Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Souness krytykuje wyrachowany styl Man Utd

» 8 maja 2017, 07:05 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Graeme Souness, legenda Liverpoolu, a obecnie telewizyjny ekspert piłkarski, uważa, że Jose Mourinho uczynił z Manchesteru United nudny zespół.
Souness krytykuje wyrachowany styl Man Utd
» Graeme Souness krytycznie ocenia styl Manchesteru United pod wodzą Jose Mourinho
Czerwone Diabły w niedzielę przegrały z Arsenalem 0:2 na Emirates Stadium i praktycznie straciły szansę na ukończenie rozgrywek w czołowej czwórce Premier League.

– Manchester United nie gra widowiskowo. Myślę, że są jak typowi fachowcy. Bardzo trudno gra się przeciwko nim i niezwykle ciężko ich pokonać. Nie sprawiają jednak, że podrywasz się z siedzenia – mówi Souness na antenie Sky Sports.

– W moich czasach Manchester United był klasyfikowany jako zespół grający najbardziej widowiskowy futbol.

– Wracam jeszcze do czasów Gordona Hilla na jednym skrzydle, Steve’a Coppella na drugim, George’a Besta i Willy’ego Morgana.

– Oni zawsze byli zespołem, który podrywał cię z krzesełek. Nie sądzę, aby obecna drużyna to robiła – dodaje Souness.


TAGI


« Poprzedni news
Daley Blind dostanie nowy kontrakt
Następny news »
Mata: Trzeba patrzeć na pozytywy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


KrystianUnited: Pozdrawiam również. Super komentarz. Z United jestem już od przeszło 23 lat. Zgadzam się z Tobą. Wszystkiego dobrego.
» 10 maja 2017, 12:41 #34
sinedd91: jakby przed przyjsciem Mou zwłaszcza ostatni sezon było widowiskowo ...
w zeszłym sezonie oglądałem mecze tylko ze względu na to, ze nie wypadało nie obejrzeć...
w tym przynajmniej nie muszę się do tego zmuszać...
faktem jest jednak, ze to nie to samo co dynamiczna gra za czasów fergusona ... mam wrażenie, ze nawet za Moyesa zespół grał bardziej widowiskowo
» 8 maja 2017, 19:45 #33
miocinho2: Mourinho-2 trofea w 9 miesiecy i bardzo duza szansa na 3
Klopp-0 trofeow w 18 miesiecy.Ale za to ma atrakcyjny futbol.
» 8 maja 2017, 19:38 #32
kamilxdd: A teraz porównaj składy, Klopp przez cały sezon ma na ławce 17 latków a i tak stawia się całej TOP6 (nie przegrali nawet meczu), jakby Mane nie pojechał na PNA i nie połapali kontuzji w styczniu to kto wie co by było, bo tak jak mówiłem - nie mają zmienników nawet w stosunku 50:100 pod względem jakości.

Klopp oszukany przez sędziego w finale LE, potem Cabalero - mistrz karnych i tak to wygląda.
» 8 maja 2017, 20:20 #31
Michal88: jak ktos jest prawdziwym fanem United to zawsze bedzie ich gra bedzie podrywac z krzeselek
» 8 maja 2017, 19:32 #30
uzio: jakby nie patrzeć racje ma ale i tak jest lepiej niż za LVG.
» 8 maja 2017, 17:23 #29
TheRipper: Ale co by nie mówić o Sounessesie to tu akurat ma rację. Gra Manchesteru United jest nudna już od 4 sezonów i poza pojedyńczymi przypadkami, ciężko się to ogląda. O ile my kibice United potrafimy na to przymknąć oko, tak dla postronnego fana futbolu, większość spotkań United to katorga dla oczu. Gdyby jeszcze szły za tym dobre wyniki, to byłbym w stanie to przeboleć, a tak cóż... Mimo wszystko trzeba przyznać że Mourinho ma jakiś sensowny pomysł na ten zespół w przeciwieństwie do poprzedników, sytuacje sobie stwarzamy tylko skuteczności jak nie było tak nie ma. Momentami irytuje mnie też minimalizm Portugalczyka, ale jednak trzeba przyznać że Jose wie co robi. Mam nadzieję że wraz z letnimi transferami poprawi się zarówno gra, jak i wyniki będą bardziej zadowalające.
» 8 maja 2017, 17:14 #28
marchewa11: Rozwalili zespół,pozbyli się zawodników bez przemyślenia a teraz nie mogą go po składać.Ostanie transfery nie wnoszą za wiele do gry i gramy tak jak gramy myślę że następny sezon będzie kluczowy dla Mou ,jeśli zrobi dobre transfery to i będę wyniki.
» 8 maja 2017, 17:10 #27
miocinho2: Pogba,Bailly,Zlatan to faktycznie od podawania recznikow sa.Czemu tu ludzie nie mysla za nim cos napisza.
» 8 maja 2017, 19:31 #26
MatiasXD: Prawda jest taka że za krytykowanego tutaj Van Gaala graliśmy bardziej widowiskowy futbol w meczach z drużynami z TOP6 niż za Mourinho.
» 8 maja 2017, 14:16 #25
Krystiano98: No a nie potrafiliśmy zdominować spadkowicza. Ups, no jakże. Klepanie na swojej połowie-kwintesencja tiki taki Holendra.
» 8 maja 2017, 15:10 #24
DevoMartinez: Chyba zartujesz :D Za van Gaala to oczy krwawiły od liczbny podań w poprzek boiska. Stwarzalismy kilka sytuacji na 90 min a tak było klepanie wszerz i do bramkarza byle tylko sie utrzymac przy piłce. A jak nas przycisnięto wysokim presingiem i to tak szły długie lagi na Fellainiego i tyle z tej jego tiki taki było
» 8 maja 2017, 15:31 #23
Krystiano98: Ha! to jeszcze ja!
Za van Gaala jedynymi widowiskowymi akcjami były dryblingi Martiala i Rashforda
» 8 maja 2017, 15:36 #22
TheRipper: Jedyny pozytyw przemawiający za LVG to bilans z czołówką. Poza tym wszystko jest póki co na korzyść Portugalczyka.
» 8 maja 2017, 17:42 #21
Vex: Przypominam uprzejmie tym, co już zapomnieli - w ostatnich latach Ferguson też był szeroko krytykowany za styl. Gra była prosta, nieciekawa, a to co odróżniało ją od Mourinho obecnie, to skuteczność. Ostatnie sezony wygrywane były przez 0 z tyłu i 1-2 z przodu, nierzadko w ostatnich minutach.

Ostatni sezon Sir Alexa, kiedy graliśmy na prawdę widowiskowo był pewnie 2007/2008? Może jeszcze następny.
» 8 maja 2017, 12:51 #20
Jake: o właśnie, sto procent racji. Już myślałem że tylko ja pamiętam styl gry United w ostatnich latach kadencji Fergusona
» 8 maja 2017, 17:29 #19
DevoMartinez: Kiedys trawa była bardziej zielona, gory wyzsze a niebo bardziej niebieskie. A bardziej nudnego futbolu i zachowawczego niz gralismy za van Gaala nie widziałem. Ten sezon to pierwszy JM więc dopiero w jego trakcie sie przekonal jakie ma braki ten zespół. Widac, ze ofensywa kuleje, brak jakosci i regularnosci z przodu poza Zlatanem. Natepny sezon bedzie duzo lepszy.
» 8 maja 2017, 12:34 #18
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2017 11:58

Wszyscy "żyjemy wspomnieniami" o dawnym wspaniałym United i jakoś bardzo nie chcemy pamiętać ile to razy podobne "wrażenie" mieliśmy oglądając występy podopiecznych sir Alexa. Dzisiejszy stan posiadania United jest wypadkową tego co pozostawił po sobie SAF oraz tego, co po jego odejściu działo się i dzieje w szatni. Trwa przebudowa. Totalna przebudowa, która obejmuje zarówno skład drużyny ale także (a może przede wszystkim) objąć powinna także sposób naszego postrzegania tego jak Klub, Drużyna są kierowane. Wiele osób krytykujących dzisiejszy United potwierdza zmiany, jakie zaszły w futbolu ale jednocześnie domaga się zachowania United takim jakim był. Przecież to jawna niekonsekwencja! Pamiętam jak wielu krytykowało sir Alexa za to, że United był "niewystarczająco aktywny" w kwestii transferów. Dziś wielu "bije na alerm" na wieść o planowanych przez United transferach. Kolejna niekonsekwencja czy tylko brak wiedzy o tym "czego chcemy"..? Mamy szczęście, że United to jeden z największych i najbogatszych klubów na świecie. Dlatego transformacja ma szansę być możliwie szybko skończona. Ale otwórzmy oczy i nasze umysły zanim skrytykujemy kolejny raz. Zastanówmy się czy powinniśmy potępiać trenera za to, że "kalkuluje" w celu osiagnięcia wyników jakich oczekuje od niego zarząd i kibice? Przecież jeśli zaryzykuje otwartą i widowiskową grę i przegra... nikt nie będzie głaskał go po głowie i pocieszał, że "pięknie przegrał" tylko zwolni i poszuka następcy.... Dobrze jest wiedzieć "czego się chce" ale ponad wszystko trzeba wiedzieć "jak do tego dochodzić".
Mourinho to jeden z najlepszych trenerów na świecie. Bez wątpienia. Ale także on nie jest cudowtwórcą, także on potrzebuje czasu. Rozumiem tych wszystkich, którym ciężko na sercu po utrzcie szansy na TOP4. Jestem z Wami. Ale nie wszystko w tym sezonie jeszcze stracone i... jesteśmy ledwie 180 minut od trofeum, jakiego w bogatej historii United jeszcze nie było. Dlatego poczekajmy z ostatecznymi ocenami aż przebrzmi ostatni gwizdek tego sezonu. A go do wywodów G. Sounessa... Lubiłem go jako piłkarza dlatego zwracałem uwagę na jego próby menadżerskie. Gdyby coś osiągnął jako trener nie byłby dziś pewnie ekspertem.... Dlatego dajmy sobie spokój z takimi analizami.
» 8 maja 2017, 11:52 #17
Ice: Zgadzam się ale do stylu Fergusona wystarczyło by dodac Pogbe na srodek + skrzydłowego z topu i dalej M.U Fergusona było by najlepsze na świecie. Chodzi mi o to że Ferguson nie raz denerwowal tym że nie robi wielkich transferów więc wyobrazcie sobie że raz n aileś lat Fergie wydal by te 100mln i wtedy M.U to była by drużyna z galaktyki a teraz pomimo wydawania ogromnych pieniędzy nie możemy utrzymac się w top4. Wyobrażcie sobie co by było gdyby Ferguson zastąpił Scholsea Giggsa i Cr7 graczami z Topu a nie zamiast tego na siłe grac tym co mielismy M.U BYŁO BY POTĘŻNE a teraz przebodowywujemy cały skład i nie widać monolitu ładu i składu. Fergie umiał grac tym co miał ale gdyby nei raz sypnal porządnie kasa to M.U by ło by przepotęzne a tera zpomimo ciąglego sypania kasa nie możemy nawetd dojśc do poziomu gdy wogóle prawie nic nie wydawaliśmy a nie mówiąc juz o złotej erze Giggs Scholes Ferdinand CR7 itd itd
» 8 maja 2017, 12:08 #16
jaratkow: Przyznaj proszę Ice, że nawet najmądrzejsze analizy z gatunku "co by było gdyby było" nic nie wnoszą do dyskusji o tym co jest dziś.
SAF miał grupę doskonałych piłkarzy ale chyba nie zdołał przewidzieć, że każdemu z nich licznik bije i powoli i w sposób nieunikniony zbliżają się do końca swych karier. Uzupełnienia składu nawet jeśli były to miały charakter bardziej "zadaniowy" (np. Van Persi i tytuł nr 20) aniżeli służyły długofalowemu rozwojowi drużyny. W sytuacji gdy Moyes jeszcze bardziej obniżył nasze loty powinniśmy spoglądać na przecę LvG i teraz Mourinho odrobinę mniej restrykcyjnie.
Ja osobiście pierwszych poważniejszych ocen zamierzam dokonać po zakończeniu najbliższego letniego okna transferowego. Uważam, że własnie to co się działo w tym sezonie w polączeniu z inwestycjami da pierqwszy w miarę miarodajny obraz tego, gdzie podążamy pod wodzą Mourinho
» 8 maja 2017, 12:23 #15
matej825: masz sporo racji aczkolwiek jesli chodzi o Mou to oczywiscie moje zdanie. mysle ze jako trener osiagnal swoje i starczy... a jezeli chodzi o United to poprostu sa nudni i nie pilka sie zmienila bo inne druzyny graja efektownie i np taki arsenal ktory ma gorszy team gra bardziej efektownie i skonczy przed nami...pamietam chelsea za mou i szczerze jak mamy grac taki futboll to niestety bede patrzyl na wyniki... a chyba nie o to chodzi
» 8 maja 2017, 17:57 #14
jaratkow: @matej825: Być może jest "coś na rzeczy" i zespoły grają mniej widowiskowo jeśli gra idzie o jakąś wysoką stawkę. Zwróć uwagę jak wiele meczy w turniejach bywa fantastycznych a finał... Do najciekawszych nie należy. Sięgając pamięcią wstecz pewnie nioe bez trudu znaleźlibyśmy sezony mistrzowskie kiedy United stylem nie zachwycali (a przynajmniej często "kaleczyli") ale byli skuteczni. Tak samo "pięknych porażek kilka udałoby się naliczyć. Tak więc bardzo często chęć osiągnięcia celu determinuje styl / albo jego brak. Gdy dodasz do tego "kolekcjonera trofeów" Mourinho wiele staje się jasne.
» 8 maja 2017, 19:37 #13
matej825: absolutnie sie zgadzam...tuz po Fergim Manchester sie poprostu zepsul... Kocham United ale prawda w oczy kole... i te transfery teraz?? Griezman??za takie pieniadze? nie widze nastepnego sezonu...
» 8 maja 2017, 08:40 #12
zaluda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2017 08:58

W takim razie zostańmy Loserpoolem 2.0 kupujmy średniaków za małe pieniądze i liczmy że co sezon z akademi będzie się przebijało 5graczy pokroju Rashforda
» 8 maja 2017, 08:57 #11
trezegram: Dokładnie! Nam trzeba kogoś z przodu kogoś o charakterze chociaż trochę zbliżonym do Zlatana a Griezmann wydaje mi się jakiś bezpłciowy... I jeszcze do tego ta kwota.
» 8 maja 2017, 11:57 #10
kckMU: Oglądając Liverpool zawsze wstaje z fotela w trakcie meczu. Żeby telewizor wyłączyć.
» 8 maja 2017, 08:32 #9
Hoodys: w ogóle mam wrażenie że wartości w ciągu ostatnich kilku sezonoów sie pozmieniały. Liverpool gra mega atrakcyjny i widowiskowy futbol, a my gramy kaszane.. I to znajduje odwzorowanie w wynikach
» 8 maja 2017, 09:02 #8
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2017 09:52

Racja, Liverpool osiąga nieporównywalnie lepsze wyniki... Tylko nie wiem gdzie i w co.
» 8 maja 2017, 09:52 #7
sisinho: Hodys zyje w innej rzeczywistosci po prostu. Mistrzostwo wygrywa druzyna, która nie gra pięknie a skutecznie. I pokazała to Chelsea w tym sezonie - ile oni razy wygrali po 1:0 albo 2:1? To były piękne spotkania? Czy rok temu Leicester grał piękny czy wyrachowany futbol? Mało okazji i większość wykorzystanych ale lepiej pogadać o stylu ekip, które nic nie wygrały od 18 lat.
» 8 maja 2017, 10:32 #6
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2017 11:03

sisinho: bzdury opowiadasz. Jakos ManCity potrafil grac ladnie i wygrywac mistrzostwo Anglii.
» 8 maja 2017, 11:03 #5
kckMU: @DEPE

07/08, 08/09, 10/11 - my nie potrafiliśmy?
» 8 maja 2017, 11:29 #4
ReedSnakee: Cudze chwalicie, swego nie znacie. :P
» 8 maja 2017, 12:05 #3
HubsS1: Na odpowiedni styl jeszcze przyjdzie czas, najpierw temu klubowi potrzebna jest stabilizacja.
» 8 maja 2017, 12:15 #2
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2017 13:08

O tym mówie, że dzisiaj człowiek siada, ogląda Liverpool który bije całe top6, gra atrakcyjny futbol i zdarzają im sie wpadki z dołem tabeli, ale widać że jest progres ostatnio.
Natomiast my gramy syf i to delikatnie mówiąc i jeden skowronek z Chelsea tego nie zmieni. Na wyjazdach z top6 strzeliliśmy zawrotny 1 gol na 5 meczy.
Chce oglądać taki futbol jaki wprowadził Klopp, takie transfery jakie robi Liverpool robiło kiedyś United ( tylko że oni mocno skąpią grosza, przez to nie wydadzą kasy na 2-3 światowej klasy grajków by zdobyć mistrza już w przyszłym sezonie )
Natomiast Mourinho=/= ofensywa. Będziemy oglądać murowanie bramki, niestrzelanie goli i standardowy "pech". A przegrana z AFC w takim stylu świadczy że chyba Mourinho nie do końca wie jak połączyć ofensywnych grajków z potencjałem z jego siermiężną taktyką z 2004 roku
» 8 maja 2017, 13:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.