Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jordi Alba na celowniku Manchesteru United

» 22 marca 2017, 07:43 - Autor: Bart - źródło: MEN
Manchester United bacznie przygląda się sytuacji Jordiego Alby na Camp Nou. Czerwone Diabły są zainteresowane pozyskaniem bocznego obrońcy FC Barcelony w miejsce Luke’a Shawa.
Jordi Alba na celowniku Manchesteru United
» United chce ściągnąć doświadczonego obrońcę Barcelony
Anglik nie spełnia oczekiwań Jose Mourinho i nie jest w stanie zaimponować portugalskiemu szkoleniowcowi. Alba jest podobno zainteresowany transferem do Manchesteru United i jest dużym zwolennikiem samego menadżera MU.

Alba nie został wybrany do gry w ostatnich ważnych meczach - przeciwko Atletico w lidze oraz przeciwko PSG w meczu Champions League. 28-latek nie jest również w najlepszych relacja z Luisem Enrique. Menadżer Barcy opuszcza jednak klub po zakończeniu sezonu, więc Alba swoją decyzję o odejściu może jeszcze wstrzymać do tego czasu.

Hiszpan ma ważny kontrakt do 2020 roku. Kwota jego transferu oscylowałaby w granicy 25 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
United nie będą spłacać kontraktu Schweinsteigera
Następny news »
Ethan Hamilton powołany do kadry młodzieżowej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


Klimaa: Trzeba postawić na Shaw'a. Chłopak ma potencjał tylko trzeba dać mu szansę. Wierzę w to że Anglik zostanie w klubie i będzie walczyć o wyjściowy skład.
» 22 marca 2017, 23:31 #43
N17: Tak tak tak! W końcu robimy porządne transfery, przej2cie Alby tylko by mnie w tym utwierdziło.
» 22 marca 2017, 22:27 #42
Insanity: Suarez @ Ajax, leszczepool nie miał żadnego problemu by dużo robić a mało symulować.
DNA Tancelony wchodzi tylko wybrańcom w krew.
» 22 marca 2017, 23:49 #41
dawid27154: Dokładnie to samo napisałem o Albie co Ty o Suarezie, a oglądałem go w akcji za czasów Valencii bo go chcieliśmy, chociaż z tym Suarezem to On zawsze miał to coś do robienia cyrków na boisku, co nie zmienia faktu że jest kozak, ale nie chciałbym go widzieć w United z racji jego zachowania na boisku a nie gry. Dlatego Alba Valencia-tak, po kilku latach w Barcy-nie. Masz też racje z tym że niektórzy zawodnicy po dołączeniu do Barcy po jakimś czasie nabierają tych "nawyków" ale nie ma co wszystkich wrzucać do jednego wora.
» 23 marca 2017, 00:23 #40
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 17:28

Jak tak patrze na komentarze pod tym newsem badz wczesniej z Neymarem to mam wrazenienie, wiele osob na tej stronie to nawet Messiego by nie chcialo placzac, ze to przeciez oszust podatkowy...

Sam Alba to top 3 LO na swiecie i bylby sporym wzmocniem. Moze w koncu mielibysmy godnego nastepce Evry, bo juz oczy bola od patrzenia na Blinda, Rojo czy Darmiana na lewej obronie. Na Pedro tez byly placze i hejty, ze nurek, ze cygan, ze slaby itd. a w tym sezonie zjada kazdego naszego skrzydlowego...
» 22 marca 2017, 17:27 #39
bedajaja: masz rację, ja tu zauważyłem że wg czytelników jest strony dobrzy są tylko piłkarze United i Ronaldo, reszta to ogórki którzy nawet nie zasługują na grę w koszulce United, to jest tak żałosne że aż śmieszne. Po za tym ciekawe czemu na Ibrę tutaj nie plują przecież też grał z Barcelonie.
» 22 marca 2017, 18:00 #38
Maxwell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 19:25

Nie no, Alba spoko, tylko jakoś nie widzę by chciało mu się odchodzić z Barcfelony ;p
A przynajmniej nie do zespołu które nie skończy w top4 i nie będzie grał w LM
» 22 marca 2017, 19:24 #37
Fenek: Niby ok tylko, Mou musiałby go chwycić za mordę i powiedzieć, żeby przestał rozkładać się jak panienka.
» 22 marca 2017, 17:07 #36
Kuba1878MU: Umiejętności ma i to bardzo duże, jednak jego zachowanie w meczach skreśla ten transfer według mnie. To samo tyczy się m.in. Neymara
» 22 marca 2017, 15:37 #35
mycka86: Nie ma sensu kierować się uprzedzeniami i jego przyjście byłoby ogromny skokiem jakościowym, co nie zmienia faktu, że ten transfer jest tak prawdopodobny jak to, że zdobędziemy mistrzostwo EPL w tym sezonie.
» 22 marca 2017, 15:04 #34
walentos: a może rzeczywiście Alba chciałby pracować dla Mourinho i Manchester United wydaje się dla niego dobrym miejscem do rozwoju kariery. Nie ma co dużo mówić ale w Barcelonie stoi w miejscu jeśli o poziom gry chodzi.
» 22 marca 2017, 15:10 #33
mycka86: Nie wykluczam tego, ale wydaje mi się to niezwykle mało prawdopodobne. Jeśli tam stoi w miejscu, to u nas by się cofnął, bo nie wiem jak nazwać zamianę jednego z najlepszych klubów na świecie, którego jest wychowankiem i który co roku walczy o kilka trofeów na klub, który nawet nie gra regularnie w lidze mistrzów. Ja na jego miejscu odszedłbym, tylko gdyby mi wystawili walizki przed szatnię i rozwiązali kontrakt.
» 22 marca 2017, 15:27 #32
LouiVanGaal: waletos
messi w barcelonie jak i ronaldo w realu tez stoja w miejscu a czy chca odchodzic?
to nie jest stanie w miejscu np jak di maria u nas tylko
Giggs tez stal w miejscu przes kilka sezonow ale czy chcial odejsc ?
» 22 marca 2017, 16:55 #31
uzil25: Nie no panowie udowodniliśmy, że potrafimy przyciągać najlepszych zawodników na świecie więc nie ma o czym mówić. Po prostu kwestia tego czy chce czy nie. Jeśli tak to solidny kontrakt dostanie i będzie grał w jednym z najlepszych klubów na świecie, mającego świetnych fanów, menadżera i szanse w walki w najbardziej konkurencyjnej lidze na świecie. Brzmi nieźle.

Jednak jego zachowanie pozostawia sporo do życzenia. Jeśli chodzi o same sportowe aspekty no to ciężko się o cokolwiek przyczepić bo jest to świetny zawodnik no ale nie można robić z takiego klubu pośmiewiska i symulować.

Mimo wszystko uważam, że trzeba postawić na Luke'a i chłopak jeszcze zostanie najlepszym LO na świecie, udowadniając wszystkim jak świetnym piłkarzem jest. Mou musi mu dać w końcu szanse bo Rojo, Darmian czy Young to dobrzy lub nawet bardzo dobrzy piłkarze ale to wszystko to raczej zapchaj dziura a nie LO z prawdziwego zdarzenia.
» 22 marca 2017, 16:56 #30
walentos: mucka odpowiedz sobie na pytanie gdzie rozwiniesz sie bardziej:

W Barcelonie która jest na szczycie, gdzie nie masz wiele do roboty, gdzie sędziowie pomagają jak mogą a trio z ataku samo ogrywa każdego w lidze nie dopuszczajac rywala do słowa a menadzereme moze byc ktokolwiek bo i tak odniesie sukces?

Czy w Manchesterze United który podnosi sie po kiepskich latach , mierzy wysoko ale ma trudnych rywali na swojej drodze który w końcu trafił na menadżera prawdziwego zdarzenia i zaczyna ściągać do swojej drużyny najlepszych.
» 22 marca 2017, 21:24 #29
PanEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 13:46

Chyba zaszła jakaś pomyłka. Jesteśmy zainteresowani sprowadzeniem znanej aktorki zwanej Jessica Alba. Ten Pan moża i ma zdolności aktorskie oraz podobne nazwisko ale nie znajduje się na naszym celowniku.
» 22 marca 2017, 13:46 #28
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 13:28

Jeśli chodzi o zachowanie to jest to typowy Katalończyk czyli symulant, gwiazdor i prowokator. Dodatkowo wygląda jak Chomik.
Jeśli chodzi o umiejętności to jest to absolutny top swiatowy na swojej pozycji. Szybki, zwinny, dający więcej w ofensywie niż niejeden skrzydłowy pomocnik. Ogólnie marzenie.
Ale jednak 25 mln to jest śmieszna cena dlatego jestem zdania że to tylko zwykła plota. Barcelona latem zmieni trenera więc Alba nie ma powodu żeby odchodzić.
» 22 marca 2017, 13:27 #27
JacekB: Żadnej gnidy z Barcelony
» 22 marca 2017, 11:50 #26
Olo: messi by w sumie siadł :P
» 22 marca 2017, 12:15 #25
tom93: Tego pyskatego udawacza padającego od podmuchu wiatru tu nie trzeba.
» 22 marca 2017, 11:26 #24
EmilCioran: Ja nadal wierze w Luke'a ale moja wiara jest coraz mniejsza. A jakbym miał wskazać mojego faworyta na LO to nie byłby nim Alba. To bez wątpienia klasowy gracz ale wolałbym Kurzawe. Poprosze o kilka hejtów.
» 22 marca 2017, 11:17 #23
bedajaja: to jest żałosne na tej stronie, gość wygryzłby każdego LO w Premier League a dla ludzi z tej strony to śmieć i pachołek, śmiech na sali.wt
» 22 marca 2017, 10:48 #22
Olo: jasne. Shaw też miał każdego wygryźć. Ja tam nie sądzę żeby się sprawdził, mimo iż z WIELKIEJ BARCELONY.
» 22 marca 2017, 11:47 #21
mattCK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 12:27

@bedajaja którego LO z Premier League by wygryzł? Bainesa? Rosea? Proszę Cię...śmiem twierdzić, że miałby problem nawet z takim Alonso czy van Anhoultem. Alba owszem, jest dobry grajkiem ale na taki klub jak Barcelona, gdzie dużo się atakuje i mało broni a nie na PL, tu nawet od skrajnych obrońców się wymaga przynajmniej średniej tężyzny fizycznej już nie mówiąc o dobrej grze w defensywie.
» 22 marca 2017, 12:26 #20
bedajaja: Myślę że wygryzł by spokojnie i jednego i drugiego, tu każdy martwi się o obronę Alby, ale zauważyć trzeba że Barca gra na 1 defensywnego pomocnika a w Anglii przeważnie gramy na dwóch, z czego wychodzi spokojnie że mniejszą powierzchnię do pokrycia na boisku by miał, więc ciężko tak porównywać. Tu panuje taka nienawiść do Barcelony, do Guardioli że każdy stamtąd jest za słaby na ten klub wg was, na tę ligę, a prawda jest niestety taka że ani my, ani raczej nikt z Anglii nie ma podejścia do Realu czy Barcy i to właśnie was najbardziej boli, tu nawet jak są newsy że Neymar czy kiedyś Suarez byli przymierzani do Manchesteru dla większości byli za słabi na United, a to są zawodnicy z top 10 na świecie, ale co tam, w Manchesterze grają najlepsi a że jesteśmy co najwyżej dobrą drużyną nikt tego nie widzi.
» 22 marca 2017, 13:08 #19
Xchrisx7: @bedajaja

Dobrze mówisz. Chociaż jeden który nie patrzy na rzeczy pod kątem swojej nienawiści.
» 22 marca 2017, 13:22 #18
mattCK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 13:57

Trochę się nie rozumiemy, ja twierdzę tylko, że w PL panuję większe natężenie jeśli chodzi o ataki przeciwników. Barcelona jest klubem który potrafi zdominować każdego rywala więc Alba dużo częściej atakuje aniżeli broni stąd moje zdanie, że taki np Danny Rose jest bardziej przydatny i imo lepszym zawodnikiem od Alby. Oczywiście masz rację z tym, że gdyby to nas przyszedł, pewnie grałby w pierwszej jedenastce (mając na uwadze to jakimi LO w obecnej chwili dysponujemy) ale ja wolałby jednak zainwestować w zupełnie inny profil zawodnika na tę pozycję.
Co do nienawiści katalończyków to owszem, nie trawię tego klubu choć potrafię ich docenić i stwierdzić, że piłkarsko są duuuużo przed nami i pewnie prędko ich nie dogonimy.
» 22 marca 2017, 13:55 #17
Chestnut: Mam dość emigrantów w PL, nie można kupić kogoś z wysp? Ogranego? Tak często robił SAF i było dobrze. Alba często symuluje, tutaj sędziowie są po prostu bardziej ogarnięci. Zamiast grać, będzie się przewracać. Minie rok czy dwa zanim się ogarnie.

Shaw grał bardzo dobrze do meczu z PSV. Nie napiszesz, że nie.
» 22 marca 2017, 14:20 #16
Matejko: Alba to zaden pilkarz i tylko przez to, ze gra w Barcelonie jest postrzegany przez takich jak ty jako swietny zawodnik. Nie prezentuje soba nic w obronie, jedyne co go interesuje to ofensywa, mozemy rownie dobrze postawic na LO skrzydlowego, skutek bedzie taki sam, a nawet lepszy, bo da wiecej w ataku.
» 22 marca 2017, 14:51 #15
MatiasXD: Rose lepszy od Alby Hahahahaha!!
Weź człowiek przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i się zastanów.
» 22 marca 2017, 15:11 #14
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2017 16:04

@bedajaja

Dziwisz się? Jak większość użytkowników tej strony to gimbusiarnia tudzież janusze futbolu którzy na hasło "Barcelona" dostają drgawek i wylewają swoją śmieszną żółć. Alba to aktor, pachołek ale już taki Blind to przecież świetny i uniwersalny zawodnik a Lingard wybitny talent szkółki MU "bo pszciesz szczela takie ładne bramki raz na 84738738 spotkań" xDD Szkoda nawet ryja strzępić na takich pajaców.
» 22 marca 2017, 16:02 #13
bedajaja: Wg mnie Alba jest w top5 o ile nie top 3 LO na świecie, ale co tam na Manchester za słaby wg większości tu komentujących, fajnie że znalazło się tu kilku gości ze spojrzeniem nie przesiąkniętym zawiścią.
» 22 marca 2017, 16:18 #12
TheRipper: No wiesz, ja się ostatnio na przykład dowiedziałem na dp że taki Lukaku się do United nie nadaje. Powód? Jest czarny... ręce opadają...
» 22 marca 2017, 16:25 #11
Chestnut: Haha inne zdanie od Twojego = przesiąknięte nienawiścią. Śmieszne.
» 22 marca 2017, 19:56 #10
bedajaja: dość długo mam tu konto i widzę co się dzieje jak są plotki że ktoś z Barcy może odejść i jest do nas przymierzany, rok temu było o Pique, gość w top 5 obrońców na świecie a dla 90% użytkowników był za cieńki na Manchester, z Neymarem i Albą przed chwilką to samo, jak szukaliśmy defensywnego pomocnika latem ktoś rzucił nazwisko Busquesta znów wyśmiany, oszukiwanie się że Valencia to lepszy PO niż Alves też jest śmieszne, to jest to co pamiętam a pewnie było tego jeszcze więcej. Nie ma co się oszukiwać, z dzisiejszego Manchesteru w Barcelonie grałby pewnie tylko De Gea i może Valencia to nie mają PO, natomiast w drugą stronę, każdy z ich jedenastki wygryzłby każdego z naszej, zresztą z Realem czy Bayernem jest podobnie, wiem że to boli, ale taka jest prawda, już nie jesteśmy wielkim Manchesterem który jak jechał na wyjazd każdy modlił się o jak najmniejszy wymiar kary, dziś jesteśmy co najwyżej bardzo dobrym klubem, nic więcej niestety. Jak mówił Mou (którego nie lubię) czas zapomnieć czasy SAF bo nie wrócą, czas myśleć realistycznie
» 22 marca 2017, 20:06 #9
Chestnut: A ja nie wspominam czasów SAFa, tylko wspominam to co robił dobrze. To, że już nie jest trenerem, to nie znaczy, że nie można się od niego uczyć. Twoje posty są tak samo śmieszne, jak te o Barcelonie. Jak uważasz, że tylko dwóch piłkarzy nadaje się do pierwszej jedenastki Barcelony, Realu czy Bayernu to Ci szczerze współczuje. Akurat każdy się modlił jak przyjeżdżał do nas, a nie na wyjazdach, bo mimo wszystko na wyjazdach graliśmy bardziej defensywnie.
» 22 marca 2017, 22:55 #8
mattCK: Byle tylko nie ten rzemień! Jeden z bardziej znienawidzonych przeze mnie zawodników to raz. Dwa że United to nie Barca która cały czas atakuje a jak wszystkim wiadomo Alba w grze ofensywnej bardzo dobry, w defensywie - pachołek.
» 22 marca 2017, 10:43 #7
Devil78: Hell No ! Nie znoszę tego chomika
» 22 marca 2017, 10:40 #6
MUFCchicharito: nigdy!!1!!1!!
» 22 marca 2017, 10:31 #5
Olo: Błagam, tylko nie to. Nie znoszę tego aktorzyny bez jaj.
» 22 marca 2017, 10:17 #4
Chestnut: Nie lubię gracza, często symuluje.
» 22 marca 2017, 10:01 #3
tygrys26: hahahah może w ofensywie jest dobry ale czy ktoś myśli o defensywie ?? Tam to on nic nie robi i nie zrobi. Jak dla mnie to ten transfer jest zbędny i lepiej już wystawiać Luka do składu :)
» 22 marca 2017, 09:10 #2
xxManUtdxx: Hahah Alba za 25 mln? Przecież za niego by trzeba było dac dwa razy tyle.
» 22 marca 2017, 07:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.