Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho wspiera zwolnionego Ranieriego

» 24 lutego 2017, 06:53 - Autor: matheo - źródło: instagram.com
Jose Mourinho za pośrednictwem swojego konta na Instagramie wyraził słowa poparcia dla zwolnionego w czwartek Claudio Ranieriego.
Mourinho wspiera zwolnionego Ranieriego
» Jose Mourinho wspiera zwolnionego z Leicester City Claudio Ranieriego
Leicester City pozbyło się włoskiego szkoleniowca niespełna rok po wywalczeniu sensacyjnego tytułu mistrza Anglii w poprzednim sezonie.

W obecnych rozgrywkach Lisy zamiast o tytuł walczą o utrzymanie i zajmują w ligowej tabeli dopiero 17. miejsce.

– Mistrz Anglii, Menadżer Roku FIFA. Zwolniony! To nowoczesny futbol Claudio. Nie przestawaj się uśmiechać przyjacielu. Nikt nie wymaże historii, którą napisałeś – stwierdził Jose Mourinho, który sam został zwolniony z Chelsea rok po wywalczeniu tytułu.





TAGI


« Poprzedni news
Liga Europy - potencjalni rywale Manchesteru United
Następny news »
Rekordowy występ United na Wembley

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (37)


Klimaa: To co zrobił Ranieri w zeszłym sezonie było czymś niesamowitym. Bardzo fajne słowa pocieszenia od Mourinho :)
» 25 lutego 2017, 09:13 #36
dev13: Taki los managera wygrywasz jestes wielbiony porazki out.......
» 24 lutego 2017, 16:57 #35
mateusz09874: Od zera do bohatera i z powrotem. Patologia. Ofiara własnego sukcesu i historycznego triumfu
» 24 lutego 2017, 17:37 #34
Fenek: Parodia sportu, gdyby Ranieri nie wygrał w zeszłym sezonie mistrza to pewnie nadal prowadziłby lisy.
» 24 lutego 2017, 16:14 #33
michael18: Aż się zalogowałem aby polubić, świetny komentarz, dokładnie najpierw pokazali a potem oczekiwania były większe
» 25 lutego 2017, 00:51 #32
Klimaa: Najdziwniejsze było to że chyba 2 tygodnie temu wydali oświadczenie o pełnym poparciu dla Włocha. Szkoda że nie dali mu szansy wyprowadzić klubu z kryzysu - jestem pewien że utrzymałby zespół w Premier League.
» 25 lutego 2017, 09:15 #31
KamilFromKG: Zaraza...
» 24 lutego 2017, 15:38 #30
Kilerek7: A jeszcze niedawno gadali, że ma pełne poparcie eh życie.
» 24 lutego 2017, 15:22 #29
zbanowany5x: Ale od tego czasu trener nie poprawił ani deko sytuacji klubu w tabeli wręcz przeciwnie gdyż zbliża sie końcówka sezonu.
I jak ktoś napisał wydane 80 mln na piłkarzy to nie jest mało i winą wyłącznie Rainierego jest to iż ci piłkarze raczej nie brylują.
Bo to on wie najlepiej kogo mu trzeba było do taktyki. Kupił nie to co trzeba czyli zawalił i tyle.
Leci teraz bo ileż ma czekać własciciel na oddalenie się od spadku?
A poza tym o ile się nie mylę to rewanż z Sevillą jest za 3 tyg więc nowy trener ma ciut czasu na cokolwiek
» 24 lutego 2017, 20:14 #28
Wuj3k: NIKT tak naprawdę nie wie co sprawiło, że w tamtym sezonie zdobyli mistrzostwo. Poza Ranierim i piłkarzami- a bardzo możliwe, że i oni nie zdają sobie sprawy z powodu tego jakby nie patrzeć historycznego dla nich roku. Można tylko przypuszczać, ale jedno jest pewne- Ranieri zrobił coś, co jest teoretycznie niemożliwe. Wątpię, żeby ktoś jeszcze za naszego życia powtórzył takie osiągnięcie...

A tak już bardziej na temat newsa- nie sposób nie zgodzić się z Mourinho. Sprzedali Kante, który był filarem środka pola i czego się spodziewali? Że dzięki temu utrzymają formę? Nie wiem, naprawdę nie rozumiem w tym momencie posunięcia zarządu Leicester- tym bardziej, że zwolnili go przed rewanżem z Sevillą, gdzie sprawa jest jeszcze otwarta! Strzelili gola na wyjeździe i jeszcze wszystko może się w rewanżu zdarzyć, a tu taki cios w zawodników i kibiców... Który jakby nie patrzeć jednak psychicznie ich z pewnością podłamał. Jak dla mnie komedia i totalnie absurdalna decyzja- nie ma to tamto.
» 24 lutego 2017, 12:51 #27
M4GIK1990MU: tak jak ktoś niżej słusznie zauważył: właściciele po tym mistrzostwie uwierzyli, że mają we władaniu silną i klasową drużynę. Ranieri w tym momencie padł ofiarą swojego własnego sukcesu.
» 24 lutego 2017, 14:12 #26
is200second: Ee bo mogli mu dac dokonczyc sezon. Do ligi mistrzow jednak trzeba trenera dobrego. Doswiadczonego, a to nie jest zespol z topu zeby sobie mial kogo chcial.
» 24 lutego 2017, 11:41 #25
jaratkow: Nie mogę pojąć co nagle dzieje się w relacjach drużyna - trener ledwie w sezon po zdobyciu mistrzostwa kraju. Zwłaszcza, że rok wcześniej Ranieri z "gówna bat ukręcił"... Lisy nie miały prawa zdobyć mistrzostwa a je zdobyły. Ktoś w klubie chyba zbytnio uwierzył w swoją "wielkość" i teraz płąci za to Ranieri. Szkoda... bardzo lubię tego trenera jeszcze z czasów gdy prowadził Chelsea
» 24 lutego 2017, 10:09 #24
GingerBoy: Dziwne i nie. Ktoś gdzieś dobrze napisał, że w tamtym sezonie Lisy jechały na ambicji, zaangażowaniu. Piłkarze wiedzieli, że mogą przejść do historii i to ich napedzalo. Też bardzo lubię Ranieriego,ale moim zdaniem popełnił błąd już na początku sezonu. Ciągle powtarzał, że w tym sezonie walczą o utrzymanie, o nic innego. Mogło to piłkarzy wpedzic w zwyczajnosc. Pewnie chciał z nich zdjąć presję, która była i jest ogromna, ale mógł też za bardzo upewnić piłkarzy przy tym,że tamten był jedyny i koniec. Do jasnej cholery, przecież stracili tylko jednego piłkarza, bardzo dobrego i ważnego, ale nie wierze, ze jego strata może odbijać się aż tak bardzo. Ranieri powinien powiedzieć, że walczą w tym sezonie tez o najwyższe cele nawet jak sam w to nie wierzyl.
» 24 lutego 2017, 10:36 #23
GingerBoy: I właśnie w tą, ,wielkość" nikt tam nie uwierzył za bardzo,co było błędem. Leicester za bardzo uwierzylo w to,że wygranie przez nich mistrzostwa to jakiś ewenement i cud,a i tak są sredniakami-tak przynajmniej wynika ze słów Ranieriego
» 24 lutego 2017, 10:47 #22
jaratkow: @GingerBoy: Stwierdzenie Ranieriego że będą grać o utrzymanie było (według mnie) reakcją trenera na brak wartościowych transferów latem. Najbardziej w iluzoryczną wielkość Lisów uwierzyli chyba jego właściciele i na oparach sukcesu chcieli przejechać jeszcze ten sezon. Nie udało się. Zaoszczędzili kasę, którą teraz w o wiele większej kwocie będą musieli wydać. Chyba, że zadowolą się wtopienniem w szarą masę. Odpowiedź poznamy po tym kogo zatrudnią w miejsce Claudio. Jeśli będzie to "trener tymczasowy" - Lisy odejdą w niepamięć
» 24 lutego 2017, 11:31 #21
GingerBoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2017 11:58

No tak,ale Ranieri tez może sobie pluć w brodę, bo transfery ma średnio udane. Piłkarze, których sprowadził,są niby dobrze,ale nie wpasowali się w układankę,tak też czasami bywa. I tutaj masz rację, ale chodzi mi też o to,ze jak mogli poczuć się piłkarze,którzy zostali mistrzami i nagle ich trene,który co jak co ale powinien najbardziej wierzyć w sukces zespołu mówi:że obrona mistrzostwa jest nimozliwa i że cele zespołu zmieniają się zupełnie. Chyba Ranieri jednak wykazał się albo mentalnoscia tzw.średniaka albo popełnił błąd-z reszta on zna swoich piłkarzy lepiej,może myślał,że to im pomoże. Dawać tam Giggsa :D to pokaże, że Lisy mają jaja
» 24 lutego 2017, 11:55 #20
Damashi: Ale przecież Leicester wydało 80 milionów funtów na transfery. Nie jest to porażająco dużo, ale też nie nazwałbym tego oszczędzaniem. Na pewno starczy na 3 zawodników solidnej klasy, a jak się dobrze odrobi pracę domową to i więcej. Problem w tym, że nie da się kupić drugiego Kante. Kante dał im mistrzostwo i teraz daje mistrzostwo Chelsea, bo z nim w składzie masz po prostu 12 piłkarzy zamiast 11.
» 24 lutego 2017, 11:58 #19
GingerBoy: Nie ma piłkarzy ponad klub i tyle. U nas Ronaldo odszedł i jakoś zalatali dziurę ;)
» 24 lutego 2017, 11:59 #18
GingerBoy: A Kante jest świetny,ale jednowymiarowy. Odebrać i podać. A w ataku daje mało.
» 24 lutego 2017, 12:04 #17
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2017 14:07

Z tym stwierdzeniem, że jechali na ambicji to byłem chyba ja ;) Ale to nie jedyny powód - jak słusznie zauważyłeś, trener już na początku sezonu utwierdził ich, że są średniakiem, któremu się przydarzył jeden magiczny sezon. Co prawda miał pełną rację, ale nie musiał być chyba aż tak szczery. Nie wiemy też, jak wyglądały nastroje w szatni. Może piłkarze (jak Kante) dostali zielone światło na transfer, jak dociągną poprzedni sezon na 1. mscu do końca, kto wie? A kwota przeznaczona na wzmocnienia to trochę mało jak na takie Lester - przecież trzeba mieć jeszcze kasę na duże tygodniówki no i status silnego klubu, którym Lester z automatu po jednym sezonie nie mogło się stać. Takie błędne koło, w które zapędzili się właściciele. I jeszcze jedno - drugi sezon dla nowego mistrza jest zawsze trudniejszy. W piłce jest takie powiedzenie "bić mistrza za wszelką cenę".
» 24 lutego 2017, 14:05 #16
GingerBoy: I z tym stwierdzeniem miałeś racje. To tylko pokazuje jak w piłce ważne jest zaangażowanie i chyba Fergi wiedział o tym już daaaawno,dlatego doszedł do tylu sukcesów.
Nawiązując jeszcze do Ranieriego-mnie jako potencjalnego piłkarza Lisów zabiłoby stwierdzenie,że bardziej prawdopodobne jest wyladowanie kosmitów w Londynie niż obrona mistrzostwa. Trener nie może mówić takich rzeczy. Oni stracili Kante, który był bardzo ważny, ale też Vardy i Mahrez grają słabo. Transfery powinny być lepsze i powinni wyjść na boisko w tym sezonie nastawieni na wygranie mistrzostwa ponownie. Ciekaw tylko jestem kogo teraz zatrudnia-szkoda mi ich trochę,bo ich kibice nie zasługują na taki zjazd ich zespołu. Przykład Leicester pokazuje,że przedwczesny sukces nie jest znów taki dobry. A co do tego drugiego sezonu i obronie mistrzostwa-masz racje i to tylko pokazuje, jak fantastyczne są topowe zespoł,które są w stanie bronić mistrzostwo.
» 24 lutego 2017, 15:25 #15
LOTUSFREEMC: Mam dziwne przeczucie, że Giggs może dostać ta posadę. Jakby udało mu się uratować lisy i przejść Seville w LM , wyrobilby sobie już jakąś pozycję.
» 24 lutego 2017, 09:20 #14
dawid27154: Moze i masz racje ze mógłby dużo zyskać poprzez wyeliminowanie Sevilli i utrzymanie Lisow, ale tez duzo stracic gdyby jednak spadli. Moim zdaniem ciezki temat z praca w Leicester glownie z powodu właścicieli mysle ze maja zbyt duze oczekiwania po ostatnim sukcesie plus do tego oczy zwrocone ze wszystkich stron na Lisy zbyt duza presja moim zdaniem jak na prowadzenie pierwszego klubu w PL.
» 24 lutego 2017, 11:27 #13
walentos: Włodarzom Leicester się w głowach poprzewracało.
» 24 lutego 2017, 08:25 #12
zbanowany5x: Niby czemu?
To jest biznes i pamiętaj ile traci klub gdy zleci z PL.
Tu nie ma sentymentów.
Jest spora szansa, że Leicester poleci do Championship.
Nowy trener to jednak z reguły daje kopa drużynie, a im potrzeba tego jak rybie wody.
» 24 lutego 2017, 09:17 #11
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2017 09:41

Biznes? To może warto wspomnieć o tym że Ranieri powinien dostać spory kredyt za to co zrobił sezon temu. Nie oszukujmy się to jest Leicester i nikt nawet nie marzył o wygraniu Premier League dlatego zwolnienie Ranieriego to nie biznes a brak szacunku a przede wszystkim zaufania.
» 24 lutego 2017, 09:40 #10
jaratkow: @zbanowany5x: Pierwszego (i zarazem najważniejszego) kopa drużyna Lisów powinna dostać w ubiegłorocznym oknie transferowym. Komuś chyba nie starczyło wyobraźni by zauważyć, że oprócz rozgrywek krajowych drużynę czeka jeszcze Liga Mistrzów... Przespano ten czas albo... klubowi włodarze poczynili "kosztowne oszczędności". Jeśli tym "kopem" miała byćtylko zmiana trenera to... trzeba jej było dokonać najpóźniej w grudniu. Teraz, na 2 miesiące przed końcem ligi...? Więcej szczęścia jak rozumu będą mieli w Leicester jeśli wyjdą cało z tej batalii
» 24 lutego 2017, 11:50 #9
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2017 19:58

@walentos
ale tu nie ma życia historią rozumiesz to? Leicester kupił biznesmen zorientowany na zysk tylko i wyłącznie.
O ile pierwszy sezon poza PL to jeszcze nie tragedia finansowa to później pogrążasz się w przeciętności szczególnie w niedużych miastach.
Mówisz o zaufaniu w sytuacji kiedy drużynie grozi spadek, a trener nie jest w stanie sprawić aby zespół o ile już nie tyle grał lepiej co choćby zbierał pkt?

A tu ewidentnie nie idzie i co sie robi aby ratować sytuację? wiadomo co i Leicester nie jest tu żadnym wyjątkiem.

A jeżeli uważasz iż właściciel pod groźbą spadku nie może zmienić trenera bo ten ma zasługi to ja tu czegoś nie kumam.
Oglądam tyle Leicester ile pokazuje C+ i widzę wielkie nie halo w podejściu zawodników i bezradnego trenera który na dodatek jest zafiksowany na 12-13- graczach i nawet widmo spadku nie jest w stanie zmienić jego opcji.
» 24 lutego 2017, 19:56 #8
DjTED: Sam go cisnął w Włoszech, a teraz wielki kumpel...
» 24 lutego 2017, 07:37 #7
Sylverstone: Czemu tyle animozji ?
» 24 lutego 2017, 08:27 #6
10wazzar10: Klasa Panie Jose...!
» 24 lutego 2017, 06:55 #5
AFC07: Jose i klasa ? A to dobre...
» 24 lutego 2017, 09:34 #4
RedDevils4life: Arsenal i wieczny ból dupki.
» 24 lutego 2017, 09:44 #3
przemcio94: Lepszą klasę pokazuje stary dziad Wenger, który zamiast spuścić głowę w dół i powiedzieć było miło, się skończyło, to dalej wierzy, że jest jednym z najlepszych managerów na świecie. Jose jest bucem, ale Wenger wcale nie jest lepszy, co pokazał ostatnio rzucając się na sędziego
» 24 lutego 2017, 09:48 #2
damian2987: Wenger i mistrzostwo... A to dobre
» 24 lutego 2017, 10:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.