Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho zły na Martiala po meczu z Tottenhamem

» 2 lutego 2018, 06:41 - Autor: matheo - źródło: MEN
Jose Mourinho był bardzo rozczarowany postawą Anthony’ego Martiala w meczu z Tottenhamem Hotspur – twierdzą dziennikarze Manchester Evening News.
Mourinho zły na Martiala po meczu z Tottenhamem
» Anthony Martial o meczu z Tottenhamem będzie chciał szybko zapomnieć
Menadżera Czerwonych Diabłów w środę zawiodło wielu zawodników Manchesteru United. Portugalczyk miał być jednak szczególnie zły Martiala.

Francuz zaczął spotkanie na prawym skrzydle i nie był zagrożeniem dla ekipy Kogutów. Po przerwie przeniósł się na drugą stronę, ale nawet grając na swojej ulubionej pozycji był cieniem samego siebie.

Martial w rozmowach za zamkniętymi drzwiami został podobno mocno skrytykowany przez Jose Mourinho. Portugalczyk liczył, że Anthony zanotuje tak dobre występy, jak chociażby w spotkaniach z Evertonem czy Stoke City. Tak się jednak nie stało.


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini może wypaść z gry nawet na dwa miesiące
Następny news »
Transfer Zlatana do MLS coraz bardziej prawdopodobny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2018 15:33

Martial grał ostatnio regularnie tylko dlatego że Rashford złapał dołek formy. Kiedy tylko Anglik się ogarnie to wróci do podstawowego składu i będzie pierwszym wyborem na prawym skrzydle. Lewą flankę już na dobre zajął Alexis więc Francuz nie ma tam za bardzo czego szukać.
» 2 lutego 2018, 15:32 #57
wilku7: Co Ty bredzisz kolego. Martial grał regularnie dlatego, że był/jest w świetnej formie i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości. Ten mecz mu akurat nie wyszedł i tyle.
» 2 lutego 2018, 19:51 #56
Fenek: Jeśli to prawda to Mou czasami ma nieźle naj.... pod kopułą.
» 2 lutego 2018, 14:48 #55
SiYamabushi: Znowu pismaki coś napisały a użytkownicy lecą z koksem litości panowie i panie. Łykacie wszystko jak młode pelikany.
» 2 lutego 2018, 14:16 #54
Fenek: Od tego są komentarze aby się wypowiadać na dany temat. Raczej nikt nie będzie z tego powodu pisał rozprawki albo pozywał Mou o zniesławienie martiala.
» 2 lutego 2018, 14:50 #53
kanaryjski: pismaki chcieliby żeby tak było i wciskają nam takie g..no żeby smród się roznosił
» 2 lutego 2018, 19:42 #52
pbskarpy: Wystawia go na prawej stronie i ma do niego pretensje. Prosze cie.
» 2 lutego 2018, 13:47 #51
uzil25: Jak dla mnie Jose coś ma nie tak jeśli chodzi o szukanie winnych.

Przecież to co robili na boisku Matic z Pogbą to była parodia. O ile Francuz miewał już tragiczne mecze to Matic wprawił mnie w osłupienie, byłem w szoku widząc jak nim miotają. To co grała ta dwójka to było jakieś nieporozumienie... a burę jak zwykle dostaje ktoś inny niżeli powininen dostać, przynajmniej moim zdaniem.

Valencia jak na swoje standardy bardzo słaby mecz, Young to samo, byłem zdziwiony, że zagrał tak słabo. O Jonesie i Smallingu już nie wspomnę, dramat. Lukaku też null.

No nikt nie zagrał dobrego meczu (Sanchez bardzo się starał) więc nie rozumiem tych pretensji Mou o ile to prawda to pojedynczego zawodnika skoro cała drużyna zawiodła i dała się stłamsić.

Tottenham zdominował nas jak na Old Trafford City. Niestety ale wyglądaliśmy jak dzieci we mgle. Koszmar jakiś. To jak plątaliśmy się myślę, że oddaje to co robili Pogba z Maticem, coś nieprawdopodobnego jak dwóch tak klasowych zawodników mogło się tak motać.

Może sam Jose siebie powinien siebie też winić i na tak ustawiony Tottenham wyjść 4-3-3 żeby kontrolować środek pola a przez to i mecz. Może Herrera albo Carrick grając od początku pomogły zdominować mecz.

Mourinho dalej zostało coś z tego dawnego Jose gdzie potrafi się wściekać i szukać sobie wrogów tam gdzie nie trzeba.
» 2 lutego 2018, 10:49 #50
Widmo: Valencia gral za Pogba i Martialem wiec w ataku nie mial czego szukać, obie bramki poszły lewa stroną. Mecz moze poniżej oczekiwań ale co mial więcej robić?
» 2 lutego 2018, 11:00 #49
DevoMartinez: 40% atakow totkow szlo storna Younga byc moze oczekiwal wiecej asekuracji od Martiala.
» 2 lutego 2018, 11:16 #48
no7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2018 11:27

Nie przypisywal bym zbytniej wagi tego typu artykulom. Skoro odbylo sie to za zamknietymi drzwiami to albo jeden z nich musial by isc do prasy albo przekazala to sprzataczka podsluchujaca pod drzwiami. Zapewne nawet nie znala angielskiego :) Cala sprawa moze byc wymyslona przez dziennikarza ;)
» 2 lutego 2018, 11:25 #47
NoLogo: Jak Young mógł oczekiwać asekuracji od Martiala skoro ten drugi biegał na prawym skrzydle....
» 2 lutego 2018, 12:41 #46
duncaneedwards: zauwazcie ze co mecz nasza lewa strona poprostu fruwa.kazdy przechodzi a co dopiero takei zespoly jak tottenham. kto normalny wystawia na lewej obronie klaunaa ktory wogole nie wykonuje zadan w obronie. on tylko biega pod publike gra tylko dla siebie stoi z przodu i niby stara sie byc aktywny w akcjach ofensywnych. od paru meczy young gra totalnyu piach najwieksza pomylka w wyjsciowej 11.nie wiem czy on ciagnie mourinho ze gra w podstawie .komplentnie tego nie zrozumiem.nawet gary nevill na symym koncu kariery nie gral takiego szrotu
» 2 lutego 2018, 13:12 #45
uzil25: Słuchajcie panowie winę za bramki z pewnością ponosi lewa strona. Mamy tam Younga i Sancheza a do ich asekuracji schodził Matic. Young zagrał bardzo słabo, Sanchez biegał i próbował wspierać go ile mógł, Matic tak jak wyżej napisałem byłem w szoku bo pierwszy raz widziałem by tak nim miotali, by tak się plątał i dał zdominować.

Do Sancheza miałbym najmniej pretensji.
Ja prałbym skórę Maticowi i Youngowi. Niestety zawalili.
Ze stopera do ich asekuracji mieli Jonesa a jak zagrał to też wszyscy widzieliśmy.

Byłem zaskoczony, że zamiast gry Jonesem na prawym stoperze i lewonożnym Rojo na lewym zagraliśmy dwoma prawonożnymi gdy gramy z tak ciężkim rywalem a zawsze lepiej jest mieć na lewym stoperze lewo nożnego piłkarza tym bardziej, że Rojo dobrze wyprowadza piłkę.

Tak jak pisałem wyżej Mourinho zamiast zwalać winę na wszystkich a w szczególności na tych co najmniej zawalili wziąłby odpowiedzialność wspólnie z innymi winnym współwinnymi za tą porażkę na swoje barki.

Nie wierzę by menago wszystko zrobił dobrze skoro dostajemy 2-0, mogło być i z 5-0 i rywala łata nas jak chcę. Motywacji i woli walki też brakowało. To nie tylko piłkarze ponoszą za to winę.
» 2 lutego 2018, 15:54 #44
andycole9: Nie rozumiem jednego. W teorii mamy bardzo uniwersalny skład, Martial, Rash a teraz Sanchez mogą grać na kilku pozycjach w pomocy a nawet na szpicy w ataku, Pogba może być 10 może być 8, Blind może grać w obronie jak i na Def pomie czyli w gruncie rzeczy jest nieźle. Ale Mou w ogóle z tego nie korzysta, nie ma chyba pomysłu na United Unite, uparl się na tego osamotnionego Lukaku w ataku, Blind ( który grał na pomocy za van Gaala podobał mi się i nawet potrafił gola strzelić zza pola karnego) gdzieś przepadł, ale nie ja jestem na treningach z drużyną więc nie wiem
» 2 lutego 2018, 10:26 #43
Widmo: Martial to utalentowany zawodnik z trochę większym ego... trzeba byc bardzo naiwnym by przenieść go na prawą stronę i myśleć ze wszystko bedzie ok. Francuz na prawej da sobie rade, ale pierw trzeba przestawić jego mentalność, ze teraz jest skrzydłowym i ma głównie assystowac. Jose moze miec pretensje tylko do siebie(ciekawe czy na treningu mu to wychodzilo)
» 2 lutego 2018, 10:12 #42
welllone: Wydaje mi się, że kupiliśmy Sancheza bo był dostępny, a nie dla tego, że go potrzebowaliśmy.
Lewa strona radziła sobie dobrze, to po co nam tam trzeci piłkarz, jeszcze kosztem młodych perspektywicznych zawodników?
Nie rozumiem, czemu Sanchez próbowany jest na lewej skoro na 10 i po prawej nie mamy kim grać.
» 2 lutego 2018, 10:05 #41
Wave: Tego nikt nie rozumie
» 2 lutego 2018, 10:11 #40
levybike: I tu Jose popełnia wielki błąd, kombinuje na siłę.
» 2 lutego 2018, 10:12 #39
Vervvis: Zgadzam się z wami w 100 procentach
» 2 lutego 2018, 10:24 #38
Widmo: +Mogliśmy dopiec City ;) oto wielka filozofia
» 2 lutego 2018, 10:34 #37
Spadkobierca: Wydaje mi się nawet, że Tottenham zrobił lepszy transfer ściągając do siebie Lucasa, niż Manchester United ściągając do siebie Sancheza.
» 2 lutego 2018, 14:54 #36
dawid27154: Nie od dziś wiadomo że niektóre decyzje Mourinho są co najmniej dziwne. Przykładów jest wiele, Mata najlepiej gra na 10 a wystawiany na skrzydle, Miki też najlepiej wygląda na 10 a sciągany na prawe skrzydło, Martial od zawsze gra na lewej stronie lub w ataku to Jose wystawia go na prawej stronie, Pogba też dużo lepiej Sobie radzi gdy w środku gra 3 pomocników a On jest tym który ma wolną rękę i może poruszać się we wszystkich sektorach nie martwiąc się że nie bedzie miał go kto zaasekurować. Dla mnie to jest nie pojęte jak można nie sciągnąć do klubu żadnego prawego skrzydłowego z krwi i kości od czasów Valenci. Tylko upychać tam Mate, MIkiego, Lingarda, Younga, Rashforda, Martiala, Januzaja...
» 2 lutego 2018, 17:23 #35
wilku7: Może dlatego, że na 10 grał Lingard, który jest w dobrej formie ostatnio.
» 2 lutego 2018, 19:54 #34
Michux3: Pogba powinien zostać najbardziej zganiony, miał pokazać charakter jak na przyszłego kapitana zasługuje, a ten był widoczny tylko przy stratach
» 2 lutego 2018, 10:01 #33
Wave: Juz przy lini dostal bure, tam wiecej dostalo opiernicz.
Mozna przegrac po walce, ale tak bezjajecznie wstyd
» 2 lutego 2018, 10:13 #32
segate: Zaczyna sie powoli to co bylo w Realu za Mou, sianie fermentu i bezradnosc menago to sie zle skonczy
» 2 lutego 2018, 10:00 #31
lukep: Podejrzewam, że tam każdy po tym meczu dostał po głowie. Zaczynając od Pogby, którego Jose szybko zmienił a kończąc na Martialu.
» 2 lutego 2018, 09:53 #30
Wave: I slusznie, polowie druzyny braklo zaangazowania, Sanchez potrafil grac w destrukcji, Pogba i Martial truchtali sobie jakby sie nic nie stalo. W fazie defensywnej skrzydlowi tez musza zapie... w obronie.
Z ogorami to mniej potrzebne, z czolowka konieczne.
» 2 lutego 2018, 09:32 #29
shovit12: Jak jeszcze na początku sezonu Jose zmieniał ustawienie i kombinował to teraz kompletnie nic. 442 z Martialem i Lukaku i tego alexisa na ls
» 2 lutego 2018, 09:30 #28
duncaneedwards: wogole co to za idiotyzm.mourinho oszalal. caly sezon gadanie ze brakuje prawo skrzydlowego.tymczasem przychodzi okienko transferowe i co kupujemy sancheza na lewe skrzydlo. po co jak mamy martiala w zyciowej formie od biedy rahsforda . i teraz psuje wszystko ustawia martiala na prawej sancheza na lewej w srodku lignard.to kompletnie nie funkcjonuje bez sensu transfer kt ory na chwile obecna psuje harmonie nie tylko kontraktowa w zespole
» 2 lutego 2018, 09:28 #27
duncaneedwards: to juz wogole jest niedorzeczne jesli to prawda. martiala opierdolili bo co zagral zle nie na swojej pozycji.? szanowny mourinho moze lepiej sprostowalby younga jonesa czy smallinga? ale martiala?
smieszne i chyba nie prawdziwe.jesli to prawda to smieszny trenerzyna ktory ma swoich ulubiencow
» 2 lutego 2018, 09:24 #26
Zer0: Kompletnie nie rozumiem decyzji Mourinho co do obsady ofensywy w ostatnim spotkaniu. Sanchez nie jest aż tak dużo lepszy na lewej stronie względem prawej żeby uzasadnić grę Martiala na prawej flance, na której to Francuz traci o wiele więcej ze swoich atutów niż Alexis i gdzie zagrał tylko kilka meczów. Naprawdę chciałbym żeby Jose zaczął częściej testować ustawienie z 3 w pomocy składającą się z Pogby, Matića i Herrery, gdzie Paul pełniłby rolę najbardziej ofensywnego zawodnika spośród nich. Być może to rozwiązałoby niektóre bolączki w naszej grze, bo ciągłe trzymanie się 4-2-3-1, które kolejny raz nie sprawdziło się, zakrawa o głupotę.
» 2 lutego 2018, 08:56 #25
mikon70: Jeżeli to prawda, to co miał myśleć po meczu o Youngu i Jonesie? To są zawodnicy, którzy zepsuli cały mecz
» 2 lutego 2018, 08:25 #24
EricKing: Mecz zepsuł środek pola i atak. Bo co z tego, ze straciliśmy 2 bramki jak nie byliśmy w stanie odpowiedzieć? No chyba, ze celem było 0:0 to wtedy rzeczywiście wina Jonesa, Smallinga i Younga.

Największy opierdziel powinien zebrać Pogba, w drugiej kolejności Matic, a potem Martial. Jedynie Sanchez i Lingard nie zasłużyli na krytykę po tym meczu.
» 2 lutego 2018, 08:30 #23
mikon70: Pogba i Matic to zgodzę się. Ale Young i jego paniczne interwencje. To on pozwolił na dośrodkowanie które skończyło się swojakiem. Natomiast Pogba powinien już nigdy nie dostawać wolnego tak ze sobie jedzie do rodzinki. Jak widać odbija mu. Matic z takim doświadczeniem jakie ma... Zagrał jak młodziak debiutujący dość pechowo w seniorskiej kadrze.
» 2 lutego 2018, 12:29 #22
joyrider: Niestety moim zdaniem z Martiala nigdy nie będzie zawodnika godnego wielkiego United. Niby ma talent, ale w jego grze ewidentnie brakuje czegos. Może zadziornosci, walecznosci...nie wiem jak to nazwać. Ale chłopak wydaje się jakby w połowie obecny na boisku, niby jest, ale jednak jakos nie do końca. Mimo wielkiej kasy na transfery mamy ogromne jakosciowe braki. Obronę własciwie trzeba zbudować całą. Jest Bailly i poza nim wielka przepasć. A żeby odnosić sukcesy trzeba mieć żelazny srodek obrony. Ale cóż, wierzę, że Mourinho jakos to wszystko poskłada mądrze do kupy.
» 2 lutego 2018, 08:20 #21
duncaneedwards: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2018 09:30

czlowieku zanim cos napiszesz pomysl.spojrz na statystyki martiala w premiership.na srodek bym tak nie narzekal to boki obrony sa do ncizego.jak young gra na lewej to praktycznie wchodzi tym sektorem wszystko
» 2 lutego 2018, 09:25 #20
darekbogdan: gubi sie nasz The Special One...moze niech wejdzie na nasza stronke bo widze tutaj (bez zlosliwosci) wiecej modrych ustawien taktycznych O WIELE niz sam to ostatnio robi w meczach a propos nie tylko zawodnicy prawie kazdy kto przychodzi do man u ma za wielkie buciki ale rowniez sam on. Wniosek? Man utd to jakas klatwa po Fergim dla zawodnikow i trenerow? Kto by dzisiaj wszedl w buty po Sir Alexie Fergusonie....?
» 2 lutego 2018, 08:13 #19
MANUGLORy: Nie wiem o co chodzi Mourinho. Wiadomo Martial zagrał słabo ,ale i cały zespół zagrał bardzo słabo (trzeba zawsze znaleźć kozła ofiarnego). Mou powinien wpoić zawodnikom odpowiednie nastawienie bo to że jedynym zawodnikiem który robił pressing był Sanchez który przecież dopiero co przyszedł do klubu jest śmieszne. Jak to wgl świadczy o naszych zawodnikach którym mniej zależy niż temu który podobno "przyszedł tylko dla pieniędzy". Mourinho nie wpoił odpowiedniego nastawienia ,ale jak widać taktyki też bo 8 meczów z top 5 to tylko 1 bramka. Serio Jose po 8 meczach w których strzelił tylko jednego gola chce jeszcze robić z kogoś kozła ofiarnego ? Przypominam że przez taktyke Mou zawodnicy męczą się praktycznie w każdym meczu nawet z ogórami bo i tak muszą grać defensywnie i wtedy zawodnikiem który często ratuje wynik jest właśnie Martial. Śmieszne jest to co robi Mourinho bo jeden gol w 8 meczach z takimi rywalami to nie jest żaden przypadek.
» 2 lutego 2018, 08:06 #18
NoLogo: Prawdopodobnie Sanchez robił taki pressing bo jeszcze nie jest skalany przez "myśl taktyczną" nowego zespołu i to nawyk z Arsenalu. Z czasem możliwe, że zjedzie z takiego zaangażowania, jak wszystkie dotychczasowe transfery.
» 2 lutego 2018, 12:45 #17
maticr7: W Arsenalu też bywało że walczył jako jedyny.On po prostu tak gra.
» 2 lutego 2018, 15:07 #16
Elessarius: Przecież to było oczywiste, że Martial na prawej sobie nie poradzi. Niech wystawia tam Sancheza, który i tak często zachowuje się jak wolny elektron (nie mówię, że to źle) . Skoro Mou nie pomyślał, żeby sprowadzić kogoś na tę pozycję to wydaje mi się, że Alexis jest lepszym wyborem niż Martial czy Rash, którzy parę razy już na tej pozycji wystąpili i nie przypominam sobie żeby rozegrali jakieś porywające spotkanie po tamtej stronie. Chyba, że czegoś nie pamiętam. Był jakiś jeden mecz, który im wyszedł po prawej?
» 2 lutego 2018, 08:02 #15
Me89: Jose może mieć pretensje do siebie. Gramy 4231 - wygląda to słabo. Przechodzimy na 433, wygląda to dobrze i ten znów wraca to niedopracowanego i bezsensownego 4231.

Poza tym taktyka leży, presing robi 2 piłkarzy, w środku pola dziury, szkoda gadać.

Fergie jak grał dwójką w środku, to cały team bronił na własnej połowie nie robiąc presingu i nie pozostawiając dziur. Teraz to wygląda nielogicznie po prostu
» 2 lutego 2018, 07:57 #14
Pawlo: Byłem zniesmaczony grą Martiala, bo jego każdy drybling był w tym meczu nieudany, ale prawie każdy zawodnik w tym spotkaniu zawiódł. Jak to mówią tonący brzytwy się chwyta, a konkretnie Mourinho, bo musi na coś zgonić, a największe słowa krytyki należą się temu w lustrze Portugalczyka. Mając taką ofensywę na boisku niemożliwe, że żaden z nich miał słaby dzień. Zawodnicy wyraźnie się dusili w takiej taktyce.
» 2 lutego 2018, 07:44 #13
BadMojo: A ja uważam, że zarówno Martial jak i Rashford powinni się uczyć grać na prawej stronie i regularnie tam występować, pozwoliłoby to im rozwinąć własne umiejętności. Oczywiście mecz z Tottenhamem to nie był dobry moment na eksperymenty i osobiście miałem, wieloma fragmentami, wrażenie, że gramy 3-5 lewymi skrzydłowymi - Sanchez, Martial, Lingard a jeszcze i Pogba oraz Young grali jak dla mnie zbyt blisko siebie w ataku, przez co ciężko im było znaleźć wolną przestrzeń i właściwie nikt z nich nie zabezpieczał swoich sektorów w defensywie (łącznie z Sanchezem, którego harówka pod naszym polem karnym powinna być zastąpiona przez poprawne wypełnianie założeń taktycznych przez jego nowych kolegów - a on sam powinien grać pressingiem zdecydowanie wyżej). Co do samego Martiala, to sam miałem do niego po pierwszej połowie duży żal - bo w sytuacji, w której oddał "strzał" lewą nogą miał na środku pola karnego świetnie ustawionego i niepilnowanego Sancheza...
» 2 lutego 2018, 07:37 #12
Rakusz: Siwy pajacu następnym razem może wystaw go na stoperze.
» 2 lutego 2018, 07:37 #11
limak0007: Trzeba bylo kupic kogos na prawa strone, a nie dawac tam na sile Martiala. Sanches jest swietnym pilkarzem, ale jezeli przyszedl kosztem naszej mlodziezy to nie popieram tego transferu, myslalem ze bedzie gral jako prawy napastnik
» 2 lutego 2018, 07:34 #10
maticr7: Mam nadzieje że to była tylko jakaś ''Taktyka'' na Tottenham a nie na stałe.
» 2 lutego 2018, 15:09 #9
EvilRogue: Mou próbuje na siłę zrobić "uniwersalnych żołnierzy", piłkarzy, którzy będą grali na każdej stronie, co pozwoli mu na rotację i w przypadku kontuzji na załatanie luki doświadczonym zawodnikiem. W tym momencie na tym tracimy, bo nikt nie gra na swojej 'wybitnej' pozycji np. Pogba w Juve grał bliżej bramki i tam się świetnie spisywał.
» 2 lutego 2018, 07:17 #8
vieeeri: To tak jakby Mourinho dać trenować drużyne siatkarską i mieć pretensje, że nie wygrywają
» 2 lutego 2018, 06:59 #7
Widmo: Z twojego zdania wynika ze wielki Mou musi mieć topowy zespół by cos grać i wygrywać. A wyciąganie czegoś z perspetywicznych zawodników jest dla niego za trudne. Naprawdę dobry manadzer
» 2 lutego 2018, 10:20 #6
Trz: ??
» 2 lutego 2018, 10:41 #5
vanantygaal: Poza bramkarzem i alexisem wszyscy zagrali źle, duża część wręcz żenująco. Przesunięcie Martiala na prawo było bez sensu i efekty było widać. Większe pretensje powinien mieć do naszych pomocników którzy wyszli na spacer a nie grać mecz
» 2 lutego 2018, 06:52 #4
whyalwaysme01: Jak Mourinho może być na niego zły, skoro tak naprawdę to jego wina, że wystawił Martiala na nieswojej pozycji?
» 2 lutego 2018, 06:49 #3
iMarMU: Co to za brednie ?!
Tak sam mógł skrytykować każdego z osobna bo nikt nie zagrał dobrze ;)
» 2 lutego 2018, 06:43 #2
whyalwaysme01: Właśnie
» 2 lutego 2018, 06:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.