Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea: Jestem szczęśliwy w Premier League

» 28 stycznia 2018, 12:42 - Autor: Rio5fan - źródło: manchestereveningnews.co.uk
David de Gea przyznał, że jest bardzo zadowolony z dotychczasowego pobytu w angielskiej ekstraklasie. Nazwisko Hiszpania nieustannie jest przywoływane w kontekście ewentualnego transferu do Realu Madryt.
De Gea: Jestem szczęśliwy w Premier League
» David de Gea jest niekwestionowanym numerem jeden w bramce Manchesteru United
De Gea do tej pory rozegrał 298 spotkań w barwach United. 113 razy zdołał zachować czyste konto.

- Czas mija niesamowicie szybko. Jestem w Premier League już siedem lat. Jestem bardzo, bardzo zadowolony ze spędzonego tu czasu - podkreślił Hiszpan.

- Jak wiecie, dużo się w tym czasie wydarzyło. W większości były to dobre rzeczy. Czasem bywało gorzej, ale jestem bardzo szczęśliwy.

- Przybyłem tutaj jako dzieciak. Teraz jestem dorosłym facetem zarówno na boisku, jak i poza nim. To dotyczy futbolu, jak również mojego życia prywatnego. Patrząc wstecz, to było wspaniałych siedem lat - podsumował De Gea.


TAGI


« Poprzedni news
Zlatan stracił rekord bramkowy w PSG
Następny news »
Mourinho o Carricku: Będę miał fantastycznego asystenta

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


Klimaa: Teraz tylko niech potwierdzi słowa składając podpis pod nową umową ;) odnośnie życia prywatnego - gdyby miał inną dziewczynę być może nigdy nie myślałby o powrocie do Hiszpanii.
» 29 stycznia 2018, 21:52 #78
Czepsu: On jest w pierwszej kolejności człowiekiem, a dopiero później piłkarzem. Na jego miejscu sam rozważałbym powrót do Hiszpanii wiedząc, że tam jest moja kobieta. Ty z pewnością też. Z punktu widzenia kibica United strasznie się cieszę, że mimo to nadal jest u nas.
» 30 stycznia 2018, 11:47 #77
oldfashioned: Do adminów: używanie przez usera EdWoodward zdjęcia Eda Woodward'a, to BAN!!
» 29 stycznia 2018, 12:44 #76
retibra: nie poszczaj sie xd
» 29 stycznia 2018, 12:59 #75
Batigol222: Trochę to brzmi jak ewentualne pożegnanie. Jeżeli De Gea faktycznie miałby odejść, to kiepsko, ponieważ znalezienie dobrego bramkarza to naprawdę trudne zadanie(wystarczy spojrzeć na Liverpool, PSG, albo nawet sam Real). Ten Alisson może grać dobrze w Romie, ale Premier Leauge to jednak trochę inne realia.
» 29 stycznia 2018, 12:11 #74
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 12:21

Tylko Oblak! Gość genialnie czyta gre i potrafi się ustawić. Do tego nienaganna technika. Myślę że bez problemu wejdzie w buty Davida a jeśli jeszcze nasi trenerzy odcisną na nim piętno to może być lepszy od De Gei bo nie boi sie wychodzić z bramki.
» 29 stycznia 2018, 12:17 #73
retibra: jesteś pewien walentos?
» 29 stycznia 2018, 12:36 #72
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 12:56

Tak. Jak dla mnie Oblak to taki ktoś umiejętnościami pomiędzy De Gea i Courtois. Bardzo solidny bramkarz który wzrost (189) nadrabia tym że w sytuacjach sam na sam zamiast cofać się do bramki jak David potrafi szybko dopaść do napastnika i skrócić dystans . Bardzo mi się to u niego podoba i jest bez wątpienia duży atut... widziałbym go u nas zwłaszcza że Liverpool się nim poważnie interesuje.
» 29 stycznia 2018, 12:55 #71
walentos: Ciekawostka: w październiku Oblak miał więcej czystych kont w La Liga (50) niż puszczonych bramek (49). Mowa oczywiście o wszystkich sezonach spędzonych w Atletico.
» 29 stycznia 2018, 13:01 #70
Batigol222: Fakt, Oblak jest świetny(w Atletico potrafią szkolić bramkarzy, tego nie można im odmówić), tylko nie wiadomo, czy faktycznie od razu byłby w stanie zastąpić Hiszpana(De Gea początki w MU miał kiepskie, sporo czasu minęło, zanim zaadaptował się do Premier Leauge). Jeżeli Oblak z początku też byłby niepewny, to zespół miałby problem, bo w końcu celem na następny sezon jest chyba tytuł mistrzowski, a konkurencja prawdopodobnie nie będzie słabsza, niż teraz, zwłaszcza jeśli Chelsea wróci do regularnej formy a Liverpool w końcu ogarnie defensywę i zacznie punktować słabszych rywali. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłby Lloris, ponieważ on z miejsca może wejść do bramki i dać gwarancję wysokiej jakości.
» 29 stycznia 2018, 13:05 #69
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 13:15

Tylko że De Gea przychodził do nas jako chudy chłopaczek w wieku 20 lat. Nie miał siły, każdy do spychał, nie potrafił łapać i wszystko wybijał w bok lub piąstkował. Oblak to ukształtowany i znacznie lepiej zbudowany zawodnik który z pewnością nie będzie zmagał się z problemami które dotknęły Davida przy zmianie ligi.

Co do Llorisa to każdy zna jego możliwości, solidny zawodnik ale światowym topem nie zostanie bo swojego poziomu już nie przeskoczy. Ja bym celował w Oblaka on może się jeszcze rozwinać bo nie jest jeszcze stary a już pokazuje bardzo dużo.
» 29 stycznia 2018, 13:13 #68
RuudVN: Legenda głosi, że do tej pory stoi jak słup i nie rzucił się przy 6 karnych Realu.
Ale dla walentosa to nieważne, przegrać jakiś durny finał LM przez bramkarza.
» 29 stycznia 2018, 13:20 #67
retibra: no to będzie jatka, stawiam 10 dolarów na walentosa w tej bitce xD
» 29 stycznia 2018, 13:22 #66
Batigol222: RuudVN

No, chyba nie ma bramkarzy, którzy potrafią wszystko(chociaż JosĂŠ Luis Chilavert potrafił nawet strzelać bramki z rzutów wolnych i to nie raz na ruski rok). W Walencji mieli Diego Alvesa, który zdaje się miał średnią obronionych karnych ponad 50%, tylko co z tego, skoro zdarzało mu się puszczać straszne szmaty z gry? Tak czy siak, ewentualne odejście De Gei(chyba tak to się odmienia) to byłby naprawdę duży cios dla zespołu.
» 29 stycznia 2018, 13:37 #65
Cavron: A Timo Horn? Jeszcze młodszy od Oblaka, często ratuje swoimi interwencjami FC Koln, a jako że Kozły najpewniej spadną z ligi może chcieć odejść.
» 29 stycznia 2018, 13:37 #64
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 13:41

Legenda głosi że na każdego zawodnika znajdzie sie jakiś "znawca" który znajdzie jeden mecz do którego się przyczepi praktycznie za nic. Żebyś Ty się jeszcze typie uczepił jakiegoś aspektu jego gry... ale karnych i to w dodatku w jednym meczu? Oszczędź sobie wstydu związanego z dalszym komentowaniem to bo było bardzo słabe z Twojej strony.

Moja odpowiedź:
De Gea karne obronione 11 karne nieobronione 30 - skuteczność 27%
Oblak karne obronione 11 karne nieobronione 21 skuteczność 34%
Courtois karne obronione 5 karne nieobronione 25 skuteczność 17%
Neuer karne obronione 18 karne nieobronione 34 skuteczność 34%

Dane z transfermarkt oczywiście brane pod uwagę karne podyktowane podczas meczu, nie są liczone karne z konkursu 11 rozgrywanego w ramach dogrywki.
» 29 stycznia 2018, 13:39 #63
retibra: A mówiłem że walentos zwycięży :P
» 29 stycznia 2018, 13:42 #62
walentos: Zapomniałem. Lloris 10 obronionych , 57 nieobronionych skuteczność 15%
» 29 stycznia 2018, 13:44 #61
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 13:50

ale ja nie odbieram mu umiejętności
u Oblaka wyszła słaba psychika, stał jak pod ścianą do rozstrzelania a przy każdym kolejnym karnym było to widać coraz bardziej
podobny syndrom ma Higuain
» 29 stycznia 2018, 13:49 #60
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 13:52

Presja była wysoka ale czy stanie w miejscu przy karnych to taka zła decyzja? Ma tyle samo szans na obronę co przy rzucaniu się na boki :) Karne to loteria i równie dobrze 2-3 grajków realu mogło uderzyć w środek bramki i mógł zostać okrzyknięty bohaterem Atletico. Ja bym go z tego nie rozliczał.
» 29 stycznia 2018, 13:51 #59
retibra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 13:51

RVN, a co ty mozesz wiedziec o jego psychice?
» 29 stycznia 2018, 13:51 #58
RuudVN: [link usunięty] w.youtube .com/watch?v=VAgi5zXUH3U
jeżeli to dla kogoś normalne zachowania bramkarza to gratuluję
próbujecie na siłę mnie przekonać, że Oblak to świetny bramkarz i zaskoczę was, nie musicie bo wiem to doskonale
a teraz porównam jego zachowanie do bardziej przyziemnych rzeczy (hard)
mąż pobił żonę i przysięga, że nigdy już tego nie zrobi, można mu wierzyć lub nie ale pewności nigdy nie ma :)
a David nikogo nie pobił :)
nie ma co drążyć tematu a ten komentarz typu "skąd ty wiesz jaką on ma psychikę" odpowiedź jest prosta - nie wiem, ale syndromy jakieś pokazał
» 29 stycznia 2018, 14:16 #57
walentos: Czy te zachowania są jakieś dziwne? Nie udało mu się nikogo wyczuć i nie obronł karnego i tyle a Ty się tu bawisz w jakiegoś psychologa.

Sam napisałeś:
"Ale dla walentosa to nieważne, przegrać jakiś durny finał LM przez bramkarza"
Równie dobrze można winą obarczyć zawodników którzy nie trafili do siatki. Jakiś czas temu ktoś mnie tu przekonywał że nie ma obronionych karnych , są tylko źle wykonane :)
» 29 stycznia 2018, 14:26 #56
RuudVN: dobrze niech ci będzie
piłkarze Realu niepotrzebnie strzelali w bramkę
» 29 stycznia 2018, 14:33 #55
retibra: RVN, po co te uszczypliwości? Walentos zabił cię argumentami a ty teraz chwytasz się takich marnych zagrywek.... Wyjechałeś z głupią tezą i jeszcze masz do nas pretensje?
» 29 stycznia 2018, 14:37 #54
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 14:51

podaj mi jeden argument walentosa na obronę jego karnych w finale, z resztą argumentów się zgadzam, bo nie były one skierowane do mnie
» 29 stycznia 2018, 14:50 #53
walentos: Moje dwa ostatnie komentarze... nawet się do nich nie odniosłeś.

Generalnie karne to loteria i trudno jest rozliczać bramkarza z tego że podjął złą decyzję stojąc w miejscu lub rzucając się z złą stronę. Ty jednak to robisz i przedstawiasz Oblaka jako głównego sprawcę przegranego finału. Równie dobrze zawodnicy Realu mogli walić w środek lub bawić się w strzelanie Panenki a wtedy każdy wychwalałby Oblaka za zimną krew i to że nie rzucał się w ciemno. To co próbujesz tu przestawić jest raczej kiepskim sposobem oceny gry lub psychiki zawodnika.
» 29 stycznia 2018, 15:02 #52
RuudVN: nie wiem jak ty ale ja oglądałem te karne na gorąco w grupie ok. 10 osób i wszyscy przyznali mi rację po 2 karnym dla Realu i tu cytat "Real może przegrać tylko i wyłącznie jak nie trafi w bramkę"
i tak było
a to ty dopisujesz sobie jakieś niestworzone teorie, że on tak chciał, że oni mogli strzelać Panneką
» 29 stycznia 2018, 15:07 #51
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 15:18

To może na drugi raz obejrzyj cały mecz?
youtube.com/watch?v=hixd3fvn68E
Zobacz ile razy Oblak ratował Atletico. Skaputilował tylko przy bramce którą Real zdobył z spalonego. Większe zastrzeżenia można mieć do jego kolegów z ofensywy i Griezmanna który nie wykorzystał karnego podczas meczu.

Co do Twojej najnowszej teorii o tym że "Real może przegrać tylko i wyłącznie jak nie trafi w bramkę" to to samo można było napisać o Athletico. Co leciało w bramkę to wpadało, Navas też nie robił nic i Real wygrał bo zawodnik Athletico w końcu trafił w słupek. Tak jak napisałem już wiele razy karne to LOTERIA i z tego się bramkarzy nie rozlicza... daruj sobie.
» 29 stycznia 2018, 15:17 #50
RuudVN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 15:25

Navas szedł jak dzik w każdym karnym i tak się broni karne
htt ps://ww w.wykop. pl/wpis/17915873/oblak-przy-wczorajszych-karnych-wygladal-jakby-to-/
usuń se spacje i oglądnij dokładnie parodia

po raz 50 ci tłumaczę człowieku, że nie mam najmniejszych zastrzeżeń do jego gry w meczu (meczach), przywołałem tylko i wyłącznie te karne, obejrzyj zawartość w linku i odnieś się do niego a nie uciekasz w inne tematy a jak nie to nasza dyskusja dobiegnie końca
» 29 stycznia 2018, 15:22 #49
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 15:34

Navas nie szedł jak dzik... Navas leciał w ciemno jak jakiś oszołom i nic mu z tego nie wyszło. Może dla Ciebie niedzielnego kibica to były dobre interwencje. Dla mnie dużo rozsądniej zachował się Oblak który z interewencją czekał na strzał. Gdyby piłka leciała w zasięgu jego rąk lub w kierunku w którym się pochylał to ma dużo większe szanse na obronienie. Navasowi mogli ładować Panenki i strzały w środek i gość nie zrobiłby nic. To własnie odróżnia klasowego bramkarza od reszty "dzików". On zostawia sobie furtkę na kiepski strzał rywala i gdyby do takiego doszło to bez problemu by go obronił. Navasowi mogli podać piłke po ziemi i on rzuciłby się w bok...
» 29 stycznia 2018, 15:31 #48
RuudVN: ale to nie piłka ręczna, zasięg Oblaka przy tych karnych to jakieś 15% bramki
czyli dla ciebie 95% bramkarzy to oszołomy? bo tak większość interweniuje
» 29 stycznia 2018, 15:49 #47
walentos: Zasięg nóg i rąk bramkarza to 15% zakładając że stoi w miejscu i nie zrobi nawet drobnego kroku w bok. Twoje myślenie jest tak proste jak ten argument w którym nie przyjmujesz nawet tego że bramkarz przy interwencji bez problemu może zrobić niewielki krok w bok a w momencie gdy przechyla się na jedną ze stron ma nawet szanse wykonać paradę. Spójrz trzeźwo na sytuacje i pomyśl kto swoim zachowaniem miał większe szanse na skuteczną obronę bo Navas rzucając się w bok w ciemno dawał sobie niewielkie pole do popisu.

Zadecydowali strzelcy. Karne Realu były bite idealnie w bok bramki obok słupka. Zawodnicy Athletico też nie strzelali najgorzej do czasu tego słupka który zadecydował...
» 29 stycznia 2018, 15:59 #46
RuudVN: ja to widzę tak, szanse Oblaka przy każdym karnym Realu 0%, nawet jakby cała jedenastka strzelała, wszyscy rezerwowi i trener
kopnąć w piłkę ok. metr od słupka z przeciętną siłą to nawet w podstawówce potrafią
sam to udowodniłeś przed chwilą
"Dla mnie dużo rozsądniej zachował się Oblak który z interewencją czekał na strzał. Gdyby piłka leciała w zasięgu jego rąk lub w kierunku w którym się pochylał to ma dużo większe szanse na obronienie."
po drugim karnym zawodnicy Realu wiedzieli co mają strzelać
» 29 stycznia 2018, 16:11 #45
walentos: Tak samo jak na siłe znalazłeś argument o karnych tak samo na siłe próbujesz przekonać wszystkich że Oblak miał 0% szans na obronę i był na bramce Atletico ręcznikiem niczym Karius/Mignolet w Liverpoolu. Dobrze wiesz że tak nie jest i tak jak nie obronił 5 karnych tak mogło się wydarzyć że obroniłby 2-3 z nich. Na pewno miał na to większe szanse niż Navas. Dalsza dyskusja nie ma sensu bo nie dogadamy się w tej sprawie. Bez odbioru.
» 29 stycznia 2018, 17:04 #44
oldfashioned: W Realu nie dostanie takiej gaży, jak w Manchester United. Zarobił już tyle, że może odejść, bo Real, to firma! Przy okazji: co macie na myśli używając wyrazu - saga?
» 29 stycznia 2018, 12:02 #43
karol100: Wiadomo czy zagra Lloris i Eriksen?
» 29 stycznia 2018, 11:42 #42
EdWoodward: Jeszcze nie wiem, nie chcą nam powiedzieć
» 29 stycznia 2018, 11:43 #41
JestemNumerem9: Jaki jest rekord czystych kont w Pl? Nie nalezy on do Petra Czecha?
» 29 stycznia 2018, 11:08 #40
corAngar2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2018 11:31

Tak, 199 czystych kont.

na 10 miejscu takiej klasyfikacji plasuje się Peter Schmeichel z 128 czystymi kontami :)

to wkleje jeszcze całą klasyfikację :)

1 Czech Republic Petr Čech 199
2 England David James 169
3 Australia Mark Schwarzer 151
4 England David Seaman 140
5 England Nigel Martyn 137
6 Spain Pepe Reina 134
7 Netherlands Edwin van der Sar 132
United States Tim Howard
United States Brad Friedel
10 Denmark Peter Schmeichel 128
» 29 stycznia 2018, 11:29 #39
RuudVN: w tym sezonie DDG idzie na przynajmniej 20 czystych kont w lidze a jego całkowita średnia to 14,4/38 meczy, Mourinho mistrz obrony a o ataku też nie zapomina
» 29 stycznia 2018, 11:57 #38
Bylak: Liczyłem że jeszcze kogoś kupimy w tym okienku. Póki co to bilans zawodników się nie zmienił 1 przyszedl, 1 odszedł
» 29 stycznia 2018, 10:46 #37
Me89: DDG jest dla nas kluczowy. Spójrzmy na Liverpool, dobrze grają, ładnie, skutecznie w ofensywie, ale w bramce ręczniki. U nas też dopuszczamy do częstych zagrozeń, ale większość wyłapuje DDG.
» 29 stycznia 2018, 09:49 #36
EdWoodward: Póki ja tu dyrektoruje to on nie odejdzie, a już napewno nie do nich. Z nimi przestaliśmy już robić interesy. Z mafią się nie zadajemy.
» 29 stycznia 2018, 09:29 #35
ro7: Nie sądzę aby odszedł. Ale jeśli odejdzie to się go kimś zastąpi. Na szczęście gramy co raz lepiej i bramkarz nie musi wygrywać nam już meczów jak to było 2-3 lata temu. W tym sezonie to chyba tylko raz w meczu z Arsenalem tak się stało. Więc nie panikujmy. A póki co to wciąż bramkarz MU, więc tym bardziej :)
» 28 stycznia 2018, 23:08 #34
mikifiki: Trochę czasu w weekend spędziłem czytając fora Realu (głównie w kontekście ostatnich słabych występów Królewskich). Fani tego klubu są przekonani, że DDG po tym sezonie do nich dołączy. Bardzo nie podoba mi się ta ich pewność siebie i podejście na zasadzie "bierzemy kogo chcemy i kiedy chcemy". Mam nadzieję, że jeżeli rzeczywiście klub z Madrytu będzie chciał pozyskać Davida i on sam będzie zadeklarowany się odejść, to wyciśniemy z nich ostatnie euro ze świnki skarbonki Pereza. Oczywiście mam nadzieję, że nigdy to się nie stanie.
» 28 stycznia 2018, 23:06 #33
ferdas: 3/4 fanów tego śmiesznego klubu to żałosne kreatury, jaki klub tacy kibice, nie bez powodu wrzucamy tutaj co jakiś czas perełki z ich strony, bo jest się z czego pośmiać. Szkoda strzępić ryja na nich, napisałbym jeszcze tutaj co o nich myślę, ale nie spodobałoby się to moderatorom.
» 28 stycznia 2018, 23:34 #32
Magik1990MU: też czasami wchodzę, ale dla beki. Ze strony Realu śmieje się cały internet, z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że żadna inna nie prezentuje tak niskiego poziomu.
» 29 stycznia 2018, 09:13 #31
dzilu96: Tutaj tak samo zdarzają się kibice, którzy rzucają hasłami typu bierzemy Dybale, bierzemy Griezmanna.. a takie proste to nie jest
» 29 stycznia 2018, 09:59 #30
RyannMistrz: Troche to brzmi jak pożegnanie. Moglby dodac - "nigdy nie zamienie najwiekszego klubu pilkarskiego na swiecie na jakis Real Madryt".
» 28 stycznia 2018, 20:09 #29
toporminator: Oczywiście nie chciałbym aby tak było, ale jestem przekonany że De Gea będzie chciał odejść po sezonie.
Real zdesperowany brakiem sukcesu w tym sezonie i końcem ery Ronaldo będzie łatwym negocjatorem, także żądania United spełnią. Perez nie może sobie pozwolić na kolejną sagę i zwlekanie z transferem do ostatnich dni okienka, co z punktu widzenia United jest idealną sytuacją do "wydojenia" Królewskich.
Mówię to wszystko oczywiście z założeniem, że David będzie naciskał na transfer, co dla mnie jest bardzo prawdopodobne.
Trzeba oddać Davidowi, że był bardzo fair wobec MU. Nie psioczył, nie zażądał transferu, nie uciekał ze zgrupowań jak to już wielokrotnie bywało w przypadku wielu zawodników. Mógł odejść już 2 lata temu, ale zacisnął zęby i grał dalej dla MU, i to na najwyższym poziomie. Jeśli będzie chciał wrócić do ojczyzny to trzeba będzie mu po prostu pozwolić, tak jak kiedyś pozwoliliśmy spełnić marzenia Cristiano.
» 28 stycznia 2018, 18:45 #28
fworyt: Jak by chciał powiedzieć jest mi tu dobrze i nie odejdę do ruiny z Madrytu ;)
» 28 stycznia 2018, 16:05 #27
vanantygaal: Żadnych, absolutnie żadnych interesów z pseudoklubem z Madrytu. Raz na zawsze pokazać im środkowy palec
» 28 stycznia 2018, 16:00 #26
whyalwaysme01: De Gea nie jest na sprzedaż.
» 28 stycznia 2018, 15:43 #25
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 15:39

Tak na prawde wszystko zależy od samego Davida, bo jestem pewien, że zarząd i Mourinho nie oddadzą go za żadne skarby, ten zawodnik jest bezcenny.
» 28 stycznia 2018, 15:39 #24
JebikMUTD95: Wiadomo, że przyszłość Davida zależy tylko od decyzji, która jaka podejmie.
Real rzekomo latem ma zaoferować 100mln za Davida, ale za bardzo nie wierzę, że nawet taka kwota przekona zarząd United i Mourinho do sprzedaży Davida, który obecnie jest najlepszym GK na świecie.
Jesli David nie będzie sam chciał odejść, to nawet Realu nie będzie stać, żeby przekonać zarząd United do sprzedaży Davida.
» 28 stycznia 2018, 17:17 #23
Trz: za 100mln to mogą robić podejście pod Romero
» 29 stycznia 2018, 11:42 #22
slogan: miejmy nadzieję, że zostanie w klubie, jeśli skończy u nas karierę to zostanie legendą na miarę Giggsa.
» 28 stycznia 2018, 15:09 #21
kondzik: Jeżeli jest szczęśliwy to nie odejdzie.
» 28 stycznia 2018, 15:07 #20
Domestos: Jeśli będzie chciał opuścić United, to najlepiej sprzedać go w zamian za zawodników, bo kasa nam nie potrzebna.
» 28 stycznia 2018, 14:50 #19
kckMU: Jeśli De Gea zostanie u nas drugich 7 lat, będzie najlepszym bramkarzem w historii klubu. Ten gość przechodzi ludzkie pojęcie dużo mocniej niż robił to Schmeichel.
» 28 stycznia 2018, 14:15 #18
Karolsanchez: Edwin van der Sar nie zapomnij o tym bramkarzu bo był też wyśmienity.
» 28 stycznia 2018, 14:40 #17
levybike: Nie do końca trafne porównanie. Pamiętam Schmeichela i uwierz mi, to była opoka obrony United i wielka charyzma. Trochę był jednym z rodziców dla ówczesnej "11". Świetnie dowodził obroną, potrafił konkretnie ryknąć i postawić do pionu kolegów. Bardzo nie zrozumiała była jego decyzja o odejściu z United, dla mnie bezsensowna a potem powrót do PL i do wtedy nic nie znaczącego City. A przecież mógł zostać jeszcze na te kilka sezonów.
» 28 stycznia 2018, 21:26 #16
kckMU: @Karolsanchez

Ciężko byłoby o nim zapomnieć. Jeśli ktoś go pomija, to umyślnie. Jest masa genialnych piłkarzy na każdych pozycjach i są w końcu ci najlepsi na świecie.

@levybike

"Bardzo nie zrozumiała była jego decyzja o odejściu z United, dla mnie bezsensowna a potem powrót do PL i do wtedy nic nie znaczącego City. A przecież mógł zostać jeszcze na te kilka sezonów."

I to jest właśnie czynnik przeważający. Jeśli David zostanie kolejne lata, to wielka charyzma Schmeichela nic nie zmieni.
» 29 stycznia 2018, 10:07 #15
sisinho: Bądźmy szczerzy - jedyną gwiazdą która od nas odeszła i osiągneła coś więcej to był Ronaldo. W innych przypadkach gwiazdy (RvN czy Becks) grały poniżej tego co w United a sukcesow też za wiele nie zdobywali.
» 28 stycznia 2018, 13:57 #14
mikifiki: Jest jeszcze Pique. Choć Hiszpan rzeczywiście nie był gwiazdą odchodząc do Barcelony.
» 28 stycznia 2018, 23:00 #13
ZielonySmok: Mam przeczucie ze odejdzie. To będzie katastrofa dla United.
» 28 stycznia 2018, 13:37 #12
Karolsanchez: Zawsze znajdzie się ktoś kto go dobrze zastąpi ;)
» 28 stycznia 2018, 13:43 #11
dzilu96: Nikt nie jest ważniejszy od klubu
» 28 stycznia 2018, 13:59 #10
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2018 14:08

Romero spisuje siie calkiem dobrze jesli jest wpuszczany i dostaje szanse to nie zawodzi i ma swietne interwencje . Mysle ze jakby zostal podstawowym bramkarzem moglby wejsc na wyzszy poziom , wiec mysle jego bym widzial jako podstawowego bramkarza :) Wiadomo ze troche mu brakuje do Davida , ale mysle ze na ten moment on powinien jak cos przejac po nim pozycje Bramkarza podstawowego a do niego dokupic jakiegos solidnego na rotacje/rywalizacje :) chyba ze Pereira bedzie w miare dobrze sobie poczyniał .
» 28 stycznia 2018, 14:07 #9
ka22rol: Mysle że to bez sensu byłoby wprowadzić kogoś do rotacji jeśli Romero by został jakoś podstawowy bramkarz. Najlepsza opcja byłoby to co zrobiliśmy z Davidem tzn kupić młodego bramkarza równie ambitnego, jest kilku takich teraz
» 28 stycznia 2018, 14:13 #8
ferdas: A ja mam przeczucie że jesteś trollem
» 28 stycznia 2018, 14:24 #7
mariumax: Zgadzam się. Lecz to wtedy i tylko wtedy jak De Gea chciałby odejść sam

..
» 28 stycznia 2018, 18:45 #6
JasnaLiryka: Bardzo dobra wiadomość i bardzo dobra postawa Davida :)
» 28 stycznia 2018, 13:35 #5
pawik998: De Gea musi zostać na OT, bez niego nawet w tym sezonie moglibyśmy tylko pomarzyć o miejscu, na którym jesteśmy!
» 28 stycznia 2018, 13:30 #4
dzilu96: Siedem lat między słupkami naszej bramki, kiedy to zleciało
» 28 stycznia 2018, 13:10 #3
MCHammer: Jak chce zostać legendą United to zostanie w Realu po słabym występie drużyny zaraz będą ich mieszać z błotem
» 28 stycznia 2018, 13:03 #2
Dreezeq: Czekamy na drugie siedem.
» 28 stycznia 2018, 12:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.