chce się biegać. W końcówce meczu to Sevilla więcej biegała i wywierała pressing, a nie MU goniące wynik. Sam miałem wrażenie, że murarz w 89 min pójdzie do tunelu jak ma zwyczaj to robić. Mou tylko klepie zawodników po pleckach i mówi, że to nie ich wina, w końcu niczego nie muszą udowadniać, nawet w trofeach, bo już są gwiazdorami. MU co chwile wyskakuje z jakimiś rekordami transferowymi, a Sevilla niby ma super skład? Taki Darmian, gdyby tylko natchnąć go motywacją, byłby wystarczającym zawodnikiem do gry przeciwko Sevilli. Większość urządza sobie spacery i to nie jest kwestia ich umiejętności. Właśnie po to ściąga się Pogbę za 100 mln, Sancheza za rekordowy kontrakt, Lukaku za 70 mln, dwóch obrońcow po 40 mln, żeby osiągnąć coś więcej niż wyjście z grupy LM i dowożenie 1-bramkowej przewagi w lidze. Poza tym najlepszy mecz za kandencji Mou, przynajmniej dla mnie, to chyba ten z Crystal Palace, gdy zagrał młodzianami. Mou miał wystarczająco okienek transferowych. Każdy kibic MU był przekonany, że nawet z Blindami i Darmianem trzeba pokonać Sevillę bez formy, bo tak naprawdę taki Blind przy Mercado lub Escudero to klasa światowa.
» 16 marca 2018, 13:37 #39
Pawlo: Yuki jakbyśmy za Fergusona mieli takich ekspertów i by nie było wyników to nie wiem czy 3 zawodników zostałoby z całej kadry, bo wszystkich sprzedaliby.
» 16 marca 2018, 14:00 #38
Czarny901: KnabrnyGad człowieku tobie polać trzeba!
Tu nie chodzi o trenera czy o gwiazdy tylko o mentalność zawodników. Oni wychodzą na murawę już jakby przegrali spotkanie.
» 16 marca 2018, 14:45 #37
Czarny901: Mourinho wziął winę na siebie bo musi ja wziąć. Może jest w tym coś, że się on po prostu skończył. Ale jestem pewien tego, że nawet SAF z tak nastawionym piłkarzami nic by nie ugrał. Mourinho musi wziąć ta odpowiedzialność na siebie i albo porozmawiać z zawodnikami albo po prostu zadzwonić do starego znajomego ( SAF'a) i spytać się go jak zrobić suszarkę, kogo czym rzucić to może zmieni się to nastawienie u piłkarzy. Fakt to trener wybiera skład, taktykę. To on ma zmotywować i pobudzić piłkarzy w przerwie, Ale cudu nie zrobi jeśli oni sami nie będą chcieli. Podsumowując moja mało znacząca wypowiedz: niech Mourinho bierze się za tych zawodników żeby oni zaczęli gryźć piach, zostawiać serducho na boisku i po prostu grali tak jak na Diabłów przystaje.
» 16 marca 2018, 12:03 #36
Gwiazdor93: Czarny tu potrzeba tylko jednej osoby. Charakternego kapitana ktos kto po strzelonej bramce powie dalej chlopaki jeszcze jedna damy rade. Cos co zrobil Lukaku po strzelonej bramce Sevilli wtedy przez chwile pomyslalem a moze jeszcze wygraja :)
» 16 marca 2018, 12:40 #35
Czarny901: Ja wiem. Ale o takiego bardzo trudno. Ostatnim był Rooney i to też nie tak do końca. Bo na ostatku to już nie widać było u niego diabelskich Rogów. Ale jak czytam komentarze że ilu zawodników tu trzeba sprzedać ilu kupić to aż mi się nóż w ręce zaciska. Chyba już mało kto pamięta jak SAF grając Parkiem, O'shea, Fletcherem wygrywał spotkania a żaden z nich nie był nigdy gwiazdą typu Messi czy Ronaldo, Ale ich mentalność była taka, można przegrywać, Ale trzeba to wygrać! I tego w zawodnikach teraz brak.
» 16 marca 2018, 14:40 #34
welllone: Ostatnio naszła mnie pewna myśl odnośnie naszego trenera i braku ładu oraz składu.
Mou opiera swoją taktykę głównie biorąc pod uwagę słabe i mocne strony tak własnej drużyny jak i przeciwnej.
Wydaje mi się, że jest to coraz bardziej zgubne z prostego powodu. Różnica poziomów między zawodnikami nie jest tak drastyczna jak 20, 10 czy choćby 5 lat temu. Nie ma tych przepaści które były kiedyś. Zespoły ze środka tabeli może nie maja sławnych nazwisk ale to nie czyni tych piłkarzy znacznie gorszymi. Wartość piłkarza nie ma za wiele wspólnego z jego umiejętnościami. Jest wypadkową jego umiejętności, prezencji i wartości marketingowej.
Tak więc opieranie się o indywidualności jest coraz mniej skuteczne. Od odejścia SAF-a brakuje pomysłu na drużynę, jakiś wypracowanych schematów i zagrań, o gryzieniu trawy nie wspominając. Tam to było wszystko zbalansowane. Kilka mega gwiazd, walczaki, rdzeń drużyny plus piłkarze ławkowicze wdzięczni za możliwość bycia częścią United.
Guardiola przez wielu byłych współpracowników nie jest lubiany ale trzeba mu oddać, że w jego drużynach widać jego piętno odciśniete w samej grze.
Mou kładzie nacisk na zupełnie co innego, zakłada, że ma piłkarza który jest jednym z najlepszych w swoim fachu. Wygląda to tak jakbyśmy nie ćwiczyli w ogóle samej gry, a tylko schematy taktyczne. Czyli kto kogo kryje, co ma robić w jakich sektorach. Tylko nie tak ogólnie, a pod konkretnego przeciwnika.
Guardiola sam czasem bierze piłkę i pokazuje Aguero (tak jednemu z najlepszych napastników świata, Eto w jednym z wywiadów też to potwierdza) jak ma biegać, prowadzić piłkę, kiedy i jak oddawać strzał.
Dwie różne koncepcje. Stad lagi na Lukaku, bo on jest duży, wygrywa sporo pojedynków itd. Czyli wykorzystujemy jego najmocniejsze strony, gdy trafi się przeciwnik który je zniweluje wózek nie jedzie dalej i nie ma planu B...
» 16 marca 2018, 11:46 #33
duncaneedwards: zoabcyzmu jakie wnioski wyciagnal z tego mourinho. niby wine wzial na siebie.ale co z tego jak na brighton wyjdzie autobusem dwom densywnymi plus fellaini w podstawie. sanchez w podstawie.martial pogba mata lawka.
» 16 marca 2018, 11:30 #32
walentos: Ta wypowiedź to dla naszych hejterów z DP taki lizak o który dziecko płakało od tygodni i nagle go dostało więc umilkło. Po prostu nagle się zamknęli bo usłyszeli że Mou wziął winę na siebie. Nie liczę oczywiście ludzi opętanych nienawiścią do Jose bo kontynuując tę metaforę dzieci też bywają upośledzone i na ich płacz lizak nie pomoże. Myślę że każdy wie kogo mam na myśli :)
» 16 marca 2018, 11:19 #31
NawiedzonyJohny: mysle ze nikt juz nie wierzy w te bajeczki mourinho, to co on mowi to kiepsko prowadzona dyplomacja i kolejna juz proba zamydlenia oczu, to jaki jest wyszlo po tym co powiedzial po meczu z sevilla
» 16 marca 2018, 11:25 #30
EmilCioran: Szkoda że publicznie nie potrafi wziąć winy na siebie tylko odwala cyrk taki jak ostatnio. To raz, a dwa gdzie w tym newsie masz jakiś cytat? Zwrot "miał powiedzieć portugalski menedżer" brzmi tak samo jak: donosi anonimowy informator.
» 16 marca 2018, 11:37 #29
duncaneedwards: juz sie tak walentos nie poodniecaj i nie wyzywaj ludzi ktorzy maja inne poglady.nie wiem co ty widzisz w mourinho.ale futbol ktory gramy jest totalnie smutny bezbarwny zero w nim radosci.tego sie poprostu nie da ogladac
» 16 marca 2018, 11:46 #28
NoLogo: Żadna wypowiedź, tylko art. The Times, że portugalczyk MIAŁ powiedzieć coś takiego. Oficjalna wypowiedź jaka była, to taka mokra szmata w ryj osób związanych z klubem w przeszłości i kibiców.
» 16 marca 2018, 12:13 #27
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 13:18

EmilCioran "Kiedy wygrywamy, to wygrywamy wszyscy. Kiedy przegrywamy, to przegrywam sam" on tego nie powiedział do mediów więc nie mogą otwarcie powiedzieć że Jose się tak wypowiedział ale jeśli takie info dotarło od kogoś z sztabu lub od zawodników to własnie w taki sposób trafia ono do nas.

Wiadomo że Ci zażarci przeciwnicy Jose będą to podważali, ale nie sądzę by media starały się w ten sposób bronić bezpodstawnie naszego menago biorąc pod uwagę że w tym sezonie nie pozostawiają na nim suchej nitki. Jak dla mnie news jest wiarygodny.

duncanedwards nikogo nie wyzwałem.
» 16 marca 2018, 13:17 #26
NawiedzonyJohny: mimo ze nie zgadzam sie z walentosem i slepo broni on mourinho to on wlasnie nie wyzywa nikogo
» 16 marca 2018, 13:23 #25
SiYamabushi: Witam dwie rurki z kremem, ale was tyłyczki muszą boleć że jeszcze minimum rok będzie Mourinho he.
» 16 marca 2018, 10:56 #24
NawiedzonyJohny: skoncz pajacowac i pisac te durne komentarze bo to ty wszyskich irytujesz czlowieku i piszesz komenty pod lajki od dawna juz ale teraz malo kto juz cie popeira bo wszyscy poznali sie na mourinho
» 16 marca 2018, 11:08 #23
SiYamabushi: Oj jak boli he
» 16 marca 2018, 11:14 #22
NawiedzonyJohny: jak ciebie nieboli to niejestes fanem MU bambushi
» 16 marca 2018, 11:15 #21
SiYamabushi: Lajki, chlopcze wychowalem sie na podwórku w latach 80, i nie rozumiem jak mozna tak hejtowac drużynę i trenera, jest jaki jest ale jest i szacunek się należy, będzie inny odnosił sukcesy będę się cieszyl, ale puki co jestem z drużyną i trenerem na dobre i na złe.
» 16 marca 2018, 11:19 #20
Stringer: Szacunek dla Mourinho? Gość ostatnio swoją wypowiedzią napluł nam w twarz i jeszcze mamy go szanować?
» 16 marca 2018, 11:21 #19
NawiedzonyJohny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 11:24

niema w tym nic zlego ze ktos hejtuje Mourinho po tym co on robi i przede wszystkim wygaduje , co jeszcze musi zrovic wy dotarlo do was ze to sabotazysta i wypalony dinozaur? ile jeszcze musi przetracic kasy na wzmocnienia i ilu graczom zastopuje talent i kariery? ile jeszcze upokorzen pod jego wodza ma dostarczyl klubowi byscie przejrzeli na oczy?
» 16 marca 2018, 11:23 #18
Stringer: Najlepsi są ci co uważają, że Mourinho jest ok tylko potrzebne są transfery xD w ofensywie Lukaku, Rashford, Martial, Sanchez, Mata, Herrera (który dobrze rozumie się z Matą tylko trzeba umieć to wykorzystać), Pogba. A niektórzy tu chcą jeszcze wciskać Dybale i Griezmanna. Z takim potencjałem ofensywnym zespół i tak broni się przed Sevillą. Potrzebny jest trener, który wykorzysta naszych zawodników ofensywnych, jak można tego nie widzieć.
» 16 marca 2018, 11:29 #17
Spadkobierca: Prawdę mówiąc lepiej zbudować defensywę i kupić kilku piłkarzy do rywalizacji o pierwszy skład, niż wydawać wielkie miliony na wymianę całego składu. Trzeba tylko odpowiedniej wizji, który będzie potrafił zmotywować tych piłkarzy i przede wszystkim ustawić na boisku wykorzystując ich atuty.
» 18 marca 2018, 18:32 #16
NawiedzonyJohny: Oto komentarz pewnego eksperta, pana Jakuba z innej strony:
"- Mourinho traci 16 pkt do lidera;
- dokonuje tego w beznadziejnym stylu, który nie daje żadnych perspektyw na przyszłość i żadnych racjonalnych podstaw do wiary w dalszy progres;
- jego polityka kadrowa jest katastrofalna, transferowa też coraz gorsza;
- United są tragiczni w ataku pozycyjnym, polegają głównie na improwizacji, błędach rywala i indywidualnościach (czym to się różni od taktyki van Gaala?), nie mają żadnego planu B, a ich jedynym schematem w grze jest dzida na Lukaku;
- w wyjazdowych meczach z drużynami lepszymi niż Brighton Cygan w ogóle nie podejmuje walki;
- Manchester United odpada z Ligi Mistrzów po dwumeczu z Sevillą i nie jest to nawet żadna niespodzianka, bo każdy rozumny człowiek wiedział, że tak to się skończy;
- drugie miejsce w lidze nie jest żadnym powodem do chwały - Mourinho po prostu już drugi rok z rzędu z wielkim trudem wypełnia cel minimum i to w dodatku w najgorszy możliwy sposób.
Nie widzę progresu adekwatnego do zainwestowanych środków i dokonań menedżera, o których ty i tobie podobni tak lubicie szczebiotać, gdy jest to dla was wygodne. Jeżeli ty jesteś zadowolony z jego pracy, to nie mam tu poważny problem.

Pro hint: nikogo nie obchodzi historyczny sezon Guardioli. Gdybyśmy tracili tylko kilka punktów do City, grali płynną, ofensywną piłkę, unikali taktyki na różaniec i nie oddawali rywalom inicjatywy z byle powodu, nasz menedżer nie udzielał tylu skandalicznych wypowiedzi, a zespół nie byłby dzielony na równych i równiejszych, to gwarantuję, że nikt by tutaj nie narzekał na Mourinho."
To tylko część elaboratu tego pana, ale jak dla mnie nic dodać nic ująć. Fakty są brutalne, na niekorzysc Mou i coraz wiecej ekspertow to potwiedza
» 16 marca 2018, 10:39 #15
Stringer: "Manchester United odpada z Ligi Mistrzów po dwumeczu z Sevillą i nie jest to nawet żadna niespodzianka, bo każdy rozumny człowiek wiedział, że tak to się skończy;"

Szczerze mówiąc myślałem, że wygramy 1-0 po jakimś fartownym golu i postawimy autobus, ale nawet to się nie udało. Mourinho out.
» 16 marca 2018, 11:09 #14
NawiedzonyJohny: ja szczerze mowiac tez ale ten ekspert mowil od dawna o tym a wszyscy patrzyli na niego jak na wariata, bardzo szanuje opinie tego czlowieka
» 16 marca 2018, 11:11 #13
Stringer: Ładnie to wypunktował. Jeżeli ktoś jeszcze jest zwolennikiem Mourinho to albo trolluje albo życzy temu klubowi jak najgorzej.
» 16 marca 2018, 11:18 #12
IngoFisher: Zwolennicy Jose to ślepi ultras ci już dawno stracili zdolność samodzielnego myślenia
» 16 marca 2018, 11:26 #11
uhahany009: Już mi bokiem wychodzi ten Mourinho, ale nie można wszystkiego zrzucac na niego. Piłkarze również się nie popisali. Te tysiące strat to nie było założenie taktyczne
» 16 marca 2018, 10:16 #10
matizek92: Mi to go już nawet szkoda, bo został równo zmieszany z błotem przez wszystkich. W sumie to karma wróciła, ale może wyciągnie z tego jakąś lekcję? Nie zdarzyła mu się taka porażka w CL. Odpadał w 1/8, ale to z drużynami pokroju PSG. Jak jest w nim trochę jeszcze starego MOU to wyciągnie z tego odpowiednie wnioski i zrobi co należy. Inna sprawa, że piłkarze też powinni dostać ostro po dupie za to jak zagrali, bo tak jak wspomniałeś, tysiące strat nie było w założeniu. Zranione zwierze jest najbardziej niebezpieczne - oby tak było z Mou :)
» 16 marca 2018, 10:21 #9
NawiedzonyJohny: no i slusznie ze zostal zmieszany z blotem, chyba nie spodziewales sie ze bo takim blamazu i zenujacych pomeczowych wywodach uderzajacych bezposrednio w klub i kibicow ktos bedzie mu przyklaskiwal i glaskal po glowie, to jest wrzod gorszy od vangaala
» 16 marca 2018, 10:26 #8
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 10:34

Słusznie czy nie - nie mnie to oceniać. Nie należę do osób, które krytykują innych za porażki. Mam wrażenie, że większość tej krytyki wynika nie z faktu słabego spotkania w wykonaniu United, tylko z tego, że to Mourinho. Nie tacy managerowie odpadali z takimi przeciwnikami w CL czy innych pucharach. I zła taktyka to jedno, brak krytyki w stronę graczy to drugie - każdy mógł zagrać lepiej.
» 16 marca 2018, 10:33 #7
IngoFisher: A jak niektórzy piłkarze mają zagrać dobrze jak grają nie na swoich pozycjach?Jak niektórzy piłkarze mają zagrać dobrze jaj niewiele potrafią a z całym szacunkiem Fella z Lingarden niewiele potrafią
» 16 marca 2018, 10:45 #6
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2018 10:55

Rozumiem, że jak Rashford gra na lewym skrzydle to potrafi mijać wszystko i wszystkich, podać, strzelać (tak jak Martial), a zmiana na prawe powoduje u niego upośledzenie ruchowe? Klasowy gracz poniżej pewnego poziomu nie schodzi - nie zależnie czy to prawe czy lewe skrzydło. Problem z młodymi jest taki, że oni niezależnie gdzie zagrają raz odpalą, a raz zawodzą - wahania formy i to jest coś normalnego. Pogba znów jak gra tam, gdzie chciał to i tak nic nie pokazuje. No i zgadam się, że w zespole mamy przeciętniaków, których być nie powinno. Niemniej nie mamy tyle hajsu, aby wymienić wszystkich. Inna sprawa, że w zespole też są potrzebni rzeźnicy :)

I nie zwalajcie wszystkiego na pozycję. Trzeba mieć to coś i to zacięcie aby wygrać mecz. Jakoś Mourinho potrafił wygrać z Interem LM, a Eto biegał na lewej obronie jak szalony. U nas tego brakuje. Tak jak powiedział Roy Keane - w tej drużynie nikt za nikogo nie walczy, a Mourinho chyba sam widzi na treningu, że Ci ludzie są bezjajeczni.
» 16 marca 2018, 10:53 #5
matizek92: Żeby nie było - trener też się nie popisał w tym spotkaniu i do teraz się zastanawiam jaki był sens wystawiania Fellainiego od początku. Lepiej było atakować, a potem go wstawić, aby bronić jak coś by wpadło.
» 16 marca 2018, 11:00 #4
IngoFisher: Tak Rashford na lewym skrzydle gra o niebo lepiej niż na prawej a Martiala to już w ogóle.Ani jeden ani drugi nie zagrali choćby meczu na dobrym poziomie w przeciwieństwie do strony lewej gdzie zagrali wiele świetnych mecze chociażby z lfc.Tak klasowy piłkarz zagra na wielu pozycjach ale oni takimi nie są a jak Jose ich tak traktuje to jest niepoważne.A zamiast kupić zawodników w miejscr przecuetniakow to może należałoby najpierw wpuścić Mate na boisku który w ostatnich meczach grał świetnie za co wylądował na ławie.
» 16 marca 2018, 11:01 #3
matizek92: Jasne, Mata powinien zagrać w pierwszym składnie - to błąd Mourinho. Niemniej Lingard w jego miejscu, który zawsze gryzł trawę zagrał bezpłciowo :( mentalność, mentalność i mentalność. To trzeba mieć. A jak on ich znowu traktuje? Martial ma najlepsze liczby w lidze odkąd przyszedł do PL, a Rash gra dużo i też ma dobre statystyki.
» 16 marca 2018, 11:45 #2
uhahany009: Wiec co panowie? Wierni po porażce, dumni po zwycięstwie? :) Szczerze powiedziawszy po tym jak United zagrało w dwumeczu to świetnie się stało że Sevilla awansowała. Nasza ławka była więcej warta niż ich cała drużyna. Pokazali nam bardzo dosadnie że pieniądze nie grają i te tygodniowo z kosmosu nie motywują bardziej
» 16 marca 2018, 13:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.